In de niet al te verre toekomst willen we ons huidige huis verkopen. Nu zijn er natuurlijk een aantal klusjes die we gaan uitvoeren om te zorgen dat het er allemaal net wat frisser uitziet (opnieuw behangen in de slaapkamers nav kattenkrassen, kamerdeur oplappen, passende afdekplaatjes, houtrot wc-raampje).
Nu verschillen we van mening waar de logische klussen ophouden. Ik denk dat dit genoeg is, echter wil mijn partner (en mn moeder) dat ook het volgende wordt aangepakt:
- Opnieuw sauzen van het plafond in de woonkamer (huidige situatie):
:strip_exif()/f/image/27bF1AmmnZJRBWtlmRIGSc2F.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/bRQQ7B0qfkvvbMgrCnGOwSTW.jpg?f=fotoalbum_large)
-Trap strippen van stoffen bekleding en wit verven:
:strip_exif()/f/image/0ZyKT7gsrtzcHwJfjsamKtrm.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik vind het nogal overdreven, ik schat dat het opfrissen van de trap ongeveer 850 euro gaat kosten (zoveel kostte de andere trap), en het zou me niet verbazen als het plafond opnieuw doen ook zoiets kost. Ik verwacht dat de verkoopprijs van het huis 210k-240k zal zijn, dus dan vind ik ook niet dat je mag verwachten dat alles pico bello eruit ziet.
Deze foto laat zien hoe het huis er gemiddeld uit ziet qua afwerking (alle kamers hebben verder wel een normale lamp
):
:strip_exif()/f/image/ZELxmLSBCzOi95V77wvHOyi3.jpg?f=fotoalbum_large)
Wat denken jullie?
Nu verschillen we van mening waar de logische klussen ophouden. Ik denk dat dit genoeg is, echter wil mijn partner (en mn moeder) dat ook het volgende wordt aangepakt:
- Opnieuw sauzen van het plafond in de woonkamer (huidige situatie):
:strip_exif()/f/image/27bF1AmmnZJRBWtlmRIGSc2F.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/bRQQ7B0qfkvvbMgrCnGOwSTW.jpg?f=fotoalbum_large)
-Trap strippen van stoffen bekleding en wit verven:
:strip_exif()/f/image/0ZyKT7gsrtzcHwJfjsamKtrm.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik vind het nogal overdreven, ik schat dat het opfrissen van de trap ongeveer 850 euro gaat kosten (zoveel kostte de andere trap), en het zou me niet verbazen als het plafond opnieuw doen ook zoiets kost. Ik verwacht dat de verkoopprijs van het huis 210k-240k zal zijn, dus dan vind ik ook niet dat je mag verwachten dat alles pico bello eruit ziet.
Deze foto laat zien hoe het huis er gemiddeld uit ziet qua afwerking (alle kamers hebben verder wel een normale lamp
:strip_exif()/f/image/ZELxmLSBCzOi95V77wvHOyi3.jpg?f=fotoalbum_large)
Wat denken jullie?