Mijn vraag
Ik ben me aan het verdiepen in het zelf maken van mijn sata power kabels gezien wat ik wil niet te koop is en ook niet te bestellen is via cable mods sites.
Vragen waar ik mee zit:
-Wat voor draad moet ik hebben voor dit soort kabels? hoe dik moet de kern zijn? Waar koop ik een beetje okey kabel voor okey prijs?
-Wat voor kabel tang raden jullie aan om de uiteindes erop te zetten?
-Waar koop je in nederland sleeving spullen? is het duur? is het de moeite waard?
Misschien iemand die ervaring hiermee heeft en mij wat tips kan geven?
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb diverse video's gevonden op youtube, (vrij oud) die het proces wel duidelijk uitleggen maar de draad dikte is me nog niet duidelijk.
Ik doe dit voor het eerst.
Er komen ongeveer 7 sata connectors per kabel. 4 kabels totaal
psu pricewatch: be quiet! Dark Power Pro 11 650W
bij voorbaat dank voor het lezen.
Ik ben me aan het verdiepen in het zelf maken van mijn sata power kabels gezien wat ik wil niet te koop is en ook niet te bestellen is via cable mods sites.
Vragen waar ik mee zit:
-Wat voor draad moet ik hebben voor dit soort kabels? hoe dik moet de kern zijn? Waar koop ik een beetje okey kabel voor okey prijs?
-Wat voor kabel tang raden jullie aan om de uiteindes erop te zetten?
-Waar koop je in nederland sleeving spullen? is het duur? is het de moeite waard?
Misschien iemand die ervaring hiermee heeft en mij wat tips kan geven?
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb diverse video's gevonden op youtube, (vrij oud) die het proces wel duidelijk uitleggen maar de draad dikte is me nog niet duidelijk.
Ik doe dit voor het eerst.
Er komen ongeveer 7 sata connectors per kabel. 4 kabels totaal
psu pricewatch: be quiet! Dark Power Pro 11 650W
bij voorbaat dank voor het lezen.