Ik heb een mooie aanbieding gezien op dealsvandedag.com, maar ik ken de site niet!
Heeft iemand ervaring met deze site?
Heeft iemand ervaring met deze site?
Zie aanvulling op mijn post.fpeeters schreef op woensdag 23 september 2020 @ 08:42:
Ik had gezocht (weliswaar niet op google, maar duckduckgo), maar dat resultaat niet gevonden... Dank!
[ Voor 84% gewijzigd door Kecin op 23-09-2020 08:43 ]
I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A
Zie aanvulling op mijn post.fpeeters schreef op woensdag 23 september 2020 @ 08:42:
Ik had gezocht (weliswaar niet op google, maar duckduckgo), maar dat resultaat niet gevonden... Dank!
[ Voor 84% gewijzigd door Kecin op 23-09-2020 08:43 ]
I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A
Maar alsnog, weer zo'n typische "deals" site, vaak oude meuk die je ergens anders wel goedkoper kunt vinden, parallelle import waarbij je moet hopen op een beetje garantie, kortingen op basis van uit de duim gezogen adviesprijzen en aliexpress meuk met de prijs x 10.1.1. Onder ‘Dealsvandedag.com’ wordt in deze algemene voorwaarden en elders op de website verstaan de besloten vennootschap met beperkte aansprakelijkheid, F&B Trading, gevestigd te Venray, Nederland.
[emailadres: info@dealsvandedag.com.nl. F&B Trading,. is ingeschreven in het Handelsregister te Venray, KvK-nummer 57697671
[ Voor 4% gewijzigd door ImNotnoa op 23-09-2020 09:08 ]
Try SCE to Aux
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq