Advies over upgrade voor Comp Call Of Duty op PC!

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Flygrizzle
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 26-12-2023
Ik zoek een?
Voornamelijk een graphics card, maar aannemelijk heb ik dan ook een upgrade nodig voor de CPU, waarschijnlijk ook een CPU fan/waterkoeling, en ik denk nog een powersupply met meer “power”.

Wat is je budget?
Nou denk ik dat ik voor de GPU ongeveer €500 wil uitgeven, de eventuele CPU €250/€300, en de PS is nog maar te bekijken.

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee niet persee. Ik gebruik nu wel een CPU van AMD, die vind ik erg prettig, voorkeur zou dan ook naar AMD gaan, maar wel een Nvidia kaart, mochten daar nog goede combo’s in zijn. Verder geef ik ook de voorkeur aan aircooling op m’n CPU.

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik ga dit dan voornamelijk gebruiken voor Call Of Duty op PC (wel met controller). Ik ben erg fan van de officiele League, en die switchen naar PC, dus ga ik lekker mee.

Overige info.

Ik heb nu een hele basic/budget setup. Volgens mij een AMD Ryzen 5 2600, en een GTX 1660 OC 6G. Ik heb met Warzone spelen op een PC gemerkt dat de kwaliteit om te janken is, en ook de framerate zakt drastisch als ik ietwat betere settings aanzet. (Onder de 50 en soms 40)

Ik ben overigens ook niet vies van om een tweedehands GPU aan te schaffen. CPU heb ik het liefst wel nieuw!

Als iemand ervaring heeft met mooie combinaties kwa GPU CPU dan hoor ik het graag!

Alle reacties

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-01 18:54

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Flygrizzle schreef op dinsdag 29 september 2020 @ 12:52:
...
Ik heb nu een hele basic/budget setup. Volgens mij een AMD Ryzen 5 2600, en een GTX 1660 OC 6G...
Hulp bij PC Upgrade?!

Echter, je hebt toch wel al even gekeken / gelezen in wat reviews en benchmarks welke fps er met CoD gehaald kan worden met bepaalde GPU's en CPU's? Ik neem dan ook aan dat je al iets meer hebt "bedacht" dan alleen een budget dus mogelijk al een bepaalde GPU op het oog hebt?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof