Pixel 5 (prijzen, levertijden en verwachtingen / ervaringen)

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 8.526 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dedominee
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 21-08 09:38
Zojuist de 'black' besteld met postcode omzeiling en credit card als hier omschreven. Ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coentje44
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 02-02-2021
Heb hem net besteld via de Google DE store.
Thanks iedereen voor de tips

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoeWn
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 10-09 13:26
Twijfel twijfel twijfel. Wil 'm heel graag bestellen via de postcode-truc, maar ik wil wel garantie dat ik de headset thuis krijg. Als je de Bose kan verkopen voor €150 is het eigenlijk Pixel 5 tegenover de 4a voor een meerprijs van ~€130. Dat is voor mij echt een no-brainer.

Ik denk dat ik maar vrienden ga maken in Duitsland :p Dat is eigenlijk toch wel de beste methode

[ Voor 24% gewijzigd door LoeWn op 01-10-2020 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• staringgg
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Maffia171 schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 09:48:
Heeft iemand toevallig ervaring met deze melding? Ik probeer een vriend te helpen die geen credit card heeft en het niet met paypal voor elkaar kreeg maar zelfs met het postcode trucje kom ik er niet doorheen.

[Afbeelding]
Jouw creditcard betaling geeft de fout (heeft niks met adres truck te maken). Wellicht zit je over je uitgave grens met deze betaling of een andere blokkade door je CC.

Gewoon doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRicolaa10
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 13:48
LoeWn schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 11:12:
Twijfel twijfel twijfel. Wil 'm heel graag bestellen via de postcode-truc, maar ik wil wel garantie dat ik de headset thuis krijg. Als je de Bose kan verkopen voor €150 is het eigenlijk Pixel 5 tegenover de 4a voor een meerprijs van ~€130. Dat is voor mij echt een no-brainer.

Ik denk dat ik maar vrienden ga maken in Duitsland :p Dat is eigenlijk toch wel de beste methode
Je zou eventueel ook in België kunnen kijken, bij Fnac te reserveren, alleen die verzenden niet naar Nederland helaas (wel ophalen in de winkel of bij een kennis/vriend laten bezorgen). Ik overweeg zelf om dat te doen namelijk, wil wel eerst kijken wat ik nog zou kunnen verdienen aan mijn Galaxy S8.

[ Voor 7% gewijzigd door TheRicolaa10 op 01-10-2020 11:23 ]

DJI Mavic 3 Classic | i7-8700 - GTX1070Ti - 16GB RAM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Nu de presentatie geweest is, wordt het tijd voor een eigen ervaringen en een apart prijzen/levertijden topic. En als we dan toch bezig zijn zou een accessoirestopic ook fijn zijn.

Wie wil er wat Karma verdienen en die topics aanmaken?

[ Voor 17% gewijzigd door PaT op 01-10-2020 11:23 ]

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NielsFL
  • Registratie: Februari 2020
  • Niet online
LoeWn schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 11:12:

Zelfs met een Duits adres is die garantie er niet. Er is ook nog een "zolang de voorraad strekt" voorbehoud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoeWn
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 10-09 13:26
TheRicolaa10 schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 11:22:
[...]

Je zou eventueel ook in België kunnen kijken, bij Fnac te reserveren, alleen die verzenden niet naar Nederland helaas (wel ophalen in de winkel of bij een kennis/vriend laten bezorgen). Ik overweeg zelf om dat te doen namelijk, wil wel eerst kijken wat ik nog zou kunnen verdienen aan mijn Galaxy S8.
Ik ken niemand in België helaas. En Duitsland is voor mij dichterbij dan België. Maarja, je blijft een Belgisch of Duits adres nodig hebben. Voor doorsturen wil ik best betalen (hint)

@NielsFL ah, dat had ik nog niet gezien. Dat maakt het wel een stuk minder aantrekkelijk.

[ Voor 7% gewijzigd door LoeWn op 01-10-2020 11:31 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bomb-el
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 22-08 14:28
PaT schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 11:23:
[mbr]Nu de presentatie geweest is, wordt het tijd voor een eigen ervaringen en een apart prijzen/levertijden topic. En als we dan toch bezig zijn zou een accessoirestopic ook fijn zijn.

Wie wil er wat Karma verdienen en die topics aanmaken? [/mbr]
Wil ik wel doen! On it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MJFM
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-07 08:49
Hands on video: symmetrische top en bottom bezels bevestigd. YouTube: Google Pixel 5 (5G) Unboxing - See What's In The Box

'You know me...I'll manage!'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avec_style
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17:18
Ik wil ook graag via een chromecast bestellen via de duitse googlestore, en wilde hiervoor dezelfde truc toepassen als hier besproken maar dan voor de pixel telefoons.
Echter is het product daar al uitverkocht. Weet iemand of dit zelfde truucje misschien ook toegepast kan worden in de franse versie van de google store?
00000 wordt wel geaccepteerd als geldig postcode, maar vind het wel fijn als er hier anderen zijn die ervaring hebben met google stores uit andere landen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cyclofosfamide
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 10-09 21:55
Zojuist besteld, Pixel 5 met de simpele case (Blue Confetti) erbij, in de Duitse Google store.

Zustellung Okt 23–26 :*)

Adres van collega die net over de grens bij Nijmegen woont gebruikt.

| medic with nerdskillz | Pixel 9 Pro | Pixel 5 (hardloop/backup) | glFTPd addict | AM4 RTX3080 | Nvidia SHIELD Pro 2019 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coentje44
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 02-02-2021
Het heeft even geduurd maar eindelijk, de eerste Android telefoon die net als de iPhone X en hoger, symmetrische bezels en geen lelijke grote kin meer heeft! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alaksandus
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17:11

Alaksandus

Vae puto deus fio

Ik krijg steeds een lege winkelmand als ik in DE winkel bestel. Prijzen van de accessoires staan er ook niet meer bij. Dacht dat het dan uitverkocht was, maar mensen kunnen toch nog bestellen.

Als een god in Nijmegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bomb-el
Alaksandus schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 12:06:
Ik krijg steeds een lege winkelmand als ik in DE winkel bestel. Prijzen van de accessoires staan er ook niet meer bij. Dacht dat het dan uitverkocht was, maar mensen kunnen toch nog bestellen.
Je moet een VPN naar Duitsland opzetten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 22-08 01:27
Wordt trouwens je geld direct afgeschreven of pas bij verzending?

Add me op Stadia: Gloogle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Top, geef maar een seintje als je zo ver ben. Dan gaat dit topic dicht en wordt de topic waarschuwing voorzien van de nodige linkjes.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bomb-el
PaT schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 12:18:
[...]

Top, geef maar een seintje als je zo ver ben. Dan gaat dit topic dicht en wordt de topic waarschuwing voorzien van de nodige linkjes.
Heb de topics aangemaakt. Weet alleen niet of deze in de goede categorie zijn geplaatst. Is dit nog te wijzigen?

[Google Pixel 5] Levertijden en prijzen
[Google Pixel 5] Ervaringen en disussies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dedominee
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 21-08 09:38
cyclofosfamide schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 12:03:
Zojuist besteld, Pixel 5 met de simpele case (Blue Confetti) erbij, in de Duitse Google store.

Zustellung Okt 23–26 :*)

Adres van collega die net over de grens bij Nijmegen woont gebruikt.
Hier zustellung 19-22 Oktober :9

O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Modbreak:Het toestel is gepresenteerd, hoog tijd voor een eigen topic!

Ervaringen met de Pixel 5 kunnen besproken worden in [Google Pixel 5] Ervaringen en disussies
Praten over levertijden en prijzen mag in [Google Pixel 5] Levertijden en prijzen

Met dank aan @Bomb-el voor het aanmaken van de topics.

Dit topic gaat dicht

Pagina: 1 2 Laatste

Dit topic is gesloten.