Misschien een rare vraag, maar ik kan het nergens online vinden: de games die wekelijks gratis worden aangeboden in de Epic Games Store, zoals nu bijvoorbeeld Watch Dogs 2, kun je die - als je hem binnen die week downloadt - altijd gratis spelen of kun je hem ook alleen maar binnen die week spelen?
Deze vraag heb ik ook, ik heb Watch Dogs 2 geïnstalleerd en hoop deze daarna te kunnen blijven spelen...
Deze kan je altijd blijven spelen. Sterker nog, je hoeft deze alleen maar te claimen. Installeren en/of opstarten hoeft niet eens.
Ja, die kan je daarna altijd spelen... het is echt gratis.
Waar je wel rekening mee moet houden is dat het in de meeste gevallen alleen de basis games zijn, wil je de DLC's dan zal je daar wel voor moeten betalen. (wat volgens mij ook veelal de gedachte is achter het gratis verstrekken van die games)
Waar je wel rekening mee moet houden is dat het in de meeste gevallen alleen de basis games zijn, wil je de DLC's dan zal je daar wel voor moeten betalen. (wat volgens mij ook veelal de gedachte is achter het gratis verstrekken van die games)
[ Voor 16% gewijzigd door MicGlou op 21-09-2020 13:54 ]
Thanks voor de snelle response guys! Tof!
En in het geval van Watch Dogs 2 bijvoorbeeld, kun je die game vervolgens ook aan je Steam koppelen (aangezien de game daar te koop is) zodat de uren daar in je profiel verschijnen?
En in het geval van Watch Dogs 2 bijvoorbeeld, kun je die game vervolgens ook aan je Steam koppelen (aangezien de game daar te koop is) zodat de uren daar in je profiel verschijnen?
Volgens mij kun je hem niet koppelen aan steam om zo je gametijd daar weer te geven. Je kan een snelkoppeling in Steam maken dacht ik en deze zal dan de launcher waar de game bij hoort openen en die registreert dat soort info dan.
time is infinite, but each week is ten hours short..
Maar dat komt op hetzelfde neer dan toch? Want dan wordt het dus alsnog in Steam opgeslagen?De Nelis schreef op maandag 21 september 2020 @ 13:56:
Volgens mij kun je hem niet koppelen aan steam om zo je gametijd daar weer te geven. Je kan een snelkoppeling in Steam maken dacht ik en deze zal dan de launcher waar de game bij hoort openen en die registreert dat soort info dan.
Het word in uPlay of Epicstore opgeslagen niet in Steam, steam opent gewoon de launcher (uplay of epic launcher)Timbox88 schreef op maandag 21 september 2020 @ 13:57:
[...]
Maar dat komt op hetzelfde neer dan toch? Want dan wordt het dus alsnog in Steam opgeslagen?
time is infinite, but each week is ten hours short..
Nee, je ziet enkel het spel in je steam bibliotheek. Stats en andere gegevens blijven in Epic.Timbox88 schreef op maandag 21 september 2020 @ 13:57:
[...]
Maar dat komt op hetzelfde neer dan toch? Want dan wordt het dus alsnog in Steam opgeslagen?
Oké! Naja, alsnog downloaden. Toch fijn dat het gratis gespeeld kan worden haha ;-)De Nelis schreef op maandag 21 september 2020 @ 13:58:
[...]
Het word in uPlay of Epicstore opgeslagen niet in Steam, steam opent gewoon de launcher (uplay of epic launcher)
En ja de games die elke week gratis staan hoef je enkel te "kopen".
Eens ze tussen je games staan heb je ze voor altijd.
(Zo heb ik bv. Watch dogs 2 gratis op Epic en gratis op Uplay (giveaway van hun event paar weken geleden) )
Eens ze tussen je games staan heb je ze voor altijd.
(Zo heb ik bv. Watch dogs 2 gratis op Epic en gratis op Uplay (giveaway van hun event paar weken geleden) )
Vanaf morgen iedere dag tot eind dit jaar een gratis game via Epic Games Store:
17.12. – Dying Light
18.12. – Resident Evil Biohazard
19.12. – The Witcher 3: Wild Hunt
20.12. – Mass Effect Andromeda
21.12. – Assassin's Creed Origins
22.12. – Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
23.12. – The Evil Within 2
24.12. – Far Cry 5
25.12. – Fallout 4
26.12. – Borderlands 3
27.12. – Monster Hunter World
28.12. – Dragon Age Inquisition
29.12. – Horizon Zero Dawn
30.12. – Tom Clancy's Ghost Recon Breakpoint
31.12. – Hitman 2
17.12. – Dying Light
24.12. – Far Cry 5
25.12. – Fallout 4
26.12. – Borderlands 3
31.12. – Hitman 2
PC Budget Gaming topicBarista schreef op woensdag 16 december 2020 @ 16:35:
Vanaf morgen iedere dag tot eind dit jaar een gratis game via Epic Games Store:
17.12. – Dying Light
24.12. – Far Cry 5
25.12. – Fallout 4
26.12. – Borderlands 3
31.12. – Hitman 2
en
Epic Game Store
In die tweede is deze lijst al besproken en er is wat twijfel aan de legitness
Oh sorry.. ik had serieus eerst nog wat zoektermen ingevuld of ik op deze lijst zou komen via ander topic maar dit topic kwam steeds bovenaan te staan. Het is wel een lijst die inderdaad wat 'too good to be true' aanvoelt.418O2 schreef op woensdag 16 december 2020 @ 16:39:
[...]
PC Budget Gaming topic
en
Epic Game Store
In die tweede is deze lijst al besproken en er is wat twijfel aan de legitness
Pagina: 1