Verwijderd

Geen matches
pokle312 schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 22:12:
[...]

bezorger had geen zin om iedereen langs te gaan en heeft je geskipt, ontslaan die handel.
Dit is schering en inslag, postbezorgers die zo 20 pakketten scannen als zijnde niet huis en zo de hele brut afgeven bij een inzamel depot.

Als ik iets wil bestellen kijk ik eerst naar de vervoerder, staat daar DHL dan klik ik weg.

• Grobbelboy
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 05-12-2025
Geen matches
Yes, mijn order van Amazon UK (14:05) staat eindelijk op dispatched. Bezorgdag is ook nog steeds ongewijzigd maandag *O*

[ Voor 7% gewijzigd door Grobbelboy op 21-11-2020 06:42 ]

• BurnsMM
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 08:24
Matched: nl
JSchut schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 05:01:
Bol.com status wederom niet gewijzigd en staat nog steeds op: Nog niet ontvangen of verwerkt door PostNL. Die gaat om 7 uur dus weer verschoven worden naar maandag.
Hier hetzelfde bij Bol.

• pelidee
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
Geen matches
Ekfad schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 06:00:
Wie heeft er op amazon Frankrijk de 19de eentje besteld en ondertussen een verzendbevestiging ontvangen? Mijn bestelling van in september blijft immers staan als een standbeeld. Begin nu toch wel iets zenuwachtiger te worden.
Ik. Heeft van het begin op levering tussen 23 en 25 november gestaan.

Momenteel is dit de status, voor maandag. Nog een klein hoopje dat hij vandaag al komt, daar hij toch al in Eindhoven is.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2D_AnPzY0iEtyV5gcJtwxUosXU4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/c67KDMjIGpW4V2pbgkXxFfC6.jpg?f=fotoalbum_large

• ParaNoID
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 05-02 22:12
Geen matches
Bij mij is deze zojuist versprongen:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dCGnrHQCjfQK2R2tyaFxRiVcuFY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/KShXrSVyTpQ8IQ1CWi08N9dG.jpg?f=fotoalbum_large

Ik ga hier nier meer op in en kijk of ik elders nog kan orderen.

• keepitfrosty
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-02 11:14
Geen matches
Yup hier ook

• Sonora
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-10-2025
Geen matches
shakespeare schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 06:16:
heb hem gister gehaald voor 850 disc versie, mijn broertje 800 digital. ben er klaar mee, was gewoon te laat voor de preorder ik dacht ze liggen wel in de winkel. dure les, maar wel een kutlaunch!

Succes iedereen.
En dankzij mensen als jou blijven scalpers dus bestaan. Proficiat.

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 11:46
Geen matches
Mijn Amazon.de bestelling van 14:16 komt nu ineens vanavond ipv maandag :)

• seeKo
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 26-01 09:37
Geen matches
Mijn co.uk en .de komen vanavond ook nu met DHL. Moet nog maar afwachten hoor, maar goed nieuws.

Staat niet op Amazon daar staat nog maandag maar heb we een mail van DHL zelf voor vnv.

[ Voor 32% gewijzigd door seeKo op 21-11-2020 08:04 ]

• Vizjee
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 15:39
Geen matches
Amazon.de (14:16) nog steeds op bestelling. Zou maandag moeten komen.. ik hoop nog steeds op Dispatch vandaag..

• BurnsMM
Zat jij ook bij de uitgestelde levering? Die donderdag pas is meegegeven aan post.nl.

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14:12
Geen matches
Vizjee schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 08:03:
Amazon.de (14:16) nog steeds op bestelling. Zou maandag moeten komen.. ik hoop nog steeds op Dispatch vandaag..
Same, een mini stukje voor Dispatched. Wel interessant om te zien dat ondanks hetzelfde bestelmoment er zoveel verschil in kan zitten, zit dus echt in de secondes van de bestelling.

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10:50

JSchut

.....

Geen matches
Mijn verzendbevestiging was woensdag de 18e om 21:30.

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

• ElMayo
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 12-02 19:42
Geen matches
Hier inmiddels Amazon UK bestelling dispatched. Besteld om 14:05. Datum is ongewijzigd en staat nog op maandag. Ben benieuwd! Bij veel UK bestellingen is de datum gewijzigd naar vrijdag

• luc-010
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-04-2021
seeKo schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 08:00:
Mijn co.uk en .de komen vanavond ook nu met DHL. Moet nog maar afwachten hoor, maar goed nieuws.

Staat niet op Amazon daar staat nog maandag maar heb we een mail van DHL zelf voor vnv.
Bestaat er nog een kans dat Amazon.nl dit weekend nog voorraad online zet? Ik heb i.v.m. werk al een paar keer flink pech gehad :z

• Aid
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 05-02 15:28

Aid

Geen matches
Mijn bestelling is vannacht geannuleerd op Amazon.de. Ik heb verder geen bericht gehad. Ik wilde even kijken of er een status update was, zie ik tot mijn verbazing dat de bestelling was verdwenen en geannuleerd.

[ Voor 3% gewijzigd door Aid op 21-11-2020 08:09 ]

• Vizjee
Geen matches
Pompi schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 08:05:
[...]

Same, een mini stukje voor Dispatched. Wel interessant om te zien dat ondanks hetzelfde bestelmoment er zoveel verschil in kan zitten, zit dus echt in de secondes van de bestelling.
Staar je niet blind op het groene lijntje, dat geeft de illusie dat er aan gewerkt wordt, maar je pakketje ligt gewoon ergens stil. Het is namelijk niet zo arbeidsintensief om je pakketje te ‘dispatchen’ om in de Engelse termen te blijven..

[ Voor 22% gewijzigd door Vizjee op 21-11-2020 08:13 ]

• Genestealer
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07-02 12:43
Geen matches
Mijn status van amazon.de, afgelopen woensdag besteld om 14:16, zojuist bericht:

Onze bezorger staat vanavond op de stoep met je pakket

Status was al 24 uur niets aan veranderd. Ik ben blij!

• Vizjee
Geen matches
Aid schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 08:08:
Mijn bestelling is vannacht geannuleerd op Amazon.de. Ik heb verder geen bericht gehad. Ik wilde even kijken of er een status update was, zie ik tot mijn verbazing dat de bestelling was verdwenen en geannuleerd.
Ik heb dit al eerder gehoord! Hoe had je betaald en was geld al afgeschreven? Balen zeg :/

• SparksNL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 28-12-2025
Geen matches
heb hem gister gehaald voor 850 disc versie, mijn broertje 800 digital. ben er klaar mee, was gewoon te laat voor de preorder ik dacht ze liggen wel in de winkel. dure les, maar wel een kutlaunch!

Succes iedereen.
Haha ik volg dit topic al een tijdje ter vermaak, maar dit zijn toch wel de mooiste reacties. Je hebt serieus € 350,00 meer betaald voor een PS5 waar vrijwel geen bijzondere launch releases op uitkomen? Ik mag toch hopen dat je nog geen PS4 (Pro) hebt gehad, want dat zou het nog mooier maken. Ik begrijp personen als jou oprecht niet. Ik wacht wel gewoon geduldig tot mijn MM preorder wordt geleverd 😂

• Aid

Aid

Geen matches
Vizjee schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 08:10:
[...]

Ik heb dit al eerder gehoord! Hoe had je betaald en was geld al afgeschreven? Balen zeg :/
CC, maar het geld was nog niet afgeschreven. Vreemd dat ik ook geen bericht heb gekregen? Beetje vreemde gang van zaken.

• Vizjee
Geen matches
Aid schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 08:13:
[...]

CC, maar het geld was nog niet afgeschreven. Vreemd dat ik ook geen bericht heb gekregen? Beetje vreemde gang van zaken.
Ik heb dus hetzelfde, had gister contact met 3-4 verschillende mensen van Amazon waarvan de 1 zei dat het allemaal nog prima was en de ander zei dat de betaling niet goed was. Mn bestelling is toen doorgezet naar payment afdeling waar ik volgende week bericht van krijg, maar verwacht niet meer een ps5 binnen te krijgen helaas

• Aid

Aid

Geen matches
Vizjee schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 08:15:
[...]

Ik heb dus hetzelfde, had gister contact met 3-4 verschillende mensen van Amazon waarvan de 1 zei dat het allemaal nog prima was en de ander zei dat de betaling niet goed was. Mn bestelling is toen doorgezet naar payment afdeling waar ik volgende week bericht van krijg, maar verwacht niet meer een ps5 binnen te krijgen helaas
Dus jouw bestelling is ook geannuleerd. Wat voor bericht moet je krijgen van de payment afdeling? Om alanog te betalen of?

• luc-010
SparksNL schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 08:13:
[...]

Haha ik volg dit topic al een tijdje ter vermaak, maar dit zijn toch wel de mooiste reacties. Je hebt serieus € 350,00 meer betaald voor een PS5 waar vrijwel geen bijzondere launch releases op uitkomen? Ik mag toch hopen dat je nog geen PS4 (Pro) hebt gehad, want dat zou het nog mooier maken. Ik begrijp personen als jou oprecht niet. Ik wacht wel gewoon geduldig tot mijn MM preorder wordt geleverd 😂
Haha ik snap zijn frustratie ergens wel.
Ik was tijdens de launch van de PS4 ook laks tijdens de preorder periode en toen de PS4 werd gereleased ben ik ook aan de jacht begonnen. Via een tip op dit forum ben ik bij MM Arnhem terecht gekomen die mij een PS4 in de week na de release in de winkel verkocht.
Nu zit ik weer in hetzelfde schuitje. Man man man :+

• alionfire
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 27-08-2025
Geen matches
Grobbelboy schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 06:41:
Yes, mijn order van Amazon UK (14:05) staat eindelijk op dispatched. Bezorgdag is ook nog steeds ongewijzigd maandag *O*
Hier ook! *O*

Security & Privacy Geek • PSN: alionfiree •

• Vizjee
Aid schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 08:19:
[...]

Dus jouw bestelling is ook geannuleerd. Wat voor bericht moet je krijgen van de payment afdeling? Om alanog te betalen of?
Sorry, ik was wat onduidelijk. Ik heb dezelfde status maar nog geen annulering. Mijn vermoeden is dat dit komt doordat
1. Mijn bestelling waarschijnlijk bij payment afdeling ligt (nav een belletje met Amazon.de).. of
2. Ik een 2 staps verificatie aan heb staan, waardoor ze de order niet zomaar kunnen annuleren en verwijderen

Tbh: ik heb geen flauw idee wat ze doen bij Amazon

• keepitfrosty
BurnsMM schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 08:04:
[...]

Zat jij ook bij de uitgestelde levering? Die donderdag pas is meegegeven aan post.nl.
Ik kreeg woensdagavond de track and trace dat het donderdag zou komen. Wel de tegoed mail van 15 eu gehad.

• TrueGamer
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 12-02 02:16
Geen matches

Succes iedereen.
Uiteindelijk ook gewoon nog redelijke deal als ik van bekende te horen krijg dat ze die van hun voor 1200 hebben verkocht.

• Ekfad
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12-02 17:01
Geen matches
pelidee schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 07:17:
[...]

Ik. Heeft van het begin op levering tussen 23 en 25 november gestaan.

Momenteel is dit de status, voor maandag. Nog een klein hoopje dat hij vandaag al komt, daar hij toch al in Eindhoven is.

[Afbeelding]
Bedankt. Ik wacht het nog even af. Maar als maandag er nog geen verandering in zit ga ik toch eens goed grommelen. Geen idee welke logica ze volgen maar je zou toch verwachten dat ze chronologisch afwerken.

• SparksNL
Geen matches
luc-010 schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 08:19:
[...]

Haha ik snap zijn frustratie ergens wel.
Ik was tijdens de launch van de PS4 ook laks tijdens de preorder periode en toen de PS4 werd gereleased ben ik ook aan de jacht begonnen. Via een tip op dit forum ben ik bij MM Arnhem terecht gekomen die mij een PS4 in de week na de release in de winkel verkocht.
Nu zit ik weer in hetzelfde schuitje. Man man man :+
Waarom wil je zo graag NU een PS5 hebben dan? Voor welke game(s)? Je koopt een console toch voor de games? Ik vermaak me wel met mijn PS4 Pro tot de PS5 ergens in de komende maanden wordt geleverd. Laat je toch niet zo gek maken joh 😁

• [FrEEzEr]
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 29-10-2025
Geen matches
Aid schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 08:13:
[...]

Heb zelf een order bij AmazonDE 14:34 bevestiging. En volgens de chat komt alles in orde 🤔

Op CC is wel het volledige bedrag gereserveerd, was dat bij jou ook het geval?

iMac i7, 8GB | MacMini (2,0-GHz/4GB) | Playstation3 | Wii | Panasonic 42pz85

• crimby
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13:52
Geen matches
Nou mijn Amazon UK PS5 is dus verstuurd en zou maandag hier aankomen..
nou nu heeft DHL een mail gestuurd en gaat maandag niet door.

Ze komen vanavond al!! *O* *O* *O* *O*

• SnowSander
  • Laatst online: 10-01-2022
Geen matches
Krijgen ze net zoveel consoles begin december als de 1 st wave?

• BurnsMM
keepitfrosty schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 08:26:
[...]

Ik kreeg woensdagavond de track and trace dat het donderdag zou komen. Wel de tegoed mail van 15 eu gehad.
Ja dat is hetzelfde verhaal als bij mij. Pakket is nog steeds niet zichtbaar bij post.nl. Zo maar eens contact opnemen met bol.

• luc-010
SparksNL schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 08:29:
[...]

Waarom wil je zo graag NU een PS5 hebben dan? Voor welke game(s)? Je koopt een console toch voor de games? Ik vermaak me wel met mijn PS4 Pro tot de PS5 ergens in de komende maanden wordt geleverd. Laat je toch niet zo gek maken joh 😁
Ik hoef hem niet per se NU hebben maar ik vind die jacht ook gewoon leuk.
Ik heb nu al een paar maandjes een mooie 4k tv en een normale PS4 dus ik ga er sowieso op vooruit 😬

• aaaido
  • Laatst online: 12-02 15:00
Geen matches

• aaaido
Ja wat een onzin zeg. Je mag toch gewoon iets nieuws willen kopen omdat het beter is dan het oudere model.. Ik heb ook liever een ps5 dan een ps4 ook al heb je nog geen ps5 only spellen.. Onzin reacties

• Vizjee
Geen matches
[FrEEzEr] schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 08:33:
[...]

Heb zelf een order bij AmazonDE 14:34 bevestiging. En volgens de chat komt alles in orde 🤔

Als het geld gereserveerd is op de cc dan mag je al iets meer hoop houden. Bij ons was er namelijk 0 euro gereserveerd. Ik denk dat er iets mis gaat bij de betaling. Echter zeggen de mensen van de chat tegen iedereen dat het goed is. Ze zoeken ook nog niets uit aangezien de datum van leveren nog in de toekomst ligt

• SparksNL
aaaido schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 08:43:
Ja wat een onzin zeg. Je mag toch gewoon iets nieuws willen kopen omdat het beter is dan het oudere model.. Ik heb ook liever een ps5 dan een ps4 ook al heb je nog geen ps5 only spellen.. Onzin reacties
Zeker en dat wil ik ook. Maar om nu € 350,00 meer te betalen (70% meer dan de vraagprijs!) is toch wel een beetje gek, te meer omdat je de games ook gewoon op je PS4 kan spelen.

• Elazz
  • Laatst online: 31-01 01:19
Goeiemorgen iedereen. Nieuwe dag en hopelijk ook nieuwe kansen voor sommigen die een PS5 willen.

Mijn bestelling van Amazon UK van donderdag middag is inmiddels in Lauwin-Planque. Toevallig ook anderhalf uur rijden :p

Denk dat die vandaar eerst nog bij PostNL ergens IN België komt alvorens chauffeurs gaan voorbereiden.

• SnowSander
  • Laatst online: 10-01-2022
Elazz schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 08:46:
Goeiemorgen iedereen. Nieuwe dag en hopelijk ook nieuwe kansen voor sommigen die een PS5 willen.

Mijn bestelling van Amazon UK van donderdag middag is inmiddels in Lauwin-Planque. Toevallig ook anderhalf uur rijden :p

Denk dat die vandaar eerst nog bij PostNL ergens IN België komt alvorens chauffeurs gaan voorbereiden.
Laten we het hopen dat er ergens nog wat vrij komt

• crimby
Elazz schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 08:46:

Geen DHL? Hier is Amazon UK via DHL en komt dus vandaag ipv maandag

• Kapitein187
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 12-02 14:56
Geen matches
Is er iemand daadwerkelijk in geslaagd om bij BCC gisteravond wat te bestellen? Of zijn het alleen maar geruchten?

"Op de wind van gisteren kun je vandaag niet zeilen"

• ElMayo
Geen matches
crimby schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 08:48:
[...]

Maar had je ook donderdag besteld?
En wanneer was tie dispatched

• mindgem
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-03-2023
Geen matches
Kapitein187 schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 08:49:
Is er iemand daadwerkelijk in geslaagd om bij BCC gisteravond wat te bestellen? Of zijn het alleen maar geruchten?
In de telegram staat dat er een paar losse zouden zijn toegevoegd. Geannuleerde orders wellicht. Lijkt mij geen nieuwe batch te zijn geweest. Verder gisteren nergens echt iets voorbij zien komen voor serieuze aantallen.

• keepitfrosty
BurnsMM schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 08:38:
[...]

Ja dat is hetzelfde verhaal als bij mij. Pakket is nog steeds niet zichtbaar bij post.nl. Zo maar eens contact opnemen met bol.
Net al gedaan. Het is wachten tot maandag tot de backoffice van bol weer aan het werk is. Die gaan je dan bellen. Zal wel een refund worden ben ik bang.

• P.K.
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-02 18:06
Geen matches
[...]

Same here, donderdag besteld, laatste update was gisteravond dat in noord-Frankrijk bij Amazon ligt.

Nog geen mail van dhl.

Maandag is ook goed ;w

• The Druid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18-01 14:23
Geen matches
Kleine update van Amazon.FR. Ik had sinds de 19e al een T&T van DHL maar de status bleef tot vanmorgen "pakket is aangemeld". Wat blijkt is dat de PS5 eerst intern bij Amazon is vervoerd vanuit Parijs naar hun hub bij de Belgische grens. Daar is hij vanmorgen overgedragen aan DHL en die zouden vandaag nog uitleveren. Het lijkt er dus op dat Amazon het grove deel van het vervoer deels zelf doet en alleen het fijnmazige uitbesteed aan DHL.

To Cow or not to Cow, that is the Chicken

• ArnoldSmiley
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 03-10-2025
SparksNL schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 08:13:
[...]

Ik lach met je mee 😅 Trouwens ook leuk......al die MP advertenties..die biedingen lopen heeeerlijk 😅

• CyberDonky
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 27-01 16:13

CyberDonky

DealBytes

Geen matches
Jefson schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 01:13:
Waar kan ik distill nu op instellen, omdat die van 1200 er staat bij Amazon? En hoort er geen melding te komen in Telegram?
Welke Amazon zou dat geweest moeten zijn?

• aaaido
SparksNL schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 08:46:
[...]

Zeker en dat wil ik ook. Maar om nu € 350,00 meer te betalen (70% meer dan de vraagprijs!) is toch wel een beetje gek, te meer omdat je de games ook gewoon op je PS4 kan spelen.
Ik betaal ook geen 350 meer voor een ps5 maar als iemand dat wel wil is dat toch helemaal prima? Het is verder natuurlijk wel wat meer dan games zoals nieuwe controller, upscaling van beeld met diverse spellen, al next gen ready zijn etc.. Volgens mij de reden dat wij hem ook willen halen.

• pelidee
  • Niet online
Geen matches
Ekfad schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 08:29:
[...]

Bedankt. Ik wacht het nog even af. Maar als maandag er nog geen verandering in zit ga ik toch eens goed grommelen. Geen idee welke logica ze volgen maar je zou toch verwachten dat ze chronologisch afwerken.
Helemaal mee eens, kan me voorstellen dat het vanaf jou kant enorm oneerlijk voelt. Hoop voor je dat het snel in gang komt man.

Ben volgens mij wel de enige vanaf .fr met UPS. Zie de rest allemaal met DHL voorbij komen. Of let ik niet goed op ;)

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 14:23
Geen matches
The Druid schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 08:56:
Kleine update van Amazon.FR. Ik had sinds de 19e al een T&T van DHL maar de status bleef tot vanmorgen "pakket is aangemeld". Wat blijkt is dat de PS5 eerst intern bij Amazon is vervoerd vanuit Parijs naar hun hub bij de Belgische grens. Daar is hij vanmorgen overgedragen aan DHL en die zouden vandaag nog uitleveren. Het lijkt er dus op dat Amazon het grove deel van het vervoer deels zelf doet en alleen het fijnmazige uitbesteed aan DHL.
Klopt, ook als je iets retour stuurt naar Amazon dan gaat het naar het DHL sorteercentrum en Amazon haalt het daar op (verwerking duurt soms wel 3 weken)

• easy-cloud
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 12-02 14:48
Geen matches
crimby schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 08:36:

Wanneer was die van jou in Frankrijk aangekomen?

• aaaido
Geen matches
Nb: ik zou een ps5 sowieso nooit maar dan ook nooit via Marktplaats kopen. Met alle scams tegenwoordig is dit natuurlijk de uitgelezen kans om opgelicht te worden..

• [FrEEzEr]
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 29-10-2025
Geen matches
Vizjee schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 08:44:
[...]

Als het geld gereserveerd is op de cc dan mag je al iets meer hoop houden. Bij ons was er namelijk 0 euro gereserveerd. Ik denk dat er iets mis gaat bij de betaling. Echter zeggen de mensen van de chat tegen iedereen dat het goed is. Ze zoeken ook nog niets uit aangezien de datum van leveren nog in de toekomst ligt
We houden hoop 😅

iMac i7, 8GB | MacMini (2,0-GHz/4GB) | Playstation3 | Wii | Panasonic 42pz85

• emigee
  • Registratie: Februari 2019
  • Laatst online: 01-01-2022
Geen matches
Die van mij komt ook vanavond al binnen! Donderdag besteld bij UK.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ybHrQPb6xcKfSKlP_5mDfWd2e2Q=/800x/filters:strip_exif()/f/image/e0uglpvWwwBvx05xGCo0Abrp.png?f=fotoalbum_large

• crimby
ElMayo schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 08:52:
[...]

Maar had je ook donderdag besteld?
En wanneer was tie dispatched
Ja donderdag besteld en donderdagnacht dispatched en DHL zegt vanavond en Amazon zegt dat ie maandag komt...
Maar geen postNL dus

• Elazz
[...]

Begint met 3S en volgensmij werd ook postnl aangegeven op de pagina. Woon in België. Misschien dat er daardoor verschil is in dienst?

• GenesisToasted
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 26-01-2025
Geen matches
GenesisToasted schreef op donderdag 19 november 2020 @ 15:41:
God wat een rollercoaster vandaag.. even meenemen in mijn verhaal:

Genoeg geluk bij amazon.co.uk om een ps5 te bestellen. Krijg ik ineens mail dat de betaling niet gelukt is. In de mail stond dat ik 5 dagen had het te fixen of de order geannuleerd werd.

Snel de rabo gebeld uitgezocht en ze hadden alle CC per 16-11 vernieuwd dus mijn oude CC werkte niet meer. Rabobank storing dus nieuwe CC niet te activeren. Uiteindelijk met veel pijn en moeite CC kunnen activeren en dus betaling naar de nieuwe CC omgezet.

Toen verdween ineens mijn bezorgdatum van de bestelling (voorheen 23 november). Verdomme wat sloeg de paniek in, eerste instantie zei de medewerker me ongeveer "Das pech, bestelling weg" toen ik haar attendeerde op de mail heeft ze navraag gedaan. Systeem kon tot 48 uur duren voordat de nieuwe betaling goed verwerkt was en de bezorgdatum zou terug komen en ik hier mail van zou krijgen. Dus eindstand nog steeds veel stress en fingers crossed de aankomende 48 uur... :'(
UPDATE:
Nadat het toch nog even spannend bleef... Vanacht om 4:50 de verlossende mail dat de PS5 verzonden is en 28-11 verwacht bezorg te worden, YEAH!

• OinkOink
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 07-11-2023
Geen matches
pelidee schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 08:59:
[...]

Helemaal mee eens, kan me voorstellen dat het vanaf jou kant enorm oneerlijk voelt. Hoop voor je dat het snel in gang komt man.

Ben volgens mij wel de enige vanaf .fr met UPS. Zie de rest allemaal met DHL voorbij komen. Of let ik niet goed op ;)
Heb ook bij Amazon.fr besteld en is ook met UPS verstuurd. Woensdag ging ie op de post en donderdagmiddag had ik m binnen

• OcNewB
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-09-2025
Geen matches
TrueGamer schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 08:28:
[...]

Uiteindelijk ook gewoon nog redelijke deal als ik van bekende te horen krijg dat ze die van hun voor 1200 hebben verkocht.
Als iemand bereid is om 1200€ voor mijn ps5 te betalen kan die hem ophalen hoor. Doe ik er nog een extra controller bij ook! Dan wacht ik wel een paar weken. Overigens geloof ik er niets van dat er mensen die bedragen voor over hebben als ze ook voor 700 gaan...

• BurnsMM
Geen matches
keepitfrosty schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 08:53:
[...]

Net al gedaan. Het is wachten tot maandag tot de backoffice van bol weer aan het werk is. Die gaan je dan bellen. Zal wel een refund worden ben ik bang.
Klopt tegen mij werd hetzelfde gezegd.

• pelidee
  • Niet online
Geen matches
OinkOink schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 09:16:
[...]

Heb ook bij Amazon.fr besteld en is ook met UPS verstuurd. Woensdag ging ie op de post en donderdagmiddag had ik m binnen
Hoelaat ging die bij jou van het center in Nederland naar de bezorger? UPS schijnt ook wel op zaterdag te bezorgen tegenwoordig.

• User77
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 11-02 13:29
Geen matches
Die van mij ligt nu in Leeds, besteld donderdag amazon.co.uk

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 14:58
Geen matches
Genestealer schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 08:10:
Mijn status van amazon.de, afgelopen woensdag besteld om 14:16, zojuist bericht:

Onze bezorger staat vanavond op de stoep met je pakket

Status was al 24 uur niets aan veranderd. Ik ben blij!
Ik hoop dat ook nog steeds te zien. Gisteren 20:46 is die vertrokken uit Berlijn. Daarna niets meer gehoord.

Speaking of the devil

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-2jSvW6mzHqLaXTMrIwwLnbvAuo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/k4NVqqLnmo9zPK6t8HNOMLAN.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 32% gewijzigd door mprkooij op 21-11-2020 09:26 ]

• Yavi06
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 30-12-2025
Matched: www
Over maximaal 1 maand heeft iedereen hier een PS5. Ik kan me echt niet voorstellen dat Sony de kerstperiode zal negeren. Zij draaien nu vast in 3 ploegen + het weekend om aan de vraag te voldoen. Ik las een interessant stukje over de productie van de PS4.

https://www.google.com/am...console-in-30-seconds.htm

1 PS5 elke 30 seconden! Sounds good.

• Pieter_VO
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 31-01-2023
Geen matches
User77 schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 09:20:
Die van mij ligt nu in Leeds, besteld donderdag amazon.co.uk
Same. Levering gepland op 30 Nov in België.

• AMARONE
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 12-02 15:03
Geen matches
emigee schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 09:10:
Die van mij komt ook vanavond al binnen! Donderdag besteld bij UK.
[Afbeelding]
Hier hetzelfde. En niet thuis. Fuck haha. Hoe kan je instellen dat ze niet naar de buren mogen?

• This-is-life
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 05-01 10:53
Yavi06 schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 09:24:
Over maximaal 1 maand heeft iedereen hier een PS5. Ik kan me echt niet voorstellen dat Sony de kerstperiode zal negeren. Zij draaien nu vast in 3 ploegen + het weekend om aan de vraag te voldoen. Ik las een interessant stukje over de productie van de PS4.

Dat zijn er 2800 per dag, dan komt het wel goed!

Verwijderd

Je begrijpt dat dat maar 2880 PS5's per dag zijn hè?

Verwijderd

Geen matches
This-is-life schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 09:26:
[...]

Dat zijn er 172800 per dag, dan komt het wel goed!
Sinds wanneer zitten er 86400 minuten in een dag?

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:19

Dat denk ik niet. Er zijn schaarse onderdelen die zowel Sony als de concurrent gebruiken. Ik zou zeggen lees je eens in.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• ElMayo
Geen matches
AMARONE schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 09:26:
[...]

Hier hetzelfde. En niet thuis. Fuck haha. Hoe kan je instellen dat ze niet naar de buren mogen?
Ik zou ervoor zorgen dat iemand thuis is DHL is echt klote hiermee.. grote kans dat hij meteen teruggaat als hij niet aangenomen word

• ryderb
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08-02-2025
Geen matches
This-is-life schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 09:26:
[...]

Dat zijn er 172800 per dag, dan komt het wel goed!
Wat

[ Voor 48% gewijzigd door ryderb op 21-11-2020 09:30 ]

• emigee
  • Registratie: Februari 2019
  • Laatst online: 01-01-2022
Geen matches
AMARONE schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 09:26:
[...]

Haha shit. Heb je een mail gekregen van DHL? Daarin staat een link waarmee ik de leveropties kan aanpassen. Buren, pakketpunt of een andere dag.

• Elazz
Verwijderd schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 09:27:
[...]

Denk dat het van begin tot eind is over de band en dat er wel meerdere banden zijn? Sony verwacht er minstens 7.5 miljoen te verkopen (wat waarschijnlijk een conservatieve inschatting is om betere jaarcijfers te kunnen presenteren). Dan moeten er meer uit die fabriek komen ;)

• laurens700
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 09-01 13:03
Geen matches
[...]

Buiten dat Corona speelt natuurlijk mee, chips die geleverd moeten worden door AMD en andere landen hebben ook een te kort, waarbij Amerika nummer 1 prioriteit heeft (denk ik).

Console id: Dr Stream | Playstation 5 | Xbox series X | LG 65 CX | Iphone 11 Pro 256 GB | AirPods Pro | MacBook Pro 16 inch

• Aid

Aid

Geen matches
[...]

Ze hebben vast wel meer dan 1 lopende band.

• crimby

Ik hoop van harte dat je gelijk hebt maar bij de PS4 was het al wachten tot maart het jaar erop en toen was er geen COVID19. Dat heeft impact op de productie maar ook op de logistiek. Daarnaast moet TMSC de chips maken voor de PS5 en nog tig andere hot items die net uitgekomen zijn. Dus ben er bang voor.

Verwijderd

Geen matches
Aid schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 09:31:
[...]

Ze hebben vast wel meer dan 1 lopende band.
Wie weet. Maar dat heeft niets te maken met zijn overduidelijk foute berekening.

• crimby
Geen matches
easy-cloud schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 09:02:
[...]

Wanneer was die van jou in Frankrijk aangekomen?
Hoe kan ik dat zien? DHL en Amazon geven niet echt heel duidelijk aan waar de PS5 op het moment is. Behalve dat ie nu in het Landelijke sorteer centrum is

• AMARONE
Geen matches
emigee schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 09:30:
[...]

Haha shit. Heb je een mail gekregen van DHL? Daarin staat een link waarmee ik de leveropties kan aanpassen. Buren, pakketpunt of een andere dag.
Buren lijkt mij het minst welkom. Vertrouw ze wel maar om zo'n grote doos daar te hebben staan is niets. Adres wijzigen kan helaas niet.

[ Voor 4% gewijzigd door AMARONE op 21-11-2020 09:34 ]

• Aid

Aid

Geen matches
[FrEEzEr] schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 08:33:
[...]

Nee, ik had een fout gemaakt met het invullen van mijn cc nummer. Het laatste nummer is een 8, maar had een 3 opgegeven. Dat heb ik na het plaatsen van de bestelling meteen proberen aan te passen via mijn account maar tevergeefs. Gebeld met klantenservice en ze gaf aan dat ze moest wachten op de verificatie van de cc, daarna kon ze het aanpassen. Gisteravond kreeg ik nog een mailtje dat de verificatie nog niet is geweest en dat ze het nog in de gaten houdt. En nu zie ik dat het geannuleerd is. Ik moet nog bericht krijgen, maar ik betwijfel dat ze dat kunnen terugdraaien. Wil maar niet lukken. Had om 14:19 besteld en stond gepland voor 15 dec.

• tovenaar1988
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 18-01 21:13
Matched: www, nl

• Evertt
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12:44
Geen matches
mij bot slaat op tilt door de BCC pagina.
Alleen zie ik niks staam

• AMARONE

• Shivante
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 22-11-2023
Geen matches
voor de mensen die uit CO.UK besteld hebben

Zijn jullie al verder geraakt dan dit? zo ja, wat zijn de volgende stappen?

Friday, 20 November
7:11 PM
Package arrived at an Amazon facility
Leeds, Cheshire GB
Package has shipped

• User77
Geen matches
Shivante schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 09:39:

Friday, 20 November
Leeds, Cheshire GB
Package has shipped
Ik zit precies in hetzelfde schuitje. Leeds heeft wel een luchthaven dus wellicht kan het hard gaan vandaag _/-\o_

• Vizjee
Geen matches
Zojuist een mail vanuit Amazon, in slecht vertaald Nederlands (origineel is Duits):

Ik heb uw verzoek doorgestuurd naar de verantwoordelijke afdeling, die uw verzoek zo spoedig mogelijk zal behandelen. De verwerking duurt even. U ontvangt echter binnen 24 uur een reactie voor verdere afhandeling. In het geval dat de verwerking, in tegenstelling tot de verwachting, wat langer duurt, vragen we een beetje geduld.

Ben benieuwd over welk verzoek dit gaat en naar welke afdeling mijn verzoek gaat. Lijkt wel iets mis te gaan met de bestelling :( Staat toch weer haaks op de zogenaamde menselijke chat die zegt dat er absoluut niets aan de hand is en de betaling goed gaat en ik as maandag mn order krijg. Alles voor een goede chat review score..

• JDdeV1992
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 09-02 14:57
Geen matches
Ik snap de hype heel goed, ik wil er zelf ook 1. Maar of de bezorgstatus van iemand anders verandert doet niks met jouw pakket. Tijd zegt ook niks, eveneens als order nummer.

Update hier gewoon je status als er iets verandert.

Verder hoop ik dat iedereen hem snel heeft.

• User77
Kan je bij Amazon zien wie de (re)seller is waar je gekocht hebt?

• crimby
De vraag is wel of deze mensen bij Amazon zelf of bij een third party webshop hebben besteld. Hier op tweakers werd daar enorm voor gewaarschuwd.
Hopelijk is mijn pakketje gewoon een ps5, maar keep you posted!
User77 schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 09:42:
[...]

Kan je bij Amazon zien wie de (re)seller is waar je gekocht hebt?
Ja dat staat er gewoon bij, net als bij Bol.com. Mijn seller is Amazon zelf.

[ Voor 22% gewijzigd door crimby op 21-11-2020 09:44 ]

• AMARONE
Geen matches
Shivante schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 09:39:

Friday, 20 November
Leeds, Cheshire GB
Package has shipped
Friday, 20 November
7:08 PM
Leeds, Cheshire GB
Package has shipped

Ik heb hetzelfde. De DHL email die ik kreeg was trouwens van wat anders wat ik bij Amazon bestelde haha :')

• User77
Geen matches
Hier staat bij mij dit:

Sold by
Amazon EU S.à r.l., Dutch Branch
Mr. Treublaan 7
1097DP
Netherlands

In engeland besteld..

• ogboss
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 21-12-2025
Geen matches

Kan je zien waar je pakketje nu ligt op Amazon? Die van mij is als t goed is gisteren avond aangekomen in frankrijk

• TDB
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-02 08:29

TDB

nog steeds niets van bol.com ontvangen. PostNL blijft zeggen dat het pakket nog niet is ontvangen. Bol gaat nu een onderzoek starten. Geen vertrouwen meer.....

PSN: TDBtje

• Mc_Smurf
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 12-02 14:30
Geen matches
Mijn bestelling bij Amazon.de van donderdag 14.16 met levering maandag is vanmorgen veranderd naar levering vandaag..:)

Vanmorgen mail gekregen van DHL dat ze tussen 16u en 21.30u voor ee deur staan oOo

• Evertt
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12:44
Geen matches

DHL leverd niet op zaterdag avond wel doordeweeks in de avond

• User77
Geen matches
crimby schreef op zaterdag 21 november 2020 @ 09:43:
[...]

De vraag is wel of deze mensen bij Amazon zelf of bij een third party webshop hebben besteld. Hier op tweakers werd daar enorm voor gewaarschuwd.
Hopelijk is mijn pakketje gewoon een ps5, maar keep you posted!

[...]

Ja dat staat er gewoon bij, net als bij Bol.com. Mijn seller is Amazon zelf.
Dan zit ik wel goed
Pagina: 1 ... 234 ... 559 Laatste

Let op:
Om dit topic leesbaar te houden:

• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen

Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen?
Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord