Verwijderd

shakespeare schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 14:00:
[...]

ik bestel er sowieso meerdere bij coolblue als het lukt
Hopelijk mag er maar 1 worden besteld per klant, in deze schaarste meerdere proberen te bestellen snap ik sowieso niet.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2020 14:19 ]

• 020warrior
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 09-12-2025
Net ook van de Mediamarkt een mail gehad dat ik hem mag ophalen op de 19e.. plus de accessoires die ik erbij wil!.. heeft even geduurd maar het is er eindelijk de bevestiging!!

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 27-12-2025
Tripwire999 schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 14:02:
[...]

Hoop dat ze bij Coolblue gewoon een limiet hebben van 1 per klant eigenlijk.
Hebben ze, als je toch meer besteld, cancelen zij de hele order.

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

• ryanator
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 28-01 17:32

ryanator

Wilt een PS5 op launch

Dutchzilla schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 15:49:
[...]

Hebben ze, als je toch meer besteld, cancelen zij de hele order.
Perfect _/-\o_

• laurens700
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 09-01 13:03
Guerilla schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 11:47:
[...]

Ik denk het wel. De meerderheid gaat voor de Disk versie.

Ik koop heel weinig spellen (meestal de exclusives), dus dat digitale games iets duurder zijn is voor mij geen probleem.
Daarnaast komt de XSX aanstaande dinsdag binnen dus als ik een 3rd party spel op disk wil spelen koop ik die voor de Xbox wel.

Je moet dus wel even kijken wat het beste is voor jouw situatie. Wordt de PS5 jouw main platform en koop je veel spellen dan zou ik beter de Disk versie kopen.
Ik heb zowel de PS5 Disk als de Xbox Series X. De exclusives meer voor de playstation en ga er een beetje vanuit dat de multi platform games beter zijn op de series X, maar dat wacht ik af met de reviews.
Ben alleen benieuwd of ik straks de ps5 camera op de xbox werkend kan krijgen.

Console id: Dr Stream | Playstation 5 | Xbox series X | LG 65 CX | Iphone 11 Pro 256 GB | AirPods Pro | MacBook Pro 16 inch

• k1978
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09:03
Is ergens die headset nog te bestellen ?

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
020warrior schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 15:44:
Net ook van de Mediamarkt een mail gehad dat ik hem mag ophalen op de 19e.. plus de accessoires die ik erbij wil!.. heeft even geduurd maar het is er eindelijk de bevestiging!!
Had je in de winkel besteld of online? Welk filiaal? En welke datum had je gereserveerd?

[ Voor 4% gewijzigd door Farabi op 07-11-2020 16:10 ]

• Kalder
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-06-2023
k1978 schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 16:05:
Is ergens die headset nog te bestellen ?
Lijkt er momenteel niet op. Coolblue in de gaten houden op 18 november. Als je al een Pre-order hebt van de PS5 denk ik dat je daar nog wel een Pulse 3D headset kunt bemachtigen, dat zal in ieder geval makkelijker zijn dan een PS5 te bemachtigen lijkt me.

🎶 Gets a little messy in heaven 🎶

• 020warrior
  • Laatst online: 09-12-2025
Hamazaki schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 16:08:
[...]

Had je in de winkel besteld of online? Welk filiaal? En welke datum had je gereserveerd?
in de Winkel zelf in Juli al!
Amsterdam West!

• k1978
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09:03
Kalder schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 16:09:
[...]

Lijkt er momenteel niet op. Coolblue in de gaten houden op 18 november. Als je al een Pre-order hebt van de PS5 denk ik dat je daar nog wel een Pulse 3D headset kunt bemachtigen, dat zal in ieder geval makkelijker zijn dan een PS5 te bemachtigen lijkt me.
De PlayStation is gelukkig wel gelukt. Maar zou ook graag die headset willen. Maar das inderdaad niet belangrijkste 😄👍

• Soussi.
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 01-01-2021
k1978 schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 16:11:
[...]

De PlayStation is gelukkig wel gelukt. Maar zou ook graag die headset willen. Maar das inderdaad niet belangrijkste 😄👍
Ik denk dat kort na de release de headsets en chargers heel voorradig zullen zijn.

• laurens700
k1978 schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 16:11:
[...]

Die vraag had ik ook gesteld en die was door de mod verwijderd, omdat ik het zelf maar moest uit gaan zoeken. Vroeg me namelijk ook af of die ergens nog in een winkel was. :)

Console id: Dr Stream | Playstation 5 | Xbox series X | LG 65 CX | Iphone 11 Pro 256 GB | AirPods Pro | MacBook Pro 16 inch

• Farabi
  • Niet online
Echt gek dat de spellen en other stuff op 12 nov beschikbaar zijn, maar niet de console. Toch maar spiderman even ge-preorderd omdat gezeik ook te voorkomen.

• ryanator

ryanator

Wilt een PS5 op launch

Games komen wel gewoon in winkels te liggen neem ik aan?

• Farabi
  • Niet online
ryanator schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 17:28:
Games komen wel gewoon in winkels te liggen neem ik aan?
Ja, maar kreeg er toch de kriebels van. Dus toch maar een bestelling geplaatst.

• cronixx
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-11-2025

cronixx

krieuw

laurens700 schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 16:18:
[...]

Die vraag had ik ook gesteld en die was door de mod verwijderd, omdat ik het zelf maar moest uit gaan zoeken. Vroeg me namelijk ook af of die ergens nog in een winkel was. :)
Mijn theorie is dat je 12 november nog wel kans maakt in de fysieke Media Markt winkels.
Omdat Winkel voorraad en Online voorraad gescheiden is en ik niet verwacht dat er veel mensen IN de winkel een pre-order voor de headset hebben gedaan, denk ik dat je daar nog wel terecht kan.

edit; let wel dit is mijn eigen gevoel hoor, zeker niet gebaseerd op feiten.

[ Voor 6% gewijzigd door cronixx op 07-11-2020 17:56 ]

• ziconl
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 26-01 00:47
020warrior schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 15:44:
Nice. Weet je op welke plaats je stond en welke vestiging? Ik word blijkbaar gebeld, maar nog niets gehoord.

• laurens700
cronixx schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 17:56:
[...]

Mijn theorie is dat je 12 november nog wel kans maakt in de fysieke Media Markt winkels.
Omdat Winkel voorraad en Online voorraad gescheiden is en ik niet verwacht dat er veel mensen IN de winkel een pre-order voor de headset hebben gedaan, denk ik dat je daar nog wel terecht kan.

edit; let wel dit is mijn eigen gevoel hoor, zeker niet gebaseerd op feiten.
Dat zou goed kunnen inderdaad. Ik zal dan naar een MM gaan of even bellen. Thanks voor het meedenken!

• erkinacar5
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 18-11-2020
Hello, sorry for my ignorance. Does anyone have a list of retailers that will sell PS5 on release (instead of pre-orders)? I know coolblue will do this, but not sure if there are any other places I can try on launch (since it's very likely I will not get one due to website crashing and all).

Thank you so much, and sorry if this information was already here. My Dutch is very limited :/

• Larsnij
  • Laatst online: 22-11-2021
erkinacar5 schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 20:59:
Hello, sorry for my ignorance. Does anyone have a list of retailers that will sell PS5 on release (instead of pre-orders)? I know coolblue will do this, but not sure if there are any other places I can try on launch (since it's very likely I will not get one due to website crashing and all).

Thank you so much, and sorry if this information was already here. My Dutch is very limited :/
None... its just pre-orders only.

• reinierkramer
  • Laatst online: 11-12-2025

Only coolblue en bcc no other retailers

• morm
  • Registratie: Maart 2006
  • Nu online
Verkeerde topic

[ Voor 97% gewijzigd door morm op 07-11-2020 21:16 ]

• King Dingeling
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-01 15:25
morm schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 21:05:
Is er hier iemand die de Xbox Series X bij BCC heeft besteld?

Ikzelf heb op 22 sptember een pre-order bij BCC geplaatst met betaling achteraf (aferpay).
Hiervan heb ik een orderbevestiging ontvangen en ook in de afterpay app staat de betaling aangemeld.

Bij het bestellen heb ik er ook voor gekozen om een account aan te maken om de order te kunnen volgen.
Nu geeft de site van BCC echter aan mijn account niet te herkennen. Ook het klikken op het artikel in de orderbevestiging stuurt mij naar een niet-bestaande pagina.

Ik heb geen enkele annulering o.i.d. ontvangen en ook in de afterpay app staat de betaling nog altijd.

Heeft hier ook iemand een preorder bij BCC gedaan en dezelfde ervaring?
Ben bang dat ik uiteindelijk toch geen Xbox op releasedag mag verachten.
Dit is het PS5 topic...ik zou de vraag in het andere topic stellen.

PSN id: K1ngD1ng3l1ng | BF3 PC: KingDing3ling

• morm
  • Registratie: Maart 2006
  • Nu online
King Dingeling schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 21:15:
[...]

Dit is het PS5 topic...ik zou de vraag in het andere topic stellen.
Oeps... sorry. inderdaad verkeerde topic |:(

• spijkerhoofd
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 08:47

Only Coolblue or BCC, but be quick because they have a smal, limited stock which will be sold out in minutes.

• cronixx

cronixx

krieuw

You won't be able to just walk into a store and buy one on launch day as Sony has said the PS5 launch is 'Online Orders Only' (+ store pickup after an online order) in all of Europe.

see: https://blog.playstation....unch-day-ordering-update/

So your best (and only) bets are Coolblue and BCC, Coolblue doesn't offer store pickup for the PS5 though. My guess is BCC won't either, but that's just a guess.

• ryanator

ryanator

Wilt een PS5 op launch

Miss is deze vraag al gesteld maar komen de games in winkels vanaf de 12 of 19e?

• cronixx

cronixx

krieuw

ryanator schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 22:22:
Miss is deze vraag al gesteld maar komen de games in winkels vanaf de 12 of 19e?
De officiele release dag is 12, of je ook daadwerkelijk een winkel binnen kan stappen en ze uit het schap kan pakken dat weet ik niet, maar verwacht ik wel.

• Farabi
  • Niet online
stiekem hoop ik dat ze de PS5 ook 12 november leveren, omdat de xbox ook volgende week uitkomt. maar helaas zijn mensen al gebeld om hem 19 november af te halen.

• daltona
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 07-07-2025
Woehoe, ook ik heb een mail gehad dat mijn ps5 19nov klaar ligt bij de mediamarkt. Had ook een preorder bij gamemania al in juli geplaatst, maar de belde dat ik niet bij de eerste levering zit.

<Ryzen 7 5800X3D <-> RX 6800XT <-> 1440p>

• Farabi
  • Niet online
daltona schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 23:11:
Woehoe, ook ik heb een mail gehad dat mijn ps5 19nov klaar ligt bij de mediamarkt. Had ook een preorder bij gamemania al in juli geplaatst, maar de belde dat ik niet bij de eerste levering zit.
had je in de winkel ge-preordered? wanneer? filiaal? zou fijn zijn als de mensen die bij MM hebben besteld dit zou doorgeven. dit geeft een beter beeld over de pre-orders daar.

[ Voor 15% gewijzigd door Farabi op 07-11-2020 23:30 ]

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08-2025
het wordt een lastige klus om dat ding op 19 november te krijgen... denk ik.

• Major_ton
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 29-01 21:42

Major_ton

Shoot!

Hier op 6 november een mailtje gekregen dat ik de PS5 op 19 november vanaf 09:30 uur kan komen halen bij MM Cruquius.

Zijn er al mensen door MM Arena in A'dam gemaild?

Some infinities are bigger than others.

• JoeBlack2k
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-01 13:56

JoeBlack2k

I Love Hilary

shakespeare schreef op zondag 8 november 2020 @ 08:18:
het wordt een lastige klus om dat ding op 19 november te krijgen... denk ik.
Haha ja no shit sherlock, bcc en coolblue F5’en is het enige wat je kunt doen

Hilary Duff 4-Life

• Exxus
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-01 15:48
Hamazaki schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 22:45:
stiekem hoop ik dat ze de PS5 ook 12 november leveren, omdat de xbox ook volgende week uitkomt. maar helaas zijn mensen al gebeld om hem 19 november af te halen.
Waarom zouden ze het vervroegen omdat de Xbox er volgende week al is? Dit was al bekend bij Sony op het moment van de presentatie van de release date. Nee hoor, gewoon de 19e. Gaan ze niet ineens van afwijken nu.

• pokle312
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
daltona schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 23:11:
Levende bewijs, als je vragen hebt bel dan gewoon... werkt veel beter dan hier paniek zaaien en continue rond vragen.

• collossus
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 16-06-2025
Heb donderdag bij MM NL besteld, met bestelbevestiging maar zonder factuur, is dat normaal?

• cronixx

cronixx

krieuw

@collossus
Factuur heb ik wel bij MM bij mijn pre order van 17 september.

[ Voor 10% gewijzigd door cronixx op 08-11-2020 09:02 ]

• collossus
cronixx schreef op zondag 8 november 2020 @ 09:02:
@collossus
Factuur heb ik wel bij MM bij mijn pre order van 17 september.
Heh, I’m in danger :(. Heb wel met Paypal betaald...

[ Voor 6% gewijzigd door collossus op 08-11-2020 09:04 ]

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

CyBeRSPiN

sinds 2001

collossus schreef op zondag 8 november 2020 @ 08:58:
Heb donderdag bij MM NL besteld, met bestelbevestiging maar zonder factuur, is dat normaal?
Ik heb op 17 september besteld maar ook geen officiële factuur in de mail, maar als ik inlog kan ik wel de “kassabon” downloaden waarin de bestelling en de betaalwijze staat.

• collossus
Heb besteld zonder account, dus kan het zo niet zien

• cronixx

cronixx

krieuw

Wat @CyBeRSPiN zegt idd, factuur is alleen beschikbaar bij "mijn bestellingen" heb hem niet in de mail ontvangen.

• cronixx

cronixx

krieuw

collossus schreef op zondag 8 november 2020 @ 09:11:
Heb besteld zonder account, dus kan het zo niet zien
Dan zal het wel goed zitten, kun je niet je bestelling inzien met je ordernummer en mail adres ofzo?
Of wat als je een account aanmaakt hetzelfde mailadres als waar je de bestelling mee hebt gedaan?

• collossus
Account aanmaken werkt niet, heb ik al geprobeerd!

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

CyBeRSPiN

sinds 2001

collossus schreef op zondag 8 november 2020 @ 09:25:
Account aanmaken werkt niet, heb ik al geprobeerd!
Tipje: ga NIET bellen met de vraag om je order over te zetten naar je account, dat kan alleen maar fout aflopen.

• cronixx

cronixx

krieuw

CyBeRSPiN schreef op zondag 8 november 2020 @ 09:28:
[...]

Tipje: ga NIET bellen met de vraag om je order over te zetten naar je account, dat kan alleen maar fout aflopen.
Ja, we hebben hier een Tweaker gehad bij wie dit exact gebeurde... ik zou het lekker afwachten.

• collossus
Heb het ook live meegevolgd, dus mijn bestelnummer krijgen ze pas in de winkel ;)

• Silverdax
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 16-07-2025
CyBeRSPiN schreef op zondag 8 november 2020 @ 09:11:
[...]

Ik heb op 17 september besteld maar ook geen officiële factuur in de mail, maar als ik inlog kan ik wel de “kassabon” downloaden waarin de bestelling en de betaalwijze staat.
Jep, hier hetzelfde.

Ben erg benieuwd of het klopt wat MM heeft aangegeven in de eerdere Tweet over dat mensen in de 1e lichting zitten indien ze gebeld zijn (en fysiek in de winkel de pre-order hebben geplaatst) of als ze een bevestiging per mail hebben ontvangen indien online besteld.

Ik hoef hem persoonlijk niet eens persé op launchday als dat niet lukt bij ze, en ik ga ze daarvoor ook niet bellen of wat dan ook, maar mochten ze in de launchweek dadelijk iets meer info kunnen verschaffen mbt wanneer ze dan wel kunnen leveren zou erg nice zijn.

Mediamarkt Zaandam hier overigens (weinig mensen daar vandaan hier merk ik? :D )

• Parsec
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 25-05-2025
cronixx schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 22:27:
[...]

De officiele release dag is 12, of je ook daadwerkelijk een winkel binnen kan stappen en ze uit het schap kan pakken dat weet ik niet, maar verwacht ik wel.
Volgens mij zijn de games er eerder, als ik bol.com mag geloven. Gister heb ik Assassin's Creed besteld en de leveringsdatum staat op 12 november. Hopelijk sturen ze gelijk de PlayStation 5 mee :)

• cronixx

cronixx

krieuw

Parsec schreef op zondag 8 november 2020 @ 10:02:
[...]

Volgens mij zijn de games er eerder, als ik bol.com mag geloven. Gister heb ik Assassin's Creed besteld en de leveringsdatum staat op 12 november. Hopelijk sturen ze gelijk de PlayStation 5 mee :)
Ja idd, daarom denk ik vanaf de 12e ook gewoon in de winkel in de schappen.

• ryanator

ryanator

Wilt een PS5 op launch

Mooi dan bepaalt de 18e of ik snel een game moet halen of niet.

Verwijderd

Iemand aanvullende info van Nedgame? Een pre-order geplaatst in april, alleen zit ik in de 2e levering (eind november-begin december).

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2020 11:14 ]

• MoldyInko
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 20-03-2021
Als medewerker zou ik moe van worden van honderden mensen die mij per dag zouden bellen met de vraag wat de status van hun preorder is. :+

Dat gezegd hebbende mag de communicatie vanuit Sony maar ook vanuit de winkels beter. Altijd dikke drama bij dit soort launches.

• silverfox83
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13-12-2023
MoldyInko schreef op zondag 8 november 2020 @ 11:20:
Als medewerker zou ik moe van worden van honderden mensen die mij per dag zouden bellen met de vraag wat de status van hun preorder is. :+

Dat gezegd hebbende mag de communicatie vanuit Sony maar ook vanuit de winkels beter. Altijd dikke drama bij dit soort launches.
I agree, de communicatie van Sony richting de winkels is echt lackluster.
Er zouden toch ten minste moeten berichten gestuurd worden over volgende leveringsbatches. Zodat de winkels zelf kunnen gaan inplannen waar ze deze dan inzetten. Enkel die ene release batch is wel heel beperkt.

• Kalder
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-06-2023
silverfox83 schreef op zondag 8 november 2020 @ 11:26:
[...]

I agree, de communicatie van Sony richting de winkels is echt lackluster.
Er zouden toch ten minste moeten berichten gestuurd worden over volgende leveringsbatches. Zodat de winkels zelf kunnen gaan inplannen waar ze deze dan inzetten. Enkel die ene release batch is wel heel beperkt.
Ja de communicatie vanuit Sony over de pre-orders is slecht, maar de winkels maken er ook een zooitje van.
In July bij Mediamarkt gepre-ordered in de winkel, nog 0,0 gehoord ervan, hoop dat het goed komt, mag er toch wel vanuit gaan dat het goed komt, was zeker een van de eerste. Als ik hem niet mee krijg en ik erachter kom dat iemand die na mij besteld heeft hem wel mee krijgt, dan zal de mediamarkt dat weten ook.

🎶 Gets a little messy in heaven 🎶

• ryanator

ryanator

Wilt een PS5 op launch

Ik denk dat het probleem voornamelijk bij Sony ligt. Hoor van lokale winkels dat ze echt 0 info krijgen vanuit de leverancier, en zelf blijven ze erachteraan mailen zonder enige informatie te krijgen over aantallen of leverdata.

• R-utger
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 28-01 09:33
Verwijderd schreef op zondag 8 november 2020 @ 11:13:
Iemand aanvullende info van Nedgame? Een pre-order geplaatst in april, alleen zit ik in de 2e levering (eind november-begin december).
Nee, ik heb ook in april besteld en zit ook in de 2e levering. Ik wacht rustig af (deze ps5 gaat toch naar mijn zwager :p )

Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB

• Frenkovic
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12-12-2025
ryanator schreef op zondag 8 november 2020 @ 11:41:
Ik denk dat het probleem voornamelijk bij Sony ligt. Hoor van lokale winkels dat ze echt 0 info krijgen vanuit de leverancier, en zelf blijven ze erachteraan mailen zonder enige informatie te krijgen over aantallen of leverdata.
Deze reacties lees je ook heel veel bij de Nvidia en AMD release. Ik denk meer dat iedereen gewoon even rustig aan moet doen. Ik wil net als een andere mijn ps5, maar mijn pre-order staat op te toch bij de saturn vlak over de grens.

De fabrikanten draaien overuren om zoveel mogelijk te kunnen leveren en willen geen beloftes maken die ze niet kunnen nakomen. De winkels hebben daardoor ook maar beperkt info en hebben ook wat beters te doen dan telkens dezelfde vragen te beantwoorden.

Eigenlijk zijn zowat alle pre-orders geplaatst met de wetenschap dat er heel weinig info was. Dus willens en wetens iets voorbesteld met enige onzekerheid. Geduld is een schone zaak en als je niet aan de gekte mee wil doen, dan maar een paar maanden wachten en dan op je gemak bestellen nadat er goeie reviews zijn, de userbase inzicht kan geven over de kwaliteit en alles tegen een normale prijs leverbaar is. You can’t have your cake and eat it too...

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08-2025
JoeBlack2k schreef op zondag 8 november 2020 @ 08:33:
[...]

Haha ja no shit sherlock, bcc en coolblue F5’en is het enige wat je kunt doen
bcc ook?

• ryanator

ryanator

Wilt een PS5 op launch

• cronixx

cronixx

krieuw

Santiago2019 schreef op zondag 8 november 2020 @ 14:15:
Moet wel zeggen dat hoe dichterbij launch komt hoe kutter het is dat ik hem ben misgelopen.

Je ziet toch links en rechts de excitement groeien.
Je hebt toch nog gewoon kans, met BCC en Coolblue.
En dan nog hier, op Tweakers, op releaseday.

Mijn ervaring is dat er dan hier ook wel een aantal zijn met dubbele orders etc. die hem voor kostprijs wegdoen.

• ryanator

ryanator

Wilt een PS5 op launch

cronixx schreef op zondag 8 november 2020 @ 14:21:
[...]

Je hebt toch nog gewoon kans, met BCC en Coolblue.
En dan nog hier, op Tweakers, op releaseday.

Mijn ervaring is dat er dan hier ook wel een aantal zijn met dubbele orders etc. die hem voor kostprijs wegdoen.
Hoop stiekem dat Bol ook nog een soort van batch heeft de 19e

• Zironako
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 04-01 19:40
Toch apart dat sommige MM winkels nu al mailtjes sturen en andere daar blijkbaar mee wachten tot de laatste paar dagen. Begin de zenuwen al te voelen :+

• cronixx

cronixx

krieuw

ryanator schreef op zondag 8 november 2020 @ 14:45:
[...]

Hoop stiekem dat Bol ook nog een soort van batch heeft de 19e
Ja idd, is wel een goede om ook ff in de gaten te houden.

• ryanator

ryanator

Wilt een PS5 op launch

Nog 10 dagen in spanning...

• daltona
pokle312 schreef op zondag 8 november 2020 @ 08:52:
[...]

Levende bewijs, als je vragen hebt bel dan gewoon... werkt veel beter dan hier paniek zaaien en continue rond vragen.
Waar zaai ik paniek dan?

• daltona
Hamazaki schreef op zaterdag 7 november 2020 @ 23:12:
[...]

had je in de winkel ge-preordered? wanneer? filiaal? zou fijn zijn als de mensen die bij MM hebben besteld dit zou doorgeven. dit geeft een beter beeld over de pre-orders daar.
Ja in juli in de winkel aanbetaald. Filiaal Zoetermeer.

• ryanator

ryanator

Wilt een PS5 op launch

CB heeft sws limiet van 2

• AMARONE
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 10:28
ryanator schreef op zondag 8 november 2020 @ 15:06:
[...]

Waarom zouden we er niet doorheen komen? Want ze zeggen zelf dat ze alles technisch hebben voorbereid.

Ik zelf ga inzetten op 1 en keihard hopen dat het lukt, heb er maar 1 nodig.
Ik had wel liever gezien dat ze gewoon 1 uur in de nacht doen haha. Gevoelsmatig meer kans dan.

• ajaxkoen93
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 06-02-2021
Kalder schreef op zondag 8 november 2020 @ 15:10:
[...]

Ik denk dat als je er meerdere bestelt bij dezelfde winkel met hetzelfde account en/of op hetzelfde adres, ze alle orders zullen cancelen. Denk dat winkels liever verkopen aan klanten dan aan scalpers.
Zelfde account eventueel wel, ligt eraan of de desbetreffende winkel aangegeven heeft dat er een limiet op zit, zo niet kun je dus gewoon meer bestellen en wordt niets gecancelt.

Zelfde adres kunnen ze niet cancellen want er zijn genoeg mensen die broers of zussen hebben die er ook 1 willen. Dus ja, mensen die het voor de handel doen met meerdere account is het dus mogelijk.

• Rickpm1
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 25-01 04:22
Hallo!

Als je nu een preorder plaatst op Nedgame is er dan nog kans op levering eind november/december of wordt dat bij voorbaat al 2021?

• b.o.n.s
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 25-01 19:09
Rickpm1 schreef op zondag 8 november 2020 @ 17:30:
Hallo!

Als je nu een preorder plaatst op Nedgame is er dan nog kans op levering eind november/december of wordt dat bij voorbaat al 2021?
Ze zijn gewoon afhankelijk wat ze geleverd krijgen. Er staat nu begin 2021 vermeld, maar het is nu echt koffiedik kijken.

• Rickpm1
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 25-01 04:22
b.o.n.s schreef op zondag 8 november 2020 @ 17:35:
[...]

Ze zijn gewoon afhankelijk wat ze geleverd krijgen. Er staat nu begin 2021 vermeld, maar het is nu echt koffiedik kijken.
Oke thanks, dan maar proberen bij de webshops en daarna eventueel een preorder plaatsen. Vervelende is dat je meteen alles moet afrekenen bij Nedgame.

• Zhero10
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 08-08-2023
Zouden we dinsdag de accessoires al ontvangen? Aan de ene kant leuk, aan de andere kant maakt dat het nog lastiger om te wachten. Zeker aangezien ze aan de andere kant van de oceaan al helemaal los kunnen gaan :p.

• Niek_1981
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10-11-2025

Niek_1981

Think Different.

Zhero10 schreef op zondag 8 november 2020 @ 18:28:
Zouden we dinsdag de accessoires al ontvangen? Aan de ene kant leuk, aan de andere kant maakt dat het nog lastiger om te wachten. Zeker aangezien ze aan de andere kant van de oceaan al helemaal los kunnen gaan :p.
Hoezo dinsdag? Accessoires en sommige spellen staan voor de 12e...

Bol.com is wederom begonnen met mijn CC te belasten.

Een vrouw is een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren, wordt nat zonder dat het regent, zuigt zonder stroom en ze kan een man laten komen zonder dat ze roept.

• Erapaz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-01 11:30
Niek_1981 schreef op zondag 8 november 2020 @ 18:39:
[...]

Hier nog niet, wat mij betreft schrijven ze het deze keer gewoon af, de betaling is toch deze maand.

• Zhero10
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 08-08-2023
[...]

Je hebt gelijk, donderdag bedoelde ik idd (in de war met launch van Xbox :+ )

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 10:34
[...]

Hier staat m'n Pulse headset nog steeds op leveren de 19e.

• Niek_1981
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10-11-2025

Niek_1981

Think Different.

baronruud schreef op zondag 8 november 2020 @ 19:53:
[...]

Klopt, maar dat zegt niet zoveel. De rest van mijn accessoires staan bijvoorbeeld op gereserveerd. :)

Een vrouw is een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren, wordt nat zonder dat het regent, zuigt zonder stroom en ze kan een man laten komen zonder dat ze roept.

• cronixx

cronixx

krieuw

baronruud schreef op zondag 8 november 2020 @ 19:53:
[...]

Bol.com kan de getoonde leverdatum niet aanpassen bij pre-orders, althans dat is wat ze zeggen op mensen met vragen over de datum bij bijvoorbeeld de PS5 of Cyberpunk 2077. Ik neem dus aan dat dit ook geldt voor jouw Pulse 3D headset en dat je hem gewoon de 12e in huis hebt.

• Mark_GAE
  • Laatst online: 28-07-2025
Lekkerboeie86 schreef op zondag 8 november 2020 @ 18:03:
[...]

December 2021 is wel mogelijk gok ik. Nedgame is zo'n kleine speler. Die mogen al blij zijn als ze het personeel kunnen voorzien van een ps5 op de release.
Ik vraag het me af, is Nedgame echt zó klein?

• cronixx

cronixx

krieuw

Mark_GAE schreef op zondag 8 november 2020 @ 20:50:
[...]

Ik vraag het me af, is Nedgame echt zó klein?
Ja daar twijfel ik eerlijk gezegd ook een beetje aan..
ze hebben natuurlijk niet de grootte van een Media Markt of een Bol.com maar ze verkopen natuurlijk wel zo'n beetje exclusief Game-gerelateerde spullen, ik zelf haal eigenlijk altijd mijn games en consoles daar*.

*Als ik niet te laat ben... zoals nu met de PS5.

[ Voor 3% gewijzigd door cronixx op 08-11-2020 20:55 ]

• harley2009
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 29-01 09:51
Net mail gekregen van Bol, dat de ps5 op release dag (19 november) aan mij geleverd wordt..

• cronixx

cronixx

krieuw

harley2009 schreef op zondag 8 november 2020 @ 23:08:
Net mail gekregen van Bol, dat de ps5 op release dag (19 november) aan mij geleverd wordt..
Lekker!

Hoop toch stiekem dat Media Markt dat ook gaat doen voor de online orders.

Kun je je mailtje hier eens delen?

[ Voor 21% gewijzigd door cronixx op 08-11-2020 23:17 ]

• harley2009
cronixx schreef op zondag 8 november 2020 @ 23:16:
[...]

Lekker!

Beste XXXXXXXXXXX

Ik wou je graag bellen maar het is nu een beetje aan de late kant.

Gelukkig heb ik goed nieuws te vertellen.

Je kan de PS 5 op 19 november gewoon thuis verwachten. Je hebt de console op tijd gekocht en zal hem dus ook gewoon op de releasedatum verwachten

Ik hoop je zo blij gemaakt te hebben en ik wens je er nog veel plezier mee wanneer je hem binnen hebt!

Met vriendelijke groet,

Thimo

bol.com klantenservice
www.bol.com

• cronixx

cronixx

krieuw

harley2009 schreef op zondag 8 november 2020 @ 23:19:
[...]

Beste XXXXXXXXXXX

Ik wou je graag bellen maar het is nu een beetje aan de late kant.

Gelukkig heb ik goed nieuws te vertellen.

Je kan de PS 5 op 19 november gewoon thuis verwachten. Je hebt de console op tijd gekocht en zal hem dus ook gewoon op de releasedatum verwachten

Ik hoop je zo blij gemaakt te hebben en ik wens je er nog veel plezier mee wanneer je hem binnen hebt!

Met vriendelijke groet,

Thimo

bol.com klantenservice
www.bol.com
Aww, het is een antwoord op een vraag van jou?

• Sidia1
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 31-07-2023
cronixx schreef op zondag 8 november 2020 @ 23:16:
[...]

Lekker!

Ga maar niet uit van een soortgelijke e-mail van MM (Online). Van mijn op tijd bestelde XSX heb ik het ook (nog) niet gehad. Zal voor de PS5 ook niet anders zijn verwacht ik.

• AMARONE
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 10:28
Zou het nog kans hebben om een afgelegen MM binnen te lopen voor een ps5?

• cronixx

cronixx

krieuw

AMARONE schreef op zondag 8 november 2020 @ 23:50:
Volgens Sony mag er geen losse winkelverkoop plaatsvinden, dus ik denk het niet.
Om nog een winkel pre-order te doen is denk ik ook kansloos.
AMARONE schreef op zondag 8 november 2020 @ 23:50:
Nee

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Exxus
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-01 15:48
harley2009 schreef op zondag 8 november 2020 @ 23:08:
Wanneer had je besteld? Hier niets van een mail oid voorbij zien komen.
Exxus schreef op zondag 8 november 2020 @ 23:56:
[...]

Hij heeft een vraag gesteld, je krijgt niet standaard een mail.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Soussi.
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 01-01-2021
Als je bij Bol en MM online hebt besteld dan krijg je deze op release geen stress :)

• cronixx

cronixx

krieuw

[...]

De mail lijkt een antwoord niet een mail die naar iedereen gaat met een pre-order.

Edit; oops zie dat @Donstil ookal had geantwoord.

[ Voor 9% gewijzigd door cronixx op 09-11-2020 00:01 ]

• ArnoldSmiley
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 03-10-2025
Even hele domme vraag: Waarom kan er niemand iets zinnigs zeggen over een 2e lading consoles uit Japan?

Lijkt mij toch niet dat een Mediamarkt bij Gods gratie gaat zitten afwachten wat ze na de online orders nog gaan binnenkrijgen? Zijn toch bestellingen gedaan door de retaillees, Sony weet hoeveel van die dingen gemaakt en naar NL gestuurd worden en op welke boot ze een x aantal containers gaan laden? 🤷‍♂️

• harley2009
[...]

Idd vraag gesteld. Besteld op 17 september om 08:42..

• Glennos1988
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 08:13
Gisteren langs de mm Hoorn geweest en de 1ste lichting heeft al reeds een bericht ontvangen. Wanneer de tweede lichting binnenkomt is nog onbekend maar ze zijn er mee bezig met Sony.

• maxpyjamas
  • Laatst online: 03-12-2020
De accessoires zijn weer beschikbaar op media markt op dit moment. Ook de headset.

Edit: toch niet, kan alleen in winkelwagen nu

[ Voor 23% gewijzigd door maxpyjamas op 09-11-2020 08:19 ]

• cronixx

cronixx

krieuw

maxpyjamas schreef op maandag 9 november 2020 @ 08:16:
De accessoires zijn weer beschikbaar op media markt op dit moment. Ook de headset.

Edit: toch niet, kan alleen in winkelwagen nu
Krijg hem helaas niet afgerekend.

• ryanator

ryanator

Wilt een PS5 op launch

Ennn we're back online
Pagina: 1 ... 78 ... 559 Laatste

Let op:
Om dit topic leesbaar te houden:

• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen

Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen?
Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord