• CptGummyBearz
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 15-05-2021
Geen matches
Gisteren contact gehad met de klantenservice Amazon DE:
Ik zou mijn PS5 toch echt maandag ontvangen en hij zou gisteravond verzonden worden. Ik hoefde mij geen zorgen te maken.

De PS5 is gisteren helaas niet verzonden
Vanochtend contact gehad, support medewerker was heel kort en bondig:
Contact opnemen met de klantenservice heb ik niks aan ik moet maar afwachten. Dit antwoord vond ik vreemd aangezien een collega de vorige dag nog zo behulpzaam was.

Toch even net nog contact gehad met de support, ik kan het toch niet laten. :+ :
Het item zou niet op voorraad zijn en kan niet meer besteld worden, hij wordt verzonden wanneer hij weer op voorraad is.

Nu hoop ik nog dat dit gewoon een conclusie is die getrokken is doordat hij gewoon niet beschikbaar is om te bestellen maarja... Vreemd dat sommige mensen die een datum in December hadden hem eerder krijgen en ik geen duidelijkheid krijg over mijn zogenaamde levering van aankomende maandag.

Overigens wel een coupon gekregen van 5 euries voor de vertraging. Hij staat momenteel nog steeds geplanned voor maandag lol. Wat ben ik toch een wanhopig sukkeltje _/-\o_

• DeVliegendeNLer
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 31-01 00:12
Geen matches
Venzio schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 18:23:
14.05 UK, zijn weer een stuk dichterbij!

[Afbeelding]
Postnord, houd dan je hart maar vast.

• Baxman
  • Laatst online: 04-06-2025
Geen matches
CptGummyBearz schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 19:12:

Overigens wel een coupon gekregen van 5 euries voor de vertraging. Hij staat momenteel nog steeds geplanned voor maandag lol. Wat ben ik toch een wanhopig sukkeltje _/-\o_
Complete stress. Ik sta redelijk goed (lees: 5e) bij een pre-orderlijst digital PS5 van MM. Maar heb toch de paniek dat er maar 4 binnen komen de volgende keer. Sinds forumpagina 530 ongeveer heb ik iedere post gelezen.

Ach, 5 euro is een schrale troost. Hopelijk voor je maandag dan maar

Verwijderd

Geen matches
Ik zie nu in mijn invoice van mijn amazon.co.uk order dat mijn PS5 afkomstig is van Amazon EU S.à r.l., Dutch Branch. De nederlandse voorraad dan maar? Wat raar.

• CptGummyBearz
Geen matches
Baxman schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 19:15:
[...]

Complete stress. Ik sta redelijk goed (lees: 5e) bij een pre-orderlijst digital PS5 van MM. Maar heb toch de paniek dat er maar 4 binnen komen de volgende keer. Sinds forumpagina 530 ongeveer heb ik iedere post gelezen.

Ach, 5 euro is een schrale troost. Hopelijk voor je maandag dan maar
Ik hoop voor je dat alles goed gaat daar bij MM. Ik vind het zo vreemd dat vele tweakers waarbij maandag stond al een nader bericht hebben gekregen (Vertraging of juist eerder ontvangen) en ik nog zo in het midden hang ergens in grijs gebied waar niks duidelijk lijkt.

• Venzio
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 05-06-2023
Matched: nl
DeVliegendeNLer schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 19:13:
[...]

Postnord, houd dan je hart maar vast.
Voorheen geen problemen mee gehad, komt naar Denemarken.

Verwijderd

Matched: www, nl
Zuur, maar toch ook wel gedurfd en beetje grappig (als je er zelf geen moet ontvangen op die manier :P )

• DeVliegendeNLer
  • Laatst online: 31-01 00:12
Geen matches
Venzio schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 19:17:
[...]

Voorheen geen problemen mee gehad, komt naar Denemarken.
Woon je in Denemarken? Srry, beetje off-topic, maar ik woon er ook. Vandaar :*)

• Shivante
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 22-11-2023
Geen matches
Venzio schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 18:23:
14.05 UK, zijn weer een stuk dichterbij!

[Afbeelding]
Hier nog steeds in Leeds sinds gisteren :p

• crimby
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09-02 06:25
Geen matches
Gandalf68 schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 19:08:
Oei levringen van amazon.com uk gaan niet goed lees ik op psx sense.

Geen ps5 maar rijst of bv een tostiijzer er in.

Iemand is met eenngrite wisseltruc bezig ergens in de keten.

Hopelijk is mijn duitse afdeling grundliger :)
Ps5 vanuit Amazon UK gewoon binnen gekomen net hoor!

Verwijderd

Geen matches
crimby schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 19:27:
[...]

Dat geeft hoop, van welke seller heb je het gekocht op amazon co uk?

• FerdiMasChief
  • Laatst online: 29-10-2024
Geen matches
crimby schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 19:27:
[...]

Lekker hoor..

• Shivante
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 22-11-2023
Geen matches
Verwijderd schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 19:16:
Ik zie nu in mijn invoice van mijn amazon.co.uk order dat mijn PS5 afkomstig is van Amazon EU S.à r.l., Dutch Branch. De nederlandse voorraad dan maar? Wat raar.
waar zie je dat?

ik zie Sold by
Amazon EU S.à r.l.
38 avenue John F. Kennedy

• Baxman
  • Laatst online: 04-06-2025
Geen matches
CptGummyBearz schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 19:16:
[...]

Ik hoop voor je dat alles goed gaat daar bij MM. Ik vind het zo vreemd dat vele tweakers waarbij maandag stond al een nader bericht hebben gekregen (Vertraging of juist eerder ontvangen) en ik nog zo in het midden hang ergens in grijs gebied waar niks duidelijk lijkt.
Maar heb jij ook in de MM zelf gepreorderd? Ik tast ook volledig in het duister. Want via de mail heeft filiaal laten weten niet te verwachten dat er voor Kerstmis iets komt. Terwijl ik denk dat de tweede batch of in eerste of derde week van december komt als ik af ga op wanneer anderen mensen ze vanuit Duitsland e.d. krijgen.

• crimby
Geen matches
Verwijderd schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 19:28:
[...]

Dat geeft hoop, van welke seller heb je het gekocht op amazon co uk?
Zeker!! Amazon co uk, donderdag besteld net binnen en nu druk bezig met Astro.

Uk kabel zit erbij, maar is overigens niet dezelfde als de PS4 Pro kabel. Gelukkig mn schoonvader de juiste kabel mee laten nemen hehe

Verwijderd

Geen matches
Shivante schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 19:29:
[...]

waar zie je dat?

ik zie Sold by
Amazon EU S.à r.l.
38 avenue John F. Kennedy
Bij je order op de invoice knop drukken en dan bij mij staat "Invoice 1", daar staat sold by "Amazon EU S.à r.l., Dutch Branch" met een bijbehorend nederlands adres. PS5 is wel gekomen uit engeland en nu in duitsland.

Verwijderd

Geen matches
crimby schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 19:30:
[...]

Zeker!! Amazon co uk, donderdag besteld net binnen en nu druk bezig met Astro.

Uk kabel zit erbij, maar is overigens niet dezelfde als de PS4 Pro kabel. Gelukkig mn schoonvader de juiste kabel mee laten nemen hehe
Ah mooi om te horen, en welke seller specifiek van amazon co uk? In ieder geval heel veel plezier ermee :)

• Vaenir
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 06-10-2023
Geen matches
Ik ben een van de "gelukkige" die vanmiddag een bol.com bestelling te pakken heeft gehad. Vooralsnog geloof ik het pas als hij er is. Maar ik zag eerder iemand voorbij komen waarbij hij al is verstuurd? Zijn er nog andere waarbij het pakket met de bestelling van vandaag is verstuurd? Die van mij staat nog steeds op maandag gepland.

Daarbuiten twijfel ik ook nog steeds of ik wel zo graag een Digital Edition wil hebben. Mijn voorkeur ligt nog steeds bij een Disc variant. Maar ik heb nog 2 nachtjes om erover na te denken, tenminste als hij wordt bezorgd.. :+

• CptGummyBearz
Geen matches
Baxman schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 19:29:
[...]

Maar heb jij ook in de MM zelf gepreorderd? Ik tast ook volledig in het duister. Want via de mail heeft filiaal laten weten niet te verwachten dat er voor Kerstmis iets komt. Terwijl ik denk dat de tweede batch of in eerste of derde week van december komt als ik af ga op wanneer anderen mensen ze vanuit Duitsland e.d. krijgen.
Nee nee excuus, ikzelf heb bij Amazon Duitsland besteld afgelopen donderdag

• crimby
Geen matches
Verwijderd schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 19:32:
[...]

Ah mooi om te horen, en welke seller specifiek van amazon co uk? In ieder geval heel veel plezier ermee :)
Amazon co uk zelf uiteraard. Resellers zijn veel te risicovol

• Nick25
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 08-02 17:17
Geen matches
Zo die bol & amazon verhalen..
Zak rijst / tost ijzer... ben je mooi klaar mee
Wat een tuig loopt er rond..

[ Voor 27% gewijzigd door Nick25 op 21-11-2020 19:40 ]

A person who never made a mistake never tried anything new.

• blackshelve
  • Laatst online: 15:50
Geen matches
Mijn ps5 vanuit amazon.fr is onderweg!

• S0epkip
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-02 14:43
Geen matches
Amazon fr bestelling van donderdag 19Nov is ook binnen met DHL, standard shipping.

Edit: geen doos croissants gelukkig...!

[ Voor 20% gewijzigd door S0epkip op 21-11-2020 19:43 ]

PVO

• xminator
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16:54
Geen matches
Yo_flow schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 18:33:
[...]

En elke 'tweaker' die deze vervolgens op V&A set bied ik ook echt niet meer dan de originele prijs + 100 euro.

Te gek voor woorden dat er zoveel tekorten zijn en dat mensen doodleuk 2 of meer PS5's hebben kunnen bemachtigen om deze vervolgens voor het dubbele door te verkopen. Frustrerend...
Als je gewoon op tijd had besteld / gereserveerd had je er ook gewoon een gehad.

Ik begrijp sommige mensen niet.

• Yo_flow
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 11-02 17:13
Geen matches
xminator schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 19:44:
[...]

Als je gewoon op tijd had besteld / gereserveerd had je er ook gewoon een gehad.

Ik heb op het verkeerde paard gewed en daarna de gehele tijd misgegrepen zodra er voorraad kwam. Het is niet zo dat ik gisteren pas begonnen ben met de zoektocht naar een ps5...

• glydoscoop
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 12-01 18:03
Geen matches
[...]

Zat overal klaar voor pre orders , bankpas erbij maar helemaal niet gelukt .. nergens en nee niet de tijd om elke minuut bol te refreshen om er misschien 1 te hebben dat gaat niet

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Nu online
Geen matches
Vaenir schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 19:32:
Ik ben een van de "gelukkige" die vanmiddag een bol.com bestelling te pakken heeft gehad. Vooralsnog geloof ik het pas als hij er is. Maar ik zag eerder iemand voorbij komen waarbij hij al is verstuurd? Zijn er nog andere waarbij het pakket met de bestelling van vandaag is verstuurd? Die van mij staat nog steeds op maandag gepland.

Daarbuiten twijfel ik ook nog steeds of ik wel zo graag een Digital Edition wil hebben. Mijn voorkeur ligt nog steeds bij een Disc variant. Maar ik heb nog 2 nachtjes om erover na te denken, tenminste als hij wordt bezorgd.. :+
Ik had achteraf ook zondag bezorging kunnen kiezen ivm Select, maar niet aan gedacht ivm snel snel bestellen tijdens het boodschappen doen... bol.com wou de order wel aanpassen naar een bezorging morgen maar daar heb ik maar voor bedankt ivm annuleren en nieuw inschieten van een order

• xminator
Geen matches
glydoscoop schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 19:48:
[...]

Zat overal klaar voor pre orders , bankpas erbij maar helemaal niet gelukt .. nergens en nee niet de tijd om elke minuut bol te refreshen om er misschien 1 te hebben dat gaat niet
Vorig jaar reserveren GM, vier maanden geleden reserveren MM.

Uren te bestellen bij Amazon en een halfuur bij Bol.com (op de eerste dag). Genoeg kansen geweest zonder dat je gek moest doen.

• 0619tje
  • Laatst online: 15-04-2021
Geen matches
[...]

Niet iedereen heeft tijd om te pre orderen wanneer iets uit komt (17sept) en binnen 20 min uitverkocht :|

• glydoscoop
Geen matches
xminator schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 19:51:
[...]

Uren te bestellen bij Amazon en een halfuur bij Bol.com (op de eerste dag). Genoeg kansen geweest zonder dat je gek moest doen.
MM gedaan maar was toen al niet meer bij de eerste batch , ben nu nog 200+ bij filiaal 1 pre order 2 maanden terug . En 200+ op nieuwe pre order vlakbij

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:12
Geen matches

Dan verkoop je hem toch en koop je een nieuwe gewone editie terug. Als je het een beetje handig doet hoef het je niets te kosten.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• Jumpman
Geen matches
0619tje schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 19:53:
[...]

Niet iedereen heeft tijd om te pre orderen wanneer iets uit komt (17sept) en binnen 20 min uitverkocht :|
Er zijn echt veel pre-order momenten geweest, zeker de eerste twee dagen na de aankondiging.

• Pimzm
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 09-09-2024
[...]

Ik heb redelijk actief bijgehouden wanneer de pre-orders live gingen, maar was aan het werk op de dag zelf. Sowieso is het bizar snel gegaan, check bijvoorbeeld dit bericht van PSX-Sense:
Update 17-9-2020 – 11:35: Inmiddels is bestellen bij MediaMarkt niet meer mogelijk, bij het afrekenen geeft men nu aan dat bezorgen of ergens ophalen niet meer kan.

Update 17-9-2020 – 11:24: MediaMarkt geeft online aan dat de console is uitverkocht, maar het is op desktop nog wel mogelijk om te bestellen. Of de berichtgeving correct is, valt lastig te zeggen zolang bestellen nog mogelijk is.

Update 17-9-2020 – 11:10: MediaMarkt pre-orders zijn nu open, wees er snel bij!

Update 17-9-2020 – 09:07: Bol.com meldt het volgende: “UITVERKOCHT, het is nog onbekend wanneer we nieuwe voorraad krijgen”.

Update 17-9-2020 – 8:56: De pre-orders zijn weer offline, het lijkt erop dat de PS5 uitverkocht is!
Voor wie niet op het juiste moment achter zijn computer zat was het écht niet makkelijk. Zelf ging ik er vanuit dat de winkel pre-orders van MM net zo snel waren gegaan. Dat is het enige wat achteraf gezien een verkeerde inschatting bleek. Maar dat iedereen die nu geen PS5 heeft dat aan zichzelf te danken heeft is een onterecht verwijt. Donderdag heb ik ook de hele dag van alles gerefresht maar gewoon geen geluk gehad.

Ik hoop nu vooral dat er snel duidelijkheid komt over wanneer er weer voorraad komt.

• 0619tje
Geen matches
xminator schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 19:51:
[...]

Blijkt dat mensen die ze in januari al hebben gepreorderd ze nog steeds niet hebben.

Gek ben ik al, maar heb m niet 😂

• Vaenir
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 06-10-2023
Geen matches
Jumpman schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 19:53:
[...]

Dan verkoop je hem toch en koop je een nieuwe gewone editie terug. Als je het een beetje handig doet hoef het je niets te kosten.
Ik heb een hekel aan scalpers dus ik dan ga ik mezelf daar ook niet naar verlagen. Ik ken genoeg mensen in mijn directe omgeving die ik er direct blij mee kan maken. Misschien bedenk ik me nog en ga ik hem alsnog gebruiken. Eerst maar proberen om hem anders met iemand te ruilen die de behoefte andersom heeft.

• Jumpman
Geen matches
Vaenir schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 19:55:
[...]

Ik heb een hekel aan scalpers dus ik dan ga ik mezelf daar ook niet naar verlagen. Ik ken genoeg mensen in mijn directe omgeving die ik er direct blij mee kan maken. Misschien bedenk ik me nog en ga ik hem alsnog gebruiken. Eerst maar proberen om hem anders met iemand te ruilen die de behoefte andersom heeft.
Dat is toch geen scalpen, het is er maar één en je maakt er ook iemand blij mee en daarna jezelf.

• 0619tje
Geen matches
Vaenir schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 19:55:
[...]

Een maatje van mij zoekt nog een digital editie. Mocht je deze willen verkopen.

Ik ben ook al sinds release op t hele internet op zoek voor een normale en een digital voor mn maat..

• MadnessTB
  • Laatst online: 14-12-2020
Geen matches
0619tje schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 19:55:
[...]

Blijkt dat mensen die ze in januari al hebben gepreorderd ze nog steeds niet hebben.

Gek ben ik al, maar heb m niet 😂
Ik november 2019 en nog steeds niet 😅 . 1 ste week december mag ik er eindelijk achter

• Evertt
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19:56
Geen matches
Iemand ervaring met stockx.com

• nyy
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 14:07

nyy

Stockx is gewoon een betrouwbare site. Het is eigenlijk een platform voor sneakers maar ze hebben nu ook consoles er op staan. Als je m verkoopt of koopt moet je wel een aantal dagen wachten.

• Raxious
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 07-02 07:38
Geen matches
Nog geen 2 tellen na het posten van mijn vorige bericht ging hier de deurbel :D
Apparaat staat nu netjes Bugsnax en Demon's Souls te installeren.

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Geen matches
Misiek schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 18:34:
[...]

Dat is natuurlijk een hee reële optie, echter had ik dan we een antwoord op mijn pb verwacht. Ach ja, wat de situatie ook is, gewoon geduld hebben.
Waarom je dat verwacht ontgaat me volledig, volgens mij is er nergens een verplichting op jou of iemand anders te reageren, en zeer zeker is dat niet een geldige reden om vreemde aannames te gaan doen.

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

• Misiek
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 28-03-2025

Misiek

PSN: MisiekFoxx

Geen matches
Flagg schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 20:13:
[...]

Waarom je dat verwacht ontgaat me volledig, volgens mij is er nergens een verplichting op jou of iemand anders te reageren, en zeer zeker is dat niet een geldige reden om vreemde aannames te gaan doen.
Algemene beleefdheid misschien? Tenminste als iemand mij hier een pb stuurt reageer ik altijd.

• FSSF
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 11-02 09:31
Geen matches
Gewoon een logische gedachtegang hoor. En het grootste deel van die Playstations beland ook gewoon op MP. Maar denken dat ze allemaal naar een familielid gaan kan natuurlijk ook... :+

https://www.instagram.com/cncdepartment/ Diverse projecten

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Verwijderd schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 18:34:
[...]

Oh, hij heeft gedeeltelijk gelijk hoor, maar niet helemaal. Als vrienden van mij mijn 2e PS5 over willen nemen voor de normale prijs, dan kan dat. Dat heeft mijn voorkeur. Mocht dat niet het geval zijn, dan gaat ie inderdaad (en bespaar me de moraliteitsdiscussie) naar de hoogste bieder.
Doet er niet echt toe, het gaat mij er om dat er hier mensen moeilijk met teleurstelling om kunnen gaan en dan random mensen gaan zitten betichten.

Ik zou het overigens ook doen hoor, ik heb niet meegedaan met de gekte omdat ik eigenlijk de eerste kinderziektes gewoon wil overslaan.

Tevens ben ik geen dusdanige Sony fan dat ik alle huidige tekortkomingen en bugs en "dat updaten we later" perikelen kan wegwuiven.

Sterker nog als ik nu 1 enkele PS5 bemachtigd zou hebben zou hij linea recta ongeopend naar de hoogste bieder gaan.

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

• jeroenstaman
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 02-02 21:02
Geen matches
[...]

Niet helemaal waar natuurlijk,

Zelf besteld februari 2020 bij Gamemania, dacht er vroeg bij te zijn.
Mooi nix dus..

• glydoscoop
Geen matches
jeroenstaman schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 20:24:
[...]

Mooi nix dus..
Was daar vandaag , staat heel groot op : helaas wij zijn uitverkocht Februari 2021 pas weer een levering

• Phntm
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16:30

Phntm

Tlingelingeling

glydoscoop schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 20:26:
[...]

Was daar vandaag , staat heel groot op : helaas wij zijn uitverkocht Februari 2021 pas weer een levering
Vandaag geweest (in zoetermeer) om een digital versie te reserveren. Ik koop weinig games op de PS5, eigenlijk alleen jRPG's of vette exclusives zoals Ghost of tsushima, persona etc. Mevrouw gaf aan dat ze geen flauw idee had wanneer ze op voorraad komen, verder heb ik geen haast; Primair een PC gamer, maar prioriteiten op dit moment zijn om wat zaken rond te hebben voor mijn nieuwe baan. :) Als de PS5 binnenkomt in februari, vind ik het maar een mooi cadeau aan mijzelf. Ben helemaal niet meegegaan in de day 1 hype. Ging al sowieso niet lukken dit jaar met zo veel thuis zitters, getuige hoe snel hardware is gaan uitverkopen (AMD Ryzen 5xxx series, RTX 3xxx series, AMD 6xxx series videokaarten). Gaat allemaal veels te hard lieve mensen.

• Raxious
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 07-02 07:38
Geen matches
[...]

Mooi nix dus..
Tja GameMania. Het feit dat zij vorig jaar al de pre-orders open gooide was het natuurlijk wel te verwachten dat, als je hem niet in de eerste maand had besteld, je kon wachten tot na de daadwerkelijke release.

Blijf het sowieso belachelijk vinden dat ze zo ver van te voren al aan de pre-orders begonnen zonder ook maar iets over de console zelf te weten. Nog een extra reden voor mij om niks bij de GameMania te bestellen.

• Monkeydancer
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 06-02 21:42
Geen matches
Als zoethoudertje gewoon een ps5 controller gekocht en speel nu destiny op steam met de controller. Ik denk dat ik de aankomende maanden niet een ps5 kan bemachtigen.

Monkey business: pay peanuts, get monkeys

• Jefson
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 19-01 18:05
Geen matches
Waarom wordt er zo moeilijk gedaan over handelen onder particulieren? Het is toch vraag en aanbod? Bedrijven werken ook zo hoor, en kunnen ook behoorlijke winsten maken bij hoge vraag naar een product. In zo’n maatschappij leven we nou eenmaal!

• okanoz
  • Laatst online: 01-03-2021
Geen matches
Iemand enig idee waar ik nog een Pulse 3D kan scoren?

Verwijderd

Geen matches
Jefson schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 20:40:
Waarom wordt er zo moeilijk gedaan over handelen onder particulieren? Het is toch vraag en aanbod? Bedrijven werken ook zo hoor, en kunnen ook behoorlijke winsten maken bij hoge vraag naar een product. In zo’n maatschappij leven we nou eenmaal!
Vooral het moraal gedeelte in het hele verhaal.
Mij boeit het ook niet. Ik heb er eentje die op weg is van een scalper site voor een vriend van me, +170euro bovenop de prijs. Maar volgende week speelt hij wel zonder gezeik.

Zo draait het nu eenmaal.

• ApfelMoes
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 30-12-2025
Geen matches
Klopt, kijk maar bij de Nederlandse retailers van grafische kaarten. Daar worden ze verkocht ver boven MSRP, waarom? geld verdienen. Dit doen alle bedrijven, en daarom noemen we zo ook bedrijven. Maar als de particulier dit doet pakken we allemaal blijkbaar de hooivorken.

• sbmuc
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-02 19:18
Geen matches
Groot verschil, bedrijven betalen belasting... Feit is gewoon dat je producten niet met winst mag verkopen tenzij je de belasting er van afdraagt... en ik denk dat de “scalpers” dat niet doen. Je kan prima de belastingdienst achter deze mensen aan sturen ;).

Daarnaast is het natuurlijk gewoon zuur, veelal zijn gamers jonge mensen en dan is €500,- al veel. Als iemand er dan vervolgens op marktplaats €800,-€1000,- voor vraagt... maar dit is niet het topic daarvoor..

• Evertt
Raxious schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 20:36:
[...]

Tja GameMania. Het feit dat zij vorig jaar al de pre-orders open gooide was het natuurlijk wel te verwachten dat, als je hem niet in de eerste maand had besteld, je kon wachten tot na de daadwerkelijke release.

Blijf het sowieso belachelijk vinden dat ze zo ver van te voren al aan de pre-orders begonnen zonder ook maar iets over de console zelf te weten. Nog een extra reden voor mij om niks bij de GameMania te bestellen.
Zo denk ik er ook over. GM heeft het verpest voor aantallen. Sony zal eigenlijk deze bedrijven moeten boycotten.

• Darklight_93
  • Laatst online: 18-12-2020
Geen matches
Verwijderd schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 20:43:
[...]

Vooral het moraal gedeelte in het hele verhaal.
Mij boeit het ook niet. Ik heb er eentje die op weg is van een scalper site voor een vriend van me, +170euro bovenop de prijs. Maar volgende week speelt hij wel zonder gezeik.

Zo draait het nu eenmaal.
170 euro extra is niet zo gek maar ik kon geen vinden. Ik zie alleen maar gekke prijzen 900 of meer.

• ryderb
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08-02-2025
Geen matches
Jah idd. Vorige week 550k bod op een huis gegaan, volgens het Calcasa rapport was het een aantal jaar terug voor 400k gekocht door de huidige eigenaren. Ga ik toch ook niet klagen dat ze hem niet aan mij willen verkopen voor 400k..

• MichaelCorleone
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 01-02-2022
Geen matches
Wat snappen jullie niet aan:
• Geen discussies over de moraliteit van meerdere pre-orders en woekerprijzen op Marktplaats.
Straks komt er een lock hier en mis je alsnog belangrijke updates :')

.

• Darklight_93
Geen matches
ryderb schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 20:47:
[...]

Jah idd. Vorige week 550k bod op een huis gegaan, volgens het Calcasa rapport was het een aantal jaar terug voor 400k gekocht door de huidige eigenaren. Ga ik toch ook niet klagen dat ze hem niet aan mij willen verkopen voor 400k..
Maar dat is allemaal een andere onderwerp. Er zijn genoeg huizen! Je kon ook beslissen om dat huin niet te kopen en gewoon verder zoeken. Maar het probleem met ps5 is iets anders! Het aantal ps5 is gek weinig!

• GuerrillaDawg
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-02-2021
Heeft het eigenlijk nog nut om nu constant bol.com enz,.. te checken?

• ryderb
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08-02-2025
Geen matches
Darklight_93 schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 20:50:
[...]

Maar dat is allemaal een andere onderwerp. Er zijn genoeg huizen! Je kon ook beslissen om dat huin niet te kopen en gewoon verder zoeken. Maar het probleem met ps5 is iets anders! Het aantal ps5 is gek weinig!
Genoeg huizen? Jij bent de eerste Nederlander die zegt dat er genoeg huizen zijn in Nederland. Er is een woningtekort van 300.000+ huizen in Nederland. Enige reden dat de woningprijzen zo de pan uitrijzen is dat er veeeel meer vraag dan aanbod is.

Daarnaast is het hebben van een PS5 een luxe en geen eerste levensbehoefte zoals het hebben van een woning.

[ Voor 5% gewijzigd door ryderb op 21-11-2020 20:57 ]

Verwijderd

Geen matches
Link is hier al gepost maar je je bent vrij om te kijken op stockx, beetje marktplaats achtig maar kan voor sommige wel een oplossing bieden.

Geen gezaag over de prijzen, heb er niks mee te maken :P maar stock hebben ze wel.

• mindgem
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-03-2023
GuerrillaDawg schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 20:51:
Lijkt mij stug dat er grote dingen gaan gebeuren in het weekend. De inkopers hebben ook vrij. Wel een paar bij bol.com voorbij gekomen vandaag.

• PWA777
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 22-09-2025
Geen matches
ryderb schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 20:54:
[...]

Genoeg huizen? Jij bent de eerste Nederlander die zegt dat er genoeg huizen zijn in Nederland. Er is een woningtekort van 300.000+ huizen in Nederland. Enige reden dat de woningprijzen zo de pan uitrijzen is dat er veeeel meer vraag dan aanbod is.

Daarnaast is het hebben van een PS5 een luxe en geen eerste levensbehoefte zoals het hebben van een woning.
De PS5 is daarnaast ook niet schaars - er zijn er op dit moment minder dan dat er vraag naar is, maar op lange termijn (ik durf hier al geen korte termijn meer te zeggen, maar let’s face it een paar weken of maanden is natuurlijk feitelijk gewoon korte termijn) kan iedereen die wil gewoon aan een PS5 komen. Dat kan niet gezegd worden van een koophuis... die worden iets minder snel bijgebouwd dan dat er PS5-en geproduceerd worden.

Ik zou iedereen die hier moord & brand schreeuwt over woekerprijzen en scaling nogmaals op de forum regels willen wijzen. En chill. Die PS5 komt heus wel een keer.

• Darklight_93
Geen matches
ryderb schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 20:54:
[...]

Ik ben geen Nederlander 😂😂😂 maar ik snap wel wat je bedoelt!

• ParaNoID
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 05-02 22:12
Geen matches
mindgem schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 20:56:
[...]

Lijkt mij stug dat er grote dingen gaan gebeuren in het weekend. De inkopers hebben ook vrij. Wel een paar bij bol.com voorbij gekomen vandaag.
Inkoop/verkoop wel, maar het distributiecentrum niet.

• blackshelve
  • Laatst online: 15:50
Geen matches
En die van mij van amazon fr is net afgeleverd. Succes iedereen nog met het zoeken van een ps5! En bedankt voor de tips die voorbij kwamen!

• Evertt
GuerrillaDawg schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 20:51:
Denk dat maandag eventueel wat open gaat. Maar dit weekend lijkt mij niet.

En anders gewoon december wachten.

• xminator
Geen matches
[...]

Mooi nix dus..
Ja wie bestelt er dan ook zo laat bij gamemania? Daar wordt weinig geleverd en ze laten vrienden ed voor.

• Rwinio
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 21-09-2025

Dat was ik denk, maar ik heb (in alle haast) voor zondaglevering gekozen en dat zal ook uitmaken voor het moment van verzenden. Heb momenteel een bevestiging van verzending van Bol.com, de factuur staat in mijn account en hij is aangemeld bij postNL (T&T is bekend). Nog even met geknepen billen wachten tot hij daadwerkelijk in het sorteersysteem zit en de afmetingen van het pakket bekend zijn.

Vandaag om 12:17 besteld bij bol, PS 5 Digital.
Ordernummer eindigt op 8371

• Michel8
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Geen matches
blackshelve schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 21:07:
En die van mij van amazon fr is net afgeleverd. Succes iedereen nog met het zoeken van een ps5! En bedankt voor de tips die voorbij kwamen!
De mijne helaas niet. Staat wel op de site als bezorgd...Dus vermissing opgegeven bij Amazon :|

• G4mert
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 11-04-2025
Geen matches
Michel8 schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 21:29:
[...]

De mijne helaas niet. Staat wel op de site als bezorgd...Dus vermissing opgegeven bij Amazon :|
Pff meen je niet. :-( succes ermee!

• ElMayo
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 19:42
Geen matches
Nadat me UK amazon bestelling hele dag op Dispatched stond is tie ineens veranderd in dat hij in Frankrijk ligt (Lauwin-Planque Hauts-de-France). Dus denk dat maandag toch nog goed komt. Hij hoeft dus niet persee nog een sprongetje in de UK te maken of iets dergelijks.

• ElMayo
Geen matches
Michel8 schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 21:29:
[...]

Balen.. succes gozer. Dit is me grootste angst.. want zie maar dat hele proces in te gaan van geld terug halen/alsnog een ps5 krijgen pff

• SXander
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 12:34
Geen matches
ElMayo schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 21:34:
Nadat me UK amazon bestelling hele dag op Dispatched stond is tie ineens veranderd in dat hij in Frankrijk ligt (Lauwin-Planque Hauts-de-France). Dus denk dat maandag toch nog goed komt. Hij hoeft dus niet persee nog een sprongetje in de UK te maken of iets dergelijks.
Bij mij idd het zelfde, maandag moet wel lukken dus :)

• godfella
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 21:51
Geen matches
blackshelve schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 21:07:
Die van mij is nog niet eens verzonden..
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xLbwn6hvI-iFO_s14iTe7TyHXkg=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/QoZa8ENlyzTJuoebWodwVvlj.png?f=user_large

• ElMayo
Geen matches
godfella schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 21:38:
[...]

[Afbeelding]
Ik kan na deze ps5 bestelling geen balkjes meer zien tering zeg :p

• SXander
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 12:34
Geen matches
[...]

[Afbeelding]
Dat vind ik wel heel raar hoor zag ook allemaal mensen die later besteld hadden dan ik kwa tijd dat die hem eerder kregen (vandaag) misschien dat ze daar volgens LIFO werken :;)

• Ekfad
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 17:01
Geen matches
[...]

[Afbeelding]
Hier ook. Heb deze middag contact gehad (staat hier een tiental pagina’s terug) en het komt er op neer dat ze geen stock hebben en dat ze niet weten hoe het komt dat bestellingen die later geplaatst zijn eerst bediend werden.

Ik heb gevraagd om dit als klacht te zien en het op te waarderen. Ze zouden binnen de 48h telefonisch contact opnemen. Maar ik vrees dat ze alleen lucht zullen proberen verkopen.

• Jieve
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10-02 13:51
Geen matches
Heb de mijne al, maar ik zag dit voorbij komen, Coolblue heeft hij pagina aangepast. Lijkt erop dat ze toch wel op korte termijn iets verwachten!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IktINio15UfpIn69PF-MZ5wPiXw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/NcPsqzMrp8C6Pzb2NZIqmlHT.png?f=fotoalbum_large

• Cordon
  • Laatst online: 11-02 09:55

Cordon

Lievelings jankert

Geen matches
Jieve schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 21:49:
Heb de mijne al, maar ik zag dit voorbij komen, Coolblue heeft hij pagina aangepast. Lijkt erop dat ze toch wel op korte termijn iets verwachten!
[Afbeelding]
Is al een paar dagen zo. Eerst komen er nog 200 voor de schoenen actie :P

• Jieve
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10-02 13:51
Geen matches
Cordon schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 21:49:
[...]

Ohw hahaha! Oke oke!

• CanisLupus27
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 19-01 14:51
Geen matches
Klopt het nou dat de Mediamarkt webshop er een aparte voorraad op nahoudt dan de winkels???

• bloodlynx
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20-01 00:03
Evertt schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 20:46:
[...]

Zo denk ik er ook over. GM heeft het verpest voor aantallen. Sony zal eigenlijk deze bedrijven moeten boycotten.
Ik heb ergens begin september nog gepreorder bij Gamemania omdat ik me beiden consoles voordelig kon inwisselen en nauwelijks iets hoeven bij te leggen. Echter kunnen ze me nog steeds niet hoeveelste ik uberhaúpt sta. Achteraf had ik liever me conssoles omgeruild voor cash, dan maar iets minder terug..

• ferrariking
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 07-02 15:26
Geen matches
[...]

klopt hopen wordt ik gebeld hahahaha
anders hoop ik dat mediamarkt mijn in 4 weken belt of mail dat ik mijn ps5 kan op halen.

[ Voor 16% gewijzigd door ferrariking op 21-11-2020 21:51 ]

• Cordon
  • Laatst online: 11-02 09:55

Cordon

Lievelings jankert

Geen matches
CanisLupus27 schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 21:50:
Klopt het nou dat de Mediamarkt webshop er een aparte voorraad op nahoudt dan de winkels???
Ja, de webshop staat los van de vestigingen.

• mindgem
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-03-2023
Geen matches
[...]

Een van die 200 is voor mij!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 21:29
Geen matches
Doordat er al een ps5 controller in mijn winkelmandje bij Amazon.de zat en ik toen de ps5 eindelijk op voorraad kwam niet het risico wilde nemen om de controller bij checkout nog te verwijderen heb ik deze geannuleerd zodra de ps5 en extra controller besteld waren.

Nu heb ik wel een mailtje over de annulatie ontvangen maar zie ik de annulatie nergens in mijn account.

Ik neem aan dat het bedrag automatisch zal worden terug gestort? Heeft iemand hier ervaring mee?

• Punkbuster
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 02-02 05:11
Geen matches
schumi1986 schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 21:51:
Doordat er al een ps5 controller in mijn winkelmandje bij Amazon.de zat en ik toen de ps5 eindelijk op voorraad kwam niet het risico wilde nemen om de controller bij checkout nog te verwijderen heb ik deze geannuleerd zodra de ps5 en extra controller besteld waren.

Nu heb ik wel een mailtje over de annulatie ontvangen maar zie ik de annulatie nergens in mijn account.

Ik neem aan dat het bedrag automatisch zal worden terug gestort? Heeft iemand hier ervaring mee?
Klopt ze storten het terug.

automation fanboy

• Wessel0101
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 10-02 14:25
Geen matches
Mensen die vandaag op bolcom een Ps5 besteld hebben, iemand al een Track & Trace?

• Cardwizard
  • Nu online
Geen matches
Jieve schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 21:49:
[Afbeelding]
Hier stond iets stoms... ik drink er nog 1, cheers :9B

[ Voor 7% gewijzigd door Cardwizard op 21-11-2020 22:06 ]

• IMarks
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 18:10
Geen matches
Cardwizard schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 22:04:
[...]

Een headset voor 0,01 euro is ook niet verkeerd :o
100,01 bedoel je, die bundel is met de digital edition. Oftewel je betaald nog 0,02 extra als je ze combineert 8)7

[ Voor 11% gewijzigd door IMarks op 21-11-2020 22:07 ]

• Cardwizard
  • Nu online
Geen matches
@IMarks zeg het net 😉

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 21:29
Geen matches
Pfoh als ik die prijzen in de store zie dan kan ik niet anders dan mensen aanraden om een ps5 met drive te kopen

• Thommie007
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 01-01 14:32
Matched: www
Verwijderd schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 21:47:
Heeft iemand enig idee of www.game-pop.de vertrouwbare site is daar kan je playstation 5 alvast bestellen
Zeer verdacht. Geen enkele info te vinden over deze site. Trap er niet in. Webshoptracker geeft de site ook een onvoldoende.

• sbmuc
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-02 19:18
Geen matches
schumi1986 schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 22:14:
Pfoh als ik die prijzen in de store zie dan kan ik niet anders dan mensen aanraden om een ps5 met drive te kopen
Idd na 2-3 2e handse games heb je het alweer terugverdiend. En met de backward compatibility is het alleen maar nog interessanter

[ Voor 10% gewijzigd door sbmuc op 21-11-2020 22:22 ]

• Aid
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 05-02 15:28

Aid

Geen matches
Zijn de webshops veel goedkoper dan? Volgens mij zijn de volwaardige ps5 spellen allemaal rond de 75 a 80 euro.

• Flagg
  • Niet online

Flagg

Geen matches
Mij ook?

Ik heb sinds ik de PS4 heb 1 of 2 games fysiek gekocht en de rest (ergens rond de 50) denk ik digitaal.

Edit ik zit me te bedenken dat ik die 2 fysieke later alsnog digitaal heb gekocht omdat ik te beroerd was om op te staan en het schijfje te zoeken. :+

[ Voor 18% gewijzigd door Flagg op 21-11-2020 22:33 ]

Pagina: 1 ... 240 ... 559 Laatste

Let op:
Om dit topic leesbaar te houden:

• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen

Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen?
Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord