Acties:
  • +6 Henk 'm!

• ObiWan23
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 19-06 07:43
Heb net ook BCC gebeld, hier werd gezegd dat niet alleen de bestellingen van een uur geleden op de site, maar ook alle preorders van 22 September gewoon de deur uitgaan vanavond en morgen krijgt iedereen die gepreordered heeft op de site hun Xbox Series X.

Ze heeft dit dubbel nagekeken en iedereen in het systeem is goedgekeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switcht
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 20:59
gino_bxl schreef op maandag 9 november 2020 @ 14:51:
Ik merk dat de Mediamarkt (België) website nu en dan nog een order toelaat, blijven proberen is de boodschap. Ik vermoed van mensen die hun order annuleren?
Staat echt wel uitverkocht. Dus als je nog de optie krijgt om te kopen is het mss de volgende batch?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/V4Fn6z4sVOzbWUuVvFOl6ok9qTE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Eno3z3ARn7VeeEROYlMTsR3A.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xlast88
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 20-04 18:39
menzo schreef op maandag 9 november 2020 @ 14:33:
Zien jullie bij UPS jullie volledige adres bij bestemming? Ik zie alleen maar: AMSTERDAM, NL
dat is normaal. Doen ze wegens privacy redenen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Saidinho84
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22-02 11:55
OcNewB schreef op maandag 9 november 2020 @ 14:52:
[...]

Nope. Besteld op 22/9 (met snelle checkout/ dus ik kan ook niet inloggen om de bestelling te bekijken. Wel de 2 emails gehad met de bevestiging e.d.., maar nog geen tracktrace o.i.d.
Ik heb em fysiek in de winkel gereserveerd met bon en al. Maar nog geen mail of sms ontvangen was wel de eerste in de filiaal op de 22e maar afwachten ik ga straks even langs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alcmaria
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15-09 13:07

Alcmaria

Syntax Error in 10

[...]

Nope. Besteld op 22/9 (met snelle checkout/ dus ik kan ook niet inloggen om de bestelling te bekijken. Wel de 2 emails gehad met de bevestiging e.d.., maar nog geen tracktrace o.i.d.
ik hetzelfde.. maar ik bestel wel vaker bij MM zonder account en dan krijg je om 22:00 uur 's avonds de track en trace..

Nu is dat normaal niet zo zenuwslopend omdat het 99,9% dezelfde dag is .. maar omdat er nu 5 weken tussen zit is dat uh.. bijzonder.. ik had ook graag een "We hebben je order nog hoor.. hij komt eraan" mail gehad elke dag, maar zo werkt het jammergenoeg niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turt
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11-09-2024
Switcht schreef op maandag 9 november 2020 @ 14:53:
[...]

Staat echt wel uitverkocht. Dus als je nog de optie krijgt om te kopen is het mss de volgende batch?

[Afbeelding]
Komt terug en dan weg... Gewoon opnieuw proberen, na 3 dagen eindelijk gelukt ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Guerilla
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 25-08 23:47
soccerroos schreef op maandag 9 november 2020 @ 14:45:
Overig wordt dit mijn eerste Xbox. Hoorde dat game pass ulti het beste is ?
Klopt. Meer info daarover vind je in het [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie topic:
[XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie

In de eerste post vind je ook een truc hoe je goedkoop een Game Pass Ultimate abonnement voor 3 jaar kunt afsluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerZxAce
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 26-04-2022
Dus de Xbox Series X is nergens meer te verkrijgen? Is er al nieuws wanneer er weer nieuwe voorraad naar Nederland komt? Duurt dat dagen, weken of maanden? Meestal is er op launch day toch voorraad beschikbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22:57
Heeft mediamarkt al track tracé mails uitgestuurd? Zie op mijn account. Naar magazijn verzonden voor verzending of zo iets.

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geeMc
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 28-08 00:58
Net T&T van bol.com binnen gekregen. Morgen tussen 13:00 en 14:00 :-).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DM89
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 23:18
ObiWan23 schreef op maandag 9 november 2020 @ 14:53:
Heb net ook BCC gebeld, hier werd gezegd dat niet alleen de bestellingen van een uur geleden op de site, maar ook alle preorders van 22 September gewoon de deur uitgaan vanavond en morgen krijgt iedereen die gepreordered heeft op de site hun Xbox Series X.

Ze heeft dit dubbel nagekeken en iedereen in het systeem is goedgekeurd.
Kijk aan deze antwoorden heb je wat 👌 Wehkamp heb je helemaal niks aan..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19-09 21:00
geeMc schreef op maandag 9 november 2020 @ 14:56:
Net T&T van bol.com binnen gekregen. Morgen tussen 13:00 en 14:00 :-).
Ik net ook van mijn play and charge kit. Had liever die van de xbox haha.

Mooi hoe dit zo leeft bij iedereen hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Voor zover ik weet heeft Mediamarkt nog geen communicatie gedaan over de leveringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:46
Dutchzilla schreef op maandag 9 november 2020 @ 14:56:
Heeft mediamarkt al track tracé mails uitgestuurd? Zie op mijn account. Naar magazijn verzonden voor verzending of zo iets.
Nee, bij mij staat hetzelfde. Verwacht pas later vanavond een t&t.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fluxsystem
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 13-08 09:39
Mijn status van UPS is nog steeds niet veranderd.
Mag hopen dat MS hem vandaag aanbiedt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenvde89
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 00:04
[...]

Hier precies dezelfde situatie!

Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MK_
  • Registratie: November 2013
  • Niet online

MK_

Sneller dan het licht :)

Dutchzilla schreef op maandag 9 november 2020 @ 14:56:
Dat hebben de meeste staan, ik ook

Iets van PostNL trace kan je hier vinden

code:
1
https://watchmyparcel.com/mediamarkt?Shipment.RefNo=<pakketnummer>&Receiver.Postcode=1234aa

Waarbij je pakketnummer moet invullen (zonder <>) en je postcode (1234aa of 1234%20aa, verschilt)

12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael_1980
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 08-11-2023
To easy schreef op maandag 9 november 2020 @ 14:58:
[...]

Ik net ook van mijn play and charge kit. Had liever die van de xbox haha.

Mooi hoe dit zo leeft bij iedereen hier!
Al vanochtend rond 10:00 T&T gehad voor Play and charge kit. Voor de Series X ook nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TokkeBe
  • Laatst online: 28-12-2024
ik had gehoopt nog eentje te kunnen bemachtigen via coolblue maar helaas :(
door verbouwingen geen pre-order durven aangaan, nu de verbouwingen achter de rug zijn en het financieel wel durf zijn er natuurlijk geen meer :p

als nog iemand een adresje heeft (belgie of nl) altijd welkom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hawk86
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18-09 20:00
TokkeBe schreef op maandag 9 november 2020 @ 15:01:
ik had gehoopt nog eentje te kunnen bemachtigen via coolblue maar helaas :(
door verbouwingen geen pre-order durven aangaan, nu de verbouwingen achter de rug zijn en het financieel wel durf zijn er natuurlijk geen meer :p

als nog iemand een adresje heeft (belgie of nl) altijd welkom
Je kan op MP kijken of bij vraag&aanbod hier op de site.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ap_pelflap
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 15-02-2021
Die BCC voorraad kwam echt als een geschenk uit de hemel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guerilla
KillerZxAce schreef op maandag 9 november 2020 @ 14:55:
Dus de Xbox Series X is nergens meer te verkrijgen? Is er al nieuws wanneer er weer nieuwe voorraad naar Nederland komt? Duurt dat dagen, weken of maanden? Meestal is er op launch day toch voorraad beschikbaar?
Volgens BCC deze week nog:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/skIXj_BwUT_NCQNlK5jDuMe9YE0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/dxVEMwB3AdQ02oG5GkMbGONX.png?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hcwizz_fts
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 25-04-2022
Echt puur toeval gecheckt op BCC site, 14:10 besteld en even gedacht dat dit wellicht een foutje kon zijn... tot ik op dit forum terecht kwam en gelukkig heel veel mede bestellers heb gezien en de uiteindelijke positieve berichten van BCC.
Van een ontzettende teleurstelling vandaag via CB, naar ontzettend gelukkig zijn! :)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• doobieters
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 00:29
ap_pelflap schreef op maandag 9 november 2020 @ 15:02:
Can we get an Amen?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codegro
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 23:12
FiXeR.nl schreef op maandag 9 november 2020 @ 14:58:
Voor zover ik weet heeft Mediamarkt nog geen communicatie gedaan over de leveringen.
Hier wel, 26 september in de winkel besteld en aanbetaald, vanmorgen mail gekregen dat ik hem morgen om 10 uur kan halen. Kon er ook gelijk nog een play en charge kit bijbestellen.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• ObiWan23
ap_pelflap schreef op maandag 9 november 2020 @ 15:02:
Ja he? Als die van MS Polen aankomt bij mij ga ik hem verkopen voor 499 aan een mede-tweaker. Hetzelfde voor die van Mediamarkt bij mij. Hopelijk kan ik dan 2 mensen blij maken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thomas-x-1982
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 10-09 09:52
hcwizz_fts schreef op maandag 9 november 2020 @ 15:02:
Echt puur toeval gecheckt op BCC site, 14:10 besteld en even gedacht dat dit wellicht een foutje kon zijn... tot ik op dit forum terecht kwam en gelukkig heel veel mede bestellers heb gezien en de uiteindelijke positieve berichten van BCC.
Van een ontzettende teleurstelling vandaag via CB, naar ontzettend gelukkig zijn! :)
Ik had echt teleurstelling op teleurstelling, want de eerste betaling was ook nog eens geweigerd door AMEX ivm een of ander vaag verhaal met een adres mismatch.

Uiteindelijk is het wel allemaal gelukt en verschijnt hij in m'n account. Maar ik roep pas amen als ik een track and trace heb haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
codegro schreef op maandag 9 november 2020 @ 15:03:
[...]

Hier wel, 26 september in de winkel besteld en aanbetaald, vanmorgen mail gekregen dat ik hem morgen om 10 uur kan halen. Kon er ook gelijk nog een play en charge kit bijbestellen.
*thuisleveringen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ObiWan23
Ben wel benieuwd hoeveel ze dan nog over hadden in voorraad. Ging best snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerZxAce
  • Laatst online: 26-04-2022
Wanneer krijgen de winkels weer nieuwe leveringen? Over dagen, weken of maanden? Het is morgen launch day, meestal is er dan voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven030
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 18:46
codegro schreef op maandag 9 november 2020 @ 15:03:
[...]

Welke MM?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geeMc
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 28-08 00:58
KillerZxAce schreef op maandag 9 november 2020 @ 15:05:
Wanneer krijgen de winkels weer nieuwe leveringen? Over dagen, weken of maanden? Het is morgen launch day, meestal is er dan voorraad.
Dat weet niemand. Kan nog wel eens lang duren (maanden), maar met een beetje geluk weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ga maar uit van weken tot maanden.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• codegro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ObiWan23
Heel veel tweakers krijgen er meer dan 1 binnen, dus wellicht kun je van hun overkopen ( ik ben er een van ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:46
MK_ schreef op maandag 9 november 2020 @ 15:01:
[...]

Dat hebben de meeste staan, ik ook

Iets van PostNL trace kan je hier vinden

code:
1
https://watchmyparcel.com/mediamarkt?Shipment.RefNo=<pakketnummer>&Receiver.Postcode=1234aa

Waarbij je pakketnummer moet invullen (zonder <>) en je postcode (1234aa of 1234%20aa, verschilt)
Bij mij nu ook zichtbaar, moest die 2e manier gebruiken 8)7 . Maar gewicht, 0.100kg?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daskwartelkanon
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 15-03 16:16
Ik hoopte vandaag nog eentje op de kop te kunnen tikken. Tot nu toe elke keer misgelopen. Bij Coolblue vanochtend tot twee keer toe hem in mijn winkelmandje gekregen maar toen eruit geknikkerd. En ook bij BCC net bij het afrekenen van mijn winkelmandje de melding gekregen dat hij inmiddels was uitverkocht. Wel heel leuk om te merken dat het hier zo erg leeft!

Als iemand eentje extra op de kop heeft kunnen tikken dan hou ik mijzelf aanbevolen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Famous
  • Laatst online: 17-09 05:36

Famous

R 400+

ObiWan23 schreef op maandag 9 november 2020 @ 15:04:
[...]

Ben wel benieuwd hoeveel ze dan nog over hadden in voorraad. Ging best snel.
Voor dat er een run op kwam gaf een tweaker aan dat er 40 op voorraad waren volgens hun systeem.
Dus die zullen nu wel verkocht zijn :P

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ObiWan23
Famous schreef op maandag 9 november 2020 @ 15:09:
[...]

Voor dat er een run op kwam gaf een tweaker aan dat er 40 op voorraad waren volgens hun systeem.
Dus die zullen nu wel verkocht zijn :P
Inderdaad.. :|

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Katmi
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 19-09 15:15
MM die iets laten weten voor winkel bestellingen is net zo random als of je straks 50 euro op straat vind of niet.
Iemand op een forum die in Antwerpen woont had vandaag om 11u telefoon gehad, ik van een Limburgse MM nog geen kat gehoord.

Best jammer want ze vroegen 150 voorschot en dit dempt toch wel de day before hype voor mij, nu kan ik daar morgen opdagen om 10u en hopen dat ze woord hebben gehouden toen ze zeiden dat ik 1 had op launch.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MK_
  • Niet online

MK_

DutchOwnage schreef op maandag 9 november 2020 @ 15:08:
[...]

Bij mij nu ook zichtbaar, moest die 2e manier gebruiken 8)7 . Maar gewicht, 0.100kg?
Ook dat staat bij iedereen, ook bij mij :9 Waarschijnlijk default waarde, wordt geüpdatet als het verpakt is, label op een doos zit en uitgescanned wordt vermoed ik

12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pakacom
  • Laatst online: 08-02-2023
DutchOwnage schreef op maandag 9 november 2020 @ 15:08:
[...]

Ik heb dit ook staan ja.
was ook wel benieuwd of het gewicht wel klopt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• maxtrash
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20-09 18:03
ObiWan23 schreef op maandag 9 november 2020 @ 15:07:
[...]

Heel veel tweakers krijgen er meer dan 1 binnen, dus wellicht kun je van hun overkopen ( ik ben er een van ).
ik had er ook twee besteld maar die bij MS geannuleerd. Helaas lijk ik nu een van de laatsten die verzendbevestiging van bol.com krijgt :-)
maar zal wel goed komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ObiWan23
maxtrash schreef op maandag 9 november 2020 @ 15:11:
[...]

ik had er ook twee besteld maar die bij MS geannuleerd. Helaas lijk ik nu een van de laatsten die verzendbevestiging van bol.com krijgt :-)
Hoop het voor je! O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VanRoyal
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Ik weet niet of het in dit topic thuis hoort, maar ik zie veel reacties over de Play en Charge kit. Ik had vanwege Game Pass Ultimate al een Xbox One controller en wil van de oplaadbare batterijen af. Gaat zo'n Series X Play en Charge kit ook werken in een Xbox One controller? Op de site van MS staat alleen: "Compatibel met Xbox draadloze controllers met een USB-C-poort". Dat zou erop duiden van niet, maar ik twijfel...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• josje94
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18-09 21:19
[...]

Ik heb ook nog niks van Bol.com ontvangen vandaag. Maar zal vast wel goedkomen. Als ik inlog staat er nog netjes dat ik de console morgen ontvang.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Guerilla
Volgens mij krijgen jullie dan een dummy :9

[ Voor 13% gewijzigd door Guerilla op 09-11-2020 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
  • Laatst online: 30-08 18:01

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

[...]

Ik krijg heel vaak pas van bol.com verzendbevestiging snachts. Gaat altijd prima. Tevens mail gehad dat mijn order voor levering morgen gepland staat week terug. Dus, maak me nog niet zo druk dat ik geen mail heb over verzending. Komt wel :)

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DesertRaven
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 07-09 01:09
ObiWan23 schreef op maandag 9 november 2020 @ 15:07:
[...]

Laten we het hopen, want tot nu toe (ondanks meerder pagina's open) helaas geen order kunnen plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michaeltjeh1
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 15:40
Hier ook nog steeds niet ontvangen van bol.com maar ik wacht op de levering van een Series S die volgens mij gewoon nog steeds op voorraad is bij Bol.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxtrash
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20-09 18:03
Mu.siQ schreef op maandag 9 november 2020 @ 15:12:
[...]

Ik krijg heel vaak pas van bol.com verzendbevestiging snachts. Gaat altijd prima. Tevens mail gehad dat mijn order voor levering morgen gepland staat week terug. Dus, maak me nog niet zo druk dat ik geen mail heb over verzending. Komt wel :)
dank.
We maken elkaar ook helemaal gek hier ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pakacom
  • Laatst online: 08-02-2023
Guerilla schreef op maandag 9 november 2020 @ 15:12:
[...]

Volgens mij krijgen jullie dan een dummy :9
Haha laten we het hopen van niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alwayshappyz
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 29-08 15:09
DesertRaven schreef op maandag 9 november 2020 @ 15:12:
[...]

Laten we het hopen, want tot nu toe (ondanks meerder pagina's open) helaas geen order kunnen plaatsen.
Idem hier. Toen BCC live ging was ik net even 10 minuutjes weg van de PC. Sta open voor DM's dus

[ Voor 3% gewijzigd door Alwayshappyz op 09-11-2020 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19:03
Hier ook niks van bol

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grawler
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 01-09 13:13
Op de Franse Microsoft site is hij af en toe nog te kopen. Duurt wel tot vrijdag voor je 'm hebt.

https://www.xbox.com/fr-fr/configure/8WJ714N3RBTL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MK_
  • Niet online

MK_

VanRoyal schreef op maandag 9 november 2020 @ 15:12:
Ik weet niet of het in dit topic thuis hoort, maar ik zie veel reacties over de Play en Charge kit. Ik had vanwege Game Pass Ultimate al een Xbox One controller en wil van de oplaadbare batterijen af. Gaat zo'n Series X Play en Charge kit ook werken in een Xbox One controller? Op de site van MS staat alleen: "Compatibel met Xbox draadloze controllers met een USB-C-poort". Dat zou erop duiden van niet, maar ik twijfel...
De accu zelf is volgens mij fysiek hetzelfde, enkel de kabel is anders.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• ObiWan23
heel even off topic: Ik ga dit topic wel missen, zat veel emotie en spanning in. Wellicht kunnen we nog een topic maken van een andere preorder? Misschien van een gloednieuwe zaagmachine die uitkomt of een next gen tandenborstel. 8)7

[ Voor 5% gewijzigd door ObiWan23 op 09-11-2020 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcwizz_fts
Deze pre-order problematiek gaat wel in de boeken hoor, wat een ontzettend stressvolle / kansloze boel was/is dit. :( Snap de issues mbt corona en de gigantische impact. Maar toch...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Talkan
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 24-08 06:22
Via Twitter DM gaf Bol bij mij aan dat de T&T ook pas vanavond of vannacht naar mij gemaild zou kunnen worden. Wel werd bevestigd dat ik de Xbox morgen zou ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zimakai
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 05-04-2021
Dat was spannend destraks bij Coolblue! Ik kon de X in mijn mandje stoppen, maar daarna wilde de pagina helaas niet meer laden. 2 minuten later waren ze uitverkocht.. :D

Als iemand nog een X over heeft, DM is welkom. Ondertussen blijf ik doorspeuren of ik ergens nog een order kan plaatsen. Ik kan me voorstellen dat ze rond Black Friday toch wel weer stock willen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doobieters
  • Laatst online: 00:29
hcwizz_fts schreef op maandag 9 november 2020 @ 15:15:
Deze pre-order problematiek gaat wel in de boeken hoor, wat een ontzettend stressvolle / kansloze boel was/is dit. :( Snap de issues mbt corona en de gigantische impact. Maar toch...
Met de PS4 was het nog veel erger ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tbx12
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 31-01 16:25
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jeN8mFdSclrvZxYrZvx3puWLj_k=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/qRGRjrIlsMDb6m4Ukc4rtTMS.jpg?f=user_large

Meh, om 14:12 besteld bij BCC, nog steeds deze melding. Whatsapp support is niet de snelste merk ik..
We houden hoop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
VanRoyal schreef op maandag 9 november 2020 @ 15:12:
Exact dezelfde accu. Enkel de kabel is nu anders. Maar als je een oude Play&Charge Kit hebt kun je gewoon de accu gebruiken en dan een algemene USB-C kabel nemen.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Laatst online: 17-09 05:36

Famous

R 400+

hcwizz_fts schreef op maandag 9 november 2020 @ 15:15:
Er zijn echt genoeg mogelijkheden geweest om toe te happen.
Zowel op 22 september als dagen tussendoor en het was dan echt niet zoals Coolblue of met 5 minuten uitverkocht.

Het was makkelijker dan de iPhone 12 Pro in elk geval :>

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zimakai
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 05-04-2021
doobieters schreef op maandag 9 november 2020 @ 15:15:
[...]

Bij dit soort dingen stap ik altijd in met lage verwachtingen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ

Mu.siQ

maxtrash schreef op maandag 9 november 2020 @ 15:13:
[...]

dank.
We maken elkaar ook helemaal gek hier ;-)
Yep, vandaar

Er zijn altijd slechte ervaringen met webshop x y en z, maar bol gaat eigenlijk altijd wel goed :) Ik/jullie hebben mail gehad dat je m geleverd zou krijgen morgen, dus dat geloof ik dan ook wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VanRoyal
  • Niet online
MK_ schreef op maandag 9 november 2020 @ 15:14:
[...]

De accu zelf is volgens mij fysiek hetzelfde, enkel de kabel is anders.
Maar gaat die kabel in de accu zelf, of in de controller? Dat wordt me niet duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thundernerd
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 14-07 10:48
Zimakai schreef op maandag 9 november 2020 @ 15:15:
Dat was spannend destraks bij Coolblue! Ik kon de X in mijn mandje stoppen, maar daarna wilde de pagina helaas niet meer laden. 2 minuten later waren ze uitverkocht.. :D

Als iemand nog een X over heeft, DM is welkom. Ondertussen blijf ik doorspeuren of ik ergens nog een order kan plaatsen. Ik kan me voorstellen dat ze rond Black Friday toch wel weer stock willen hebben.
Was inderdaad drama. En dan kijk je op marktplaats en dan heb je mensen die er 600/700+ voor vragen, wat een onzin.

Als iemand er nog eentje heeft en voor de normale prijs weg wil doen kunnen ze mij ook een DM sturen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 23:18
Tbx12 schreef op maandag 9 november 2020 @ 15:16:
[Afbeelding]

Meh, om 14:12 besteld bij BCC, nog steeds deze melding. Whatsapp support is niet de snelste merk ik..
We houden hoop!
Via Messenger doen, Whatsapp wordt niet gereageerd is mijn ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ

Mu.siQ

VanRoyal schreef op maandag 9 november 2020 @ 15:16:
[...]

Maar gaat die kabel in de accu zelf, of in de controller? Dat wordt me niet duidelijk.
Nee, kabel gaat in de controller. Play Charge kit blijft zelfde. Alleen ff usb-c ipv de 'oude'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don Quijote
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19:51

Don Quijote

El Magnifico

Ha eindelijk de T&T van Bol voor de Series X. Morgen komt ook mijn nieuwe 75" TV. Wat een heerlijk dagje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MK_
  • Niet online

MK_

VanRoyal schreef op maandag 9 november 2020 @ 15:16:
[...]

Nee de kabel gaat in je controller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomas-x-1982
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 10-09 09:52
[Afbeelding]

We houden hoop!
Die van mij is daar ook niet zichtbaar, terwijl die wel netjes in mijn account staat als ik ben ingelogd.

Misschien kunnen anderen die hun bestelling in Mijn BCC wel zichtbaar hebben hier even checken: https://www.bcc.nl/Service/orderstatus

Grote kans dat mensen hun bestelling daar ook nog steeds niet zien.

[ Voor 15% gewijzigd door thomas-x-1982 op 09-11-2020 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ObiWan23
Don Quijote schreef op maandag 9 november 2020 @ 15:17:
Ha eindelijk de T&T van Bol voor de Series X. Morgen komt ook mijn nieuwe 75" TV. Wat een heerlijk dagje!
Welke tv is het? Met hdmi 2.1?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rudoo
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19:06
Al die order details komen vanavond pas beschikbaar.
Die bedrijven gaan echt niet iedere order apart overdragen.
Die worden gewoon op 1 moment (waarschijnlijk vanavond) opgehaald en geprocessed.

Gewoon geduld hebben ipv blijven vragen hier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tbx12
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 31-01 16:25
thomas-x-1982 schreef op maandag 9 november 2020 @ 15:17:
[...]

Die van mij is daar ook niet zichtbaar, terwijl die wel netjes in mijn account staat als ik ben ingelogd.
Ik had in mijn haast niet ingelogd (WW kwijt, je kent het wel als je maar 1 keer per 10 jaar iets koopt ergens) dus ik zie mijn order niet in mijn account. Hopelijkt komt er vanavond opeens een mail met T&T code, dan zitten we safe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VanRoyal
  • Niet online
Mu.siQ schreef op maandag 9 november 2020 @ 15:17:
[...]

Nee, kabel gaat in de controller. Play Charge kit blijft zelfde. Alleen ff usb-c ipv de 'oude'
MK_ schreef op maandag 9 november 2020 @ 15:17:
[...]

Nee de kabel gaat in je controller.
Ok, dus dan is het gewoon een kwestie van de micro-USB kabel gebruiken die ik bij de One controller heb gekregen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Don Quijote
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19:51

Don Quijote

El Magnifico

ObiWan23 schreef op maandag 9 november 2020 @ 15:18:
[...]

Welke tv is het? Met hdmi 2.1?
Ja ben voor de Sony kd-75xh9096 gegaan. Al heb ik beneden ook een LG 55E9 met HDMI 2.1 ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LCHero
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 14:57
Precies hetzelfde, had de Bcc site open staan sinds vanmorgen omdat ik ergens had gelezen dat daar wellicht nog wat vrije verkoop zou komen.Random refresh en was het ineens mogelijk om af te halen. Even topic checken en zag toen de tip dat bezorgen ook gewoon kan. Nog net op tijd kunnen afronden. Veel dank dus aan de posters hier _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-05-2022
[Afbeelding]

We houden hoop!
hier hetzelfde en al betaald. Maar ga er vanuit dat je het pas kunt zien wanneer hij verzonden is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MK_
  • Niet online

MK_

VanRoyal schreef op maandag 9 november 2020 @ 15:19:
[...]
[...]
Ok, dus dan is het gewoon een kwestie van de micro-USB kabel gebruiken die ik bij de One controller heb gekregen?
Als je een XONE controller wilt opladen, ja, dan heb je een micro-USB kabel nodig. Wil je een XSX controller gebruiken, dan heb je een USB-C kabel nodig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• codegro
Voor de mensen die hun teveel bestelde Xbox doorverkopen aan mede-tweakers, als je die via MS zelf besteld hebt, dan even verwijderen bij je apparaten op je MS account, anders kan je mede-tweaker hem niet registreren op zijn of haar account. Bij MS gekochte Xboxen worden automatisch aan je account toegevoegd omdat het serienummer al bekend is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fluxsystem
Dit is raar.

Net gebeld met MS, want mijn pakket is nog niet bij UPS.
"Ja nee het wordt niet verstuurd uit Venlo.
Het komt vanaf Amerika, maar door de nieuwe lockdown regels zijn de pre-orders vertraagd."
Ik viel dus direct hierover en gezegd dat dit een onzin verhaal is.

Toen draaide ze bij en zei ze van ja UPS moet het vandaag nog ophalen..

Ze weten echt niks daar volgens mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcwizz_fts
doobieters schreef op maandag 9 november 2020 @ 15:15:
[...]

daar had ik toen echt 0,0 problemen mee, gelukkig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ObiWan23
fluxsystem schreef op maandag 9 november 2020 @ 15:21:
Dit is raar.

Het komt vanaf Amerika, maar door de nieuwe lockdown regels zijn de pre-orders vertraagd."

Dat is echt zuur.. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moca
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 28-04 19:15
Lees nog even het rode vlak onderaan het topic door.

[ Voor 105% gewijzigd door Bart ® op 09-11-2020 15:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BigWeez
  • Laatst online: 19-06 08:35
Don Quijote schreef op maandag 9 november 2020 @ 15:17:
veel plezier ermee!

[ Voor 9% gewijzigd door BigWeez op 09-11-2020 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• treborw
  • Laatst online: 02-12-2020
[Afbeelding]

We houden hoop!
Ik heb precies hetzelfde, ik heb daarom ook gebeld. Wel slecht nieuws, mevrouw vertelde me dat het product daarom ook niet binnen komt morgen. ze konden geen DHL link leggen tussen mijn bestelling en het product (want die hebben ze niet)

Ik neem het alsnog met een korrel zout en wacht het gewoon af. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danster
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19-07-2024
Lees nog even het rode vlak onderaan het topic door.

[ Voor 65% gewijzigd door Bart ® op 09-11-2020 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:44
Heeft iemand al een update van UPS bij een microsoft NL bestelling, staat nog steeds alleen maar Label created. iemand al wel verder in het proces?

Moeten we ons zorgen gaan maken:)

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fluxsystem
@Stylze Lees m'n post boven joupost

[ Voor 7% gewijzigd door fluxsystem op 09-11-2020 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 29-01-2024
Stylze schreef op maandag 9 november 2020 @ 15:26:
Heeft iemand al een update van UPS bij een microsoft NL bestelling, staat nog steeds alleen maar Label created. iemand al wel verder in het proces?

Nog niemand verder, en daarnet zei iemand dat UPS het gewoon nog niet is komen ophalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pandanl
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 29-08 10:13

Zal ongetwijfeld pas vanavond opgehaald worden door UPS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lycaon
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 15:57

Precies hetzelfde.

Vaker pakketjes besteld die met UPS zijn geleverd en updates volgen, eigenlijk net als bij veel andere postbedrijven, pas later op de avond of zelfs 's nachts. No worries, so far.

[ Voor 6% gewijzigd door Lycaon op 09-11-2020 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Champing
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 13:55

Same. Geen zorgen maken denk ik. Bestel regelmatig kleding bij een site welke ook UPS gebruikt. Komt vaker pas in de avond ervoor een update met dat het pakket ontvangen is en de dag erna bezorgd wordt.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• alarma2nd
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Dit is raar.

Na bijna 6000 reacties mogen we onderhand wel concluderen dat het geen goed idee is om een klantenservice te bellen. >:) Of dit nu MS zelf is, een webshop of fysieke winkel. De medewerkers zijn vaak of niet op de hoogte of begrijpen niet hoe hun pre-order systeem werkt met veel verkeerde of tegenstrijdige berichten als gevolg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:44
Ok goed om te horen! Dagje later zou ook niet heel erg zijn hoor maar heb er wel veel zin in:P

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danster
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19-07-2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cino
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 10-09 15:45
Dit is raar.

Doe je effe rustig met m'n hart :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20-09 22:41
Waarom geef je er aandacht aan.

"• Geen discussies over de moraliteit van meerdere pre-orders en woekerprijzen op Marktplaats."
Pagina: 1 ... 57 ... 169 Laatste

Let op:
Om dit topic leesbaar te houden graag de volgende regels in acht nemen:

• Geen discussies over scalping, meerdere orders plaatsen en doorverkoop met woekerprijzen.
Vraag & Aaanbod op het forum is overal verboden, dus ook hier.
• Vermelden dat je meerdere bestellingen hebt lopen ('patsen') is niet de bedoeling.
• Bedelen / vragen / ruilen valt ook onder Vraag & Aaanbod.
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over het beleid van externe bots, Discords, Telegramgroepen.
• Houd het ontopic: mensen posten en lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en willen die discussie graag zo houden. Al het andere kan prima op de rest van het forum.

Bij problemen met levering/shipping neem je contact op met de verkoper, niet met de bezorgdienst. Dat klinkt onlogisch, maar de verkoper (verzender) is (wettelijk) verantwoordelijk voor het proces. De verkoper start dan ook een onderzoek bij de bezorger (en niet andersom), want zij zijn immers verantwoordelijk.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Wel zin in gezellig slowchatten of offtopic kletsen?
Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord

Plaats alleen pre-orders bij vertrouwde partijen. Mooie vuistregel is: Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview