Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het is puur voor gamen momenteel op 1440p 144hz, ik wil graag consistent de 144 fps aantikken dus vandaar dit lijstje.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik zou het graag rond de 1600 euro houden indien mogelijk, ik had mezelf eerst 1500 voorgenomen maar als ik voor 100 euro extra wat betere componenten kan halen vind ik dat prima.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Een 1440p/144hz monitor (LG 27GL850) heb ik al, ook heb ik al muizen, toetsenbord etc. Dus ik heb alles behalve het systeem.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Het lijstje wat ik heb samengesteld leek mij wel ongeveer wat ik zou willen hebben.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Voor de CPU graag AMD en de videokaart graag Nvidia, verder maakt het mij niet zoveel uit als het maar kwaliteit is en betrouwbaar.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik zou het systeem wel graag een beetje stil houden, niet dat ik de hele tijd die pc hoor brullen. Hier heb ik zelf niet echt veel verstand van dus mochten er nog tips zijn qua koeling hoor ik ze graag.
Ga je overklokken?
Ik ben niet van plan te overklokken.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik denk dat ik zelf al een redelijk lijstje heb met componenten, maar ik ben niet zo technisch als sommige hier. Dus ik zou graag wat feedback hebben op het systeem of er niet mogelijk compatibileitsproblemen zijn, of dat ik wellicht beter een andere voeding of geheugen bij wijze van zou kunnen halen. Of dat het in het gunstigste geval allemaal al goed eruit ziet
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het is puur voor gamen momenteel op 1440p 144hz, ik wil graag consistent de 144 fps aantikken dus vandaar dit lijstje.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik zou het graag rond de 1600 euro houden indien mogelijk, ik had mezelf eerst 1500 voorgenomen maar als ik voor 100 euro extra wat betere componenten kan halen vind ik dat prima.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Een 1440p/144hz monitor (LG 27GL850) heb ik al, ook heb ik al muizen, toetsenbord etc. Dus ik heb alles behalve het systeem.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Het lijstje wat ik heb samengesteld leek mij wel ongeveer wat ik zou willen hebben.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Voor de CPU graag AMD en de videokaart graag Nvidia, verder maakt het mij niet zoveel uit als het maar kwaliteit is en betrouwbaar.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik zou het systeem wel graag een beetje stil houden, niet dat ik de hele tijd die pc hoor brullen. Hier heb ik zelf niet echt veel verstand van dus mochten er nog tips zijn qua koeling hoor ik ze graag.
Ga je overklokken?
Ik ben niet van plan te overklokken.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik denk dat ik zelf al een redelijk lijstje heb met componenten, maar ik ben niet zo technisch als sommige hier. Dus ik zou graag wat feedback hebben op het systeem of er niet mogelijk compatibileitsproblemen zijn, of dat ik wellicht beter een andere voeding of geheugen bij wijze van zou kunnen halen. Of dat het in het gunstigste geval allemaal al goed eruit ziet
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 7 3700X (BOX) Boxed | € 290,- | € 290,- |
| 1 | Moederborden | MSI MAG B550 Tomahawk | € 160,14 | € 160,14 |
| 1 | Videokaarten | MSI GeForce RTX 3080 Ventus 3X 10G OC | € 719,- | € 719,- |
| 1 | Behuizingen | Fractal Design Meshify C - Dark TG | € 85,18 | € 85,18 |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16 | € 59,90 | € 59,90 |
| 1 | Voedingen | Corsair RM750 (2019) | € 108,90 | € 108,90 |
| 1 | Solid state drives | Samsung 970 EVO 1TB | € 135,95 | € 135,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.559,07 | ||