Ik kan niet anders dan concluderen dat jij niets van handel op internet snapt...
Ook als je Ideal wilt aanbieden heb je een zakelijke bankrekening (KVK inschrijving verplicht) nodig daar moet je ook rekening mee houden mocht je deze nog niet hebben.
Wil je nou iets uitvoeren of niet? Zoja, dan moet je investeringen doen. Zonder investeringen (in tijd en geld) kom je nergens...
Maar zou het nog makkelijker maken door het in eerste instantie gratis te maken, eerst maar een vraag en aanbod bij elkaar brengen.
Zodat je al het gespuis van het internet op je website krijgt die de verhuurders af gaan schrikken met onzinnige teksten / scheldwoorden etc. etc. etc. Waarna jij weer een 24/7 monitoring moet gaan doen om te zien of mensen niet over de schreef gaan etc, dat is pas zonde geld...
Of nee, ik weet waarschijnlijk jouw antwoord al. Elk berichtje zal eerst in quarantaine belanden en mag alleen door TS worden vrijgegeven...
Mag ik u welkom heten in het jaar 2020?
Dit zijn allemaal heel leuke gedachtengangen voor een kamerverhuur site in oost-knollendam enkel gericht op oost-knollendam. Wil je iets vergelijkbaar als kamerverhuur.nl oid neerzetten dan heb je wat meer nodig...
Een paywall is gewoon het meest effectief om enkel zinnige bezoekers binnen te krijgen.
Dat is zijn eigen keuze, heeft hij het niet gedaan, tja dan heb ik ook nog wel een bankrekeningnr waar hij 12k op mag storten, net zo zinvol vanuit TS gezien, zeer zinvol vanuit mij gezien.
Hij zegt iets soortgelijks als kamernet te willen lanceren, tja daar hoort nu eenmaal een stukje voorwerk bij (en een bepaald kapitaal wat 12k nu net niet is maar ok).