Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Bug] Moderatiestatus inactief/niet te activeren

Pagina: 1
Acties:

• 5pë©ïàál_Tèkén
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 16:44
@ACM Vervolgbugje...

5pë©ïàál_Tèkén in 'productreview: Philips Hairclipper Series 9000 HC9450/20 review do...

Ik kan op het moderatiescore-blokje klikken en dan krijg ik de pop-up "Je moderatiestatus is inactief. Schakel deze in om te kunnen modereren.".
Spoiler alert - ik kan mijn moderatiestatus niet zelf op actief zetten :X.
Bij reacties op de FP krijg ik deze pop-up niet te zien wanneer ik op het moderatiescore-blokje klik.

Team anti-scalp - wauw..

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Bij een nieuwe bug graag ook een nieuw topic openen :)

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
5pë©ïàál_Tèkén' schreef op donderdag 8 oktober 2020 @ 21:21:
@ACM Vervolgbugje...

5pë©ïàál_Tèkén in 'productreview: Philips Hairclipper Series 9000 HC9450/20 review do...

Ik kan op het moderatiescore-blokje klikken en dan krijg ik de pop-up "Je moderatiestatus is inactief. Schakel deze in om te kunnen modereren.".
Spoiler alert - ik kan mijn moderatiestatus niet zelf op actief zetten :X.
Bij reacties op de FP krijg ik deze pop-up niet te zien wanneer ik op het moderatiescore-blokje klik.
Maar dit is geen bug?

Je moderator rechten op de FP zijn uitgeschakeld, hier heb je waarschijnlijk gewoon een bericht over gehad via DM of per e-mail.

Dit gebeurt meestal als er teveel afwijkend wordt gemodereerd (meningmodden ipv op de inhoud / relevantie)

@Dirk kan je misschien wat meer vertellen, maar je vraag hoort thuis in het topic hieronder:

Modstatus klachtenloket

• 5pë©ïàál_Tèkén
@Vorkie de tekst in de pop up klopt volgens mij niet - ik kan de modrechten niet zelf inschakelen. Ik vroeg me af of dit een bugje is omdat de tekst uit die pop up misschien ergens anders bij hoort.

Ik had Dirk al geDMt hierover. Dit topic is geen verzoek om mijn modrechten aan te zetten ;)

Team anti-scalp - wauw..

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
5pë©ïàál_Tèkén' schreef op vrijdag 9 oktober 2020 @ 08:42:
@Vorkie de tekst in de pop up klopt volgens mij niet - ik kan de modrechten niet zelf inschakelen. Ik vroeg me af of dit een bugje is omdat de tekst uit die pop up misschien ergens anders bij hoort.

Ik had Dirk al geDMt hierover. Dit topic is geen verzoek om mijn modrechten aan te zetten ;)
Dat kan je dus wel, als je rechten niet ontnomen zijn.

En direct @Dirk DMén is niet de bedoeling, althans, kan die ook zelf aangeven, maar stel dat iedereen dat doet ipv de juiste topics ervoor gebruiken?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JCWOz0oTyQyFM5V_cqVc9IzclNI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/dBKhw58DSbnbZWO2uozzIegT.png?f=fotoalbum_large

Dat staat:
https://tweakers.net/instellingen/layout/

Hier

[ Voor 3% gewijzigd door Vorkie op 09-10-2020 08:48 ]

• 5pë©ïàál_Tèkén
Bor gaf me het advies om deze vraag aan Dirk te stellen. Voor mijn gevoel ben je me aan het vertellen wat wel en niet de bedoeling is zonder te weten waarom ik deed wat ik deed.
Anyway, voor mijn gevoel is de tekst iets te generiek. Daar laat ik het verder bij. Misschien dat een mod/dev zijn visie op mijn openingspost kan delen.

@ACM my bad, dat had ik inderdaad netter kunnen doen. Thx dat je er een nieuw topic van hebt gemaakt.

[ Voor 13% gewijzigd door 5pë©ïàál_Tèkén op 09-10-2020 08:59 ]

Team anti-scalp - wauw..

Pagina: 1