Nee joh, maak je geen zorgen. Het zal vast een blaadje zijn met de tekst "Ik ben u nog een Xbox Series X verschuldigd"WorstCaseOfZen schreef op maandag 9 november 2020 @ 13:57:
En met dat lage gewicht van MM....
Ik heb toch niet per ongeluk de papieren pre-order besteld?
Dat van Wehkamp is nog niet eens 100% zeker heGuerilla schreef op maandag 9 november 2020 @ 13:58:
[...]
Inderdaad! Nu met de hele CB pre-order drama en Wehkamp die niet op 10-11 levert is het moraal hier gezakt, waardoor ik me ook zorgen begon te maken haha
Hoe moeilijk gaat het worden om bij de 2e lichting te bestellen?
Mensen zijn gewoon enthousiast. Ik snap niet zo wat er zo erg aan is dat mensen een beetje aan het stressen zijn. Laat ze lekker joh.Hawk86 schreef op maandag 9 november 2020 @ 13:52:
[...]
En groot gelijk heeft ze, met al die paniekzaaiers die iets langer moeten gaan wachten op een console die geen enkele exclusive heeft bij launch...
Bedoelen ze niet zeer weinig consoles geleverd ten opzichte van pre-orders?Famous schreef op maandag 9 november 2020 @ 13:54:
Nou de BCC medewerker stond zelf ook in de wacht vandaar dat het wat langer duurde.
Ze hadden maar enkele pre orders binnen gekregen en die ze hadden werden morgen geleverd.
Wordt vanavond opgehaald met de DHL en je zou dan morgenochtend een T&T link moeten krijgen.
Toch gek want vorige week wist een medewerker mij te vertellen dat er 470 orders binnen waren gekomen, of misschien bedoelde die toch dat ze er 470 geleverd kregen?
Nog even afwachten wat ze via de WA chat zeggen, anders moet ik morgen toch maar naar kantoor denk ik![]()
DHL is wel fijn want die levert meestal rond 10:30!
EDIT:
[...]
Voor iemand die anderen verteld zich niet druk te maken maak je jezelf toch eigenlijk best druk...Hawk86 schreef op maandag 9 november 2020 @ 13:57:
[...]
Naast het feit dat ze nergens zeggen: geleverd op de dag van release (enkel: beschikbaar vanaf de dag van release) is er verder helemaal geen man over boord.
Er is nog niet eens iets fout gegaan of niet verzonden
Er ligt ook geen exclusieve game op je te wachten, al je vrienden zijn niet al aan het spelen, je mist werkelijk niks behalve een nieuw stukje hardware wat volgend jaar (wellicht) pas zijn belofte in kan lossen en waardoor je nu 2 in plaats van 1 minuut moet wachten voordat Red Dead Redemption 2 is opgestart.
Soms moet je een beetje perspectief (en geduld) hebben met dit soort dingen.
Ik verwacht een stuk makkelijker dan nusoccerroos schreef op maandag 9 november 2020 @ 14:00:
Hoe moeilijk gaat het worden om bij de 2e lichting te bestellen?
Nee, meneer zei letterlijk dat ze weinig pre-orders / bestellingen hadden gekregen.jwple schreef op maandag 9 november 2020 @ 14:00:
[...]
Bedoelen ze niet zeer weinig consoles geleverd ten opzichte van pre-orders?
Heb toen nog gevraagd of elke pre-order werd uitgeleverd morgen, daar zei die volmondig ja op.
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Ik heb de website van CB in de gaten gehouden en bij het bestellen stond er bestelling niet gelukt bel een 010 nummer. Dit gedaan en telefonische besteld. Dus lijkt mij dat CB heeft gedaan wat ze hebben gecommuniceerd.
Sta nu in de bcc, computer zegt 40 voorraad landelijk.. succes
*wilde natuurlijk even kijken of je gewoon kunt bestellen maar nee, om 00:00 gaat de website open voor 40 stuks
*wilde natuurlijk even kijken of je gewoon kunt bestellen maar nee, om 00:00 gaat de website open voor 40 stuks
[ Voor 48% gewijzigd door JoeBlack2k op 09-11-2020 14:03 ]
Hilary Duff 4-Life
Kijk eens aan! Dan ben jij 1 van de eerste die dit meldThe D schreef op maandag 9 november 2020 @ 14:02:
Ik heb de website van CB in de gaten gehouden en bij het bestellen stond er bestelling niet gelukt bel een 010 nummer. Dit gedaan en telefonische besteld. Dus lijkt mij dat CB heeft gedaan wat ze hebben gecommuniceerd.
Het hele bestellen was niet mogelijk. Dus jij hebt telefonisch besteld ??The D schreef op maandag 9 november 2020 @ 14:02:
Dan ga je er ten onrechte vanuit dat iedereen die nu een XSX koopt al een XOX heeft....Hawk86 schreef op maandag 9 november 2020 @ 13:57:
[...]
Er ligt ook geen exclusieve game op je te wachten, al je vrienden zijn niet al aan het spelen, je mist werkelijk niks behalve een nieuw stukje hardware wat volgend jaar (wellicht) pas zijn belofte in kan lossen en waardoor je nu 2 in plaats van 1 minuut moet wachten voordat Red Dead Redemption 2 is opgestart.
Soms moet je een beetje perspectief (en geduld) hebben met dit soort dingen.
Zie je nou wel. Ik werd voor gek neergezetThe D schreef op maandag 9 november 2020 @ 14:02:

Daar zullen de orders al wel af zijn, dat is dus goed nieuws!JoeBlack2k schreef op maandag 9 november 2020 @ 14:02:
Morgen lekker de Tower neerzetten (zit al even zonder One X) en AC Valhalla spelen
Denk dat de iPhone op niet storen komt te staan per ongeluk
Was dit op de Nederlandse of Belgische website? Hier zitten soms verschillen in.The D schreef op maandag 9 november 2020 @ 14:02:
[ Voor 3% gewijzigd door gino_bxl op 09-11-2020 14:04 ]
010 is NL denk ikgino_bxl schreef op maandag 9 november 2020 @ 14:04:
[...]
Was dit op de Nederlandse of Belgische website? Hier durven nog al eens verschillen in te zitten
Inderdaad kunnen bestellen via BCC. Ook al staat er niet op voorraad je moet eerst een winkel kiezen en daarna kun je kiezen voor bezorging (morgen).
Edit: inmiddels wel zichtbaar op voorraad
[ Voor 13% gewijzigd door swv op 09-11-2020 14:06 ]
En de play&charge kit is zojuist ook door MS op de post gedaanjustifire schreef op maandag 9 november 2020 @ 07:04:
Verzendbewijs voor de X is vannacht binnen gekomen.
Nu die van de play&charge kit nog.
Belangrijkste deel van de zending is in ieder geval onderweg
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Heeft er iemand via MM Online besteld zonder een account aan te maken? Ik namelijk wel, maar kan helaas geen status inzien, wellicht krijg je een mail zodra de XSX beweegt?
Ik maak me ook wel zorgen om Wehkamp nu. Eerder deze week nog contact opgenomen, toen wisten ze mij nog voorzichtig te beloven dat ik het op 10 november zou ontvangen. Irritant dat ze nu helemaal geen duidelijkheid kunnen scheppen en we maar tot 02:00 moeten wachten op een mogelijke verzendbevestiging van DHL 

:fill(white):strip_exif()/f/image/P0gsvms4cnhqqXRl4QC9nu8C.png?f=user_large)
Dit dus, ik zit helemaal zonder console of pc en de iPad games zijn heel beperkt in hoeveelheid (tenminste échte consoleachtige games).VanRoyal schreef op maandag 9 november 2020 @ 14:03:
[...]
Dan ga je er ten onrechte vanuit dat iedereen die nu een XSX koopt al een XOX heeft....
Tussenwoning bj. 1979; Dak Rc 6.5, muren Rc 2, vloer Rc 6.4, ramen HR++; Vloerverwarming; Vaillant 75/6 WP; 10* 345WP op zuiden, 20*345 op noorden = 8000 kWh p/j; Energielabel A+++; Gasloos sinds 18 juli 2022.
ja je krijgt een mail als hij is overgedragen aan hun vervoerder.. dan krijg je ook een track en trace.. meestal is dat rond 22:00 uur in de avond bij MM.John schreef op maandag 9 november 2020 @ 14:04:
Heeft er iemand via MM Online besteld zonder een account aan te maken? Ik namelijk wel, maar kan helaas geen status inzien, wellicht krijg je een mail zodra de XSX beweegt?
Jaaaa zojuist besteld via BCC. Hij is te koop
Ik heb zojuist een xbox series x via BCC kunnen bestellen met leverdatum 10-11-20
Door bij de xbox pagina naar winkelvoorraad te gaan -> de xbox in het winkelmandje te doen en dan levering te veranderen naar bezorging.
Succes!
Door bij de xbox pagina naar winkelvoorraad te gaan -> de xbox in het winkelmandje te doen en dan levering te veranderen naar bezorging.
Succes!
Ik en vooral mijn vrouw bestellen al weken dingen online. Zodra je een T&T krijgt met datum en tijd, hebben we nog nooit gehad dat die niet op de dag zelf kwam. Dus vind dat beetje onzin.iaxe393 schreef op maandag 9 november 2020 @ 13:47:
Wat nog 'leuker' is, is de vertraging bij postNL.
Krijg je mooi een verzendbevestiging vandaag / mogen maar ligt ie tot donderdag mooi op een kar daar omdat ze de drukte niet aankunnen (al weken niet)
Net 1minuut geleden series x besteld en deze wordt morgen geleverd volgens de website en mail!!!swv schreef op maandag 9 november 2020 @ 14:04:
Inderdaad kunnen bestellen via BCC. Ook al staat er niet op voorraad je moet eerst een winkel kiezen en daarna kun je kiezen voor bezorging (morgen).
Troost je met de gedachte dat er ook een hele grote groep Xbox gamers is die heel erg blij gaan zijn met 'Optimized for Series X' games en de old school Xbox klassiekers die we gaan spelen in 120fps/4K/HDR/en what ever ze e nog tegenaan gooienben2513 schreef op maandag 9 november 2020 @ 14:05:
[...]
Dit dus, ik zit helemaal zonder console of pc en de iPad games zijn heel beperkt in hoeveelheid (tenminste échte consoleachtige games).
Besteld bij BCC! Wordt morgen geleverd tussen 11 en 3.
Coolblue infra trok het niet dus hebben ze gevraagd of BCC het kon overnemen...

Ook maar één bij BCC besteld met afhalen filiaal Ekkersrijt. Mocht m'n Mediamarkt order nog down the drain gaan. 
Heb Bol.com ook nog achter de hand.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Oké 😂 BCC besteld via website in de BCC waar het niet kon 😂
Hilary Duff 4-Life
Hier ook! Betaling werd wel geweigerd dus maar AfterPay gedaan.Agaron schreef op maandag 9 november 2020 @ 14:08:
Besteld bij BCC! Wordt morgen geleverd tussen 11 en 3.
Nu hopen dat de voorraad klopt!
BCC besteld!
Pearl Drums - Paiste Cymbals - Balbex Sticks - Remo Skins
Zou BCC echt zoveel in voorraad hebben? Dit lijkt me een beetje te mooi om waar te zijn.
Neem aan dat de BCC één dag van tevoren wel precies weten hoeveel ze er kunnen verkopen.
Xbox Live: Springbok NL
Bedankt voor je bestelling
We gaan direct aan de slag om je bestelling zo snel mogelijk bij je af te leveren.
Wat kan je van ons verwachten:
We gaan direct aan de slag om je bestelling zo snel mogelijk bij je af te leveren.
Wat kan je van ons verwachten:
Ik kon hem alleen bestellen vanuit het zoekscherm, dus ik hou een slag om de arm.... kan ook gewoon een foutje op de site zijn.
Lijkt erop dat CB bellen ook geen zin (meer) heeft:
https://www.coolblue.nl/a...s-x-en-xbox-series-s.htmlWanneer komt er meer voorraad van de Xbox Series X/S? Dat weten we zelf ook niet. Bellen of koekjes brengen heeft dus geen zin. We houden je wel graag op de hoogte van de laatste updates via deze pagina.
Heeft het zin om de klantenservice te bellen? Helaas kunnen onze klantenservice medewerkers je niet meer vertellen dan op deze pagina staat.
Lijkt me ook... maar je mag toch wel verwachten tegenwoordig dat die sites en magazijn aantallen een beetje kloppen, en dat niet iedereen op de backorder komt voor de volgende wave....ObiWan23 schreef op maandag 9 november 2020 @ 14:11:
Zou BCC echt zoveel in voorraad hebben? Dit lijkt me een beetje te mooi om waar te zijn.
Wat een chaos en ellende overal. Wat dat betreft petje af voor bol.com!
Website bereikbaar, goede/duidelijke communicatie en gewoon op tijd leveren.
Geen gezeik, niets. Chapeau!
Website bereikbaar, goede/duidelijke communicatie en gewoon op tijd leveren.
Geen gezeik, niets. Chapeau!
Als ze geen tijd hadden aangegeven kan het gewoon kloppen.. tweakers zitten er nogal op...ObiWan23 schreef op maandag 9 november 2020 @ 14:11:
Waarom niet bij MS ?Rivanov schreef op maandag 9 november 2020 @ 14:10:
Ook maar één bij BCC besteld met afhalen filiaal Ekkersrijt. Mocht m'n Mediamarkt order nog down the drain gaan.
Oh jee... als jullie maar niet de pre-orders gaan verzieken met alle BCC bestellingen opeens
Bij MediaMarkt België is het mij gelukt er een te bestellen.
Ook besteld bij BCC, maar als ik het zo lees lijkt het te mooi om waar te zijn...
3 Xbox Series X is genoeg.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Hoe? Want telefonisch nemen ze niks aan.Argarath schreef op maandag 9 november 2020 @ 14:10:
BCC besteld!
Ben ik ook bang voorEphemeral Blood schreef op maandag 9 november 2020 @ 14:12:
Ook besteld bij BCC, maar als ik het zo lees lijkt het te mooi om waar te zijn...
BCC bevestigd inderdaad. Morgen tussen 11:00 en 15:00 thuisbezorgd door DHL.
BCC nu voorraad op 0. Dus het zou kunnen.Tbx12 schreef op maandag 9 november 2020 @ 14:12:
Ook via BCC besteld!
Heb iig kunnen bestellen, we gaan het meemaken
Besteld op bcc en inmiddels is hij daar ook uitverkocht.
Ik zie hem alleen nog niet staan onder mijn bestellingen, we zullen zien
Ik zie hem alleen nog niet staan onder mijn bestellingen, we zullen zien
PSN: Melkazar | Steam: Melkaz
Oh dat zeker! Ik heb ook al de eerste vier Splinter Cells gekochtD-Ed schreef op maandag 9 november 2020 @ 14:08:
[...]
Troost je met de gedachte dat er ook een hele grote groep Xbox gamers is die heel erg blij gaan zijn met 'Optimized for Series X' games en de old school Xbox klassiekers die we gaan spelen in 120fps/4K/HDR/en what ever ze e nog tegenaan gooien
Ik gun het iedereen hoor, mij ging het alleen om het feit dat ik nu echt zit te wachten om eindelijk weer een mooie gameervaring te kunnen genieten. De mijne komt er morgen ook netjes op tijd aan
Tussenwoning bj. 1979; Dak Rc 6.5, muren Rc 2, vloer Rc 6.4, ramen HR++; Vloerverwarming; Vaillant 75/6 WP; 10* 345WP op zuiden, 20*345 op noorden = 8000 kWh p/j; Energielabel A+++; Gasloos sinds 18 juli 2022.
Bevestigd hoe?Brutal1ty schreef op maandag 9 november 2020 @ 14:13:
BCC bevestigd inderdaad. Morgen tussen 11:00 en 15:00 thuisbezorgd door DHL.
Via de website. Nog geen bevestigingsmail, maar al wel afgeschreven via PayPalBOEFJE_NL schreef op maandag 9 november 2020 @ 14:13:
[...]
Hoe? Want telefonisch nemen ze niks aan.
ik ook!!!bennyvanlooy schreef op maandag 9 november 2020 @ 14:12:
Dit BCC gebeuren doet me een beetje denken aan Mediamarkt afgelopen vrijdag...het zal toch niet he? Haha
Verdorie, net de laat bij BCC. Anders had ik hem met personeelskorting kunnen kopen
12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered
Bevestiging binnen van BCC. Ben benieuwd of ze leveren. Laat voor de zekerheid de bestelling van Microsoft op 20-11 maar nog even staan. Annuleer die pas als het pakket hier is
Nou BCC zag ik inderdaad opeens "bestellen". Ik doen, met American Express, zegt 'ie "TRANSACTIE GEWEIGERD".
Alleen: app van AMEX geeft wel aan: betaald.
Vervolgens balen als een stekker, want toen stond 'ie ook weer op "uitverkocht". Vervolgens weer naar de BCC website, rondgeklikt en toen stond 'ie weer in m'n winkelmandje. Ik betaald, en vervolgens maar met mijn Mastercard betaald.
Die betaling is wel gelukt. En heb nu ook een mail met bevestiging.
Maar ik geloof er nog steeds geen pepernoot van!
Vervolgens balen als een stekker, want toen stond 'ie ook weer op "uitverkocht". Vervolgens weer naar de BCC website, rondgeklikt en toen stond 'ie weer in m'n winkelmandje. Ik betaald, en vervolgens maar met mijn Mastercard betaald.
Dat stond er vorige week ook al.Slonzo schreef op maandag 9 november 2020 @ 14:11:
Lijkt erop dat CB bellen ook geen zin (meer) heeft:
[...]
https://www.coolblue.nl/a...s-x-en-xbox-series-s.html
Ik persoonlijk ook niet..maarja we zullen zien.thomas-x-1982 schreef op maandag 9 november 2020 @ 14:15:
Nou BCC zag ik inderdaad opeens "bestellen". Ik doen, met American Express, zegt 'ie "TRANSACTIE GEWEIGERD".
Ok. Heel leuk dat BCC gedoe maar Wehkamp mag nu gewoon gaan leveren gvd
Dat is k*t als je wachtwoord niet blijkt te kloppen.
En......uitverkocht
En......uitverkocht
Excuus jongens, ik liep alweer wat berichtjes achter. Ik doelde dat ik bij BCC besteld heb en iig de bevestigingsmail etc heb ontvangen
Zucht... ik hou dit topic een half uur niet in de gaten en ik zie dat de BCC kon leveren. Maar is al uitverkocht...
Zowel de Controller als 2x Play&Charge kit verzonden door bol.com
Hopelijk gaat de Wehkamp wel echt leveren. Afwachten maar.
Zowel de Controller als 2x Play&Charge kit verzonden door bol.com
Hopelijk gaat de Wehkamp wel echt leveren. Afwachten maar.
En bevestiging via de mail binnenArgarath schreef op maandag 9 november 2020 @ 14:13:
[...]
Via de website. Nog geen bevestigingsmail, maar al wel afgeschreven via PayPal
Ik heb direct betaald bij bcc is toch niet riskant?
Dat had ik dus ook, toen AfterPay gekozen en dat is gelukt.thomas-x-1982 schreef op maandag 9 november 2020 @ 14:15:
Alleen dit is een beetje beangstigend:
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/AZ5FKa5W6bLysh3P8cHzoyKX.jpg?f=user_large)
Heb gewoon geen geduld. Wel de bevestigingsmail gehad
yes, ik heb hem ookbennyvanlooy schreef op maandag 9 november 2020 @ 14:12:
nee is niet riskant... tenzij je iets hebt gekocht bij www.bcc.ru dan zou het problematisch kunnen zijn.soccerroos schreef op maandag 9 november 2020 @ 14:16:
Ik heb direct betaald bij bcc is toch niet riskant?
Als ik naar "Mijn producten" ga, zie ik niks terug van mijn preorder op BCC.."Je hebt op dit moment nog geen aankopen gedaan."
Tegelijkertijd met jouw berichtje kreeg ik een melding dat de website was aangepast met bestelmogelijkheid. Dus lijkt inderdaad voorraad te zijn geweestJoeBlack2k schreef op maandag 9 november 2020 @ 14:02:
Thanks!
Zit de hele tijd te F5'en overal en net wanneer ik even 10 minuutjes wat anders doe...
Zuur.
Zuur.
Nu is het tijd om weer aan het werk te gaan
Even voor de BCC stresskippen: toen ik mijn wasmachine vorig jaar bij hun bestelde duurde dit ook een half uur ofzo totdat hij erin stond in je account.ObiWan23 schreef op maandag 9 november 2020 @ 14:17:
Als ik naar "Mijn producten" ga, zie ik niks terug van mijn preorder op BCC.."Je hebt op dit moment nog geen aankopen gedaan."
Ik kan me dat namelijk erg goed herinneren omdat ik direct wilde annuleren omdat ik dezelfde wasmachine bij Wehkamp goedkoper zag, uiteraard net ná het afrekenen.
Dankjewel, ik ben idd een streskip, kan ik eerlijk toegeven haha. Ik word te blij over de simpelste dingen..maarja ben ook maar een mens en dit topic gaat over pre-orders dusthomas-x-1982 schreef op maandag 9 november 2020 @ 14:19:
[...]
Even voor de BCC stresskippen: toen ik mijn wasmachine vorig jaar bij hun bestelde duurde dit ook een half uur ofzo totdat hij erin stond in je account.
Ik kan me dat namelijk erg goed herinneren omdat ik direct wilde annuleren omdat ik dezelfde Wasmachine bij Wehkamp goedkoper zag, uiteraard net ná het afrekenen.
Lol heb ik ook wel eens gehad, hele tijd lopen stressen en dachten dat ik was genaaid stond t er uiteindelijk gewoon op. No stress dusthomas-x-1982 schreef op maandag 9 november 2020 @ 14:19:
[...]
Even voor de BCC stresskippen: toen ik mijn wasmachine vorig jaar bij hun bestelde duurde dit ook een half uur ofzo totdat hij erin stond in je account.
Ik kan me dat namelijk erg goed herinneren omdat ik direct wilde annuleren omdat ik dezelfde Wasmachine bij Wehkamp goedkoper zag, uiteraard net ná het afrekenen.
Heb 3 preorder op 3 verschillende plaatsen en alle 3 komen ze NORMAAL morgen aan! 😁 Gewoon 2 retour sturen of naar de dark side gaan en verkopen voor meer? 😅
tnx door jou heb ik er nu 1 xDlentenaro schreef op maandag 9 november 2020 @ 14:06:
Ik heb zojuist een xbox series x via BCC kunnen bestellen met leverdatum 10-11-20
Succes!
medetweakers blij makenXboxVR schreef op maandag 9 november 2020 @ 14:21:
Heb 3 preorder op 3 verschillende plaatsen en alle 3 komen ze NORMAAL morgen aan! 😁 Gewoon 2 retour sturen of naar de dark side gaan en verkopen voor meer? 😅
Waar zit die - 1 knop?XboxVR schreef op maandag 9 november 2020 @ 14:21:
Let op:
Om dit topic leesbaar te houden graag de volgende regels in acht nemen:
• Geen discussies over scalping, meerdere orders plaatsen en doorverkoop met woekerprijzen.
• Vraag & Aaanbod op het forum is overal verboden, dus ook hier.
• Vermelden dat je meerdere bestellingen hebt lopen ('patsen') is niet de bedoeling.
• Bedelen / vragen / ruilen valt ook onder Vraag & Aaanbod.
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over het beleid van externe bots, Discords, Telegramgroepen.
• Houd het ontopic: mensen posten en lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en willen die discussie graag zo houden. Al het andere kan prima op de rest van het forum.
Bij problemen met levering/shipping neem je contact op met de verkoper, niet met de bezorgdienst. Dat klinkt onlogisch, maar de verkoper (verzender) is (wettelijk) verantwoordelijk voor het proces. De verkoper start dan ook een onderzoek bij de bezorger (en niet andersom), want zij zijn immers verantwoordelijk.
Plaats alleen pre-orders bij vertrouwde partijen. Mooie vuistregel is: Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
Om dit topic leesbaar te houden graag de volgende regels in acht nemen:
• Geen discussies over scalping, meerdere orders plaatsen en doorverkoop met woekerprijzen.
• Vraag & Aaanbod op het forum is overal verboden, dus ook hier.
• Vermelden dat je meerdere bestellingen hebt lopen ('patsen') is niet de bedoeling.
• Bedelen / vragen / ruilen valt ook onder Vraag & Aaanbod.
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over het beleid van externe bots, Discords, Telegramgroepen.
• Houd het ontopic: mensen posten en lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en willen die discussie graag zo houden. Al het andere kan prima op de rest van het forum.
Bij problemen met levering/shipping neem je contact op met de verkoper, niet met de bezorgdienst. Dat klinkt onlogisch, maar de verkoper (verzender) is (wettelijk) verantwoordelijk voor het proces. De verkoper start dan ook een onderzoek bij de bezorger (en niet andersom), want zij zijn immers verantwoordelijk.
![]() | Wel zin in gezellig slowchatten of offtopic kletsen? Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord |
Plaats alleen pre-orders bij vertrouwde partijen. Mooie vuistregel is: Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview