verzk Videokaarten filter totaal aantal stroomaansluitingen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rrob
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21-09 16:21
Bij videokaarten kan je wel filteren op het aantal 6pins aansluitingen en op het aantal 8 pins aansluitingen afzonderlijk maar niet op het totale aantal.
Als je 1x 6pin en 1x 8pin aanvinkt krijg je zowel kaarten met 6 pin, 8pin én 6pin + 8pin. Ik zou graag willen kunnen filteren op kaarten met 1 aansluiting en dan maakt het me niet uit of die 6 of 8 is en ik kan me voorstellen dat er ook mensen zijn die max 2 willen (6 of 8 ) en nu ook 2 + 1 vinden.
Een extra filter lijkt mij hierom handig. (En als je die ook op 0 kunt zetten hoef je niet alle 6 en 8 opties uit te vinken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-09 14:44

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

@Rrob Jij wilt dus een filter puur met het aantal stroomconnectors?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rrob
ja, voor als je voeding maar 1 of 2 peg uitgangen heeft.
Hoeft geen extra info over de kaarten in de database alleen een extra filter dat 6 pin en 8 pin (en 12 pin) optelt. Leek me eenvoudig te realiseren en een handige aanvulling op de huidige filter opties.

edit> niet nuttig voor de hardcore gamer die de beste gpu wil maar ik ben meer een casual gamer met een ITX kast en vind 2 kabels naar mijn gpu gewoon te veel (zelfs met deze mod: PEG kabel mod)

[ Voor 49% gewijzigd door Rrob op 25-09-2020 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie

Glaanie

@Rrob Bij deze :) Te vinden onder het kopje Voeding vind je voortaan een filter genaamd Totaal stroomconnectoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rrob
@Glaanie top! Zie dat bij de individuele videokaart specs de 12pins connector al een optie is pricewatch: Nvidia GeForce RTX 3080 Founders Edition, komt dat filter ook in de pricewatch binnenkort?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie

Glaanie

@Rrob Dat was wel de bedoelding, want die had ik meteen toegevoegd met jouw verzoek :p Maar er was een instellings-foutje waardoor die niet zichtbaar werd. Bij deze gefixt!
Pagina: 1