• Darklight_93
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 18-12-2020
Geen matches
icem8n schreef op zondag 22 november 2020 @ 18:14:
Ja denk het wel, allen licht er aan welke MM. Ik had mijn reservering 20 Sept gedaan en ben bij de tweede laading. Ik zou eerste gaan vragen hoe lang de lijst is bij de mm de je gaat.

[...]
Ik ben bij mm Roermond geweest. Er wordt een nieuwe levering misschien in mid dicember verwacht... Ik hoop dat ze vroegen komen!

• Bartjeuhz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 28-01 11:36
Geen matches
Verwijderd schreef op zondag 22 november 2020 @ 18:45:
Binnen nu en 2 weken hoop ik minimaal 1 ps5 te bemachtigen met zowel goede kans bij de MM als amazon!
Is goed

Steam: CatBearCow

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14:12
Geen matches
Je kan dat vermoedelijk ook vervangen door MM met de minste exemplaren.

• Dajo
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 29-08-2025
Matched: nl
Rickpm1 schreef op zondag 22 november 2020 @ 16:57:
Al mensen die een T&T van bol.com hebben van de bestelling van gisteren?
Yep! PostNL ontvangen & heb al een tijdsvak dat hij komt ook.

• yyvn
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 10-11-2022
Geen matches
Korben schreef op zondag 22 november 2020 @ 18:12:
[...]

FTFY. Je kunt Mediamarkt gewoon bellen. Ze bijten niet.
al gedaan en zeggen dat ze geen info kunnen geven.

• Master Chieftec
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 18-12-2025
Jumpman schreef op zondag 22 november 2020 @ 18:36:
De PlayStation 4 was ook in maart pas goed verkrijgbaar.

Er was van PlayStation 5 al veel meer voorraad beschikbaar. Er zijn gewoon meer gamers. Nieuwe aanwas en oudere blijven ook gamen. Tel daarbij op dat iedereen thuis zit door COVID-19 en je hebt een enorme schaarste.
Absoluut waar maar de PS5 is gelukkig niet de enige console. Er zijn genoeg die voor een Xbox Series S/X zullen kiezen en Nintendo doet het nog altijd erg goed. Denk dat de fanatieke F5 refresher/PS5alertbot wel eentje dit jaar kunnen bemachtigen maar degene die naar de (online) winkel gaat en denkt eentje te kunnen halen, weinig kans maakt. Ik begreep dat Sony denkt 11 miljoen PS5 tot Maart aan de man te kunnen brengen. Ik verwacht dat de meest fanatieke gamers wel daarmee bediend zullen worden. Het is de FOMO en niet bij de eerste lichting zitten dat de meesten gaan doemdenken. Productie is in volle gang (voor zo ver mogelijk) en de vrachtschepen en vliegtuigen zullen heus pallets PS5 meenemen de komende weken.

• Freekers
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Freekers

Never gonna give you up

Geen matches
Kan het kloppen dat de PS5 Pre-order Telegram groep verdwenen is? Ik zat er vanmiddag nog in maar nu zegt hij 'Deze groep is niet beschikbaar'.

Thank you for your attention to this matter

• Muchachooo
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 01-02 09:16
Geen matches
Freekers schreef op zondag 22 november 2020 @ 19:07:
Kan het kloppen dat de PS5 Pre-order Telegram groep verdwenen is? Ik zat er vanmiddag nog in maar nu zegt hij 'Deze groep is niet beschikbaar'.
Ik zit er nog in dus misschien ben je in alle ophef van daarstraks per ongeluk gekickt?

• mindgem
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-03-2023
Geen matches
Freekers schreef op zondag 22 november 2020 @ 19:07:
Gewoon beschikbaar. Heb je mogelijk te ver terug gebladerd in de historie. Gewoon link opnieuw klikken

• SP75
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 29-12-2025
Geen matches
Het is wel erg rustig vandaag in de telegram groep. Heb door ing gisteren de bol bestelling niet kunnen betalen! Baal er van was er namelijk op tijd bij :D

• Niek_1981
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10-11-2025

Niek_1981

Think Different.

Geen matches
aeon1080 schreef op zondag 22 november 2020 @ 18:19:
Zojuist bij de MM Eindhoven centrum langs geweest: 450 preorders voor mij...
Ik denk dat je bij MM Eindhoven Ekkersrijt wellicht sneller aan de beurt bent.

Een vrouw is een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren, wordt nat zonder dat het regent, zuigt zonder stroom en ze kan een man laten komen zonder dat ze roept.

• Freekers
  • Niet online

Freekers

Never gonna give you up

Geen matches
Muchachooo schreef op zondag 22 november 2020 @ 19:09:
[...]

Ik zit er nog in dus misschien ben je in alle ophef van daarstraks per ongeluk gekickt?
Dat denk ik, ik zie hem nu niet meer staan... Ik heb geprobeerd om opnieuw te joinen met de invite link(s) uit deze thread maar ik krijg steeds de melding 'This invite link is invalid or has expired'. Kan iemand mij wellicht toevoegen? M'n telegram username is gelijk aan m'n Tweakers username :)

• mindgem
Geen matches
Freekers schreef op zondag 22 november 2020 @ 19:29:
[...]

Dat denk ik, ik zie hem nu niet meer staan... Ik heb geprobeerd om opnieuw te joinen met de invite link(s) uit deze thread maar ik krijg steeds de melding 'This invite link is invalid or has expired'. Kan iemand mij wellicht toevoegen? M'n telegram username is gelijk aan m'n Tweakers username :)
Je moet de link op pagina 4 nemen van de zoekresultaten. Die op pagina 1 is verlopen

• King Dingeling
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-02 11:55
mindgem schreef op zondag 22 november 2020 @ 19:31:
[...]

Je moet de link op pagina 4 nemen van de zoekresultaten. Die op pagina 1 is verlopen
1793 leden en 297 leden online... 8)7

PSN id: K1ngD1ng3l1ng | BF3 PC: KingDing3ling

Verwijderd

Geen matches
[...]

Helaaas kan er niet meer in..

• HavermansP
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 10-02 10:58
Dajo schreef op zondag 22 november 2020 @ 19:04:
[...]

Yep! PostNL ontvangen & heb al een tijdsvak dat hij komt ook.
Kun jij aangeven hoe laat jij hem hebt besteld? Staat in de bol app.

• destroyer6670
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20-01 13:37
Geen matches
ThaddeusX schreef op zondag 22 november 2020 @ 18:06:
[...]

1-) overdag afspreken
2-) afspreken waar het druk is of mensen zijn
3-) zijn marktplaats reviews en account aanmaakdatum checken
4-) Niet een dichte(unsealed) doos meenemen. Meestal halen ze de producten er uit en maken ze het weer netjes dicht als nieuw. Tegenwoordig kunnen ze dat zelfs met plastic doen.
5-) playstation testen off course
6-) indien ze met meer dan 2 mensen komen is dat een rode flag
7-) geef geld pas nadat je alles weer in doos hebt en in je handen hebt
8- ) wapen op zak hebben
9-) bon checken of serial klopt met de ps5
Wapen op zak hebben? Niet helemaal lekker? Als je je zo zorgen maakt dan is er één optie, NIET DOEN. Bizar advies, mag hopen dat het grappig bedoeld is..

• Freekers
  • Niet online

Freekers

Never gonna give you up

Geen matches
[...]

Deze? https://t.me/joinchat/T3L7LBo7t_n1sk1O-1Djdg
Kom er helaas ook met deze niet meer in.

• Dajo
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 29-08-2025
Geen matches
HavermansP schreef op zondag 22 november 2020 @ 19:38:
[...]

Kun jij aangeven hoe laat jij hem hebt besteld? Staat in de bol app.
Natuurlijk! 12.17 was het.

• ivokenevil
  • Laatst online: 31-07-2021
Geen matches
M’n gecancelde PS5 order uit UK is na een halfuur bellen met de klantenservice toch omgezet en naar een order zonder enige levertijd die vandaag opeens is omgezet naar 3dec levering! 🤘🏻.

• colorsone
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09-02 18:57
Geen matches
Komt omdat je gebanned ben.

• Freekers
  • Niet online

Freekers

Never gonna give you up

Geen matches
Ehm okay en waarom :? ? Ik heb niks getypt in die chat, noch in de slowchat (zit ik niet meer in).

• luukvdaa
  • Laatst online: 23-11-2021
Geen matches
Voor de mensen die op Amazon.DE besteld hebben, ze weten van niks. Ik heb donderdag 14:16 een bestelling geplaatst en bij mij staat er 12-16 december maar zelfs dat is niet zeker. Had de klantenservice gemaild waarom sommige mensen hem morgen krijgen en de andere midden december dit is het antwoord daarop.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BFe7CIdbH-iPOwA_gkH68_b4jWA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/sMCSKD8rFEUqA5XjUyOxq9tt.png?f=fotoalbum_large

Verwijderd

Geen matches
luukvdaa schreef op zondag 22 november 2020 @ 20:09:
Voor de mensen die op Amazon.DE besteld hebben, ze weten van niks. Ik heb donderdag 14:16 een bestelling geplaatst en bij mij staat er 12-16 december maar zelfs dat is niet zeker. Had de klantenservice gemaild waarom sommige mensen hem morgen krijgen en de andere midden december dit is het antwoord daarop.

[Afbeelding]
Dat is geen goed nieuws... Mogelijk dus toch geen PS5 voor kerst...

• ajaxkoen93
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 06-02-2021
Verwijderd schreef op zondag 22 november 2020 @ 20:12:
[...]

Dat is geen goed nieuws... Mogelijk dus toch geen PS5 voor kerst...
Hoezo niet??? Ze zegt alleen dat hij waarschijnlijk niet bij de 1e levering zit.. dus met andere woorden wel de 2e.. wanneer deze geleverd word is nog niet bekend volgens deze medewerker.

Waarschijnlijk is 15-16 december gewoon een eventuele nieuwe levering.

• StevenFM
  • Laatst online: 28-05-2021
Geen matches
Met andere woorden je staat vooraan in de rij als ze een nieuwe levering binnenkrijgen. Lijkt me niet iets om over te panikeren.

• joffrey19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 11-01-2024
Geen matches
Ze krijgen gewoon weer een pallet binnen joh voor eind december die ze gaan uitleveren. We hebben hem echt wel voor de 12e .

• Nitwitt1991
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 17-05-2022
Geen matches
luukvdaa schreef op zondag 22 november 2020 @ 20:09:

[Afbeelding]
Ze zeggen allemaal wat anders op de klantenservice. Ik denk dat ze geen info krijgen van de inkoop/verkoop/sales/distributiecentrum krijgen. Dat is bij meer grote organisaties zo. Dus ze geven maar een antwoord van waar zij denken, ze laten ons dan maar even met rust.

• Sherrie
  • Laatst online: 15-12-2020
Geen matches
ivokenevil schreef op zondag 22 november 2020 @ 19:59:
M’n gecancelde PS5 order uit UK is na een halfuur bellen met de klantenservice toch omgezet en naar een order zonder enige levertijd die vandaag opeens is omgezet naar 3dec levering! 🤘🏻.
Waarom was hij gecancelled? De mijne is dat namelijk ook, heel vervelend. Hij was gecancelled door zogenaamde 'security measurements' omdat er schijnbaar unauthorised parties op mijn account waren ingelogd. Wat heb je gezegd waardoor hij weer is omgezet?

• crunchytail
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 18:24
Geen matches
De verzendstatus van mijn pre-order (geplaatst in september) bij Amazon DE staat sinds woensdagavond 18 Nov. op: "Pakket is overgedragen aan de transporteur en is onderweg. Rheinberg, DE".

Bij DHL staat sinds woensdag "BEZORGMOMENT BEKEND ZODRA JE PAKKET BIJ DHL IS".

Ik had gekozen voor normale verzending. Meer mensen die nog aan het wachten zijn op hun Duitse bestelling uit september?

• ivokenevil
Geen matches
Sherrie schreef op zondag 22 november 2020 @ 20:26:
[...]

Waarom was hij gecancelled? De mijne is dat namelijk ook, heel vervelend. Hij was gecancelled door zogenaamde 'security measurements' omdat er schijnbaar unauthorised parties op mijn account waren ingelogd. Wat heb je gezegd waardoor hij weer is omgezet?
Ik gebruikte de cc van m’n schoonmoeder alleen gebruikte m’n eigen gegevens voor afleveren waardoor de payment declined werd.. in de mail die ik om 0728 kreeg had ik 5 dagen de tijd om alsnog te betalen alleen zij de klantenservice dat ik dat had moeten doen voor 00;00... word lastig natuurlijk maar de ps5 was a weg naar iemand anders en kon niks doen. Uurtje later een chat gestart met een medewerker en die liet mij bellen. Diegene die ik daar sprak maakte zich hard voor mij en overlegde telkens met de supervisor waardoor m’n case werd doorgestuurd naar een afdeling die snel kon schakelen en de betaling nog een keer kon doen. Echter bleef 2 dagen de status op onbekend en wanneer er voorraad is word ie verstuurd en vandaag kwam daar dus verandering in! Wel paar dagen langer wachten maar dat doe ik met liefde haha

• Darklight_93
Geen matches
joffrey19 schreef op zondag 22 november 2020 @ 20:18:
Ze krijgen gewoon weer een pallet binnen joh voor eind december die ze gaan uitleveren. We hebben hem echt wel voor de 12e .
Hoe kun je zo zeker zijn?

• WinterX
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
Geen matches
Is er ook op whatsapp?

• alionfire
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 27-08-2025
Geen matches
Ja. Zoekfunctie :P

Security & Privacy Geek • PSN: alionfiree •

• joffrey19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 11-01-2024
Geen matches
Vertrouwen in Amazon en goede ervaringen en het idee dat er nu gewoon periodiek wordt geleverd en we met de bestelling eerste in rij zijn.

• Banaan000
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 27-11-2025
Geen matches
Vandaag vertelde customer service mij dat er een landing van Sony onderweg was (zie mn oude post hier voor het transcript)

• SP75
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 29-12-2025
Geen matches
Banaan000 schreef op zondag 22 november 2020 @ 21:26:
[...]

Vandaag vertelde customer service mij dat er een landing van Sony onderweg was (zie mn oude post hier voor het transcript)
Van Amazon?

• Banaan000
Geen matches
Ja Duitsland

• Darklight_93
Geen matches
[...]

Ik hoop het! Ik wacht mijne van MM! Ik kan niet meer wachten 7(8)7

• CyberDonky
  • Laatst online: 27-01 16:13

CyberDonky

DealBytes

Geen matches
Nitwitt1991 schreef op zondag 22 november 2020 @ 17:09:
Nou ik ben dus die Telegram groep uitgegooid, omdat ik zei dat andere hun mond dicht moesten houden. Lekker dan....
msnguy schreef op zondag 22 november 2020 @ 17:26:
[...]

Er heerst daar ook een achterlijk sterk regiem. Als je reageert op iemand omdat je denkt dat het in de slowchat staat, wordt je ook meteen geband. Meneer Youri zal vast genieten van zijn machtsgevoel!

Tijd voor een Telegramgroep met normale Tweakers die wel fouten mogen maken lijkt me...
Ik wil hier toch even op reageren, ondanks ik niet degene ben geweest die je hebt gebant. Er zijn namelijk nog twee andere beheerders.

Volgens mij is het vastgezet bericht in het kanaal duidelijk genoeg en als iedereen op elkaar gaat reageren dat je stil moet zijn, dan moet je de consequentie ook accepteren. Met 1700+ leden moeten we strenger optreden, want anders is de kracht van het kanaal weg.

We geven aan iedereen de ruimte, naast de bot die 24/7 aan staat en de voorraad scant van diverse webshops, om zelf ook voorraad te posten! Dat is de kracht van het kanaal. :)

Uiteraard zijn we niet de beroerste om je opnieuw toe te laten in het kanaal, want iedereen kan een fout maken. Laat maar weten of je terug wilt in het kanaal! Geen zorgen.

[ Voor 9% gewijzigd door CyberDonky op 22-11-2020 21:41 ]

• glydoscoop
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 12-01 18:03
Geen matches
Morgen is het zo ver !

Alle stuiterende gamers kunnen massaal gaan bellen met de klantenservice en sales afdelingen

Maar even serieus, morgen gaan de sales afdelingen weer op volle toeren en zal er meer duidelijkheid komen over orders die kwijt zijn enzo .. altas zo gaat het bij onze webshop( totaal andere categorie en formaat maarja)

• Evertt
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 18:15
Geen matches
glydoscoop schreef op zondag 22 november 2020 @ 21:53:
Morgen is het zo ver !

Alle stuiterende gamers kunnen massaal gaan bellen met de klantenservice en sales afdelingen

Maar even serieus, morgen gaan de sales afdelingen weer op volle toeren en zal er meer duidelijkheid komen over orders die kwijt zijn enzo .. altas zo gaat het bij onze webshop( totaal andere categorie en formaat maarja)
En hopelijk nieuwe voorraad van aantal webshops.

• CyberDonky

CyberDonky

DealBytes

AeronNL schreef op zondag 22 november 2020 @ 17:44:
[...]

Je zult het vast goed bedoeld hebben, maar als 1 iemand daarmee begint staat meteen de hele chat vol met mensen die volgen.
Met het gevolg dat vele mensen een notificatie krijgen waarvan ze denken dat er ergens voorraad is.
De regels zijn de afgelopen dagen tientallen keren uitgelegd.
Ben zelf bewust uit de slow chat gegaan omdat een groot deel van de mensen daar het IQ hebben van een pinda en de chat volschreeuwen en allerlei ziektes eruit gooien. En dan vaak ook nog met taalfouten waar de grammatica politie van smult, maar dit terzijde 😂
Ik vind het wel zorgelijk dat er met ziektes word gescholden. Als het aan mij ligt wordt je hier op aangesproken. Dat mag niet de bedoeling zijn in de slowchat. Ik ga d'r even wat werk van maken... Thanks!

Ben wel blij dat je in het 'notificatiekanaal' blijft en hier de kracht van ziet.

• Muchachooo
  • Laatst online: 01-02 09:16
Geen matches
CyberDonky schreef op zondag 22 november 2020 @ 22:04:
[...]

Ik vind het wel zorgelijk dat er met ziektes word gescholden. Als het aan mij ligt wordt je hier op aangesproken. Dat mag niet de bedoeling zijn in de slowchat. Ik ga d'r even wat werk van maken... Thanks!

Ben wel blij dat je in het 'notificatiekanaal' blijft en hier de kracht van ziet.
Wil het trouwens even gezegd hebben: vet respect voor het geduld van jullie admins mbt het modereren van de notificatie chat. Zeker met die spammers van de afgelopen dagen verbaast het me hoe snel er gemiddeld ingegrepen wordt. Het wordt gewaardeerd!

• Ekfad
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 03-02 13:08
Geen matches
Xlast88 schreef op zondag 22 november 2020 @ 16:13:
Sorry misschien snap ik het niet. Maar waarom belt/chat iedereen honderd keer met Amazon klantenservice als je leverdatum pas in de toekomst is?

(Ik zou zelf zelf pas contact opnemen als je die van mij te laat is)
Omdat er hier zijn die een maand na ons hebben besteld, hun pakje al hebben en het onze nog moet verzonden worden. :X

Verwijderd

Geen matches
Ik heb een vraagje over mijn ps5 pre order, dus ik heb in koersel gepreorderd maar ik weet niet welk nummer ik ben en de winkels zijn niet bepaalt open over stock, weet iemand hoe ik aan mijn pre order nummer kan komen. (waar ik op de lijst sta)

• ajaxkoen93
Geen matches
[...]

Goed nieuws.. hopen dat mijn leverstatus snel aangepast word💪

• ajaxkoen93
Geen matches
Godnonde, weer een hart verzakking door die app.. gaan mensen opeens random uit het niets Youri bedanken..... Zo te zien beide gekickt... Netjes 💪

• Evertt
Geen matches
ajaxkoen93 schreef op zondag 22 november 2020 @ 22:25:
Godnonde, weer een hart verzakking door die app.. gaan mensen opeens random uit het niets Youri bedanken..... Zo te zien beide gekickt... Netjes 💪
Irritant inderdaad. In alle paniek pak je telefoon om ergens snel te bestellen

Verwijderd

Geen matches
CyberDonky schreef op zondag 22 november 2020 @ 21:35:
[...]

[...]

Ik wil hier toch even op reageren, ondanks ik niet degene ben geweest die je hebt gebant. Er zijn namelijk nog twee andere beheerders.

Volgens mij is het vastgezet bericht in het kanaal duidelijk genoeg en als iedereen op elkaar gaat reageren dat je stil moet zijn, dan moet je de consequentie ook accepteren. Met 1700+ leden moeten we strenger optreden, want anders is de kracht van het kanaal weg.

We geven aan iedereen de ruimte, naast de bot die 24/7 aan staat en de voorraad scant van diverse webshops, om zelf ook voorraad te posten! Dat is de kracht van het kanaal. :)

Uiteraard zijn we niet de beroerste om je opnieuw toe te laten in het kanaal, want iedereen kan een fout maken. Laat maar weten of je terug wilt in het kanaal! Geen zorgen.
Hoe kom ik terug in die chat??? :)

• ElMayo
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 17:37
Geen matches
Iemand nog amazon UK updates gehad?..

Hier aardig dood al sinds gister

• easy-cloud
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 04-02 09:12
Geen matches
ElMayo schreef op zondag 22 november 2020 @ 22:36:

Toevallig vanavond
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/x32BL1hdRt3jVpdMxc_oK8nkCsE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/3o96IdnbusQNoSJ61ej89Ewu.png?f=fotoalbum_large

• ElMayo
Geen matches
Bij mij is tie daar sinds gister ochtend :p

Wanneer staat tie gepland?

• nyy
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 25-01 01:02

nyy

Geen matches

Sunday, 22 November
8:56 PM
Package departed an Amazon facility
Lauwin-Planque, Hauts-de-France FR

Wordt morgen bezorgd

• easy-cloud
Geen matches
ElMayo schreef op zondag 22 november 2020 @ 22:38:
[...]

Bij mij is tie daar sinds gister ochtend :p

Wanneer staat tie gepland?
Voor morgen :)

• ElMayo
Geen matches
Bij mij is tie nog daar dus morgen word hem sowieso niet pff

• easy-cloud
ElMayo schreef op zondag 22 november 2020 @ 22:39:
[...]

Weet je niet, mijne zal waarschijnlijk naar een DC in zuiden van het land gaan mocht jij wat noordelijker wonen gaat die van jou naar een andere DC waardoor het waarschijnlijk andere vrachtwagen is!

Amazon heeft een hele uitgebreide eigen netwerk en geeft alleen de laatste stap uit handen!

• ElMayo
easy-cloud schreef op zondag 22 november 2020 @ 22:41:
[...]

Weet je niet, mijne zal waarschijnlijk naar een DC in zuiden van het land gaan mocht jij wat noordelijker wonen gaat die van jou naar een andere DC waardoor het waarschijnlijk andere vrachtwagen is!

Amazon heeft een hele uitgebreide eigen netwerk en geeft alleen de laatste stap uit handen!
We gaan het meemaken, heb nooit eerder wat via amazon besteld :p

• paulvitesse
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 05-02 13:30
Geen matches

Hier hetzelfde.

• CptGummyBearz
  • Laatst online: 15-05-2021
Geen matches
ElMayo schreef op zondag 22 november 2020 @ 22:42:
[...]

We gaan het meemaken, heb nooit eerder wat via amazon besteld :p
Laat zo'n gekke launch je niet afschrikken van Amazon. Ik heb er de afgelopen 2 jaar nog nooit problemen gehad en de prijzen zijn volgens mij altijd top! :9

• ajaxkoen93
Geen matches
Vals alarm.. 1450 euro haha

• Shivante
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 22-11-2023
Geen matches
Hier nog steeds on leeds...

• This-is-life
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 05-01 10:53
Geen matches
Hier ook...

• beezjeh
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 10-02 23:07
Geen matches
Wat een irritante sh*t groep op Telegram, stel kinderen of achterlijken wat het aantrekt.

• mindgem
Geen matches
Neem aan dat de poster gebanned is.

• ajaxkoen93
Geen matches
beezjeh schreef op zondag 22 november 2020 @ 22:45:
Wat een irritante sh*t groep op Telegram, stel kinderen of achterlijken wat het aantrekt.
Klopt, daarom worden er ook genoeg mensen gekickt.. maarja wat verwacht je als Jan en alleman die groep maar kan joinen...

Laatste melding was overigens wel een ps5 voorraad alleen dan voor 1450 euro per stuk...

• ajaxkoen93
Geen matches
mindgem schreef op zondag 22 november 2020 @ 22:47:
[...]

Neem aan dat de poster gebanned is.
Geen idee, maar zijn post is wel verwijderd.
10min geleden zaten er nog 1870 mensen in, en nu alweer 1891🤦‍♂️🤦‍♂️

[ Voor 17% gewijzigd door ajaxkoen93 op 22-11-2020 22:49 ]

• Wiz_Kid
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 09-02 22:43
Geen matches
Yep de regels zijn duidelijk. Wanneer er iets anders gepost wordt dan de bedoeling, krijg je gewoon een kick + ban!

• AeronNL
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 30-04-2021
Geen matches
CyberDonky schreef op zondag 22 november 2020 @ 22:04:
[...]

Top dat jullie er zo bovenop zitten, respect daarvoor.
Ik zie zeker de kracht in van het kanaal.
Zonder jullie zouden we de hele dag alle webshops moeten blijven refreshen in de hoop een PS5 te kunnen scoren.
Dit is (in mijn geval dan) onmogelijk en ben daarom ook erg blij met jullie, thanks!!

• mindgem
Geen matches
Geen idee, maar zijn post is wel verwijderd.
10min geleden zaten er nog 1870 mensen in, en nu alweer 1891🤦‍♂️🤦‍♂️
Kan nog net met een batch van 2.000 :)

• Vizjee
  • Laatst online: 16:04
Geen matches
Ik zit in die telegram groep en heb de app, maar krijg geen push notificaties ondanks dat ze aan staan. Heeft dat wellicht te maken met energiebesparende modus of wat anders?

Antwoord mag privé..

• Hunt3rcod
  • Laatst online: 03-01-2021
Geen matches
Iemand hier ook toevallig 18 september een pre order geplaatst bij de MM Amsterdam centrum en die al iets weet?
Ben erg nieuwsgierig naar de levertijd maar klantenservice neemt gewoon NIET op...

• CyberDonky

CyberDonky

DealBytes

Geen matches
Muchachooo schreef op zondag 22 november 2020 @ 22:06:
[...]

Wil het trouwens even gezegd hebben: vet respect voor het geduld van jullie admins mbt het modereren van de notificatie chat. Zeker met die spammers van de afgelopen dagen verbaast het me hoe snel er gemiddeld ingegrepen wordt. Het wordt gewaardeerd!
Dank je wel voor jouw waardering! Erg fijn en ook goed om te horen :)

• MelvinW
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 21-11-2025
Geen matches
ajaxkoen93 schreef op zondag 22 november 2020 @ 22:47:
[...]

Klopt, daarom worden er ook genoeg mensen gekickt.. maarja wat verwacht je als Jan en alleman die groep maar kan joinen...

Laatste melding was overigens wel een ps5 voorraad alleen dan voor 1450 euro per stuk...
Je kan beter een kanaal hebben dat uitsluitend bots gebruikt voor stock meldingen ja. Zou niet zo heel moeilijk moeten zijn voor de gemiddelde tweaker. Bol.com, MediaMarkt, Coolblue hebben API's om stock mee te checken.

• Khayma
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09:27
Geen matches
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/kALMlaE.png

Same.

• ferrariking
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 07-02 15:26
Geen matches
Ik ga dinsdag even langs bij de mediamarkt Doetinchem om te vragen hoeveel ik staat op de lijst :P
meer hoor voor niet dus xd

• Shivante
Geen matches
Leverdatum en bestemming?

Denk dat alles van leeds op een dag te samen verstuurd gaat worden

• paulvitesse
Geen matches
Shivante schreef op zondag 22 november 2020 @ 23:22:
[...]

Leverdatum en bestemming?

Denk dat alles van leeds op een dag te samen verstuurd gaat worden
Hier ook nog steeds in Leeds. Leverdatum was eerst morgen, staat nu op zaterdag. Zal wel iets eerder komen.

• Khayma
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09:27
Geen matches
paulvitesse schreef op zondag 22 november 2020 @ 23:25:
[...]

Hier ook nog steeds in Leeds. Leverdatum was eerst morgen, staat nu op zaterdag. Zal wel iets eerder komen.
Zelfde. Stond op maandag en nu zaterdag.

• ivokenevil
ElMayo schreef op zondag 22 november 2020 @ 22:39:
[...]

Bezorging met dhl of postnl?

• paulvitesse
Khayma schreef op zondag 22 november 2020 @ 23:34:
[...]

Zelfde. Stond op maandag en nu zaterdag.
Ik verwacht m eigenlijk dinsdag of woensdag wel als ik kijk naar anderen hierzo. Bij niemand heeft het een week geduurd vanaf Leeds.

• nyy
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 25-01 01:02

nyy

Geen matches
Hoop stiekem dat mijn UK ps5 gewoon een eu stekker heeft omdat tie uit Frankrijk komt :*)

• ivokenevil
paulvitesse schreef op zondag 22 november 2020 @ 23:41:
[...]

Ik verwacht m eigenlijk dinsdag of woensdag wel als ik kijk naar anderen hierzo. Bij niemand heeft het een week geduurd vanaf Leeds.
Van mij staat pas gepland op 3dec 😂

• ivokenevil
Geen matches
nyy schreef op zondag 22 november 2020 @ 23:42:
Hoop stiekem dat mijn UK ps5 gewoon een eu stekker heeft omdat tie uit Frankrijk komt :*)
Zo niet, gebruik je gewoon je ps4 stekker en anders voor 2 euro een c7 stekker kopen

• paulvitesse
Geen matches
nyy schreef op zondag 22 november 2020 @ 23:42:
Ik heb vandaag in de schuur nog even een C7 stekker gevonden. Nieuw kost zo'n stekker ook maar 3 euro trouwens. Oude sterker van de PS4 is ook een C7, die werkt ook. Van de pro alleen niet.

• CptGummyBearz
  • Laatst online: 15-05-2021
Geen matches
Ik hoop het voor jullie!! :P
Ik hoop dat ik morgen wakker mag worden met een update _/-\o_

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Tx3XSyzV3roGqL0PAsH3NnfEoKE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/jl6kSvV4Yd6tAHsPE932u646.png?f=fotoalbum_large

• Shivante
Geen matches
Leeds 2 dec hier :p

Iedereen zo verschillendd datums

• paulvitesse
Geen matches
Ik gok dat het aardig druk is daar in Engeland. Al die verschillende leverdatums voor dezelfde bestelling op dezelfde dag. Daar gaan wel wat PS5's door het sorteercentrum

• Banaan000
Geen matches
Hoop voor alle amazon UK mensen dat je hem hebt voor de brexit anders moet je nog invoerrechten betalen 😂

• ferrariking
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 07-02 15:26
Geen matches
Banaan000 schreef op zondag 22 november 2020 @ 23:50:
Hoop voor alle amazon UK mensen dat je hem hebt voor de brexit anders moet je nog invoerrechten betalen 😂
Idd zo 150 euro

• Tchock
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 27-01 00:45
Geen matches
Banaan000 schreef op zondag 22 november 2020 @ 23:50:
Jup! 31 december eindigt de vrijstelling.

Officiëel moet je al invoerrechten betalen natuurlijk (VK zit niet in de EU). Maar er is een tijdelijke uitzondering nog van kracht.

• AMARONE
  • Registratie: April 2013
  • Nu online
Geen matches
paulvitesse schreef op zondag 22 november 2020 @ 23:25:
[...]

Was hier ook morgen, staat sinds vrijdag op vrijdag. Verwacht idd eerder in de week wel iets :)

• Mrbbg
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 20-09-2021
Geen matches
Heeft iemand nog info van waar en wanneer er een nieuwe lading PS5's binnenkomt? :?

• Evertt
Geen matches
Denk dat we morgen daar meer over horen.

• Rebel-Rebel
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09-02 22:34
Geen matches
Mrbbg schreef op maandag 23 november 2020 @ 00:07:
Heeft iemand nog info van waar en wanneer er een nieuwe lading PS5's binnenkomt? :?
ff vragen of je in de Tweakers glazen bol appgroep toegevoegd kan worden.

• ajaxkoen93
Geen matches
Mrbbg schreef op maandag 23 november 2020 @ 00:07:
Tot nu toe verwacht alleen bol.com nieuwe voorraad begin december... De rest is allemaal nog afwachten..
Maar zullen geen grote voorraden zijn.

• Kenziebeer
  • Laatst online: 17-12-2020
Geen matches
Rebel-Rebel schreef op maandag 23 november 2020 @ 00:14:
[...]

ff vragen of je in de Tweakers glazen bol appgroep toegevoegd kan worden.
Heb ik al 10 keer naar gevraagd, maar krijg alleen maar reactie dat die vol zit

• Rwinio
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 21-09-2025
Geen matches
Kenziebeer schreef op maandag 23 november 2020 @ 00:19:
[...]

Heb ik al 10 keer naar gevraagd, maar krijg alleen maar reactie dat die vol zit
WhatsApp groep heb je geen hol aan, is nog nooit op tijd geweest met een link. Telegram moet je hebben, ga het je niet te makkelijk maken dus mag je zelf zoeken :+

• ryderb
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08-02-2025
Bol bestelling van zaterdag is vandaag verstuurd en staat in PostNL nog steeds op “Pakket is nog niet door PostNL ontvangen of verwerkt”. Bezorging staat op morgen (maandag) 17:00-19:30, wordt dat hem nog met deze status?

• ElMayo
ryderb schreef op maandag 23 november 2020 @ 01:38:
Bol bestelling van zaterdag is vandaag verstuurd en staat in PostNL nog steeds op “Pakket is nog niet door PostNL ontvangen of verwerkt”. Bezorging staat op morgen (maandag) 17:00-19:30, wordt dat hem nog met deze status?
Hoe laat is tie verstuurd?
Pagina: 1 ... 245 ... 559 Laatste

Let op:
Om dit topic leesbaar te houden:

• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen

Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen?
Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord