Bcc is al uitverkocht vanmiddagdoobieters schreef op maandag 9 november 2020 @ 19:44:
[...]
CB compleet negeren en alle ballen op BCC.
-
[ Voor 100% gewijzigd door anon054630 op 09-03-2021 21:36 ]
Ik geloof nog steeds niet dat ze alle consoles verkocht hebben vandaag bij Coolblue. Wel erg sterk als werkelijk niemand, op dit toch ietwat fanatieke en tech-savvy Tweakers
, er een heeft weten te bestellen.
Zou mij niet verbazen als ze morgen gedurende de dag in een keer voorraad hebben...
Zou mij niet verbazen als ze morgen gedurende de dag in een keer voorraad hebben...
Daar gaat mijn kleine beetje hoopRivanov schreef op maandag 9 november 2020 @ 19:31:
MM Ekkersrijt heeft er 24 ontvangen en geen voor de vrije verkoop.
En kreeg ‘m helaas nog niet mee!
[Afbeelding]
Nog één nachtje!
Mocht iemand een dubbele order hebben geplaatst en niet weten wat hij/zij er mee moet doen, laat het mij weten.
Hieronder een foto van mijn Kat Lewis gewoon omdat je met een schattige foto meer kans maakt!
:strip_exif()/f/image/1EwKepUWQKfyIO8EzL3ES85P.jpg?f=fotoalbum_large)
Als je nou een goodboi golden retriever had gepost, had ik erover nagedacht!schumi1986 schreef op maandag 9 november 2020 @ 19:48:
[...]
Daar gaat mijn kleine beetje hoop
Mocht iemand een dubbele order hebben geplaatst en niet weten wat hij/zij er mee moet doen, laat het mij weten.
Hieronder een foto van mijn Kat Lewis gewoon omdat je met een schattige foto meer kans maakt!![]()
[Afbeelding]
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Heb wel een LabradorFamous schreef op maandag 9 november 2020 @ 19:49:
[...]
Als je nou een goodboi golden retriever had gepost, had ik erover nagedacht!
Hier ook nog geen email van Bol voor mijn XSX pre-order. Stond wel op de site dat ie morgen wordt bezorgd. Ben echt benieuwd..
bcc works in mysterious ways... snap er werkelijk niets van dat mensen die vanmiddag besteld hebben al bericht hebben en wij zitten hier met status onbekendFamous schreef op maandag 9 november 2020 @ 19:39:
Verdorie, nog geen mailtje van BCC.
Huilie huilie
Ruilen?schumi1986 schreef op maandag 9 november 2020 @ 19:48:
[...]
Daar gaat mijn kleine beetje hoop
Hieronder een foto van mijn Kat Lewis gewoon omdat je met een schattige foto meer kans maakt!![]()
[Afbeelding]
Mijne is zelfs al afgeleverd aan DHLairwolf83 schreef op maandag 9 november 2020 @ 19:30:
[...]
Je gevoel klopt wel.
Ondertussen is de levering van bcc aangemeld bij dhl zojuist voor een levering morgen
Denk dus ook dat het zoiets gaat zijn. Leek wel of ze deze middag door alle technische problemen even de verkoop hadden uitgesteld.cjpunt schreef op maandag 9 november 2020 @ 19:48:
Ik geloof nog steeds niet dat ze alle consoles verkocht hebben vandaag bij Coolblue. Wel erg sterk als werkelijk niemand, op dit toch ietwat fanatieke en tech-savvy Tweakers, er een heeft weten te bestellen.
Denken jullie dat er morgenochtend bij lokale mm nog wat exemplaren beschikbaar zijn?
Is ook een retriever, good enough for me
Doorklikken tot de Franse productpagina en dan in de URL het nl-nl gedeelte wijzigen naar fr-fr. Dat voorkwam de redirect bij mij.KillerZxAce schreef op maandag 9 november 2020 @ 19:21:
Bestellen via de Microsoft Store van Nederland en andere landen is echt kut. Hij verwijst je elke keer door naar de Nederlandse site of naar andere winkels. Super irritant. Ik snap niet hoe mensen daar kunnen bestellen....
Komt ie
Dit is Saar
Edit: foto weg gehaald
[ Voor 47% gewijzigd door schumi1986 op 09-11-2020 19:55 ]
Ik heb ook nog steeds niets gekregen, ook een pre order van 22 septemberFamous schreef op maandag 9 november 2020 @ 19:39:
Verdorie, nog geen mailtje van BCC.
Huilie huilie
Ik vind dit ook vreemde 22 sept besteld niks gehoord.. 🤔😅jwple schreef op maandag 9 november 2020 @ 19:50:
[...]
bcc works in mysterious ways... snap er werkelijk niets van dat mensen die vanmiddag besteld hebben al bericht hebben en wij zitten hier met status onbekend
M’n BCC order heb ik geannuleerd en m’n Bol.com order is al vergeven.Famous schreef op maandag 9 november 2020 @ 19:54:
[...]
Wat een cutie![]()
@Rivanov hierbij eis ik dat je er eentje afstaat aan Schumi!
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Hier de onze, ze kijkt soms zelfs mee naar de TV tijdens het gamenBasGrunn schreef op maandag 9 november 2020 @ 19:56:
[Afbeelding]
Als we dan toch foto's van honden gaan posten... Hier die luie van mij. On topic, nog steeds niets van bol.com gehoord....
:strip_exif()/f/image/mT4WnLvImEcOgrYkk7PszBrV.jpg?f=fotoalbum_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/NYqnPpyX1atZjGy8b4SaHYFS.png?f=user_large)
Wat betreft de MediaMarkt leveringen, T&T kunnen we dus pas vannacht verwachten zoals al eerder werd geroepen hier.
Update
Ms nl paypal hier van 22 sep
Ups mail ontvangen met tijdstip hij is verzonden.
Morgen einde middag staat er.
Geld nog niet afgeschreven van bankrekening (rabo) denk morgen
Very hyped (37jaar en 16 van geest).
Ms nl paypal hier van 22 sep
Ups mail ontvangen met tijdstip hij is verzonden.
Morgen einde middag staat er.
Geld nog niet afgeschreven van bankrekening (rabo) denk morgen
Very hyped (37jaar en 16 van geest).
zeker! deze stream kijken https://www.twitch.tv/XboxOnRoko schreef op maandag 9 november 2020 @ 20:00:
Ooh oh oh oh oh, dit wordt een heel lange nacht. Iemand een goed idee om snel in slaap te vallen?
"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"
Wijn!!!!!!Roko schreef op maandag 9 november 2020 @ 20:00:
Ooh oh oh oh oh, dit wordt een heel lange nacht. Iemand een goed idee om snel in slaap te vallen?
YouTube: Creaky Wooden Pirate Ship on the High Seas in a Thunderstorm - Insom...Roko schreef op maandag 9 november 2020 @ 20:00:
Bier drinken en aftrekken.Roko schreef op maandag 9 november 2020 @ 20:00:
Met alle respect hoor, maar waar lees jij uitspraken die nog net geen doodsbedreigingen zijn? Ik heb dit topic de hele dag open gehad, maar de negatiefste berichten die ik lees worden gepost door mensen die enthousiasme blijkbaar eng vinden. Of kinderachtig. Nogal storend. Dit is een topic dat draait om uitkijken naar een nieuwe console. Als veel mensen er naast grijpen is het logisch dat er wat teleurstelling is. Als mensen dat kinderachtig, eng, of overdreven vinden moeten ze dit topic niet openenrobcoenen schreef op maandag 9 november 2020 @ 18:39:
Ik was zelf niet in de race voor een nieuwe Xbox maar ik ben nu wat reacties van vandaag terug aan het lezen en ik moet zeggen dat ik daar toch van schrik. Mensen die nog net geen doodsbedreigingen de deur uit doen richting de winkels (bijv. Coolblue om 12u en MediaMarkt/Bol.com pre-orders van eerder evenals de postbedrijven).
Ja, het is jammer dat de voorraad zo schaars is en ja, als je er nu nog geen hebt weten te bestellen dan kan het nog een tijdje duren voordat een nieuwe voorraad beschikbaar komt. Maar het is toch niet het einde van de wereld.
Hier ook enkel teleurstelling vandaag, dus als iemand er een dubbel heeft in omgeving Delft dan hou ik me aan bevolen
[ Voor 4% gewijzigd door Alwayshappyz op 09-11-2020 20:06 ]
Aanbetaling in de winkel!SupDah schreef op maandag 9 november 2020 @ 18:56:
[...]
Heb jij hem online besteld of via aanbetaling in de winkel?
Ehm Karuizawa 1967 als we toch zo gaan beginnen
Ik denk inderdaad dat dit het geval is, het kan NOOIT zo zijn dan binnen 1 minuut tijdens zware technische storingen alles is uitverkocht. Ik hou de app in de gaten!cjpunt schreef op maandag 9 november 2020 @ 19:48:
Ik geloof nog steeds niet dat ze alle consoles verkocht hebben vandaag bij Coolblue. Wel erg sterk als werkelijk niemand, op dit toch ietwat fanatieke en tech-savvy Tweakers, er een heeft weten te bestellen.
Beetje vaag inderdaad, kan me niet voorstellen dat Coolblue 1,5 Xbox op voorraad had.Gweppo schreef op maandag 9 november 2020 @ 20:10:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Man man man....
Ook lekker de vraag ontwijken.
Was het echt binnen 1 minuut gedaan bij CB ??
Misschien handig een xbox whatsapp groep te lanceren. Bij de PS5 hebben we dat ook gedaan, daardoor heb ik ook een ps5 kunnen bemachtigen.
Zodra er 1 beschikbaar is melden in de app, gaat veel sneller dan via Tweakers.
Console id: Dr Stream | Playstation 5 | Xbox series X | LG 65 CX | Iphone 11 Pro 256 GB | AirPods Pro | MacBook Pro 16 inch
Ja eigenlijk heeft niemand hem hier kunnen bemachtigen op eentje ofzo naSoussi. schreef op maandag 9 november 2020 @ 20:14:
Vanaf 11:57 was de website kapot, heel af en toe kwam je er doorheen.Soussi. schreef op maandag 9 november 2020 @ 20:14:
Bestellen was echter onmogelijk, heeft tot ongeveer 12:07 geduurd en toen was die sold out.
Graag!laurens700 schreef op maandag 9 november 2020 @ 20:14:
Misschien handig een xbox whatsapp groep te lanceren. Bij de PS5 hebben we dat ook gedaan, daardoor heb ik ook een ps5 kunnen bemachtigen.
Vanaf 11:45 kreeg ik al constant dat de site down was, rond 12:00 kreeg ik telkens een wit scherm te zien. Was echt dramatisch.Famous schreef op maandag 9 november 2020 @ 20:15:
[...]
Vanaf 11:57 was de website kapot, heel af en toe kwam je er doorheen.
Bestellen was echter onmogelijk, heeft tot ongeveer 12:07 geduurd en toen was die sold out.
Intertoys Online niets noppes nada, geen bericht helemaal nietsMick3112 schreef op maandag 9 november 2020 @ 17:20:
[...]
Net ook contact gehad via chat. " Het leveringsverzoek staat nog in de wachtrij. Het is namelijk veel drukker dan normaal op de afdeling depot."
idd de boodschap mijn mail of spam in de gaten te houden.. Chat loopt ook voor geen meter met die persoon, Staat vet lang is typing a message en dan komt er gewoon niks..
Ook van die antwoorden waar je geen reet mee kan.
En spelfouten..... jezus.

Moet hem nog kopen. Alleen nog geen idee waar
Maar jij dacht ik ga het ff proberen bij de MM? Had trouwens geen idee dat je in de "buurt" woont
Met hoeveel Whatsappers zit je dan in zo'n groep?laurens700 schreef op maandag 9 november 2020 @ 20:14:
Bij mij levering voor einde dag, moet mijn hoop vestigen op de luide portiekbel.
Xbox Live: Springbok NL
Tof idee!laurens700 schreef op maandag 9 november 2020 @ 20:14:
Precies dit, en toen ik eindelijk op het groene mandje kon klikken blijf hij eeuwig draaien en daarna knalde hij er weer uit. Heel slecht geregeld van Coolblue. Waarom ook nu pas de pre orders online gooien....Thundernerd schreef op maandag 9 november 2020 @ 20:17:
[...]
Vanaf 11:45 kreeg ik al constant dat de site down was, rond 12:00 kreeg ik telkens een wit scherm te zien. Was echt dramatisch.
Moest bij de Mediamarkt zijn om de defecte Elite Controller 2 van m’n schoonbroer te retourneren.MrGizMo schreef op maandag 9 november 2020 @ 20:17:
[...]
Moet hem nog kopen. Alleen nog geen idee waar![]()
Maar jij dacht ik ga het ff proberen bij de MM? Had trouwens geen idee dat je in de "buurt" woont
En kon het niet laten om even naar boven te lopen naar de games afdeling.
En voor FM, check even www.allkeyshop.com voor de goedkoopste key met Early Access. Doe ik ieder jaar op deze manier.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Waren iets van 100 man. Wel gewoon mond houden in de app, pas als ze beschikbaar zijn zegt iemand het en dan go go go.Springbokkie schreef op maandag 9 november 2020 @ 20:18:
[...]
Met hoeveel Whatsappers zit je dan in zo'n groep?
Bij mij levering voor einde dag, moet mijn hoop vestigen op de luide portiekbel.
Ik heb zelf al een xbox series X, maar voor de gene die nog willen is het handig.
Op 29 oktober heb ik toen nog een ps5 kunnen kopen via Bol.
Console id: Dr Stream | Playstation 5 | Xbox series X | LG 65 CX | Iphone 11 Pro 256 GB | AirPods Pro | MacBook Pro 16 inch
28e. Daar is niks mis mee thanksRivanov schreef op maandag 9 november 2020 @ 20:20:
[...]
Moest bij de Mediamarkt zijn om de defecte Elite Controller 2 van m’n schoonbroer te retourneren.
En kon het niet laten om even naar boven te lopen naar de games afdeling.
En voor FM, check even www.allkeyshop.com voor de goedkoopste key met Early Access. Doe ik ieder jaar op deze manier.
Ik kan hem morgen bij de mediamarkt ophalen in Maastricht. Zal tevens informeren of er nog beschikbaar zijn.
Heeft iemand al iets over de expansion card vernomen? Deze is nog niet afgeschreven en heb ook nog niks vernomen dat hij wordt verzonden
Heeft iemand al iets over de expansion card vernomen? Deze is nog niet afgeschreven en heb ook nog niks vernomen dat hij wordt verzonden
Heb vanmiddag nog even de klantenservice van de MM aan de lijn gehad en die zei dat ze een aantal in de winkel op voorraad hebben.
Heb daarna ook even een vriendin van me gesproken die bij de MM werkt en die zei dat de klantenservice onzin praat, dat ze de pre-orders hebben en meer niet.
Lastig lastig, zal ik zodra de winkel open is toch nog even langs gaan of niet...
Heb daarna ook even een vriendin van me gesproken die bij de MM werkt en die zei dat de klantenservice onzin praat, dat ze de pre-orders hebben en meer niet.
Lastig lastig, zal ik zodra de winkel open is toch nog even langs gaan of niet...
Ik ga sws om 10:00 bij de MM aankloppen voor een verdwaalde Series X of een geannuleerde order. Ze moeten toch wel IETS hebben man man manThundernerd schreef op maandag 9 november 2020 @ 20:24:
Heb vanmiddag nog even de klantenservice van de MM aan de lijn gehad en die zei dat ze een aantal in de winkel op voorraad hebben.
Ga daar maar niet van uit..KillerZxAce schreef op maandag 9 november 2020 @ 20:27:
[...]
Ik ga sws om 10:00 bij de MM aankloppen voor een verdwaalde Series X of een geannuleerde order. Ze moeten toch wel IETS hebben man man man
Vroeger wel op die manier een Xbox 360 en een Nintendo Switch op de dag van de release op de kop getikt. Zonder pre-order en terwijl ze overal uitverkocht zouden zijn. Ligt er een beetje aan waar je woont. Was destijds een lokale Intertoys, in een redelijk kleine plaats. waar je soms nog wel eens mazzel had bij een grote release.Thundernerd schreef op maandag 9 november 2020 @ 20:24:
Op dit moment hoop ik nog steeds dat ze zelfs mijn order wel hebben die ik in de winkel als pre-order heb want mijn lokale luie MM heeft nog geen fluit van zich laten horen tot nu toe.KillerZxAce schreef op maandag 9 november 2020 @ 20:27:
[...]
Ik ga sws om 10:00 bij de MM aankloppen voor een verdwaalde Series X of een geannuleerde order. Ze moeten toch wel IETS hebben man man man
Ik kom uit Rotterdam, het gaat lastig worden maar zelfs als er 1% kans is dan is er een kans 😅ZuidJ schreef op maandag 9 november 2020 @ 20:28:
[...]
Vroeger wel op die manier een Xbox 360 en een Nintendo Switch op de dag van de release op de kop getikt. Zonder pre-order en terwijl ze overal uitverkocht zouden zijn. Ligt er een beetje aan waar je woont. Was destijds een lokale Intertoys, in een redelijk kleine plaats. waar je soms nog wel eens mazzel had bij een grote release.
Jongens en meisjes, het gaat me hier te weinig over BCC. Ik begin bijna weer rustig te worden.
Waar is de hype?
@DM89 hoe staat het bij u?
Waar is de hype?
Ik heb nog geen verzend bevestiging gekregen van mijn bestelling vanmiddagFamous schreef op maandag 9 november 2020 @ 20:32:
Jongens en meisjes, het gaat me hier te weinig over BCC. Ik begin bijna weer rustig te worden.
Waar is de hype?
Navraag gedaan bij bol.com enige dat ze mij konden zeggen is nog even geduld hebben voor de track and trace van m'n series s maar ik twijfel daar nu aan nog steeds mensen hier die niet van bol hebben gehoord?
Geen verzendbevestiging hier 😅Famous schreef op maandag 9 november 2020 @ 20:32:
Waar is de hype?
Ik vind het maar vreemd, hebben ze onze pre-orders vanmiddag verkocht? 🤣
De medewerker die ik gesproken heb via BCC gaf aan dat er voor mij een gereserveerd is en vanavond een mailtje zou ontvangen dus afwachten maar..
Heb vannacht nachtdienst dus kan het in de gaten houden 😅
Yep, ik ook nog niks, maar die t&t mails komen toch pas laat meestal. lk maak me nog niet druk.michaeltjeh1 schreef op maandag 9 november 2020 @ 20:36:
Navraag gedaan bij bol.com enige dat ze mij konden zeggen is nog even geduld hebben voor de track and trace van m'n series s maar ik twijfel daar nu aan nog steeds mensen hier die niet van bol hebben gehoord?
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
ik ook niettDM89 schreef op maandag 9 november 2020 @ 20:36:
[...]
Geen verzendbevestiging hier 😅
De medewerker die ik gesproken heb via BCC gaf aan dat er voor mij een gereserveerd is en vanavond een mailtje zou ontvangen dus afwachten maar..
Kijk, dat zijn de berichten!DM89 schreef op maandag 9 november 2020 @ 20:36:
[...]
Beetje spanning creëeren
Maar mag het niet hopen

Saturn DE heeft genoeg liggen zo te zien
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/kY2KkNBQctu94Gq5xNFVMZKA.jpg?f=user_large)
Hier ook nog niets ontvangen, lijkt inderdaad dat de pre orders van 22 september ook verkocht zijnDM89 schreef op maandag 9 november 2020 @ 20:36:
[...]
Geen verzendbevestiging hier 😅
Waarom twijfelen zoveel mensen aan Bol als je voor 21u nog geen tracking hebt ?
Die shop is toch '' voor 23u59 besteld morgen in huis '' dus pakjes en verzendmails gaan daar nog steeds vlot buiten rond die tijd.
Nu kan je toch zelf ook zien dat een shop die onder die slogan verkoopt niet al zijn T&T mails de deur uit gooit voor 21u...
Die shop is toch '' voor 23u59 besteld morgen in huis '' dus pakjes en verzendmails gaan daar nog steeds vlot buiten rond die tijd.
Nu kan je toch zelf ook zien dat een shop die onder die slogan verkoopt niet al zijn T&T mails de deur uit gooit voor 21u...
Nog niks vernomen hier van Bol. Ervaring bij Bol/postnl is bij mij meestal dat t&t pas rond middernacht binnen komt.michaeltjeh1 schreef op maandag 9 november 2020 @ 20:36:
Ben niet zo bang dat bol het niet verzend. Vrees meer voor postnl, laatste weken kan het wel eens voorkomen dat een pakketje er een aantal dagen over doet voordat ik het ontvang, schijnt druk te wezen bij postnl
Druk maken om BOL? Kom op zeg, een van de meest betrouwbare webshops als het op leveren aankomt.
Set your goals high, and don't stop till you get there.
🤣🤣🤣Famous schreef op maandag 9 november 2020 @ 20:39:
[...]
Kijk, dat zijn de berichten!
Beetje spanning creëeren![]()
Maar mag het niet hopen
Ben er bang voor, er klopt toch echt iets niet hoor

Gelukkig komt de XSX van Wehkamp morgen tussen 11 en 15 😋😋😋
[ Voor 10% gewijzigd door DM89 op 09-11-2020 20:44 ]
als dat echt zo is rij ik morgen maar ff naar DE.drakiesoft schreef op maandag 9 november 2020 @ 20:39:
Saturn DE heeft genoeg liggen zo te zien
[Afbeelding]
Dit dus. Die komt gewoon vannacht in de mailbox binnen.Katmi schreef op maandag 9 november 2020 @ 20:39:
Overigens zag ik eind van de middag de UPS bus mijn straat uit rijden toen ik terugkwam van het KDV om mijn zoon op te halen. Dat was tegen 17:00 uur, dus ik verwacht ook dat die UPS man morgen pas aan het eind van de dag bij mij op de stoep staat.
De Bol.com order zal wel met PostNL komen en die is vaak nog later. Oh, well, ik zit toch de hele dag vol met afspraken, dus al komt dat ding om 10:00uur, dan kan ik nog niet unboxen, des te meer omdat ik de jongste ook beloofd heb om mee te unboxen en die moet toch 14:30 naar school.
XBL: MRE Inc
Ik heb hem op 22september bij BOL besteld om 9:01 uur. vorige week een bevestiging gekregen dat ik hem echt morgen ga krijgen. Tot nu toe geen T&T mogen ontvangen maar ik maak me niet druk. Ik heb er toch geen invloed op. Ik snap eigenlijk niet goed dat men constant de klantenservice gaat benaderen (telefonisch/mail/chat/twitter e.d.) om de status op te vragen, het maakt toch geen bal uit.
Naar mijn ervaring krijg je soms soms op de gekste tijden een T&T dus ik ga het wel zien.
Naar mijn ervaring krijg je soms soms op de gekste tijden een T&T dus ik ga het wel zien.
Het rare is wel dat ik vanochtend al een T&T kreeg voor ValhallaKatmi schreef op maandag 9 november 2020 @ 20:39:
En dan direct 14 dagen in quarantaine, I’m on to you!Kaylong027 schreef op maandag 9 november 2020 @ 20:43:
[...]
als dat echt zo is rij ik morgen maar ff naar DE.
Dat doe je toch sowieso al als je die console in huis hebt!Famous schreef op maandag 9 november 2020 @ 20:45:
[...]
En dan direct 14 dagen in quarantaine, I’m on to you!
Precies wat het zegt, toch? Je bestelling wordt voorbereid voor verzending. Dit is overigens de melding die we allemaal hebben. Gewoonlijk zou je vanavond laat of vroeg in de nacht een melding moeten krijgen dat het definitief onderweg is. Dat gebeurt zodra je bestelling is overgedragen aan Postnl en is ingescand bij hen.Taurus schreef op maandag 9 november 2020 @ 20:57:
Melding bij mij is ook vaag.
Mediamarkt bestelling op 22.09 9:22
Direct volledig bedrag betaald
En voorbereid voor verzending? Wat is dat?
[Afbeelding]
Dat die vanavond opgepickt (snap je hem pickt.. laat ook maar) wordt door de transporteur, levering morgen?Taurus schreef op maandag 9 november 2020 @ 20:57:
Melding bij mij is ook vaag.
Mediamarkt bestelling op 22.09 9:22
Direct volledig bedrag betaald
[Afbeelding]
Voorbereid voor verzending wil zeggen dat je product klaargemaakt wordt voor verzending..Taurus schreef op maandag 9 november 2020 @ 20:57:
[Afbeelding]
Man man man

Xbox Series X: I ColoSsuZz I - PS5: I-ColoSsuZz-I
Is dat hetzelfe met BCC? Veel mensen hebben een verzendings email al gekregen, als ik naar bestelling status ga staat er dat ie morgen geleverd word..alleen geen track en trace nogrvone schreef op maandag 9 november 2020 @ 20:59:
[...]
Precies wat het zegt, toch? Je bestelling wordt voorbereid voor verzending. Dit is overigens de melding die we allemaal hebben. Gewoonlijk zou je vanavond laat of vroeg in de nacht een melding moeten krijgen dat het definitief onderweg is. Dat gebeurt zodra je bestelling is overgedragen aan Postnl en is ingescand bij hen.
Zojuist bericht gekregen van Postnl dat alleen een brievenbus pakketje was aangemeld voor morgen. (Valhalla) Dus geen console van bol.com of word dat echt op het moment dat ze de mail sturen aangemeld ?
Het lijkt wel of de gemiddelde tweaker nog minder ervaring heeft met online shoppen dan een gemiddelde 70+er.
Bol is normaal vrij laat hoor mensen.. Maar wel enorm betrouwbaar dus zou me echt geen zorgen maken
Zegt de gene met een blinde geleide hond en geen pre-order!!schumi1986 schreef op maandag 9 november 2020 @ 21:04:
Het lijkt wel of de gemiddelde tweaker nog minder ervaring heeft met online shoppen dan een gemiddelde 70+er.
Grapje natuurlijk

HahahaFamous schreef op maandag 9 november 2020 @ 21:05:
[...]
Zegt de gene met een blinde geleide hond en geen pre-order!!
Grapje natuurlijk
Kijk, ik heb natuurlijk geen insider info, maar dit is inderdaad wel hoe het gebruikelijk gaat. Dit heeft veel te maken met de hele beweging naar 'vandaag besteld, morgen in huis'. Dat kan alleen maar omdat bedrijven zoals BCC en Mediamarkt hun pakketten op een heel laat moment kunnen injecteren in het Postnl circuit.ObiWan23 schreef op maandag 9 november 2020 @ 21:03:
[...]
Is dat hetzelfe met BCC? Veel mensen hebben een verzendings email al gekregen, als ik naar bestelling status ga staat er dat ie morgen geleverd word..alleen geen track en trace nog
Ik zou daarom gewoon wachten tot vannacht. Als hij morgen niet echt onderweg is, dan is er natuurlijk wel een probleem.
Bedanktrvone schreef op maandag 9 november 2020 @ 21:06:
[...]
Kijk, ik heb natuurlijk geen insider info, maar dit is inderdaad wel hoe het gebruikelijk gaat. Dit heeft veel te maken met de hele beweging naar 'vandaag besteld, morgen in huis'. Dat kan alleen maar omdat bedrijven zoals BCC en Mediamarkt hun pakketten op een heel laat moment kunnen injecteren in het Postnl circuit.
Ik zou daarom gewoon wachten tot vannacht. Als hij morgen niet echt onderweg is, dan is er natuurlijk wel een probleem.
Dit maandagavond gevoel is gesponsored door de bcc, waar ze iedere preorder twee keer verkopen!
Dit kan toch niet kloppen hahaha

Allemaal paniek om niks.jwple schreef op maandag 9 november 2020 @ 21:12:
Dit maandagavond gevoel is gesponsored door de bcc, waar ze iedere preorder twee keer verkopen!![]()
![]()
Bij Microsoft Fr / De / PL anders ook, vandaag nog mensen hier voorbij zien komen die vandaag nog hebben besteldjwple schreef op maandag 9 november 2020 @ 21:12:
Dit maandagavond gevoel is gesponsored door de bcc, waar ze iedere preorder twee keer verkopen!![]()
![]()
Nee man, zonde...moca schreef op maandag 9 november 2020 @ 21:13:
Heb op marktplaats een deal voor 675,- ben te ongeduldig voor deze ellende.
moca schreef op maandag 9 november 2020 @ 21:13:
Heb op marktplaats een deal voor 675,- ben te ongeduldig voor deze ellende.
Dan kan je beter wachten tot morgen waar mede Tweakers het voor €500 weg doen..
genoeg met dubbele orders.
genoeg met dubbele orders.
Let op:
Om dit topic leesbaar te houden graag de volgende regels in acht nemen:
• Geen discussies over scalping, meerdere orders plaatsen en doorverkoop met woekerprijzen.
• Vraag & Aaanbod op het forum is overal verboden, dus ook hier.
• Vermelden dat je meerdere bestellingen hebt lopen ('patsen') is niet de bedoeling.
• Bedelen / vragen / ruilen valt ook onder Vraag & Aaanbod.
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over het beleid van externe bots, Discords, Telegramgroepen.
• Houd het ontopic: mensen posten en lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en willen die discussie graag zo houden. Al het andere kan prima op de rest van het forum.
Bij problemen met levering/shipping neem je contact op met de verkoper, niet met de bezorgdienst. Dat klinkt onlogisch, maar de verkoper (verzender) is (wettelijk) verantwoordelijk voor het proces. De verkoper start dan ook een onderzoek bij de bezorger (en niet andersom), want zij zijn immers verantwoordelijk.
Plaats alleen pre-orders bij vertrouwde partijen. Mooie vuistregel is: Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
Om dit topic leesbaar te houden graag de volgende regels in acht nemen:
• Geen discussies over scalping, meerdere orders plaatsen en doorverkoop met woekerprijzen.
• Vraag & Aaanbod op het forum is overal verboden, dus ook hier.
• Vermelden dat je meerdere bestellingen hebt lopen ('patsen') is niet de bedoeling.
• Bedelen / vragen / ruilen valt ook onder Vraag & Aaanbod.
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over het beleid van externe bots, Discords, Telegramgroepen.
• Houd het ontopic: mensen posten en lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en willen die discussie graag zo houden. Al het andere kan prima op de rest van het forum.
Bij problemen met levering/shipping neem je contact op met de verkoper, niet met de bezorgdienst. Dat klinkt onlogisch, maar de verkoper (verzender) is (wettelijk) verantwoordelijk voor het proces. De verkoper start dan ook een onderzoek bij de bezorger (en niet andersom), want zij zijn immers verantwoordelijk.
![]() | Wel zin in gezellig slowchatten of offtopic kletsen? Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord |
Plaats alleen pre-orders bij vertrouwde partijen. Mooie vuistregel is: Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview