Zojuist de 'black' besteld met postcode omzeiling en credit card als hier omschreven. Ben benieuwd!
Heb hem net besteld via de Google DE store.
Thanks iedereen voor de tips
Thanks iedereen voor de tips
Twijfel twijfel twijfel. Wil 'm heel graag bestellen via de postcode-truc, maar ik wil wel garantie dat ik de headset thuis krijg. Als je de Bose kan verkopen voor €150 is het eigenlijk Pixel 5 tegenover de 4a voor een meerprijs van ~€130. Dat is voor mij echt een no-brainer.
Ik denk dat ik maar vrienden ga maken in Duitsland
Dat is eigenlijk toch wel de beste methode
Ik denk dat ik maar vrienden ga maken in Duitsland
[ Voor 24% gewijzigd door LoeWn op 01-10-2020 11:15 ]
Jouw creditcard betaling geeft de fout (heeft niks met adres truck te maken). Wellicht zit je over je uitgave grens met deze betaling of een andere blokkade door je CC.Maffia171 schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 09:48:
Heeft iemand toevallig ervaring met deze melding? Ik probeer een vriend te helpen die geen credit card heeft en het niet met paypal voor elkaar kreeg maar zelfs met het postcode trucje kom ik er niet doorheen.
[Afbeelding]
Gewoon doen
Je zou eventueel ook in België kunnen kijken, bij Fnac te reserveren, alleen die verzenden niet naar Nederland helaas (wel ophalen in de winkel of bij een kennis/vriend laten bezorgen). Ik overweeg zelf om dat te doen namelijk, wil wel eerst kijken wat ik nog zou kunnen verdienen aan mijn Galaxy S8.LoeWn schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 11:12:
Twijfel twijfel twijfel. Wil 'm heel graag bestellen via de postcode-truc, maar ik wil wel garantie dat ik de headset thuis krijg. Als je de Bose kan verkopen voor €150 is het eigenlijk Pixel 5 tegenover de 4a voor een meerprijs van ~€130. Dat is voor mij echt een no-brainer.
Ik denk dat ik maar vrienden ga maken in DuitslandDat is eigenlijk toch wel de beste methode
[ Voor 7% gewijzigd door TheRicolaa10 op 01-10-2020 11:23 ]
DJI Mavic 3 Classic | i7-8700 - GTX1070Ti - 16GB RAM
Nu de presentatie geweest is, wordt het tijd voor een eigen ervaringen en een apart prijzen/levertijden topic. En als we dan toch bezig zijn zou een accessoirestopic ook fijn zijn.
Wie wil er wat Karma verdienen en die topics aanmaken?
Wie wil er wat Karma verdienen en die topics aanmaken?
[ Voor 17% gewijzigd door PaT op 01-10-2020 11:23 ]
Groot genoeg voor 2 hoofdletters
Zelfs met een Duits adres is die garantie er niet. Er is ook nog een "zolang de voorraad strekt" voorbehoud.LoeWn schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 11:12:
Ik denk dat ik maar vrienden ga maken in DuitslandDat is eigenlijk toch wel de beste methode
Ik ken niemand in België helaas. En Duitsland is voor mij dichterbij dan België. Maarja, je blijft een Belgisch of Duits adres nodig hebben. Voor doorsturen wil ik best betalen (hint)TheRicolaa10 schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 11:22:
[...]
Je zou eventueel ook in België kunnen kijken, bij Fnac te reserveren, alleen die verzenden niet naar Nederland helaas (wel ophalen in de winkel of bij een kennis/vriend laten bezorgen). Ik overweeg zelf om dat te doen namelijk, wil wel eerst kijken wat ik nog zou kunnen verdienen aan mijn Galaxy S8.
@NielsFL ah, dat had ik nog niet gezien. Dat maakt het wel een stuk minder aantrekkelijk.
[ Voor 7% gewijzigd door LoeWn op 01-10-2020 11:31 ]
Wil ik wel doen! On itPaT schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 11:23:
[mbr]Nu de presentatie geweest is, wordt het tijd voor een eigen ervaringen en een apart prijzen/levertijden topic. En als we dan toch bezig zijn zou een accessoirestopic ook fijn zijn.
Wie wil er wat Karma verdienen en die topics aanmaken? [/mbr]
Hands on video: symmetrische top en bottom bezels bevestigd. YouTube: Google Pixel 5 (5G) Unboxing - See What's In The Box
'You know me...I'll manage!'
Ik wil ook graag via een chromecast bestellen via de duitse googlestore, en wilde hiervoor dezelfde truc toepassen als hier besproken maar dan voor de pixel telefoons.
Echter is het product daar al uitverkocht. Weet iemand of dit zelfde truucje misschien ook toegepast kan worden in de franse versie van de google store?
00000 wordt wel geaccepteerd als geldig postcode, maar vind het wel fijn als er hier anderen zijn die ervaring hebben met google stores uit andere landen.
Echter is het product daar al uitverkocht. Weet iemand of dit zelfde truucje misschien ook toegepast kan worden in de franse versie van de google store?
00000 wordt wel geaccepteerd als geldig postcode, maar vind het wel fijn als er hier anderen zijn die ervaring hebben met google stores uit andere landen.
Zojuist besteld, Pixel 5 met de simpele case (Blue Confetti) erbij, in de Duitse Google store.
Zustellung Okt 23–26
Adres van collega die net over de grens bij Nijmegen woont gebruikt.
Zustellung Okt 23–26
| medic with nerdskillz | Pixel 9 Pro | Pixel 5 (hardloop/backup) | glFTPd addict | AM4 RTX3080 | Nvidia SHIELD Pro 2019 |
Het heeft even geduurd maar eindelijk, de eerste Android telefoon die net als de iPhone X en hoger, symmetrische bezels en geen lelijke grote kin meer heeft!
Ik krijg steeds een lege winkelmand als ik in DE winkel bestel. Prijzen van de accessoires staan er ook niet meer bij. Dacht dat het dan uitverkocht was, maar mensen kunnen toch nog bestellen.
Als een god in Nijmegen.
Je moet een VPN naar Duitsland opzettenAlaksandus schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 12:06:
Ik krijg steeds een lege winkelmand als ik in DE winkel bestel. Prijzen van de accessoires staan er ook niet meer bij. Dacht dat het dan uitverkocht was, maar mensen kunnen toch nog bestellen.
Wordt trouwens je geld direct afgeschreven of pas bij verzending?
Add me op Stadia: Gloogle
Top, geef maar een seintje als je zo ver ben. Dan gaat dit topic dicht en wordt de topic waarschuwing voorzien van de nodige linkjes.
Groot genoeg voor 2 hoofdletters
Heb de topics aangemaakt. Weet alleen niet of deze in de goede categorie zijn geplaatst. Is dit nog te wijzigen?PaT schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 12:18:
[...]
Top, geef maar een seintje als je zo ver ben. Dan gaat dit topic dicht en wordt de topic waarschuwing voorzien van de nodige linkjes.
[Google Pixel 5] Levertijden en prijzen
[Google Pixel 5] Ervaringen en disussies
Hier zustellung 19-22 Oktobercyclofosfamide schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 12:03:
Zojuist besteld, Pixel 5 met de simpele case (Blue Confetti) erbij, in de Duitse Google store.
Zustellung Okt 23–26![]()
Dit topic is gesloten.