• NosferatuX
  • Registratie: Oktober 2018
  • Niet online

a frontpage moderation system, like on tweakers, controlled and abused by monkeys will be peanuts and means nothing but... peanuts.

• thomas-x-1982
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 01-10 11:35
eggsforpedro schreef op donderdag 19 november 2020 @ 18:28:
Heb bericht van UPS zelf dat ie morgen al geleverd gaat worden.

Weet iemand of de datum hetzelfde blijft als ik dit aanpas naar bezorgen op een access point?
Ik heb een keer doodleuk in de ochtend voor levering nog veranderd naar access point, toen zag de bezorger het net op tijd en nam het mee zei hij toen ik 'm toevallig tegen kwam bij het access point. Anders was het helaas pindakaas volgende dag pas.

Zit dus wel risico aan, maar als je dat nu al doet, zie ik niet in waarom het gelijk dag erop moet worden. Let wel: UPS wil die dingen zsm weer uit het magazijn hebben. Kost een hoop opslagruimte.

• Larentix
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 06-07-2024
eggsforpedro schreef op donderdag 19 november 2020 @ 18:28:
Heb bericht van UPS zelf dat ie morgen al geleverd gaat worden.

Weet iemand of de datum hetzelfde blijft als ik dit aanpas naar bezorgen op een access point?
Heb ik zojuist gedaan. De verwachte bezorgdatum bleef in eerste instantie staan op morgen, heb alleen nog geen definitieve bevestiging en zie nu dit:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/L0RuuvSyA13CUShUFNHVC-ybPmw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/8iXbredi341vN77KGuNDphGJ.png?f=fotoalbum_large

Het blijft dus een gok, maar als je het op tijd aan past denk ik dat het wel goed komt. Bij PostNL maakt het meestal niet uit in ieder geval. Met UPS heb ik weinig ervaringen.

XBL / PSN: Larentix

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

midego schreef op donderdag 19 november 2020 @ 18:10:
[...]
Thank god dat ik geen PS5 heb haha!
Daar springen ze stuk voor stuk uit hun Zeeman panty omdat hun PlayStation 5 één dag later is...

• eggsforpedro
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 05-10 09:22
@thomas-x-1982 @Larentix Dank voor de info!

Larentix, als je nog een update hebt over een eventuele nieuwe datum dan hoor ik het graag. Dan weet ik of ik m'n bezorging ga aanpassen of niet.

Verwijderd

Ik blijf er mooi af om die UPS te wijzigen :)
Laat maar komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martijn2307
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 25-09 14:48
T&T werkt nog niet bij mij. Meer mensen last van? Overigens wel een bevestiging gehad

• Larentix
@eggsforpedro zal ik doen. Ik denk alleen wel dat hoe verder je pakket het proces in gaat, hoe groter de kans wordt dat het aanpassen van de bezorging vertraging oplevert. Mocht ik hem niet morgen krijgen dan is dat voor mij geen ramp, heb al meer dan een week moeten wachten sinds launch dus wat vertraging kan er wat mij betreft ook wel bij, ik weet dat ie onderweg is en dat vind ik het belangrijkste :)

• PimBGE
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 07-06-2024
Order Italiaanse MS shop is verzonden (gister geplaatst).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tiesdenh
  • Laatst online: 06-10-2021

Tiesdenh

XBX GT: DAMN3D IF I DO

Martijn2307 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 18:44:
T&T werkt nog niet bij mij. Meer mensen last van? Overigens wel een bevestiging gehad
Kon jij niet een xbox ophalen bij MM? Straks dubbel geluk ;)

• Gommerdiegasser
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 11-07-2021
hoe kan je dan bij de poolse ms bijvoorbeeld orderen die kleine hier zeurt de oren van mn kop :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richard89
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 06-10 11:07
Martijn2307 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 18:44:
Hier wel al info, maar hij is nog niet bij ups. Wel gescand maar nog geen leverdatum bij ups zelf

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tribs
  • Laatst online: 06-01-2024
Larentix schreef op donderdag 19 november 2020 @ 17:57:
Ook bij mij is de verzendbevestiging binnen! Hoe mijn order verlopen is:
  • 18/11 om 17:49 uur besteld in de Italiaanse MS store met CC, direct orderbevestiging.
  • Gisteravond ergens na 20:00 uur verdween de 'Annuleren' knop.
  • Zojuist om 17:21 uur verzendbevestiging ontvangen.
  • Op mijn MS account staat nu de T&T van UPS (doet het overigens nog niet), verwachte levering 23/11.
  • Onder 'Apparaten' staat nu mijn XSX inclusief serienummer.
Dat er helemaal geen stock zou zijn, zoals eerder vandaag werd geplaatst, is dus duidelijk onzin. Ik hoop voor iedereen die gisteren heeft kunnen bestellen dat er snel een verzendbevestiging komt!
Bij mij is het precies hetzelfde gegaan. Succes iedereen!

• Tiesdenh

Tiesdenh

Gommerdiegasser schreef op donderdag 19 november 2020 @ 18:53:
hoe kan je dan bij de poolse ms bijvoorbeeld orderen die kleine hier zeurt de oren van mn kop :)
Is inmiddels niet meer mogelijk...

• Gommerdiegasser
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 11-07-2021
oh jammer geen andere mogelijkheid dan ?

• Tiesdenh

Tiesdenh

Gommerdiegasser schreef op donderdag 19 november 2020 @ 18:57:
Het met geduld afwachten en die sites in de gaten houden :)

• cvs79
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:39
cvs79 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 17:49:
hier ook nog niks. gisteren besteld om 17.21. Wel in behandeling nog steeds
OMG, het lijkt echt te gaan gebeuren. Verzendbewijs nu ook binnen van MS NL

• Larentix
Gommerdiegasser schreef op donderdag 19 november 2020 @ 18:57:
Zorg dat je in de Whatsapp groep komt. Via die weg hebben de meesten gisteren geluk gehad, ik zelf ook. Een aantal Tweakers hier kan je een DM sturen met de link, ik weet niet meer precies wie maar als je even zoekt kan je het vast vinden.

UPS heeft zojuist mailtje gestuurd dat mijn zending al morgenmiddag geleverd wordt. Zou normaal pas maandag zijn geweest.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Twixrol
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 28-01-2024
De groep zou een stuk beter zijn als we ook gewoon normaal een link kunnen sturen of een goeie tip kunt achterlaten. De groep heet alert alleen je mag niet chatten, beetje vreemde toestand. Ik snap ook echt wel dat een foto van een krat bier ook geen zin heeft.. neem dit als feedback niet als bekritiseren :)

[ Voor 8% gewijzigd door Twixrol op 19-11-2020 19:12 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• thomas-x-1982
Twixrol schreef op donderdag 19 november 2020 @ 19:09:
De groep zou een stuk beter zijn als we ook gewoon normaal een link kunnen sturen of een goeie tip kunnen achterlaten. De groep het alert alleen je mag niet chatten, beetje vreemde toestand. Ik snap ook echt wel dat een foto van een krat bier ook geen zin heeft..
Naja zie het zo, als iedereen gaat chatten gaan mensen die app niet meer als belangrijk zien. En je wilt juist wel dat mensen alert zijn op het moment als juist in die groep wordt geappt.

Er is ook een andere Whatsapp groep waar je wel mag chatten om de verloop van gedane bestellingen te bespreken.

• kris-kraslot
Richard89 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 18:54:
[...]

Hier wel al info, maar hij is nog niet bij ups. Wel gescand maar nog geen leverdatum bij ups zelf
Same here, wel T&T, pakket nog niet in handen van UPS. Bezorgdatum staat op morgen.
Ben benieuwd 8)7

• eggsforpedro
Larentix schreef op donderdag 19 november 2020 @ 18:47:
@eggsforpedro zal ik doen. Ik denk alleen wel dat hoe verder je pakket het proces in gaat, hoe groter de kans wordt dat het aanpassen van de bezorging vertraging oplevert. Mocht ik hem niet morgen krijgen dan is dat voor mij geen ramp, heb al meer dan een week moeten wachten sinds launch dus wat vertraging kan er wat mij betreft ook wel bij, ik weet dat ie onderweg is en dat vind ik het belangrijkste :)
Yes :) Ik kan ook wachten, maar vind het fijn als het pakket zo kort mogelijk onderweg is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• T-bone88
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 02-10 15:51
Tiesdenh schreef op donderdag 19 november 2020 @ 18:18:
- XBX Series X Besteld op MS Polen rond 19:19 (18/11) via Paypal.
- Direct een bevestiging mail van zowel Paypal als MS.
- Zojuist om 17:22 een verzend label met UPS t&t ontvangen met als 23/11 als datum.

Ben benieuwd!

Voor mensen die nog een leuk trucje willen uithalen met 3 jaar xbox live voor €90 (en 3 jaar gamepass voor €1)
https://www.techtastic.nl...dkoop-aanbieding-90-euro/

Ook gisteravond gedaan en hoef pas in 2023 weer te verlengen! (Je kan max 36 maanden live hebben, dus let even op dat je niet al live hebt en je gelijk voor 3jaar besteld)
Bedankt voor de tip! Zojuist gedaan. Wel voor de zekerheid Europeese gedaan ipv Braziliaanse.

• Engineer Stewie
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 06-10 07:54
T-bone88 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 19:18:
[...]

Bedankt voor de tip! Zojuist gedaan. Wel voor de zekerheid Europeese gedaan ipv Braziliaanse.
Blijft cheap ass gamen eh :D

Verwijderd

Ik wacht nog even op cheap ass gold aanbiedingen met black friday. :*)

• Cas
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 02-10 11:05

Cas

Helaas kan ik niet zien wanneer de verwachte leverdatum is via UPS. Kunnen jullie dit toevallig via My Choice wel zien? Ik heb helaas pas vorige week mijn adres toegevoegd en nog geen verificatiecode ontvangen.

• cindy78
  • Laatst online: 20-11-2020
Waar kan ik link vinden voor whatsapp groep of kan iemand mij toevoegen?

• Floris2020
  • Laatst online: 29-12-2020
cindy78 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 19:27:
Kan iemand mij ook toevoegen?

• Rickth64
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 02-10 13:23
cindy78 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 19:27:
Ik heb ook interesse. De link in dit topic werkt niet meer.

• Richard89
Cas schreef op donderdag 19 november 2020 @ 19:26:
Helaas kan ik niet zien wanneer de verwachte leverdatum is via UPS. Kunnen jullie dit toevallig via My Choice wel zien? Ik heb helaas pas vorige week mijn adres toegevoegd en nog geen verificatiecode ontvangen.
Nope, alleen label gescand, staat zodra hij bij ups is ik een leverdatum kan zien

• Tom678
  • Laatst online: 01-08-2024
Ik zou ook graag in de whatsapp groep willen

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• thomas-x-1982
Voor links van de Whatsapp groepen DM mij maar.

Graag aangeven of je Alert wil of Aftercare Na Bestelling :)

• Cas
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 02-10 11:05

Cas

Richard89 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 19:32:
[...]

Nope, alleen label gescand, staat zodra hij bij ups is ik een leverdatum kan zien
Ah oke, dan weet ik dat ik daar even op moet wachten :) Is ook geen probleem als hij er maandag zou zijn, maar wel fijn om te weten of ik thuis moet werken.

Verwijderd

Zendingen van UPS staan hier dikwijls al aan de deur nog voor ik een bericht zie dat die onderweg is.
Eerst nog wat werken tot 16u :)

• JoeBlack2k
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 05-10 15:00

JoeBlack2k

I Love Hilary

https://chat.whatsapp.com/FbODxufbcxS94TuzIF4TZ8

Link naar chat geen toxic shizzle aub

Hilary Duff 4-Life

• Legofan33334
  • Laatst online: 27-01-2021
Werkt die truc ook als je al een account hebt. Kan ik dan ook de Europese kiezen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mooraalkikker
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 28-09 09:23
Hier ook een stille lezer.

Na lang twijfelen toch maar voor de xbox series X gegaan i.v.m. Ultimate gamepass en deels omdat de videokaarten gewoon niet te leveren zijn, dus dat wordt een project voor volgend jaar of wellicht het jaar daarop.

Zoals het er nu voorstaat komt mijn xbox series X 1 dezer dagen; besteld via microsoft Polen en vandaag de melding gekregen dat het label gescand is. Heb wel via paypal betaald, maar die dat er nog niks van mijn rekening afgeschreven is? Lijkt mij dat dat met de vertraging van de bank te maken heeft? Het bedrag is al wel gereserveerd door PayPal.

Enfin, ik denk dat alles wél goedkomt en wil toch iedereen even bedanken die zich hier de afgelopen dagen/weken heeft ingezet. Wellicht ben ik dan 1 van de gelukkige die toevallig net op het juiste moment keek en meteen de bestelling kon plaatsen.

Maar nogmaals bedankt iedereen!

• CXNeXo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:28

CXNeXo

This behavior is by design.

CXNeXo schreef op donderdag 19 november 2020 @ 17:26:
Ook hier de bevestiging dat hij verzonden is. Tot 10 minuten geleden stond hij nog in pending. Nooit een bevestigingsmail gehad. Besteld in NL shop via CC.

Komt maandag binnen :)
Correctie, UPS geeft nu aan dat hij morgen afgeleverd wordt 🤗

MCSE on Windows 2003 & VMware Certified Professional

Verwijderd

Mooraalkikker schreef op donderdag 19 november 2020 @ 19:50:
Hier ook een stille lezer.

Na lang twijfelen toch maar voor de xbox series X gegaan i.v.m. Ultimate gamepass en deels omdat de videokaarten gewoon niet te leveren zijn, dus dat wordt een project voor volgend jaar of wellicht het jaar daarop.

Zoals het er nu voorstaat komt mijn xbox series X 1 dezer dagen; besteld via microsoft Polen en vandaag de melding gekregen dat het label gescand is. Heb wel via paypal betaald, maar die dat er nog niks van mijn rekening afgeschreven is? Lijkt mij dat dat met de vertraging van de bank te maken heeft? Het bedrag is al wel gereserveerd door PayPal.

Enfin, ik denk dat alles wél goedkomt en wil toch iedereen even bedanken die zich hier de afgelopen dagen/weken heeft ingezet. Wellicht ben ik dan 1 van de gelukkige die toevallig net op het juiste moment keek en meteen de bestelling kon plaatsen.

Maar nogmaals bedankt iedereen!
Je doet je naam eer aan :9

• BigDay
  • Laatst online: 05-09-2024
Morgen omg mijne ook, zal bol reservering voor 9 december maar annuleren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• midego
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11-01 08:49
Legofan33334 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 19:47:
Werkt die truc ook als je al een account hebt. Kan ik dan ook de Europese kiezen?
Heb je uberhaupt de moeite genomen om het artikel te lezen. Alle info staat er letterlijk in.

• Baze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18:13
Het is maar dat ik hele dag aan het werk was en er geen aandacht aan heb kunnen besteden.

Gistermiddag 17:00 besteld en betaald met Ideal bij MS. Zonder emailbevestiging. Pas vandaag 17:20 bevestigingsmail gehad. Daarna 18:43 mail van UPS met levering morgenmiddag.

Dus op zich best snel, maar was geruster geweest als ze meteen de order hebben bevestigd.

• Larentix
eggsforpedro schreef op donderdag 19 november 2020 @ 19:17:
[...]

Yes :) Ik kan ook wachten, maar vind het fijn als het pakket zo kort mogelijk onderweg is.
Je antwoord:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zsdtOAzVdcLpnsp2ZqQfquk5_VY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/uaLEZPNrMdPVGJT6dDuFokZP.png?f=fotoalbum_large

Bezorging aangepast naar access point en nog steeds morgen verwacht :)

• Legofan33334
midego schreef op donderdag 19 november 2020 @ 20:01:
[...]

Heb je uberhaupt de moeite genomen om het artikel te lezen. Alle info staat er letterlijk in.
Ja ik heb het gelezen maar het was mij niet duidelijk of je ook een Europees 3 jaar gold kon afsluiten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• eggsforpedro
Larentix schreef op donderdag 19 november 2020 @ 20:02:
[...]

Je antwoord:

[Afbeelding]

Bezorging aangepast naar access point en nog steeds morgen verwacht :)
Nice :) Heb 'm ook aangepast. Dank voor de update.

• midego
Legofan33334 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 20:03:
[...]

Ja ik heb het gelezen maar het was mij niet duidelijk of je ook een Europees 3 jaar gold kon afsluiten.
Hoe kunnen ze het nog duidelijker verwoorden?
Punt 1:

Koop drie Braziliaanse Xbox Live Gold-abonnementen bij CDKeys.com (afhankelijk van de duur van je huidige abonnement). Ga je liever voor een Europees Xbox Live Gold-abonnement dan kun je hier terecht (in dat geval kun je stap 2 en 3 overslaan).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Legofan33334
midego schreef op donderdag 19 november 2020 @ 20:05:
[...]

Hoe kunnen ze het nog duidelijker verwoorden?
Punt 1:

Koop drie Braziliaanse Xbox Live Gold-abonnementen bij CDKeys.com (afhankelijk van de duur van je huidige abonnement). Ga je liever voor een Europees Xbox Live Gold-abonnement dan kun je hier terecht (in dat geval kun je stap 2 en 3 overslaan).
Waarom zou je dan een Braziliaanse nemen?

• T-bone88
Legofan33334 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 20:07:
[...]

Goedkoper...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• midego
Legofan33334 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 20:07:
[...]

Meine geuten, heb je echt de moeite genomen om ook op de linkjes te klikken.
We verwachten op Tweakers wel een beetje zelfstandigheid.

BR: €33.89 per kaart
EU: €45.19 per kaart

x 3 = geld besparen.

• Legofan33334
midego schreef op donderdag 19 november 2020 @ 20:08:
[...]

Meine geuten, heb je echt de moeite genomen om ook op de linkjes te klikken.
We verwachten op Tweakers wel een beetje zelfstandigheid.

BR: €33.89 per kaart
EU: €45.19 per kaart

x 3 = geld besparen.
Oh zo nee ik heb alleen het artikel even vluchtig doorgelezen. Excuses maar alsnog bedankt voor de info

• BigDay
Tiesdenh schreef op donderdag 19 november 2020 @ 18:18:
- XBX Series X Besteld op MS Polen rond 19:19 (18/11) via Paypal.
- Direct een bevestiging mail van zowel Paypal als MS.
- Zojuist om 17:22 een verzend label met UPS t&t ontvangen met als 23/11 als datum.

Ben benieuwd!

Voor mensen die nog een leuk trucje willen uithalen met 3 jaar xbox live voor €90 (en 3 jaar gamepass voor €1)
https://www.techtastic.nl...dkoop-aanbieding-90-euro/

Ook gisteravond gedaan en hoef pas in 2023 weer te verlengen! (Je kan max 36 maanden live hebben, dus let even op dat je niet al live hebt en je gelijk voor 3jaar besteld)
Had je al is eerder omgezet naar ultimate?

• Richard89
Weet iemand of je nog kans hebt op levering morgen als ups het pakketje nog niet heeft? Maar alleen het label is gescand? Morgen of maandag maakt natuurlijk niet veel uit, ben al lang blij, maar toch benieuwd of ik nog kans heb op een levering morgen

• ApfelMoes
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 18-09 17:07
Richard89 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 20:24:
Weet iemand of je nog kans hebt op levering morgen als ups het pakketje nog niet heeft? Maar alleen het label is gescand? Morgen of maandag maakt natuurlijk niet veel uit, ben al lang blij, maar toch benieuwd of ik nog kans heb op een levering morgen
Volgens mij kan UPS ook op zaterdag leveren, althans zo staat het op hun website.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23:40
Echt... Dus die Microsoft miep zei dat ze de order ging annuleren, maar dat is der duidelijk niet gelukt. En ondanks wat ze zei was er dus wel nog wat stock voor Nederland. Er komt dus een tweede Xsx aan.. UPS geeft alleen aan verstuurd, maar geen verwachte levertijd, al zegt de MS site maandag.

Zodra die hier is zal ik wel even hier neetzetten mocht iemand em willen overnemen in de buurt van Ede (en anders gaat die retour).

• wPlayNL
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 06-10 09:56
Mijn levering is zojuist ontvangen door ups. Heeft ook lang geduurd. Stond een lange tijd op label aangemaakt. Dus er is nog hoop mensen :).

• R0dsk0ll
  • Laatst online: 10-09 16:20
Ups geeft hij mij aan dat het pakket in Eindhoven is en morgen aan de deur komt. Ben benieuwd. Gisteren besteld Microsoft NL met Ideal.

iRacing Profiel

• Tiesdenh

Tiesdenh

BigDay schreef op donderdag 19 november 2020 @ 20:21:
[...]

Had je al is eerder omgezet naar ultimate?
Nee was voor mij ook de eerste keer.. Is helemaal gelukt :)

• Timmy
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 22:08
Richard89 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 20:24:
Heb je wel eens iets bij bijvoorbeeld Bol besteld? Dan weet je dat pakketten soms pas diep in de nacht worden aangeleverd en verwerkt en toch nog op tijd worden afgeleverd. Als UPS morgenvroeg nog steeds niets heeft ontvangen dan weet je genoeg ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martijn2307
  • Laatst online: 25-09 14:48
Tiesdenh schreef op donderdag 19 november 2020 @ 18:51:
[...]

Kon jij niet een xbox ophalen bij MM? Straks dubbel geluk ;)
Haha ja klopt! Idd dubbel geluk :o maar een maat van me kwam er niet door, dus die neemt em over van me! Die heeft dus ook geluk haha

• Richard89
Timmy schreef op donderdag 19 november 2020 @ 20:36:
[...]

Heb je wel eens iets bij bijvoorbeeld Bol besteld? Dan weet je dat pakketten soms pas diep in de nacht worden aangeleverd en verwerkt en toch nog op tijd worden afgeleverd. Als UPS morgenvroeg nog steeds niets heeft ontvangen dan weet je genoeg ;)
Haha, uiteraard. Alleen bijna nooit met UPS, vandaar mijn vraag 😄

• Justin2000
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 05-10 14:02
Timmy schreef op donderdag 19 november 2020 @ 20:36:
[...]

Haha bol.com. Rrrright die maken op voorhand al labels aan en geeft Postnl de schuld ...

PV opbrengst

• BigDay
Tiesdenh schreef op donderdag 19 november 2020 @ 20:35:
[...]

Nee was voor mij ook de eerste keer.. Is helemaal gelukt :)
Ah ok, mijn GPU is verlopen en ik wil dit truukje ook doen, maar ik heb al eerder omgezet naar GPU voor 1 euro. Weet iemand hoe ik dat kan fixen in mijn situatie?

• Engineer Stewie
Bij mij ook morgen einde van de dag. Maar wat uur is dat...
Probeer een account te maken bij UPS om afleveradres te wijzigen aan UPS point, maar dat lukt niet...

• Legofan33334
Mijne komt denk ik maandag maar hele stille hoop dat die misschien morgen komt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ApfelMoes
BigDay schreef op donderdag 19 november 2020 @ 20:40:
[...]

Ah ok, mijn GPU is verlopen en ik wil dit truukje ook doen, maar ik heb al eerder omgezet naar GPU voor 1 euro. Weet iemand hoe ik dat kan fixen in mijn situatie?
Het kost je dan 12,99 om het om te zetten.

Verwijderd

Hier blijt label created staan.
Zaterdag zou perfect zijn.
Zin in! :)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2020 20:56 ]

• Paver89
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 26-11-2021
ApfelMoes schreef op donderdag 19 november 2020 @ 20:48:
[...]

Het kost je dan 12,99 om het om te zetten.
Werkt dit trucje met 12.99 ook dan? Mijn GPU van 2 jaar loopt bijna af. €1,- al gebruikt

• ApfelMoes
Paver89 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 20:57:
[...]

Werkt dit trucje met 12.99 ook dan? Mijn GPU van 2 jaar loopt bijna af. €1,- al gebruikt
Als je ultimate verlopen is kan je al je gold weer omzetten naar ultimate voor 12,99. Heb dit zelf 5 november nog gedaan.

• Mooraalkikker
[...]

Als je het zekere voor het onzekere wil nemen, maak je toch gewoon een nieuw account? Maak je dat het hoofdaccount en je huidige account als soort van secondary? Dan deel je je game pass ultimate met je secondary account vanaf je nieuw gemaakte hoofdaccount.

Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar lijkt mij logisch dat het werkt.

Ik denk trouwens niet dat dit het goede topic is voor je vraag, wellicht het game pass topic proberen?

• Mooraalkikker
Legofan33334 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 20:48:
Mijne komt denk ik maandag maar hele stille hoop dat die misschien morgen komt.
Ik was net laat met een bevestiging dat ik hem kreeg en nu net krijg ik de melding dat die morgen komt.

Denk dat zij dus nog bezig zijn.

• ethereal81
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 30-09 16:29
Ik krijg ook zojuist het bericht dat de Xbox morgen komt. Poolse MS store, CC betaald. Hoeraaaa!

• renz
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 06-10 09:41
[...]

ja, gaat vanzelf, je wordt een keer gecharged voor 12,99 en dan staat verlengdatum op nov 2023.
had al eerder de actie van 1 euro gedaan op me pc voor ultimate, maar het werkt nog steeds.

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22:49
ethereal81 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 21:16:
Ik krijg ook zojuist het bericht dat de Xbox morgen komt. Poolse MS store, CC betaald. Hoeraaaa!
Wanneer besteld? Ik heb hem toen geanulleerd, maar nu weer spijt van 8)7 . Alleen als ik de link volg om hem te kopen op de Poolse site dan kom ik weer op de Nederlandse site terecht. Zelf met een privé tab. Hoef toch geen VPN aan te zetten?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Venzio
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 05-06-2023
Beakzz schreef op donderdag 19 november 2020 @ 21:18:
[...]

Wanneer besteld? Ik heb hem toen geanulleerd, maar nu weer spijt van 8)7 . Alleen als ik de link volg om hem te kopen op de Poolse site dan kom ik weer op de Nederlandse site terecht. Zelf met een privé tab. Hoef toch geen VPN aan te zetten?
Ik denk dat de meesten hem gisteren tussen 17.00-19.30 besteld hebben en de meesten hiervan hebben vandaag een mail gekregen met shipment.

Geen VPN gebruikt, maar is nu uitverkocht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22:49
Venzio schreef op donderdag 19 november 2020 @ 21:20:
[...]

Ik denk dat de meesten hem gisteren tussen 17.00-19.30 besteld hebben en de meesten hiervan hebben vandaag een mail gekregen met shipment.

Geen VPN gebruikt, maar is nu uitverkocht.
Ok duidelijk. Nou dan gaan we maar weer jagen :+

• ethereal81
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 30-09 16:29
Beakzz schreef op donderdag 19 november 2020 @ 21:18:
[...]

Ik dacht eerder, maar blijkbaar om 18:19 zie ik net!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• banaan91
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 03-10 08:39
Levermoment is bekend. Morgen voor einde dag!! :D

• Venzio
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 05-06-2023
Letssss goooo!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/h7DfmTwJeZUDMYByFZ-BpwUqgvc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/RldDay17NvL9R59f5190HUUA.png?f=fotoalbum_large

• xminator
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20:42
Beakzz schreef op donderdag 19 november 2020 @ 21:22:
[...]

Ok duidelijk. Nou dan gaan we maar weer jagen :+
Komt goed denk dat velen hun bol bestelling annuleren.

• Joshua...
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 11-08 12:52
Oeh....De bezorgdatum is bij mij ook veranderd van maandag naar morgen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Morgen, by end of day.
Breed begrip, iemand die weet wanneer dat is bij ups? 'savonds laat?

Edit: zo te zien tot uurtje of 7.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2020 21:55 ]

• DeTimVanW
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 05-03-2021
Verzoek om naar een UPS locatie te verplaatsen staat nu al 4 uur in behandeling. Moet vast goed komen....tooch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• T-bone88
Verwijderd schreef op donderdag 19 november 2020 @ 21:53:
Morgen, by end of day.
Ze bedoelen voor het einde van de dag. Alsin ze geven geen tijds indicatie.

• ikdedinges
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-06 21:29
bij mij staat er wel een tijd bij.

Tussen 11.15 en 15.15

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thomas-x-1982
Verwijderd schreef op donderdag 19 november 2020 @ 21:53:
Morgen, by end of day.

Edit: zo te zien tot uurtje of 7.
Afhankelijk van waar je woont. UPS is meestal wel vroeg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Legofan33334
Mijne komt ook morgen netjes Microsoft

• midego
thomas-x-1982 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 21:59:
[...]

Afhankelijk van waar je woont. UPS is meestal wel vroeg.
Dat is echt nergens op gebaseerd. UPS Standaard (zoals MS verscheept) is gewoon before end of day.

• thomas-x-1982
midego schreef op donderdag 19 november 2020 @ 22:19:
[...]
Dat is echt nergens op gebaseerd.UPS Standaard (zoals MS verscheept) is gewoon before end of day.
Dat bedoel ik ;) In Amsterdam staat UPS meestal voor 12u voor de deur. Toen ik in een andere stad woonde was het rond 14u. Ligt er dus aan waar je woont. Enige wat ze kunnen zeggen is: before end of day.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Paver89
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 26-11-2021
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QQPMqvxTfKb_8lONfor4cret-V0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qTa3KpON4oVYt088oLOJylWk.jpg?f=fotoalbum_large

Hopelijk hier meer geluk mee

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bnchander
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 04-09-2022
Wat is het gewicht bij jullie UPS pakket vanuit de MS store? Bij mij geeft hij 6.5 KG Klopt dat wel?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thomas-x-1982
bnchander schreef op donderdag 19 november 2020 @ 22:28:
Wat is het gewicht bij jullie UPS pakket vanuit de MS store? Bij mij geeft hij 6.5 KG Klopt dat wel?
Hier ook, klopt volgens mij ook gezien de eerdere berichten :)

• Engineer Stewie
bnchander schreef op donderdag 19 november 2020 @ 22:28:
Hier ook. de Xbox weegt al 5kg, zonder controller ed.

• Legofan33334
Hoop wel op een tijd anders moet mijn vriendin heel de dag thuis blijven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Engineer Stewie
Legofan33334 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 22:32:
Hoop wel op een tijd anders moet mijn vriendin heel de dag thuis blijven.
Wij zijn hier aan het verhuizen, gelukkig al veel gedaan. Ga morgenvroeg het bed van de zoon nog wegbrengen en dan wachten maar. Kan de vriendin gaan poetsen in het nieuwe huis :+

• mrstylo
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 02-09 15:10
Geschatte leverdatum staat 23 nov, maar heb wel een UPC code. Wat is jullie ervaring daarin? Komt het toch morgen?

• kevin93w
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 26-09 18:37
mrstylo schreef op donderdag 19 november 2020 @ 22:36:
Geschatte leverdatum staat 23 nov, maar heb wel een UPC code. Wat is jullie ervaring daarin? Komt het toch morgen?
De datum op de Microsoft site past zich niet aan, daar staat bij mij ook nog de 23e. Maar als je de TnT in de UPS app aanzet kan je de daadwerkelijke actuele datum zien (bij mij 20e).

• TheXplicit
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 01-10 17:01
Gisteren besteld rond 17u (dacht ik) op Microsoft Store NL.

UPS T&T binnen, geplande levering voor vrijdag, vanuit Eindhoven naar BE.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rocksheep
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 02-04 19:41
Hmmm ik heb helaas nog geen bezorg moment gekregen. Hopelijk komt hij morgen al.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xminator
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20:42
Nice krijg het ook morgen binnen *O* .

Na jaren playstation over naar xbox.

Ik las dat MS de apparaten al toevoegt aan je account? Iemand dit al gehad?
Pagina: 1 ... 119 ... 169 Laatste

Let op:
Om dit topic leesbaar te houden graag de volgende regels in acht nemen:

• Geen discussies over scalping, meerdere orders plaatsen en doorverkoop met woekerprijzen.
Vraag & Aaanbod op het forum is overal verboden, dus ook hier.
• Vermelden dat je meerdere bestellingen hebt lopen ('patsen') is niet de bedoeling.
• Bedelen / vragen / ruilen valt ook onder Vraag & Aaanbod.
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over het beleid van externe bots, Discords, Telegramgroepen.
• Houd het ontopic: mensen posten en lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en willen die discussie graag zo houden. Al het andere kan prima op de rest van het forum.

Bij problemen met levering/shipping neem je contact op met de verkoper, niet met de bezorgdienst. Dat klinkt onlogisch, maar de verkoper (verzender) is (wettelijk) verantwoordelijk voor het proces. De verkoper start dan ook een onderzoek bij de bezorger (en niet andersom), want zij zijn immers verantwoordelijk.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Wel zin in gezellig slowchatten of offtopic kletsen?
Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord

Plaats alleen pre-orders bij vertrouwde partijen. Mooie vuistregel is: Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview