Ozzie schreef op maandag 9 november 2020 @ 13:00:
[...]

Tenzij ze met een wachtrij systeem zouden werken waarbij ze duidelijk zeggen dat als je f5't je weer achteraan de wachtrij aansluit, zoals bij ticketverkoop, kan je dat moeilijk tegen gaan.
Is dat nu zo ja? :)

Wist ik niet.. lijkt me stukken eerlijker wel?

• Ozzie
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20:09
Tja het is het voor Coolblue echt de investering niet waard om zoiets te gaan implementeren op hun website. Die paar producten waar zo'n run op is dat het nodig is. Ik denk eerlijk gezegd dat dit de eerste keer is dat er zo'n run is op een product. En over 10 dagen nog een keer bij de PS5 maar daarna zal het weer lang een stuk rustiger zijn.

"Write code as if the next maintainer is a vicious psychopath who knows where you live."

• ryanator
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 28-01 17:32

ryanator

Wilt een PS5 op launch

Loting zou ook goed zijn

• ryanator

ryanator

Wilt een PS5 op launch

Als ze het gewoon eerlijk en goed laten werken. Zolang de site maar niet crasht

• AMARONE
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 14:30
Ozzie schreef op maandag 9 november 2020 @ 13:06:
Tja het is het voor Coolblue echt de investering niet waard om zoiets te gaan implementeren op hun website. Die paar producten waar zo'n run op is dat het nodig is. Ik denk eerlijk gezegd dat dit de eerste keer is dat er zo'n run is op een product. En over 10 dagen nog een keer bij de PS5 maar daarna zal het weer lang een stuk rustiger zijn.
Als ze hun slogan waarmaken en hun eigen beleid zouden ze dat juist wel moeten doen. Alles voor de klant toch.

Maar kan je de pagina al open hebben, wat zou de beste methode zijn volgende week?

[ Voor 7% gewijzigd door AMARONE op 09-11-2020 13:09 ]

• Ozzie
poor Leno schreef op maandag 9 november 2020 @ 13:06:
[...]

Is dat nu zo ja? :)

Wist ik niet.. lijkt me stukken eerlijker wel?
Ja bijvoorbeeld bij de kaartverkoop van het Songfestival was dat zo. Een familielid van me wilde daar graag heen dus die had iedereen gevraagd om de juiste pagina te openen. Volgens werd iedereen die de pagina van te voren al open had in willekeurige volgorde in de wachtrij geplaatst ofzoiets. Uiteindelijk komt het allemaal op hetzelfde neer (geluk), alleen ging in dat geval de website niet down.

"Write code as if the next maintainer is a vicious psychopath who knows where you live."

• cronixx
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-11-2025

cronixx

krieuw

gambler85 schreef op maandag 9 november 2020 @ 10:38:
[...]

@cronixx cronixx , weet jij hoe dat zit bij bol.com? :+
Durf het zo niet te zeggen :+

• Alwayshappyz
  • Laatst online: 26-11-2025
Ozzie schreef op maandag 9 november 2020 @ 12:55:
Ik snap de reacties van mensen weer slecht. Het was de laatste mogelijkheid om er nog een xbox te bestellen, helaas niet gelukt. Nou dan heb je gewoon pech. Ik vind niet dat je daar Coolblue de schuld van kan geven.

Overigens zeggen mensen hier wel dat je 'heel makkelijk' kan schalen, maar in de praktijk is dat gewoon niet waar. Als de site niet gebouwd is om makkelijk te schalen dan kan je er zoveel servers tegenaan gooien als he wil, maar ergens zal er een bottleneck blijven zitten waar de boel dan faalt.

Voor mij is de PS5 bij Coolblue bestellen ook de laatste mogelijkheid, maar ga ik als een kleuter lopen huilen op twitter/tweakers.net als het niet lukt? Nee.
In het Xbox topic is er gepost dat alle Xbox'en blijkbaar telefonisch zijn verkocht. Niks via de site. Terwijl ze continue riepen dat het enkel via de site kon. Zelfs rond 12 uur bleven ze mensen aanmoedigen om het via internet te bestellen. Het te blijven proberen. Ondertussen vrolijk alles telefonisch verkopen.

Mits dat klopt uiteraard. Dat zou gewoon een naaistreek zijn tbh.
Ozzie schreef op maandag 9 november 2020 @ 13:00:
Tenzij ze met een wachtrij systeem zouden werken waarbij ze duidelijk zeggen dat als je f5't je weer achteraan de wachtrij aansluit, zoals bij ticketverkoop, kan je dat moeilijk tegen gaan.
Die hebben we met sneakers vaak maar die werken ook maar matig hoor.

Ik zet meestal mijn land-line dan in de wachtrij en op 4g ga ik gewoon F5'en.
Zit er zeer regelmatig dan eerder in met 4g dan met het apparaat wat "In de wacht" staat.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Ozzie schreef op maandag 9 november 2020 @ 13:06:
Valt wel mee, met zaken als de nieuwe iPhone's is Galaxy's zien we dit ook wel.
Alleen dan nog niet echt de moeite om de site er helemaal voor aan te passen, verkopen doen ze toch wel, met of zonder korte downtime.

• Boterham71
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22-01 13:41
Alwayshappyz schreef op maandag 9 november 2020 @ 13:28:
[...]

In het Xbox topic is er gepost dat alle Xbox'en blijkbaar telefonisch zijn verkocht. Niks via de site. Terwijl ze continue riepen dat het enkel via de site kon. Zelfs rond 12 uur bleven ze mensen aanmoedigen om het via internet te bestellen. Het te blijven proberen. Ondertussen vrolijk alles telefonisch verkopen.

Mits dat klopt uiteraard. Dat zou gewoon een naaistreek zijn tbh.
Lijkt me een sterk verhaal. Denk eerder dat het dan gewoon aan vriendjes verkocht is door de medewerkers.

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:15
Coolblue gaat de potentiële kopers links of rechtsom een oor aan naaien, verwacht ik. Net zoals met Nintendo Switch, Nintendo NES Mini, Nintendo Super NES Mini, Sony Playstation Pro 500M Limited Edition, willen ze boven de 'adviesprijs' verkopen.

[ Voor 3% gewijzigd door Jumpman op 09-11-2020 13:32 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• cronixx

cronixx

krieuw

Jumpman schreef op maandag 9 november 2020 @ 13:31:
Coolblue gaat de potentiële kopers links of rechtsom een oor aan naaien, verwacht ik. Net zoals met Nintendo Switcht, Nintendo NES Mini, Nintendo Super NES Mini, Sony Playstation Pro 500M Limited Edition, willen ze boven de 'adviesprijs' verkopen.
Dat is wel de aloude Coolblue truc, inderdaad.
3 jaar na dato voelt het nog steeds als een naaistreek dat ik 350 voor mijn switch heb betaald ipv 320.

• Jumpman
cronixx schreef op maandag 9 november 2020 @ 13:32:
[...]

3 jaar na dato voelt het nog steeds als een naaistreek dat ik 350 voor mijn switch heb betaald ipv 320.
Hier € 279,00 betaald op de dag van release bij de Media Markt.

• Ozzie
Gelukkig is niemand verplicht om iets te kopen bij Coolblue, maar ik vind het persoonlijk de fijnste webwinkel die er is in Nederland. Maar op een of andere manier vinden mensen dat Coolblue ze, zonder enige reden, een console verschuldigd is. Dat is natuurlijk grote onzin.

Ik heb nu genoeg gezegd over Coolblue vind ik, dus ik laat het hierbij.

• shakespeare
  • Laatst online: 02-08-2025
cronixx schreef op maandag 9 november 2020 @ 13:32:
[...]

lol 3 tientjes waar heb jij het over haha... man man.

• AMARONE
Coolblue heeft een goede marketing, voor de rest niets beter dan elke andere shop.

Hoop dat het telefonische onzin is, zou gewoon een naaistreek zijn. Ondanks de drukte

• Boterham71
Jumpman schreef op maandag 9 november 2020 @ 13:31:
Coolblue gaat de potentiële kopers links of rechtsom een oor aan naaien, verwacht ik. Net zoals met Nintendo Switch, Nintendo NES Mini, Nintendo Super NES Mini, Sony Playstation Pro 500M Limited Edition, willen ze boven de 'adviesprijs' verkopen.
Je lult uit je nek. De console staat gewoon voor 499.

• cronixx

cronixx

krieuw

Jumpman schreef op maandag 9 november 2020 @ 13:33:
[...]

Hier € 279,00 betaald op de dag van release bij de Media Markt.
Ja ik weet dat er op het begin wat onduidelijkheid was over de prijs, maar uiteindelijk zijn we in Nederland, normaal gesproken, uitgekomen op 329,- maar bij Coolblue was dat dus 349,-.

• cronixx

cronixx

krieuw

shakespeare schreef op maandag 9 november 2020 @ 13:37:
[...]

lol 3 tientjes waar heb jij het over haha... man man.
Nergens over, daarom vind ik het zo triest dat Coolblue het op die manier doet.

• AMARONE
kobe_be schreef op maandag 9 november 2020 @ 12:58:
[...]

Dus BCC doet 19/11 om 00:00?
Ik heb geen idee. Maar liever in de nacht dan midden op de dag qua drukte en serverbelasting
cronixx schreef op maandag 9 november 2020 @ 13:38:
[...]

Nergens over, daarom vind ik het zo triest dat Coolblue het op die manier doet.
Nou ja als jij als webwinkel 1000 switchen hebt dan is €30,- toch wel lekker. Ook voor Coolbue.

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 18:40
Er waren hier ook nog mensen die dachten dat het nog wel zal meevallen met de drukte bij Coolblue. Dit bovendien nog maar Series X, de PS5 is een veelvoud populairder in Nederland.

• cronixx

cronixx

krieuw

Donstil schreef op maandag 9 november 2020 @ 13:41:
[...]

Nou ja als jij als webwinkel 1000 switchen hebt dan is €30,- toch wel lekker. Ook voor Coolbue.
Nja ik snap de gedachtegang ook wel... vind het alleen triest en vraag me dus af of het 't wel waard is om je klanten op die manier "te naaien".

Blijkbaar wel want ik ben er niet minder om gaan bestellen bij Coolblue, maar toch :+

• G4mert
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 11-04-2025
Ik hou ook de series X leveringen van Wehkamp in de gaten. Dat lijkt zelfs een dag van te voren niet vlot te verlopen.. mensen die nu te horen krijgen dat ze niet bij de 1e batch zitten. Beloofd weer wat voor de PS5 Wehkamp orders.

• Jumpman
Boterham71 schreef op maandag 9 november 2020 @ 13:37:
[...]

Je lult uit je nek. De console staat gewoon voor 499.
Ja, maar niemand heeft er één kunnen kopen. Kijk dan op Budgetgaming.nl bij de andere consoles die ik noemde, allemaal duurder verkocht bij Coolblue.

Het maakt mij niet uit, ik heb al ergens anders gekocht, maar ik snap niet dat mensen Coolblue beschermen. De marketing is goed, makkelijke problemen lossen ze snel op met veel bombarie, maar zuiver zijn ze niet.

• Boterham71
Jumpman schreef op maandag 9 november 2020 @ 13:52:
[...]

Ja, maar niemand heeft er één kunnen kopen. Kijk dan op Budgetgaming.nl bij de andere consoles die ik noemde, allemaal duurder verkocht bij Coolblue.

Het maakt mij niet uit, ik heb al ergens anders gekocht, maar ik snap niet dat mensen Coolblue beschermen. De marketing is goed, makkelijke problemen lossen ze snel op met veel bombarie, maar zuiver zijn ze niet.
Fair enough, maar ik hoef geen andere consoles en deze 499 prijs is gewoon bevestigd.

Overigens betaal ik graag 30 euro meer voor een bestelling die gewoon normaal doorloopt.

• Santiago2019
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 04-01-2022
Boterham71 schreef op maandag 9 november 2020 @ 13:54:
[...]

Fair enough, maar ik hoef geen andere consoles en deze 499 prijs is gewoon bevestigd.

Overigens betaal ik graag 30 euro meer voor een bestelling die gewoon normaal doorloopt.
Mijn limiet is op dit moment 600 euro als ik er een kan vinden die gegarandeerd geleverd wordt op launch. Eigenlijk al te gek voor woorden maar goed ik heb op dit moment niks om op te gamen.

• WindowToThePast
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 16-02-2021
Wat dan wel weer positief stemt is dat mensen er wel in geslaagd zijn de xbox via BCC te bestellen as we speak. Ik weet niet of dit aangekondigd was, maar biedt wellicht wat hoop voor mensen die volgende week bij CB misgrijpen.

• Shifty47
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 13:19
Goed om te weten is dat de XSX net te bestellen is/was bij BCC.
Als ze hetzelfde doen voor de PS5 betekend dat je volgende week woensdag rond 14:00 klaar moet zitten.

• Boterham71
WindowToThePast schreef op maandag 9 november 2020 @ 14:10:
Wat dan wel weer positief stemt is dat mensen er wel in geslaagd zijn de xbox via BCC te bestellen as we speak. Ik weet niet of dit aangekondigd was, maar biedt wellicht wat hoop voor mensen die volgende week bij CB misgrijpen.
Zijn die random in de verkoop gegaan of was er een tijd aangekondigd?

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15:54
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Q-zJLhe1BkmMzrUFi8WKPPgqXJI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/ULK8npi8aUjfmjHuz1idKE3F.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HI8QCKaMiU1XzVTJS-8kTCPzQ3Q=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/m9C7rWdbx2sB52Y5ChGRQGMg.gif?f=user_large

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

• ericafterdark
  • Laatst online: 24-01 11:27
Mail van Bol hier ook binnen. Yes yes yes!

Hier had uw reclame kunnen staan.

• EnterToets
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 16-12-2025

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 10-01 09:53
Hier ook de mail :D Hartverzakking natuurlijk toen ik een mail zag met "informatie over je bestelling".

Leuk dat Bol dit doet. Hadden ze niet hoeven doen natuurlijk, maar het is een leuk gebaar.

[ Voor 31% gewijzigd door yinx84 op 09-11-2020 14:28 ]

• ryanator

ryanator

Wilt een PS5 op launch

Ps5 zou toch bij bcc middernacht zijn?

• G4mert
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 11-04-2025
Heb ook de mail van bol! Voelt goed :)

• Starscreamer
  • Laatst online: 19-01 13:16
Hier ook bol mail binnen _/-\o_

• dehardstyler
  • Laatst online: 09:21
ryanator schreef op maandag 9 november 2020 @ 14:27:
Ps5 zou toch bij bcc middernacht zijn?
Dus van 17 op 18 november bedoel je?

• 0daro0
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 19-03-2025
dehardstyler schreef op maandag 9 november 2020 @ 14:28:
[...]

Dus van 17 op 18 november bedoel je?
Launch date is de 19e, en de verkoop zou 18e moeten zijn.

• Niek_1981
  • Laatst online: 10-11-2025

Niek_1981

Think Different.

Je kunt zeggen en denken wat je wilt over Bol.com maar tot nu toe hebben ze hun zaakjes er goed op orde.

Een vrouw is een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren, wordt nat zonder dat het regent, zuigt zonder stroom en ze kan een man laten komen zonder dat ze roept.

• Kraziey
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12:01
Het is aan, de hype is real! Ook hier de bol.com bevestiging binnen! oOo

• dehardstyler
  • Laatst online: 09:21
0daro0 schreef op maandag 9 november 2020 @ 14:28:
[...]

Launch date is de 19e, en de verkoop zou 18e moeten zijn.
Ja dat snap ik, maar die 00:00 is dus van 17 op 18. :)
Dat wilde ik even zeker weten.

• whyz
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

whyz

Afdeling icoonloos

Ik blijf het wel een vreemd iets vinden dat we een week langer moeten wachten voor de levering van de console (Why Sony!!) en dat de accessoires volgens de mail van Bol.com wel gewoon de 12e geleverd worden.

Maar goed, ik mag maar blij wezen dat de levering bevestigd is.

Right for all the wrong reasons.

• Ambition88
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 13:44
Hype hier ook de mail gekregen

• RaiOcean
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 09-09-2021
Ook mail net binnen, Hyped!

• ajaxkoen93
  • Laatst online: 06-02-2021
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/my4qJG3dBzqfEJAlEWOZhfvsEcc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Z4e1JJXZuRwSNRLCkv5KxwzT.jpg?f=fotoalbum_large

Hoppa hier ook mail binnen! Stiekem hopen dat hij perongeluk paar dagen eerder geleverd word haha.

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 28-01 15:10

s0kkie

Cowabunga

Zonder moeite op 17-9 besteld en over 10 nachtjes eindelijk los gaan _/-\o_

• rvone
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 15-10-2025
gnauw schreef op maandag 9 november 2020 @ 14:37:
Gaat nu iedereen hier zijn mailtje dumpen?
Yup, zo ging/ gaat het bij de buren van Xbox ook. :+

• WOD
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 31-03-2024

WOD

Ik heb de mail ook. Ben alleen vergeten de headset en media remote te bestellen. Iemand enig idee waar je deze nog kan krijgen voor de 19e? Hoop ergens dat ze mss nog ergens in de winkel liggen deze week.

• Houthuizen96
  • Laatst online: 03-03-2024
Besteld bij Media Markt Eindhoven Centrum, we hebben vanuit hen een speciale website gekregen waarbij je accessoires kon toevoegen. Afgelopen week stond mijn order als "created", nu als "busy". Lijkt iets te gebeuren!
Voor mijn orders ook de mailtjes binnen, nice wel.
Toch even een leuke "verrassing" zo op de maandag.

Nu kunnen we echt gaan aftellen.

• Appie_1988
  • Laatst online: 19:54
Ik was een van de lucky ones die op 29 okt nog kon bestellen bij Bol en net ook de mail ontvangen *O*

• 0daro0
Houthuizen96 schreef op maandag 9 november 2020 @ 14:39:
Besteld bij Media Markt Eindhoven Centrum, we hebben vanuit hen een speciale website gekregen waarbij je accessoires kon toevoegen. Afgelopen week stond mijn order als "created", nu als "busy". Lijkt iets te gebeuren!
speciale website ?

• Segafreak83
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-12-2024
Bol mail hier ook binnen, Hyped!

• Fountain
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 24-11-2020
Is mij gelukkig ook gelukt om een xbox bij BCC te krijgen na 10000 pogingen. Hopelijk komt hij morgen ook echt binnen

• Santiago2019
  • Laatst online: 04-01-2022
Ik ben zo blij voor jullie allemaal met je bol!

Afbeeldingslocatie: https://3.bp.blogspot.com/--Db-esueXgI/VdWCSwMewZI/AAAAAAAATRs/mfthDsaKuwc/s1600/kid-crying-interview.gif

• Houthuizen96
  • Laatst online: 03-03-2024
Ze hebben een speciale pre-order portal gemaakt voor de pre-orders die in de winkel waren geplaatst. Als je op Eindhoven zoekt in dit topic, zie je een aantal screenshots

Overigens: zijn er ook mensen die alleen een accessoire bij Bol hebben besteld die nu ook een mailtje binnen hebben? Heb zelf de Media Remote daar besteld, maar nog niets binnen gehad.

[ Voor 22% gewijzigd door Houthuizen96 op 09-11-2020 14:45 ]

• spietie
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 05-01 15:12
Hoop dat BOL nog komt met een tweede ronde de dag ervoor. Coolblue zal terug in het honderd lopen.

SPiET

• 0daro0
Houthuizen96 schreef op maandag 9 november 2020 @ 14:43:
[...]

Ze hebben een speciale pre-order portal gemaakt voor de pre-orders die in de winkel waren geplaatst. Als je op Eindhoven zoekt in dit topic, zie je een aantal screenshots
Op die fiets, ik heb gewoon online besteld.

• Boterham71
Weet iemand of BCC nu heeft aangegeven hoe laat er te bestellen valt, of is het gewoon F5'en vanaf middernacht..? Aangezien de XBOX om 14:00 was.

[ Voor 12% gewijzigd door Boterham71 op 09-11-2020 14:46 ]

• kobe_be
  • Laatst online: 08-12-2020
Boterham71 schreef op maandag 9 november 2020 @ 14:46:
Weet iemand of BCC nu heeft aangegeven hoe laat er te bestellen valt, of is het gewoon F5'en vanaf middernacht..? Aangezien de XBOX om 14:00 was.
Ik heb contact gehad met BCC. Ze kunnen geen uur zeggen. Enkel de website in het oog houden op de dag van release... |:( 8)7

• Boterham71
kobe_be schreef op maandag 9 november 2020 @ 14:48:
[...]

Ik heb contact gehad met BCC. Ze kunnen geen uur zeggen. Enkel de website in het oog houden op de dag van release... |:( 8)7
Slimmer dan CB om eerlijk te zijn. Zal we rond dezelfde tijd zijn, maar ik ga wel ff middernacht kijken+ 12.00 +14.00 en de rest maar hier online zijn..

• alionfire
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 27-08-2025
Boterham71 schreef op maandag 9 november 2020 @ 14:46:
Nope, weten/zeggen zij niet. Dat wordt continu refreshen vanaf 17 november 23:59 :P

Security & Privacy Geek • PSN: alionfiree •

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 29-01 16:45
Hieperdepiep hier ook!! Bol lijkt z'n logistiek op orde te hebben.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

• Ozzie
Tracker op de BCC website aanzetten op de 18e, krijg je vanzelf een melding als er iets veranderd. Tenminste dat heb ik gedaan. Ook op die van Coolblue trouwens.

• Djores
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 18-06-2025
alionfire schreef op maandag 9 november 2020 @ 14:49:
[...]

Nope, weten/zeggen zij niet. Dat wordt continu refreshen vanaf 17 november 23:59 :P
Er was wel iemand in dit topic die een tweet van BCC.nl had gedeeld waarin gezegd werd dat ze om middernacht van 18 op 19 pre-orders zouden aannemen.

• Boterham71
Ozzie schreef op maandag 9 november 2020 @ 14:50:
Tracker op de BCC website aanzetten op de 18e, krijg je vanzelf een melding als er iets veranderd. Tenminste dat heb ik gedaan. Ook op die van Coolblue trouwens.
Tracker werkt niet perfect en vind ik irritant met die verspringende tabjes, maar heb een andere manier.

• AMARONE
Djores schreef op maandag 9 november 2020 @ 14:51:
[...]

Er was wel iemand in dit topic die een tweet van BCC.nl had gedeeld waarin gezegd werd dat ze om middernacht van 18 op 19 pre-orders zouden aannemen.
17 op18 bedoel je?

• kobe_be
loekf2 schreef op maandag 9 november 2020 @ 14:50:
[...]

Hieperdepiep hier ook!! Bol lijkt z'n logistiek op orde te hebben.
Is dat zo? Ik krijg op de beginpagina van bol een melding dat er vertragingen kunnen zijn. Ik heb vrijdag een pakje besteld, dat zou zaterdag geleverd worden. Is uitgesteld tot maandag, vandaag dus. Ik krijg net een mail dat het opgeschoven is naar morgen... Hopelijk worden die PS5's tijdig geleverd want ik gun het iedereen hier hoor 8)

• 0daro0
kobe_be schreef op maandag 9 november 2020 @ 14:51:
[...]

Is dat zo? Ik krijg op de beginpagina van bol een melding dat er vertragingen kunnen zijn. Ik heb vrijdag een pakje besteld, dat zou zaterdag geleverd worden. Is uitgesteld tot maandag, vandaag dus. Ik krijg net een mail dat het opgeschoven is naar morgen... Hopelijk worden die PS5's tijdig geleverd want ik gun het iedereen hier hoor 8)
Misschien versturen ze wel samen en heb je hem morgen al binnen haha. _/-\o_

• kobe_be
Mij hebben ze gezegd dat ze online verkopen op de dag van de release, 19/11 dus...

• kobe_be
0daro0 schreef op maandag 9 november 2020 @ 14:52:
[...]

Ik heb geen PS5 via bol.com, dat zou een hééééél leuke verrassing zijn dan :+

• Djores

• Boterham71

• RaiOcean
Ik ging dus net even langs bij de lokale Intertoys, om even te checken of ze nog iets van Accessoires binnenkregen.

Ze krijgen daar dus 5 PS5's geleverd, er waren 80 pre-orders.
Hij krijgt 0 Headsets, 0 Charging stations & alleen maar enkele controllers geleverd. Allemaal pas de 19e in de verkoop.

• Guerilla
  • Laatst online: 25-08-2025
RaiOcean schreef op maandag 9 november 2020 @ 15:02:
Ik ging dus net even langs bij de lokale Intertoys, om even te checken of ze nog iets van Accessoires binnenkregen.

Ze krijgen daar dus 5 PS5's geleverd, er waren 80 pre-orders.
Hij krijgt 0 Headsets, 0 Charging stations & alleen maar enkele controllers geleverd. Allemaal pas de 19e in de verkoop.
In welke dorp is dit? Of is dit echt in een stad?

• WOD

WOD

Ouch. Ik heb een pre-order bij Mediamarkt (en zit bij levering) en loop donderdag even naar binnen om te kijken of ze accessoires hebben liggen.

• cronixx

cronixx

krieuw

DannyJutten schreef op maandag 9 november 2020 @ 15:06:
Ouch. Ik heb een pre-order bij Mediamarkt (en zit bij levering) en loop donderdag even naar binnen om te kijken of ze accessoires hebben liggen.
Aanstaande donderdag dan...?

• RaiOcean
Een Dorp. maar zou dat uitmaken denk je?

• Boterham71
RaiOcean schreef op maandag 9 november 2020 @ 15:07:
niet veel

• cronixx

cronixx

krieuw

RaiOcean schreef op maandag 9 november 2020 @ 15:07:
M.b.t. geleverde aantallen wel, denk ik.

De Intertoys in Amsterdam Centrum zal meer krijgen dan die in dorp X in Drenthe.

• WOD

WOD

cronixx schreef op maandag 9 november 2020 @ 15:06:
[...]

Aanstaande donderdag dan...?
Klopt. Dan gaan ze in de verkoop en zouden bijvoorbeeld controllers in de schappen moeten liggen. Nu hopen dat ze ook nog extra remotes en headsets hebben, anders is het even afwachten.

• 0daro0
DannyJutten schreef op maandag 9 november 2020 @ 15:06:
Had jij hem ook in de winkel besteld of online, en hoe weet je dat je bij de eerste levering zit ?

• cronixx

cronixx

krieuw

DannyJutten schreef op maandag 9 november 2020 @ 15:09:
[...]

Klopt. Dan gaan ze in de verkoop en zouden bijvoorbeeld controllers in de schappen moeten liggen. Nu hopen dat ze ook nog extra remotes en headsets hebben, anders is het even afwachten.
Haha was mijn plan ook... voor de headset.

• Guerilla
  • Laatst online: 25-08-2025
Dat zal zeker wel uitmaken hoor. Een stad heeft natuurlijk meer inwoners wat een grotere afzetmarkt betekent.

• WOD

WOD

0daro0 schreef op maandag 9 november 2020 @ 15:09:
[...]

Had jij hem ook in de winkel besteld of online, en hoe weet je dat je bij de eerste levering zit ?
Ik heb hem fysiek in de winkel besteld, ergens vrij vroeg voordat zelfs de prijs bekend was. Ik werd ergens eind oktober gebeld door ze, met de boodschap dat ik bij de eerste lichting zat. Volgens mij krijgen ze er een stuk of 80 en was ik nummer 26 ofzo.

• cronixx

cronixx

krieuw

Ben wel benieuwd of de mensen die hem vorige week nog bij bol.com hebben kunnen bestellen ook de mail hebben gehad vandaag?

• Appie_1988
  • Laatst online: 19:54
cronixx schreef op maandag 9 november 2020 @ 15:12:
Ben wel benieuwd of de mensen die hem vorige week nog bij bol.com hebben kunnen bestellen ook de mail hebben gehad vandaag?
Ja, 29 okt besteld en ook de mail gehad.

• cronixx

cronixx

krieuw

Appie_1988 schreef op maandag 9 november 2020 @ 15:13:
[...]

Ja, 29 okt besteld en ook de mail gehad.
Nice!! lekker hoor.

• Vibravis
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15:56
cronixx schreef op maandag 9 november 2020 @ 15:12:
Ik ben ook benieuwd. Ik heb de mijne vorige week bij de MM online kunnen bestellen doordat mijn tracker afging. Betaald en al dus ben benieuwd :)

• pindaman99
  • Laatst online: 14-12-2020
Trackers zijn de afgelopen paar dagen niet afgegaan of wel? Lijkt erop dat ze gestopt zijn met af en toe nog pre-orders online gooien

• Djores
pindaman99 schreef op maandag 9 november 2020 @ 15:15:
Trackers zijn de afgelopen paar dagen niet afgegaan of wel? Lijkt erop dat ze gestopt zijn met af en toe nog pre-orders online gooien
Alleen vals alarm

• 0daro0
pindaman99 schreef op maandag 9 november 2020 @ 15:15:
Denk dat dit met name annuleringen zijn, mogelijk toch voor een series x gegaan en daardoor geannuleerd.

• AMARONE
Bij het kopen van ajax kaarten lukt mij het op ka toor altijd, thuis heb ik meer problemen. Misschien dat snel internet je toch net die voorsprong geeft?

Overnachten op kantoor

• 0daro0
Voor de Mensen die bij MM online hebben besteld, staat daar nog steeds in behandeling ?

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 29-01 16:45
0daro0 schreef op maandag 9 november 2020 @ 14:52:
[...]

Vaag, Mijn nieuwe Nepresso apparaat zit al in het busje naar de AH. Vanmorgen besteld.

Ik heb met DHL en Amazon slechtere ervaringen de laatste tijd. Bestel nooit met Prime op donderdag, want vrijdag of zaterdag altijd drama.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

• TrueGamer
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 29-01 15:26
0daro0 schreef op maandag 9 november 2020 @ 15:20:
Voor de Mensen die bij MM online hebben besteld, staat daar nog steeds in behandeling ?
Jaa standaard riedeltje:

"Pre-order nu, 18-11-2020 direct thuisbezorgd Wordt verzonden zodra er voorraad is | In behandeling"
Pagina: 1 ... 80 ... 559 Laatste

Let op:
Om dit topic leesbaar te houden:

• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen

Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen?
Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord