Exactor it schreef op maandag 23 augustus 2021 @ 20:27:
[...]
Probeer eens de Zeus attack boon op de railgun. Dan is ie ook met 16 kogels nogal effectief.

Als je big damage nummers wil zien is de derde aspect de moeite. Dan doe je na elke reload absurd veel damage. Als je dat koppelt aan Artemis (+%damage en x% crit chance) gaat het heel hard. Al moet I k zeggen dat ik vaak nogal leunde op mijn special met de railgun. De beste hammer upgrades voor railgun zijn voor de special., eler de rocket icm 3 specials snel kunnen schieten kan heel snel overpowered worden met Artemis of Aprohodite (die laatste door de boon dat je x% damage extra doet tegen weak enemies).
Dat is overigens een aardige leidraad voor nieuwkomers in Hades: je maakt je leven makkelijker als je status effects op snelle wapens (fists, railgun) zet en %damage op tragere wapens (alle andere) zet. Focus daarbij tijdens het bouwen van je skills op 1 of 2 dingen die echt damage doen. Als je alles een beetje doet wordt het vanaf het derde gebied nogal pittig. De boon list in run erbij pakken om te zien welke goden nou een aardige upgrade bieden is ook nogal handig.
Het mooie van dit spel is wel dat veel stijlen kunnen werken. @uchiha tijntje speelde het uit als een normale actie game. Ik maakte builds waardoor ik nauwelijks hoefde na te denken in gevechten. 
toon volledige bericht
Klopt helemaal. Je kunt het inderdaad op verschillende manieren spelen. Ik houd er totaal niet van om bezig te zijn met optimalisaties van builds. Na 80 uur in de game snap ik nog steeds maar de helft van wat je zegt

. Boon list? Wtf is dat dan weer...
Geef mij maar mijn elite controller met back buttons en ik dash door alles en iedereen heen

. Ook al doe ik 5 DPS, Hades gaat wel neer, alleen dan heb ik er een uur voor nodig in plaats van 18 minuten

.
Uiteindelijk begreep ik wel wat meer over hoe je je build goed bouwt. Mede dankzij jou

. Maar met name ook als je wat meer runs met hetzelfde wapen doet. Mijn favoriet was de railgun met volgens mij de hidden aspect. Je schoot dan een magma laser als attack met een special waarbij je een bom kon gooien die je zelf kon opblazen door op hem te schieten. Met 2 hammers (eentje om drie bommen snel achter elkaar te kunnen gooien en eentje om de blastradius te vergroten) was dat echt een bizarre combinatie. Dat in combinatie met de dash van Poseidon. Onverslaanbaar.
In een game als Slay the Spire heb je alleen maar deck building, in Hades kun je ook erg ver komen als je gewoon een goede reactievermogen hebt en inzicht in patronen van bosses.

Niet heel vaak gehad dat ik zo hooked was aan een game in de 1e week.
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.