Ga aub niet 200 extra betalen... zo belangrijk kan die ps5 niet zijn toch? Dit zijn de mensen die doelbewust jou en andere de kans hebben ontnomen op een eerlijke pre-orderFinalchaos schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 07:05:
Intertoys heeft nu naast het verwijderen van de pagina ook de playstation 5 uit de zoekresultaten gehaald.
Al 1 week lang geen nieuws meer over nieuwe leveringen/ preorders.
Ik ga ervan uit dat er dus ook niks meer komt. De enkele annulering die iemand zich weet te scoren met een tracker nog eventueel.
Maar de rest van ons zal moeten wachten tot na de release datum.. bij de mediamarkt werd gezegd dat de volgende levering met kerst kan komen, maar ook zomaar pas in maart 2021.
Ik ga ervan uit dat we dus nog een aantal maanden zonder zitten. Helaas maar het is niet anders.
Kan eventueel nog altijd 200 euro extra betalen natuurlijk bij een grijze scalperhandelaar
Beide sites zullen waarschijnlijk die 18e onbereikbaar zijn, puur overbelast door de hoeveelheid mensen die er 1 aan wilt schaffen...
Er zullen gegarandeerd veel annuleringen plaats vinden, omdat er gewoon teveel verkocht gaat worden.
Je kans dat je er 1 zult pakken die dag word nihil.. maar proberen moet je sws.
Ik denk het ook. De grootste landen, waar de meeste omzet gemaakt wordt, zullen de laatste stuks gaan krijgen voor release ben ik bang. Daar liggen nou eenmaal meer kansen dan bijvoorbeeld hier in Nederland.Flghter1982 schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 07:08:
Ik denk dat we eindelijk rust krijgen tot 18 Nov. tenzij sony iets aankondigd over nieuwe waves is het denk ik even klaar. Truste 😉
Hier is Sony al marktleider, ze zullen zich meer gaan richten op de US waar Xbox nog steeds de populairste is.
koenvd90 schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 07:34:
[...]
Ik denk het ook. De grootste landen, waar de meeste omzet gemaakt wordt, zullen de laatste stuks gaan krijgen voor release ben ik bang. Daar liggen nou eenmaal meer kansen dan bijvoorbeeld hier in Nederland.
Hier is Sony al marktleider, ze zullen zich meer gaan richten op de US waar Xbox nog steeds de populairste is.
Voor een ieder die nergens die code vindt in de doritos zak. Met je zaklamp tegen de buitenkant naar binnen schijnen in die doorzichtige naad.
Topic en zoek...EpPart schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 08:03:
Welke tracker gebruiken jullie eigenlijk?
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Of je helpt em gewoon... tip oid...
Kan de topicpost niet aangepast worden met een FAQ.EpPart schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 08:03:
Welke tracker gebruiken jullie eigenlijk?
Otsledit en Distill gebruiken mensen of dit topic volgen.
Thanks ik heb vannacht een uur lang websites zitten refreshen op mijn mobielpineapple23 schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 08:05:
[...]
Kan de topicpost niet aangepast worden met een FAQ.
Otsledit en Distill gebruiken mensen of dit topic volgen.
Vandaag maar eens anders aanpakken
Als je al niet eens een tracker kan vinden in een topic, dan is het ook logisch dat je geen PlayStation 5 kunt bemachtigen, enige inzet is wel vereist als je het echt wilt.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Had al meerdere keren kunnen bestellen door op dit forum te zijn van 7 tot 10. 1x heeeeel vroeg tijdens mijn nachtdienst. Was toen toevallig de berichten van de vorige avond aan het lezen toen Intertoys ze online gooide. De keer dat ik besteld heb was de eerste batch preorders van intertoys. Besteld met mijn telefoon.GranCanaria schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 08:08:
[...]
Thanks ik heb vannacht een uur lang websites zitten refreshen op mijn mobiel, samen met nog een andere tweaker:)
Vandaag maar eens anders aanpakken
Je snapt wel dat niet iedereen op tweakers een techneut is he? Dat is natuurlijk een aanname, ik mag ook niet verwachten dat jij verstand van auto's hebt als je op een auto forum zoekt naar de juiste maat banden?Jumpman schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 08:57:
[...]
Als je al niet eens een tracker kan vinden in een topic, dan is het ook logisch dat je geen PlayStation 5 kunt bemachtigen, enige inzet is wel vereist als je het echt wilt.
De beste tweaker vraagt gewoon iets en wordt met een kluitje het riet in gestuurd, laten we elkaar hier gewoon helpen en waar nodig uitleggen zodat iedereen hier uit eindelijk blij wordt.
p.s. ik heb die trackertool ook gedownload en krijg het zelf ook met geen mogelijkheid voor elkaar, dus lees ik hier maar op het forum of er iets beschikbaar komt.
Dus jij hebt meerdere bestellingen? Kijk dan ff naar V&A of je 1 van ons aan een pre-order kan helpenStatz87 schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 08:59:
[...]
Had al meerdere keren kunnen bestellen door op dit forum te zijn van 7 tot 10. 1x heeeeel vroeg tijdens mijn nachtdienst. Was toen toevallig de berichten van de vorige avond aan het lezen toen Intertoys ze online gooide. De keer dat ik besteld heb was de eerste batch preorders van intertoys. Besteld met mijn telefoon.
Hahaha nee ik had meerdere keren kunnen bestellen.piertje1984 schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 09:00:
[...]
Dus jij hebt meerdere bestellingen? Kijk dan ff naar V&A of je 1 van ons aan een pre-order kan helpen![]()
Denk dat mijn vrouw niet heel blij is als er straks 1000 euro plus word afgeschreven
Had ik maar kunnen bestellen
ik wil ook een playstation'tje... mn eerste gameconsole sinds de ps2 en gamecube
en dan steeds mis grijpen
Ow dan kan je nu mooi een PS3 & PS4 goedkoop op de kop tikkenFinalchaos schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 09:09:
Had ik maar kunnen bestellenik wil ook een playstation'tje... mn eerste gameconsole sinds de ps2 en gamecube
en dan steeds mis grijpen
dit is inderdaad geen V&A
[ Voor 87% gewijzigd door BM op 01-10-2020 09:22 ]
Ook een mogelijkheid inderdaad, je helemaal suf eten in Doritos en hopen op een winnende codepiertje1984 schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 07:36:
Voor een ieder die nergens die code vindt in de doritos zak. Met je zaklamp tegen de buitenkant naar binnen schijnen in die doorzichtige naad.
[Afbeelding]
En toch ben ik wel benieuwd voor welke bedragen ze via MP over de markt gaan als de 2e wave inderdaad pas in b.v. maart 2021 zal zijn... Hopelijk is iedereen voor de tijd voorzienpiertje1984 schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 07:21:
[...]
Ga aub niet 200 extra betalen... zo belangrijk kan die ps5 niet zijn toch? Dit zijn de mensen die doelbewust jou en andere de kans hebben ontnomen op een eerlijke pre-order
Vroeger al genoeg gedaan met de flippo's xDgambler85 schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 09:18:
[...]
Ook een mogelijkheid inderdaad, je helemaal suf eten in Doritos en hopen op een winnende code
Damn ik word oud.. denk dat er genoeg tweakers zijn die geen idee hebben wat een flippo is xD
Ik (gelukkig) nog wel :-). Had een hele map vol met die dingen.Finalchaos schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 09:20:
[...]
Vroeger al genoeg gedaan met de flippo's xD
Damn ik word oud.. denk dat er genoeg tweakers zijn die geen idee hebben wat een flippo is xD
Master_A
Mijn broertje had nummer 99... jaloers dat ik was..nadien had ik met Pokemon dan weer Charizard en dat kon hij niet waarderen haha nostalgieFinalchaos schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 09:20:
[...]
Ik heb zelfs alle Flippo mappen nog liggen, volledig compleet... Man wat een tijd toen, ruilen met vriendjes, naar ruilbeurzen met mijn moeder om nummer 100 binnen te halen (dat was een zeldzame, geruchten waren toen dat deze 100 gulden waard was)... Wat een tijd :-)Finalchaos schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 09:20:
[...]
de gouden flippo kan je vandaag inleveren voor een full on ps5 pakket ;PRaikkonen_WC schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 09:23:
[...]
Ik heb zelfs alle Flippo mappen nog liggen, volledig compleet... Man wat een tijd toen, ruilen met vriendjes, naar ruilbeurzen met mijn moeder om nummer 100 binnen te halen (dat was een zeldzame, geruchten waren toen dat deze 100 gulden waard was)... Wat een tijd :-)
eigenlijk is het toch wel diep triest dat Sony weer is achter de feiten aan loopt, je moet het MS nageven hun X doos is gewoon te pre orderen zonder hele rare capriolen!
Sony heeft duidelijk de markt weer is onderschat en is gewoon niet op tijd gaan produceren.
Ik vind het spijtig dat zoveel mensen hier achter het net vissen. voor mezelf heb ik besloten eerst de kat uit de boom te kijken en de release af te wachten! Zeker weten dat er geen kinderziektes in zitten.
weet iemand of de ps5 region locked is? anders zou ik als je echt zo zit te springen om 1 first day unit hem gewoon uit oost europa halen als ik jullie was
Sony heeft duidelijk de markt weer is onderschat en is gewoon niet op tijd gaan produceren.
Ik vind het spijtig dat zoveel mensen hier achter het net vissen. voor mezelf heb ik besloten eerst de kat uit de boom te kijken en de release af te wachten! Zeker weten dat er geen kinderziektes in zitten.
weet iemand of de ps5 region locked is? anders zou ik als je echt zo zit te springen om 1 first day unit hem gewoon uit oost europa halen als ik jullie was
als je heel diep over iets nadenkt dan kom je altijd uit op iets wat niet klopt. Doe maar is klopt altijd
Ik heb het met de Xbox niet helemaal gevolgd maar volgens mij was die toch ook overal binnen minuten uitverkocht? Met name de Series XBJBoes schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 09:28:
eigenlijk is het toch wel diep triest dat Sony weer is achter de feiten aan loopt, je moet het MS nageven hun X doos is gewoon te pre orderen zonder hele rare capriolen!
Doe mij eens een site waar de xbox x te bestellen is dan? Want volgens mij is dit net zo hard gegaan..BJBoes schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 09:28:
Ging net zo hard ja, maar werd wel beter over gecommuniceerd.piertje1984 schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 09:30:
[...]
Doe mij eens een site waar de xbox x te bestellen is dan? Want volgens mij is dit net zo hard gegaan..
waar is de series X nog precies te bestellen dan? en volgens mij is de ps5 niet region locked, dat was de ps4 ook niet voor zover ik weetBJBoes schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 09:28:
[ Voor 5% gewijzigd door kevineuro op 01-10-2020 09:34 ]
Solid point.cronixx schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 09:32:
[...]
Ging net zo hard ja, maar werd wel beter over gecommuniceerd.
Series X kon je dacht ik nog een paar dagen geleden bij Microsoft Polen bestellen. Ik heb er zelf 1 via Microsoft Frankrijk.kevineuro schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 09:33:
[...]
waar is de series X nog precies te bestellen dan? en volgens mij is de ps5 niet region locked, dat was de ps4 ook niet voor zover ik weet
Console id: Dr Stream | Playstation 5 | Xbox series X | LG 65 CX | Iphone 11 Pro 256 GB | AirPods Pro | MacBook Pro 16 inch
Officiele Microsoft Polen site nog te verkrijgenpiertje1984 schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 09:30:
[...]
Doe mij eens een site waar de xbox x te bestellen is dan? Want volgens mij is dit net zo hard gegaan..
Inderdaad ja! Nou ik wel (1985), ik heb die mappen nog steeds. Laatst nog een keer weer in gekeken, maar het mooiste ervan is...Finalchaos schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 09:20:
[...]
DIE LUCHT op de mappen en flippo's
thanks, net nog even eentje besteldStarscreamer schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 09:36:
[...]
Officiele Microsoft Polen site nog te verkrijgen
MT Venus V3 | HW P1 |
goedemorgen allemaal...
and rthe hunt continues
laten we weer het beste ervan maken
and rthe hunt continues
laten we weer het beste ervan maken
Enthoo Primo || Ryzen 9 5900X || Asus VIII Dark Hero || TridentZ Royal Silver F4-3600C14D-32GTRS Samsung B-Die || Radeon 6800 XT || Kraken X73 w/ 6x NF-A12x25 || 2x WD Black SN850 1TB || WD-HGST 6TB en 18TB || Seasonic Prime Titanium Ultra 1kW
Xbox heeft veel minder vraag, microsoft probeert schaarste te creëren door online minder aan te bieden.BJBoes schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 09:28:
Als je naar de plaatselijke mediamarkt gaat staan de pre-orders voor een xbox onder de 5 mensen (bron: zie xsx release topic). Bij de playstation 100+. Do the math.
Achja, er zou toch een 3rd wave komen ofzo?
Tussen nu en 5 oktober(bron discord koken met je vrienden)
Tussen nu en 5 oktober(bron discord koken met je vrienden)
Disk Edition "niet op voorraad" maar "Digital Edition" kun je wel bestellen zo te zien.
@rvthul84 Alleen de digitale versie. De ander staat op niet op voorraad.
Digitale versie kan blijkbaar nog besteld worden. Hurry...
Nope, klik maar aan.kobe_be schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 11:21:
[...]
Digitale versie kan blijkbaar nog besteld worden. Hurry...
Het is er nooit geweest.Disfigured schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 11:22:
Aaaaaaand it's gone.
Blijkbaar wel..
[ Voor 7% gewijzigd door Boterham71 op 01-10-2020 11:31 ]
Sorry heren, ik denk dat ik de laatste had....
Ik had de Digital Edition in m'n winkelwagen.
Lijkt me beetje dubieus...
En overigens disc edition is de editie die ik wil hebben, dus... I'll pass
maar lijkt me beetje een onbekende site - I have concerns
Enthoo Primo || Ryzen 9 5900X || Asus VIII Dark Hero || TridentZ Royal Silver F4-3600C14D-32GTRS Samsung B-Die || Radeon 6800 XT || Kraken X73 w/ 6x NF-A12x25 || 2x WD Black SN850 1TB || WD-HGST 6TB en 18TB || Seasonic Prime Titanium Ultra 1kW
Ik heb zelfs even gekeken terwijl ik niet de intentie had om te pre-orderen, kon de digitale versie in m'n winkelmandje doen, nu niet meer.
🎶 Gets a little messy in heaven 🎶
Ik kende de site niet en vertrouwde deze dus niet
Wazig. Ik kon hem ook aanklikken maar stond niet gelijk NIET BESCHIKBAAR.
YourGameZone is een prima online shop.mindwarper schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 11:23:
[...]
Lijkt me beetje dubieus...
En overigens disc edition is de editie die ik wil hebben, dus... I'll pass
maar lijkt me beetje een onbekende site - I have concerns
reviews zijn ook een beetje dubbel. Ze reageren er wel op, maar ik vertrouw het ook niet helemaal.
Console id: Dr Stream | Playstation 5 | Xbox series X | LG 65 CX | Iphone 11 Pro 256 GB | AirPods Pro | MacBook Pro 16 inch
YGZ is gewoon prima webshop, heb er eerder besteld (game, ook pre-order) en is keurig op dag van release binnengekomen
Disfigured schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 11:23:
[...]
YourGameZone is een prima online shop.
I stand corrected - goed dank voor de inforrikkert schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 11:25:
YGZ is gewoon prima webshop, heb er eerder besteld (game, ook pre-order) en is keurig op dag van release binnengekomen
[ Voor 35% gewijzigd door mindwarper op 01-10-2020 11:25 ]
Dank, weet ik dat voor de volgende keer.rrikkert schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 11:25:
December 2021piertje1984 schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 11:25:
[...]
Dank, weet ik dat voor de volgende keer.
https://untappd.com/user/OzzBier
heeft iemand hier ook de disc versie van YGZ gepreorderd?
Snap het wel hoor, de site ziet er nogal dubieus uitmindwarper schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 11:25:
[...]
[...]
I stand corrected - goed dank voor de info
Ja, 18 sept begin van de middag.Timovdr schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 11:27:
heeft iemand hier ook de disc versie van YGZ gepreorderd?
YGZ (daarvoor yourgamezone) bestaat al meer dan 11 jaar, prima winkel naar mijn mening.rrikkert schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 11:27:
[...]
Snap het wel hoor, de site ziet er nogal dubieus uit
vind dat Copyright met een verkeerd jaartal, in dit geval 2019, altijd zo onprofessioneel overkomen.rrikkert schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 11:27:
[...]
Snap het wel hoor, de site ziet er nogal dubieus uit
© 2019 Yourgamezone. All Rights Reserved.
Ik wekker gezet. Gekeken. Niks.Gusev schreef op woensdag 30 september 2020 @ 15:47:
Kijk voor de zekerheid vannacht om 00:00 even op https://www.bcc.nl/computer/gaming/playstation-5-console .
Tegenstrijdige berichten, maar sommige klantenservice medewerkers zeggen dat de pre-orders bij BCC 1 oktober om 12 uur s nachts live gaan. Of ze weten niks, of ze weten toch meer maar willen het nog niet aan de grote klok hangen.
My life was a lie.
huh weer te bestellen op ygz!
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
Ik krijg " Geen producten gevonden voor deze selectie.BaRF schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 11:48:
"
Samepiertje1984 schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 11:49:
[...]
Ik krijg " Geen producten gevonden voor deze selectie.
"
*knip* dit soort geintjes worden niet op prijs gesteld
[ Voor 92% gewijzigd door Geronimous op 02-10-2020 16:34 ]
PSN id: K1ngD1ng3l1ng | BF3 PC: KingDing3ling
Alert ging hier ook af haha...
Dus YGZ is er ook doorheen
Dus YGZ is er ook doorheen
Thanks! Ik had hem nog in mijn winkelmand van vanmorgen (was toen niet meer beschikbaar bij afrekenen)BaRF schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 11:48:
Nu lukte het dus wel (DE)!
Dus ik ben alweer 30min te laat... hoe kan t zijn dat ik steeds een fractie ernaast grijp.. begin echt kwaad te worden.. ff flink hard aan het werken en dus een uur geen tijd om op te letten en direkt weer genaaid ben hier zo klaar mee.
1 Troost, ook als je wel elke minuut op het forum zit te kijken graag je er gewoon naast hoor met de geringe aantallen die beschikbaar komen..Finalchaos schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 11:57:
Dus ik ben alweer 30min te laat... hoe kan t zijn dat ik steeds een fractie ernaast grijp.. begin echt kwaad te worden.. ff flink hard aan het werken en dus een uur geen tijd om op te letten en direkt weer genaaid ben hier zo klaar mee.
Is het een idee om voor mensen die er echt hard aan toe zijn een app groep te starten? Ik ben normaal niet zo van de random lui in een groep maar zo krijg je wel het snelst(buiten tracker) om een melding...Finalchaos schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 11:57:
Ik ben voorpiertje1984 schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 11:58:
[...]
Is het een idee om voor mensen die er echt hard aan toe zijn een app groep te starten? Ik ben normaal niet zo van de random lui in een groep maar zo krijg je wel het snelst(buiten tracker) om een melding...
Wow! Nice man... #jaloersGongarii schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 11:57:
[...]
Thanks! Ik had hem nog in mijn winkelmand van vanmorgen (was toen niet meer beschikbaar bij afrekenen)
Nu lukte het dus wel (DE)!
Ik ben ook voor ♡ 003161 uitgenodigd. Thanks
[ Voor 34% gewijzigd door Finalchaos op 01-10-2020 12:10 ]
Count me inpiertje1984 schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 11:58:
[...]
Is het een idee om voor mensen die er echt hard aan toe zijn een app groep te starten? Ik ben normaal niet zo van de random lui in een groep maar zo krijg je wel het snelst(buiten tracker) om een melding...
Wie wilt het opstarten? Wie heeft tijd? ♡
Grijp ook al iedere keer ernaast, of ik ben te laat of de websites werken niet mee. Alles is ook binnen enkele minuten uitverkocht. Een app groep lijkt me een goed idee niet iedereen zit de hele dag achter de computer
Is eigenlijk nog wel een goed idee... De Wanhopige PS5 zoekers... :-Dpiertje1984 schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 11:58:
[...]
Leuk idee een app groep, maar ik ben bang dat je dan alsnog te laat bent.
Komt vaak maar een enkele console beschikbaar, waar vervolgens heel Nederland opduikt.
Komt vaak maar een enkele console beschikbaar, waar vervolgens heel Nederland opduikt.
En BelgiëRck010 schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 12:01:
Leuk idee een app groep, maar ik ben bang dat je dan alsnog te laat bent.
Ja als er iemand even een groep aanmaakt op WhatsApp kan hij een uitnodigings link maken
Niks ervan, laat die Belgen eens even lekker in België bestellen
Rck010 schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 12:04:
[...]
Niks ervan, laat die Belgen eens even lekker in België bestellen
Jammer, want ik wilde net een link delen waar binnenkort nog besteld kan worden
Link weggehaald, mocht iemand lid willen worden kunnen ze me berichten.
[ Voor 89% gewijzigd door piertje1984 op 01-10-2020 13:09 ]
Haal je 06 nummer eens snel wegFinalchaos schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 11:59:
Ik ben ook voor ♡ 0031xxxxxx ♡
PSN id: K1ngD1ng3l1ng | BF3 PC: KingDing3ling
Verwijderd
Ik ben ook voor!piertje1984 schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 11:58:
[...]
Ik ben een van de gelukkige die een PS5 DE (en XSX) heeft kunnen pre-orderen.kobe_be schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 12:06:
[...]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jammer, want ik wilde net een link delen waar binnenkort nog besteld kan worden
Ik loer hier nog mee voor m'n broer, en omdat ik de hele pre-order hype eigenlijk wel leuk vind
Hmmm, ik heb een order op YGZ kunnen plaatsen voor de digital edition. Ik had deze betaald via PayPal en een bestelbevestiging gekregen. Nu krijg ik bericht dat er een terugstorting heeft plaatsgevonden... Ik heb maar even gemaild wat er aan de hand is, maar ik vrees het ergste. Toch nog even langer blijven meekijken hier dan!
Je hebt er een ander gevoel bij he. Je bent al zeker van jouw consoles. Sommigen zijn nog angstvallig opzoek naar een exemplaar. Het stressniveau is een klein beetje andersRck010 schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 12:08:
[...]
Ik ben een van de gelukkige die een PS5 DE (en XSX) heeft kunnen pre-orderen.
Ik loer hier nog mee voor m'n broer, en omdat ik de hele pre-order hype eigenlijk wel leuk vind
Ai, dat is een zure...CanisLupus27 schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 12:12:
Hmmm, ik heb een order op YGZ kunnen plaatsen voor de digital edition. Ik had deze betaald via PayPal en een bestelbevestiging gekregen. Nu krijg ik bericht dat er een terugstorting heeft plaatsgevonden... Ik heb maar even gemaild wat er aan de hand is, maar ik vrees het ergste. Toch nog even langer blijven meekijken hier dan!
de ervaring is heel anders. Ik liep ook te stressen voor ik bij de 2e wave m'n ps5 heb gekregen. Nu heb ik hem en hou ik alsnog voor de lol dit topic in de gaten.kobe_be schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 12:13:
[...]
Je hebt er een ander gevoel bij he. Je bent al zeker van jouw consoles. Sommigen zijn nog angstvallig opzoek naar een exemplaar. Het stressniveau is een klein beetje anders
Het is een hobbykevineuro schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 12:14:
[...]
de ervaring is heel anders. Ik liep ook te stressen voor ik bij de 2e wave m'n ps5 heb gekregen. Nu heb ik hem en hou ik alsnog voor de lol dit topic in de gaten.
Haha hier ben ik ook schuldig aan, heb ook al een pre-order (lokale MM, dus hopelijk doet Rutte geen volledige lockdown de komende 2 maanden), maar vind het om de een of andere reden reuze interessant om dit topic te volgenkevineuro schreef op donderdag 1 oktober 2020 @ 12:14:
[...]
de ervaring is heel anders. Ik liep ook te stressen voor ik bij de 2e wave m'n ps5 heb gekregen. Nu heb ik hem en hou ik alsnog voor de lol dit topic in de gaten.
🎶 Gets a little messy in heaven 🎶
Let op:
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
| Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen? Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord |
:strip_exif()/f/image/Fydn8TrOh9L61bvGQQedDYfo.jpg?f=fotoalbum_large)