Valentino199 schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 19:46:
[...]
Die bevestiging kreeg ik ook meteen. Na 7 dagen niets. Gemaild kreeg toen wacht 3 dagen. Weer gemaild nog steeds wachten. Ik en de andere groepje die met giftcards hebben betaald hebben al meerdere malen beloftes gekregen maar tot nu toe niets. Hoop voor jou dat het lukt maar bij mij zeiden ze ook binnen 5-7 dagen en na 2 week nog niets.
Ik blijf graag op de hoogte hoe dit gaat. Ik heb ook 510 euro aan giftcards gekocht (bij dundle).
Vrijdag kreeg ik weer hetzelfde annuleringsmailtje als antwoord: ik schend hun terms en daarmee vervalt mijn order en mijn saldo van de giftcards.
Ik lees in de terms dat je naast de giftcards minimaal een geverifieerde betalingsmethode moet hebben staan en dat je nooit een order met alleen giftcards kan betalen. Vet gaar aangezien ik op amazon de en
nl regelmatig bestel met ideal (sepa is zelfde kaart) en amazon geen 3d code gaf bij de ps5 order voor de cc. Het geld terugkrijgen naar een rekening of cc heb ik al opgegeven. Op mijn Italië account nog niet. Maarja, hoe ga ik dat dan uitgeven?
Je kan trouwens een klacht indienen op een overkoepelend amazon platform als je vindt dat het te lang duurt en de geboden oplossing niet naar wens.
Ik heb er na bijna twee weken een hard hoofd in dat dit nog goed komt eige
nlijk... En dan heb ik ook nog een wacht op goedkeuring bij wehkamp. Ik zal zo blij zijn als deze hunt voorbij is en het amazon geld weer in bezit is. Mamamia..