Ontevreden over resultaat stucwerk

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartentmm
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 05-05 07:05
1 week geleden is bij mij de boel gestuced. Echter vind ik het eind resultaat niet zoals het moet zijn.
De stukadoor komt terug om te kijken of hij het kan fixen.
De vraag is kan hij dit repareren om moet gewoon alles opnieuw?

Foto 1 is van een voorzetwand die zou zogenaamd niet hoeven te worde gestuced omdat hij al glad is. Zeg nou zelf die banen zien er toch niet uit?

Stucwerk
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Fvbb9pq4O05_mxWDrrqRWnzdC6Y=/100x75/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/iKR5KIfk10vkdigCtGG5JS5I.jpg?f=fotoalbum_smallAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_17upiPu8gU5mWC0U35mEZhr3J4=/100x75/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7FhTh6BDlFQJgZN0B3sTXl4h.jpg?f=fotoalbum_smallAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kqYuG2DcYsIGL7cHfo2tzjL7MmY=/100x75/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/zrwyCESw1FYkTkAmlLOY4lMJ.jpg?f=fotoalbum_small
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4ZkHlgQZtOD-CDVe5gmkTnLdLJI=/100x75/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/R9TobnuVuZl6cyBMYDJs2L2m.jpg?f=fotoalbum_smallAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/adg5JmeJUpAu4zvvb6L7hDUYGDQ=/100x75/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Xavl10fquqIf4puxkm6Of58n.jpg?f=fotoalbum_smallAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Yy_Q6_e7wBTG1yrXUHGH50v5yPw=/100x75/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/R6N0bVCxF8owNcjRj6mtjQ0D.jpg?f=fotoalbum_small
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qAx_J1JlQivYjSFIQXT8bdkQ5Uo=/100x75/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ZOrELpM3aqRdW2cQmnSBVVEL.jpg?f=fotoalbum_smallAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5EowalB192jeXME3LUoh6Nr3wtI=/100x75/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/FYAJawpLbWWHCVXZ3ScPoGbY.jpg?f=fotoalbum_smallAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NQHMi3tV5U1mWvTCjLVeTMGOrtA=/100x75/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/xYsDppoxrbl42LQaaDV7EX5K.jpg?f=fotoalbum_small
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/h7lKKK-dDz4oxYPoxA93NqkVeVo=/100x75/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/V6E1Hy0KSAVuLukH69LOJNuA.jpg?f=fotoalbum_smallAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QpRY1hMr3OOz7Qxla-lIWMH05qo=/100x75/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7MIQgRlDrK6AyqIYt2hbdSKL.jpg?f=fotoalbum_smallAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BQ_Dv8uNUA6Or3xytCzHn-SLVyM=/100x75/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5VzixW7LHx6JTwZgxMB7dkYR.jpg?f=fotoalbum_small

2900Wp ZZW + 915Wp Z verwarmd met alfea extensa r32 8KW en 2x FTXC35, SWW Atlantic Explorer 3 200l

Beste antwoord (via maartentmm op 13-01-2021 10:53)

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

maartentmm schreef op woensdag 23 september 2020 @ 10:43:
Hij smeert het helemaal aan met fix en finish en vanmiddag schuurt hjj het glad
dat zei ik al. nadeel als je de volgende stappen vergeet/niet doet. afreien, sponsen,gladmaken.
geniet van je gladde stucwerk ;)

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcsluis
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-05 13:11
{ Voegt inhoudelijk niets toe, verwijderd }

[ Voor 71% gewijzigd door mcsluis op 18-09-2020 09:21 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• eddy Cosworth
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 20-04 01:10
ziet er inderdaad niet uit, ik hoop dat je nog niet hebt betaald

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-05 10:06

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Vraag me meer wat er is afgesproken aan "exact werk"; de manier waarop het er nu bij staat, lijkt het op voorwerk om er alsnog / later een mooie deklaat / toplaag op te zetten.

Wat staat er in het contract / afspraken qua exacte bewoordingen?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• pyrofielo
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
ik zou de beste man niet omschrijven als stukadoor...

Als je had gezegd dat je zelf een avondje geoefend hebt dan geloof ik het ook. Officieel heb je de beste man de kans te geven het op te lossen.
Als ik dit zie verwacht ik daar niks van en zou ik proberen er met zo min mogelijk geld eruit te komen en het opnieuw te laten doen door een echte stukadoor (of stucadoor :) https://nl.wikipedia.org/wiki/Stukadoor )

[ Voor 7% gewijzigd door pyrofielo op 18-09-2020 09:22 ]

Astennu lvl 110 Warrior - Bethesda lvl 104 Warlock - Ezrah lvl 110 Druid

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• EMP
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01-05 11:44

EMP

Krulloos!

Afhankelijk van het afwerkingsniveau wat je (als het goed is) gekozen hebt (behangklaar, verfklaar etc) is deze wand nog wel oké (bij nader inzien, op de putjes na). Ik heb eigenlijk altijd de oppervlaktes die ik heb laten stucen even licht na moeten gaan met een schuurpapiertje om de loszittende restjes te verwijderen voor een superstrak resultaat.

De rest van de plaatjes zou ik echter absoluut onacceptabel vinden, ik hoop dat je er met de stu[ck]adoor uitkomt!

Verbouwblog van mijn Schrootjespaleis uit 1925.
My anime addiction.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DoubleTweak
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 26-04 14:39
Ik heb hier ook de boel laten stuccen en het is werkelijk spiegelglad. De man die jij hebt ingehuurd is geen stuccer, maar een beunhaas.
Ik zou schikken en een echte stuccer inhuren en het als leergeld zien. Sterkte ermee.

[ Voor 24% gewijzigd door DoubleTweak op 18-09-2020 09:23 ]

Be like a duck. Calm on the surface, but always paddling like the dickens underneath.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mierenfokker
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13-12-2024
Ziet er best goed uit.

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07:37
Damn, die foto's zien er niet uit. Wat was de afspraak, behangklaar of schilderklaar?

Ik heb destijds bij familie een woning van "behangklaar" (woningbouw stijl) naar "schilderklaar" (n00b stijl) geholpen, was mijn eerste keer stuc aanbrengen en zelfs dat is mooier geworden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Barrycade
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 05-05 16:10

Barrycade

Through the...

Je gebruikt wel een lichtbron waar je ieder hobbeltje mee te zien krijgt als je vlak als een stuk papier verwacht moet je wellicht een ander lampje ophangen.

Maar als je de muur opgeleverd wilde hebben behang klaar, tja eerste foto's redelijk in de richting. Weet niet wat de andere foto's voorstellen maar daar heeft hij zijn bak even snel op leeggemaakt lijkt wel. Daar kan je niets mee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GermanPivo
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 08:57
Barrycade schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 09:28:
Je gebruikt wel een lichtbron waar je ieder hobbeltje mee te zien krijgt als je vlak als een stuk papier verwacht moet je wellicht een ander lampje ophangen.
Ik denk eerder een andere stucadoor :+ Hier ook spotjes boven een sausklaar gestucte muur en, uiteraard na wat licht schuurwerk voor het sauzen, ontzettend vlak.

@maartentmm Het lijkt haast wel alsof hij 'vergeten' is om het geheel nog langs te gaan met een schuurspaan. Hier in ieder geval absoluut niet mee akkoord gaan.

[ Voor 4% gewijzigd door GermanPivo op 18-09-2020 09:33 ]

9040 Wp | Zendure 11,5 kWh | MHI SCM60/SCM40/SRC25

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartentmm
Hij komt vanmiddag even kijken. Afspraak was schilderklaar en glad. Strijklicht is inderdaad vals licht voor een stucadoor.

2900Wp ZZW + 915Wp Z verwarmd met alfea extensa r32 8KW en 2x FTXC35, SWW Atlantic Explorer 3 200l

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frumper
  • Registratie: Februari 2008
  • Nu online
ik vermoed dat hij er straks vluchtig een schuurpapiertje langs haalt op de punten die jij hem laat zien, en de diepere putjes snel bijwerkt... het ziet eruit alsof hij haast had.
Sterkte vanmiddag!

Overigens, als je alles geschilderd hebt en de meubels staan weer op hun plek, denk ik dat sommige dingetjes nog wel meevallen. Nu zie je daadwerkelijk iedere oneffenheid op de muur.

Life is what happens while you're busy making other plans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

maartentmm schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 09:08:
1 week geleden is bij mij de boel gestuced. Echter vind ik het eind resultaat niet zoals het moet zijn.
De stukadoor komt terug om te kijken of hij het kan fixen.
De vraag is kan hij dit repareren om moet gewoon alles opnieuw?

Foto 1 is van een voorzetwand die zou zogenaamd niet hoeven te worde gestuced omdat hij al glad is. Zeg nou zelf die banen zien er toch niet uit?
maartentmm schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 09:49:
Hij komt vanmiddag even kijken. Afspraak was schilderklaar en glad. Strijklicht is inderdaad vals licht voor een stucadoor.
Je moet de stukadoor de kans geven om het conform afspraak te maken, of het opnieuw moet of herstel maakt niet uit.(gestuct) edit:na het zien van een aantal foto's lijkt het nog niet geschuurd en afgewerkt.

[ Voor 4% gewijzigd door Hackus op 18-09-2020 10:31 ]

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• twain4me
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 22:14

twain4me

Moderator Wonen & Mobiliteit
Dit is niet best. niet in de buurt van behangklaar laat staan verfklaar.

Ik zie overegens weinig gemorst op de aansluitende wanden plinten vloeren etc , dat is wel gelukt, dus waarschijnlijk kan hij wel wat, gewoon laten herstellen. dat gaat hij waarschijnlijk doen met een pot finish pasta. daar is niets mis mee zolang je er niet op wil tegelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RichardKim06
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 08:48
Barrycade schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 09:28:

Maar als je de muur opgeleverd wilde hebben behang klaar, tja eerste foto's redelijk in de richting. Weet niet wat de andere foto's voorstellen maar daar heeft hij zijn bak even snel op leeggemaakt lijkt wel. Daar kan je niets mee.
Nee als je glad afspreekt (schilderklaar) moet het glad zijn, onafhankelijk van de lichtbron. Ik heb recentelijk ook laten stucen, zelfs met een vergrootglas ga je geen putjes en hobbeltjes vinden.

Dit is helaas prutswerk. Hopelijk kan je iets regelen met de "stukadoor".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Widow
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 02-04 15:36
Dit is wel heel slecht inderdaad.. ik heb zelf ooit een keer gestuct nadat ik wat youtube filmpjes had gekeken, dit ziet er nog slechter uit :')

Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 316512

Bij mij zijn een paar weken geleden wat muren gestuced. Zoals het hoort, dus alles is helemaal glad en er zijn geen oneffenheden meer te zien. Gewoon met spul van de Action trouwens.

Als je een klein beetje handig bent is het glad stucen absoluut mogelijk. Het lijkt erop dat er vooral de tijd niet voor genomen is om jouw muren netjes glad te krijgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• coyote1980
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online
Hou er ook even een rei of lange lat (die recht is!) tegenaan, kan zijn dat je muren nu niet recht zijn en dan heb je wellicht gedoe als je met plakplinten moet werken.

Edit: zowel verticaal als horizontaal

[ Voor 10% gewijzigd door coyote1980 op 18-09-2020 10:53 ]

Alcohol and Calculus don't mix. Never drink and derive.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• barry86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 08:35
pyrofielo schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 09:15:
ik zou de beste man niet omschrijven als stukadoor...
Metselaar

noem je zoiets :X

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• barry86
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QuZUBO9dlJSZ7EiuGelKoNhEn3U=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/R9TobnuVuZl6cyBMYDJs2L2m.jpg?f=user_large

Vooral deze muur is echt slecht.
Ook erg hobbelig/niet vlak. Gewoon lekker met de troffel alles aansmeren en geen lange reij gebruiken.
Echt hoe durf je zoiets af te leveren 8)7

[ Voor 5% gewijzigd door barry86 op 18-09-2020 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Dit is niet best nee. Echt niet zoals het hoort. Met schuren kun je overigens vaak wel wat dingen fiksen (er zijn zelfs speciale muurschuurmachines voor), maar de echte kuilen zul je blijven zien :/ Sterkte. Ben benieuwd wat er als oplossing wordt voorgesteld.

Schrok me rot van die pop op de eerste foto :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coazter
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 05-05 18:12
Het is al vaker gezegd natuurlijk, maar dit is niet acceptabel. Ik heb het zelf ook meegemaakt enkele maanden terug. Betrof een installateur die de keuken voorbereidde, maar ook kon stucen. Top natuurlijk. Tot het opgeleverd werd en hij bleek te hebben gestuct met een schemerlamp erbij omdat hij zijn bouwlamp was vergeten. Nu betwijfel ik of het beter zou zijn met een fatsoenlijke lamp, want het was echt heel slecht. Hierna een wand door een echte stukadoor laten doen en uiteraard een wereld van verschil. Voor een paar strepen even met een schuurpapiertje erover, maar verder zoals het hoort. Dit is niet goed. Ik ben zelf een klein muurtje op zolder te lijf gegaan met Action allesvuller en een plamuurmes, dat ziet er ongeveer uit zoals je laatste foto.

[ Voor 10% gewijzigd door coazter op 18-09-2020 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieknikey
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 07:39
Jezus man, het "stucwerk" in mijn nieuwbouwwoning was nog strakker. En dat was een "behangklare" oplevering.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• maartentmm
*** is zojuist geweest en heeft erkent dat het allemaal niet netjes is. alles gaat die repareren en fixen. Ook gaat hij opnieuw sauzen in de keuken.De foto's heb ik niet geüpload want dan begin je spontaan te janken. Als daar vraag naar is wil ik die ook nog wel uploaden. ik citeer hier vergeten te messen hier niet afgerijt hier niet gesponst. En de banen op de voorzet wand had hij nog nooit gezien dat gaat hij na vragen. Alles moet dus weer afgeplakt worden. lol

Als hij geweest is zal ik een nieuwe foto sessie maken.
Ik Twijfel sterk of het te fixen is met een reparatie zoals hij zelf aangeeft. Hij gaat het niet afwerken met fix finish. Wat er nu opzit is gedaan met rotband

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• mkleinman
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:02

mkleinman

8kWp, WPB, ELGA 6

Niet dat ik hier onheil wil voorspellen, maar als de "stucadoor" dit zo heeft durven opleveren dan vrees ik echt met grote vrezen over hoe dit gaat af lopen.

Zie ook dit schildertopic van PWM: Juridisch geschil met schilder - expertise nodig

Dit mag geen stucwerk heten, hier is materiaal tegen de muur aan gegooid en dat is ruw afgesmeerd.

Duurzame nerd. Veel comfort en weinig verbruiken. Zuinig aan doen voor de toekomst.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Managelorian
  • Laatst online: 08:07

Managelorian

“This is the workflow.”

Mee eens; iemand die kan stucen zou zich echt rotschamen hiervoor. Maar goed, TO moet wettelijk gezien de beunhaas stucadoor een kans geven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dorus12
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23:48
Ik zou de ¨stukadoor" vragen of hij het spiegelglad kan afleveren na de herstelling.
En erbij zeggen dat je het niet anders accepteert en dan de rekening niet betaald.
Kan zijn dat hij dan zegt dan ga ik ook geen moeite doen.
Dat geeft ruimte om een echte te laten komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 05-05 10:08

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Poeh, dit is wel een blamage.

Is dit een beunhaas die je via werkspot hebt geregeld die het voor 10 euro de vierkante meter kwam doen?
Want dit ziet er uit als hobbyprutswerk. Dit is écht niet het werk van een serieuze stukadoor :(

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fantasma7988
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 05-12-2024
Ja dit is slecht werk, zo zag het er bij mij uit toen ik het voor het eerst deed.

Volgens mij is man die nu geweest is niet dezelfde als die het gedaan heeft denk ik zo.
Waarschijnlijk een leerling die dacht al zo ver te zijn .

Als hij het nu netjes maakt dan is het prima toch .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rostares
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 05-05 21:01
maartentmm schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 11:55:
*** is zojuist geweest en heeft erkent dat het allemaal niet netjes is. alles gaat die repareren en fixen. Ook gaat hij opnieuw sauzen in de keuken.De foto's heb ik niet geüpload want dan begin je spontaan te janken. Als daar vraag naar is wil ik die ook nog wel uploaden. ik citeer hier vergeten te messen hier niet afgerijt hier niet gesponst. En de banen op de voorzet wand had hij nog nooit gezien dat gaat hij na vragen. Alles moet dus weer afgeplakt worden. lol

Als hij geweest is zal ik een nieuwe foto sessie maken.
Ik Twijfel sterk of het te fixen is met een reparatie zoals hij zelf aangeeft. Hij gaat het niet afwerken met fix finish. Wat er nu opzit is gedaan met rotband
Als ik het goed lees heeft die niet zelf gestuct maar het door 1 van zijn personeelsleden laten uitvoeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartentmm
Dat zou je idd denken maar nee hij heeft het echt zelf gedaan ik was erbij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yowzawood
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 12-07-2021
maartentmm schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 11:55:
*** is zojuist geweest en heeft erkent dat het allemaal niet netjes is. alles gaat die repareren en fixen. Ook gaat hij opnieuw sauzen in de keuken.
Een stucadoor die ook schildert? Niet gebruikelijk en ook niet handig aangezien je vers stucwerk gewoon goed moet laten drogen.... Als er al geschildert is dan wordt repareren ook astiger.

Maar gewoom strak laten opleveren (en voor een echt strakke muur moet er gewoon geschuurd worden, ook al is de stucadoor nog zo vaardig) en dan voldoende tijd laten drogen. Licht schuren en dan pas voorstrijken/schilderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LankHoar
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 08:42

LankHoar

Langharig tuig

mkleinman schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 11:57:
Niet dat ik hier onheil wil voorspellen, maar als de "stucadoor" dit zo heeft durven opleveren dan vrees ik echt met grote vrezen over hoe dit gaat af lopen.

Zie ook dit schildertopic van PWM: Juridisch geschil met schilder - expertise nodig

Dit mag geen stucwerk heten, hier is materiaal tegen de muur aan gegooid en dat is ruw afgesmeerd.
Ik hoop voor TS niet dat het net zo'n drama word als dit, maar het zou me niet verbazen. De popcorn staat in ieder geval alvast klaar..

@maartentmm zou zoveel mogelijk vastleggen, dus ook zijn opmerkingen. Gewoon mailtje o.i.d. van "dit is wat we hebben overlegd, laat me weten indien ik iets gemist heb". Handig voor bewijsvoering mocht het zover komen. Hoe ben je aan deze stukke stuckadoor gekomen?

When life throws you a curve, lean into it and have faith!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rostares
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 05-05 21:01
maartentmm schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 12:08:
Dat zou je idd denken maar nee hij heeft het echt zelf gedaan ik was erbij.
Sjonge... dan nuanceert die het zelf nogal zeg.

Maar ik zie op ee nfoto ook dat er reeds is geschilderd? Dat lijkt mij helemaal vreemd op een net gestucte muur.

Maar alles is al meerdere malen gezegd in dit topic. Ik denk nog de kans geven om te herstellen, indien nog niet naar tevredenheid. Dan afscheid van elkaar nemen.

Ik hoop niet dat je al een grote aanbetaling hebt gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartentmm
Toen de stuc droog was heb ik 2x voorstijk en 2x muurverf geschilderd

het verse stucwerk moet eerst weer drogen idd voordat hij terug komt om te schilderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yowzawood
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 12-07-2021
Die eerste foto lijkt gewoon geen perfect schilderwerk........

2x voorstrijk is overbodig en eigenlijk ook een slecht plan. Je voorstrijk moet in de muur, niet erop en dat laatste gebeurt met een 2e laag. Het is dan lastig om geen plekken te krijgen die je vaak ook door je schilderwerk blijft zien.

Bij vers stucwerk kan 2 (verf)lagen ook gewoon niet voldoende zijn om een perfecte dekking te krijgen, zeker niet als er verschillende ondergronden zijn naast elkaar. Een derde laag is dan vaak wel de oplossing om baanvrij schilderwerk te krijgen.

Maar ik ben een beetje los wie er nu schildert, jij de stucadoor of beiden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickvdwaal
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 08:06
Zal ook niet heel duur zijn neem ik aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorpse
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 23-04 13:50
Ziet er inderdaad slecht uit. Fijn dat hij het probleem wel ziet en het gaat oplossen. Nu nog zien hoe dit zal uitpakken.
Ben wel benieuwd hoe je aan deze stukadoor bent gekomen (werkspot)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeHoX
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 05-05 12:25

NeHoX

Gamer + PV

Afrijen, sponsen en afpleisteren zijn zo te zien allemaal niet gedaan. Prutswerk maar meeste is zeker op te lossen door alsnog te pleisteren.Her en der afsteken en opnieuw beginnen.

23x330Wp NNO & 8x405Wp op Zuid = 10.830Wp

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• maartentmm
twain4me schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 10:16:
Dit is niet best. niet in de buurt van behangklaar laat staan verfklaar.

Ik zie overegens weinig gemorst op de aansluitende wanden plinten vloeren etc , dat is wel gelukt, dus waarschijnlijk kan hij wel wat, gewoon laten herstellen. dat gaat hij waarschijnlijk doen met een pot finish pasta. daar is niets mis mee zolang je er niet op wil tegelen.
Klopt de vloer is gelegd na het stucen. Hij moet nu alles afplakken ik wil geen stuc in mijn pvc nerven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glennesink
  • Laatst online: 28-06-2024
Zo hee wat een Beun,

Zelfs als je het zelf zou doen met je schoonvader kwam hij er nog rechter uit...

Zou hem het laten fixen. En daarna nog een x checken.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Krijnemans
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 08:45
Laten we voorop stellen dat deze man/vrouw geen stukadoor is. Als ik een bout vastdraai op mijn auto ben ik ook geen automonteur.

Dit dient inderdaad netjes hersteld te worden, al vraag ik me af of hij/zij deze kunde heeft...

Zelf een aantal maal gestukadoord en nee dat is niet perfect. Ik ben dan ook geen stukadoor. Maar het resultaat lijkt in de verste verte niet op dit gepruts.

Wat ik wel merkwaardig vind is dat er al geverfd is en dat de slechte resultaten nu pas opvallen..
Als de beste man/vrouw klaar is, dan komt er toch een 'oplevermoment'? Heb je deze gemist? Heb je niet gekeken? Of is de man/vrouw snel een pintje gaan drinken op het terras? Of wellicht eerst een pintje gedronken, toen gestukadoord en toen weer een pintje gaan drinken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mkleinman
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:02

mkleinman

8kWp, WPB, ELGA 6

Zorg er voor dat je alles zwart op wit vastlegt met deze man/bedrijf. Maak hele duidelijke afspraken wat je verwacht en op wat voor termijn je iets verwacht. En ik hoop dat je nog niet betaald hebt!

En ik weet niet of je een rechtsbijstandsverzekering hebt maar het kan denk ik nu al geen kwaad om daar eens te informeren hoe je het vanaf nu het beste kan aanpakken.

En om te herhalen wat anderen ook al hebben geschreven. Ik heb mijn hele zolder zelf gestukadoord met Fix en Finish, en dat zeg er nog beter uit dan wat hier op de muur is gesmeerd.

Duurzame nerd. Veel comfort en weinig verbruiken. Zuinig aan doen voor de toekomst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartentmm
Hij komt het dinsdag of woensdag fixen. Ik heb hem vandaag zegmaar in gebreke gesteld. Hij heeft recht op een kans om het te fixen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• President
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 08:55
maartentmm schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 17:44:
Hij komt het dinsdag of woensdag fixen. Ik heb hem vandaag zegmaar in gebreke gesteld. Hij heeft recht op een kans om het te fixen.
Waarom ontwijk je de vraag waar je deze man of vrouw vandaan hebt? Je wilt niet bevestigen dat je via werkspot goedkoop uit wilde zijn?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• maartentmm
President schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 17:50:
[...]

Waarom ontwijk je de vraag waar je deze man of vrouw vandaan hebt? Je wilt niet bevestigen dat je via werkspot goedkoop uit wilde zijn?
Lekker direct ;p

De beste man komt bij mij uit het dorp is tevens ook mijn aannemer (wat hij wel keurig heeft begeleid) en heeft 3 jaar geleden bij mij gespachteld en ik betaal 25 euro pm2 om geen gezijk te hebben.

• evilution
  • Registratie: Maart 2012
  • Niet online

evilution

Vreselijk bijdehand

President schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 17:50:
[...]

Dat is toch totaal niet relevant? Waarom wil je dat precies weten?

|<----------------------------------------------arm length---------------------------------------------->|
|<-------------------------------------------where the cat is--------------------------------------------->|

• President
evilution schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 06:40:
[...]

Dat is toch totaal niet relevant? Waarom wil je dat precies weten?
Omdat wat wij prutswerk vinden wel hetgeen is waar je voor betaalt als je 5 euro per uur aan iemand betaalt: dan valt er geen fantastisch werk te verwachten. Net zoals dat je van een laptop voor 100 euro veel minder kan verwachten dan een van 500 euro.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Don Quijote
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 22:38

Don Quijote

El Magnifico

President schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 07:13:
[...]

Omdat wat wij prutswerk vinden wel hetgeen is waar je voor betaalt als je 5 euro per uur aan iemand betaalt: dan valt er geen fantastisch werk te verwachten. Net zoals dat je van een laptop voor 100 euro veel minder kan verwachten dan een van 500 euro.
Er is geen prijspunt waar dit een acceptabel resultaat is. Of het moet een leerling zijn die heeft betaald om bij TS te mogen oefenen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• President
Don Quijote schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 07:29:
[...]

Er is geen prijspunt waar dit een acceptabel resultaat is. Of het moet een leerling zijn die heeft betaald om bij TS te mogen oefenen...
Natuurlijk wel.
Je hebt gezocht op het woord: Stucen.

stu·ken (stuukte, heeft gestuukt) (Nederland)
1
bepleisteren met stuc
Ik zie nergens iets staan over hoe glad het moet zijn, of we wel of niet bultjes mogen zijn, etc. Stucen is puur het aanbrengen van stuc.. Dat had TS ook zelf kunnen doen, wil je een bepaald resultaat dan betaal je daar een vakman voor die een bijpassend tarief hanteert.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Don Quijote

Don Quijote

El Magnifico

President schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 07:35:
[...]

Natuurlijk wel.

[...]

Ik zie nergens iets staan over hoe glad het moet zijn, of we wel of niet bultjes mogen zijn, etc. Stucen is puur het aanbrengen van stuc.. Dat had TS ook zelf kunnen doen, wil je een bepaald resultaat dan betaal je daar een vakman voor die een bijpassend tarief hanteert.
Schilderklaar was afgesproken. Niet “gooi wat tegen de muur”

• President
Don Quijote schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 07:52:
[...]

Schilderklaar was afgesproken. Niet “gooi wat tegen de muur”
Nou, ik zou de muur nu prima kunnen schilderen hoor!

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Don Quijote

Don Quijote

El Magnifico

President schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 07:59:
[...]

Nou, ik zou de muur nu prima kunnen schilderen hoor!
Ok. Dus bij jou is niet wat je met elkaar afspreekt leidend, maar de prijs die je daar voor betaalt. Wordt wel een beetje chaotisch niet?

Misschien wel even goed als je wat plaatjes kan plaatsen wat een “schilderklaar stuc resultaat” is voor de volgende prijspunten. Dan heeft de rest er ook wat aan:

0 tot 5 euro per m2
5 tot 10 euro per m2
10 tot 15 euro per m2
15 tot 20 euro per m2
20 tot 25 euro per m2
Etc. Etc.

En als je dan toch bezig bent, doe dit gelijk even voor schilderwerk...

Anoniem: 39993

Ik zou van stucwerk toch ook wel hoge verwachtingen hebben. Als ik het mwahmwah wil hebben, dan maak ik de wanden zelf wel glad met wat vuller en gooi ik er glad glasvezel behang tegenaan.

Als ik iemand een paar k betaal om de benedenverdieping te stuccen, zou ik ook iets beters verwachten dan mijn eigen goedbedoelde hobby werk.

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07:24

Sport_Life

Solvitur ambulando

Dit is typisch een resultaat van een aannemer: snel afgeraffeld, tegen een hoge prijs. Ter vergelijk: ik betaalde 17,50 per m2 voor goed (afgesproken) sausklaar resultaat. Wel een volledige woning overigens.

Maar daar heb je nu niks meer aan.

Ik zou niets of hooguit de materiaalkosten betalen en op zoek gaan naar iemand die wel kan stucen.

[ Voor 23% gewijzigd door Sport_Life op 19-09-2020 09:57 ]

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 11KW 3fase | A+++ | Zappi v2.1

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• FirePuma142
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

FirePuma142

Sergius Bauer

[...]

Natuurlijk wel.

[...]

De meest nauwe betekenis opzoeken om die vervolgens als argument te gebruiken, daar schiet niemand iets mee op. Beter volg je een vakdefinitie zoals hier.

Daar kun je lezen dat zelfs wanneer er behangklaar wordt opgeleverd, plaatselijke onregelmatigheden slechts tot maximaal 1mm zijn toegestaan.

TS had overigens schilderklaar en glad afgesproken.

Good taste is for people who can’t afford sapphires

Sport_Life schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 09:12:
Dit is typisch een resultaat van een aannemer: snel afgeraffeld, tegen een hoge prijs. Ter vergelijk: ik betaalde 17,50 per m2 voor goed (afgesproken) sausklaar resultaat. Wel een volledige woning overigens.

Maar daar heb je nu niks meer aan.

Ik zou niets of hooguit de materiaalkosten betalen en op zoek gaan naar iemand die wel kan stucen.
Dat is nu nog niet van toepassing. Aannemer erkent dat het niet goed is en moet de kans krijgen om dat te herstellen. Aangezien het een aannemer uit hetzelfde dorp(je?) is, zou ik toch proberen om on speaking terms te blijven tot hij dat in ieder geval heeft geprobeerd. Een tevreden TS is ook in zijn belang.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

FirePuma142 schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 09:37:
[...]

De meest nauwe betekenis opzoeken om die vervolgens als argument te gebruiken, daar schiet niemand iets mee op. Beter volg je een vakdefinitie zoals hier.

Daar kun je lezen dat zelfs wanneer er behangklaar wordt opgeleverd, plaatselijke onregelmatigheden slechts tot maximaal 1mm zijn toegestaan.

TS had overigens schilderklaar en glad afgesproken.
Ik vermoed dat President dan ook anders zou reageren als hij zijn tuin zou laten bestraten en de "vakman" dan wat tegels neerplempt en vervolgens stelt dat niet is afgesproken dat het mooi vlak moest zijn. Er liggen immers tegels, dus het is bestraat. :)

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07:24

Sport_Life

Solvitur ambulando

Anoniem: 39993 schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 10:10:
[...]

Dat is nu nog niet van toepassing. Aannemer erkent dat het niet goed is en moet de kans krijgen om dat te herstellen. Aangezien het een aannemer uit hetzelfde dorp(je?) is, zou ik toch proberen om on speaking terms te blijven tot hij dat in ieder geval heeft geprobeerd. Een tevreden TS is ook in zijn belang.
Mee eens , aan de andere kant heeft deze aannemer laten zien dat hij het vak niet verstaat , wil je dan nog meer mm stucwerk op je muur van deze kwaliteit? Herstellen wordt steeds lastiger naarmate de dikte toeneemt ivm wcd's ed.

Overigens is het ook niet bepaald reclame voor hem in zo'n dorp. ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Sport_Life op 19-09-2020 10:22 ]

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 11KW 3fase | A+++ | Zappi v2.1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Sport_Life schreef op zaterdag 19 september 2020 @ 10:20:
[...]

Mee eens , aan de andere kant heeft deze aannemer laten zien dat hij het vak niet verstaat , wil je dan nog meer mm stucwerk op je muur van deze kwaliteit? Herstellen wordt steeds lastiger naarmate de dikte toeneemt ivm wcd's ed.
Als je hem die kans niet geeft, moet je hem gewoon betalen. Dan is "alleen materiaal" geen optie, gewoon de volle mep. Zal ook niet heel goed zijn voor de verstandhouding met de aannemer. En je wil hem ook nog op een normale manier eventuele andere puntjes van de verbouwing kunnen laten oplossen.

Ik zou ook niet blij zijn met dit resultaat, maar blijkbaar heeft de aannemer ook een hoop goed gedaan en bij mij zou hij dan genoeg credits hebben om die kans te krijgen.

• chrisborst
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21:49
Het ziet er inderdaad niet uit maar dat was al duidelijk.
Nu hoop ik voor je dat hij het netjes oplost voor je.

Bij stucen is de m2 prijs heel erg misleidend. Het hangt echt af van de totaal aantal m2 wil dit wat zeggen.
Ik heb 5 jaar geleden 250 euro betaald voor +- 6m2. Dat is 42 euro per m2. Maar deze stukadoor was wel van 9 tot 3 bezig. Vooral op z'n telefoon omdat stuc moet drogen tussen de bewerkingen :P
Hij gaf aan dat hij voor 300 euro ook heel de woonkamer had kunnen doen, wat net zoveel tijd zou kosten.
Ik weet dat veel stukadoors het nu zo druk hebben dat ze voor minder dan 750 niet eens de moeite nemen om te komen.

@maartentmm Ik weet niet of je in de toekomst nog meer aan je huis wil laten doen, maar zorg dat je een rechtsbijstandverzekering afsluit. Kost je circa 100 a 150 voor een jaar maar bij dit soort zaken kan het heel erg handig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartentmm
Ik heb rechtsbijstand dus maar ik hoop dat het niet zover komt morgen komt hij.
Waar ik nog mee in mijn hoofd zit is of hij het kan repareren of dat er gewoon een nieuwe laag op moet.
En kan dat gewoon strak worden met rotband?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SimJoc-
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Nou als hij het zo durft op te leveren vrees ik met grote vrezen. Dit is nog slechter als een dhz klusser, echt schandalig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barry86
Wat ik al eerder zij, een metselaar is het.
Ik zou alleen grote twijfels hebben over de capaciteiten van de stukadoor.
Als je dit werk zo durft af te leveren en daarbij zelf denkt dat het acceptabel is, dan zal zijn kwaliteits niveau niet hoog zijn en de reparatie ook al snel 'voldoende' vinden.

En dan zit je in de discussie: Wat wil je nou? Ik heb het gerepareerd en je bent nog steeds niet te vreden. Je zit gewoon te zeiken....

[ Voor 10% gewijzigd door barry86 op 22-09-2020 08:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xmen
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 05-05 20:26
maartentmm schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 08:25:
Ik heb rechtsbijstand dus maar ik hoop dat het niet zover komt morgen komt hij.
Waar ik nog mee in mijn hoofd zit is of hij het kan repareren of dat er gewoon een nieuwe laag op moet.
En kan dat gewoon strak worden met rotband?
Ik zou niet te hard spelen op de rechtsbijstand.
Voor een rechtbank moeten stukadoors voldoen aan normen, deze normen blijken nogal veel marge voor fouten te hebben. (het kwam er op neer dat je een lat van 2 meter overal op de muur moet kunnen plaatsen en dan mag er nooit een put van dieper dan 1 cm te vinden zijn)
Een vriend van mij heeft zijn stukadoor voor de rechtbank gesleept omdat zijn stukwerk ook nogal wat mankementen vertoonde. Hij is van een kale reis teruggekomen omdat alles 'binnen de normen' was, toch zag het er niet uit.
Uiteindelijk, uit pure miserie een andere stukadoor onder de arm genomen, om de hele woning te herdoen.

enige nuance in dit verhaal -> het was in Belgie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CurlyMo
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 00:06
[...]

Natuurlijk wel.

[...]

Als je als stucadoor niet in staat bent het stucwerk te leveren zoals dat in het maatschappelijk verkeer redelijkerwijs verwacht mag worden, zoals dat juridisch heet, dan moet je simpelweg de klus weigeren.

Sinds de 2 dagen regel reageer ik hier niet meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weertenaar
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08:52
Het blijft altijd vaag met een stucadoor...er zijn verschillende klassen, maar volgens mij wordt dat nooit goed vastgelegd. Ik zie om mij heen wel heel veel mensen die gaan schilderen zonder eerst te schuren, dat is toch ook wel echt jammer.
Meestal kom je er na schilderen en plaatsen spotjes en plinten achter...en hoe ga je het dan nog netjes oplossen zonder helemaal opnieuw te beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Getto
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 05-05 19:28
Bij mij zag de eerste laag er op sommige punten ook zo uit. Maar daarna heeft hij er een finish laag overheen gesmeerd en die is spiegelglad. Hopelijk kan hij dat ook nog doen bij jou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartentmm
Getto schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 14:49:
Bij mij zag de eerste laag er op sommige punten ook zo uit. Maar daarna heeft hij er een finish laag overheen gesmeerd en die is spiegelglad. Hopelijk kan hij dat ook nog doen bij jou.
Met spuitgips? Of rotband/goldband?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 36835

Man, ik zou toch zwaar verdrietig worden als mijn muren er zo uitzagen na een stukadoor van 25 euro de m2.
Hopelijk lost hij het voor je op.

Maar post aub wel een negatieve recentie om andere te behoeden, dit soort broddelwerk zou verboden moeten worden.

Ik kijk altijd naar referentie materiaal bij dit soort lui. Vaak hebben ze op facebook o.i.d. wel wat foto's staan van recente klussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bakema
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 01-02 20:30
maartentmm schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 14:50:
[...]

Bij mij was het toplaagje met : https://www.gyproc.nl/producten/gyproc%C2%AE-rifino-top
Zelfde spul als knauf topfinish geloof ik.

Bij mij hebben ze pas ook gestuct, lastig te zien vanaf een foto maar daar zaten ook stukjes in dat ik dacht van dat wordt toch niet meer netjes... Maar wat schuren en dat spul erover, en alles is superglad geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07:37
Anoniem: 36835 schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 14:59:
Man, ik zou toch zwaar verdrietig worden als mijn muren er zo uitzagen na een stukadoor van 25 euro de m2.
Hopelijk lost hij het voor je op.

Maar post aub wel een negatieve recentie om andere te behoeden, dit soort broddelwerk zou verboden moeten worden.

Ik kijk altijd naar referentie materiaal bij dit soort lui. Vaak hebben ze op facebook o.i.d. wel wat foto's staan van recente klussen.
Is maar net hoe het eruit ziet nadat hij het oplost. Dit lijkt erop alsof ie haast had, dat het meer was dan verwacht en daardoor tijdnood, of dat ie met z'n kop er totaal niet bij was.

Zoals dit is opgeleverd kan een beetje DHZ'er die een filmpje heeft gekeken op youtube het al beter. Kan me niet voorstellen dat deze man standaard zulk werk levert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Getto
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 05-05 19:28
maartentmm schreef op dinsdag 22 september 2020 @ 14:50:
[...]

Ik weet het niet zeker, het kwam al vloeibaar in emmers. Volgens mij was het finishpasta van Knauf.

Anoniem: 93050

Helaas heb je volkomen gelijk .. het ziet er niet uit. Overal strepen en oneffenheden. Ik weet niet wat je nu met de muur wil doen, schilderen, behangen, maar wat je ook doet: dit gaat nooit mooi worden.
Volgens de letter v.d. wet moet je hem wel de gelegenheid geven dit te herstellen, zelf heb ik bij een (veel kleiner) muurtje met slecht stucwerk een wonder weten te verrichten met 'schuurgaas', na behandeling was het muurtje spiegelglad, maar ik denk dat jouw muren een beetje te veel zijn voor zo'n behandeling.
Ik zou zegen: a: dossier maken (foto's, mailwisseling). b: hem 1x de kans geven de zaak recht te zetten en dan c: het via je rechtsbijstandverzekering spelen.
Veel succes en sterkte !

• maartentmm

• synx6
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 07:02
Is al eerder gezegd, check ook of hoeken haaks zijn en muren recht!

Ben benieuwd naar eindresultaat. Lef om het zo op te leveren, daar is geen excuus voor.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• maartentmm
Tis spiegelglad geen putten of halen meer. Op de vraag waarom die dat biet gelijk had gedaan had hij niet echt antwoord op. Vanavond kan ik foto's maken met strijklicht.

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

dat zei ik al. nadeel als je de volgende stappen vergeet/niet doet. afreien, sponsen,gladmaken.
geniet van je gladde stucwerk ;)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• rrikkert
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 30-04 06:33
Ben wel benieuwd naar de foto's!

En om even terug te komen op de Tweaker die vroeg om een recensie te schrijven (met het doel om daarin anderen te behoeden voor deze man): ik zou altijd pas een recensie schrijven als de zaak is afgerond.

Als deze man (om wat voor reden dan ook) een keer prutswerk levert maar normaal altijd goed werk levert is dat geen reden om een vernietigende recensie te schrijven. Zeker niet als hij het daarna netjes oplost (waar je hem gelukkig de kans voor hebt gegeven)

• AFCAjax
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-04 08:48
Wat een verhaal, ik ben erg benieuwd naar het eindresultaat.

Je kunt toch niet geloven dat mensen zo durven op te leveren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefanv
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 22-01 13:35
Een paar van de foto's zijn foute boel, gewoon een aantal werkstappen vergeten. Waarschijnlijk was de man nogal verstrooid die dag. Misschien problemen in het prive leven.

Maar ik ben wel benieuwd naar het stucwerk van alle klussers die zeggen dat ze zelf mooi kunnen stuken. Het zou me niks verbazen als mensen nog niet half zo kritisch kijken naar eigen werk vergeleken met het inhuren van iemand.

De normen zijn trouwens helemaal niet zo dat je geen oneffenheden mag zien..

https://www.tbafbouw.nl/M...n-eeuwigdurende-discussie

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• maartentmm
stefanv schreef op woensdag 13 januari 2021 @ 10:52:
Een paar van de foto's zijn foute boel, gewoon een aantal werkstappen vergeten. Waarschijnlijk was de man nogal verstrooid die dag. Misschien problemen in het prive leven.

Maar ik ben wel benieuwd naar het stucwerk van alle klussers die zeggen dat ze zelf mooi kunnen stuken. Het zou me niks verbazen als mensen nog niet half zo kritisch kijken naar eigen werk vergeleken met het inhuren van iemand.

De normen zijn trouwens helemaal niet zo dat je geen oneffenheden mag zien..

https://www.tbafbouw.nl/M...n-eeuwigdurende-discussie
het is gelukkig gefixt en goed afgelopen

Pagina: 1