Heb het nu op de pagina ervoor zitten, de categorie pagina in plaats van de product pagina, daar werkt het nu voor mij
BCC geeft nu inderdaad aan dat het sowieso begin december gaat worden, ze hebben er 320 in bestelling bij ms waarvan er 90 gereserveerd zijn voor de orders van vorige week maandag. Jammer dat het nog zo'n drie weken gaat duren maar weten we igg waar we aan toe zijn.
Sowieso is nog iets te veel van het goede...Bijenwolf schreef op woensdag 18 november 2020 @ 14:19:
BCC geeft nu inderdaad aan dat het sowieso begin december gaat worden, ze hebben er 320 in bestelling bij ms waarvan er 90 gereserveerd zijn voor de orders van vorige week maandag. Jammer dat het nog zo'n drie weken gaat duren maar weten we igg waar we aan toe zijn.
:fill(white):strip_exif()/f/image/OSwWUIA1jYopjeJgmKz9zHrX.png?f=user_large)
Vergeef me voor mijn misschien 'Zeeuws' taalgebruik, ik bedoel hier mee dat het geen november meer wordt maar als ze komen het december zal zijn. Heb deze informatie overigens uit een pb op facebook.H1sDudeness schreef op woensdag 18 november 2020 @ 14:28:
[...]
Sowieso is nog iets te veel van het goede...
[Afbeelding]
Misschien wat duidelijker als quote:
"bedankt voor je bericht. De verwachting is nu begin december. Dat is lang niet zeker en we weten ook niet of alle 320 stuks die we in bestelling hebben staan geleverd kunnen worden, of ook maar de 90 stuks voor jou en de andere klanten die vorige week maandag hebben besteld. Vingers gekruist 🤞
^André"
"bedankt voor je bericht. De verwachting is nu begin december. Dat is lang niet zeker en we weten ook niet of alle 320 stuks die we in bestelling hebben staan geleverd kunnen worden, of ook maar de 90 stuks voor jou en de andere klanten die vorige week maandag hebben besteld. Vingers gekruist 🤞
^André"
9 december zou deze "begin december" moeten zijn. Zou aanraden nog andere websites in de gaten te houden maar denk dat langzaam wel de koek op is bij de meeste winkels. Bij geen haast dan wachten op BCC als je nog in de backorder staat. Verwacht niet dat 9 december ineens de problemen zijn opgelost en ze overal in de schappen liggen.
[WoW - Kadardh/Daísÿ/Kadarlock @ Draenor]
Oftewel.. weer informatie waar wij als klant helemaal niets mee kunnen.Bijenwolf schreef op woensdag 18 november 2020 @ 14:35:
Misschien wat duidelijker als quote:
^André"
Ja ik heb nog wat trackers aan staan mocht er ergens nog wat voorraad komen maar ik denk dat amazon de afgelopen maandag de laatste kans was voor de komende weken. Ik denk dat rond 9 december inderdaad een moment gaat worden waar de (grote) retailers weer wat voorraad zullen gaan ontvangen van ms. Ook zal er op dit moment wel een groot deel alleen naar de VS gaan aangezien flinke retailers daar al hebben aangegeven black-friday voorraad te hebben en ms kennende zullen ze inderdaad wel eerst de grotere eigen markt voorzien.Kadardar schreef op woensdag 18 november 2020 @ 15:01:
9 december zou deze "begin december" moeten zijn. Zou aanraden nog andere websites in de gaten te houden maar denk dat langzaam wel de koek op is bij de meeste winkels. Bij geen haast dan wachten op BCC als je nog in de backorder staat. Verwacht niet dat 9 december ineens de problemen zijn opgelost en ze overal in de schappen liggen.
Ik heb afgelopen maandag bij amazon.de kunnen bestellen. Levering staat gepland voor 1 december. Wel een bijzondere datum, aangezien 9 december lijkt de gelden voor de Nederlandse webshops. Wellicht komt de tweede lading eerder in Duitsland, of misschien is 1 december slechts een indicatiedatum bij amazon.de.
Ach.. ik ben al blij dat ze in ieder geval wat transparante info geven, dan weet je igg dat je niet nog 500 andere orders voor je heb die ze ook moeten uitleveren. Ik denk/hoop dat ze die 90 orders tegen begin december echt wel kunnen uitleveren hoorPepeLe schreef op woensdag 18 november 2020 @ 15:01:
[...]
Oftewel.. weer informatie waar wij als klant helemaal niets mee kunnen.
Je zoekt ook naar een antwoord die BCC ook niet kan geven.Bob-p schreef op woensdag 18 november 2020 @ 15:10:
Met de groeten van BCC. Die gasten praten allemaal anders.. Bizar..
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Iets met geduld....
Hoezo zou BCC dit niet kunnen beantwoorden? Het is toch niet zo'n rare vraag of je nummertje 1 of nummertje 90 in de rij bent (en daarmee weet of je de hoop bij BCC moet opgeven)? En dit lijkt me al helemaal niet moeilijk uit een softwaresysteem te draaien, ze geven immers zelf aan dat ze op volgorde worden uitgeleverd, dus de informatie moet beschikbaar zijn.mannetje19 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 15:13:
[...]
Je zoekt ook naar een antwoord die BCC ook niet kan geven.
Iets met geduld....
maar niet voor Michelle die thuiswerkt. de helpdeskmedewerkers weten gewoon niet zoveel, wees dan een vent en bel het hoofdkantoor en vraag naar hoofd inkoop. dat getrut met die helpdeskmedewerkers heeft toch helemaal geen zin johH1sDudeness schreef op woensdag 18 november 2020 @ 15:16:
[...]
Hoezo zou BCC dit niet kunnen beantwoorden? Het is toch niet zo'n rare vraag of je nummertje 1 of nummertje 90 in de rij bent (en daarmee weet of je de hoop bij BCC moet opgeven)? En dit lijkt me al helemaal niet moeilijk uit een softwaresysteem te draaien, ze geven immers zelf aan dat ze op volgorde worden uitgeleverd, dus de informatie moet beschikbaar zijn.
Hilary Duff 4-Life
Michelle kan toch gewoon intern een lijntje uitgooien? Het heet immers klantenservice... anders is het een self servicedesk.JoeBlack2k schreef op woensdag 18 november 2020 @ 15:23:
[...]
maar niet voor Michelle die thuiswerkt. de helpdeskmedewerkers weten gewoon niet zoveel, wees dan een vent en bel het hoofdkantoor en vraag naar hoofd inkoop. dat getrut met die helpdeskmedewerkers heeft toch helemaal geen zin joh
Dit, elke vraag die wij stellen aan de klantenservice wordt of teruggekoppeld aan een desbetreffende afdeling of, wanneer ze al feedback hebben ontvangen, krijg je het antwoord naar de informatie die zij voor handen hebben. Daarnaast zal er bij een organisatie bij bcc echt wel veel communicatie diagonaal, verticaal en horizontaal plaatsvinden en dat loopt ook niet altijd even makkelijk.JoeBlack2k schreef op woensdag 18 november 2020 @ 15:23:
[...]
maar niet voor Michelle die thuiswerkt. de helpdeskmedewerkers weten gewoon niet zoveel, wees dan een vent en bel het hoofdkantoor en vraag naar hoofd inkoop. dat getrut met die helpdeskmedewerkers heeft toch helemaal geen zin joh
Edit ter duiding: Kennis doet de crediteurenadministratie van baxshop, de hele dag door moet er gecommuniceerd worden met verschillende afdelingen. Naast dat dit tijd kost zijn er ook bepaalde zaken die ook afgeschermd worden voor andere afdelingen omdat niet alle info 'op straat' mag.
[ Voor 16% gewijzigd door Bijenwolf op 18-11-2020 15:28 ]
Zit toch te twijfelen om mijn order bij bcc te annuleren. Heb zoiezo bij bol (levering 9 december) en lokale gm een pre order staan.
Op marktplaats staat er 1 in Arnhem voor 550 euro....
Volledig mee eens, waarom zou je als KLANT, als je de KLANTENSERVICE benadert nog door moeten gaan vragen naar een hoofd inkoop ofzo. Om de klantbeleving zo goed mogelijk te maken, kan ook een helpdesk medewerker een stapje extra doen en intern wat lijntjes uitzetten om de vraag te beantwoorden. Zo werkt het bij elk ander bedrijf toch?H1sDudeness schreef op woensdag 18 november 2020 @ 15:24:
[...]
Michelle kan toch gewoon intern een lijntje uitgooien? Het heet immers klantenservice... anders is het een self servicedesk.
500 EUR gelapt voor een product, waar je volledig bij in het duister tast.. en tuurlijk, geduld is een schone zaak. Maar dat heb je niet in een periode van onduidelijkheid. Heel simpel, mens eigen.
Niet de moeite waard. Na een reactie gaf die al aan dat hij biedingen had gekregen tot €630. Creatieve manier om mensen te lokken en tegen elkaar uit te spelen.Wiebel535 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 15:30:
Op marktplaats staat er 1 in Arnhem voor 550 euro....
Zojuist dit ontvangen via marktplaats... Triest dit...
:strip_exif()/f/image/Noaoqa9p5cUGddGPhzBF1Dyp.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 22% gewijzigd door Tsjare op 18-11-2020 16:14 ]
Mensen gaan zich gelijk gedragen als of ze een webshop zijn24Cagri schreef op woensdag 18 november 2020 @ 16:08:
Zojuist dit ontvangen via marktplaats... Triest dit...
[Afbeelding]
Ik ga hem gelijk bellen en ze KvK vragen.Vagax schreef op woensdag 18 november 2020 @ 16:12:
[...]
Mensen gaan zich gelijk gedragen als of ze een webshop zijn
Ben benieuwd of dit soort mensen ook weten dat de belastingdienst dit ook in de gaten houdtKadardar schreef op woensdag 18 november 2020 @ 16:17:
[...]
Ik ga hem gelijk bellen en ze KvK vragen.
(is mogelijk ook wel goede om dit soort mensen tegen te gaan.. gewoon de belastingdienst tippen dat hij een handel lijkt te zijn begonnen in next-gen consoles).
Jammer weer ☹️. Was ook te mooi om waar te zijn uiteraard.k5052 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 15:41:
[...]
Niet de moeite waard. Na een reactie gaf die al aan dat hij biedingen had gekregen tot €630. Creatieve manier om mensen te lokken en tegen elkaar uit te spelen.
Klopt, even handelaartje naaienSunnieNL schreef op woensdag 18 november 2020 @ 16:28:
[...]
Ben benieuwd of dit soort mensen ook weten dat de belastingdienst dit ook in de gaten houdt
(is mogelijk ook wel goede om dit soort mensen tegen te gaan.. gewoon de belastingdienst tippen dat hij een handel lijkt te zijn begonnen in next-gen consoles).
Wat zijn de laatste 4 cijfers van je bestelnummer? Ik weet namelijk dat nummer 0377 hem heeft ontvangen en 0471 niet. Ik had zelf 0368, maar de order zou later zijn doorgevoerd omdat ik met CC had betaald. Dit is puur gokken, maar wellicht dat je bij de eerste 90 zit als je een bestelnummer hebt dat tussen de 0370 en 0470 zit. Daar kunnen natuurlijk ook niet XSX bestellingen tussen zitten, maar omdat de bestellingen allemaal binnen een paar minuten zijn gedaan vermoed ik niet dat dit er heel veel zullen zijn.Bob-p schreef op woensdag 18 november 2020 @ 15:10:
Met de groeten van BCC. Die gasten praten allemaal anders.. Bizar..
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Ik heb een pre-order voor 9 december bij Bol.com, maar laat mijn BCC bestelling maar staan, misschien dat ik daar t.z.t. een Tweaker bij me kan maken. Anders gaat hij misschien wel naar zo'n marktplaats schooier en dat gun ik ze niet.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/tWXHtfxqXKWxhhxYLaAHTw2v.jpg?f=user_large)
Vervelende klanten afhandelen door iets op te sturen wat ik totaal niet nodig heb. Lekker sustainable 🙄
Effe serieus: gewoon sorry en klaar?
[ Voor 5% gewijzigd door EricVC op 18-11-2020 16:59 ]
Kan niet ver genoeg gaan wat mij betreft. Belastingdienst, kijk mee aub!RSJW schreef op woensdag 18 november 2020 @ 16:52:
[...]
Gaat redelijk ver vind je niet.. moet wel leuk blijven
Whooo thanks! Deze keer is het gewoon echt gelukt!
Thanks voor de tip, hopelijk lukt het deze keer
Bestellen duurde bij mij een paar seconden langer omdat ik mijn ogen niet kon geloven hahaha
Nu kopen is grijs bij het uitchecken. En ook alleen PayPal kan ik kiezen, geen iDeal. Vreemd.
Getwijfeld of ik moest bestellen, maar ik heb vertrouwen in m'n Amazon.de order
Ook zojuist besteld bij MS.. ben eens benieuwd of ze inderdaad deze hoeveelheid consoles beschikbaar hadden
[ Voor 13% gewijzigd door verfsnuiver op 18-11-2020 17:12 ]
Yo! Thanks! Eindelijk bij ms kunnen bestellen. (email was alleen niet up-to-date dus moet ik even achteraan gaan)
Ik heb er ook een kunnen bestellen, nu duimen dat alles goed gaat.
hebben jullie ook een orderbevestiging, ik heb betaald, maar ik hij ging daarna terug naar de store , met vermelding winkelwagen is leeg.
Mooi dat ik vele blij heb kunnen maken 
Thanks naar een Amerikaanse vriend die aangaf dat ze in amerika up zijn zodat ik de Nederlandse pagina checkte
Thanks naar een Amerikaanse vriend die aangaf dat ze in amerika up zijn zodat ik de Nederlandse pagina checkte
Gelukt!Agaron schreef op woensdag 18 november 2020 @ 17:03:
bestellen maar!!!

Eindelijk m'n Microsoft tegoed uitgegeven
Agaron, wat ben je een held!
Bij mij staat levering op maandag. Bij jullie?
Heb er ook eentje kunnen bestellen!
Had reeds een Series S gekocht via bol, maar dan mag deze terug :-)
Had reeds een Series S gekocht via bol, maar dan mag deze terug :-)
Een tweaker zoekt altijd op Google, ik zou dat ook beter moeten doen :)
Kolere weer niet gelukt omdat hij betalen bleef vasthangen
idem bij mij....joffrey19 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 17:13:
hebben jullie ook een orderbevestiging, ik heb betaald, maar ik hij ging daarna terug naar de store , met vermelding winkelwagen is leeg.
Verwijderd
Zal wel weer een NL vs BE dingetje geweest zijn bij mij.
Raakte niet verder dan die groene knop.
Raakte niet verder dan die groene knop.
Bij mij ook geschatte levering maandag, maar aangezien de website 2-3 werkdagen aangaf zou misschien vrijdag ook al kunnen.bartd1983 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 17:14:
Agaron, wat ben je een held!
Heeft toch gewerkt die Whatsapp groep.
Ik heb hem ook besteld.
1 klik en betaald (Paypal was gekoppeld aan mn account gelukkig)
Ik heb hem ook besteld.
1 klik en betaald (Paypal was gekoppeld aan mn account gelukkig)
Ik kan hem nog kopen, wilt iemand hem hebben?
Nog geen orderbevestiging, wel betaald inderdaad. Ben benieuwd.joffrey19 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 17:13:
Gelukt en bevestiging ontvangen!
Recht op morgen heb ik niet, maar morgen wordt beter dan vandaag en gisteren bestaat niet.
Goed, ik heb via die link nu dus ook een Series X gekocht. En was dat geeneens van plan eigenlijk
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Wow. die had ik niet aan zien komen. hier ook snel kunnen bestellen en mail gehad + hij staat gewoon bij m'n orders.
Staat nu bij ordersDFJCTW033 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 17:17:
[...]
Nog geen orderbevestiging, wel betaald inderdaad. Ben benieuwd.
Lijkt nog steeds te bestellen met levering maandag. Weird dat er nog zoveel zijn
Recht op morgen heb ik niet, maar morgen wordt beter dan vandaag en gisteren bestaat niet.
In alle snelheid niet gezien dat je ook een controller met korting kon bijkopen...
Besteld in duitsland + orderbevestiging!!!
Verwijderd
wow, bedankt!
Betalen ging eerst mis, toen nog maal geprobeerd en het is gewoon gelukt.
Kan het haast niet geloven.
Nu nog zoeken waar ik de info terug kan vinden..
Betalen ging eerst mis, toen nog maal geprobeerd en het is gewoon gelukt.
Kan het haast niet geloven.
Nu nog zoeken waar ik de info terug kan vinden..
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2020 17:20 ]
Je kunt het nog steeds kopen. Magazijn van Microsoft is flink gevuld zo te zien.
[ Voor 3% gewijzigd door Koning-Admiraal op 18-11-2020 17:20 ]
Set your goals high, and don't stop till you get there.
Ik twijfelde ook nog even, maar toen bedacht ik me dat ik waarschijnlijk helemaal geen tijd had om daar nog over na te denken, en dat ik maar beter heel snel op bestellen kon drukkenxminator schreef op woensdag 18 november 2020 @ 17:18:
In alle snelheid niet gezien dat je ook een controller met korting kon bijkopen...
Ik had hetzelfdeForseti22 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 17:19:
[...]
Ik twijfelde ook nog even, maar toen bedacht ik me dat ik waarschijnlijk helemaal geen tijd had om daar nog over na te denken, en dat ik maar beter heel snel op bestellen kon drukken
Haha hier hetzelfde.. ik moest ook mn adres etc. allemaal nog invullen, inloggen bij paypal etc. dus ik dacht gaan met die banaan.. die controller komt wel! KLIKKENForseti22 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 17:19:
[...]
Ik twijfelde ook nog even, maar toen bedacht ik me dat ik waarschijnlijk helemaal geen tijd had om daar nog over na te denken, en dat ik maar beter heel snel op bestellen kon drukken
uitverkocht nu
[ Voor 148% gewijzigd door xNikobellicx op 18-11-2020 17:23 ]
Heb nog geen bevestigingsmail, maar hij staat wel in m'n account. Zal morgen, als het rustiger is, Microsoft eens bellen.
Feit dat ie in de account staat is genoeg voor mij.
Ook op "pending'?DeTimVanW schreef op woensdag 18 november 2020 @ 17:22:
Heb nog geen bevestigingsmail, maar hij staat wel in m'n account. Zal morgen, als het rustiger is, Microsoft eens bellen.![]()
Wat is de status bij de personen die wel een bevestigingsmail hebben?
Thanks voor de tip en de WhatsApp groep!!
Inderdaad "pending", ook bevestigingsmail gehad.mannetje19 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 17:23:
[...]
Ook op "pending'?
Ik heb een bevestigingsmail gehad maar zie online in order history ook Pending staan.mannetje19 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 17:23:
[...]
Ook op "pending'?
Zal wel even wachten worden voordat ze alles verwerkt hebben.
Verwijderd
Waar zie je dat staan?DeTimVanW schreef op woensdag 18 november 2020 @ 17:22:
Heb nog geen bevestigingsmail, maar hij staat wel in m'n account. Zal morgen, als het rustiger is, Microsoft eens bellen.![]()
Ik zie m wel bij bestelgeschiedenis; in behandeling.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2020 17:26 ]
renz schreef op woensdag 18 november 2020 @ 17:21:
[...]
Ik had hetzelfde, zit even te kijken of er niet toevallig nog iets achteraf is te koppelen controller is toch wel fijn erbij..
Ik ga denk ik eerst zodra hij binnen is uitvogelen of ik de oude of de nieuwe Xbox-controller prettiger vindt. Voor de eerste dagen heb ik sowieso ook nog de controller van m'n Xbox One hier liggen en met black friday is er vast wel ergens een goedkope controller op de kop te tikken (voor dezelfde prijs als met de Microsoft korting al dan niet nog goedkoper).Richard89 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 17:21:
[...]
Haha hier hetzelfde.. ik moest ook mn adres etc. allemaal nog invullen, inloggen bij paypal etc. dus ik dacht gaan met die banaan.. die controller komt wel! KLIKKEN
Uitverkocht!
Heb net een XSX gescoord in een opwelling, omdat ik hoop hem te kunnen ruilen voor een PS5, haha. Ik denk dat ik hem maar moet annuleren of er iets nobelers mee doe. Is hij nog echt schaars of hebben veel mensen hem net op xbox.com gescoord?
Bevestiging binnen hier in ieder geval.
Komt goed. Stond bij mij eerst ook op pending. Mail kwam relatief snel daarna, maar ook niet direct. Had hem twee dagen later in huis.coldman schreef op woensdag 18 november 2020 @ 17:24:
[...]
Ik heb een bevestigingsmail gehad maar zie online in order history ook Pending staan.
Zal wel even wachten worden voordat ze alles verwerkt hebben.
zou wel is willen weten hoeveel ze er beschikbaar hadden.Hopelijk voor sinterklaas in huis toch nog iets van de beste sint haha zit al hele week te f5en nu eindelijk relaxen
Sowieso nog schaars. Honderden mensen hebben nog een 9 december preorder staan bij Bol.com of staan nog op de MediaMarkt/BCC wachtlijst. Volgens Microsoft is hij nog schaars tot halverwege volgend jaar, maar waarschijnlijk is het vanaf december al wel wat beter.ap3nr0ts schreef op woensdag 18 november 2020 @ 17:26:
Heb net een XSX gescoord in een opwelling, omdat ik hoop hem te kunnen ruilen voor een PS5, haha. Ik denk dat ik hem maar moet annuleren of er iets nobelers mee doe. Is hij nog echt schaars of hebben veel mensen hem net op xbox.com gescoord?
Website van Microsoft Polen nog wel beschikbaar.
Maar daar kan je niet in euros betalen toch?Agaron schreef op woensdag 18 november 2020 @ 17:32:
https://www.xbox.com/pl-p...ctiwv3kfm2xsneujtihemsu00\
Microsoft Polen heeft ook nog voorraad
Maakt dat uit dan? je kan gewoon betalen met credit card of PayPal. Houd rekening dat PayPal daar zon 20 euro extra voor berekendbnchander schreef op woensdag 18 november 2020 @ 17:32:
[...]
Maar daar kan je niet in euros betalen toch?
Een creditcard is niet gebonden aan euro's. Zit je alleen met wat wisselkoersbnchander schreef op woensdag 18 november 2020 @ 17:32:
[...]
Maar daar kan je niet in euros betalen toch?
Hier ookWom schreef op woensdag 18 november 2020 @ 17:17:
Goed, ik heb via die link nu dus ook een Series X gekocht. En was dat geeneens van plan eigenlijk

Ik heb hem echt net direct bij de MS store gekocht, maar ik heb nog geen email bevestiging gehad. Hij staat gelukkig nu wel in mijn order history. Hopelijk kan ik vannacht nog slapen.
woohoo, zojuist (10 min geleden) ook nog kunnen bestellen via MS NL! geschatte leverdatum maandag
kreeg in eerste instantie bij kiezen betaalmethode ook bericht dat er iets fout was gegaan, bij herhaaldelijk opnieuw proberen uiteindelijk dus wel gelukt blijkbaar
kreeg in eerste instantie bij kiezen betaalmethode ook bericht dat er iets fout was gegaan, bij herhaaldelijk opnieuw proberen uiteindelijk dus wel gelukt blijkbaar
Hier ook besteld met extra controller.
Betaald via iDeal, Geen mail bevestiging maar hij staat wel in mijn account als in behandeling.
Nu afwachten wanneer die geleverd gaat worden
Betaald via iDeal, Geen mail bevestiging maar hij staat wel in mijn account als in behandeling.
Nu afwachten wanneer die geleverd gaat worden
De Xbox wel gehad uiteindelijk??EricVC schreef op woensdag 18 november 2020 @ 16:58:
[Afbeelding]
Vervelende klanten afhandelen door iets op te sturen wat ik totaal niet nodig heb. Lekker sustainable 🙄
Effe serieus: gewoon sorry en klaar?
Tip voor degenen die net bij ms besteld hebben, als ik het goed heb verzenden ze met UPS, dus als je nog geen my choise van ups hebt kan je dat maar beter van tevoren regelen, volgens mij liep dit vroeger via een brief die je eerst in de bus moest ontvangen. (Kan tegenwoordig anders zijn natuurlijk)
Ook maar gekocht. Was de PS5 taferelen zo zat...Agaron schreef op woensdag 18 november 2020 @ 17:32:
https://www.xbox.com/pl-p...ctiwv3kfm2xsneujtihemsu00\
Microsoft Polen heeft ook nog voorraad
Krijg melding dat er iets mis is met mijn adres ivm Paypal. Zo stom...
Maakt het nog uit of je Paypal is gelinkt aan een credit card of iDeal? Ik zie op Paypal ook nog pending. Hij staat wel in mijn Microsoft account en heb een Paypal e-mail. Maar geen e-mail nog van Microsoft met de bevestiging
Ik dacht dat de eerste betaling niet gelukt was, meteen een tweede gedaan en heb nu blijkbaar twee keer een XSX besteld. Kan je bij MS beetje makkelijk annuleren? Zie namelijk geen annuleerknop bij bestellingen.
Let op:
Om dit topic leesbaar te houden graag de volgende regels in acht nemen:
• Geen discussies over scalping, meerdere orders plaatsen en doorverkoop met woekerprijzen.
• Vraag & Aaanbod op het forum is overal verboden, dus ook hier.
• Vermelden dat je meerdere bestellingen hebt lopen ('patsen') is niet de bedoeling.
• Bedelen / vragen / ruilen valt ook onder Vraag & Aaanbod.
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over het beleid van externe bots, Discords, Telegramgroepen.
• Houd het ontopic: mensen posten en lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en willen die discussie graag zo houden. Al het andere kan prima op de rest van het forum.
Bij problemen met levering/shipping neem je contact op met de verkoper, niet met de bezorgdienst. Dat klinkt onlogisch, maar de verkoper (verzender) is (wettelijk) verantwoordelijk voor het proces. De verkoper start dan ook een onderzoek bij de bezorger (en niet andersom), want zij zijn immers verantwoordelijk.
Plaats alleen pre-orders bij vertrouwde partijen. Mooie vuistregel is: Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
Om dit topic leesbaar te houden graag de volgende regels in acht nemen:
• Geen discussies over scalping, meerdere orders plaatsen en doorverkoop met woekerprijzen.
• Vraag & Aaanbod op het forum is overal verboden, dus ook hier.
• Vermelden dat je meerdere bestellingen hebt lopen ('patsen') is niet de bedoeling.
• Bedelen / vragen / ruilen valt ook onder Vraag & Aaanbod.
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over het beleid van externe bots, Discords, Telegramgroepen.
• Houd het ontopic: mensen posten en lezen dit topic om up-to-date te blijven over levertijden en willen die discussie graag zo houden. Al het andere kan prima op de rest van het forum.
Bij problemen met levering/shipping neem je contact op met de verkoper, niet met de bezorgdienst. Dat klinkt onlogisch, maar de verkoper (verzender) is (wettelijk) verantwoordelijk voor het proces. De verkoper start dan ook een onderzoek bij de bezorger (en niet andersom), want zij zijn immers verantwoordelijk.
![]() | Wel zin in gezellig slowchatten of offtopic kletsen? Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord |
Plaats alleen pre-orders bij vertrouwde partijen. Mooie vuistregel is: Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview