Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil gamen op 1440p met max settings
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wil ongeveer 1250,- uitgeven
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb al een Fractal Design Define C TG kast en een ASUS TUF VG27AQ monitor
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
16/32GB RAM, 1TB SSD, modulaire voeding, extra fan?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen voorkeur voor een merk al heb ik geen interesse in een RGB kermis
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Het liefst wil ik het meeste bang for buck. En wat advies welke mobo i.c.m. welk geheugen ik het beste kan nemen zal op prijs worden gesteld!
[b]Hierbij mijn lijst (geïnspireerd door BBG september). Ik heb voor 32GB RAM gekozen omdat ik regelmatig met zware applicaties zoals ArcGIS werk. Ik wacht nog even het met maken van een keuze qua GPU op AMD eind volgende maand. In mijn build ga ik er ook vanuit dat de meegeleverde wraith cooler voldoende is.
Welk mobo van ong 100,- wordt aangeraden met een redelijke DAC?
Edit:
De Gigabyte B450 Aorus PRO lijkt mij een goede keuze vanwege de ALC1220 DAC en als het goed is hoef ik mij bios dan ook niet te flashen voor de CPU.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil gamen op 1440p met max settings
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wil ongeveer 1250,- uitgeven
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb al een Fractal Design Define C TG kast en een ASUS TUF VG27AQ monitor
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
16/32GB RAM, 1TB SSD, modulaire voeding, extra fan?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen voorkeur voor een merk al heb ik geen interesse in een RGB kermis
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Het liefst wil ik het meeste bang for buck. En wat advies welke mobo i.c.m. welk geheugen ik het beste kan nemen zal op prijs worden gesteld!
[b]Hierbij mijn lijst (geïnspireerd door BBG september). Ik heb voor 32GB RAM gekozen omdat ik regelmatig met zware applicaties zoals ArcGIS werk. Ik wacht nog even het met maken van een keuze qua GPU op AMD eind volgende maand. In mijn build ga ik er ook vanuit dat de meegeleverde wraith cooler voldoende is.
Welk mobo van ong 100,- wordt aangeraden met een redelijke DAC?
Edit:
De Gigabyte B450 Aorus PRO lijkt mij een goede keuze vanwege de ALC1220 DAC en als het goed is hoef ik mij bios dan ook niet te flashen voor de CPU.
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | AMD Ryzen 5 3600 (BOX) Boxed | € 184,- | € 184,- |
1 | Moederborden | Gigabyte Aorus B450 PRO (rev. 1.0) | € 96,- | € 96,- |
1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK32GX4M2B3200C16 | € 112,90 | € 112,90 |
1 | Voedingen | Fractal Design ION+ 560W Platinum | € 100,- | € 100,- |
1 | Solid state drives | Kingston A2000 1TB | € 101,90 | € 101,90 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 594,80 |
[ Voor 65% gewijzigd door SeamusParry op 30-09-2020 15:21 ]