dat bericht heb ik niet.Brutal1ty schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 14:52:
[...]
En een bericht dat een terugbetaling 5 tot 10 werkdagen kan duren... jah... daar ga ik wel even een klachtje voor indienen. Ik werk zelf ook bij een klantenservice en weet dat zij daar niks aan kunnen doen - maar ook bij mij vind ik het altijd belachelijk als we zoiets als antwoord moeten geven
Gister besteld?H1sDudeness schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 14:49:
[...]
Alleen de Sorry Sorry mail en het volgende facebook bericht:
[...]
Dan hebben ze die toch geannuleerd waar mogelijk.
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
"Ach jeetje wat balen dat jij net buiten de boot greep 🙁
Mocht je om die reden de order willen annuleren kan ik dit uiteraard voor je regelen. Houd er wel rekening mee dat ee nterugbetaling gemiddeld 5 tot uiterlijk 10 werkdagen duurt. Als je nog even wilt wachten is dit uiteraard ook helemaal prima.
^Inous"
BCC Facebook klantenservice
Lol net als je denkt kan niet erger....Brutal1ty schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 14:54:
[...]
"Ach jeetje wat balen dat jij net buiten de boot greep 🙁
Mocht je om die reden de order willen annuleren kan ik dit uiteraard voor je regelen. Houd er wel rekening mee dat ee nterugbetaling gemiddeld 5 tot uiterlijk 10 werkdagen duurt. Als je nog even wilt wachten is dit uiteraard ook helemaal prima.
^Inous"
BCC Facebook klantenservice
Maatje krijgt net zijn BCC order binnen. Gister besteld, geen T&T
Heel apart
Heel apart
Gisteren besteld inderdaadFamous schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 14:53:
[...]
Gister besteld?
Dan hebben ze die toch geannuleerd waar mogelijk.
Voor de freaks en techies
Realtime stockcheck Media Markt
Eerste API
https://www.mediamarkt.nl/static/assets/json/marketids.json
Dan krijg je alle winkels, zoek het filiaal wat je wil weten b.v. ekkersrijt Eindhoven heeft ID: 1360
Volgend API is de echte stock check
https://www.mediamarktlabs.nl/api/realtime/?product=1667555
Zoek in de repsonse outletId:1360 (de winkel)
Dan zie je dat ze nu (14:55 uur) 0 voorraad hebben en 17 reserveringen...
Je kan hier zelfs een prachtig script van maken
Eerste API
Dan krijg je alle winkels, zoek het filiaal wat je wil weten b.v. ekkersrijt Eindhoven heeft ID: 1360
Bel de herba expert gronau en ochtrup effeH1sDudeness schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 14:44:
[...]
Zelf geluk mee gehad? Ik probeer Nordhorn te bereiken, maar geen gehoor helaas.
3900 WP O / 4100 WP W | Daikin 2mxm50n | Daikin FTXM 25 | Daikin FTXM 35
Die pech heb ik meestal ook echter was ik nu gewoon thuis..ErwinJ schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 14:46:
[...]
UPS zou tussen 10.00 en 13.45 komen.....
Moet alleen nu ff weg om de kids uit school te halen zal je net zien dat hij nu komt.....gvd...
Maar heb ook vaak dan ga ik even snel de honden uitlaten want tja.. die willen ook wel eens uit als je al de hele ochtend zit te wachten en dan net in die 20 minuten komen ze vaak langs...
Series S is wel leverbaar bij Bol.com: https://www.bol.com/nl/p/...722/?promo=Up_XboxSeriesX. Voor de geïnteresseerden 
Edit: Mea culpa, ik meende dat hij al een keer uitverkocht was. Begrijp dat dit toch niet zo is. Sorry
Edit: Mea culpa, ik meende dat hij al een keer uitverkocht was. Begrijp dat dit toch niet zo is. Sorry

[ Voor 26% gewijzigd door Arjan90 op 10-11-2020 14:58 ]
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Klopt, die is ook nooit uitverkocht geweest bij bol.comArjan90 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 14:56:
Series S is wel leverbaar bij Bol.com: https://www.bol.com/nl/p/...722/?promo=Up_XboxSeriesX. Voor de geïnteresseerden
Thanks voor de tip, maar dat wordt me net even te ver.deurklinkje schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 14:56:
[...]
Bel de herba expert gronau en ochtrup effe
Gweppo schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 13:29:
[...]
0377, komt binnen dit en 2u bij mij aan. Gisteren besteld.
Ik heb aan de klantenservice gevraagd hoe het zit met de bestelvolgorde. Minstens één van jullie zou bericht moeten hebben gehad dat je hem toch niet krijgt, klopt dat?
/f/image/LLyWU1ufSLicTM1R2k7oHwVz.png?f=fotoalbum_large)
Dit is wel heel vaag inderdaad. T&T waarschijnlijk in z'n spam ofzo beland.MrGizMo schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 14:55:
Maatje krijgt net zijn BCC order binnen. Gister besteld, geen T&T
Heel apart
Same here. Vraagje, welke status heeft jouw zending nu bij PostNL? Bij mij is ie nog steeds verwacht en dus enkel aangemeld. Er staat wel dat ie morgen tussen 13:30 en 16:00 uur komt. Ik heb er gevoelsmatig geen vertrouwen in dat dat gaat gebeuren...GasProblem schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 14:32:
Kijk, dat is lief van bol.com. Krijg net een mailtje met excuses dat m'n Series X pas morgen komt met een cadeaubon van €12,99. En ze geven aan dat je daarmee een maand Gamepass kan kopen. Ik heb al 3 jaar Gamepass, dus ik gebruik hem denk ik maar voor korting op Cyberpunk. Maar voor €12,99 wil ik wel een dagje wachten
I pitty the fools who took my game-station.....
Bestelnummer was iig 0516 op het eindeH1sDudeness schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 14:58:
[...]
Dit is wel heel vaag inderdaad. T&T waarschijnlijk in z'n spam ofzo beland.
Aah nu snap ik waarom we alleen de voorkant van de doos zien.PureLOOD schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 14:56:
[Afbeelding]
Bestelling via Duitse Microsoft is binnen
Bij mij staat de console als Bij Post NL, zie in de details dat deze om 03:30 is aangekomen. PostNL support vertelde dat deze eerst nog naar een 2e depot moest ofzo, maar dat ik 'm morgen gewoon ontvang.Ulti23 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 14:58:
[...]
Same here. Vraagje, welke status heeft jouw zending nu bij PostNL? Bij mij is ie nog steeds verwacht en dus enkel aangemeld. Er staat wel dat ie morgen tussen 13:30 en 16:00 uur komt. Ik heb er gevoelsmatig geen vertrouwen in dat dat gaat gebeuren...
yes, ik heb voldoende berichten dat het hem niet wordt ;-) . sorry als dat niet duidelijk was!VanRoyal schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 14:58:
[...]
[...]
Ik heb aan de klantenservice gevraagd hoe het zit met de bestelvolgorde. Minstens één van jullie zou bericht moeten hebben gehad dat je hem toch niet krijgt, klopt dat?
[Afbeelding]
VanRoyal schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 14:58:
[...]
[...]
[Afbeelding]
:strip_exif()/f/image/MjEmEsi8Cow8wHE9JpKA1RUo.jpg?f=fotoalbum_large)
Ben benieuwd wat ik dan in huis ga krijgen..
XSX is afgeleverd bij de buren. Vorige week besteld via MS Polen. Moet nog wel even geduld hebben, donderdagavond pas weer terug van zee. Kan niet wachten tot het vrijdagochtend is
No trees were harmed in the creation of this message, but several thousand electrons were mildly inconvenienced.
Dan heeft de Wall -8 in voorraad.frankx schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 14:56:
Voor de freaks en techies
Eerste API

PSN id: K1ngD1ng3l1ng | BF3 PC: KingDing3ling
VanRoyal schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 14:58:
[...]
[...]
[Afbeelding]
BCC lult dus maar gewoon wat
Gisteren werden de meeste online orders van MM BE verstuurd tussen 15:00 en 16:00, hoop er vandaag bij te zijn!
Iemand al mogen gaan afhalen bij een MM in Belgie? Ik heb nog steeds niks gehoord van mijn pre order... 🙃
Volgens mij heeft elke winkel een negatieve voorraad
Mijn Xbox via online bestelling ligt klaar bij de mediamarkt. Ga nu heen. Whoop whoop !
Wanneer besteld?mobygo76 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 15:05:
Mijn Xbox via online bestelling ligt klaar bij de mediamarkt. Ga nu heen. Whoop whoop !
Nou hier ook de T&T van DHL via BCC... die gaat dus wel van 't lijstje voor een volgende pre-order...
If you didn't win today, you can always win tomorrow
Wanneer heb je de pre-order geplaatst?dizzytal schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 15:06:
Nou hier ook de T&T van DHL via BCC... die gaat dus wel van 't lijstje voor een volgende pre-order...
Geef me het adres maar even dan haal ik hem wel opKobus Post schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 15:03:
XSX is afgeleverd bij de buren. Vorige week besteld via MS Polen. Moet nog wel even geduld hebben, donderdagavond pas weer terug van zee. Kan niet wachten tot het vrijdagochtend is
FUMES et CARNES
Gronau is super dicht bij nordhornH1sDudeness schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 14:57:
[...]
Thanks voor de tip, maar dat wordt me net even te ver.
Afhaal of bezorgd?Daikirai schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 14:58:
Danku MediaMarkt!!![]()
[Afbeelding] [Afbeelding] [Afbeelding]
Succes gewenst aan iedereen die nog moet wachten op zo'n smile als ik op zijn gezicht
![]() | ![]() | ![]() |
Ja hoor, daar is hij dan

* MK_ gaat zijn signature aanpassen van Xbox One naar Xbox Series X

12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered
Bestelling bij bol.com gedaan 22 september 09:01. Had niet verwacht dat ik hem vandaag nou zou krijgen. De T&T ook pas vannacht gehad, vandaag tot 1 uur vanmiddag heeft er ook gestaan. "bij post nl" daarna kwam er ineens te staan, zit in sorteerproces. En nu is de chauffeur onderweg, maar hij komt pas tussen 19:20 en 21:20 binnen. Nog nooit zo'n late levering gehad, maargoed beter laat dan nooit.
Ik had hier ook in 1x de ups boy aan de deur. Geen status update niks
Dat zou kunnen dat er al 8 in backorder staan, dan gaat je stock in de min
pas maar op. Vanmorgen stond de levering om 12:45 tot 15:15 gepland maar prompt op het moment dat ik klaar was met mijn vergadering om 10:30 werd er aangebeld door postNL met de Xbox. Meteen naar beneden gerend om gauw de deur open te doen.swoutr schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 15:08:
Bestelling bij bol.com gedaan 22 september 09:01. Had niet verwacht dat ik hem vandaag nou zou krijgen. De T&T ook pas vannacht gehad, vandaag tot 1 uur vanmiddag heeft er ook gestaan. "bij post nl" daarna kwam er ineens te staan, zit in sorteerproces. En nu is de chauffeur onderweg, maar hij komt pas tussen 19:20 en 21:20 binnen. Nog nooit zo'n late levering gehad, maargoed beter laat dan nooit.
en Hoorn heeft er dan 1 op voorraadfrankx schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 15:11:
[...]
Hilary Duff 4-Life
Precies, van wat ik hier en daar hoor en lees hebben meerdere MM's toch ook minder geleverd gekregen als dat ze dachtenfrankx schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 15:11:
[...]
Klagen heeft dus toch zin. Na een belletje naar PostNL stond de bezorger binnen 15 minuten voor de deur. Eind goed al goed
.

[ Voor 17% gewijzigd door Koning-Admiraal op 10-11-2020 15:14 ]
Set your goals high, and don't stop till you get there.
Nu nog maar -1frankx schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 15:11:
[...]
Mooi, have fun!Koning-Admiraal schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 15:13:
Klagen heeft dus toch zin. Na een belletje naar PostNL stond de bezorger binnen 15 minuten voor de deur. Eind goed al goed.
[Afbeelding]
Dus hij was aangepast naar levering morgen en nu istie alsnog binnen?Koning-Admiraal schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 15:13:
Klagen heeft dus toch zin. Na een belletje naar PostNL stond de bezorger binnen 15 minuten voor de deur. Eind goed al goed.
[Afbeelding]
Reactie van BCC over volgorde van levering:
Geloof me als ik zeg dat ik je frustratie begrijp en ik het ook ontzettend jammer vind om je zo teleur te moeten stellen. Dit was natuurlijk nooit onze bedoeling. De reden waarom die klanten hun pakket morgen wel geleverd krijgt is simpel: Jij hebt met VISA betaald. Deze orders moeten eerst beoordeeld worden door de maatschappij, waardoor je order toch iets later in ons systeem terecht komt als orders die met iDeal betald zijn.
^Michelle
Even los van het feit dat het echt belachelijk is hoe het daar loopt, ik snap de uitleg wel mbt volgorde en betaalmethoden.VanRoyal schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 15:15:
[...]
"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"
Ik heb idd met ideal betaald.VanRoyal schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 15:15:
[...]
Zeg zoiets dan meteenVanRoyal schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 15:15:
[...]
Dat is weer onzin want ik heb met iDeal betaaltVanRoyal schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 15:15:
[...]
Hilary Duff 4-Life
pre order?VanRoyal schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 15:15:
[...]
Ik heb via ideal betaald maar geen pre order ook geen Xbox.
Wat een droeftoeters daarJoeBlack2k schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 15:16:
[...]
Dat is weer onzin want ik heb met iDeal betaalt
22 september.. dus ook een gevalletje van; menselijke/technische fout...H1sDudeness schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 15:06:
[...]
Wanneer heb je de pre-order geplaatst?
If you didn't win today, you can always win tomorrow
Jep.LNBL schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 15:15:
[...]
Dus hij was aangepast naar levering morgen en nu istie alsnog binnen?
Wat een onzin zeg. Ik heb met ideal betaald, geen xdoos hieroVanRoyal schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 15:15:
[...]
Je hebt vast niet de 22ste besteld maar gister?Enrebrev schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 15:17:
[...]
Wat een onzin zeg. Ik heb met ideal betaald, geen xdoos hiero
Bedankt
BCC is mensen snoeihard aan het naaien lees ik wel.
Maar jij had 2209 toch? Dat is wel veel meer dan de 0300/0400/0500 reeks waar de rest in zit.JoeBlack2k schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 15:16:
[...]
Dat is weer onzin want ik heb met iDeal betaalt
Daar zit je dan met je <woordkeuze>
Xbox Live: Springbok NL
keek niet goed (heb net in de winkel nog een gereseveerd omdat er een onderweg was volgens hun)VanRoyal schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 15:18:
[...]
Maar jij had 2209 toch? Dat is wel veel meer dan de 0300/0400/0500 reeks waar de rest in zit.
0407 dat is de online weborder
Hilary Duff 4-Life
Dat dan weer welFamous schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 15:18:
[...]
Je hebt vast niet de 22ste besteld maar gister?
Tsja, zonder alle bestelnummers en betaalmethodes in een excelletje te gooien zullen we nooit weten of het klopt...
En hier krijgt een vriend van mij net zijn order binnen : 0516 op het einde.VanRoyal schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 15:18:
[...]
Maar jij had 2209 toch? Dat is wel veel meer dan de 0300/0400/0500 reeks waar de rest in zit.
Compleet willekeur bij BCC
Denk echt dat ze die gecanceld hebben naar het regenen van klachten, annuleringen en wellicht dit topic.
Zoveel mogelijk naar de pre-orders doorschuiven, wat imo ook terecht is.
al moest die niet beschikbaar zijn om te bestellen gister
Frustratie vooral, kan gebeuren. Had het al aangepast. Nu jij nog
Klopt toch niets van. Maar waarschijnlijk worden wij eerder geïnformeerd dan de klantenservice.VanRoyal schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 15:20:
Tsja, zonder alle bestelnummers en betaalmethodes in een excelletje te gooien zullen we nooit weten of het klopt...
Zo gaat het bij alle klantenservice.
Het is real time, als een winkel voorraad binnenboek zie je dat ook. Deze API's gebruiken ze ook ook op hun webshop om te laten zien waar wat in voorraad is.
Ja en dan, ik heb er over nagedacht maar wat heb je er aan.. het is puur random nu er kan elk moment worden aangebeld of ik vier kerst met een ouderwetse xbox one x alles is mogelijk..VanRoyal schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 15:20:
gelukkig is het wel gezellig hier en heb ik warme chocomelk
Hilary Duff 4-Life
klopt is wel zo eerlijk. Ze hadden de verkoop nooit online mogen gooien gister. Veel mensen toch ineens hoop gekregenFamous schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 15:21:
[...]
Denk echt dat ze die gecanceld hebben naar het regenen van klachten, annuleringen en wellicht dit topic.
Zoveel mogelijk naar de pre-orders doorschuiven, wat imo ook terecht is.
al moest die niet beschikbaar zijn om te bestellen gister
en had die een track & trace gehad?MrGizMo schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 15:21:
[...]
En hier krijgt een vriend van mij net zijn order binnen : 0516 op het einde.
Compleet willekeur bij BCC
Is als het goed is inderdaad al binnen (al wel geleverd, nog niet open gemaakt), maar ik kan er pas mee aan de gaan als ik thuis kom na een werkdag.Koning-Admiraal schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 15:21:
[...]
Frustratie vooral, kan gebeuren. Had het al aangepast. Nu jij nog, of is die al binnen.
Xbox Live: Springbok NL
Heeft niks gehad. En op de BCC site was ook zijn order ineens weg. (bestelnummer en postcode combi kon niks vinden)
OK, thanks, dat geeft mezelf dan ook weer een beetje hoop dat ik m vandaag nog op kan halen!
met of zonder track and trace ?Gweppo schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 15:22:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Gisteren bij Bcc besteld om 14:07uur, met ideal betaald zonder account bestelling nummer eindigd op 0377.
Weet niet of iemand er iets mee kan, wrs niet.
Veel game plezier iedereen!
Hilary Duff 4-Life
Had ik nou maar met iDEAL betaald, dan had ik die van jou misschien wel gehad ;-) Veel plezier ermee.Gweppo schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 15:22:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Gisteren bij Bcc besteld om 14:07uur, met ideal betaald zonder account bestelling nummer eindigd op 0377.
#firstworldproblems
Dan zullen ze mij zo wel gaan berichten want we staan nu op 1.frankx schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 15:22:
[...]
Het is real time, als een winkel voorraad binnenboek zie je dat ook. Deze API's gebruiken ze ook ook op hun webshop om te laten zien waar wat in voorraad is.

Stond jou postnl t&t ook op Verwacht: met een tijdstip en Pakket is nog niet door PostNL ontvangen of verwerkt?Koning-Admiraal schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 15:13:
[Afbeelding]
Complete willekeur dus.Gweppo schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 15:22:
Ik om 14:06 besteld, met ideal betaald, zonder account, en bestelling eindigend op 0356.
Afijn, veel plezier aan iedereen die hem wel heeft!
Ik heb wat problemen met de HDR op de XSX. Hij geeft namelijk aan dat mijn televisie geen HDR10 ondersteund voor games maar wel HDR10 ondersteund voor video.
Hij gaat inderdaad niet op HDR stand wanneer ik een game open maar wel als ik bijvoorbeeld The Mandalorian op Disney+ start.
Dit lijkt mij niet geheel logisch, toch? Ik kon namelijk wel altijd in HDR gamen op mijn PS4 bijvoorbeeld. Iemand enig idee?
Hij gaat inderdaad niet op HDR stand wanneer ik een game open maar wel als ik bijvoorbeeld The Mandalorian op Disney+ start.
Dit lijkt mij niet geheel logisch, toch? Ik kon namelijk wel altijd in HDR gamen op mijn PS4 bijvoorbeeld. Iemand enig idee?
Verkeerde topic voor jouw vraag...The Sec0nd E schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 15:26:
Ik heb wat problemen met de HDR op de XSX. Hij geeft namelijk aan dat mijn televisie geen HDR10 ondersteund voor games maar wel HDR10 ondersteund voor video.
Maar heeft het spel wel HDR?
Mijn oude One X ging bijvoorbeeld gewoon op HDR stand bij opstarten RDR2.
HDR modus aan op de juist input?The Sec0nd E schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 15:26:
Klinkt gek maar ik moet dat dus (eenmalig) aanzetten op de input (HDMI 1).
MediaMarkt Assen heeft er voor alle pre-orders 3 binnengekregen... Nounou :-) Nu ik nog.
Maar geen vrije voorraad beschikbaar?mhnl1979 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 15:30:
MediaMarkt Assen heeft er voor alle pre-orders 3 binnengekregen... Nounou :-) Nu ik nog.
H1sDudeness schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 15:31:
[...]
Maar geen vrije voorraad beschikbaar?
Hilary Duff 4-Life
Inmiddels hier binnen!
Kwam op Reddit wel een leuk filmpje tegen wat van toepassing is voor een hoop mensen hier die bij BCC hebben besteld. https://v.redd.it/hpbycqk0qby51
Kwam op Reddit wel een leuk filmpje tegen wat van toepassing is voor een hoop mensen hier die bij BCC hebben besteld. https://v.redd.it/hpbycqk0qby51
[ Voor 50% gewijzigd door Kapitein187 op 10-11-2020 15:32 ]
"Op de wind van gisteren kun je vandaag niet zeilen"
Ik heb vannacht bij de Nederlandse Store kunnen bestellen, maar staat ook nog in behandeling. Wel voorlopige leverdatum in de mail op 12-11Boefaz schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 14:52:
Gisternacht nog snel (en met veel geluk) bij de Duitse Microsoft kunnen bestellen. Order is "In behandeling".
Hoelang zal het ongeveer gaan duren voor ik hem heb en welke statussen moet ik op letten bij de order?
Toch maar even contact gehad met PostNL, komt gewoon morgen binnen. Die kleine kans dat ik 'm vandaag zou krijgen gaat 'm toch niet worden vanuit Bol.
Famous schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 15:27:
[...]
Verkeerde topic voor jouw vraag...
Maar heeft het spel wel HDR?
Mijn oude One X ging bijvoorbeeld gewoon op HDR stand bij opstarten RDR2.
Thanks guys. Excuus voor het verkeerde topic, maar dit voelt voor mij inmiddels als de XSX Launch hype thread :'-)stijn1309 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 15:28:
[...]
HDR modus aan op de juist input?
Klinkt gek maar ik moet dat dus (eenmalig) aanzetten op de input (HDMI 1).
Anyway, de games die ik heb gestart moeten inderdaad HDR ondersteunen (Tetris Effect & Modern Warfare). En de HDR werkt inderdaad wel op deze input (zelfde als waar de PS4 op zat) én ook op deze XSX omdat ik het met de Disney+ app wel werkende heb gekregen.
Sterker nog, in het scherm waarin de box aangeeft wat je televisie wel en niet ondersteund geeft hij inderdaad heel expliciet aan HDR niet te ondersteunen voor games maar wel voor video.
Heel raar.
Dit staat er. Terwijl vanochtend aangegeven werd dat het met de bezorger mee was gegaan. Blijkbaar koos de bezorger er zelf voor om de status in de middag aan te passen.Tiimbo1991 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 15:25:
[...]
Stond jou postnl t&t ook op Verwacht: met een tijdstip en Pakket is nog niet door PostNL ontvangen of verwerkt?

Nu wetende dat dit dus onzin is. Was al lang verwerkt! En ook zojuist gekregen.
[ Voor 7% gewijzigd door Koning-Admiraal op 10-11-2020 15:35 ]
Let op:
Om dit topic leesbaar te houden graag de volgende regels in acht nemen:
• Geen discussies over scalping, meerdere orders plaatsen en doorverkoop met woekerprijzen.
• Vraag & Aaanbod op het forum is overal verboden, dus ook hier.
• Vermelden dat je meerdere bestellingen hebt lopen ('patsen') is niet de bedoeling.
• Bedelen / vragen / ruilen valt ook onder Vraag & Aaanbod.
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over het beleid van externe bots, Discords, Telegramgroepen.
• Houd het ontopic: mensen posten en lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en willen die discussie graag zo houden. Al het andere kan prima op de rest van het forum.
Bij problemen met levering/shipping neem je contact op met de verkoper, niet met de bezorgdienst. Dat klinkt onlogisch, maar de verkoper (verzender) is (wettelijk) verantwoordelijk voor het proces. De verkoper start dan ook een onderzoek bij de bezorger (en niet andersom), want zij zijn immers verantwoordelijk.
Plaats alleen pre-orders bij vertrouwde partijen. Mooie vuistregel is: Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
Om dit topic leesbaar te houden graag de volgende regels in acht nemen:
• Geen discussies over scalping, meerdere orders plaatsen en doorverkoop met woekerprijzen.
• Vraag & Aaanbod op het forum is overal verboden, dus ook hier.
• Vermelden dat je meerdere bestellingen hebt lopen ('patsen') is niet de bedoeling.
• Bedelen / vragen / ruilen valt ook onder Vraag & Aaanbod.
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over het beleid van externe bots, Discords, Telegramgroepen.
• Houd het ontopic: mensen posten en lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en willen die discussie graag zo houden. Al het andere kan prima op de rest van het forum.
Bij problemen met levering/shipping neem je contact op met de verkoper, niet met de bezorgdienst. Dat klinkt onlogisch, maar de verkoper (verzender) is (wettelijk) verantwoordelijk voor het proces. De verkoper start dan ook een onderzoek bij de bezorger (en niet andersom), want zij zijn immers verantwoordelijk.
![]() | Wel zin in gezellig slowchatten of offtopic kletsen? Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord |
Plaats alleen pre-orders bij vertrouwde partijen. Mooie vuistregel is: Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview