ryanator schreef op zondag 8 november 2020 @ 11:41:
Ik denk dat het probleem voornamelijk bij Sony ligt. Hoor van lokale winkels dat ze echt 0 info krijgen vanuit de leverancier, en zelf blijven ze erachteraan mailen zonder enige informatie te krijgen over aantallen of leverdata.
Deze reacties lees je ook heel veel bij de Nvidia en AMD release. Ik denk meer dat iedereen gewoon even rustig aan moet doen. Ik wil net als een andere mijn ps5, maar mijn pre-order staat op te toch bij de saturn vlak over de grens.
De fabrikanten draaien overuren om zoveel mogelijk te kunnen leveren en willen geen beloftes maken die ze niet kunnen nakomen. De winkels hebben daardoor ook maar beperkt info en hebben ook wat beters te doen dan telkens dezelfde vragen te beantwoorden.
Eigenlijk zijn zowat alle pre-orders geplaatst met de wetenschap dat er heel weinig info was. Dus willens en wetens iets voorbesteld met enige onzekerheid. Geduld is een schone zaak en als je niet aan de gekte mee wil doen, dan maar een paar maanden wachten en dan op je gemak bestellen nadat er goeie reviews zijn, de userbase inzicht kan geven over de kwaliteit en alles tegen een normale prijs leverbaar is. You can’t have your cake and eat it too...