Weet iemand toevallig tot hoelaat een pakketje bij PostNL aangemeld kan worden? Ik heb namelijk wel een 3S T&T code, maar de zending is nog niet in ontvangst genomen door PostNL.
Ja, dat ben ik. Afgelopen week besteld en zojuist tracking gekregen.Soussi. schreef op maandag 9 november 2020 @ 21:56:
Mensen die op een late datum bij MM online hebben besteld en tracking ontvangen? Kwestie te weten of ze inderdaad alle online orders verwerken
Lol wat is dat mey bcc klantenservice?
Ik heb vandaag besteld en er staat morgen leveren tussen 2 en 6 uur.
Je kan het ook via de MM app proberen op te vragen. Bij mij werkt het via de link niet, maar in de app zit een chat functie (robot), die een link met je deelt.SupDah schreef op maandag 9 november 2020 @ 22:02:
[...]
Mijn eigen postcode en die van de MM vestiging werken beide niet.
Mediamarkt.be online bestelling, juist postnl T & T gekregen
Dit kan tot diep in de nacht.Guerilla schreef op maandag 9 november 2020 @ 22:03:
Weet iemand toevallig tot hoelaat een pakketje bij PostNL aangemeld kan worden? Ik heb namelijk wel een 3S T&T code, maar de zending is nog niet in ontvangst genomen door PostNL.
Nog steeds geen bevestiging of wat dan ook vanuit bol.com. Jammer. Nog steeds wordt morgen bezorgd en verder niks. Zucht.
Mijn Expansion SSD besteld bij MS Polen is ook verzonden
komt volgens de UPS T&T ergens uit een warehouse in de UK.
Heb je een T&T code ontvangen van BCC?soccerroos schreef op maandag 9 november 2020 @ 22:03:
Ze hebben de preorders van 22 september gewoon verkochtsoccerroos schreef op maandag 9 november 2020 @ 22:03:
Hadden we toch gelijk.
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Aangezien veel webshops met voor 23:59 besteld morgen in huis werkenkan dat tot behoorlijk laat. Die distributie loopt allemaal 's nachts. Niet te druk om maken.Guerilla schreef op maandag 9 november 2020 @ 22:03:
Ik ga het proberen, thanks!Plisson schreef op maandag 9 november 2020 @ 22:03:
[...]
Je kan het ook via de MM app proberen op te vragen. Bij mij werkt het via de link niet, maar in de app zit een chat functie (robot), die een link met je deelt.
IkLNBL schreef op maandag 9 november 2020 @ 21:59:
Nog anderen zonder bol T&T ?
Dit gaat heel de nacht door, Als er geen onvoorziene dingen gebeuren heb je hem morgen gewoon aan de deur. Heb het al heel vaak gehad dat de melding is nog niet bij postnl pas in de nacht veranderde en dan toch om kwart over 9 sochtends gelvererd kreeg.Guerilla schreef op maandag 9 november 2020 @ 22:03:
Middelharnis Solaredge 4900Wp Oost-west PVoutput
Nee maar via de site kan ik status opzoeken.
Daar geeft die tijd aan.
Maar via dhl vind ik niets.
Komt wel. Rustig maar. Kan vannacht nog gewoon komen. Ze verwerken verzendingen tot 0:00 en later.Kaasje123 schreef op maandag 9 november 2020 @ 22:04:
Nog steeds geen bevestiging of wat dan ook vanuit bol.com. Jammer. Nog steeds wordt morgen bezorgd en verder niks. Zucht.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Heb ook nog niets ontvangen hoor, 9:03 besteldLNBL schreef op maandag 9 november 2020 @ 21:59:
Nog anderen zonder bol T&T ?
[ Voor 4% gewijzigd door CerandoX.nl op 09-11-2020 22:07 ]
yep. wat een clowns zeg.Famous schreef op maandag 9 november 2020 @ 22:04:
[...]
Ze hebben de preorders van 22 september gewoon verkocht![]()
Hadden we toch gelijk.
Ik zeg we gaan in thuisquarantaine bij de mensen die vanmiddag er eentje besteld hebben bij de bcc!
Maar nog even over die appgroep, doen we dat?
Ik en mijn broer hebben beide 1 uit Polen besteld. Beide hebben een UPS tracker waarin staat dat deze net uit Eindhoven is vertrokken. Morgen eind van de dag wordt het ( pasTimmiboy schreef op maandag 9 november 2020 @ 22:02:
Zijn er hier mensen die hem via Microsoft Polen hebben besteld.
Via UPS krijg ik te zien dat hij afkomstig is vanuit Arvato Benelux MS Store Venlo,NL
En de Vastgestelde aflevering: is 10/11/2020
Echter krijg ik net een mail van UPS dat hij uit Polen schijnt te komen (Wolka Kosowska, Poland)
Vastgestelde aflevering:11/11/2020
Meer mensen met deze meldingen?
Gadgets fan
Precies. Veel mensen die vanmiddag besteld hadden kregen een track en trace code 2-3 uur geleden. De mensen die dat niet gekregen hebben ( jij en ik bijvoorbeeld ) zullen hem rond de 13de pas kunnen verwachten.soccerroos schreef op maandag 9 november 2020 @ 22:05:
[...]
Nee maar via de site kan ik status opzoeken.
Daar geeft die tijd aan.
Maar via dhl vind ik niets.
En als je via https://www.bcc.nl/Service/orderstatus opzoekt?
Bij mij staat alleen levering voor morgen tussen 16:00-20:00.
Ik ga er niet vanuit, zeker niet met de avonddienst klantenservice die niks kan inzien.jwple schreef op maandag 9 november 2020 @ 22:06:
[...]
yep. wat een clowns zeg.
Ik zeg we gaan in thuisquarantaine bij de mensen die vanmiddag er eentje besteld hebben bij de bcc!![]()
Ze weten gewoon niet hoe of wat.
Heb nog wel goede hoop dat ik morgenochtend een T&T in de mail heb
Als het niet zo is annuleer ik het en dan heb ik €16,50 van ze gekregen voor de moeite via Cashbackxl
Bij mij staat het nog als "Wordt verzonden zodra er voorraad is" op 5 november besteld op Media markt
Al vaker gezegd. Bij release van switch kreeg ik track and tracé pas in de ochtend van release en toen kreeg ik hem een uur of wat later netjes verzonden van bol.com
hier ook, maar heb geen 2e mail van dhl.Plisson schreef op maandag 9 november 2020 @ 22:07:
[...]
En als je via https://www.bcc.nl/Service/orderstatus opzoekt?
Bij mij staat alleen levering voor morgen tussen 16:00-20:00.
Helaas bij de Poolse, Franse, Italiaanse, Spaanse, Duitse, Nederlandse en Portugese MS store uitverkocht....
Ja dat snap ikDonstil schreef op maandag 9 november 2020 @ 22:01:
[...]
Dan niets, het staat je vrij zaken door te verkopen.
Met de originele factuur moeten ze dan gewoon garantie kunnen claimen.
Stel ik koop morgen jouw 2e Series X. Die staat bij jouw Bol.com account. Over 8 maanden is mijn bij jouw gekochte Series X kapot. Ik neem contact op met Bol.com. Die zeggen: Heb je een order nummer want in je account zie ik niks staan. En dan ? Dan herinner ik me een PB van jou waarin we de levering hebben afgesproken. Ik bel je maar je telefoonnummer is veranderd, je wilt niet opnemen of wat dan ook. Dan zit ik met de gebakken peren en kan ik de Series X iig niet via Bol.com onder garantie aanbieden.
Dan zou je nog rechtstreeks bij Microsoft een repair in kunnen dienen in dit geval, die vragen iig geen aankoop bon dacht ik. Die kijken alleen of het serienummer op jouw MS account geregistreerd staat en sturen je dan een UPS label als het onder garantie valt. Geen idee hoe dit bij Sony bv zit.
Lijken me toch wel zaken om rekening mee te houden bij door verkoop. Ik heb echt geen zin om over een bepaalde tijd een mail/pb/telefoon te krijgen van diegene die mijn Series X heeft overgenomen om mijn aankoop nota te overhandingen met al mijn Bol.com gegevens erop.
XBL: MRE Inc
Daarnet melding ontvangen in de PostNL app van bezorging van mijn MM Online order morgen

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
Bij mijn is de status nog in magazijn vanaf vanmorgen.Soussi. schreef op maandag 9 november 2020 @ 21:56:
Mensen die op een late datum bij MM online hebben besteld en tracking ontvangen? Kwestie te weten of ze inderdaad alle online orders verwerken
Afgelopen vrijdag besteld dus denk ik dat ik hem niet krijg helaas.
Dat is dan toch genoeg?MRE-Inc schreef op maandag 9 november 2020 @ 22:09:
[...]
Dan zou je nog rechtstreeks bij Microsoft een repair in kunnen dienen Die kijken alleen of het serienummer op jouw MS account geregistreerd staat en sturen je dan een UPS label als het onder garantie valt.
Als ze er zijn zijn ze er echt maar een paar minuten. Je zou kunnen vragen hier of iemand tips heeft voor het gebruik van tools/trackers zodat je niet zelf hoeft te blijven F5’enKillerZxAce schreef op maandag 9 november 2020 @ 22:09:
Helaas bij de Poolse, Franse, Italiaanse, Spaanse, Duitse, Nederlandse en Portugese MS store uitverkocht....
Je levert de factuur mee (althans dat doe ik wel, want anders is de koop waardeloos), daar staat het order nummer op, daarmee valideren ze dan de aankoop datum. Tijdens het aanmaken van de RMA worden dan gewoon de gegevens van de nieuwe eigenaar gebruikt i.p.v de jouwe.MRE-Inc schreef op maandag 9 november 2020 @ 22:09:
[...]
Ja dat snap ikIk had het wat duidelijker op moeten schrijven.
Stel ik koop morgen jouw 2e Series X. Die staat bij jouw Bol.com account. Over 8 maanden is mijn bij jouw gekochte Series X kapot. Ik neem contact op met Bol.com. Die zeggen: Heb je een order nummer want in je account zie ik niks staan. En dan ? Dan herinner ik me een PB van jou waarin we de levering hebben afgesproken. Ik bel je maar je telefoonnummer is veranderd, je wilt niet opnemen of wat dan ook. Dan zit ik met de gebakken peren en kan ik de Series X iig niet via Bol.com onder garantie aanbieden.
Dan zou je nog rechtstreeks bij Microsoft een repair in kunnen dienen in dit geval, die vragen iig geen aankoop bon dacht ik. Die kijken alleen of het serienummer op jouw MS account geregistreerd staat en sturen je dan een UPS label als het onder garantie valt. Geen idee hoe dit bij Sony bv zit.
Lijken me toch wel zaken om rekening mee te houden bij door verkoop. Ik heb echt geen zin om over een bepaalde tijd een mail/pb/telefoon te krijgen van diegene die mijn Series X heeft overgenomen om mijn aankoop nota te overhandingen met al mijn Bol.com gegevens erop.
Edit: ik trek de factuur altijd even door een pdf editor trouwens, NAW gegevens gaan er dan vanaf en het bezorg adres is de gamma hier dus dat kan blijven staan.
[ Voor 8% gewijzigd door Donstil op 09-11-2020 22:14 ]
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Yup! Ik ook. Geen melding maar even gekeken en ja hoor:Rossi46 schreef op maandag 9 november 2020 @ 22:09:
Daarnet melding ontvangen in de PostNL app van bezorging van mijn MM Online order morgen
Afzender
MediaMarkt Nederland
Pearyweg 1
4462 GT Goes
Ik heb exact het zelfdejohanm3 schreef op maandag 9 november 2020 @ 22:06:
[...]
Ik en mijn broer hebben beide 1 uit Polen besteld. Beide hebben een UPS tracker waarin staat dat deze net uit Eindhoven is vertrokken. Morgen eind van de dag wordt het ( pas) bezorgd
Ook in het Microsoft account zie ik 'm staan met de track code vanaf Eindhoven
11/09/2020 3:48 P.M. Eindhoven, Netherlands
Weight
7.00 KGS
Echter ook eentje uit Polen.
Verzonden 09/11/2020 21:22 Wolka Kosowska, Poland
Gewicht
1.00 KGS
De week van 13 November... dat is deze weekEvink schreef op maandag 9 november 2020 @ 22:01:
[Afbeelding]
Dit geeft BCC aan, toch echt gelijk toen pre-order mogelijk was gelijk besteld.

Overigens is het dan compleet random, ik heb vandaag besteld (rond 14:06), direct een bevestigingsmail ontvangen (morgen 11:00-15:00), maar nog geen T&T of update sinds 14:07 gehad.
Nou ging ik er al helemaal niet van uit om al een nieuwe console te hebben deze week, dus mocht ie alsnog komen is dat mooi meegenomen... maar gezien er anderen zijn die later bestelden en wél een tnt link hebben kan ik concluderen dat de afhandeling compleet willekeurig gebeurd is
Misschien krijg je er 2 voor de prijs van 1?Timmiboy schreef op maandag 9 november 2020 @ 22:11:
[...]
Ik heb exact het zelfde
Ook in het Microsoft account zie ik 'm staan met de track code vanaf Eindhoven
11/09/2020 3:48 P.M. Eindhoven, Netherlands
Weight
7.00 KGS
Echter ook eentje uit Polen.
Verzonden 09/11/2020 21:22 Wolka Kosowska, Poland
Gewicht
1.00 KGS
Gadgets fan
Bij welk land heb je de meeste kans denk je?gise schreef op maandag 9 november 2020 @ 22:11:
[...]
Als ze er zijn zijn ze er echt maar een paar minuten. Je zou kunnen vragen hier of iemand tips heeft voor het gebruik van tools/trackers zodat je niet zelf hoeft te blijven F5’en
Wie weetjohanm3 schreef op maandag 9 november 2020 @ 22:12:
[...]
Misschien krijg je er 2 voor de prijs van 1?
Al denk ik dat het Gewicht van 1.00 KGS, wel een dummy xdoos is dan
En tussen 00:15 en 00:45 ontvangt iedereen van BCC een mail.
Dan zijn ze de grootste helden terwijl iedereen ze nu wel kan schieten
Dan zijn ze de grootste helden terwijl iedereen ze nu wel kan schieten
Klopt. Maar bij Microsoft is dit allemaal nog vrij simpel. Daarom heb ik er ook bij gezet dat ik niet weet hoe het bij Sony gaat. Wellicht doen die geen rechtstreekse repairs zoals Microsoft en zeggen die keihard: je moet bij je leverancier zijn, dus Bol.com etc. Als je dan geen aankoopnota hebt, dan kun je zelf voor de kosten op draaien bij bv de PS5.
Ik vind het wel een punt van aandacht om eerlijk te zijn. Op de aankoop nota die je eventueel meegeeft aan een derde partij, staan wel je gegevens. Kun je gedeeltelijk anonimiseren, maar ik heb er geen fijn gevoel bij.
Je zult dan bij verkoop ook aan moeten geven: Bij garantie direct bij MS aankloppen en niet bij Bol.com of anderen.
Frankrijk en polen heb je de meeste kans denk ik...KillerZxAce schreef op maandag 9 november 2020 @ 22:13:
[...]
Bij welk land heb je de meeste kans denk je?
Daar zijn er in de loop van de dag al dikwijls terug opgekomen...
In mediamarkt app nog steeds dezelfde status (bestelling verzonden naar magazijn) maar zojuist een melding van de PostNL app dat er morgen een pakket van de mediamarkt geleverd wordt! 🥳
(Nu maar hopen dat mijn vrouw niet vandaag een nieuwe haardrogers heeft besteld en het daarover gaat 😉).
(Nu maar hopen dat mijn vrouw niet vandaag een nieuwe haardrogers heeft besteld en het daarover gaat 😉).
Als dat het geval is. Mag ik 'm dan voor 400 overnemen?Timmiboy schreef op maandag 9 november 2020 @ 22:15:
[...]
Wie weet
Al denk ik dat het Gewicht van 1.00 KGS, wel een dummy xdoos is dan
Zo, ik ga maar eens naar bed. Iedereen bedankt voor het ritje in de hype trein. Iedereen die morgen uitstapt, veel plezier met de Xbox. Iedereen die blijft zitten, succesvolle reis nog verder. Hoop iedereen weer te zien in het ervaringen topic.
Morgen komt mijn Bol.com order binnen! Kreeg bericht om 16:13, vandaag. Had het op de dag dat je kon pre-orderen besteld, exact om 09:00.
Voorliefde voor alles wat tech-gerelateerd is
Garantie verloopt altijd via MS. Ik zou controleren of het geen doa is en dan gewoon doorverkopen. Controleer wel dat hij niet per ongeluk aan je account gekoppeld wordt bij de doa check. Microsoft geeft 2 jaar garantie en zet er nu 1,5 maand bovenop. Garantietijd loopt bij MS per device. Aankoopbon hebben ze bij mij in de afgelopen 10 jaar nooit om gevraagd (en ik koop best een hoop MS hardware).MRE-Inc schreef op maandag 9 november 2020 @ 21:57:
[...]
Wat zijn eigenlijk de consequenties als je je 2e order aan een mede-tweaker door verkoopt ? Bestelling staat op mijn naam. Je verkoopt dat ding door, maar blijft dus bij bv Bol.com in mijn account staan. Bij garantie dien je eerst contact op te nemen met de leverancier, dus Bol.com, CB, MM etc. Die zien dan dat jouw overgenomen Series X niet op jouw naam staat, en dan ?
Ik krijg namelijk ook morgen 2 Series X-en binnen, waarvan ik er 1 zelf houd. De andere weet ik nog niet wat ik daar mee ga doen. Mijn oudste zoon heeft wellicht interesse, maar misschien stuur ik hem ook wel terug of zet ik hem hier bij V&A te koop.
Heb bij garantie geen zin om te moeten opdraaien (uit goodwill) voor diegene die mijn 2e Series X heeft overgenomen.
Mijn doos mag je wel hebben voor de helft hoordoobieters schreef op maandag 9 november 2020 @ 22:16:
[...]
Als dat het geval is. Mag ik 'm dan voor 400 overnemen?
Medewerker van BCC heeft vanmiddag zelf gecontroleerd en zei dat mijn order van 22 sept gereserveerd is en vandaag verstuurd zou worden, dus hoop dat het ook zo is..
Verwacht dan vannacht een berichtje..
Yes, zojuist Bol.com verzendbevestiging van mijn 09:02 bestelling binnen!
Officieel nu ook mail van Postnl dat ie onderweg is. Tijd voor een Scotch en een dikke Havanna
Belgie Bol.com tracking ook net binnen voor de x
Had hem toevallig ook om 9:02 besteld hier nog niksSteven030 schreef op maandag 9 november 2020 @ 22:18:
Yes, zojuist Bol.com verzendbevestiging van mijn 09:02 bestelling binnen!
Sowieso is garantie overdraagbaar en niet persoonlijk. Dus ook met een factuur op iemand anders zijn naam moet je gewoon garantie krijgen.SunnieNL schreef op maandag 9 november 2020 @ 22:18:
[...]
Garantie verloopt altijd via MS. Ik zou controleren of het geen doa is en dan gewoon doorverkopen. Controleer wel dat hij niet per ongeluk aan je account gekoppeld wordt bij de doa check. Microsoft geeft 2 jaar garantie en zet er nu 1,5 maand bovenop. Garantietijd loopt bij MS per device. Aankoopbon hebben ze bij mij in de afgelopen 10 jaar nooit om gevraagd (en ik koop best een hoop MS hardware).
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Heeft ze ook tegen mij gezegt..maar de mensen die vanmiddag hun T&T codes gekregen hebben, die krijgen hem morgen.DM89 schreef op maandag 9 november 2020 @ 22:18:
Medewerker van BCC heeft vanmiddag zelf gecontroleerd en zei dat mijn order van 22 sept gereserveerd is en vandaag verstuurd zou worden, dus hoop dat het ook zo is..
Yes, ik ook! Morgen 17:30 - 19:00OcNewB schreef op maandag 9 november 2020 @ 22:11:
[...]
Yup! Ik ook. Geen melding maar even gekeken en ja hoor:
Afzender
MediaMarkt Nederland
Pearyweg 1
4462 GT Goes
Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
MediaMarkt nu ook T&T binnen voor morgen tussen 09:45-12:45. Afgelopen vrijdag besteld.
Ik heb het 5x gevraagd vandaag.DM89 schreef op maandag 9 november 2020 @ 22:18:
De eerste keer was ik te vroeg en de andere keren (1x bellen, 3x whatsapp) is het bevestigd.
Denk echt dat ze nog stuk of 40 overhadden van levering minus pre-orders.
Komt vast goed.
Als je trouwens ziet hoeveel Tweakers vanmiddag bij BCC hebben kunnen bestellen is het wel frappant dat geen enkele het gelukt is om bij Coolblue te slagen...
gooit nog een beetje olie op het vuur
Niemand heeft van BCC een T&TObiWan23 schreef op maandag 9 november 2020 @ 22:20:
[...]
Heeft ze ook tegen mij gezegt..maar de mensen die vanmiddag hun T&T codes gekregen hebben, die krijgen hem morgen.
Hier ook verschenen in de Postnl app, en even later mailtje van bol dat ie eraan komt.
Zojuist mailtje van Mediamarkt Online dat die opgestuurd is met Tracking.
Amazon is een grote speler, je zou zeggen dat zij wel meer voorraad zouden hebben.
Jawel, een paar tweakers hebben een screenshot gestuurd van hun order bij BCC waar ze op "Track en trace link" konden klikken rechts van de console op de "Mijn bestellingen" pagina. Die zien wij niet.Famous schreef op maandag 9 november 2020 @ 22:22:
[...]
Ik heb het 5x gevraagd vandaag.
De eerste keer was ik te vroeg en de andere keren (1x bellen, 3x whatsapp) is het bevestigd.
Denk echt dat ze nog stuk of 40 overhadden van levering minus pre-orders.
Komt vast goed.
Als je trouwens ziet hoeveel Tweakers vanmiddag bij BCC hebben kunnen bestellen is het wel frappant dat geen enkele het gelukt is om bij Coolblue te slagen...
gooit nog een beetje olie op het vuur
[...]
Niemand heeft van BCC een T&T
En dat is juist het vreemde eraan 😅ObiWan23 schreef op maandag 9 november 2020 @ 22:20:
[...]
Heeft ze ook tegen mij gezegt..maar de mensen die vanmiddag hun T&T codes gekregen hebben, die krijgen hem morgen.
Maar wellicht konden die orders direct verwerkt worden in het systeem en die van ons moeten allemaal nog klaar gezet worden, het is wat 😅
Garantie loopt toch via de shop waar je het gekocht hebt ? Wat die er dan mee doen, is hun probleem. Ja je kan rechtstreeks bij Microsoft aankloppen, maar in eerste instantie is het hier zo geregeld dat je contact op moet nemen met de shop waar je het product gekocht hebt.SunnieNL schreef op maandag 9 november 2020 @ 22:18:
[...]
Garantie verloopt altijd via MS. Ik zou controleren of het geen doa is en dan gewoon doorverkopen. Controleer wel dat hij niet per ongeluk aan je account gekoppeld wordt bij de doa check. Microsoft geeft 2 jaar garantie en zet er nu 1,5 maand bovenop. Garantietijd loopt bij MS per device. Aankoopbon hebben ze bij mij in de afgelopen 10 jaar nooit om gevraagd (en ik koop best een hoop MS hardware).
Ik heb namelijk al diverse keren in het Xbox topic gelezen dat met met defecte controllers naar de MM ging en gewoon een nieuwe meekregen.
TOen ik zelf voor mijn Elite v1 aanklopte bij Microsoft zelf, moest ik echt een aankoopbewijs overleggen. Ik heb die chat geschiedenis nog wel ergens.
Zonder account besteld dus die krijg ik sowieso niet te zien.ObiWan23 schreef op maandag 9 november 2020 @ 22:24:
[...]
Jawel, een paar tweakers hebben een screenshot gestuurd van hun order bij BCC waar ze op "Track en trace link" konden klikken rechts van de console op de "Mijn bestellingen" pagina. Die zien wij niet.
Maar kan mij niet heugen dat ze die gepost hebben en heb redelijk vaak dit topic open gehad afgelopen 12 uur
Genoeg tijd om de kabels weg te werken zou ik zeggenKillerZxAce schreef op maandag 9 november 2020 @ 22:26:
[Afbeelding]
Zit ben ik bang voorlopig nog opgescheept met mijn Xbox One X. Het geluk lacht me niet bepaald toe......
Grappig, She Sees Red toevallig vandaag gekocht. Laatste dag van de saleKillerZxAce schreef op maandag 9 november 2020 @ 22:26:
[Afbeelding]
Zit ben ik bang voorlopig nog opgescheept met mijn Xbox One X. Het geluk lacht me niet bepaald toe......
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
Ik ben jaloers op je ik heb ook vrijdag besteld maar de mijne staat nog in het magazijn zal wel bij de volgende levering zitten denk ik jammer genoegdubbeldekkert schreef op maandag 9 november 2020 @ 22:21:
MediaMarkt nu ook T&T binnen voor morgen tussen 09:45-12:45. Afgelopen vrijdag besteld.
Famous schreef op maandag 9 november 2020 @ 22:27:
[...]
Zonder account besteld dus die krijg ik sowieso niet te zien.
Maar kan mij niet heugen dat ze die gepost hebben en heb redelijk vaak dit topic open gehad afgelopen 12 uur
/f/image/0yeiyxQaA3Xmr2WEPo1XGk53.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/5pkRvb47LyF1fHXx7Yjh7Ist.png?f=fotoalbum_large)
Moet inderdaad eens gaan kijken hoe ik ze netjes wegstop. Gelukkig kunnen we vanaf 00:00 al Gears Tactics, Assassin’s Creer Valhalla en Detiny 2 Beyond Light spelen.Famous schreef op maandag 9 november 2020 @ 22:27:
[...]
Genoeg tijd om de kabels weg te werken zou ik zeggen
Hier ook, vis overal naast. Helaas. Mja, we hebben nog een One X en over twee weken krijgen we sleutels van ons nieuwe huis, dus we houden ons wel bezig. Eind november ook nieuwe expansion World of Warcraft. Maar ik keek er wel naar uit. De One X is echter ook een hele degelijke console en hebben toch nog een backlog voordat we aan de games beginnen die op de series X echt mooier zijn. Positief denkenKillerZxAce schreef op maandag 9 november 2020 @ 22:26:
[Afbeelding]
Blij dat er veel mensen wel geslaagd zijn vandaag
Jaa ik wilde die 1000G ff halen, ik ben al een heel eind qua overall Gamerscore:Rossi46 schreef op maandag 9 november 2020 @ 22:28:
[...]
Grappig, She Sees Red toevallig vandaag gekocht. Laatste dag van de sale
:strip_exif()/f/image/yMxnjH2RSca9AEs9gS3ignxi.jpg?f=fotoalbum_large)
Hypetrain was mooi vandaag, hier ook de bevestiging binnen van MM online!
Veel plezier iedereen!
Veel plezier iedereen!
Xbox Series X: I ColoSsuZz I - PS5: I-ColoSsuZz-I
Klopt helemaal, we gaan het zien.Alwayshappyz schreef op maandag 9 november 2020 @ 22:30:
[...]
Hier ook, vis overal naast. Helaas. Mja, we hebben nog een One X en over twee weken krijgen we sleutels van ons nieuwe huis, dus we houden ons wel bezig. Eind november ook nieuwe expansion World of Warcraft. Maar ik keek er wel naar uit. De One X is echter ook een hele degelijke console en hebben toch nog een backlog voordat we aan de games beginnen die op de series X echt mooier zijn. Positief denken![]()
Blij dat er veel mensen wel geslaagd zijn vandaag
PS: mensen mogen me toevoegen, kunnen we eens gamen
Nou komop Mediamarkt, maak me even blij met een bevestiging!
Ja inderdaad we zitten al de hele dag te wachten.Aankoopadvies schreef op maandag 9 november 2020 @ 22:35:
Nou komop Mediamarkt, maak me even blij met een bevestiging!
Yes, hier zojuist hetzelfde bij bol. Jij toevallig ( of eigenlijk niet toevallig) ook in de postcode range 32XX?ElMayo schreef op maandag 9 november 2020 @ 22:30:
Inmiddels is me bol t&t te zien via de bol app. Mail nog niet ontvangen.
BCC: status lopend. Via orderstatus pagina zie ik een window van levering morgen.
Sommigen hebben wel een T&T, anderen niet. Ik snap niet zo goed waarom de indruk ontstaat dat het morgen niet geleverd wordt. Zo'n T&T kan toch nog komen (in de nacht)?
Of is de status na het ontvangen van een T&T veranderd van 'lopend' in iets anders?
Sommigen hebben wel een T&T, anderen niet. Ik snap niet zo goed waarom de indruk ontstaat dat het morgen niet geleverd wordt. Zo'n T&T kan toch nog komen (in de nacht)?
Of is de status na het ontvangen van een T&T veranderd van 'lopend' in iets anders?
Geen idee. bij mij staat ook dat ie morgen geleverd wordt, alleen ik heb geen T&Twilmundo schreef op maandag 9 november 2020 @ 22:37:
BCC: status lopend. Via orderstatus pagina zie ik een window van levering morgen.
Mensen met de twijfel hebben 22 september besteld en niks ontvangen.wilmundo schreef op maandag 9 november 2020 @ 22:37:
Waar de mensen van vanmiddag al wel iets hebben.
Daar is ook niks mee tochKillerZxAce schreef op maandag 9 november 2020 @ 22:26:
[Afbeelding]
Dat zie ik en sommige anderen dus niet. levertijd staat op onbekend, terwijl we op 22september gepreordered hebben.wilmundo schreef op maandag 9 november 2020 @ 22:37:
maar goed, vind het wel leuk geweest vandaag, goede nacht allemaal!
Ook bij bol geordered 09:01 met de status dat hij morgen komt, maar ook vooralsnog geen verzend bevestiging, maar zal vast zo of vannacht komen.
De dag van de Tower of Power breekt bijna aan. Mijn pakketje komt naar me toe.
Nog paar reviews van ac:valhalla bekeken en blijkbaar draait Xbox Series X perfect aan 60fps op 4K terwijl zelfs een rtx3080 last heeft van drops en stutters. Zucht... Heb het al gezegd maar neig enorm terug naar aanschaf van een xbox en pc gamen maar even zo te laten, het zal hier en daar uiteraard beter zijn met higere fps maar gemak en vooral optimalisatie... Benieuwd naar de DF vergelijkingen.
Verwijderd
Hier idem. Afwachten maar. Anders even naar Waalwijk rijden om mijn order zelf maar te picken, packen en dispatchen.swoutr schreef op maandag 9 november 2020 @ 22:44:
Ook bij bol geordered 09:01 met de status dat hij morgen komt, maar ook vooralsnog geen verzend bevestiging, maar zal vast zo of vannacht komen.
Voor zover mij verteld is heeft de Xbox wel geen native 4klapino schreef op maandag 9 november 2020 @ 22:44:
Nog paar reviews van ac:valhalla bekeken en blijkbaar draait Xbox Series X perfect aan 60fps op 4K terwijl zelfs een rtx3080 last heeft van drops en stutters. Zucht... Heb het al gezegd maar neig enorm terug naar aanschaf van een xbox en pc gamen maar even zo te laten, het zal hier en daar uiteraard beter zijn met higere fps maar gemak en vooral optimalisatie... Benieuwd naar de DF vergelijkingen.
Bol gaf aan geen vertragingen te hebben en dat de ttack en trace vanacht of morgen vroeg zullen binnen komen en dat bezorging morgen gewoon gaat lukken.
Wisten we natuurlijk al, maar the hype is real
Hierdoor weet ik dus niet of ik een 4K 60hz monitor moet kopen of een 4K TV met hdmi 2.1 voor 120ghz aan te tikken. Ik weet niet hoeveel spellen op 4k en meer dan 60fps komen.Smeldor schreef op maandag 9 november 2020 @ 22:46:
[...]
Voor zover mij verteld is heeft de Xbox wel geen native 4k
AC Valhalla is Dynamic 4K en 60fpsSmeldor schreef op maandag 9 november 2020 @ 22:46:
[...]
Voor zover mij verteld is heeft de Xbox wel geen native 4k
Hij is niet goed genoeg geoptimaliseerd voor Native 4K 60fps. Maar ik denk dat we amper iets zullen merken. 60fps voor een AC game is al goed nieuws. Alleen jammer dat Watch Dogs Legion 4K 30fps met Raytracing is. Had liever 4K 60fps zonder Raytracing.
Ik heb zojuist mijn track and trace van bol.com binnen gekregen!LNBL schreef op maandag 9 november 2020 @ 22:47:
Bol gaf aan geen vertragingen te hebben en dat de ttack en trace vanacht of morgen vroeg zullen binnen komen en dat bezorging morgen gewoon gaat lukken.
Let op:
Om dit topic leesbaar te houden graag de volgende regels in acht nemen:
• Geen discussies over scalping, meerdere orders plaatsen en doorverkoop met woekerprijzen.
• Vraag & Aaanbod op het forum is overal verboden, dus ook hier.
• Vermelden dat je meerdere bestellingen hebt lopen ('patsen') is niet de bedoeling.
• Bedelen / vragen / ruilen valt ook onder Vraag & Aaanbod.
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over het beleid van externe bots, Discords, Telegramgroepen.
• Houd het ontopic: mensen posten en lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en willen die discussie graag zo houden. Al het andere kan prima op de rest van het forum.
Bij problemen met levering/shipping neem je contact op met de verkoper, niet met de bezorgdienst. Dat klinkt onlogisch, maar de verkoper (verzender) is (wettelijk) verantwoordelijk voor het proces. De verkoper start dan ook een onderzoek bij de bezorger (en niet andersom), want zij zijn immers verantwoordelijk.
Plaats alleen pre-orders bij vertrouwde partijen. Mooie vuistregel is: Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
Om dit topic leesbaar te houden graag de volgende regels in acht nemen:
• Geen discussies over scalping, meerdere orders plaatsen en doorverkoop met woekerprijzen.
• Vraag & Aaanbod op het forum is overal verboden, dus ook hier.
• Vermelden dat je meerdere bestellingen hebt lopen ('patsen') is niet de bedoeling.
• Bedelen / vragen / ruilen valt ook onder Vraag & Aaanbod.
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over het beleid van externe bots, Discords, Telegramgroepen.
• Houd het ontopic: mensen posten en lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en willen die discussie graag zo houden. Al het andere kan prima op de rest van het forum.
Bij problemen met levering/shipping neem je contact op met de verkoper, niet met de bezorgdienst. Dat klinkt onlogisch, maar de verkoper (verzender) is (wettelijk) verantwoordelijk voor het proces. De verkoper start dan ook een onderzoek bij de bezorger (en niet andersom), want zij zijn immers verantwoordelijk.
![]() | Wel zin in gezellig slowchatten of offtopic kletsen? Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord |
Plaats alleen pre-orders bij vertrouwde partijen. Mooie vuistregel is: Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview