Check de omlijning inderdaad. Slechte bewerkingsjob.Melkaz schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 14:41:
[...]
De doos heeft ook vreemde pixels aan de onderkant links...gevalletje photoshop en vuurtjes stoken
Wat denkt hij daar mee te bereiken? wat een onzin.
Ziet er inderdaad gephotoshopt uit nu ik het nog eens bekijk. Heb mijn post weggehaald, excuus
[ Voor 21% gewijzigd door PBP op 03-11-2020 14:48 ]
Tijdens IGN Benelux podcast stream werd gesuggereerd dat hij voor de gek werd gehouden door die 'goede vriend' omdat ze bij hem in een groepsapp zaten en dit mee kregen. Dus inderdaad niet echt.
[ Voor 4% gewijzigd door Kaasdipje op 03-11-2020 14:53 ]
Is dit niet een journalist? Beetje kansloos dan zoiets te plaatsen als grap..
Sommige doen echt alles voor de likes/clicks whatever he...
Een vrouw is een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren, wordt nat zonder dat het regent, zuigt zonder stroom en ze kan een man laten komen zonder dat ze roept.
Journalist is een breed begrip tegenwoordigdglavimans schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 14:54:
Is dit niet een journalist? Beetje kansloos dan zoiets te plaatsen als grap..
Nieuwe gameplay Observer: YouTube: Observer: System Redux PS5 Gameplay
Edit: ow verwijder deze post.
Edit: ow verwijder deze post.
[ Voor 11% gewijzigd door laurens700 op 03-11-2020 16:38 ]
Console id: Dr Stream | Playstation 5 | Xbox series X | LG 65 CX | Iphone 11 Pro 256 GB | AirPods Pro | MacBook Pro 16 inch
MM NL terug beschikbaar? kreeg precies een popup terug leverbaar
https://www.mediamarkt.nl...disk-edition-1664768.html
edit staat uitverkocht srry
[ Voor 9% gewijzigd door Soussi. op 03-11-2020 16:41 ]
Wel gek je kan alsnog in je winkelmandje doen maar vervolgens niet afrekenen omdat je niet kan ophalen of laten bezorgenSoussi. schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 16:40:
MM NL terug beschikbaar? kreeg precies een popup terug leverbaar
Was altijd al het geval bij Media Markt (deel 785)0daro0 schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 17:03:
[...]
Wel gek je kan alsnog in je winkelmandje doen maar vervolgens niet afrekenen omdat je niet kan ophalen of laten bezorgen
Okcronixx schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 17:23:
[...]
Was altijd al het geval bij Media Markt (deel 785)
Ik had om 13:04 besteld ook met thuislevering.cronixx schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 12:54:
[...]
ik ook, om 13:05 bevestiging in de mail, ik kon gewoon kiezen voor thuislevering.
Overigens is mijn status nu als volgt: Bestelling aangemaakt. Je bestelling is aangemaakt en wordt voorbereid voor verzending.
cc:@RomeoOscarBravo
Net bij de MediaMarkt in Emmen geweest om te vragen hoe het met de pre orders ging (heb de pre order fysiek in de winkel gedaan).
Daar gaf de medewerker aan dat ze binnenkort contact gaan opnemen met de mensen (waarschijnlijk per mail) en dat ze 52 disc versies krijgen.
Daar gaf de medewerker aan dat ze binnenkort contact gaan opnemen met de mensen (waarschijnlijk per mail) en dat ze 52 disc versies krijgen.
Dat staat er bij mij ook, maar dan erachter welke vestiging het is.VirinR schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 17:43:
[...]
Ik had om 13:04 besteld ook met thuislevering.
Overigens is mijn status nu als volgt: Bestelling aangemaakt. Je bestelling is aangemaakt en wordt voorbereid voor verzending.
cc:@RomeoOscarBravo
Misschien is het in alle paniek van toen mijn eigen schuld geweest.
Heeft iemand een idee of MM na de launch kan aangeven op welke plek je staat? Soort van pre order nr updates? Ben wel benieuwd waar ik sta na de eerste launch leveringen.
[ Voor 21% gewijzigd door Mike.Litoris op 03-11-2020 19:56 ]
Voor online bestellingen geen idee. In de winkel krijg je te horen hoeveelste je staat.Mike.Litoris schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 19:55:
Heeft iemand een idee of MM na de launch kan aangeven op welke plek je staat? Soort van pre order nr updates? Ben wel benieuwd waar ik sta na de eerste launch leveringen.
[ Voor 3% gewijzigd door Djores op 03-11-2020 20:37 ]
Verwijderd
ja twijfelde want ik zag in eerste instantie wel een schaduw.
Maargoed, ik wacht tot ik kan pre-orderen bij bol.com
Die zijn toch allang op?Verwijderd schreef op woensdag 4 november 2020 @ 10:37:
ja twijfelde want ik zag in eerste instantie wel een schaduw.
nieuwe batch gok ik die er vast wel aan gaat komen alleen de vraag wanneer.
Die zal wel voor de kerst komen denk ik. No way dat sony pas volgend jaar nieuwe batch levert. kerst = geld0daro0 schreef op woensdag 4 november 2020 @ 10:39:
[...]
nieuwe batch gok ik die er vast wel aan gaat komen alleen de vraag wanneer.
Die verkopen ze toch wel, kerst of niet. Denk dat het Sony weinig uitmaaktryanator schreef op woensdag 4 november 2020 @ 10:39:
[...]
Die zal wel voor de kerst komen denk ik. No way dat sony pas volgend jaar nieuwe batch levert. kerst = geld
Verwijderd
ik gok er op dat zo rond de release wel weer een ronde komt.
Ik hoef hem niet persee op de release datum
Gok ik ookVerwijderd schreef op woensdag 4 november 2020 @ 10:40:
ik gok er op dat zo rond de release wel weer een ronde komt.
Ik geloof ook zeker wel dat Sony wat achter de hand heeft met de feestdagenrrikkert schreef op woensdag 4 november 2020 @ 10:40:
[...]
Die verkopen ze toch wel, kerst of niet. Denk dat het Sony weinig uitmaakt
ik hoop het, maar eerst even coolblue F5en de 18e0daro0 schreef op woensdag 4 november 2020 @ 10:41:
[...]
Ik geloof ook zeker wel dat Sony wat achter de hand heeft met de feestdagen
Heb helaas misgegrepen bij de pre-orders.
Heb ook net een 3080 + gamepass dus heel veel haast heeft het niet, maar wil toch heel graag de exclusives spelen. Zoals spiderman en heel misschien demon souls.
De welbekende Ruudox!Ruudox schreef op woensdag 4 november 2020 @ 11:34:
[...]
ik hoop het, maar eerst even coolblue F5en de 18e
Heb helaas misgegrepen bij de pre-orders.
Heb ook net een 3080 + gamepass dus heel veel haast heeft het niet, maar wil toch heel graag de exclusives spelen. Zoals spiderman en heel misschien demon souls.
Same here, geen ps5 maar ook nog wachtende op de 3080 Ventus3x.
Dus het word duimen duimen en F5e!!
Ik mag toch hopen dat een beetje tweaker niet gaat f5'en tegenwoordig
Ik ga gewoon old skool F5-en straks!Vibravis schreef op woensdag 4 november 2020 @ 11:52:
wijze woorden
Ik lees en hoor ontzettend veel mensen die zich richten op 18-11, net zoals ik zelf. Je zou denken dat de meeste mensen hun pre-orders al hebben geplaatst bij Bol, MM en GM. Ik vrees dat de PS5's op 18-11 binnen no-time uitverkocht zal zijn. Tenzij dit gewoon de loud minority is. Het scheelt dat er geen tijd wordt aangekondigd, anders zou dit een chaos zijn. Op de vrije dag lekker F5'en en het moet hopelijk lukken...
[ Voor 22% gewijzigd door ryanator op 04-11-2020 12:08 ]
haha distill doet dat voor mijVibravis schreef op woensdag 4 november 2020 @ 11:52:
Vrij zeker ook veel bestellingen voor de verkoop hoor, dus zal moeilijk worden 1 te bemachtigen.ryanator schreef op woensdag 4 november 2020 @ 11:58:
Ik lees en hoor ontzettend veel mensen die zich richten op 18-11, net zoals ik zelf. Je zou denken dat de meeste mensen hun pre-orders al hebben geplaatst bij Bol, MM en GM. Ik vrees dat dit binnen no-time uitverkocht zal zijn. Tenzij dit gewoon de loud minority is. Het scheelt dat er geen tijd wordt aangekondigd, anders zou dit een chaos zijn. Op de vrije dag lekker F5'en en het moet hopelijk lukken...
Ik begrijp deze even niet. de winkels die de 18e in de verkoop gaan hebben nog geen pre-orders gehad. de voorraad komt dan gewoon te koop. Dat is wat ik bedoel met iedereen zet z'n zinnen erop.Soussi. schreef op woensdag 4 november 2020 @ 12:05:
[...]
Vrij zeker ook veel bestellingen voor de verkoop hoor, dus zal moeilijk worden 1 te bemachtigen.
Tja, dit forum is natuurlijk niet de ideale graadmeter.Soussi. schreef op woensdag 4 november 2020 @ 12:05:
[...]
Vrij zeker ook veel bestellingen voor de verkoop hoor, dus zal moeilijk worden 1 te bemachtigen.
Veel die ik spreek willen er wel en maar zijn niet zo in details bezig wanneer de online verkoop start.
Wellicht valt het mee. Gun ons er allemaal in ieder geval 1
wijze woorden
Ik hoop ook op een maar weet dondersgoed dat ik veel te laat ben en de goden mag prijzen als ik er bij CB 1 weet te bemachtingen.
De SONY PlayStation 5 Disk Edition kan niet in de winkelwagen geplaatst worden.fevaho schreef op woensdag 4 november 2020 @ 12:57:
zoemer ging af, bij mediamarkt disc edition te bestellen !
Het maximaal aantal bestellingen van dit product is overschreden.
Ik ga er ook voor zitten, spannende race danTylerMayhem schreef op woensdag 4 november 2020 @ 12:53:
Ik hoop ook op een maar weet dondersgoed dat ik veel te laat ben en de goden mag prijzen als ik er bij CB 1 weet te bemachtingen.
[ Voor 31% gewijzigd door AMARONE op 04-11-2020 12:58 ]
Het is pre-order echter is daar al aangegeven dat dit om de 2e batch gaat. dus verwacht geen PS5 op launch !fevaho schreef op woensdag 4 november 2020 @ 12:57:
zoemer ging af, bij mediamarkt disc edition te bestellen !
Verwachte leverdatum staat anders gewoon op 19-110daro0 schreef op woensdag 4 november 2020 @ 12:59:
[...]
Het is pre-order echter is daar al aangegeven dat dit om de 2e batch gaat. dus verwacht geen PS5 op launch !
Heb net bij MM NL kunnen bestellen 
jeej - stond afhalen - Media Markt Rijswijk is het
bezorgd vanaf 18-11-2020 staat nu in mijn bestellingen lijst...
Maar ik haal het sowieso af - is op 5 minuten lopen vanaf hier
bezorgd vanaf 18-11-2020 staat nu in mijn bestellingen lijst...
Maar ik haal het sowieso af - is op 5 minuten lopen vanaf hier
[ Voor 47% gewijzigd door mindwarper op 04-11-2020 13:42 . Reden: extra info ]
Enthoo Primo || Ryzen 9 5900X || Asus VIII Dark Hero || TridentZ Royal Silver F4-3600C14D-32GTRS Samsung B-Die || Radeon 6800 XT || Kraken X73 w/ 6x NF-A12x25 || 2x WD Black SN850 1TB || WD-HGST 6TB en 18TB || Seasonic Prime Titanium Ultra 1kW
Bij mij was de 'thuisbezorg' optie aanklikbaar, maar durfde hem niet door te drukken omdat ik al een bestelling heb bij MM.Valandil schreef op woensdag 4 november 2020 @ 13:00:
Vals alarm...
Maar was dus geen vals alarm.
Nou, ik had deze al een tijdje in mijn mand zitten maar kon niet doorklikken, nu wel naar online laten bezorgen. Zojuist bestelbevestiging, levering 19-11.
O wauw!mindwarper schreef op woensdag 4 november 2020 @ 13:01:
Heb net bij MM NL kunnen bestellen
Mijn tracker stond op deze thuisbezorgd optie, en ging daarom af.cronixx schreef op woensdag 4 november 2020 @ 13:01:
[...]
Bij mij was de 'thuisbezorg' optie aanklikbaar, maar durfde hem niet door te drukken omdat ik al een bestelling heb bij MM.
Maar was dus geen vals alarm.
Als ik de website van MM bekijk zie ik dat hij online is uitverkocht.
Als je dan toch op bestellen drukt, krijg je een pagina: pre-order nu, thuisbezorgd op 19-11...
Tikkeltje tegenstrijdig
Als je dan toch op bestellen drukt, krijg je een pagina: pre-order nu, thuisbezorgd op 19-11...
Tikkeltje tegenstrijdig
hij blijft gaan maar geen winkel voorraad heel apart weer.LAD93 schreef op woensdag 4 november 2020 @ 13:04:
Hij staat nog steeds op beschikbaar voor thuisbezorging. Just sayin'
Ik kan niets bestellen helaas. Geen thuisbezorging mogelijk en de winkels hebben geen voorraad.
Zelfde hier, kan thuisbezorgen niet aanvinken en ophalen is nergens voorraad. (zal wel een hikje geweest zijn?)Vibravis schreef op woensdag 4 november 2020 @ 13:17:
Ik kan niets bestellen helaas. Geen thuisbezorging mogelijk en de winkels hebben geen voorraad.
[ Voor 5% gewijzigd door AMARONE op 04-11-2020 13:26 ]
Ik heb er ook zojuist één kunnen bestellen, maar in alle haast stond het bezorgadres verkeerd... 
Kan ik dat nog aanpassen?
dan was het weer de situatie voordat ik kon bestellen - uitverkocht...AMARONE schreef op woensdag 4 november 2020 @ 13:25:
[...]
Zelfde hier, kan thuisbezorgen niet aanvinken en ophalen is nergens voorraad.
Tracker distill.io heeft nu toch vruchten afgeworpen
Enthoo Primo || Ryzen 9 5900X || Asus VIII Dark Hero || TridentZ Royal Silver F4-3600C14D-32GTRS Samsung B-Die || Radeon 6800 XT || Kraken X73 w/ 6x NF-A12x25 || 2x WD Black SN850 1TB || WD-HGST 6TB en 18TB || Seasonic Prime Titanium Ultra 1kW
Laat die playstation lekker in je mandje, en zet een tracker op die 2 opties (bezorgen / afhalen).
Zodra 1 van de 2 wijzigt kan je door met bestellen.
Nu zijn beide opties inderdaad niet mogelijk.
Ik klikte op verwijderenfevaho schreef op woensdag 4 november 2020 @ 13:27:
Laat die playstation lekker in je mandje, en zet een tracker op die 2 opties (bezorgen / afhalen).
Twijfelde te lang
Balen !AMARONE schreef op woensdag 4 november 2020 @ 13:27:
[...]
Ik klikte op verwijderen
Twijfelde te lang
heb ik toen ook gedaan zo - zodoende dat ik hem nu kon bestellen...fevaho schreef op woensdag 4 november 2020 @ 13:27:
Lijkt er nu op dat ik er een kan krijgen op die manier plus 1
Ik denk serieus dat distill te laat zal zijn. Distill is sws niet gelijk, gaat wel 10 seconden duren en mischien krijg je helemaal geen melding(kreeg vandaag geen melding bij mediamarkt)
Bij mij staat/stond distill op 5 sec, lager kan niet. Maar je moet geluk hebben met de timing, en niet met iets anders bezig zijn. Blijkbaar waren het er maar enkele producten.ellarbo schreef op woensdag 4 november 2020 @ 13:29:
[...]
Ik denk serieus dat distill te laat zal zijn. Distill is sws niet gelijk, gaat wel 10 seconden duren en mischien krijg je helemaal geen melding(kreeg vandaag geen melding bij mediamarkt)
Misschien bij jouw bestelling ?Mark_GAE schreef op woensdag 4 november 2020 @ 13:26:
Ik heb er ook zojuist één kunnen bestellen, maar in alle haast stond het bezorgadres verkeerd...
Er ging hier een verhaal rond met de klantenservice, stagiair en het per ongeluk annuleren van de bestelling
wel ik nu juist wel via distill.io - verrassend genoeg - ging vorige keren net zoals jij omschrijft geen succes met distill.ioellarbo schreef op woensdag 4 november 2020 @ 13:29:
[...]
Nu dus ineens wel haha
[ Voor 3% gewijzigd door mindwarper op 04-11-2020 13:37 ]
Nee, dat lukt niet. Precies, daar ben ik ook zo bang voor... twijfel dus wat ik nu moet doen. Maar bij het bezorgadres voor de deur gaan zitten op dag van levering?fevaho schreef op woensdag 4 november 2020 @ 13:35:
[...]
Misschien bij jouw bestelling ?
Er ging hier een verhaal rond met de klantenservice, stagiair en het per ongeluk annuleren van de bestelling
Mark_GAE schreef op woensdag 4 november 2020 @ 13:37:
[...]
Nee, dat lukt niet. Precies, daar ben ik ook zo bang voor... twijfel dus wat ik nu moet doen. Maar bij het bezorgadres voor de deur gaan zitten op dag van levering?
Wat is het adres, ga ik er wel zitten. Kan jij gewoon naar je werkMark_GAE schreef op woensdag 4 november 2020 @ 13:37:
[...]
Nee, dat lukt niet. Precies, daar ben ik ook zo bang voor... twijfel dus wat ik nu moet doen. Maar bij het bezorgadres voor de deur gaan zitten op dag van levering?
Misschien even terugbladeren of de andere tweaker telefonisch of mailcontact heeft gehad waarbij het fout ging, en dan de andere optie kiezen !
Of het adres doorverkopen aan kurk_droog
Of het adres doorverkopen aan kurk_droog
Ik weet hoe het voelt. Na de presentatie toen de eerste keer een preorder geplaatst kon worden (onaangekondigd). Had ik ook één in het winkelmandje, maar ook getwijfeld en nu zit ik zonder. Heb heel moet moeten relativeren en het uiteindelijk geaccepteerd 😉.AMARONE schreef op woensdag 4 november 2020 @ 13:27:
[...]
Ik klikte op verwijderen
Twijfelde te lang
Je bent dus niet alleen
PSN: Zwartkijker
Helaas ook telaat hier.. kreeg hem niet in winkelmandje
Ik hoop op een goeie finish voor alle deelnemers.[...]
Ik ga er ook voor zitten, spannende race dan
Leg hem alvast vooraf erin middels Chrome. Daarna ligt die gewoon in jouw winkelwagen bij jouw account, dan begin je al bij stap 2ryanator schreef op woensdag 4 november 2020 @ 13:47:
Helaas ook telaat hier.. kreeg hem niet in winkelmandje
Hoe bedoel je? Dit is bij mij niet mogelijk namelijkfevaho schreef op woensdag 4 november 2020 @ 14:00:
[...]
Leg hem alvast vooraf erin middels Chrome. Daarna ligt die gewoon in jouw winkelwagen bij jouw account, dan begin je al bij stap 2
Dat zou ik ook wel willen weten hoe dat mogelijk isfevaho schreef op woensdag 4 november 2020 @ 14:00:
[...]
Leg hem alvast vooraf erin middels Chrome. Daarna ligt die gewoon in jouw winkelwagen bij jouw account, dan begin je al bij stap 2
Je kan een bundel toevegen (bijvoorbeeld met Spider-Man ofzo) en dan het extra bundel item weer verwijderen, dan heb je alleen de PS5 in je winkelwagen.0daro0 schreef op woensdag 4 november 2020 @ 14:05:
[...]
Dat zou ik ook wel willen weten hoe dat mogelijk is
Ik verwacht wel dat coolblue binnen 10 seconden uitverkocht is. Ik ga gwn de heledag f5en want ik ga geen risico lopen dat distill te laat isfevaho schreef op woensdag 4 november 2020 @ 13:34:
[...]
Bij mij staat/stond distill op 5 sec, lager kan niet. Maar je moet geluk hebben met de timing, en niet met iets anders bezig zijn. Blijkbaar waren het er maar enkele producten.
Dat kan niet. Alleen de toevoeging is zichtbaar in je mandje en niet de PS5cronixx schreef op woensdag 4 november 2020 @ 14:06:
[...]
Je kan een bundel toevegen (bijvoorbeeld met Spider-Man ofzo) en dan het extra bundel item weer verwijderen, dan heb je alleen de PS5 in je winkelwagen.
Inderdaad helaas werkt niet.cronixx schreef op woensdag 4 november 2020 @ 14:06:
[...]
Je kan een bundel toevegen (bijvoorbeeld met Spider-Man ofzo) en dan het extra bundel item weer verwijderen, dan heb je alleen de PS5 in je winkelwagen.
Vibravis schreef op woensdag 4 november 2020 @ 14:08:
[...]
Dat kan niet. Alleen de toevoeging is zichtbaar in je mandje en niet de PS5
/f/image/pKOXw9NFxBgHHsG209i8MpBO.png?f=fotoalbum_large)
Well, well, well....
Even je gegevens wissen (cookies etc), dan kan ik in Chrome wel de Playstation toevoegen aan mijn winkelwagen, ondanks dat deze online is uitverkocht.
Neem contact op met de leverancier?Mark_GAE schreef op woensdag 4 november 2020 @ 13:26:
https://www.mediamarkt.nl...ml?ga_query=playstation+5
Via die URL dan op "Bestel nu".
Beide manieren werken bij mij gewoon...
Ik weet het wel zeker, gaat minuten werk zijn.ellarbo schreef op woensdag 4 november 2020 @ 14:08:
[...]
Ik verwacht wel dat coolblue binnen 10 seconden uitverkocht is. Ik ga gwn de heledag f5en want ik ga geen risico lopen dat distill te laat is
Xbox Series X: I ColoSsuZz I - PS5: I-ColoSsuZz-I
Ik moet tussendoor wel mijn browsegegevens wissen ,anders werkte het niet.cronixx schreef op woensdag 4 november 2020 @ 14:12:
Totdat je verder in het aankoopproces zitcronixx schreef op woensdag 4 november 2020 @ 14:12:
Correct, maar dan heb je stap 1 in het proces al afgerond.ArnoldSmiley schreef op woensdag 4 november 2020 @ 14:13:
[...]
Totdat je verder in het aankoopproces zitAf halen kan niet, want geen voorraad. Online kan niet, want geen voorraad
Track dan de status en zodra dit wijzigt kan je meteen stap 2 afvinken ipv eerst nog stap 1 te moeten doen.
Ik vat hem niet. Hoe wil je dan de status checken?fevaho schreef op woensdag 4 november 2020 @ 14:15:
[...]
Correct, maar dan heb je stap 1 in het proces al afgerond.
Track dan de status en zodra dit wijzigt kan je meteen stap 2 afvinken ipv eerst nog stap 1 te moeten doen.
Mijn tracker stond op de "Bezorgen" textbox, dus toen deze wijzigde kon ik meteen door naar stap 3, afrekenen en afronden.ArnoldSmiley schreef op woensdag 4 november 2020 @ 14:17:
[...]
Ik vat hem niet. Hoe wil je dan de status checken?
Dat is ook de bedoeling... dan op die pagina je tracker aanzetten zodat je het gehele proces alleen nog maar hoeft af te ronden zodra de knop weer weer beschikbaar is.ArnoldSmiley schreef op woensdag 4 november 2020 @ 14:13:
[...]
Totdat je verder in het aankoopproces zitAf halen kan niet, want geen voorraad. Online kan niet, want geen voorraad
Had je ook al een bevestiging ontvangen, betreft 19-11 launch date ?fevaho schreef op woensdag 4 november 2020 @ 14:18:
[...]
Mijn tracker stond op de "Bezorgen" textbox, dus toen deze wijzigde kon ik meteen door naar stap 3, afrekenen en afronden.
Nou vat ik hem...kan nu niet meer in mijn mandje doen.cronixx schreef op woensdag 4 november 2020 @ 14:19:
[...]
Dat is ook de bedoeling... dan op die pagina je tracker aanzetten zodat je het gehele proces alleen nog maar hoeft af te ronden zodra de knop weer weer beschikbaar is.
Coolblue gaat een bloedbad worden op 18 november. Met zoveel mensen hier alleen al die F5-en + trackers etc.
De 'casual' gamer maakt geen schijn van kans.
zo heb ik dus ook gedaan eerder vandaagfevaho schreef op woensdag 4 november 2020 @ 14:15:
[...]
Correct, maar dan heb je stap 1 in het proces al afgerond.
Beide gedaan, geen oplossing. Ze versturen op 2 manieren, via PostNL en via Dialogic of zo. Dat ken ik niet.
Via PostNL kan het adres niet meer aangepast worden, via die andere wel. Weten ze pas een dag van te voren.
Als het toch PostNL wordt, ga ik wel voor de deur liggen
Minuten werk is goed te doen. Series X was ook in 6m uitverkocht. paar minuten is genoeg tijd voor F5'ers die toch al hele tijd klaarzitten. als het 10sec is ja dan begin ik er niet aanI ColoSsuZz I schreef op woensdag 4 november 2020 @ 14:12:
[...]
Ik weet het wel zeker, gaat minuten werk zijn.
Maar voor de deur liggen heeft geen zin toch? Bezorgers mogen alleen over de drempel afleveren?Mark_GAE schreef op woensdag 4 november 2020 @ 14:30:
[...]
[...]
Beide gedaan, geen oplossing. Ze versturen op 2 manieren, via PostNL en via Dialogic of zo. Dat ken ik niet.
Via PostNL kan het adres niet meer aangepast worden, via die andere wel. Weten ze pas een dag van te voren.
Als het toch PostNL wordt, ga ik wel voor de deur liggen
Ik ga een tracker aanzetten voor stap 2, weet niet hoe vaak dit nog gaat voorkomen bij de MM. Zoals eerder vermeld, 18 november bloedbad bij CB.
[ Voor 12% gewijzigd door AMARONE op 04-11-2020 14:32 ]
Tja je moet een beetje slim zijn tegenwoordigG4mert schreef op woensdag 4 november 2020 @ 14:29:
Coolblue gaat een bloedbad worden op 18 november. Met zoveel mensen hier alleen al die F5-en + trackers etc.
Let op:
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
| Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen? Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord |
/f/image/Cpy5nbTUPbDzOre2K0p1ObUF.png?f=fotoalbum_large)