Ik wil graag mijn Tado draadloze thermostaat aansluiten op mijn Nefit Topline Compact HRC. Deze ondersteunt geen OpenTherm. Ik heb daarom een Nefit EMS-OT Converter aangeschaft. Deze heb ik aangesloten op het oranje-steentje van mijn CV. Vervolgens vanaf de converter de stappen gevolgd voor de installatie van de Tado Extentiekit. Na installatie van alle kabels geprobeerd om de boel de pairen maar dat doet ie niet. Het lijkt alsof er geen stroom richting de Tado Extentiekit gaat want er knippert geen enkel lampje bij het indrukken van de knop.
In mijn ketel zat nog een oud kastje van Honeywell van de vorige draadloze thermostaat van de vorige bewoners. Die zat aangesloten op het groene steentje én op een stroomkabel.
Deze stroomkabel is nu vrij. Moet ik deze stroomkabel aansluiten op de N & L van de Tado Extentiekit of is dit onverstandig?
Alvast enorm bedankt!
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Ej29EMduP1WOL49wsPIptjyR.jpg?f=user_large)
In mijn ketel zat nog een oud kastje van Honeywell van de vorige draadloze thermostaat van de vorige bewoners. Die zat aangesloten op het groene steentje én op een stroomkabel.
Deze stroomkabel is nu vrij. Moet ik deze stroomkabel aansluiten op de N & L van de Tado Extentiekit of is dit onverstandig?
Alvast enorm bedankt!
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Ej29EMduP1WOL49wsPIptjyR.jpg?f=user_large)