☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
nu staat er "We verkopen de eerste beschikbare PlayStations via deze pagina. De eerste voorraad van de PlayStation 5 zal niet beschikbaar zijn in onze winkels. "
Net stond er nog 19 november.
Ze hebben inderdaad de datum en het moment (rond het middaguur) weggehaald.Evertt schreef op donderdag 12 november 2020 @ 11:25:
Koud blauw weet het volgens mij zelf ook niet meer.
nu staat er "We verkopen de eerste beschikbare PlayStations via deze pagina. De eerste voorraad van de PlayStation 5 zal niet beschikbaar zijn in onze winkels. "
Net stond er nog 19 november.
Kan ik de PlayStation 5 pre-orderen of reserveren? We ontvangen helaas een zeer beperkte voorraad. Daarom verkopen we de PlayStation 5 niet via pre-orders of reserveringen.
VERWARRING!!!
Beide dozen bij de voordeur neergelegd aangebeld en weggereden, en er was niemand thuis....
Fijn dat mijn buurvrouw zo vriendelijk was die het gezien had en mijn pakketjes achter het huis neer heeft gelegd. ( Dit staat ook bij mijn leverings beschrijving, wanneer niet thuis leg het pakket achter mijn huis).
Net gebeld dus door de buurvrouw en heb meteen maar PostNL gebeld.. klacht ingediend, beste bezorger word erop aangesproken door zijn leidinggevende.
Maar goed dat dit niet met mijn PS5 was gebeurd, maar ben gelukkig de hele dag vrij wanneer de Ps5 geleverd word.
Echter kan ik niemand vinden binnen mijn fax praatgroep die dit kan bevestigen...Mmmmm
/s
Ze gaan de verkoop gewoon op een random tijdstip houden om drukte te voorkomen..redrohX schreef op donderdag 12 november 2020 @ 11:28:
[...]
Ze hebben inderdaad de datum en het moment (rond het middaguur) weggehaald.
Duidelijk toch? 18/11 de bestellingen opengooien is geen pre-order of reservering, maar een gewone bestelling uit voorraad.xantheman schreef op donderdag 12 november 2020 @ 11:29:
Meestgestelde vragen
Kan ik de PlayStation 5 pre-orderen of reserveren? We ontvangen helaas een zeer beperkte voorraad. Daarom verkopen we de PlayStation 5 niet via pre-orders of reserveringen.
VERWARRING!!!
Wat is hier verwarrend aan? Dat is toch hoe het is, die text staat er al weken.xantheman schreef op donderdag 12 november 2020 @ 11:29:
Meestgestelde vragen
VERWARRING!!!
Wellicht akkoord gekregen van Sony om het een dag eerder uit te leveren wegens drukte bij de pakketbezorgers? Wishful thinking ^^Richh schreef op donderdag 12 november 2020 @ 11:25:
[...]
Dat staat er hier al maandenen volgens mij bij iedereen.
Ik hoop dat ze 'm daadwerkelijk op 18-11 thuisbezorgen ipv de releasedatum 19-11
neinAn1mA schreef op donderdag 12 november 2020 @ 11:32:
[...]
Wellicht akkoord gekregen van Sony om het een dag eerder uit te leveren wegens drukte bij de pakketbezorgers? Wishful thinking ^^
Ze gingen al nooit pre-orders doen. Vanaf begin zeggen ze al dat ze pas op de 18de online zetten. Enige is dat de tijd nu weggehaald is.kevineuro schreef op donderdag 12 november 2020 @ 11:32:
mogelijk hebben ze nu definitief gehoord hoeveel ze er binnen krijgen en willen ze geen pre orders doen.
Make's sensesk61 schreef op donderdag 12 november 2020 @ 11:40:
[Afbeelding]
Nu nog een ps5... het wordt wat volgende week..
Verwijderd
Of is dit wishful thinking?
Ze zullen dat niet voor de 18e doenkoenvd90 schreef op donderdag 12 november 2020 @ 11:51:
Zal me niet verbazen dat ze hem random een keer open gooien. Puur om niet hetzelfde als de xbox mee te maken.
Of is dit wishful thinking?
Ik zit hier zelf niet meer in, wellicht dat iemand uit de groep deze rol kan overnemen want ik blijf zo bezig om linkjes te delen.
https://chat.whatsapp.com/KpuAxJfauelDLETffkTSe7 is de link voor wie er in wil.
Interessante vraag.Mike.Litoris schreef op donderdag 12 november 2020 @ 11:43:
Wanneer is Sony eigenlijk begonnen met productie?
Is dat niet ergens achterop de sticker te zien, batch nummer ofzo?
Coolblue. Voor de geïnteresseerden.Het klopt inderdaad dat de originele planning was dat deze vanaf het middaguur bij ons te bestellen was. Helaas weten wij dat op dit moment toch nog niet zo zeker. Vandaar dat wij deze melding van de productpagina af hebben gehaald. Een dag voor de release zetten wij de juiste tijd erop.
Dus de 18e zelf zien we het. Weet niet of dat iets uitmaakt als ze alsnog een tijd noemen.
oftewel, niets andere aanpak. Gewoon miss andere tijd.
[ Voor 10% gewijzigd door ryanator op 12-11-2020 11:58 ]
Precies, begrijp ook niet waarom ze niet gewoon via loting werken.xantheman schreef op donderdag 12 november 2020 @ 10:39:
Ze kunnen het best een uurtje een loting aanzetten per account/adres. Dit wordt anders echt een drama.
superhippe witte identicon
1. Klanttevredenheid. Ik heb al meerdere reacties gezien hier van mensen die nooit meer bij MM iets willen kopen.Retawsuna schreef op donderdag 12 november 2020 @ 12:06:
Omdat ze spullen willen verkopen en geld willen verdienen. wat kan hun het schelen hoe dat geld binnenkomt?
2. Tweakertjes hebben enig aanzien op tech vlak, als 'wij' iets slecht vinden en dit uitspreken is dat slechte reclame dat ook uitwerkt op casuals.
[ Voor 3% gewijzigd door xantheman op 12-11-2020 12:10 ]
Verwijderd
Het is wel degelijk een andere aanpak. Aangezien het voorheen 12:00 was, ging iedereen exact om 12:00 klaar zitten. Nu is het maar afwachten en dat kan mogelijk de drukte spreiden, of voorkomen.ryanator schreef op donderdag 12 november 2020 @ 11:57:
[...]
Dus de 18e zelf zien we het. Weet niet of dat iets uitmaakt als ze alsnog een tijd noemen.
oftewel, niets andere aanpak. Gewoon miss andere tijd.
Als van tevoren de tijd wordt aangekondigd, wordt het exact hetzelfde als bij de Xbox. Oh, hij komt om 14:00 online? Mooi, dan kan iedereen om die tijd klaar zitten.Verwijderd schreef op donderdag 12 november 2020 @ 12:09:
[...]
Het is wel degelijk een andere aanpak. Aangezien het voorheen 12:00 was, ging iedereen exact om 12:00 klaar zitten. Nu is het maar afwachten en dat kan mogelijk de drukte spreiden, of voorkomen.
1. ik ken heel veel mensen die dat al jaren zeggen en nu wel degelijk een pre-order bij MM houden. Uiteindelijk praat men meer dan dat men doet.xantheman schreef op donderdag 12 november 2020 @ 12:09:
[...]
1. Klanttevredenheid. Ik heb al meerdere reacties gezien hier van mensen die nooit meer bij MM iets willen kopen.
2. Tweakertjes hebben enig aanzien op tech vlak, als 'wij' iets slecht vinden en dit uitspreken is dat slechte reclame dat ook uitwerkt op casuals.
2. eens, maargoed ik denk ook hier dat dat op grote schaal eigenlijk wel meevalt.
Als ik een shop was zou ik iig helemaal geen PS5's verkopen. Gegarandeerd boze klanten omdat je niet iedereen tevreden kan stellen, je hebt minimaal 1 extra helpdesk/socialmedia medewerker nodig om alle ongeduldige gamers te woord te staan dat het echt wel/niet goed komt... en dat terwijl de winstmarge minimaal is.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Maar ik had een vraagje aan de medetweakers die hun dualsense hebben binnen gekregen; zat jullie dualsense zelf in een zakje toen jullie deze uit de doos haalde? Bij mij namelijk niet en ook zat er een scheurtje bij de opening. Ik heb hierdoor sterk het vermoeden dat deze dus is opengemaakt...
PSN ID: ShadowSaiyan Battle.net:<GoT>ShadowSaiyan#2394
Verwijderd
Haha, ik denk dat je iets teveel 'aanzien' toekent aan 'Tweakertjes'. Dat boeit ze helemaal niets en de 'casuals' boeit het al helemaal niet wat 'wij' vinden.xantheman schreef op donderdag 12 november 2020 @ 12:09:
[...]
1. Klanttevredenheid. Ik heb al meerdere reacties gezien hier van mensen die nooit meer bij MM iets willen kopen.
1. Dat roeptoeteren mensen wel vaker. Om vervolgens bij Black Friday/Red Sunday/White Monday weer vrolijk naar binnen te lopen omdat het bij MM een euro goedkoper is.xantheman schreef op donderdag 12 november 2020 @ 12:09:
[...]
2. Ik denk dat je onze status en invloed een beetje overschat
superhippe witte identicon
Precies. Mensen zitten hoe dan ook klaarTalkan schreef op donderdag 12 november 2020 @ 12:12:
[...]
Als van tevoren de tijd wordt aangekondigd, wordt het exact hetzelfde als bij de Xbox. Oh, hij komt om 14:00 online? Mooi, dan kan iedereen om die tijd klaar zitten.
Omdat mensen hierbij verschillende email adressen kunnen blijven insturen dmv vpn?TheDukemaster schreef op donderdag 12 november 2020 @ 12:04:
[...]
Precies, begrijp ook niet waarom ze niet gewoon via loting werken.
Misschien niet alle mensen die nu uitgaan van 12 uur, mits hij een stuk eerder online komt. Ik kan me voorstellen dat er heel wat mensen zijn die het 'wel leuk' vinden als ze de PS5 gelijk de eerste dag krijgen, maar die het ook niet dramatisch vinden als het niet lukt. Oftewel: zou echt iedereen steeds checken wat de status is?ryanator schreef op donderdag 12 november 2020 @ 12:13:
[...]
Precies. Mensen zitten hoe dan ook klaar
En hoeveel huisadressen en telefoonnummers? Loting is echt wel eerlijker. Via VPN met meerdere huisadressen telefoonnummers etc. zou echt bijna niet gebeuren.koenvd90 schreef op donderdag 12 november 2020 @ 12:13:
[...]
Omdat mensen hierbij verschillende email adressen kunnen blijven insturen dmv vpn?
psn: HertogJack
Wil wel maar de groep is volpiertje1984 schreef op donderdag 12 november 2020 @ 11:54:
Hi iedereen. Ik krijg nog dagelijks berichten over de ps5 whatsapp groep.
Ik zit hier zelf niet meer in, wellicht dat iemand uit de groep deze rol kan overnemen want ik blijf zo bezig om linkjes te delen.
Ik stap er wel uit, mijn buit is binnen. Kan jij er mooi in.
Nee, mijn DualSense zat gewoon naakt in de verpakking, had ook een zakje oid verwacht.ShadowSaiyan schreef op donderdag 12 november 2020 @ 12:12:
Ik heb ook mijn Dualsense, laadstation en headset binnen! Heel blij mee.
Maar ik had een vraagje aan de medetweakers die hun dualsense hebben binnen gekregen; zat jullie dualsense zelf in een zakje toen jullie deze uit de doos haalde? Bij mij namelijk niet en ook zat er een scheurtje bij de opening. Ik heb hierdoor sterk het vermoeden dat deze dus is opengemaakt...
Ik ga er wel uit. Heb er toch al 1. Kan er weer iemand in.
Console id: Dr Stream | Playstation 5 | Xbox series X | LG 65 CX | Iphone 11 Pro 256 GB | AirPods Pro | MacBook Pro 16 inch
Ah ok, ik maakte me al zorgen. Wel beetje slordig, maar goed.An1mA schreef op donderdag 12 november 2020 @ 12:24:
[...]
Nee, mijn DualSense zat gewoon naakt in de verpakking, had ook een zakje oid verwacht.
PSN ID: ShadowSaiyan Battle.net:<GoT>ShadowSaiyan#2394
I know I willCeleone schreef op donderdag 12 november 2020 @ 12:16:
[...]
Misschien niet alle mensen die nu uitgaan van 12 uur, mits hij een stuk eerder online komt. Ik kan me voorstellen dat er heel wat mensen zijn die het 'wel leuk' vinden als ze de PS5 gelijk de eerste dag krijgen, maar die het ook niet dramatisch vinden als het niet lukt. Oftewel: zou echt iedereen steeds checken wat de status is?
Is vol jammer genoeg, is Telegram anders niet een beter alternatief?piertje1984 schreef op donderdag 12 november 2020 @ 11:54:
Hi iedereen. Ik krijg nog dagelijks berichten over de ps5 whatsapp groep.
Ik ga er nu uit. Kan je er alsnog in.KoningDeef schreef op donderdag 12 november 2020 @ 12:37:
[...]
Is vol jammer genoeg, is Telegram anders niet een beter alternatief?
Ai dat is jammer. Al denk ikzelf dat die groep geen nut meer heeft hoor. Je hebt volgende week woensdag een hele kleine kans bij CB en een kleine kans bij BCC en dat is het.
GM is een drama naar mijn mening. Pre-order in April geplaatst en val net buiten de boot. Moest zelf contact opnemen en communiceren verder ook helemaal niks.0c2 schreef op donderdag 12 november 2020 @ 12:52:
Ik zie hier zoveel stress over pre-orders bij MM, Bol en Wehkamp. Maar zijn er hier nog GameMania pre-orders aanwezig? Heb erg het idee dat GM veruit het beste pre-order proces heeft. Geen centje pijn, optijd de bevestiging dat je een console hebt op release. Grote nadeel is natuurlijk dat je dan al 1,5 voor 499/399 een rentevrije lening aan GM hebt verstrekt…
Ja nog een nadeel is dat je in 2019 een pre-order had moeten doen om bij de eerste lichting te zitten.Del_Pello schreef op donderdag 12 november 2020 @ 12:55:
[...]
GM is een drama naar mijn mening. Pre-order in April geplaatst en val net buiten de boot. Moest zelf contact opnemen en communiceren verder ook helemaal niks.
Aangezien het destijds nog niet duidelijk was of deze ook uitgeleverd zou worden, ook bij bol.com gereserveerd en die is ook bevestigd voor levering aankomende donderdag.
Je had maar 1 taak..Senaxx schreef op donderdag 12 november 2020 @ 13:15:
Aangezien Mediamarkt alle geadresseerden niet in de BCC maar in de CC hadden gezet was er af te lezen dat ze er dus 21 uitleveren.
On-topic, Gefeliciteerd!
Misschien interessant om te vermelden welke MM het om gaat. Dan kunnen we het vergelijken met de .JSON van die vestigingSenaxx schreef op donderdag 12 november 2020 @ 13:15:
Van Mediamarkt even geleden mijn bevestiging gehad dat ik mijn PS5 op launchdag kan ophalen. Nummer 1 op de lijst.Aangezien Mediamarkt alle geadresseerden niet in de BCC maar in de CC hadden gezet was er af te lezen dat ze er dus 21 uitleveren.
Aangezien het destijds nog niet duidelijk was of deze ook uitgeleverd zou worden, ook bij bol.com gereserveerd en die is ook bevestigd voor levering aankomende donderdag.
p.s. gefeliciteerd, NR 1 ook echt:P
Lekker handig. Heb je er melding van gedaan bij de AP? Dit is namelijk een datalek.Senaxx schreef op donderdag 12 november 2020 @ 13:15:
Van Mediamarkt even geleden mijn bevestiging gehad dat ik mijn PS5 op launchdag kan ophalen. Nummer 1 op de lijst.Aangezien Mediamarkt alle geadresseerden niet in de BCC maar in de CC hadden gezet was er af te lezen dat ze er dus 21 uitleveren.
Wat een pannenkoeken.
Welke MM? Sontplein of Centrum? Ik heb nog helemaal geen berichtfifanoob schreef op donderdag 12 november 2020 @ 13:07:
vandaag mail gekregen van de MM. Zit helaas niet bij de 1e levering.. Ik was nummer 25 op de lijst voor de versie zonder disc in Groningen.
centrum ( westerhaven )Tr3bboR schreef op donderdag 12 november 2020 @ 13:19:
[...]
Welke MM? Sontplein of Centrum? Ik heb nog helemaal geen bericht
Zijn er mede-Tweakers die ook voor Demon's Souls gaan?
Dan kan je het sowieso al wel vergeten ben ik bang.jellesteeg schreef op donderdag 12 november 2020 @ 13:32:
Sta 11e op een lijst bij een plaatselijke Intertoys en zij geven aan pas dinsdag of woensdag duidelijkheid te kunnen geven of ik er een kan komen afhalen. Heb er zelf een hard hoofd in, dus zoals haast alles en iedereen hier de focus op woensdag met CB en BCC.
Zijn er mede-Tweakers die ook voor Demon's Souls gaan?
Dat verwacht ik ook wel ja. Denk dat ze er maximaal 3 á 4 zullen krijgen. Zuur, maar het is niet anders.reinierkramer schreef op donderdag 12 november 2020 @ 13:33:
[...]
Dan kan je het sowieso al wel vergeten ben ik bang.
Heb net nog een reactie gekregen van de MM. Ze hebben zogenaamd de factuur aangepast naar het juiste bedrag en daarom heb ik die melding dus gekregen, dus als het goed is sta ik nog steeds ongewijzigd op de lijst.Niek_1981 schreef op woensdag 11 november 2020 @ 20:26:
[...]
Raar is het wel, ik ben door jou nogmaals mijn account gaan checken maar bij mij staat er niets tussen. Verwacht dan ook volgende week gewoon telefoon van ze.
Gedoe allemaal.
Ik sta op 3 bij de plaatselijke intertoys dan ben ik heel blij haha.jellesteeg schreef op donderdag 12 november 2020 @ 13:34:
[...]
Dat verwacht ik ook wel ja. Denk dat ze er maximaal 3 á 4 zullen krijgen. Zuur, maar het is niet anders.
Mooie domme reactie.. natuurlijk is ie te bestellen vanaf 19 nov.
En dan ergens halverwege 2021 geleverd zeker
Daar dacht ik ook aan inderdaaddehardstyler schreef op donderdag 12 november 2020 @ 13:19:
[...]
Lekker handig. Heb je er melding van gedaan bij de AP? Dit is namelijk een datalek.
Wat een pannenkoeken.
Pin je nergens op vast hoor, haha. Ik roep ook maar wat gebaseerd op een pure gok. Maar ik zal voor je duimen!reinierkramer schreef op donderdag 12 november 2020 @ 13:36:
[...]
Ik sta op 3 bij de plaatselijke intertoys dan ben ik heel blij haha.
Haha ja verwacht ook niks het is afwachten 😅jellesteeg schreef op donderdag 12 november 2020 @ 13:37:
[...]
Pin je nergens op vast hoor, haha. Ik roep ook maar wat gebaseerd op een pure gok. Maar ik zal voor je duimen!
Haha! Ja dat snap ik volledig. Dat hebben we hier wel geleerd, niks meer doen wat je order kan verzieken.Senaxx schreef op donderdag 12 november 2020 @ 13:37:
[...]
Daar dacht ik ook aan inderdaadMaar die melding bij AP komt er als ik aankomendem aandag mijn PS5 in bezig heb wel.
Haha, oké, vaag allemaal, ben benieuwd.Vitwiz schreef op donderdag 12 november 2020 @ 13:35:
[...]
Heb net nog een reactie gekregen van de MM. Ze hebben zogenaamd de factuur aangepast naar het juiste bedrag en daarom heb ik die melding dus gekregen, dus als het goed is sta ik nog steeds ongewijzigd op de lijst.
Gedoe allemaal.
Een vrouw is een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren, wordt nat zonder dat het regent, zuigt zonder stroom en ze kan een man laten komen zonder dat ze roept.
Denk dat je hem weg moet gooien en toch echt een nieuwe moet halens0kkie schreef op donderdag 12 november 2020 @ 13:40:
Controller net opgehaald bij GM zonder reservering of preorder maar nu al een klein zwart vlekje er op die er niet af wilt
Je bedoeld niet de nieuwe Mute-All knop?s0kkie schreef op donderdag 12 november 2020 @ 13:40:
Controller net opgehaald bij GM zonder reservering of preorder maar nu al een klein zwart vlekje er op die er niet af wilt
Ik ben er bang voor dat dit veel zal voorkomen bij die witte/beige controllers. Op de witte controller van de concurrent heb ik ook al vlekjes in de groefjes.s0kkie schreef op donderdag 12 november 2020 @ 13:40:
Beetje het nadeel van witte controllers. Heb een witte DualShock 4 en daar zaten ook al vrij snel vlekjes op. En in de 'groeven' komt altijd vuil te zitten, al is redelijk gemakkelijk schoon te maken met flossers en een vochtig doekje.s0kkie schreef op donderdag 12 november 2020 @ 13:40:
Ik twijfelde ook hierover, maar ben toch voor de pulse 3d headset gegaan. Past goed bij psvr, chatmixer en 80 euro goedkoper. Moet het nog testen, de kwaliteitjellesteeg schreef op donderdag 12 november 2020 @ 13:22:
Eergisteren zag ik iemand hier de Arctis P7 aanbevelen als headset voor de (nog te preorderen) PS5. Toen even wat reviews gelezen en bekeken en vrijwel direct gekocht. Bevalt prima, dus dank mede-Tweaker voor de aanbeveling!
Welke intertoys was dat?Raikkonen_WC schreef op donderdag 12 november 2020 @ 14:12:
YES! Net gebeld door de lokale Intertoys, dat mijn pre-order definitief was, en ik hem volgende week donderdag kan ophalen! Deze was nog een onzekere voor mij, dus top dat deze doorgaat!
Verwijderd
Welk nummer was je?Raikkonen_WC schreef op donderdag 12 november 2020 @ 14:12:
YES! Net gebeld door de lokale Intertoys, dat mijn pre-order definitief was, en ik hem volgende week donderdag kan ophalen! Deze was nog een onzekere voor mij, dus top dat deze doorgaat!
Daar ben ik dus ook wel heel benieuwd naar.
Dinsdag gebeld en toen zijden ze dat ze tegen het weekend waarschijnlijk meer wisten.easy-cloud schreef op donderdag 12 november 2020 @ 14:19:
Net mijn lokale intertoys gebeld, die hebben nog geen aantallen gekregen?
Van hoeveel ben je er nu verzekerd?Raikkonen_WC schreef op donderdag 12 november 2020 @ 14:12:
Zal een rustgevend gevoel zijn. Mag ik vragen hoeveelste je op de lijst was bij je Intertoys, en welke Intertoys het is?Raikkonen_WC schreef op donderdag 12 november 2020 @ 14:12:
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
| Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen? Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord |
:strip_exif()/f/image/lb6hFgd6qrCY8sNAe6OE4UhV.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/kriG3JcxtkaPONbnRlqSiFzR.jpg?f=fotoalbum_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/29WUmWdBZ5NroeFgLdbqEF0r.png?f=user_large)