Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d.bakker84
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 29-08 10:55

d.bakker84

XBL: BloodyB2121

midego schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 08:39:
[...]
Waarom was het een scam actie? Wat is dit nu weer voor nietszeggend bericht...
Omdat ze consoles verkocht hebben gister met de belofte dit vandaag te leveren terwijl ze er niet genoeg hadden?

XBox Series X: BloodyB2121

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 05:36

Famous

R 400+

xNikobellicx schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 08:38:
BCC was gisteren dus 1 grote scam actie nice !
Nee, een deel van de orders zijn wel uitgeleverd. Die van gister.

Van de pre-orders echter niks!

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 08:19
uchiha tijntje schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 08:36:
[...]

Ik heb volgende op de site:

Bestelling verzonden Amersfoort. Je bestelling is verzonden of reeds bezorgd. Amersfoort.

Ik ga er gewoon om 10 uur heen :)

Vriend van me heeft ook bij de MM besteld en heeft hetzelfde berichtje.
Ok. Dit geeft hoop 😎 succes iedereen !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xNikobellicx
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 08:50
midego schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 08:39:
[...]
Waarom was het een scam actie? Wat is dit nu weer voor nietszeggend bericht...
omdat ze net deden of ze nog een voorraad hadden en volgende dag leverbaar . maar dat blijkt dus niet waar te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBlack2k
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

JoeBlack2k

I Love Hilary

Famous schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 08:40:
[...]

nog vreemder, een deel van gister niet allemaal .. het is dus compleet random.. ja dat is wel een beetje apart

Hilary Duff 4-Life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daikirai
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 06-06 14:58
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OS34DvaO1a3lbH_ZNdWq1cnbNsM=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/edPIXEEVcDR9OfMmU4rT79UF.png?f=user_large

Die hebben niet stilgezeten vannacht! (Mediamarkt order van 22-10)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CyberJohn
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 12-09 10:33
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oa9Cd_bHtjbKfcS615wLH7Ly3gI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/N1IIZggGZUPht4SM65qRmlSd.jpg?f=fotoalbum_large

Oeh, die van mij ligt naast die van jou oOo

Galaxy Z Fold6 | S25 Ultra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• midego
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11-01 08:49
d.bakker84 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 08:40:
[...]

Omdat ze consoles verkocht hebben gister met de belofte dit vandaag te leveren terwijl ze er niet genoeg hadden?
Mijn console de ik gisteren heb gekocht is anders gewoon onderweg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Den3004
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 22-09 20:03
Krijg net bericht van BCC via de app, mijn bestelling van 22 september(en gelijk betaald) kan niet worden geleverd omdat er een voorraad tekort is en verminderd vrachtverkeer door covid. Ze wist ook niet wanneer ze weer voorraad kreeg, ik heb mijn order gelijk geannuleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slijkie
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22-09 18:25
Nu is het wachten op de eerste Tweaker die hem binnen heeft. :-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrGizMo
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 16-09 19:37
Na CB begint BCC nu de boel te verzieken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gweppo
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 14-11-2020
midego schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 08:41:
[...]
Idd bij mij ook, heel random.

Spijtig voor de mensen die hem in september besteld hebben en hem nu niet krijgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sohus
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 02-03 10:29
edgarf28 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 08:29:
[...]

Bij Amazon.nl?
Dan heb je nog geluk, bij mij staat er al sinds ik de order geplaatst heb op 22 september dat hij tussen 13 en 14 november komt, en nu nog steeds niets in veranderd (nog niet verzonden dus)
Nee Duitsland (daar woon ik).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BekSide
  • Registratie: April 2009
  • Nu online
midego schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 08:41:
[...]
Als ik hem check bij order checken krijg ik inderdaad ook een leverdatum en tijd te zien. Echter ook via de chat dat bovenstaande bericht, en in mijn besteloverzicht niets anders dan ''gepland''.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Springbokkie
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 08-01 19:42
En wie heeft hem al binnen? :)

Xbox Live: Springbok NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lentenaro
  • Laatst online: 05-08-2024
xNikobellicx schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 08:40:
[...]

omdat ze net deden of ze nog een voorraad hadden en volgende dag leverbaar . maar dat blijkt dus niet waar te zijn.
Ik heb hem gister besteld en heb de levering tussen 11 en 15 staan vandaag. Dus het was geen scam actie.
Het is wel een naai actie als dit betekent dat mensen met een pre-order van september hierdoor geen levering krijgen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• morm
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 10:26
Echt schandalige actie van BCC.

Als je al weet dat je voor de pre-orders al niet voldoende hebt, gooi je hem toch niet online en lever je die wel uit (gedeeltelijk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Physx
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23:16
Ik heb hem (series X) besteld bij wehkamp (achteraf betalen) en die komt vanmiddag binnen :-)

[ Voor 6% gewijzigd door Physx op 10-11-2020 08:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kubuskwal
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 29-10-2023
Gisteren dus uit paniek ook bij BCC besteld omdat het erop leek dat Wehkamp ging falen...

BCC wordt dan uiteindelijk toch niks en bij Wehkamp/DHL is de status nu veranderd naar “Aangekomen op jouw CityHub in jouw regio” met nog steeds vandaag 11:00-15:00 als tijdvak :D

Tip voor Wehkamp bestellers: als je bij je bestellingen klikt op “Bezorging wijzigen” dan wordt je direct naar de track en trace van DHL geleid. Ik durfde de knop in eerste instantie niet aan te raken in de angst dat het m’n bestelling zou nuken maar is dus niet zo :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evink
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07:39
morm schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 08:42:

Als je al weet dat je voor de pre-orders al niet voldoende hebt, gooi je hem toch niet online en lever je die wel uit (gedeeltelijk).
Laatste keer dat ik bij BCC iets bestel in ieder geval, wat een waardeloze zaak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mick3112
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 09:55
Thomas schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 08:19:
[...]

Nou niet dus. Ze hebben hem nog niet verstuurd volgens PostNL. Sowieso rare gang van zake: ik haal hem op in hun winkel maar krijg een PostNL T&T link, dus dat ding wordt eerst met PostNL naar de winkel verzonden 8)7.

Nouja, morgen dan (hoop ik)
Intertoys:

Weer even gechat. Moeizame communicatie daar. Geven ze van die neutrale antwoorden waardoor je er nog niks uit kan concluderen.

medewerker: Wel kan ik aangeven dat er al een leveringsverzoek is ingediend.
ik: wat houdt een leveringsverzoek in?

5 minuten later.
medewerker: Een verzoek om de bestelling te leveren.

ik Een verzoek dat jullie bij PostNl hebben gedaan?

paar minuten later.
medewerker: Dat klopt!

Dat laatste antwoord geeft dan misschien nog een beetje hoop in combinatie met andere berichtgeving van drukte bij Post NL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beugeldop
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 30-08 09:44

Dit dus...

en het verminderde vrachtverkeer door covid is natuurlijk ook een slechte smoes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sohus
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 02-03 10:29
Famous schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 08:40:
[...]

Dus je laat mensen voorbestellen, om vervolgens je voorraad een dag van te voren online te verkopen, en de mensen met een pre-order in de kou te laten staan. Niet echt netjes!

Lijkt me geval van systemen die gewoon brak werken waardoor bij het voorbereiden van acties voorraad ook online beschikbaar komt en weggeklauwd wordt door anderen.

Acties:
  • +16 Henk 'm!

Verwijderd

Yes, bezorger is al geweest. Stipt als altijd!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CBWzOWS-lLjEltxVsvXj0rNCLAs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/zRHMdzTySmpJdgnsc9G3Krty.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 80% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2020 08:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-05-2022
WidgetTWW schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 08:31:
Kort en krachtig antwoord van de BCC:

Het spijt me, vanwege een voorraad tekort bij Microsoft en het verminderde vrachtverkeer rondom Covid, is jouw order vandaag niet uitgeleverd. Het is onbekend wanneer wij een nieuwe levering ontvangen. Wil je wachten op een nieuwe lading of de order annuleren? ^Michelle
had jij wel een bevestiging via de mail?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 08:45:
Yes, bezorger is al geweest. Stopt als altijd!
Gefeliciteerd, volgens mij ben je de eerste! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xNikobellicx
lentenaro schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 08:42:
[...]

Ik heb hem gister besteld en heb de levering tussen 11 en 15 staan vandaag. Dus het was geen scam actie.
Het is wel een naai actie als dit betekent dat mensen met een pre-order van september hierdoor geen levering krijgen.
ik heb hem ook gisteren besteld en zelfde als jouw als ik mijn bestelling check wordt geleverd vandaag tussen 11 en 15. maar ik heb geen T&T gehad van DHL dus ik verwacht niet dat ik hem vandaag krijg.omdat mensen met de zelfde status zeggen dat ze hem niet binnen krijgen weet nu ook niet meer wat ik moet geloven of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rck010
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 12-09 15:30
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WjDzEYI_C9K0YpsTXlEYa4fotLU=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/6jMA2D6kGb6opGn6rGbd2dLG.jpg?f=user_large

Het is wel te hopen dat ie snel gesorteerd wordt, en op "onderweg" springt.
Anders zie ik de bui alweer hangen voor vandaag, het is namelijk al 08:45 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online

Dat is gewoon een foutje van een medewerker. Hier denkt iedereen dat zo’n heel bedrijf bezig is met de launch van zo’n Xbox. Dit bedrijf stuurt een veelvoud aan pakjes per uur. Ze hebben er waarschijnlijk 200 oid binnengekregen en die hebben ze verkocht. Is het netjes? Absoluut niet, maar verwacht niet dat iedereen bij wehkamp bezig is met een nieuwe Xbox.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• slijkie
Verwijderd schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 08:45:
Yes, bezorger is al geweest. Stopt als altijd!
Pics or it didn’t happen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kliklakloe
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 22-08 11:54
Mijn postnl tijdvak is zojuist versprongen van de ochtend naar de middag. Balen, had vanochtend alle tijd.

Middelharnis Solaredge 4900Wp Oost-west PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven030
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 10:58
Wtf, ik zou het echt schandalig vinden van BCC als mensen die hem gister besteld hebben hem eerder krijgen dan de mensen die er op tijd bij waren op 22 september

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 03:29
BCC WTF

Hi Davy,
Ik ben bang dat ik je teleur moet stellen, vanwege een voorraad tekort bij Microsoft en het verminderde vrachtverkeer rondom Covid, is jouw order vandaag niet uitgeleverd. Het is onbekend wanneer wij een nieuwe levering ontvangen. Wil je wachten op een nieuwe lading of de order annuleren? ^Michelle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edsonsus
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 20-02-2022
Evink schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 08:44:
[...]

Laatste keer dat ik bij BCC iets bestel in ieder geval, wat een waardeloze zaak
Kan wel intern voor je kijken hoe ver je op de lijst staat van de bezorg rit dan heb je een betere tijdvak!
oops negeer!

[ Voor 2% gewijzigd door Edsonsus op 10-11-2020 08:49 . Reden: verkeerd gereageerd! ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online
Steven030 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 08:47:
Wtf, ik zou het echt schandalig vinden van BCC als mensen die hem gister besteld hebben hem eerder krijgen dan de mensen die er op tijd bij waren op 22 september
Waarschijnlijk een domme fout inderdaad. Schandalig is wel een erg extreem woord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slijkie
Steven030 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 08:47:
Wat een onzin. Gaat gewoon om vooraad. Ik heb ook 22 sept besteld, maak mij totaal niet druk. Niet zo misgunnen jij. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• H1sDudeness
  • Laatst online: 29-08 13:25
xNikobellicx schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 08:45:
[...]

ik heb hem ook gisteren besteld en zelfde als jouw als ik mijn bestelling check wordt geleverd vandaag tussen 11 en 15. maar ik heb geen T&T gehad van DHL dus ik verwacht niet dat ik hem vandaag krijg.omdat mensen met de zelfde status zeggen dat ze hem niet binnen krijgen weet nu ook niet meer wat ik moet geloven of niet.
Bij mij stond ook tussen 11 en 15, maar geen T&T gekregen. Zojuist klantenservice benaderd en het standaard berichtje gekregen wat hierboven te lezen valt.

Geen T&T code houdt in dat DHL niet langs is gekomen om het pakket af te halen, er is dus geen xbox voor je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefXBOX
  • Laatst online: 10-12-2020
Ik kom niet meer op de microsoft site om hem direct te kopen, ik word de heletijd doorverwezen naar xbox.com. Iemand die weet hoe ik dit kan fixen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Series S is ruim op voorraad overal. Ben benieuwd of dat de komende maanden nog gaat bijtrekken of dat dit net als de Xbox One SAD geen succes wordt.

Ja... een console die ouders voor kinderen kopen. Ik denk dat die kleine koters ook gewoon een Series X willen. Ik zou dat als jonge versie van mijzelf wel gewild hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lentenaro
[...]

Ik heb om 00:24 vannacht een T&T ontvangen. Die geeft aan dat mijn pakketje is aangekomen in een cityhub. Dus ik verwacht dat deze wel uitgeleverd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven030
@giantgiantus @slijkie Ik heb zelf niet bij BCC besteld, maar ja oprecht zou ik het wel schandalig vinden als het waar is, en dat heeft niks met misgunnen te maken maar met rechtvaardigheid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WidgetTWW
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 21-09 20:56
soccerroos schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 08:45:
[...]
had jij wel een bevestiging via de mail?
Een bestelbevestiging heb ik wel gehad, maar geen T&T code. De website van BCC geeft daarentegen wel aan dat de bestelling vandaag komt tussen 14:00 en 18:00. Dat laatste klopt dus niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr50.50
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 22-09 18:02
Net even gechat met Intertoys maar die konden mij niet veel vertellen over mijn preorder. Het verzoek tot levering is ingediend maar er is nog geen T&T code. Dus die gaat vandaag niet geleverd worden.. Op de vraag wanneer wel kon ze mij geen antwoord geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RodeStabilo
  • Registratie: December 2013
  • Niet online
StefXBOX schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 08:48:
Ik kom niet meer op de microsoft site om hem direct te kopen, ik word de heletijd doorverwezen naar xbox.com. Iemand die weet hoe ik dit kan fixen?
Probeerde dit vanmorgen ook en liep tegen hetzelfde aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

DM89 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 08:47:
BCC WTF

Hi Davy,
Ik ben bang dat ik je teleur moet stellen, vanwege een voorraad tekort bij Microsoft en het verminderde vrachtverkeer rondom Covid, is jouw order vandaag niet uitgeleverd. Het is onbekend wanneer wij een nieuwe levering ontvangen. Wil je wachten op een nieuwe lading of de order annuleren? ^Michelle
Michelle heeft haar bericht die ze kopieert en plakt al aangepast.

Ze vraagt nu maar gelijk of je wilt annuleren 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 21-09 22:48
Verwijderd schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 08:49:
De Series S is ruim op voorraad overal. Ben benieuwd of dat de komende maanden nog gaat bijtrekken of dat dit net als de Xbox One SAD geen succes wordt.

Ja... een console die ouders voor kinderen kopen. Ik denk dat die kleine koters ook gewoon een Series X willen. Ik zou dat als jonge versie van mijzelf wel gewild hebben.
Series S is in zo'n beetje elke MM zo te krijgen aldus de website _O-

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cupra4
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22-09 16:47
Het is me vannacht gelukt om een Series X te bestellen via de Microsoft site. Betaling is al gedaan, leverdatum staat op donderdag. Nog geen T&T.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slijkie
Steven030 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 08:49:
@giantgiantus @slijkie Ik heb zelf niet bij BCC besteld, maar ja oprecht zou ik het wel schandalig vinden als het waar is, en dat heeft niks met misgunnen te maken maar met rechtvaardigheid
Onzin, dus mensen die gisteren bij Coolblue hebben besteld, en PostNL’s route is ‘toevallig’ om 07:30 bij je, en jij krijgt hem van MS later is al ‘onrechtvaardig’? Komop zeg, dus we moeten het hele systeem maar stil leggen want iemand kan niet enkele minuten extra wachten? :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
WidgetTWW schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 08:49:
[...]

Een bestelbevestiging heb ik wel gehad, maar geen T&T code. De website van BCC geeft daarentegen wel aan dat de bestelling vandaag komt tussen 14:00 en 18:00. Dat laatste klopt dus niet.
hmm dan ben ik ook de sigaar.
Precies hetzelfde. En al betaald.
Maar waarom staat leverings tijdstip erbij dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RodeStabilo
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

DutchCrownNL schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 08:50:
[...]

Series S is in zo'n beetje elke MM zo te krijgen aldus de website _O-
Denk wel dat dit mijn keuze wordt.

Series S meenemen en koop later wel een Series X.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ofthewell
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-06 18:34
Gelukkig... Alles lijkt goed te gaan....

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8XtS_s7SEfVGALU_xL6h0A_R25Q=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ZV3QJjklNx6xLA1JZFSeSbND.jpg?f=fotoalbum_large

Xbox Live: Ofthewell NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tnhn42
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 18-11-2024
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/W09McPeUwfraX-nu993XzCtYApo=/800x/filters:strip_exif()/f/image/U3NDe3sasO7cnek9u0LxkmpG.png?f=fotoalbum_large
H
Zending is ontvangen maar nog niet gesorteerd enz 😶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slijkie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lexkalin
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 15-05 10:15
cupra4 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 08:51:
Het is me vannacht gelukt om een Series X te bestellen via de Microsoft site. Betaling is al gedaan, leverdatum staat op donderdag. Nog geen T&T.
Mijn staat nog met "Pending", ook vannacht besteld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• H1sDudeness
slijkie schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 08:51:
[...]

Onzin, dus mensen die gisteren bij Coolblue hebben besteld, en PostNL’s route is ‘toevallig’ om 07:30 bij je, en jij krijgt hem van MS later is al ‘onrechtvaardig’? Komop zeg, dus we moeten het hele systeem maar stil leggen want iemand kan niet enkele minuten extra wachten? :|
Volgens mij snap je hem niet helemaal. BCC pre-orders uit september worden nog niet geleverd terwijl de BCC orders van gisteren verscheept worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 07:45:
Volgens mij is PostNL m'n pakketje van Coolblue al kwijt. Ze hebben hem ontvangen, maar heb nog geen bezorgtijd. Uit ervaring weet ik dat dit meestal betekend ze het pakketje kwijt zijn. Laten we hopen dat dit de uitzondering is.
Nevermind, krijg net een bezorgtijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WidgetTWW
soccerroos schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 08:52:
[...]
hmm dan ben ik ook de sigaar.
Precies hetzelfde. En al betaald.
Maar waarom staat leverings tijdstip erbij dan?
Standaard leveringsvak op het moment dat je besteld. Daar gaat de BCC vanuit, mits de bestelling ook echt met DHL is meegegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RodeStabilo
  • Niet online
slijkie schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 08:52:
[...]

Oerhollandse handelsgeest. :) d:)b
Tshjah technisch gezien vraag en aanbod maar zouden er mensen zijn die 200 euro meer ervoor over hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moca
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 28-04 19:15
StefXBOX schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 08:48:
https://www.xbox.com/nl-nl/configure/8WJ714N3RBTL

https://www.xbox.com/de-de/configure/8WJ714N3RBTL

Hier hebben de meeste succes gehad, maar wel op Xbox inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• airwolf83
  • Laatst online: 02-09 14:52
Mu.siQ schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 08:14:
Die Corona hé. Jammer dat die geen olie heeft, anders had iemand m met militaire acties wat sneller onder de duim :+ /s

Ik val volgens mij wel onder de gelukkigen bij bol.com. Krijg m einde middag. Moest vandaag alsnog werken, dus kwam me slecht uit, maar hij komt na werktijd. Het moest zo zijn denk.

Oh en V&A aangeboden: Microsoft Xbox Series X Zwart NIEUW vanavond af te halen voor...
Zucht. Kunnen we daar iets mee hier dames en heren?
ja zorgen dat gene die er 1 over hebben hem daar gewoon voor de normale prijs aanbieden.
Ik krijg er namelijk ook 2 maar ga de mijne daar gewoon voor de normale prijs aanbieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dizzytal
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Jup inderdaad BCC maakt er een potje van... hier zelfde berichtje van Michelle. Gisteren nog berichtje van Quinty zo van vanavond krijg je DHL t&t...

Erg amateuristisch van BCC als er inderdaad mensen zijn die gisteren besteld hebben en geleverd hebben gekregen/krijgen...

If you didn't win today, you can always win tomorrow

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• slijkie
H1sDudeness schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 08:52:
[...]

Volgens mij snap je hem niet helemaal. BCC pre-orders uit september worden nog niet geleverd terwijl de BCC orders van gisteren verscheept worden.
Op die fiets! Mijn fout dan. Tijd voor koffie. :X

@Steven030 @JoeBlack2k

[ Voor 3% gewijzigd door slijkie op 10-11-2020 08:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
Famous schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 08:50:
[...]

Michelle heeft haar bericht die ze kopieert en plakt al aangepast.

Ze vraagt nu maar gelijk of je wilt annuleren 8)7
Wat een klote streek dit man, ongelofelijk.

Gelukkig komt die van Wehkamp wel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven030
[...]

Hoe bedoel je? Het gaat hier in alle gevallen om BCC en geen ander bedrijf. Ze zouden gewoon in volgorde van bestellen uit moeten leveren. Wie het eerst komt, wie het eerst maalt. Is dat nou zo gek? 8)7 8)7 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lentenaro
Mr50.50 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 08:50:
Net even gechat met Intertoys maar die konden mij niet veel vertellen over mijn preorder. Het verzoek tot levering is ingediend maar er is nog geen T&T code. Dus die gaat vandaag niet geleverd worden.. Op de vraag wanneer wel kon ze mij geen antwoord geven.
Nadat het me gister gelukt was om bij BCC te bestellen heb ik Intertoys gebeld om mijn bestelling te annuleren.
Ik vroeg eerst of ze al wisten wanneer ze gingen leveren. Mij werd aangegeven dat ze nog geen levering hadden vanuit Microsoft. En ze wist ook niet wanneer en hoeveel er binnen zouden komen. Ze gaf aan nog enkele weken geduld te hebben. Toen maar besloten om te annuleren ipv een ander gelukkig te maken met deze pre-order.

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• N_Uleyn
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22-09 11:14
Om toch maar even te tonen dat het wel kon op Coolblue

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6LKhGTF_ur38SSJYLlTW9wcpXyM=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/rnh8EgCOjm0susOMQb0rILXl.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4pbVbVwmYCs_X28MYJEBlkPHKB8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/fMCD6tPwsscZ9vACsVmHlGvV.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
dizzytal schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 08:53:
Jup inderdaad BCC maakt er een potje van... hier zelfde berichtje van Michelle. Gisteren nog berichtje van Quinty zo van vanavond krijg je DHL t&t...

Erg amateuristisch van BCC als er inderdaad mensen zijn die gisteren besteld hebben en geleverd hebben gekregen/krijgen...
Hier hetzelfde, bestaat toch niet bahbah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deurklinkje
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 22-09 18:51
Weinig slaap gehad vandaag
Hopelijk komt ie vandaag

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ee2NTfatooXC4YPsr9C6c2lSF7o=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/il4nZxI4c2QM0DR64Bp1NjZw.jpg?f=fotoalbum_large

3900 WP O / 4100 WP W | Daikin 2mxm50n | Daikin FTXM 25 | Daikin FTXM 35

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slijkie
RodeStabilo schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 08:53:
[...]

Tshjah technisch gezien vraag en aanbod maar zouden er mensen zijn die 200 euro meer ervoor over hebben.
Genoeg. Criminelen met zat geld, of non-criminelen die tonnen verdienen. Of rijkelui kids. Noem maar op. Genoeg markt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
DM89 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 08:54:
[...]

Wat een klote streek dit man, ongelofelijk.

Gelukkig komt die van Wehkamp wel..
Ik heb nog geen bericht gehad?
Ook geen t t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melantrix
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-09 13:19
N_Uleyn schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 08:54:

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Maar dit is ook gedaan via de website of heb je gebeld?

"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xNikobellicx
DM89 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 08:55:
[...]

kregen jullie dit bericht via email ? dan is het kwestie van tijd dat ik die ook ontvang haha

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alki
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09:40

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Je werkt zeker daar

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• JoeBlack2k
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

JoeBlack2k

I Love Hilary

[...]

Sorry? dit is er aan de hand: er zijn mensen die op 22 september 2020 een xbox series x hebben besteld bij BCC en direct het volledige bedrag hebben betaald. deze staan op de pre-order lijst en wachten op een console. Plotseling kwam gister om 14:00 de xbox series x op de website van BCC op "leverbaar" en zijn er een aantal mensen geweest (ik ook) die hem hebben besteld. uit al deze bestellingen zijn er een aantal mensen die hem gister hebben besteld die hem daadwerkelijk krijgen maar de mensen die hem 22 september hebben besteld krijgen een onzin verhaal te horen over covid wat niet moet kunnen want ze waren 1,5 maand eerder met bestellen. het is een beetje alsof je in de rij van de McDonald's staat te wachten op je burger met je bonnetje en de een na de ander krijgt gewoon een burger mee die net binnen komt lopen. Dat is gewoon niet relax

Hilary Duff 4-Life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cupra4
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22-09 16:47
lexkalin schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 08:52:
[...]

Mijn staat nog met "Pending", ook vannacht besteld.
De mijne ook. Zal in de loop van de dag wel veranderen gok ik. Denk dat ze even genoeg te doen hebben nu. Ik heb er geen haast mee, als ie volgende week komt vind ik het ook prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H1sDudeness
xNikobellicx schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 08:56:
[...]

kregen jullie dit bericht via email ? dan is het kwestie van tijd dat ik die ook ontvang haha
Via klantenservice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
xNikobellicx schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 08:56:
[...]

Messenger, Whatsapp..

Serieus bericht erboven staat, u krijgt vanavond mail met track en tracé code.. Xbox is voor u gereserveerd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RodeStabilo
  • Niet online
zou me niet eens verbazen als alle medewerkers er daar eentje hebben gescalped.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• GranCanaria
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 22-09 09:16
Gaaf man. Er gaan vandaag een heleboel xbox series x ontmaagd worden. Mensen veel plezier met de aankoop en veel game plezier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WidgetTWW
GranCanaria schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 08:57:
Gaaf man. Er gaan vandaag een heleboel xbox series x ontmaagd worden. Mensen veel plezier met de aankoop en veel game plezier!
Niet alleen de Xbox Series X.... :X 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasmijn22
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 29-07 14:39

Jasmijn22

& Ravenwood

Mijn levering bevind zich NU in de stad naast mijn stad. De hype trein is nu enorm snelheid aan het maken! *O* De Tower of Power is bijna hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SHIZNL
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 23-12-2023

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Looks fake :X

:9 nice !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roko
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Opvallend. Ik heb ook de storage expansion besteld bij MS met status "Geschatte leverdatum 10-11" is inmiddels teruggeschroefd naar "Vooraf besteld", dus geen leverdatum meer! Da's wel jammer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGizMo
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 16-09 19:37
[...]

BCC of Wehkamp?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
soccerroos schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 08:55:
[...]

Ik heb nog geen bericht gehad?
Ook geen t t
Van Wehkamp?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katseviool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22-09 13:28
Lessons learned bij deze release is dat ik de volgende keer enkel en alleen hem rechtstreeks bij MS gaan aanschaffen. Als ik dan natuurlijk nog game O-)

Ik heb overigens wel het gevoel dat meer gespecialiseerde retailers zoals Game Mania, Nedgame maar vooral ook Intertoys amper bediend zijn door MS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KevinNolan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23-08 23:51
Ben benieuwd. Hij is onderweg met UPS. Zie nog steeds geen tijdvak en bij de order van de xsx staat alleen Bergen op Zoom als afleveradres. Bij mijn controller die ik apart heb besteld staat wel mijn adres.....

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Den3004
  • Laatst online: 22-09 20:03
JoeBlack2k schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 08:56:
[...]

Sorry? dit is er aan de hand: er zijn mensen die op 22 september 2020 een xbox series x hebben besteld bij BCC en direct het volledige bedrag hebben betaald. deze staan op de pre-order lijst en wachten op een console. Plotseling kwam gister om 14:00 de xbox series x op de website van BCC op "leverbaar" en zijn er een aantal mensen geweest (ik ook) die hem hebben besteld. uit al deze bestellingen zijn er een aantal mensen die hem gister hebben besteld die hem daadwerkelijk krijgen maar de mensen die hem 22 september hebben besteld krijgen een onzin verhaal te horen over covid wat niet moet kunnen want ze waren 1,5 maand eerder met bestellen. het is een beetje alsof je in de rij van de McDonald's staat te wachten op je burger met je bonnetje en de een na de ander krijgt gewoon een burger mee die net binnen komt lopen. Dat is gewoon niet relax
Je verwoord precies hoe ik me voel, ik ben ook een van 22 september club, netjes betaald en niets krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LCHero
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 22-09 20:54
DM89 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 08:55:
[...]

Hier ook hetzelfde bericht. Bestelling geannuleerd. :(

Acties:
  • +22 Henk 'm!

• TheDude84
  • Niet online

TheDude84

The Dude abides

Hier is hij binnen! oOo
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/w2tEEEPuTjg8zQsLx4m2BXObtgI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vSn08YkSXwCiQRSmudRvet1j.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RsDSmileY
  • Laatst online: 21-03 06:19
Den3004 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 08:58:
[...]
Je verwoord precies hoe ik me voel, ik ben ook een van 22 september club, netjes betaald en niets krijgen.
Zit ook in hetzelfde schuitje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GranCanaria
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 22-09 09:16
WidgetTWW schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 08:57:
[...]

Niet alleen de Xbox Series X.... :X 8)7
true. en series s. Sorry

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Koning-Admiraal
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 02-08-2021

Koning-Admiraal

De commandant!

Topicstarter
Sorry maar die actie van BCC is schandalig. Hebben ze nu echt alle mensen die voor gisteren een pre-order had staan genaaid? Dat is nog erger dan wat de Wehkamp deed, met de PS5. Waar de Wehkamp wel trouwens de credits krijgt dat ze hun fout gelukkig hebben hersteld.

[ Voor 6% gewijzigd door Koning-Admiraal op 10-11-2020 09:01 ]

Set your goals high, and don't stop till you get there.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Melantrix
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-09 13:19
Den3004 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 08:58:
[...]
Die kerel heeft het gewoon niet begrepen of is gewoon aan het trollen. Dit is gewoon een situatie waar je zelfs mee naar Radar zou kunnen gaan. Gewoon tegen de afspraken dit.

Ik heb er gelukkig niet mee te maken, maar ik hoop voor jullie dat er een passende oplossing voor gevonden wordt want dit is gewoon een hele nare streek.

"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slijkie
BCC raakt zo wel veel (toekomstige) klanten kwijt met hun clusterf*ck. Maarja de grote jongens boeit dat niet zo. (Helaas) wel balen voor de mensen met een 22 sept pre-order. Er is nu genoeg ‘proof’ cancellen en zaak beginnen om wettelijke rente te eisen.

[ Voor 19% gewijzigd door slijkie op 10-11-2020 09:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sirjax77
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 18-03 00:27
KevinNolan schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 08:58:
Ben benieuwd. Hij is onderweg met UPS. Zie nog steeds geen tijdvak en bij de order van de xsx staat alleen Bergen op Zoom als afleveradres. Bij mijn controller die ik apart heb besteld staat wel mijn adres.....
ik ben ook benieuwd, ik kom uit Zevenbergen zitten dus in dezelfde hoek, laat wel wat weten als ie binnen is! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N_Uleyn
  • Laatst online: 22-09 11:14
nee hoor :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WidgetTWW
Dat bedoelde ik niet, hahahaha.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Evink
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07:39
gewoon een Review maken over BCC, wellicht leren ze er iets van dan
Pagina: 1 ... 71 ... 169 Laatste

Let op:
Om dit topic leesbaar te houden graag de volgende regels in acht nemen:

• Geen discussies over scalping, meerdere orders plaatsen en doorverkoop met woekerprijzen.
Vraag & Aaanbod op het forum is overal verboden, dus ook hier.
• Vermelden dat je meerdere bestellingen hebt lopen ('patsen') is niet de bedoeling.
• Bedelen / vragen / ruilen valt ook onder Vraag & Aaanbod.
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over het beleid van externe bots, Discords, Telegramgroepen.
• Houd het ontopic: mensen posten en lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en willen die discussie graag zo houden. Al het andere kan prima op de rest van het forum.

Bij problemen met levering/shipping neem je contact op met de verkoper, niet met de bezorgdienst. Dat klinkt onlogisch, maar de verkoper (verzender) is (wettelijk) verantwoordelijk voor het proces. De verkoper start dan ook een onderzoek bij de bezorger (en niet andersom), want zij zijn immers verantwoordelijk.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Wel zin in gezellig slowchatten of offtopic kletsen?
Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord

Plaats alleen pre-orders bij vertrouwde partijen. Mooie vuistregel is: Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview