Ik denk eerder dat ze een veiligheidsmarge hebben voor garantieafhandelingen bij evt. defecten of DOA's.Evertt schreef op zondag 22 november 2020 @ 10:04:
[...]
Zal Bol.com wat achter de hand dan gaat misschien nog wat open morgen.
Tegen mij hebben ze gezegd dat ze geen nieuwe konden sturen, want uitverkochtEvertt schreef op zondag 22 november 2020 @ 10:04:
[...]
Verwijderd schreef op zondag 22 november 2020 @ 03:00:
[...]
IK ga echt niet balen. Zal alles proberen om mijn playstation 5 te krijgen. Ben een trotse diehard, heb zelfvertrouwen. Dit is geen spel maar realiteit. Ik MOET mijn ps5 krijgen, anders kan ik niet leven..
p.s. no scalper for me
Ah dat is idd niet zo slecht! Met primary account wist ik idd om beiden op plus te kunnen. Maar dat gebruik ik voor thuis couch coop online te doen, bijvoorbeeld met Diablo 3.LauBak schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 23:19:
[...]
Zeker wel. Je stelt jouw account als primairy op zijn PlayStation en andersom. Op je primairy kunnen alle accounts alle spellen spelen incl. PS Plus en op je secundairy (bij jou thuis)kan je alleen zelf. Het werkt dus alleen als je zelf thuis maar op één account speelt. Je moet dan ook alles via één account aanschaffen. Beste is eigenlijk om via dat 2e account van de ander alles aan te schaffen. Dan kan je thuis op meerdere accounts (kinderen, vrouw etc.) alles spelen.
Gisteren nog the last of us 2 gekocht voor 12 euro p.p. 😆
Wist niet dat je dat zo ook op 2 consoles kon doen.
Sinds vannacht is er een tracking nr. toegevoegd aan de digital edition die ik gisteren op bol heb besteld. Ben benieuwd of die daadwerkelijk naar postnl gaat, maar klinkt hoopvol.
Delivered 19/11/2020 13:40 BLOKKER, NLpelidee schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 09:19:
[...]
Hoelaat ging die bij jou van het center in Nederland naar de bezorger? UPS schijnt ook wel op zaterdag te bezorgen tegenwoordig.
Past Event
Out for Delivery 19/11/2020 7:30 Hoofddorp, Netherlands
Past Event
Shipped 18/11/2020 14:46 Corbeil Essonnes, France
Past Event
Label Created 18/11/2020 10:19 France
Zijn er nog mensen die als leverdatum 15-17 December hebben? (amazon.de)
Welk verhaal krijgen deze bij de chat service?
Voorraad is er 10 december weer en wordt daarna verstuurd. Dus dan levering tussen 12-16 december zoals in m'n account staat.HeRSteiN schreef op zondag 22 november 2020 @ 10:23:
Meende te lezen ergens dat het een soort van pre order is van een levering waarvan ze bevestiging hebben dat die begin december komt.HeRSteiN schreef op zondag 22 november 2020 @ 10:23:
Ja, ik ook! Wat voor kansen hebben wij nog?mindgem schreef op zondag 22 november 2020 @ 10:24:
[Afbeelding]
Nieuwe dag, nieuwe kansen (hoop ik). Onderin mist nog steeds iets....![]()
15-16 december... Levering eerder plaats gaat vinden dan dat.. waarschijnlijk binnen 2 weken al, zouden een mail krijgen hierover..HeRSteiN schreef op zondag 22 november 2020 @ 10:23:
Dat is mij verteld haha
Ik heb precies hetzelfde. er zijn er helaas meer die dit hebben.yopa schreef op zondag 22 november 2020 @ 09:46:
Ik heb het helaas ook bij Bol. Eerst een mail van nog 10 dagen wachten.
Daarna werd hij op woensdag pas heel laat in het systeem gezet als verzonden. Donderdag een excuus dat hij later zou komen met 15 euro.
Daarna elke dag verschoven qua levering tot gisteren. Want toen verdween de bezorgtijd helemaal.
Al herhaaldelijk contact gehad met de klantenservice. Maar duidelijkheid komt er niet alleen maar wachten wachten.
Het lijkt erop dat er een lading is gestolen.
Kona Electric 64kWh Limited Chalk White, 15 Jinko Solar 380WP Zonnepanelen
Een van de andere agents gaf vrijdag aan dat het waarschijnlijk aan het automatisch verwerkingssysteem ligt. Dat de orders zijn ingepakt en ergens op het depot liggen.Evertt schreef op zondag 22 november 2020 @ 10:04:
[...]
Een ander wist mij te vertellen dat mijn order op de gereserveerde lijst staat. En aanvankelijk van de status van mijn T&T dat mijn bestelling op het magazijn ligt.
Het gaat een beetje alle kanten op.
Ze spreken elkaar zo hard tegen bij die chat -_-.ajaxkoen93 schreef op zondag 22 november 2020 @ 10:28:
[...]
15-16 december... Levering eerder plaats gaat vinden dan dat.. waarschijnlijk binnen 2 weken al, zouden een mail krijgen hierover..
Dat is mij verteld haha
Mij vertelde ze net dat er totaal geen weet is wanneer de nieuwe batch binnenkomt.
Dus dat ik gewoon moet wachten en dat ik een mail krijg...
Iedereen zegt daar wat anders joh. Ze snappen het zelf niet meer. Als ik bij mijn bestellingen kijk in mijn bol account, dan is de status "verzonden" opeens verdwenen sinds vandaag. Nu staat er niks meer bij. Het word steeds een vager verhaalParaNoID schreef op zondag 22 november 2020 @ 10:29:
[...]
Een van de andere agents gaf vrijdag aan dat het waarschijnlijk aan het automatisch verwerkingssysteem ligt. Dat de orders zijn ingepakt en ergens op het depot liggen.
Een ander wist mij te vertellen dat mijn order op de gereserveerde lijst staat. En aanvankelijk van de status van mijn T&T dat mijn bestelling op het magazijn ligt.
Het gaat een beetje alle kanten op.Maar goed enige wat wij kunnen doen is hopen dat ze iets concreets hiervan kunnen maken.
Kona Electric 64kWh Limited Chalk White, 15 Jinko Solar 380WP Zonnepanelen
Ja we weten hoe betrouwbaar medewerkers zijn...HeRSteiN schreef op zondag 22 november 2020 @ 10:30:
[...]
Ze spreken elkaar zo hard tegen bij die chat -_-.
Mij vertelde ze net dat er totaal geen weet is wanneer de nieuwe batch binnenkomt.
Dus dat ik gewoon moet wachten en dat ik een mail krijg...
Moet wel zeggen dat hij overtuigend over kwam, maarja zegt niets..
Alleen hoop ik nu niet dat wij een Trust powerbank krijgen zoals de XSX gedupeerden als verzachter.viper28nl schreef op zondag 22 november 2020 @ 10:31:
[...]
Iedereen zegt daar wat anders joh. Ze snappen het zelf niet meer. Als ik bij mijn bestellingen kijk in mijn bol account, dan is de status "verzonden" opeens verdwenen sinds vandaag. Nu staat er niks meer bij. Het word steeds een vager verhaal
Trust is het laatste wat ik nu heb.
Elke dag is er nog wel wat vrij gekomen ( amazon, bol.com ). Had ik eerder bedaxcht dat er een amazon.de is in plaats van co.uk welke alleen cc had dan had ik hem thuis kunnen hebben. Was mijn wagentje bij bol.com niet elke keer geleegd dan had ik hem vandaag kunnen uitpakken. Ach ja.... Gaat vast lukken voor de kerst.. please take my money!Darklight_93 schreef op zondag 22 november 2020 @ 10:27:
[...]
Ja, ik ook! Wat voor kansen hebben wij nog?
Stopt bol.com de ps5 in een omdoos of gewoon de Ps5 doos met een verzend label erop? Vreemd dat er units verdwijnen.
Omdoos. In feite is het sorteercentrum van PostNL en Bol in Waalwijk volledig geintegreerd. PostNL en Bol zitten in één gebouw.Mike.Litoris schreef op zondag 22 november 2020 @ 10:43:
Stopt bol.com de ps5 in een omdoos of gewoon de Ps5 doos met een verzend label erop? Vreemd dat er units verdwijnen.
[ Voor 20% gewijzigd door ParaNoID op 22-11-2020 10:44 ]
Die status verzonden is bij mij ook verdwenen, maar bij bol staat nog bezorgdatum 21 november. Nou dat was gisteren. Als ik doorklik op de track and trace dan is het weer bezorgtijd onbekend en postnl heeft niks ontvangen.viper28nl schreef op zondag 22 november 2020 @ 10:31:
[...]
Iedereen zegt daar wat anders joh. Ze snappen het zelf niet meer. Als ik bij mijn bestellingen kijk in mijn bol account, dan is de status "verzonden" opeens verdwenen sinds vandaag. Nu staat er niks meer bij. Het word steeds een vager verhaal
Geloof er geen hol van dat er veel verdwijnen bij Bol/PostNL, denk dat ze meer verkocht hebben dan ze voorraad hadden.
En beter komt die van mij binnen morgen
Ik had woensdag of donderdag gevraagd aan de helpdesk waarom de orders niet FIFO zijn behandeld. Deze ging ter indekking aangeven dat ze dat wel deden maar in verband met de drukte ik moest afwachten. De orderscans kwamen degelijk niet op een FIFO wijze binnen; Ik had besteld om 8:37, mensen die 15:00 hadden gepre-ordered hadden wel een label en een gesorteerde zending al in de ochtend. Ik kreeg de aanmelding pas om 21:30.Cardwizard schreef op zondag 22 november 2020 @ 10:45:
Geloof er geen hol van dat er veel verdwijnen bij Bol/PostNL, denk dat ze meer verkocht hebben dan ze voorraad hadden.
Kortom mensen van de helpdesk weten niks.
[ Voor 3% gewijzigd door ParaNoID op 22-11-2020 10:54 ]
Ik had om 8.35 besteld een collega van me had om 8.47 besteld maar had een lager bestelnummer dan ik.ParaNoID schreef op zondag 22 november 2020 @ 10:49:
[...]
Ik had woensdag of donderdag gevraagd aan de helpdesk waarom de orders niet FIFO zijn behandeld. Deze ging ter indekking aangeven dat ze dat wel deden maar in verband met de drukte ik moest afwachten. De orderscans kwamen degelijk niet op een FIFO wijze binnen; Ik had besteld om 8:37, mensen die 15:00 hadden gepre-ordered hadden wel een label en een gesorteerde zending al in de ochtend. Ik kreeg de aanmelding pas om 21:30.
Nu heb ik met creditcard betaald en hij met ideal. Nu vraag ik me af of ze mensen die met cc betalen automatisch een hoger bestelnummer geven en de ideal mensen voorrang krijgen.
Ik kreeg mijn aanmelding ook pas savonds laat.
Amazon kennende is dit wel realistisch. Soms vraag ik mij echt af hoe men dit fixt. Maak je niet druk!MyLilPWNY schreef op zondag 22 november 2020 @ 10:55:
Duimen of morgen nog gaat lukken. [Afbeelding]
Heeft er al iemand een T&T gekregen van de PS5 die ze gisteren besteld hebben bij bol? (digital edition)
Goed om te zien op marktplaats dat een verkoper gisteren nog 945 voor een disc editie en vandaag 895 en nog geen biedingen in die richting heeft.
Verwijderd
Geen matches
Voor disc zou ik 750 a 800 over hebben.mindgem schreef op zondag 22 november 2020 @ 11:00:
Goed om te zien op marktplaats dat een verkoper gisteren nog 945 voor een disc editie en vandaag 895 en nog geen biedingen in die richting heeft.
Digitaal 650 a 700.
Maar kan ook best wachten hoor die 945 of 1000 slaat nergens op
Is het een idee om alle gegevens van de gedupeerde mbt de levering van de ps5 en bol te verzamelen? Om vervolgens de gegevens als 1 geheel aan te leveren bij Bol? Met als doel om het onderzoek naar de "missende" pakketten te versnellen en om een passende oplossing te vinden voor ons?
Volgensmij heeft iedereen hetzelfde patroon:
1. Preorderd op 17 september
2. 10 nachtjes slapen email op 9 November
3. Email van Bol, je bezorging is meegegeven aan de pakket dienst (track en trace) op 18 nov 19:49
4. Email van Bol, je bestelling is vertraagd 11:55
5. Sindsdien elkedag verschoven
6. Status van de bol app is verdwenen, levering staat op gister, in de postnl app is de status ongewijzigd sinds 18 november.
Sinds 18 nov is de status bij postnl "pakket is nog niet ontvangen of verwerkt"
Ik heb inmiddels ook contact gehad met de klanten service van Bol, daarbij heb ik op een nette manier kenbaar gemaakt dat ik vind dat ze van hun probleem mijn probleem aan het maken zijn, want zei kunnen mij niet vertellen waar mij pakket is? En ze kunnen me niet op een wachtlijst zetten voor de volgende batch?!?!?!
Petra van de klantenservice wou hier niet meer over in discussie en ging uitzoeken waar mijn pakket is...
PostNL klantenservice geeft aan dat zei geen pakket hebben ontvangen van Bol.
Zoals aangegeven is het wellicht handig om alle gegevens naast elkaar te leggen en te verzamelen in een apparte thread/forum?
3. Email van Bol, je bezorging is meegegeven aan de pakket dienst (track en trace) op 18 nov 19:49
6. Status van de bol app is verdwenen, levering staat op gister, in de postnl app is de status ongewijzigd sinds 18 november.
Ik heb inmiddels ook contact gehad met de klanten service van Bol, daarbij heb ik op een nette manier kenbaar gemaakt dat ik vind dat ze van hun probleem mijn probleem aan het maken zijn, want zei kunnen mij niet vertellen waar mij pakket is? En ze kunnen me niet op een wachtlijst zetten voor de volgende batch?!?!?!
Petra van de klantenservice wou hier niet meer over in discussie en ging uitzoeken waar mijn pakket is...
Zoals aangegeven is het wellicht handig om alle gegevens naast elkaar te leggen en te verzamelen in een apparte thread/forum?
Gewoon rustig afwachten, mocht je toch richting de 800 euro gaan en een week later is die opeens te krijgen via internet. Dan baal je ontzettend!Verwijderd schreef op zondag 22 november 2020 @ 11:02:
[...]
Voor disc zou ik 750 a 800 over hebben.
Digitaal 650 a 700.
Ja, want zondaglevering. Mensen met maandag levering (nog) niet.Tunestwo schreef op zondag 22 november 2020 @ 10:59:
Heeft er al iemand een T&T gekregen van de PS5 die ze gisteren besteld hebben bij bol? (digital edition)
Mensen sturen ook gewoon privé berichten hè..mindgem schreef op zondag 22 november 2020 @ 11:00:
En wie weet verwijderd de verkoper te lage biedingen..
Maar als je daar toch geen interesse in hebt lekker geen aandacht aan besteden.
Verwijderd
Geen matches
Klopt heb je gelijk inPricecheck schreef op zondag 22 november 2020 @ 11:05:
[...]
Gewoon rustig afwachten, mocht je toch richting de 800 euro gaan en een week later is die opeens te krijgen via internet. Dan baal je ontzettend!
Ik wacht eerst af wat ze morgen te melden hebben, dan gaan ze me bellen naar aanleiding van een onderzoek.kaazz87 schreef op zondag 22 november 2020 @ 11:04:
Is het een idee om alle gegevens van de gedupeerde mbt de levering van de ps5 en bol te verzamelen? Om vervolgens de gegevens als 1 geheel aan te leveren bij Bol? Met als doel om het onderzoek naar de "missende" pakketten te versnellen en om een passende oplossing te vinden voor ons?
Goed nieuws.. hoelaat heb je besteld?? dat gaat wel snel hoor vandaag op transport naar Nederland, vanacht of morgen vroeg word hij gescand bij postNL of DHL en daarna richting jou.. prima te doen dusCptGummyBearz schreef op zondag 22 november 2020 @ 11:06:
Ben toch echt benieuwd hoe realistisch dit nu nog is![]()
[Afbeelding]
.
[ Voor 99% gewijzigd door ajaxkoen93 op 22-11-2020 11:09 ]
haha wij hebben precies hetzelfde:CptGummyBearz schreef op zondag 22 november 2020 @ 11:06:
[Afbeelding]
* cc met 521 reservering
* 14:16 besteld op amazon.de
* tijd bezorging 20:00 op maandag
*nog geen dispatch
Toch zeiden ze bij mij vrijdag dat het binnen 72 uur verzonden zou worden, gisteren zeiden ze 48 uur.. dus ik gok dat dit wellicht slecht geupdate wordt en dat we morgen ineens bericht krijgen (goed of slecht
Goed idee van een nieuwe thread, echter vind ik wel dat wij uit netheid even moeten afwachten tot morgen. Mij is toegezegd dat ik morgen contact zal krijgen vanuit Bol met een mogelijke oplossing (mogelijk herzending van een PS5). Er is hier een afdeling mee bezig binnen Bol.com. Vind het wel netjes om alvast huiswerk te doen. Mogelijk idee om dit via Discord te doen?kaazz87 schreef op zondag 22 november 2020 @ 11:04:
Ik wacht ook morgen nog even af. Als er op het einde van de dag nog steeds geen duidelijkheid is, is dat misschien een idee.ParaNoID schreef op zondag 22 november 2020 @ 11:09:
[...]
Goed idee van een nieuwe thread, echter vind ik wel dat wij uit netheid even moeten afwachten tot morgen. Mij is toegezegd dat ik morgen contact zal krijgen vanuit Bol met een mogelijke oplossing (mogelijk herzending van een PS5). Er is hier een afdeling mee bezig binnen Bol.com. Vind het wel netjes om alvast huiswerk te doen. Mogelijk idee om dit via Discord te doen?
Ben zeer benieuwd naar hun reactie!Jorrie schreef op zondag 22 november 2020 @ 11:07:
[...]
Ik wacht eerst af wat ze morgen te melden hebben, dan gaan ze me bellen naar aanleiding van een onderzoek.
Ik denk dat de mensen die er echt heel graag 1 wilde hebben dit direct met release wilden. Zou mij overigens niets verbazen als je een week voor de kerst weer een flinke prijsstijging gaat zien wanneer mensen de kerstvakantie zien naderen en erachter komen dat die console nog steeds niet gewoon in de winkel ligt......Verwijderd schreef op zondag 22 november 2020 @ 11:02:
[...]
Voor disc zou ik 750 a 800 over hebben.
Digitaal 650 a 700.
Heeft deze plek wel voldoende ventilatie. Aan de foto te zien niet echt.mindgem schreef op zondag 22 november 2020 @ 10:24:
[Afbeelding]
Nieuwe dag, nieuwe kansen (hoop ik). Onderin mist nog steeds iets....![]()
Ik loop tegen hetzelfde probleem alleen dan heb ik via Media Markt besteld. Datum staat nu op dinsdag echter is er geen pakket bij PostNL aangekomen tot nu toe.
Verwijderd
Geen matches
Best wel realistisch.CptGummyBearz schreef op zondag 22 november 2020 @ 11:06:
[Afbeelding]
Zolang je het deurtje maar open houd is er niets aan de hand.Maukie schreef op zondag 22 november 2020 @ 11:12:
Ik loop tegen hetzelfde probleem alleen dan heb ik via Media Markt besteld. Datum staat nu op dinsdag echter is er geen pakket bij PostNL aangekomen tot nu toe.
Bij de MM zeggen ze dat er wel een T&T is gemaakt maar dat er geen pakket is verstuurd.ajaxkoen93 schreef op zondag 22 november 2020 @ 11:14:
[...]
Zolang je het deurtje maar open houd is er niets aan de hand.
Ik wilde een en ik heb toch 19 september een besteld. Ik moet nu tot mid dicember wachten. Dus het is niet echt zoals je zegt.LordLynx schreef op zondag 22 november 2020 @ 11:11:
[...]
Ik denk dat de mensen die er echt heel graag 1 wilde hebben dit direct met release wilden. Zou mij overigens niets verbazen als je een week voor de kerst weer een flinke prijsstijging gaat zien wanneer mensen de kerstvakantie zien naderen en erachter komen dat die console nog steeds niet gewoon in de winkel ligt......
Donderdag, had om 14:16 de bevestiging binnen. Laten we het hopen dan!ajaxkoen93 schreef op zondag 22 november 2020 @ 11:07:
[...]
Goed nieuws.. hoelaat heb je besteld?? dat gaat wel snel hoor vandaag op transport naar Nederland, vanacht of morgen vroeg word hij gescand bij postNL of DHL en daarna richting jou.. prima te doen dus
Ik denk toch echt dat mensen die nu nog geen preorder voor de 2de batch hebben ergens er half december geen zullen krijgen (of misschien via sites die 2 minuten een paar consoles aanbieden voor het weer uitverkocht is).Darklight_93 schreef op zondag 22 november 2020 @ 11:16:
[...]
Ik wilde een en ik heb toch 19 september een besteld. Ik moet nu tot mid dicember wachten. Dus het is niet echt zoals je zegt.
Blijft koffiedik kijken, ik denk dat ook maar weinig mensen verwacht hadden dat er meer dan 100% winst te behalen was.
Er zijn zojuist nieuwe bundels aan Coolblue toegevoegd!
Volgens mij staan deze al live sinds vrijdag einde dag!Darklight_93 schreef op zondag 22 november 2020 @ 11:30:
Er zijn zojuist nieuwe bundels aan Coolblue toegevoegd! [Afbeelding]
Voor de bundel met headset betaal je dan toch €2,- correctie 2 cent meer dan wanneer je ze los besteld.Darklight_93 schreef op zondag 22 november 2020 @ 11:30:
Er zijn zojuist nieuwe bundels aan Coolblue toegevoegd! [Afbeelding]
Ja vreemd, je zou verwachten dat je met een bunduru toch wel wat korting zou krijgen.Rwinio schreef op zondag 22 november 2020 @ 11:38:
[...]
Voor de bundel met headset betaal je dan toch €2,- correctie 2 cent meer dan wanneer je ze los besteld.
Ja amazon chat vertelde mij dat alles goed kwam maar gisteren werd er gezegd dat hij niet meer leverbaar was en kreeg een coupon voor 5 euries..Vizjee schreef op zondag 22 november 2020 @ 11:08:
[...]
haha wij hebben precies hetzelfde:
* cc met 521 reservering
* 14:16 besteld op amazon.de
* tijd bezorging 20:00 op maandag
*nog geen dispatch![]()
Toch zeiden ze bij mij vrijdag dat het binnen 72 uur verzonden zou worden, gisteren zeiden ze 48 uur.. dus ik gok dat dit wellicht slecht geupdate wordt en dat we morgen ineens bericht krijgen (goed of slecht)
Ik ga er toch vanuit dat deze levertijd nog wel klopt Amazon kennende maar die gemixte signalen word ik gek van. Wel 5 euro verdiend ongeacht of ik 'm morgen krijg
Dit is vaak gelogen, als in 999/1000 keer. Postkarren worden gewoon niet verwerkt omdat PostNL compleet overloopt met bestellingen. Het zal niet het eerste pakket zijn die in een hoekje wordt gestopt en pas 14 dagen later geleverd wordt.kaazz87 schreef op zondag 22 november 2020 @ 11:04:
PostNL zegt altijd dat de webshop fout is of dat ze het niet hebben ingeleverd. Dit is voor hun de easy way out, PostNL heeft wettelijke bescherming in Nederland en het is eigenlijk altijd de fout van de webshop (ook al zijn zij aan het klootviolen)
R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X
Ja toch... waarom heeft 99% dan wel op tijd en keurig ontvangen? Of andere bestellingen die ik een dag later doe ook weer op tijd?OMD schreef op zondag 22 november 2020 @ 11:46:
[...]
Dit is vaak gelogen, als in 999/1000 keer. Postkarren worden gewoon niet verwerkt omdat PostNL compleet overloopt met bestellingen. Het zal niet het eerste pakket zijn die in een hoekje wordt gestopt en pas 14 dagen later geleverd wordt.
PostNL zegt altijd dat de webshop fout is of dat ze het niet hebben ingeleverd. Dit is voor hun de easy way out, PostNL heeft wettelijke bescherming in Nederland en het is eigenlijk altijd de fout van de webshop (ook al zijn zij aan het klootviolen)
Of besluiten ze random sommige dingen helemaal niet meer te verwerken?
Ik heb letterlijk nog 0 pakketjes in de afgelopen maanden te laat ontvangen (en ik bestel echt een shitload online).
Dit kan kloppen, echter is het sorteercentrum van PostNL in het Bol.com complex in Waalwijk voor een geïntegreerde levering. Lijkt me sterk dat de locatie enkel bedoeld is voor Bol.com pakketjes.OMD schreef op zondag 22 november 2020 @ 11:46:
[...]
Dit is vaak gelogen, als in 999/1000 keer. Postkarren worden gewoon niet verwerkt omdat PostNL compleet overloopt met bestellingen. Het zal niet het eerste pakket zijn die in een hoekje wordt gestopt en pas 14 dagen later geleverd wordt.
Omdat er meer dan 1 postkar wordt verwerkt.xminator schreef op zondag 22 november 2020 @ 11:50:
[...]
Ja toch... waarom heeft 99% dan wel op tijd en keurig ontvangen? Of andere bestellingen die ik een dag later doe ook weer op tijd?
Of besluiten ze random sommige dingen helemaal niet meer te verwerken?
Ik heb letterlijk nog 0 pakketjes in de afgelopen maanden te laat ontvangen (en ik bestel echt een shitload online).
Leuk dat je een shitload pakketjes hebt ontvangen, ik verstuur per dag meer pakketten dan jij in een jaar ontvangt (of zelfs 2 jaar
R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X
Toch vermoed ik dat bol wel de stickers heeft uitgedraaid en dat er vervolgens onvoldoende voorraad bleek oid. Bij iedereen met dit probleem staat er toch Pakket is nog niet door PostNL ontvangen of verwerkt? Dat zou betekenen dat het pakket nog niet door PostNL is gescanned.OMD schreef op zondag 22 november 2020 @ 11:46:
[...]
Dit klopt alleen als er niet gescand wordt. Als de postkarren niet worden verwerkt komt er ook geen scan. Als zo een kar een week blijft staan dan staat er nog steeds de melding Pakket is nog niet door PostNL ontvangen of verwerkt tewijl die toch echt daar staat.Rwinio schreef op zondag 22 november 2020 @ 11:52:
[...]
Toch vermoed ik dat bol wel de stickers heeft uitgedraaid en dat er vervolgens onvoldoende voorraad bleek oid. Bij iedereen met dit probleem staat er toch Pakket is nog niet door PostNL ontvangen of verwerkt? Dat zou betekenen dat het pakket nog niet door PostNL is gescanned.
Gebeurt ons helaas dagelijks.
ParaNoID schreef op zondag 22 november 2020 @ 11:09:
[...]
Goed idee van een nieuwe thread, echter vind ik wel dat wij uit netheid even moeten afwachten tot morgen. Mij is toegezegd dat ik morgen contact zal krijgen vanuit Bol met een mogelijke oplossing (mogelijk herzending van een PS5). Er is hier een afdeling mee bezig binnen Bol.com. Vind het wel netjes om alvast huiswerk te doen.
[...]
Goed idee van een nieuwe thread, echter vind ik wel dat wij uit netheid even moeten afwachten tot morgen. Mij is toegezegd dat ik morgen contact zal krijgen vanuit Bol met een mogelijke oplossing (mogelijk herzending van een PS5). Er is hier een afdeling mee bezig binnen Bol.com. Vind het wel netjes om alvast huiswerk te doen.
Ja primaMogelijk idee om dit via Discord te doen?
Weet iemand toevallig wanneer de volgende batch beschikbaar is om te preorderen? Ik heb het eigenlijk wel zo'n beetje opgegeven na de 18de, maar wil het wel weer proberen. Wat een drama was dat zeg.
[ Voor 8% gewijzigd door Guerilla op 22-11-2020 11:54 ]
Amazon heeft het zelf allemaal niet meer op een rijtje. Ik heb een aantal keer gesproken met een medewerker over mijn DE bestelling op de 19e, en elke medewerker weet mij weer een ander verhaal te vertellen. Met daarbij elke keer de belofte dat ik me echt geen zorgen hoef te makenCptGummyBearz schreef op zondag 22 november 2020 @ 11:46:
[...]
Ja amazon chat vertelde mij dat alles goed kwam maar gisteren werd er gezegd dat hij niet meer leverbaar was en kreeg een coupon voor 5 euries..
Ik ga er toch vanuit dat deze levertijd nog wel klopt Amazon kennende maar die gemixte signalen word ik gek van. Wel 5 euro verdiend ongeacht of ik 'm morgen krijg
Your guess is as good as ours.Guerilla schreef op zondag 22 november 2020 @ 11:54:
Weet iemand toevallig wanneer de volgende batch beschikbaar is om te preorderen? Ik heb het eigenlijk wel zo'n beetje opgegeven na de 18de, maar wil het wel weer proberen. Wat een drama was dat zeg.
"Op de wind van gisteren kun je vandaag niet zeilen"
Ik ging vrijdag ochtend bij de intertoys in de buurt kijken, bleek dat ze die donderdag wel een voorraad gehad hadden, en die was snel op. Daarna een pre order lijst opgesteld maar daar waren ze ook mee gestopt.
Dus als ik donderdag ochtend meteen was gegaan had ik blijkbaar nog kans gehad.
En ik maar f5n op internet
Ach ja komt vanzelf.
Hierbij. Alleen voor Bol.com + ps5 preorder gerelateerde zaken:kaazz87 schreef op zondag 22 november 2020 @ 11:53:
ParaNoID schreef op zondag 22 november 2020 @ 11:09:
[...]
[...]
Ja prima
https://discord.gg/v3Gqp5Du
Ik denk dat we op dit moment ons niet blind moeten staren op datums en schattingen. Sony zal de voorraad die ze hebben deze kant opgooien en dat kan best een week eerder of later gebeuren dan de webshops nu aangeven. Iedereen gokt maar wat. Nu is het hopen dat Sony sneller is dan bijvoorbeeld Amazon denkt
.
https://www.bestbuy.com/s....c?id=pcmcat1587395025973
voor zij die via myus of een andere reshipper willen bestellen.
succes
succes
Is dit legit?Kashino schreef op zondag 22 november 2020 @ 12:06:
https://www.bestbuy.com/s....c?id=pcmcat1587395025973
succes
Als je een PS5 gaat importeren dan kan je hem net zo goed in NL bij een scalper kopen, want nadat de invoerkosten er bij zijn gekomen, zal het qua prijs weinig verschil meer maken.
499$ + 21% taxk berkend op 420euro = 508 + 75$ shipping = tussen de 550 en de 650€ denk ik.stfnz schreef op zondag 22 november 2020 @ 12:14:
Als je een PS5 gaat importeren dan kan je hem net zo goed in NL bij een scalper kopen, want nadat de invoerkosten er bij zijn gekomen, zal het qua prijs weinig verschil meer maken.
Hoop ik. Speel altujd met de klep open. De ps4 had er geen problemen meeEvertt schreef op zondag 22 november 2020 @ 11:12:
[...]
Heeft deze plek wel voldoende ventilatie. Aan de foto te zien niet echt.
Verwijderd
Matched: nl
Deze onzin en dat constante gebash op PostNL moet maar eens stoppen. Het is compleet ongefundeerd en gebaseerd op niet meer dan anekdotisch bewijs. 99% van de pakketten wordt gewoon netjes op tijd bezorgd. Ja, er zullen vast problemen zijn en niet alles is perfect. Dat kan ook niet. Maar het is tegenwoordig een rage om áltijd te zeiken op PostNL.OMD schreef op zondag 22 november 2020 @ 11:46:
[...]
"PostNL zegt altijd dat de webshop fout is" - Onzin, zwaar overdreven generalisatie om waarschijnlijk dat ene, of misschien zelfs twee, geval waar jij toevallig van weet te verklaren.
Plus waarschijnlijk geen garantie. Met een launch console is risky.Kashino schreef op zondag 22 november 2020 @ 12:16:
[...]
499$ + 21% taxk berkend op 420euro = 508 + 75$ shipping = tussen de 550 en de 650€ denk ik.
Frankrijk of de bahamas beetne voorraad dat iemand weet ?
Mijn beschadigde zending heeft een nieuwe update:
Maar het is een beetje onduidelijk naar waar die nu gaat. Denk waar de eerste dispatch was en niet mijn richting uit
Sunday, 22 November
10:01 AM
Package departed an Amazon facility
Lauwin-Planque, Hauts-de-France FR
Saturday, 21 November
4:17 PM
Parcel was damaged and returning to shipper.
BE
8:18 AM
6:10 AM
Package arrived at an Amazon facility
Friday, 20 November
Package has shipped
Maar het is een beetje onduidelijk naar waar die nu gaat. Denk waar de eerste dispatch was en niet mijn richting uit
Sunday, 22 November
Saturday, 21 November
BE
Friday, 20 November
Package has shipped
Naar mijn ervaring zegt PostNL niet zo snel dat ‘de webshop fout is’, maar wat wel verdomd irritant is, is dat wanneer er wat fout gaat, je contact moet opnemen met de verzender, ook al kunnen ze zelf zien dat er iets goed mis is.Verwijderd schreef op zondag 22 november 2020 @ 12:20:
[...]
"PostNL zegt altijd dat de webshop fout is" - Onzin, zwaar overdreven generalisatie om waarschijnlijk dat ene, of misschien zelfs twee, geval waar jij toevallig van weet te verklaren.
Verder is PostNL een topbedrijf
.oisyn: Échte programmeurs haten PHP met een passie. Ben jij soms geen echte programmeur?
Yes! Ik doe ook maar alsof dit betekend dat ze er mee bezig zijn en het niet automatisch opkomt als er zoveel uur is verstreken😂ajaxkoen93 schreef op zondag 22 november 2020 @ 12:25:
[Afbeelding]
Nog meer mensen die sinds vandaag een klein bakje zien verschijnen richting verzonden??
Zo te zien zijn ze er mee bezig.
Amazon.de
Denk niet dat dat balkje heel veel zegt, mijn balkje is al een stuk verder maar mijne word bezorgd op 22 december volgens de pagina...dus waarom zou de mijne dan al verder in het proces zitten?ajaxkoen93 schreef op zondag 22 november 2020 @ 12:25:
[Afbeelding]
Nog meer mensen die sinds vandaag een klein bakje zien verschijnen richting verzonden??
Amazon.de
voor mensen die graag meedoen aan een prijsvraag
https://www.vitesse-water...pustbrO6nNKlJOJM4O_Nkc5pA
Ik heb geen idee wat het bakje betekend.. maar mijn gevoel zegt me nu wel dat er iets gebeurt 🤭n0vast0rm schreef op zondag 22 november 2020 @ 12:30:
[...]
Denk niet dat dat balkje heel veel zegt, mijn balkje is al een stuk verder maar mijne word bezorgd op 22 december volgens de pagina...dus waarom zou de mijne dan al verder in het proces zitten?
Verwijderd
Matched: nl
Ik kan me die frustratie goed voorstellen inderdaad, echter is dat simpelweg omdat PostNL een contract heeft met de verzender, niet met de consument. Maakt het overigens niet minder vervelend.Korben schreef op zondag 22 november 2020 @ 12:29:
[...]
Naar mijn ervaring zegt PostNL niet zo snel dat ‘de webshop fout is’, maar wat wel verdomd irritant is, is dat wanneer er wat fout gaat, je contact moet opnemen met de verzender, ook al kunnen ze zelf zien dat er iets goed mis is.
Verder is PostNL een topbedrijf- stukken beter dan DHL, DPD, GLS, of andere bedrijven met drieletterige afkortingen.
Is inderdaad zo gemaakt dat je gevoelsmatig het gevoel krijg dat er iets gebeurd:pajaxkoen93 schreef op zondag 22 november 2020 @ 12:32:
[...]
Ik heb geen idee wat het bakje betekend.. maar mijn gevoel zegt me nu wel dat er iets gebeurt 🤭
Gesprek met Amazon DE, verwachting is een nieuwe batch van Sony begin december, vandaar de expected delivery van 16 DecSangeeta: Yes right now we are getting new stock that is why the delivery date has been extended.
Like you know this item is in very high demand.
Me: Is that stock coming from other amazon locations or from Sony?
Sangeeta: No from Sonty.
Sony.
Me: Ok thank you for the information
Sangeeta: Do not worry you will receive the item before the given date.
Is there anything else I may help you with?
Me: That would be amazing! When is the unofficial expected date?
Sangeeta: might be in first week on December.
Je kan kiezen of een xbox one S of een PS5 haha. Nou dan weten de meeste t wel.bie100 schreef op zondag 22 november 2020 @ 12:31:
voor mensen die graag meedoen aan een prijsvraag
tja dan nog niet geschoten is altijd mis denk deel het ffJDdeV1992 schreef op zondag 22 november 2020 @ 12:35:
[...]
Je kan kiezen of een xbox one S of een PS5 haha. Nou dan weten de meeste t wel.
ja hij is net op de voet vertrokkenajaxkoen93 schreef op zondag 22 november 2020 @ 12:25:
[Afbeelding]
Amazon.de
Iemand die gister digital via bol besteld heeft al een t&t ontvangen? En dan niet degene die select bezorging hebben dus die morgen hem horen te krijgen?
Hopelijk terug naar Amazon of wil je een kapotte ps5?Elazz schreef op zondag 22 november 2020 @ 12:29:
Mijn beschadigde zending heeft een nieuwe update:
Sunday, 22 November
Saturday, 21 November
BE
Friday, 20 November
Package has shipped
Vraag me echt hoe dat damaged.. af en toe expres laten vallen om mee te nemen ofzo?SXander schreef op zondag 22 november 2020 @ 12:39:
[...]
Hopelijk terug naar Amazon of wil je een kappote ps5?
Blijkbaar verstuur je er niet genoeg en geven ze dus geen prioriteit aan jouw pakketjes.OMD schreef op zondag 22 november 2020 @ 11:52:
[...]
Omdat er meer dan 1 postkar wordt verwerkt.
Leuk dat je een shitload pakketjes hebt ontvangen, ik verstuur per dag meer pakketten dan jij in een jaar ontvangt (of zelfs 2 jaar)
Ik nog niet iig.ElMayo schreef op zondag 22 november 2020 @ 12:38:
Iemand die gister digital via bol besteld heeft al een t&t ontvangen? En dan niet degene die select bezorging hebben dus die morgen hem horen te krijgen?
Haha, die van mij is dan al een stukje verder gelopen zie ik
ja ik heb wel 1 streepje erbij gekregen..... grrr is het al decemberajaxkoen93 schreef op zondag 22 november 2020 @ 12:25:
[Afbeelding]
Amazon.de
Ja maar hij zal dan nog steeds terug moeten om gecontroleerd te worden dus dat lijkt me onwaarschijnlijk. Hoogstens een jaloerse medewerker die hem uit afgunst heeft laten vallen maar dat lijkt me voor zn eigen baan ook niet heel handig.ElMayo schreef op zondag 22 november 2020 @ 12:40:
[...]
Vraag me echt hoe dat damaged.. af en toe expres laten vallen om mee te nemen ofzo?
Dit klopte uiteindelijk best goed, bedankt!Boterham71 schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 11:52:
[...]
Coolblue – Morgen, tijd onbekend - https://www.coolblue.be/nl/product/865866/playstation-5.html
Fnac – Overmorgen, tijd onbekend - https://www.fnac.com/Cons...ition-Standard/a14119956/
BCC – Onbekend of er iets online komt - https://www.bcc.nl/comput...ystation-5-console/287475
Amazon.co.uk – Overmorgen 13:00 - https://www.amazon.co.uk/...-5-Console/dp/B08H95Y452/
Amazon.de – Overmorgen 13:00 - https://www.amazon.de/-/nl/dp/B08H93ZRK9
Amazon.fr – Overmorgen 13:00 - https://www.amazon.fr/Pla...nse-Couleur/dp/B08H93ZRK9
Amazon.nl – Overmorgen 13:00 - https://www.amazon.nl/Son...AE5-Console/dp/B08H93ZRK9
Heeft iemand nog een dergelijk overzicht over waar later december nog voorraad komt?
Let op:
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
| Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen? Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord |
:strip_exif()/f/image/Ufj4ZqvODMKhIo2Tv085jvmz.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/74W75uLNr7jfnKN6wCNWiJKN.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/ztLcauScRvqVJh7z0PpIc77L.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/rwUiYfXKuaPNAH7LgRpbCyhv.jpg?f=fotoalbum_large)