Weten hoe laat het is

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 9.345 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Erapaz schreef op zaterdag 26 september 2020 @ 19:53:
De hele tijd is arbitrair, net als de snelheid. Super verwarrend sinds ze jaren geleden met 130 zijn begonnen als uitzondering van de maximum snelheid van 120. Toen even duidelijkheid met die snelheid verhogen naar 13 en nu maken ze er weer een potje van met tijdsgebonden snelheidslimieten. Gewoon alles naar 130 en alleen plaatselijk lager als 130 niet veilig is of dynamisch bij drukte op de matrix borden. De huidige oplossing gast nergens over.
Ik vind het juist makkelijker geworden.
.
De afgelopen jaren me enorm geërgerd aan het wisselen op de snelwegen, 100 - 120 - 100 - 130 dan de A2 met bijna 50 kilometer lang 5 rijbanen met 100/km ( en ook tijdsgebonden op sommige stukken sneller )
100km is natuurlijk niet echt een spannende snelheid, maar goed ;)
Voor de structuur en duidelijkheid is het imho gewoon prettiger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gertjuhjan
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 05-06 21:18

Gertjuhjan

Software Engineer

Je kan ook gewoon 0900-8002 bellen als je telefoon in de sloot is gevallen, je horloge kapot gestoten te hebben en een schroevendraaier door je navigatiescherm hebt gejast en de klok van je auto nog op wintertijd staat.

Bron: https://nos.nl/op3/artike...-smartphone-te-kopen.html

Xbox: Gulpener88

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mapro
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 25-08-2023
Gertjuhjan schreef op zondag 27 september 2020 @ 12:14:
Je kan ook gewoon 0900-8002 bellen als je telefoon in de sloot is gevallen, je horloge kapot gestoten te hebben en een schroevendraaier door je navigatiescherm hebt gejast en de klok van je auto nog op wintertijd staat.

Bron: https://nos.nl/op3/artike...-smartphone-te-kopen.html
Lastig bellen met je telefoon in de sloot 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRANQ
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 16:40
[...]

Ik snap niet waarom die draaiborden die je vroeger zag niet meteen al ingezet zijn.
Lekker duidelijk, ook voor buitenlandse bestuurders.

Edit:
Heb me bedacht over mijn eerdere reactie.

[ Voor 98% gewijzigd door FRANQ op 27-09-2020 23:02 ]

• deepbass909
  • Registratie: April 2001
  • Nu online

deepbass909

[☼☼] [:::][:::] [☼☼]

Modbreak:Inmiddels heeft dit topic wel z'n maximale houdbaarheid bereikt. Tijd voor een tijdslot ;)

Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier

Pagina: 1 2 Laatste

Dit topic is gesloten.