Hier ook, jammer dat ik geen tijdsindicatie zie. Durf me kont niet te kerenariekanari schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 13:20:
Ik zit weer eens aan het einde van de afleverroute: "Geschat tijdstip voor Einde Dag" geeft UPS aan.
Hoeveel kilo als gewicht stond er bij de t&t ?wes- schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 13:33:
[...]
Ja ik heb dus ook een S gekregen ipv de X die ik besteld had. Nu heb ik 2 opties, of terug sturen en geld terug, of wachten tot ze voorraad hebben. Heel zuur allemaal, vrij genomen etc.
Ben echt héél benieuwd wat de klantenservice gaat antwoorden op mijn vraag hoe ze bepalen welke orders worden uitgeleverd, aangezien het overduidelijk niet op volgorde van bestellen gaat.Gweppo schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 13:29:
[...]
0377, komt binnen dit en 2u bij mij aan. Gisteren besteld.
Geleverd en gelijk geïnstalleerd, ready to rumble!
Ik weet niet of ik de doos wel open wil / mag makenDeTimVanW schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 13:34:
[...]
Wachten tot ze vooraad hebben en in de tussentijd lekker game-passen?
Tja voelt toch aan misbruik. Jouw 2ehands camera is niet in mint conditon en heb je niet 1 dag. Als je dan daar 140% van de vraagprijs voor vraagt, voelt dat aan als misbruik van de situatie.bsmpower schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 13:34:
[...]
Toch gewoon vraag & aanbod. Mijn 2e hands camera die in nieuwstaat is brengt ook niet op wat ik vind dat ie waard is. Helaas pindakaas als mensen het er niet voor willen geven. Andersom geldt hetzelfde. Ja, frustrerend, maar vind niet dat het misbruik is.
Je zou Visualping.io kunnen gebruiken, moet je wel je browser open houden:gise schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 13:34:
Weet iemand hoe ik zo'n tracker opzet om de DE / FR / PL websites van MS te checken of/wanneer hij weer beschikbaar is? asking for a friend
:fill(white):strip_exif()/f/image/C8NUzcJeoquxQCrLXQStGAG2.png?f=user_large)
Extension voor chrome: https://chrome.google.com...kefakciniebenbfclihhmmfcd
[ Voor 9% gewijzigd door VanRoyal op 10-11-2020 13:38 ]
Volgende gewoon weer tijdig pre roderen in de winkel. Dit online bij de mm vind ik wel poep. Net gebeld maar dan krijg je gewoon een call center aan de lijn....
Google: Media Markt *plaats*mobygo76 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 13:37:
Volgende gewoon weer tijdig pre roderen in de winkel. Dit online bij de mm vind ik wel poep. Net gebeld maar dan krijg je gewoon een call center aan de lijn....
En dan zie je in Google gewoon het telefoonnummer
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Ik had gisteren exact hetzelfde met een andere levering via UPS, zeer vreemde gang van zaken (overigens vandaag wel ontvangen, dus hopelijk morgen dan).airwolf83 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 13:23:
[...]
Nou, bij mij had de ups bezorger waarschijnlijk geen zin om langs te komen want zojuist verschijnt er bij mij op de ups app: het pakket werd doorgestuurd naar het aflevercentrum.
Terwijl er gewoon iemand thuis is.
Ben ik dan toch echt de enige die nog niks kon bestellen omdat ie telkens net te laat was of dat je uit de order werd ge-kickt
ik kom bij de groep.Twixrol schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 13:39:
Ben ik dan toch echt de enige die nog niks kon bestellen omdat ie telkens net te laat was of dat je uit de order werd ge-kickt
Ben zelfs ge-kickt terwijl ik al betaald heb.
Je hebt dus niks zelf moeten afhalen bij een pickup point?gex schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 13:38:
[...]
Ik had gisteren exact hetzelfde met een andere levering via UPS, zeer vreemde gang van zaken (overigens vandaag wel ontvangen, dus hopelijk morgen dan).
Het resultaat is hetzelfde als van een heleboel mensen die dat wel konden hoor, alleen hebben die mensen al een reservering op de CC of betaald.Twixrol schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 13:39:
Aha. Nou wat gaan we bij deze F5'en?soccerroos schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 13:40:
[...]
ik kom bij de groep.
Ben zelfs ge-kickt terwijl ik al betaald heb.
Ik heb 30+ tabs en een auto refresh.

Zo is de mens nou eenmaal. Gebeurt wel met meer producten, de sneakerwereld heeft er ook zwaar onder te lijden. Daar praten we alleen niet over 140%, maar makkelijk over minimaal 200%. Zolang mensen gek genoeg zijn om er extra geld voor uit te geven, kan ik ze niet eens ongelijk geven.mhnl1979 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 13:36:
[...]
Tja voelt toch aan misbruik. Jouw 2ehands camera is niet in mint conditon en heb je niet 1 dag. Als je dan daar 140% van de vraagprijs voor vraagt, voelt dat aan als misbruik van de situatie.
Heb je er nu al een kras op?mhb97 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 13:40:
Hier ook binnen.
Via MS Duitsland en UPS.
Helemaal goed! Toch laat besteld (4nov) maar netjes binnen.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Ik ook niet.Twixrol schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 13:39:
We wachtten af.
Join the club, hier ook nog driftig op zoek.
Nee, werd vandaag alsnog geleverd, kreeg gisteren later op de dag weer een mail dat het vandaag geleverd werd.airwolf83 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 13:40:
[...]
Je hebt dus niks zelf moeten afhalen bij een pickup point?
Heel strak zo, ziet er top uit! Het is dat ik beide consoles wil hebben want die PS5 wordt nog wel een dingetje op de kast.
Ik heb alleen telefoon, dus nog lastiger.Twixrol schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 13:41:
[...]
Aha. Nou wat gaan we bij deze F5'en?
Ik heb 30+ tabs en een auto refresh.
Laptop staat al in mijn nieuwe huis.
Mijne binnen nu en 16.40 uurGweppo schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 13:29:
[...]
0377, komt binnen dit en 2u bij mij aan. Gisteren besteld.
nope, we kunnen een lotgenoten club oprichtenTwixrol schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 13:39:
Wel een Series-X ontvangen of ook een SEpiloque schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 12:56:
Mijn bestelling van Bol.com is zojuist geleverd. Veel plezier (of succes) allemaal
Als je Firefox gebruikt kun je er als ik 't goed heb een heleboel in een collectie opslaan en dan snel weer openen. Tis lang niet zo snel als een laptop maar dan hou je toch alle websites in een gedeeltesoccerroos schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 13:42:
[...]
Ik heb alleen telefoon, dus nog lastiger.
Laptop staat al in mijn nieuwe huis.
Thanks! ga het proberenVanRoyal schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 13:37:
[...]
Je zou Visualping.io kunnen gebruiken, moet je wel je browser open houden:
[Afbeelding]
Extension voor chrome: https://chrome.google.com...kefakciniebenbfclihhmmfcd
Hier ook hetzelfde.. straks nog tegen mijn zoontje vertellen dat de order van BCC ook niet komtPaver89 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 13:43:
[...]
nope, we kunnen een lotgenoten club oprichten
Klopt maar dan kom je uit bij de helpdesk. 😎Famous schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 13:38:
[...]
Google: Media Markt *plaats*
En dan zie je in Google gewoon het telefoonnummer
Paver89 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 13:43:
[...]
Ik doe meePaver89 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 13:43:
[...]

Vandaag al DHL, GLS, DPD, PostNL voorbij zien rijden.
Maar geen UPS😂
Maar geen UPS😂
[ Voor 4% gewijzigd door fluxsystem op 10-11-2020 13:47 ]
Mediamarkt heeft mijn bestelling gewoon veel te laat afgeleverd bij postNL waardoor ik en velen nog een dag moeten wachten. Best onprofessioneel dit.
Nee denk snelle foto. Ik zie niet waar je op doelt ook waar de kras precies zou moeten zitten.
De game is al afgeleverd bij PostNL punt. De xbox staat nog op "bezorger is onderweg naar bestelpunt".
Krijgen die meerdere leveringen op een dag?
Ik heb ze hier ook allemaal al gehad. En moet DHL hebben maar die rijden gewoon 2x voorbij. Nog 45 min maar ik weet nu al waar dit gaat eindigenfluxsystem schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 13:46:
Vandaag al DHL, GLS, DPD, PostNL voorbij zien rijden.
Maar geen UPS😂
Voor de andere tweakers die vandaag snel een XSX hebben weten te bestellen bij MediaMarkt, is die van jullie ook geannuleerd?
Ik wil ze ook beide maar ik heb nog ruimte zat onder de plank waar de Xbox op staat 😅 heb je ook wel nodig met die PS5 😅moca schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 13:42:
[...]
Heel strak zo, ziet er top uit! Het is dat ik beide consoles wil hebben want die PS5 wordt nog wel een dingetje op de kast.
Inmiddels mijn Series X binnen. Hij is kleiner dan verwacht en wat apart is. Iedereen zei hoe zwaar hij was, maar mijn OneX is toch echt nog wel wat zwaarder. Verder prachtig verpakt. Nqtuurlijk koop je geen console voor de verpakking, maar het draagt wel bij aan de hele 'experience'. Goed naar Apple gekeken door Microsoft. Installatie gaat ook ontzettend makkelijk met de app. Tijdens het updaten kun je al je instellingen rustig aanpassen. Ideaal! Nu maar eens Valhalla gaan installeren!
Yup, we gaan toch niet naar Amsterdam West.Thundernerd schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 13:48:
Voor de andere tweakers die vandaag snel een XSX hebben weten te bestellen bij MediaMarkt, is die van jullie ook geannuleerd?
Die van mij zou thuis bezorgd worden. Maar blijkbaar niet. Ik ga ze toch ff bellen.DeTimVanW schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 13:49:
[...]
Yup, we gaan toch niet naar Amsterdam West.
Don't nworry! Bij mij stond PostNL ook al als onderweg en de levering was nog op het depot volgens de T&T. Toch keurig op tijd binnenFrankoNL schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 13:48:
De game is al afgeleverd bij PostNL punt. De xbox staat nog op "bezorger is onderweg naar bestelpunt".
Die game is als eerste gescand, je console staat wss onderaan de stapel. Schat dat je binnen 5 minuten ook die melding krijgtFrankoNL schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 13:48:
Dat is idd rare gang van zaken.gex schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 13:42:
[...]
Nee, werd vandaag alsnog geleverd, kreeg gisteren later op de dag weer een mail dat het vandaag geleverd werd.
Heb het idee dat de bezorger dan echt geen zin had om naar mijn adres te rijden. Normaal als ze dan zijn geweest lijkt mij ook dat ze dan een briefje in de bus gooien.
Beetje jammer..zulke bezorgers verpesten het voor de bezorgers die wel gewoon hun werk goed doen.
Ja maar het probleem is, de eerste scan is al 1.5 uur geleden....thomas-x-1982 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 13:50:
[...]
Die game is als eerste gescand, je console staat wss onderaan de stapel. Schat dat je binnen 5 minuten ook die melding krijgt
hij is binnen, ups - MS. kop van Noord Holland. Zwaar ding! holy moly.
Bears and Bulls
Ja dat kwam goed. Ik schrok me wel echt even de pleurisshyheim schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 13:26:
[...]
In orde gekomen met dat logo? Gewoon herstart?
Ik sloot mijn Xbox net aan, eerst de stroom kabel en vervolgens de HDMI kabel. Met de HDMI er in ging hij direct aan en bleef hij vervolgens hangen op het Xbox logo.
Drukte toen op het Xbox knopje op de console en vervolgens nog eens en toen deed hij het.
Nu snel Ori downloaden (6gb) zodat ik wat te spelen heb en daarna Forza Horizon 4 (80 gb)
Ja. Games worden verstuurd met de normale post terwijl pakketten door de pakketdienst worden geleverd. Volledig apart van elkaar.FrankoNL schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 13:48:
Xbox is wel een zwaar ding zeg
3900 WP O / 4100 WP W | Daikin 2mxm50n | Daikin FTXM 25 | Daikin FTXM 35
Gisteren Xbox series X misgelopen. Zie nu dat mijn AC Valhalla door drukte bij PostNL ook niet bezorgd gaat worden. Fuck deze zooi!? Waarom komt briefpost niet eens tot Limburg 😑
Ook als ze naar een PostNL punt gaan? Dat is toch wel apart. Lijkt me niet zo efficiëntgeeMc schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 13:54:
[...]
Ja. Games worden verstuurd met de normale post terwijl pakketten door de pakketdienst worden geleverd. Volledig apart van elkaar.
Ja wat denk jij dan. Het is power wat je in je handen hebt, geen gameboy advance.deurklinkje schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 13:55:
Xbox is wel een zwaar ding zeg
Jasmijn22 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 13:56:
[...]
Ja wat denk jij dan. Het is power wat je in je handen hebt, geen gameboy advance.

Xbox Live: Springbok NL
Iedereen showt hier zijn console, meanwhile:
Estimated Time
3:00 P.M. - 7:00 P.M.
Estimated Time
3:00 P.M. - 7:00 P.M.
Xbox GT: Shyheim87 | PSN: Shyheimz-
Wil je daar en serieus antwoord op?Papimo schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 13:56:
Waarom komt briefpost niet eens tot Limburg 😑
Hier al ruim 45 minuten eroverheen en nog steeds nada

Edit: En net afgeleverd WOOOOOh
[ Voor 3% gewijzigd door Notna op 10-11-2020 13:59 ]
Hmm, nou ik heb nog nooit gehoord van dat men twee keer op een dag bij een PostNL punt langskomt.FrankoNL schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 13:53:
[...]
Ja maar het probleem is, de eerste scan is al 1.5 uur geleden....
Wat mij wel een keer is overkomen dat de ene niet gescand was (en de andere wel), en toen ik naar het PostNL punt ging voor die er wel was, ik ook gewoon de niet gescande meekreeg.
Niet dat ik je nu voor niets op weg wil sturen, maar dat kan wel gebeuren.
Je voelt power als hem op tiltJasmijn22 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 13:56:
[...]
Ja wat denk jij dan. Het is power wat je in je handen hebt, geen gameboy advance.
Yep, jaren bij PostNL gewerktFrankoNL schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 13:56:
[...]
Ook als ze naar een PostNL punt gaan? Dat is toch wel apart. Lijkt me niet zo efficiënt
Mensen die aan de grens van Duitsland wonen en nog een Xbox zoeken TIP : ga naar de expert
Bel eerst effe haha
Bel eerst effe haha
[ Voor 11% gewijzigd door deurklinkje op 10-11-2020 14:02 ]
Gisteren hebben mijn broertje en ik allebei een pre-order geplaatst bij BCC. Mijn orderbevestiging is ontvangen op 14:05. De Xbox is zojuist geleverd. Zijn orderbevestiging is ontvangen op 14:08 (drie minuten later), hij heeft zojuist de 'gevreesde' e-mail ontvangen. Ik heb 'mijn' Xbox maar aan hem gegeven en hoop dat die van hem alsnog zo snel mogelijk wordt geleverd... Duimen :-).
Zo mijn xbox series x geleverd door Microsoft.
De bestelling van intertoys is net verzonden
En ik heb een series s bij de mediamarkt gekocht kon gewoon binnen lopen en hem kopen
En ik heb een series s bij de mediamarkt gekocht kon gewoon binnen lopen en hem kopen
wat hebben de bcc-ers van gisteren nu gedaan? gecanceld? of toch nog wachten en maar hopen?
Zojuist ontvangen, zo'n 28 uur na bestelling bij MS Polen. Nog een paar uur werken en vanavond mee aan de slag. Succes iedereen met jullie orders, en tot in de andere topics!
Bij sommige is die onderweg, bij andere nada.hcwizz_fts schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 14:02:
wat hebben de bcc-ers van gisteren nu gedaan? gecanceld? of toch nog wachten en maar hopen?
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Welke MM?mcp1990 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 14:02:
Zo mijn xbox series x geleverd door Microsoft.
Gecanceld. En aangegeven niet blij te zijn met communicatie. Overig ook verzoek om geld zo snel mogelijk terug te storten. Natuurlijk geen reactie op gehad.hcwizz_fts schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 14:02:
Annulering aangevraagd, nog geen antwoord gehad. De bezorgers voor vandaag zijn sws al geweest en BCC geeft aan ''onbekend'' en ''uiterlijk eind november/begin december'' en daar doe ik het niet voor ;phcwizz_fts schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 14:02:
Wat waren de laatste 4 cijfers van jullie bestelnummers?Vane100 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 14:02:
Gisteren hebben mijn broertje en ik allebei een pre-order geplaatst bij BCC. Mijn orderbevestiging is ontvangen op 14:05. De Xbox is zojuist geleverd. Zijn orderbevestiging is ontvangen op 14:08 (drie minuten later), hij heeft zojuist de 'gevreesde' e-mail ontvangen. Ik heb 'mijn' Xbox maar aan hem gegeven en hoop dat die van hem alsnog zo snel mogelijk wordt geleverd... Duimen :-).
Laat maar...edebee schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 13:44:
Media markt pre order 4-10 in de winkel met aanbetaling. Om 10 uur direct afgehaald, alle downloads klaar en ga zo eerste potje COD spelen. Gaaf ding. 😀
...
...
[ Voor 17% gewijzigd door King Dingeling op 10-11-2020 14:06 ]
PSN id: K1ngD1ng3l1ng | BF3 PC: KingDing3ling
Ik zit nog in dubio. Als ik zie hoe de pre-orders overal verlopen, dan betwijfel ik het dat hij ergens sneller te verkrijgen zal zijn. Overigens ben ik totaal niet tevreden met de manier waarop het verloopt via BCC.hcwizz_fts schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 14:02:
Hier 498 mocht je het willen weten. En niets gekregen.VanRoyal schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 14:06:
[...]
Wat waren de laatste 4 cijfers van jullie bestelnummers?
Weet iemand of MM Eindhoven centrum een Series X heeft liggen ?
Hier 435 en ook niks gekregen.soccerroos schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 14:07:
[...]
Hier 498 mocht je het willen weten. En niets gekregen.
ik laat het staan totdat er een betere optie voorhanden is.hcwizz_fts schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 14:02:
Hilary Duff 4-Life
Krijg zojuist een nieuw mailtje van Bol.com wegens de vertraging van 1 dag van de levering van mijn Xbox Series X.
Ze bevestigen dat ik hem morgen WEL krijg.
Daarnaast heb ik als goedmakertje een Bol.com cadeaubon t.w.v. € 12,99 ontvangen. Wellicht toch een van de twee nieuw Ubi games kopen nu...
Prima service van Bol.com! Terwijl het probleem overduidelijk bij PostNL lag en ligt.
Daarnaast heb ik als goedmakertje een Bol.com cadeaubon t.w.v. € 12,99 ontvangen. Wellicht toch een van de twee nieuw Ubi games kopen nu...
Prima service van Bol.com! Terwijl het probleem overduidelijk bij PostNL lag en ligt.
Zoals al vaker gemeld de Series X ligt nergens in de winkels in heel nederland nietjori040 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 14:07:
Weet iemand of MM Eindhoven centrum een Series X heeft liggen ?
.
[ Voor 100% gewijzigd door Paver89 op 10-11-2020 14:12 ]
Ja zeker wel...Bij BCC in Arnhem toevallig 3 stuks.Paver89 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 14:08:
[...]
Zoals al vaker gemeld de Series X ligt nergens in de winkels in heel nederland niet

PSN id: K1ngD1ng3l1ng | BF3 PC: KingDing3ling
2209VanRoyal schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 14:06:
[...]
Hilary Duff 4-Life
Oh echt? Ik alleen de mail, maar geen cadeaubon, wellicht even aankloppen bij Support weer..roell24 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 14:08:
Krijg zojuist een nieuw mailtje van Bol.com wegens de vertraging van 1 dag van de levering van mijn Xbox Series X.
0341 is geleverd;VanRoyal schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 14:06:
[...]
0393 is niet geleverd.
Intertoys Haarlem had hem vanochtendPaver89 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 14:08:
[...]
Zoals al vaker gemeld de Series X ligt nergens in de winkels in heel nederland niet
Hilary Duff 4-Life
yes, volledig mee eens! en ook mijn visie.H1sDudeness schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 14:06:
[...]
Ik zit nog in dubio. Als ik zie hoe de pre-orders overal verlopen, dan betwijfel ik het dat hij ergens sneller te verkrijgen zal zijn. Overigens ben ik totaal niet tevreden met de manier waarop het verloopt via BCC.
Nou voer mij maar af: zojuist is mijn MM order die ik plaatste uit het niets geannuleerd. Dit was geen pre-order maar ineens was Xbox Series X weer beschikbaar, nu dus geannuleerd door MM. Had gisteren ook een order bij BCC gedaan, maar weten allemaal hoe dat is afgelopen. Ik heb nog een pre-order van Amazon.nl over, maar die hebben ook nog helemaal niet laten weten en de voortekenen zijn ook niet al te best..
Gecancelled, via reply op de mail. Nog niks gehoord. Klantenservice gebeld, die konden er niks van zeggen, behalve dat het allemaal handwerk was en er niets geautomatiseerd ging.hcwizz_fts schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 14:02:
Pearl Drums - Paiste Cymbals - Balbex Sticks - Remo Skins
Koos van Gamings heeft er bij BCC binnen een kunnen scoren.Paver89 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 14:08:
[...]
Echt? Ben overal in de buurt wezen kijken maar die dan weer niet. Zal nu wel weg zijn lijkt me
Ik had geen cadeaubon gehad maar ook de mail dat de levering vertraagd is, pas nadat ik in de chat mijn ongenoegen en diepe teleurstelling had geuit kreeg ik een goedmakertje cadeaubon van 5 euro.roell24 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 14:08:
Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...
Wanneer heb je deze besteld?xardy schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 12:53:
[...]
ja, ik heb ondertussen al 2 track en trace nummers voor bpost ontvangen, 1 gisteren en 1 deze ochtend, geen idee wat ze daar aan het doen zijn.
Deze ochtend ook mail gehad dat mijn bestelling klaar is en ook nog een mail met de factuur.
Op de website staat de status op artikel is opgehaald.
Ik heb gisteren besteld bij MM BE. Lukte prima. PayPal volledige bedrag is afgeboekt.
Mail gekregen met vermelding: "wordt zo spoedig mogelijk klaargemaakt" en dan niets meer.
Status is nog steeds: "Wordt verwerkt".
Moet ik mij zorgen maken?
Is er al informatie over de tweede levering ?
Let op:
Om dit topic leesbaar te houden graag de volgende regels in acht nemen:
• Geen discussies over scalping, meerdere orders plaatsen en doorverkoop met woekerprijzen.
• Vraag & Aaanbod op het forum is overal verboden, dus ook hier.
• Vermelden dat je meerdere bestellingen hebt lopen ('patsen') is niet de bedoeling.
• Bedelen / vragen / ruilen valt ook onder Vraag & Aaanbod.
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over het beleid van externe bots, Discords, Telegramgroepen.
• Houd het ontopic: mensen posten en lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en willen die discussie graag zo houden. Al het andere kan prima op de rest van het forum.
Bij problemen met levering/shipping neem je contact op met de verkoper, niet met de bezorgdienst. Dat klinkt onlogisch, maar de verkoper (verzender) is (wettelijk) verantwoordelijk voor het proces. De verkoper start dan ook een onderzoek bij de bezorger (en niet andersom), want zij zijn immers verantwoordelijk.
Plaats alleen pre-orders bij vertrouwde partijen. Mooie vuistregel is: Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
Om dit topic leesbaar te houden graag de volgende regels in acht nemen:
• Geen discussies over scalping, meerdere orders plaatsen en doorverkoop met woekerprijzen.
• Vraag & Aaanbod op het forum is overal verboden, dus ook hier.
• Vermelden dat je meerdere bestellingen hebt lopen ('patsen') is niet de bedoeling.
• Bedelen / vragen / ruilen valt ook onder Vraag & Aaanbod.
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over het beleid van externe bots, Discords, Telegramgroepen.
• Houd het ontopic: mensen posten en lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en willen die discussie graag zo houden. Al het andere kan prima op de rest van het forum.
Bij problemen met levering/shipping neem je contact op met de verkoper, niet met de bezorgdienst. Dat klinkt onlogisch, maar de verkoper (verzender) is (wettelijk) verantwoordelijk voor het proces. De verkoper start dan ook een onderzoek bij de bezorger (en niet andersom), want zij zijn immers verantwoordelijk.
![]() | Wel zin in gezellig slowchatten of offtopic kletsen? Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord |
Plaats alleen pre-orders bij vertrouwde partijen. Mooie vuistregel is: Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview