Ik wil voor (samen met) mijn zoon een gamesysteem in elkaar zetten. Ik heb door de reacties heen gekeken en het een en ander overgenomen en aangepast. Volgens een gpu check website zou de GTX1660 Super onderstaande games op acceptabele resolutie en framerate moeten kunnen spelen.
- GTA:V
- Minecraft
- Roblox
- CS:GO
Vooralsnog speelt hij games die weinig ruimte in nemen op de pc.
Ik heb een aantal vragen en ik hoop dat jullie me hiermee kunnen helpen:
1. De processorkoeler werd aangeraden vanwege de stilte en ook de mogelijkheid tot overklokken. Stilte is voor mij geen belangrijk argument evenals overklokken. Is de standaard koeler toereikend? Scheelt toch weer 30 EU.
2. De voeding is zogezegd een hele stille. Zoals aangegeven is dit geen harde eis. Is daar op te besparen of raden jullie dit af?
3. Is het de moeite om voor een AMD Ryzen 5 2600 Wraith (BOX) Boxed te gaan. De kloksnelheid ontloopt nauwelijks maar het prijsverschil is 50 euro. Hij wil graag een RGB toetsenbord en muis en dat kan ik dan daar weer in steken.
4. Ik heb met de gedachte gespeeld even uit de bocht te vliegen en i.p.v. de GTX 1660 een RTX 2070 er in te stoppen in de hoop zelf af en toe een rondje CoD MW te spelen. Ik vermoed alleen dat ik dan ten eerste niet wegkom met de 500GB schijf. En het systeem misschien op andere plaatsen ook aangepast moet. Is het die overweging waard?
- GTA:V
- Minecraft
- Roblox
- CS:GO
Vooralsnog speelt hij games die weinig ruimte in nemen op de pc.
Ik heb een aantal vragen en ik hoop dat jullie me hiermee kunnen helpen:
1. De processorkoeler werd aangeraden vanwege de stilte en ook de mogelijkheid tot overklokken. Stilte is voor mij geen belangrijk argument evenals overklokken. Is de standaard koeler toereikend? Scheelt toch weer 30 EU.
2. De voeding is zogezegd een hele stille. Zoals aangegeven is dit geen harde eis. Is daar op te besparen of raden jullie dit af?
3. Is het de moeite om voor een AMD Ryzen 5 2600 Wraith (BOX) Boxed te gaan. De kloksnelheid ontloopt nauwelijks maar het prijsverschil is 50 euro. Hij wil graag een RGB toetsenbord en muis en dat kan ik dan daar weer in steken.
4. Ik heb met de gedachte gespeeld even uit de bocht te vliegen en i.p.v. de GTX 1660 een RTX 2070 er in te stoppen in de hoop zelf af en toe een rondje CoD MW te spelen. Ik vermoed alleen dat ik dan ten eerste niet wegkom met de 500GB schijf. En het systeem misschien op andere plaatsen ook aangepast moet. Is het die overweging waard?
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 3600 (BOX) Boxed | € 184,- | € 184,- |
| 1 | Moederborden | ASRock B450M Pro4 | € 72,95 | € 72,95 |
| 1 | Videokaarten | Gigabyte GeForce GTX 1660 Super OC 6G | € 228,90 | € 228,90 |
| 1 | Behuizingen | Sharkoon Skiller SGC1 Window Green | € 46,15 | € 46,15 |
| 1 | Processorkoeling | Cooler Master Hyper 212 Black Edition | € 30,65 | € 30,65 |
| 1 | Geheugen intern | G.Skill Ripjaws V F4-3200C16D-16GVKB | € 58,90 | € 58,90 |
| 1 | Voedingen | Corsair TX550M V2 | € 74,- | € 74,- |
| 1 | Solid state drives | Crucial MX500 2,5" 500GB | € 61,- | € 61,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 756,55 | ||