In de NL’se nu ook beschikbaar. Heb daar maar besteld en die Duitse weer geannuleerd...
Weet je bron toevallig ook of dit inderdaad launch day delivery is?misguidedare schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 00:13:
Jongens, via één van mijn bronnen hoorde dat hij nu net online ging bij de ms store. Dit klopt ook. ik heb hem net besteld!
Klopt ik heb de Xbox afgelopen vrijdag besteld en zie hier op het forum dat er ook mensen zijn die vrijdag besteld hebben ook al een track en tracé hebben gehad dus snap niet helemaal waarom hun hem al wel hebben en wij nog niks hebben ontvangengino_bxl schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 00:10:
[...]
Ik wacht ook nog op een T&T van MM BE online, wel pas vandaag besteld maar er zijn mensen die daar toch ook al een T&T van hebben ontvangen.
Zojuist besteld in de Nederlandse MS Store. Levering 12-11
Ja dat wel maar daar staat hij al de hele dag opdoobieters schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 00:12:
[...]
Al wel verzonden naar het magazijn of dat ook nog niet?
YEAHHH ZOJUIST BIJ MICROSOFT DEUTSCHLAND BESTELD
[ Voor 78% gewijzigd door KillerZxAce op 10-11-2020 00:39 ]
Happy launch day allen!!!!! Waar blijft dat tijdslot van UPS nou??????
Ik haal morgen de S zoizo al op, dus als ik de X niet direct op launch day hebt overleef ik het wel. Het was een awesome ride in dit topic, blij voor iedereen dat we toch nog hebben scoren!
Nog steeds geen track and trace code
(mediamarkt online)
[ Voor 20% gewijzigd door Aankoopadvies op 10-11-2020 00:17 ]
Het is geen verschil tussen DE en NL. Ze leveren uit hetzelfde distributiecentrum.schumi1986 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 00:14:
1-3 dagen levertijd in NL store
Beste mensen... de vraag nu het gelukt is... WAT GAAN WE NU F5'en?????????? Ik weet even niet meer wat ik aan moet met mijn leven na al deze spanning.
Fuck yeah, nog eentje op de kop kunnen tikken bij MS NL!! Wordt 12-nov verwacht! Happy launch day iedereen!
Link of weer uitverkocht? Ik zie nog steeds uitverkocht staan namelijk...vincentbosch schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 00:12:
Zojuist besteld bij de Nederlandse MS-store. Evenals in de Duitse is hij in Nederland nu ook weer bestelbaar met de 12e als indicatieve leverdatum.
Top! Ook net kunnen bestellen!BOEFJE_NL schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 00:11:
Hierbij het linkje naar de DE store:
https://www.xbox.com/de-de/configure/8wJ714n3rbtl
De truuk werkt trouwens ook voor andere landen door de-de te vervangen door de andere landcodes
Alleen daar issie dus nu niet op voorraad.
Heb er ook een kunnen bestellen op de Duitse Microsoft site. Het was een hele opgave maar het is gelukt.
Nee, dit was mijn oude collega die verantwoordelijk is voor de Microsoft store BeNeLux. Meer kon hij mij ook niet zeggen. Ik hoop op deze week. Wel echt fijn dat dit gelukt is. Coolblue was echt een verschrikkelijke ervaring vandaag.Zimakai schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 00:14:
[...]
Weet je bron toevallig ook of dit inderdaad launch day delivery is?
Cheers!
Are
Hij lijkt alweer uitverkocht te zijn...BOEFJE_NL schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 00:19:
[...]
Link of weer uitverkocht? Ik zie nog steeds uitverkocht staan namelijk...
Hoi,
Zojuist met ideal betaad bij MS DE. Kan alleen nergens een bevestiging terugvinden? De website laadde niet en kan er niet opniew bij, maar mijn geld is wel afgeschreven. Wie kan mij helpen?
Zojuist met ideal betaad bij MS DE. Kan alleen nergens een bevestiging terugvinden? De website laadde niet en kan er niet opniew bij, maar mijn geld is wel afgeschreven. Wie kan mij helpen?
Gelukt hier!Zimakai schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 00:18:
Beste mensen... de vraag nu het gelukt is... WAT GAAN WE NU F5'en?????????? Ik weet even niet meer wat ik aan moet met mijn leven na al deze spanning.
Ik ook nietAankoopadvies schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 00:17:
Nog steeds geen track and trace code(mediamarkt online)
https://account.microsoft.com/billing/orders/Jeroen789987 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 00:20:
Hoi,
Also, Jeroen..
YouTube: Jeroen, niet doen!
[ Voor 12% gewijzigd door Zimakai op 10-11-2020 00:23 ]
Ik heb een paar minuten geleden eentje kunnen kopen op de nederlandse microsoft store. Levertijd 12-11
Wordt die van jou ook verzonden van Media Markt Sint-Pieters-Leeuw?
Duitsland ook 12-11 dus geen verschil.Quezly schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 00:22:
Ik heb een paar minuten geleden eentje kunnen kopen op de nederlandse microsoft store. Levertijd 12-11
MS voorraad NL is nu WEER beschikbaar!
Maakt het nog uit of je hem in NL of DE koopt via MS als het gaat om garantie?

[ Voor 5% gewijzigd door BOEFJE_NL op 10-11-2020 00:26 ]
Yess ook een kunnen bemachtigen via Microsoft NL!
Haha. Ik kan het niet terugvinden in mn orders. Wel geld afgeschreven. Wat kan ik het beste doen nu? Nog eens bestellen in NL? En deze zien te cancellen?
Ik heb als Duits rekening adres de mediamarkt berlijn opgegeven hahahah. Moet alleen nog bericht krijgen wanneer ik hem ontvang. Denk sws via DHL of UPS
Komt vermoedelijk wel goed. Wil je er zeker van zijn dan zou ik de console nogmaals bestellen.Jeroen789987 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 00:26:
Haha. Ik kan het niet terugvinden in mn orders. Wel geld afgeschreven. Wat kan ik het beste doen nu? Nog eens bestellen in NL? En deze zien te cancellen?
Je had gewoon hetzelfde als verzendadres kunnen aanvinken, maar zal niet veel uitmaken.KillerZxAce schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 00:27:
Ik heb als Duits rekening adres de mediamarkt berlijn opgegeven hahahah. Moet alleen nog bericht krijgen wanneer ik hem ontvang. Denk sws via DHL of UPS
Nee, overigens je krijgt standaard 3 jaar garantie op je Series XBOEFJE_NL schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 00:25:
MS voorraad NL is nu WEER beschikbaar!
:fill(white):strip_exif()/f/image/sdVtlT04ZHimuhfYSnzPKH6Q.png?f=user_large)
Of toch niet, kon zweren dat er 2023 stond

[ Voor 28% gewijzigd door Vagax op 10-11-2020 00:31 ]
Ik krijg telkens een error in de Duitse store. In de Nederlandse kan ik enkel reserveren?
Ah volgens mij nu gelukt in de Duitse store!
Ah volgens mij nu gelukt in de Duitse store!
[ Voor 21% gewijzigd door Reyad op 10-11-2020 00:30 ]
Owww lol ja het was ff een gedoe, ik wist ook niet dat de nederlandse store hem had anders had ik hem daar besteld 🤦🏽♂️moca schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 00:29:
[...]
Je had gewoon hetzelfde als verzendadres kunnen aanvinken, maar zal niet veel uitmaken.
Zelfde hier, bleef maar laden na de betaling.Jeroen789987 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 00:26:
Is dit niet 2 jaar overal?Vagax schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 00:29:
[...]
Nee, overigens je krijgt standaard 3 jaar garantie op je Series X
SPiET
Wanneer krijg je een ontvangstdatum en T&T als je hem bij de Duitse MS besteld?
Ik ging weer kijken en dat klopt ja. Wel gek dat mijn garantie al loopt sinds de dag dat ik hem kocht, of misschien lijkt het wel zo
Ja maar geen bevestigingsmail oid ook, ik ben benieuwddjroboy schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 00:30:
[...]
Zelfde hier, bleef maar laden na de betaling.
Zit er echt aan te denken om ‘m bij Mediamarkt te annuleren en bij Microsoft aan te schaffen... wat is wijsheid? Heb nog geen tracking ontvangen...
In de MS.NL store krijg ik telkens een foutmelding bij het afrekenen, maakt niet uit welke betaalmethode. Bij MS.DE uiteindelijk zonder problemen kunnen bestellen
Heb jij wel een bevesting ontvangen/staat de bestelling bij je billing history?KillerZxAce schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 00:32:
Wanneer krijg je een ontvangstdatum en T&T als je hem bij de Duitse MS besteld?
Ik heb inmiddels de bevestiging binnen via de Duitse store.djroboy schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 00:30:
[...]
Zelfde hier, bleef maar laden na de betaling.
De 11e geleverd.
Als je al een order geplaatst hebt zou ik er absoluut niet meer aanzitten. Het blijft uiteraard je eigen keus, maar als je ziet hoeveel mensen nog op zoek zijn...Aankoopadvies schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 00:32:
Zit er echt aan te denken om ‘m bij Mediamarkt te annuleren en bij Microsoft aan te schaffen... wat is wijsheid? Heb nog geen tracking ontvangen...
Glazen bol momentje denk. Microsoft is alleen wel natuurlijk dat je Xbox direct van de eerste partij vandaan komt, aan de andere kant Media Markt zal misschien gewoon laat zijn met sturen, zou mij in ieder geval niks verbazen dat tot 2 uur er nog mensen rondlopen in hun pakhuis om al die consoles morgen weg te sturenAankoopadvies schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 00:32:
Nu ik dit schrijf, ik gok dat gewoon alle consoles vanuit Eindhoven komen die verstuurd worden?
[ Voor 7% gewijzigd door Vagax op 10-11-2020 00:36 ]
Wanneer hebben jullie hem besteld? Toch vreemd die willekeur van T&T codes.
nothing here
[ Voor 95% gewijzigd door misguidedare op 10-11-2020 13:51 ]
Wijsheid is om eerst de ene te ontvangen en dan pas de andere te annuleren.Aankoopadvies schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 00:32:
Kun je het financieel lijden om gewoon ook bij Microsoft te bestellen zonder MM te annuleren? Dan geef je je MM straks even door aan een andere tweaker voor 500 euro.Aankoopadvies schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 00:32:
Ja dat welJeroen789987 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 00:34:
[...]
Heb jij wel een bevesting ontvangen/staat de bestelling bij je billing history?
Ik zit zo eens te kijken maar bij de tracking link van mijn bestelde Xbox staat er bij UPS alleen Bergen op Zoom, NL en bij tracking link van accessoires staat gewoon mijn adres in Bergen op Zoom..... Als dat maar goed gaat. Leveren ze hem straks op het gemeentehuis af.....
Kreeg om 23:30 eindelijk een email van Bol met trace & track.
Verdorie.. kan nu niet meer bestellen maar ben toch zeer benieuwd wat ze met mn order doen als ik geen mail ter bevestiging heb gekregen
Ah,. ik had hetzelfde probleem. Jammer..AirtjE schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 00:34:
In de MS.NL store krijg ik telkens een foutmelding bij het afrekenen, maakt niet uit welke betaalmethode. Bij MS.DE uiteindelijk zonder problemen kunnen bestellen
Ben ik de enige die ouderwets naar de winkel gaat om hem op te halen? Fijne launchdag iedereen die hem binnen krijgt of gaat ophalen!
Volgens mij kun je je order opzoeken aan de hand van je email en het ordernummer op de Microsoft Store.Jeroen789987 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 00:43:
[...]
Verdorie.. kan nu niet meer bestellen maar ben toch zeer benieuwd wat ze met mn order doen als ik geen mail ter bevestiging heb gekregen
Ja je kan in je billing information je bestellingen zien. Ik wil enkel weten wanneer hij komt.Reyad schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 00:46:
[...]
Volgens mij kun je je order opzoeken aan de hand van je email en het ordernummer op de Microsoft Store.
Ja maar daar staat ie dus niet tussenKillerZxAce schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 00:47:
[...]
Ja je kan in je billing information je bestellingen zien. Ik wil enkel weten wanneer hij komt.
En geen email gehad.
Maar wel geld afgeschreven via iDeal. Daarna liep de site vast en kon ik de order niet meer bekijken.
* geen rants
[ Voor 90% gewijzigd door Geronimous op 10-11-2020 04:21 ]
Kon ook niet afrekenen CC PayPal en klarna geprobeerd
Ik weet hoe je je voelt. Eerder op de avond had ik precies hetzelfde probleem. Er staan zelfs 8 verschillende reserveringen van 0,00 op mijn creditcard en elke keer een foutmelding in de laatste stap van het betaalproces. Om furieus van te worden.
[ Voor 20% gewijzigd door Geronimous op 10-11-2020 04:21 ]
CC weigerde bij mij ook de eerste keer maar tweede keer was het raak.schumi1986 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 00:52:
Kon ook niet afrekenen CC PayPal en klarna geprobeerd
T&T mailtje inmiddels binnen, wordt morgenmiddag bezorgd.AntraXxX schreef op maandag 9 november 2020 @ 18:56:
Hier nog een Bol.com klant die om 09:”” besteld heeft en helaas nog geen T&T binnen via de mail.
Op de site zelf staat dat ik ‘m morgen kan verwachten nog steeds, dus daar ga ik dan maar vanuit.
En m’n achternaam begint met een B, dus daar ligt het ook niet aan 😅.
Al ben ik vreemd genoeg niet eens hyped.. moet denk ik nog even op gang komen met nieuwe games etc. te starten aanstaande vrijdag met CoD Cold War.
Veel plezier iedereen trouwens! 👌🏼
Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.
Heb denk ik hetzelfde. Bestelling afgerond op de MS NL store om 00.25, nog geen mail gehad of iets..Jeroen789987 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 00:50:
[...]
Ja maar daar staat ie dus niet tussen
En geen email gehad.
Maar wel geld afgeschreven via iDeal. Daarna liep de site vast en kon ik de order niet meer bekijken.
Hopelijk komt ie nog door... heb ook geen ordernummer of iets, geen email, alleen de ideal betaling haha.BigF25 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 00:55:
[...]
Heb denk ik hetzelfde. Bestelling afgerond op de MS NL store om 00.25, nog geen mail gehad of iets..
Zou je willen laten weten wanneer je een email ontvangt? Dan weet ik dat er bij mij al helemaal iets mis is gegaan (heb ook nog eens bij de duitse store besteld)
Tsja gaat lastig zonder ordernummer haha. Bem benieuwd hoe dit zich gaat afspelen, maar vrees het ergste.Reyad schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 00:46:
[...]
Volgens mij kun je je order opzoeken aan de hand van je email en het ordernummer op de Microsoft Store.
Had het eerst geprobeerd op de Duitse site, maar daar weigerde PayPal. Na de check of hij op de Nederlandse site ook beschikbaar was, heb ik hem daar besteld met CC gewoon handmatig ingevoerd en dat werkte zonder problemen. Afschrift laat inmiddels zowel de €0,00 verificatie als de volledige reservering van €499,99 zien. Heb de bestelling rond 10 over 12 geplaatst, kort daarna waren ze alweer weg.
Yup doe ik, zal tijdstip wel zijnJeroen789987 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 00:58:
[...]
Hopelijk komt ie nog door... heb ook geen ordernummer of iets, geen email, alleen de ideal betaling haha.
Zou je willen laten weten wanneer je een email ontvangt? Dan weet ik dat er bij mij al helemaal iets mis is gegaan (heb ook nog eens bij de duitse store besteld)
Iemand tipte op dit forum nog even voordat ik naar bed ging. En nadat ik bijna 6000 reacties had gelezen van iedereen dat hij ineens in MS DE stond en daarna in MS NL.
Na een hele dag overal achter het net gevist te hebben, coolblue, BCC liep het bij MS ook niet vlot. Mijn betaalgegevens heb ik 3x moeten wijzigen, CC, Paypal, Ideal en eindelijk lukte het bij de laatste stap.
Reservering staat in de bestelgeschiedenis maar geen bevestigingsemail. Ik wacht nu rustig op hoe en wanneer, morgen overmorgen of volgende week maar ik hoef nu niet 1000x meer te F5en
Iedereen prettige launchdag en heel veel succes met degene die ook voor de kerst willen scoren!
Na een hele dag overal achter het net gevist te hebben, coolblue, BCC liep het bij MS ook niet vlot. Mijn betaalgegevens heb ik 3x moeten wijzigen, CC, Paypal, Ideal en eindelijk lukte het bij de laatste stap.
Reservering staat in de bestelgeschiedenis maar geen bevestigingsemail. Ik wacht nu rustig op hoe en wanneer, morgen overmorgen of volgende week maar ik hoef nu niet 1000x meer te F5en
Iedereen prettige launchdag en heel veel succes met degene die ook voor de kerst willen scoren!
In NL en DE is hij er niet meer, maar ik zie hem nog wel op de Poolse Xbox.com :-) https://www.xbox.com/pl-pl/configure/8wJ714n3rbtl
Denken jullie dat er zo nog wat vrij komt bij microsoft NL?
Nee, wss pas weer de 17e. Sorry:(StefXBOX schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 01:08:
Denken jullie dat er zo nog wat vrij komt bij microsoft NL?
Hi man, ik zou je quote er even afhalen! Dan kan niemand het meer zienmisguidedare schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 00:35:
[...]
Hi man, ik zou je bestelnummer er even afhalen!
Is er helemaal niemand hier die een pre-order heeft geplaatst en een mail heeft ontvangen? En dan bedoel ik de pre-orders van voor vandaag.
Als ik m via een andere taal bestel krijg ik telkens een foutmelding bij het afrekenen nu. De tijd zal het leren denk ik, maar ben er bang voorBigF25 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 01:02:
[...]
Yup doe ik, zal tijdstip wel zijnkomt vast goed
Net push bericht van Post NL dat hij morgen wordt bezorgd van Bol.com.
*knip* niet de bedoeling
[ Voor 84% gewijzigd door Geronimous op 10-11-2020 04:15 ]
Heb even contact opgenomen met support en kreeg het volgende terug.Jeroen789987 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 01:19:
[...]
Als ik m via een andere taal bestel krijg ik telkens een foutmelding bij het afrekenen nu. De tijd zal het leren denk ik, maar ben er bang voor
As per checking here, I can see that your order is still pending for its confirmation. No worries because the order has no indication that it didn't go through. Here's the order number xxxxxxxxxx.Since I don't have much details that I can see on our end, I would advise you to contact our Microsoft store support instead because they are the ones that can help you out further more with this
Morgen maar eens proberen.
Aah dus het is nog niet compleet verloren hoop ik. Bedankt en laat maar weten hoe het ging!djroboy schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 01:25:
[...]
Heb even contact opgenomen met support en kreeg het volgende terug.
As per checking here, I can see that your order is still pending for its confirmation. No worries because the order has no indication that it didn't go through. Here's the order number xxxxxxxxxx.Since I don't have much details that I can see on our end, I would advise you to contact our Microsoft store support instead because they are the ones that can help you out further more with this
Morgen maar eens proberen.
Ik vraag me af of ze volgende week (de 17e) al iets meer voorraad hebben bij microsoft. Want er zijn volgens mij nog zat mensen die hem graag willen.
Als ik het nieuws lees was de vraag veel hoger dan verwacht volgens sommige retailersStefXBOX schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 01:34:
Ik vraag me af of ze volgende week (de 17e) al iets meer voorraad hebben bij microsoft. Want er zijn volgens mij nog zat mensen die hem graag willen.
Ik heb hem bij de Duitse Microsoft Store besteld anderhalf uur geleden en kort daarna kreeg ik een bevestiging in mijn mailbox. Ook staat hij erbij in mijn billing account. Ik moet alleen nog een datum ontvangen waarop ik hem krijg en een Track & Trace nummer. Ik begreep dat veel distributie centra net over de grens in Duitsland staan dus ik moet hem snel hebben. Via DHL of UPS ga ik vanuit.
Zojuist verificatie uitgevoerd op m'n CC dus moet helemaal goedkomen. Ik ga slapen was een lange dag haha
Hey guys.. kan ik nog ergens aansluiten? Ik heb al heel wat landen geprobeerd voor de MS store maar ik kom er niet meer door heen.. suggesties??
Duitsland is je beste gok. Ik denk dat ze morgen middag of de dag er op wel weer wat hebben:Twixrol schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 02:43:
Hey guys.. kan ik nog ergens aansluiten? Ik heb al heel wat landen geprobeerd voor de MS store maar ik kom er niet meer door heen.. suggesties??
https://www.xbox.com/de-de/configure/8WJ714N3RBTL
Waar baseer je je op?KillerZxAce schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 02:53:
[...]
Duitsland is je beste gok. Ik denk dat ze morgen middag of de dag er op wel weer wat hebben:
https://www.xbox.com/de-de/configure/8WJ714N3RBTL
Mag toch enigsinds hopen dat ie uiteindelijk een deze dagen weer beschikbaar was. Ik was vanochtend aanwezig bij de pre orders vaan cooblue maar wat een drama zeg en dan ook nog uit vinden dat ze hem rond 12 op de sites van MS hadden staan.. kloten zeg net te laat

Duitsland had opeens nieuwe voorraad gekregen vannacht op de Microsoft Store. Ook baseer ik het op het feit dat in 2013 toen de Xbox One uitkwam bijna iedereen zijn voorraad uit Duitsland haalde omdat in Nederland bijna niks was. Duitsland is nou eenmaal een groot gameland naast Engeland en Frankrijk. Ze krijgen daarom ook veel meer voorraad.
En ook nog eens BCC uit het nietsTwixrol schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 03:01:
Mag toch enigsinds hopen dat ie uiteindelijk een deze dagen weer beschikbaar was. Ik was vanochtend aanwezig bij de pre orders vaan cooblue maar wat een drama zeg en dan ook nog uit vinden dat ze hem rond 12 op de sites van MS hadden staan.. kloten zeg net te laat
Bij mij viel de verzendbevestiging van Bol.com om 23:22 in de mail.
Lijkt wel pakjesavond straks.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Ik ben net wakker geworden in de hoop dat het al ochtend is. 4:15Rivanov schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 04:14:
Bij mij viel de verzendbevestiging van Bol.com om 23:22 in de mail.
[Afbeelding]
Bij mij komt alles tussen 12:15 en 14:45 binnen. Maar dan ben ik alláng aan het gamen op m’n Mediamarkt exemplaar.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Hier hetzelfde. Ben maar beneden gaan zitten, zodat vrouwlief geen last heeft van mijn woelen.BasGrunn schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 04:19:
[...]
Ik ben net wakker geworden in de hoop dat het al ochtend is. 4:15. Zag net dat het pakket over de 6 kg weegt. Best een heavy unit dus...... Veel plezier morgen iedereen!
Heb vandaag een cursus tot 17:00u via Microsoft Teams. Verleidelijk om dan niet eerder 'af te haken'.
Máár morgen een dagje vrij!
Anyhow, enjoy launch day!
Ik ga de hele dag maar een beetje tweakers lezen tot die komt. Ben tot vrijdag vrij dus nog genoeg tijd om te gamen! Yeah Let's goRivanov schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 04:21:
Bij mij komt alles tussen 12:15 en 14:45 binnen. Maar dan ben ik alláng aan het gamen op m’n Mediamarkt exemplaar.
Gelukkig ben ik niet de enige die hierdoor vroeg wakker is. Voel me best wel een kneusje hierdoor. 30 jaar, maar vol enthousiasme omdat je vandaag een nieuwe gameconsole op kunt halen. Net alsof je als jong ventje jarig bent en zit te wachten tot iedereen wakker is
Let op:
Om dit topic leesbaar te houden graag de volgende regels in acht nemen:
• Geen discussies over scalping, meerdere orders plaatsen en doorverkoop met woekerprijzen.
• Vraag & Aaanbod op het forum is overal verboden, dus ook hier.
• Vermelden dat je meerdere bestellingen hebt lopen ('patsen') is niet de bedoeling.
• Bedelen / vragen / ruilen valt ook onder Vraag & Aaanbod.
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over het beleid van externe bots, Discords, Telegramgroepen.
• Houd het ontopic: mensen posten en lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en willen die discussie graag zo houden. Al het andere kan prima op de rest van het forum.
Bij problemen met levering/shipping neem je contact op met de verkoper, niet met de bezorgdienst. Dat klinkt onlogisch, maar de verkoper (verzender) is (wettelijk) verantwoordelijk voor het proces. De verkoper start dan ook een onderzoek bij de bezorger (en niet andersom), want zij zijn immers verantwoordelijk.
Plaats alleen pre-orders bij vertrouwde partijen. Mooie vuistregel is: Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
Om dit topic leesbaar te houden graag de volgende regels in acht nemen:
• Geen discussies over scalping, meerdere orders plaatsen en doorverkoop met woekerprijzen.
• Vraag & Aaanbod op het forum is overal verboden, dus ook hier.
• Vermelden dat je meerdere bestellingen hebt lopen ('patsen') is niet de bedoeling.
• Bedelen / vragen / ruilen valt ook onder Vraag & Aaanbod.
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over het beleid van externe bots, Discords, Telegramgroepen.
• Houd het ontopic: mensen posten en lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en willen die discussie graag zo houden. Al het andere kan prima op de rest van het forum.
Bij problemen met levering/shipping neem je contact op met de verkoper, niet met de bezorgdienst. Dat klinkt onlogisch, maar de verkoper (verzender) is (wettelijk) verantwoordelijk voor het proces. De verkoper start dan ook een onderzoek bij de bezorger (en niet andersom), want zij zijn immers verantwoordelijk.
![]() | Wel zin in gezellig slowchatten of offtopic kletsen? Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord |
Plaats alleen pre-orders bij vertrouwde partijen. Mooie vuistregel is: Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview