• Del_Pello
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 16-07-2021
reinierkramer schreef op donderdag 12 november 2020 @ 15:53:
Mm best interessant dan hoe laat komen die ongeveer te koop iemand enig idee ?
18.00 uur NL tijd.

Ik ben nu bij shipito aan het informeren naar de mogelijkheden, kosten, duur van levering en mogelijkheid om het pakketje ook te verzekeren.

Zijn er mensen die er aan zitten te denken om dit te doen?
Ik kan jullie dan op de hoogte houden.

• reinierkramer
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 11-12-2025
Scoep schreef op donderdag 12 november 2020 @ 15:53:
[...]

Wow, over pech gesproken...
Ik heb 1 order bij Saturn in duitsland lopen en een bij Amazon frankrijk. Als ik beide krijg, geef ik je graag een! Uiteraard tegen de normale prijs.
Dat zou echt super zijn _/-\o_

• donleone83
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 02-02 19:19
Hou rekening met het moeten betalen van 21% btw over de PS5 plus verzendkosten en inklaringskosten van de douane.

• dehardstyler
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 10:59
Nitwitt1991 schreef op donderdag 12 november 2020 @ 15:53:
[...]

Als je een andere kabel koopt of een verloop dan is er niks aan de hand (zou ik wel een wat duurdere nemen, want die uit een chinese webshop kunnen zeker bij veel verbruik doorbranden)....
Gewoon die van je PS4 pakken, dan heb je sowieso een goede kabel.

• Buddha_
  • Laatst online: 06:34
Zit er bij het laadstation voor de controllers een kabel bij voor in de wandcontactdoos?

USB-C kabel zit niet bij de controller inderdaad.

PSN: IXI_BUDDHA_IXI

• Timovdr
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 09-12-2020
Del_Pello schreef op donderdag 12 november 2020 @ 15:54:
[...]

18.00 uur NL tijd.

Ik ben nu bij shipito aan het informeren naar de mogelijkheden, kosten, duur van levering en mogelijkheid om het pakketje ook te verzekeren.

Zou wel aardig zijn als je laat weten hoeveel het gaat kosten en tijdsduur van levering

• tovenaar1988
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 18-01 21:13
Buddha_ schreef op donderdag 12 november 2020 @ 15:55:
Zit er bij het laadstation voor de controllers een kabel bij voor in de wandcontactdoos?

USB-C kabel zit niet bij de controller inderdaad.
Ja

• reinierkramer
[...]

18.00 uur NL tijd.

Ga het ook eens onderzoeken hoe dat in zijn werking gaat.

• Rockxas
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 04-10-2025
Ik kreeg zo juist informatie van een neef van mij, zijn zus werkt bij Coolblue en die vertelde hem dat de eerste lading PS5 op een later datum aankomt.

Neem dit met een korreltje zout trouwens.

• Shifty47
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 30-01 13:19
Rockxas schreef op donderdag 12 november 2020 @ 16:06:
Ik kreeg zo juist informatie van een neef van mij, zijn zus werkt bij Coolblue en die vertelde hem dat de eerste lading PS5 op een later datum aankomt.

Een neef van jou z'n zus? Dat is toch je nicht? :)

• Zuperni
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 19-05-2025
Scoep schreef op donderdag 12 november 2020 @ 15:53:
[...]

Wow, over pech gesproken...
Ik heb 1 order bij Saturn in duitsland lopen en een bij Amazon frankrijk. Als ik beide krijg, geef ik je graag een! Uiteraard tegen de normale prijs.
Ik heb toevallig ook 1 bij Amazon FR en 1 bij Saturn, heb je al wat van Saturn vernomen of contact met ze gehad?
Naar aanleiding van dat mailtje waarin ze iedereen teleurstellen ben ik benieuwd hoeveel ze er krijgen.

• Nitwitt1991
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 17-05-2022

Alle berichtgeving in deze groep van Coolblue neem ik tegenwoordig met een korreltje zout. Net zoals dat van de BCC. Zolang op de website staat dat die te koop is of te koop komt op de 18e is er niks aan de hand.

Verwijderd

Wat is jullie verwachting van de levering van amazon.fr? Las in de xbox pre-order topic dat iemand zijn xbox een dag na release al binnen had. Zou mooi zijn.

• Zuperni
Verwijderd schreef op donderdag 12 november 2020 @ 16:09:
Wat is jullie verwachting van de levering van amazon.fr? Las in de xbox pre-order topic dat iemand zijn xbox een dag na release al binnen had. Zou mooi zijn.
Voorlopig denk ik nog gewoon dat die 24-25e pas komt

• Rockxas
Shifty47 schreef op donderdag 12 november 2020 @ 16:08:
[...]

Een neef van jou z'n zus? Dat is toch je nicht? :)
offtopic - Aangetrouwd, plus andere moeder heeft zijn zus

[ Voor 7% gewijzigd door Rockxas op 12-11-2020 16:11 ]

• Del_Pello
reinierkramer schreef op donderdag 12 november 2020 @ 15:56:
[...]

Ga het ook eens onderzoeken hoe dat in zijn werking gaat.
Net gesproken met iemand van Shipito via hun chat om een PS5 uit Amerika, via Walmart, naar NL te laten versturen.

De goedkoopste optie zou ongeveer $63,33 zijn en $2,- extra om te laten verzekeren. Pakket wordt dan verstuurd door DPD en zou ongeveer 8-10 dagen duren voor dat het in NL aankomt. Het pakket wordt eerst naar Engeland toegestuurd, daar zouden eventuele invoerrechten betaald moeten worden en vervolgens wordt het naar NL gestuurd worden. Invoerrechten zullen naar voren komen in je Shipito account en daar in betaald moeten worden. Kortom voor ongeveer 475,- euro heb je PS5 via Walmart naar Nederland exclusief invoerrechten.

• jasperv91
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 10:20

jasperv91

PSN: Glutinator91

Del_Pello schreef op donderdag 12 november 2020 @ 16:13:
[...]

Net gesproken met iemand van Shipito via hun chat om een PS5 uit Amerika, via Walmart, naar NL te laten versturen.

De goedkoopste optie zou ongeveer $63,33 zijn en $2,- extra om te laten verzekeren. Pakket wordt dan verstuurd door DPD en zou ongeveer 8-10 dagen duren voor dat het in NL aankomt. Het pakket wordt eerst naar Engeland toegestuurd, daar zouden eventuele invoerrechten betaald moeten worden en vervolgens wordt het naar NL gestuurd worden. Invoerrechten zullen naar voren komen in je Shipito account en daar in betaald moeten worden. Kortom voor ongeveer 475,- euro heb je PS5 via Walmart naar Nederland exclusief invoerrechten.
Klinkt toch interessant! Vraag is dan wel hoeveel de invoerrechten zijn en/of het goedkoper is als je meerdere besteld.

• Zuperni
Del_Pello schreef op donderdag 12 november 2020 @ 16:13:
[...]

Interessant maar in Amerika is die ook overal uitverkocht toch?

• Maukie
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 31-01 22:12
Voor degene die er nog geen een heeft het lijkt erop dat die bij de Media Markt online weer te bestellen is.

https://www.mediamarkt.nl...ml?ga_query=playstation+5

• WOD
  • Laatst online: 31-03-2024

WOD

Boh ik zou eerlijk gezegd nooit een ps5 zo ver in het buitenland kopen. Stel je bent een van de ongelukkige met een bricked console. Of er wordt wat hardhandig omgegaan met je doos. Of je beland in douane-hell (vaak genoeg gehad).

Maar ieder zijn eigen keuzes of course. 😊

• mrstylo
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 19-01 17:02
Maukie schreef op donderdag 12 november 2020 @ 16:15:
Voor degene die er nog geen een heeft het lijkt erop dat die bij de Media Markt online weer te bestellen is.

Bij mij is het 'online uitverkocht'

• Del_Pello
Zuperni schreef op donderdag 12 november 2020 @ 16:14:
[...]

Interessant maar in Amerika is die ook overal uitverkocht toch?
Om 18.00 uur start de verkoop via Walmart. Schijnt dat Walmart de grootste PS5 oplage ter wereld krijgt.

• oneshot1tkil
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 31-01-2025

Nooit online geweest?

• Del_Pello
DannyJutten schreef op donderdag 12 november 2020 @ 16:15:
Boh ik zou eerlijk gezegd nooit een ps5 zo ver in het buitenland kopen. Stel je bent een van de ongelukkige met een bricked console. Of er wordt wat hardhandig omgegaan met je doos. Of je beland in douane-hell (vaak genoeg gehad).

Maar ieder zijn eigen keuzes of course. 😊
Ik twijfel er ook over hoor maar blijkbaar kan je het pakket voor $2,- laten verzekeren

• Evertt
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 01-02 18:15
Ik ga er toch vanuit niet meer vanuit dat ik een ps5 online komt op CB of BCC.

Heb dinsdag nacht een ps5 disc versie besteld op Nedgame voor begin 2012. Was binnen een paar minuten uitverkocht na dat ik een mailtje kreeg dat hij te bestellen was.
Ik ga er hier maar van uit.

• k1978
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 02-02 19:29

Ik heb gehoord van een vriend en daar een vriend van zijn aangetrouwde zus. Dat Coolblue de eerste 1000 PS5 gratis weggeeft aan iedereen in dit forum.

• Nitwitt1991
Ik kon hem wel in mijn mandje doen.
Maar de bestelling niet afmaken vanwege ophalen is niet mogelijk

• Maukie
mrstylo schreef op donderdag 12 november 2020 @ 16:17:
[...]

Ik zie het staan inderdaad. My bad.

• Zuperni
Del_Pello schreef op donderdag 12 november 2020 @ 16:17:
[...]

Om 18.00 uur start de verkoop via Walmart. Schijnt dat Walmart de grootste PS5 oplage ter wereld krijgt.
Ok, is dat 18:00 Nederlandse tijd? Misschien ga ik wel even proberen. Ben alleen benieuwd of er nog verschil is met regio behalve de voeding dan.

• Del_Pello
jasperv91 schreef op donderdag 12 november 2020 @ 16:14:
[...]

Klinkt toch interessant! Vraag is dan wel hoeveel de invoerrechten zijn en/of het goedkoper is als je meerdere besteld.
Any shipments valued under 15 GBP (Great British Pounds) require no VAT (Value-added Tax) or duties. Shipments above 15 GBP and below 135 GBP are subject to a 20% VAT, but no duties. Shipments above 135 GBP are subject to both the VAT and duties based on the commodity shipped. Any shipment valued above 15 GBP is subject to an 8 GBP charge to collect the VAT. This charge is typical of all carriers.
mrstylo schreef op donderdag 12 november 2020 @ 16:17:
[...]

Maar ja het is nog niet online geweest.. maar als je verder klikt krijg je dit :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/asXd1EK3giJ8fCxXAuKYSjUU5Ig=/800x/filters:strip_exif()/f/image/ZnZBciHmBSvYqVW8FxQvpqtQ.png?f=fotoalbum_large

(Ik reken m verder niet af hoor :) )

• Maukie
poor Leno schreef op donderdag 12 november 2020 @ 16:19:
[...]

Maar ja het is nog niet online geweest.. maar als je verder klikt krijg je dit :)

[Afbeelding]

Ja dat dus...Ik vond dat ook al vreemd.

Verwijderd

poor Leno schreef op donderdag 12 november 2020 @ 16:19:
[...]

[Afbeelding]

Je kán 'm niet afrekenen. Dit is al lang en breed bekend dat dit soms kan, maar als je daadwerkelijk een locatie voor afhalen wil kiezen, kom je niet verder.

• Del_Pello
Zuperni schreef op donderdag 12 november 2020 @ 16:19:
[...]

Ok, is dat 18:00 Nederlandse tijd? Misschien ga ik wel even proberen. Ben alleen benieuwd of er nog verschil is met regio behalve de voeding dan.
Ja, NL tijd. https://www.walmart.com/cp/playstation-5/3475115
Verwijderd schreef op donderdag 12 november 2020 @ 16:20:
[...]

Je kán 'm niet afrekenen. Dit is al lang en breed bekend dat dit soms kan, maar als je daadwerkelijk een locatie voor afhalen wil kiezen, kom je niet verder.
Oh ok, ja geen idee verder :)

• Maukie
Verwijderd schreef op donderdag 12 november 2020 @ 16:20:
[...]

Wel stom dat ze je dan wel door het proces heen laten gaan :/

• BamSlam_
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Yes! Het begin is er. Nu de console nog, volgende week via Amazon.de . Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Z8dKdvyq6o-Xm-sNLGqbhrPFcj0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0KkzSFC7CcJ30kysuq0yf6g7.jpg?f=fotoalbum_large

• Rockxas
k1978 schreef op donderdag 12 november 2020 @ 16:18:
[...]

Ik heb gehoord van een vriend en daar een vriend van zijn aangetrouwde zus. Dat Coolblue de eerste 1000 PS5 gratis weggeeft aan iedereen in dit forum.

Leuk je sarcastische bericht ;) Maar ik probeer niemand te trollen hier, wees voorbereid op het ergst, om teleurstelling te voorkomen

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 10:15
Hoop dat jullie ervaring hebben met elektronica importeren uit Amerika. Anders zou ik je adviseren om hier niet uit pure wanhoop aan te beginnen.

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01-02 15:29
Evertt schreef op donderdag 12 november 2020 @ 16:18:
Heb dinsdag nacht een ps5 disc versie besteld op Nedgame voor begin 2012.
Supergaaf! Al lijkt het mij wel saai, zo'n console waar je dan 8 jaar moet wachten op de eerste games.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• reinierkramer
Mm ik zit nu mijn Walmart account aan het opzetten maar als ik dan mijn credikaart informatie invoer
vraagt hij om een 10 cijferig digtaal telefoon nummer.

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10:30

Dit kan met een browser met een incognito venster. Zo kon je al producten in je winkelmand leggen en als er dan een signaal kwam dat je kon bestellen, hoefde je alleen nog te betalen. Daarom ging de verkoop nog sneller.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 02-02 13:40

BaRF

bijna kerst

[...]

de voeding is zo'n standaard "8" stekker, daar kun je gewoon zelf een kabel instoppen, de voeding zit in het apparaat zelf en aangezien deze zowel 110v als 230v ondersteund is dat geen probleem :)

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

reinierkramer schreef op donderdag 12 november 2020 @ 16:24:
[...]

Mm ik zit nu mijn Walmart account aan het opzetten maar als ik dan mijn credikaart informatie invoer
No offense buddy.. maar gezien al je posts en al je pech.. Weet je zeker dat je dit bij Walmart ook nog gaat proberen? Met alle risico's vandien? Het begint een beetje compulsief te lijken/worden.. :X

Zou je het misschien niet gewoon voor nu eventjes opgeven en accepteren? En misschien nog de 18e bij CB of BCC proberen?

:(:)

• Raem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10:06
[...]

Geen garantie in Europa. Iets om eventueel rekening mee te houden.

https://psnprofiles.com/RaemNL

• Iloledingame
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 01-11-2025
[...]

18.00 uur NL tijd.

Ik ben hier zeker geïnteresseerd in. Ik wil best wel 2 weekjes wachten.

• laurens700
  • Laatst online: 09-01 13:03
[...]

Nieuwe console is idd een risico. Ik heb zelf vorig jaar de Nintendo Switch uit New York gekocht. Maja dat ding is al tig jaar oud en door ontwikkeld.

Console id: Dr Stream | Playstation 5 | Xbox series X | LG 65 CX | Iphone 11 Pro 256 GB | AirPods Pro | MacBook Pro 16 inch

• jellesteeg
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 15-09-2021
Iemand ervaringen met Nedgame? Dacht, laat ik eens kijken hoe ik daar nu een PS5 Disc-editie kan bestellen voor begin 2021. Dus ik bestellen maar bij het betaalscherm op annuleren gedrukt, omdat ik zag gewoon het volledige bedrag te moeten betalen. Maar na annuleren wel een bevestiging per mail gekregen van mijn bestelling.

Probeerde Nedgame net te bellen maar die namen niet op.

• reinierkramer
poor Leno schreef op donderdag 12 november 2020 @ 16:30:
[...]

No offense buddy.. maar gezien al je posts en al je pech.. Weet je zeker dat je dit bij Walmart ook nog gaat proberen? Met alle risico's vandien? Het begint een beetje compulsief te lijken/worden.. :X

Zou je het misschien niet gewoon voor nu eventjes opgeven en acepteren? En misschien nog de 18e bij CB of BCC proberen?

:(:)
Mm ja je kan wel eens gelijk hebben :? Lijkt er op als ik daar bestel dat ineens de ps5 zoek is.

• Raem
[...]

Walmart verzendt volgens mij ook niet naar Nelderland. Dus je moet als verzendadres ook iets van een tussenpartij zoeken.

• Eisotopius
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 28-11-2023
Heeft iemand al wat van Mediamarkt ArenA gehoord?

• Del_Pello
Raem schreef op donderdag 12 november 2020 @ 16:33:
[...]

Walmart verzendt volgens mij ook niet naar Nelderland. Dus je moet als verzendadres ook iets van een tussenpartij zoeken.
Kan via shipito

• Evertt
Richh schreef op donderdag 12 november 2020 @ 16:22:
[...]

Supergaaf! Al lijkt het mij wel saai, zo'n console waar je dan 8 jaar moet wachten op de eerste games.
Foutje moet 2021 zijn natuurlijk :o

• Del_Pello
Iloledingame schreef op donderdag 12 november 2020 @ 16:31:
[...]

Ik ben hier zeker geïnteresseerd in. Ik wil best wel 2 weekjes wachten.
Alle informatie staat in de bovenstaande berichten :)

• jellesteeg
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 15-09-2021
Evertt schreef op donderdag 12 november 2020 @ 16:18:
Ik ga er toch vanuit niet meer vanuit dat ik een ps5 online komt op CB of BCC.

Heb dinsdag nacht een ps5 disc versie besteld op Nedgame voor begin 2012. Was binnen een paar minuten uitverkocht na dat ik een mailtje kreeg dat hij te bestellen was.
Ik ga er hier maar van uit.
Moest je direct het volledige bedrag betalen?

• Tripwire999
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 01-02 07:28
Via ShipItTo gecheckt, pakket met de afmetingen van de PS5 disc editie kost via DHL:
$71.58 USD

Totaal is: $570 wat €483 is. Geen idee of daar dan ook Tax bij zit eigenlijk?

Neem aan dat je ook invoerrechten moet betalen dus denk dat je iets duurder uit bent dan in Nederland bestellen

[ Voor 16% gewijzigd door Tripwire999 op 12-11-2020 16:39 ]

• Evertt
jellesteeg schreef op donderdag 12 november 2020 @ 16:32:
Iemand ervaringen met Nedgame? Dacht, laat ik eens kijken hoe ik daar nu een PS5 Disc-editie kan bestellen voor begin 2021. Dus ik bestellen maar bij het betaalscherm op annuleren gedrukt, omdat ik zag gewoon het volledige bedrag te moeten betalen. Maar na annuleren wel een bevestiging per mail gekregen van mijn bestelling.

Ik heb toen mail alert ingesteld. Kreeg toen een mailtje om 01:00 s'nachts gelijk gesteld wel is de levering 2021.
Maar was binnen aantal minuten uitverkocht.

Ik moest gelijk betalen heb dit via cc gedaan. En je kan makkelijk weer annuleren.

[ Voor 6% gewijzigd door Evertt op 12-11-2020 16:39 ]

• rvone
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 15-10-2025

Nedgame is een prima en legit winkelketen. Ik zou me niet drukmaken over die annulering; dat komt wel goed.

• Richh
Als je toch bereid bent om +100 euro aan importheffingen en shipping te betalen om te importeren via Walmart, dan kan je toch net zo goed een scalper uit Nederland benaderen? Ik snap dat velen tegen de scalpers zijn, maar je loopt toch een stuk minder risico en je kan gelijk spelen :P

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 29-01 16:45
BamSlam_ schreef op donderdag 12 november 2020 @ 16:22:
Yes! Het begin is er. Nu de console nog, volgende week via Amazon.de . [Afbeelding]
Hebben we nou allemaal hetzelfde bij bol.com besteld ?

Ik ben licht teleurgesteld in Miles Morales Ultimate Edition. Spiderman Remastered is dus een download code, geen fysieke disk. Miles Morales is wel een disk.

(ja ik ben ouderwets, koop alles nog steeds op schijfjes)

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

• Sjuuls92
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 02-02 19:58
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qVmdenlRB-zVEpSb5CO3Pf71FDk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/WpVmsteRKfH0xFJ3XYPO7U3c.jpg?f=fotoalbum_large

Genoeg op voorraad bij de MM in Zwolle voor de liefhebbers! En ze krijgen ongeveer 50 ps5 binnen volgende week. De 2e levering in januari of februari, maar dat kan natuurlijk nog veranderen.

[ Voor 13% gewijzigd door Sjuuls92 op 12-11-2020 16:43 ]

• Richh
Sjuuls92 schreef op donderdag 12 november 2020 @ 16:41:
[Afbeelding]

Genoeg op voorraad bij de MM Zwolle voor de liefhebbers.
Liggen er ook al fysieke games?

• Evertt
Ik snapt niet aantal voor u.s.a gaan. De levering duurt langer met een hoge verzendkosten en eventueel douane kosten. Heb je een dure ps5 die misschien 3 maanden levering heeft.

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 29-01 16:45
[Afbeelding]

Genoeg op voorraad bij de MM in Zwolle voor de liefhebbers! En ze krijgen ongeveer 50 ps5 binnen volgende week. De 2e levering in januari of februari, maar dat kan natuurlijk nog veranderen.
Mijn camera en remote via Amazon.de komen zo binnen als de DHL bezorger geen honger krijgt. Zal een foto posten. Nog niet gezien hier volgens mij.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

• Tripwire999
Nou ik zit wel te twijfelen om de PS5 naar m'n neef te laten sturen die in Chicago woont (als het lukt om via Wallmart te bestellen). Die kan hem dan als cadeau naar mij sturen waardoor je volgens mij geen invoerrechten hoeft te betalen :P

• Speedierass
  • Laatst online: 08-09-2022
Hey hoe zit het nou met die extra leveringen die zouden komen volgens Sony? Ze zouden er toch meer verzenden vanwege de crappy preorder announcements

• WOD
  • Laatst online: 31-03-2024

WOD

loekf2 schreef op donderdag 12 november 2020 @ 16:45:
[...]

Mijn camera en remote via Amazon.de komen zo binnen als de DHL bezorger geen honger krijgt. Zal een foto posten. Nog niet gezien hier volgens mij.
Uit nieuwsgierigheid, waarom heb je een camera besteld? Waar gebruik je dat voor?

• Sjuuls92
Richh schreef op donderdag 12 november 2020 @ 16:42:
[...]

Liggen er ook al fysieke games?
Ja hoor Demons Souls en Spiderman o.a.

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 02-02 09:27

Denko

|{ing Øf ßlitz

Tripwire999 schreef op donderdag 12 november 2020 @ 16:46:
Nou ik zit wel te twijfelen om de PS5 naar m'n neef te laten sturen die in Chicago woont (als het lukt om via Wallmart te bestellen). Die kan hem dan als cadeau naar mij sturen waardoor je volgens mij geen invoerrechten hoeft te betalen :P
Yeah, that's not how any of this works

PSN & XBL: Denkoyugo

• Djores
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 18-06-2025
Speedierass schreef op donderdag 12 november 2020 @ 16:47:
Hey hoe zit het nou met die extra leveringen die zouden komen volgens Sony? Ze zouden er toch meer verzenden vanwege de crappy preorder announcements
Hebben ze ook gedaan, Amerika heeft meerdere waves gehad.

• laurens700
  • Laatst online: 09-01 13:03
DannyJutten schreef op donderdag 12 november 2020 @ 16:48:
[...]

Uit nieuwsgierigheid, waarom heb je een camera besteld? Waar gebruik je dat voor?
Ik heb ook de camera besteld..Om te streamen gebruik ik hem... :)

Console id: Dr Stream | Playstation 5 | Xbox series X | LG 65 CX | Iphone 11 Pro 256 GB | AirPods Pro | MacBook Pro 16 inch

• Starscreamer
  • Laatst online: 10:50
Spider-man MM pre order had ik geplaatst maar dan de PS4 versie wat een vette game.
Nu benieuwd als de PS5 pre-order (hopelijk gaat alles goed bij bol) komt hoe de game er dan uitziet.
Gratis upgrade love it :)

[ Voor 8% gewijzigd door Starscreamer op 12-11-2020 16:50 ]

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 02-02 22:28
Starscreamer schreef op donderdag 12 november 2020 @ 16:49:
Spider-man MM pre order had ik geplaatst maar dan de PS4 versie wat een vette game.
Nu benieuwd als de PS5 pre-order (hopelijk gaat alles goed bij bol) komt hoe de game er dan uitziet.
Gratis upgrade love it :)
Zag vandaag nog beelden van de PS4-versie, ziet er prima uit.

• Richh
Sjuuls92 schreef op donderdag 12 november 2020 @ 16:48:
[...]

Ja hoor Demons Souls en Spiderman o.a.
Awesome! Vanavond of morgen maar vast ff Spiderman ophalen dan :)

• Speedierass
Djores schreef op donderdag 12 november 2020 @ 16:49:
[...]

Hebben ze ook gedaan, Amerika heeft meerdere waves gehad.
En nederland blijkbaar niet? Kzag ook iets over dat bol.com binnenkort weer nieuwe preorders heeft.

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10:45

CyBeRSPiN

sinds 2001

loekf2 schreef op donderdag 12 november 2020 @ 16:41:
[...]

Hebben we nou allemaal hetzelfde bij bol.com besteld ?

Ik ben licht teleurgesteld in Miles Morales Ultimate Edition. Spiderman Remastered is dus een download code, geen fysieke disk. Miles Morales is wel een disk.

(ja ik ben ouderwets, koop alles nog steeds op schijfjes)
Ja, ik had ook 2 discs verwacht. Naja, scheelt weer een disc wissel als je even wat anders wilt spelen ;)

• Scoep
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 10-04-2023
Zuperni schreef op donderdag 12 november 2020 @ 16:08:
[...]

Ik heb toevallig ook 1 bij Amazon FR en 1 bij Saturn, heb je al wat van Saturn vernomen of contact met ze gehad?
Naar aanleiding van dat mailtje waarin ze iedereen teleurstellen ben ik benieuwd hoeveel ze er krijgen.
Ik heb gechat met Saturn. De medewerker gaf aan dat hij zelf ook in spanning zat te wachten _O-
Verder wist hij niets, hopelijk horen we iets voor de 19e haha.

Van amazon.fr niets meer gehoord na mijn bestelling. Staat gelukkig wel nog in mijn account, dus we zullen het zien

• Starscreamer
  • Laatst online: 10:50
NotSoSteady schreef op donderdag 12 november 2020 @ 16:50:
[...]

Zag vandaag nog beelden van de PS4-versie, ziet er prima uit.
Zeker krijg zelfs hierbij het gevoel dat ze alle toeters en bellen aan hebben staan (PS4 1e versie).
Vraag me af hoe ze het willen verbeteren op de PS5 :P
Scheelt dat ik een 1080p tv heb dus zie toch geen verschil.
Nog een weekje en ik kan je het verschil vertellen op mijn antieke tv ;)

• Raem
[Afbeelding]

Heb je deze foto net gemaakt? Voorraadbeheer op de website zegt namelijk dat er geen voorraad is.

• AP3X
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Ik heb hem eerder deze week gereserveerd bij Nedgame. 500 euro afgerekend. Kan hem altijd annuleren maar dan heb ik iig wat staan ergens.
Prima om tot begin 2021 te wachten, ik heb de PS4 Pro nog met enkele games om te spelen.
Mocht het lukken er volgende week eentje te scoren dan annuleer ik hem weer bij Nedgame.
Tripwire999 schreef op donderdag 12 november 2020 @ 16:46:
Dat werkt niet, invoer rechten en BTW moeten ook gewoon over een gift betaald worden.
Sterker nog het is niet toegestaan voor je neef om hem met een lagere waarde te shippen.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Djores
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 18-06-2025
Speedierass schreef op donderdag 12 november 2020 @ 16:51:
[...]

En nederland blijkbaar niet? Kzag ook iets over dat bol.com binnenkort weer nieuwe preorders heeft.
Klopt, afgezien van een paar landen heeft europa maar 1 wave gehad. Sony will vooral voet aan de grond krijgen in Amerika waar Xbox nog dominant is. Als die markt is verzadigd komen er meer deze kant op.

• Nitwitt1991
Djores schreef op donderdag 12 november 2020 @ 16:57:
[...]

Klopt, afgezien van een paar landen heeft europa maar 1 wave gehad. Sony will vooral voet aan de grond krijgen in Amerika waar Xbox nog dominant is. Als die markt is verzadigd komen er meer deze kant op.
Ik las dat Amerika op zijn minste 12 miljoen units heeft gekregen voor alleen al preorders.... Dat was al niet genoeg. Dus tsjaa..

• xantheman
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 19-08-2021
[...]

Dat denk ik dus ook. Daar eerst de strijd aan gaan met Microsoft (vandaar ook een week eerder release) en Europa en de rest (behalve de mensen die in oktober 2013 al een preorder gedaan hebben) komen daarna.

• Sjuuls92
Raem schreef op donderdag 12 november 2020 @ 16:52:
[...]

Heb je deze foto net gemaakt? Voorraadbeheer op de website zegt namelijk dat er geen voorraad is.
Ja klopt half uurtje geleden ongeveer foto gemaakt bij de mm.

Verwijderd

[...]

Lijkt mij een vreemde afweging om eerst je trouwe base te naaien en de mogelijkheid te creëren dat ze naar Xbox overstappen i.p.v. voldoende op voorraad hebben en daarna de keus maken om meer te leveren aan Amerika.

De PS4 heeft in zijn totaliteit ook al 113 miljoen verkocht. Dat gaat echt niet anders worden met de PS5.

• Nitwitt1991
Dit is nog wel een mooie. Lekker aan het nachtwerken:

https://twitter.com/BCCNL...art%3D579show%3Daction%3D

• Raikkonen_WC
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10:54
Van 18 op 19, betekend dat je hem op de 19de echt niet in huis hebt maar pas de 20ste? Dus 1 dag telaat...

• KoningDeef
  • Laatst online: 27-06-2021
Raikkonen_WC schreef op donderdag 12 november 2020 @ 17:00:
[...]

Van 18 op 19, betekend dat je hem op de 19de echt niet in huis hebt maar pas de 20ste? Dus 1 dag telaat...
liever een dag te laat dan een half jaar

• Nitwitt1991
Raikkonen_WC schreef op donderdag 12 november 2020 @ 17:00:
[...]

Het is natuurlijk even koffiedik kijken. Misschien denken ze ook wel bij BCC van laat ons met rust en dan sturen ze dat. Weten we natuurlijk niet.

• Speedierass
Die preorders van Walmart is toch alleen in Amerika of ben ik nou gek

• Tripwire999
Speedierass schreef op donderdag 12 november 2020 @ 17:05:
Die preorders van Walmart is toch alleen in Amerika of ben ik nou gek
Maar je kan gewoon een order doen en die via services zoals shipitto naar je toe laten sturen

• KoningDeef
  • Laatst online: 27-06-2021
Tripwire999 schreef op donderdag 12 november 2020 @ 17:07:
[...]

Maar je kan gewoon een order doen en die via services zoals shipitto naar je toe laten sturen
Hoe zit het met regions dan? Werken Europese games gewoon op Amerikaanse Playstations?

• Nitwitt1991
KoningDeef schreef op donderdag 12 november 2020 @ 17:08:
[...]

Hoe zit het met regions dan? Werken Europese games gewoon op Amerikaanse Playstations?
Jup dat werkt gewoon

• ryanator
  • Laatst online: 10:29

ryanator

Wilt een PS5 op launch

Heeft bcc nou wel of geen ps5's te koop?

Verwijderd

KoningDeef schreef op donderdag 12 november 2020 @ 17:08:
[...]

Dat oude PAL en NTSC gebeuren is al een tijd vertrokken.

• easy-cloud
  • Laatst online: 31-01 20:44
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/z0fcM785JDIcKWJeTanJtzLCQgk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/xAQqDFUJRkFrmuLrvQw9rSFk.png?f=fotoalbum_large

Hmm kan hem alleen niet aanklikken maar wel voorraad!

• ryanator
  • Laatst online: 10:29

ryanator

Wilt een PS5 op launch

easy-cloud schreef op donderdag 12 november 2020 @ 17:10:
[Afbeelding]

Was altijd al zo

Verwijderd

easy-cloud schreef op donderdag 12 november 2020 @ 17:10:
[Afbeelding]

Geen voorraad. Dit is ook al een tijdje zo. Ook als je bijvoorbeeld Maastricht selecteert. Je kunt echter nooit bestellen. :)
Pagina: 1 ... 97 ... 559 Laatste

Let op:
Om dit topic leesbaar te houden:

• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen

Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen?
Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord