Ocirina schreef op woensdag 25 november 2020 @ 08:57:
Ik weet dat het niet de bedoeling is over moraliteit e.d. te praten. Maar ik weiger gewoon te kopen bij een scalper. Ik wacht liever nog 2 maanden dan dat ik dit soort gedrag stimuleer.
Hopelijk zijn er vandaag weer wat voorraden geleverd bij webshops en maken we (de nog niet gekocht hebbende) nog een kans!
Ik denk dat het niet de bedoeling is hierover te discussiëren omdat uiteindelijk toch iedereen zijn eigen keuze maakt.
Ik neem het niemand kwalijk die voor zijn kinderen voor kerst een spelcomputer beloofd heeft om zijn toevlucht te nemen tot Marktplaats en dan maar 900 euro af te tikken.
Ik neem het diezelfde persoon ook niet kwalijk dat hij 10 pre-orders plaatst in de hoop dat er eentje op tijd levert.
Natuurlijk zijn er mensen die er gewoon een slaatje uit willen slaan en het puur voor het geld doen, maar dat kunnen wij niet tegen houden, alleen de leveranciers.
Laten we gewoon rustig afwachten en hopen dat de voorraden snel aangroeien bij de goede webshops.
Je moet ook uitkijken ik deze tijd dat je niet een malafide webshop tegenkomt die alleen je geld pakt.