Goedenavond,
Een aantal dagen terug heeft mijn 'oude' computer de geest begeven. Daarom ben ik aan het kijken naar een nieuwe machine.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
De machine wil ik gebruiken voor een aantal dingen zoals gamen, foto bewerking, studie, ontwikkelen en het hosten van een aantal virtuele machines
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik dacht dat ongeveer 1000 euro tot max 1100 euro voldoende moet zijn om iets leuks te configureren. Een monitor (1080) heb ik al en deze wil ik gaan gebruiken.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Mijn LG Blu-ray Disc brander BH16NS55 wil ik in de nieuwe toren hebben en mijn huidige monitor wil ik hergebruiken
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
volgens mij alles wat er in mijn wenslijstje geplaatst is.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee ik heb geen voorkeur voor een merk.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik hoop dat het syteem die ik als wenslijst heb samengesteld voldoende is om de komende jaren vooruit te kunnen met programmeren, gamen fotobewerking en voor virtuele machines voor mijn studie..
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Tja de belangrijkste vraag. Klopt de configuratie zo een beetje? M.a.w. kan ik hier een werkend systeem van bouwen. Het is al weer een tijd terug dat ik mijn machine gebouwd heb, dus ik vond het een uitdaging om de lijst al samen te stellen. Natuurlijk hoop ik dat deze machine goedkoper kan met de zelfde configuratie of dat het beter kan.
Een aantal dagen terug heeft mijn 'oude' computer de geest begeven. Daarom ben ik aan het kijken naar een nieuwe machine.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
De machine wil ik gebruiken voor een aantal dingen zoals gamen, foto bewerking, studie, ontwikkelen en het hosten van een aantal virtuele machines
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik dacht dat ongeveer 1000 euro tot max 1100 euro voldoende moet zijn om iets leuks te configureren. Een monitor (1080) heb ik al en deze wil ik gaan gebruiken.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Mijn LG Blu-ray Disc brander BH16NS55 wil ik in de nieuwe toren hebben en mijn huidige monitor wil ik hergebruiken
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
volgens mij alles wat er in mijn wenslijstje geplaatst is.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee ik heb geen voorkeur voor een merk.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik hoop dat het syteem die ik als wenslijst heb samengesteld voldoende is om de komende jaren vooruit te kunnen met programmeren, gamen fotobewerking en voor virtuele machines voor mijn studie..
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Tja de belangrijkste vraag. Klopt de configuratie zo een beetje? M.a.w. kan ik hier een werkend systeem van bouwen. Het is al weer een tijd terug dat ik mijn machine gebouwd heb, dus ik vond het een uitdaging om de lijst al samen te stellen. Natuurlijk hoop ik dat deze machine goedkoper kan met de zelfde configuratie of dat het beter kan.
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 7 3700X (BOX) Boxed | € 290,- | € 290,- |
| 1 | Moederborden | Asus TUF Gaming B550-PLUS | € 131,05 | € 131,05 |
| 1 | Videokaarten | Gigabyte GeForce GTX 1660 Super OC 6G | € 229,90 | € 229,90 |
| 1 | Behuizingen | Cooler Master Silencio S600 | € 79,90 | € 79,90 |
| 1 | Geheugen intern | G.Skill Ripjaws V F4-3200C16D-32GVK | € 108,38 | € 108,38 |
| 1 | Voedingen | be quiet! Straight Power 11 650W | € 107,81 | € 107,81 |
| 1 | Solid state drives | Kingston A2000 1TB | € 101,90 | € 101,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.048,94 | ||
[ Voor 3% gewijzigd door apexinfinity op 30-09-2020 12:54 . Reden: Vernieuwde lijst. Op aanraden een andere voeding en een andere behuizing geconfigureerd. ]