ja en inderdaad dat nog eens erbij. Echt te triest voor woorden....kw_nl schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 17:41:
[...]
Is dit echt Bol.com? Mijn god, wat een grammatica...
Dat heb ik ook mijn reactie gezet naar hun. Dat er pakket kwijt raakt tot daar aan toe maar dan vervolgens gewoon een soort van zeggen: Zoek het voor de rest maar lekker uit...loekf2 schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 17:42:
[...]
Zou wel netjes zijn geweest als je ze meteen in de queue voor December hadden gezet, nu kun je weer er voor gaan zitten binnenkort. PS5 is dus gewoon niet de vrachtwagen van PostNL in gegaan. Blijft vaag.
Ziet er bij mij precies zo uit maar amazon ukVizjee schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 17:47:
mensen die bij amazon.de hebben besteld en nog steeds dit hebben?
Mijn orderbevestiging: 14:16 , verwachte datum: ma 23-11
[Afbeelding]
Idem.ElMayo schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 17:47:
[...]
Ziet er bij mij precies zo uit maar amazon uk
Inmiddels overigens wel het hele bedrag gereserveerd op mijn CC in plaats van de 0 euro van eerder.
Dat was bij mij gister rond 4 al afgeschreven volledig.. echt apart maar heb nog goede hoop op maandagTchock schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 17:50:
[...]
Idem.
Inmiddels overigens wel het hele bedrag gereserveerd op mijn CC in plaats van de 0 euro van eerder.
Bij mij, order uit amazon UK, is de status dispatched. Datum van 23/11 naar vrijdag 27/11 veranderd.
oo wanneer is dit gebeurd, hier nog steeds 0Tchock schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 17:50:
[...]
Idem.
Zuur. Had jij wel een verzendlabel ontvangen? Ik kreeg zelf de volgende reactie:GlenF schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 17:38:
Voor de gene die bij bol.com hebben besteld. Is misschien nog geen reden tot paniek maar wou het toch even gedeeld hebben. Kreeg dit als reactie net :
[Afbeelding]
Ik zou je willen vragen om nog heel even af te wachten. Het is namelijk enorm druk bij PostNL. Mocht de console er maandag nog niet zijn dan nemen wij telefonisch contact met je op!
Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht je nog vragen hebben hoor ik het graag. Verder wens ik je nog een fijne dag!
Dat is geniaal trouwens!PWM schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 16:51:
[...]
Zal het sterker vertellen, hij was 449 daarZe lagen op Schiphol.
Gratz, en have fun!
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Aiiit ik 14:18 besteld leverdatum 15-16 december.Vizjee schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 17:47:
[Afbeelding]
Duimen dit dit ook aangepast word!!
Had je standaard levering?
Ik ben heel benieuwd hoeveel voorraad amazon UK heeft gehad. Toch aardig wat mensen hier die m besteld hebben. Gaaf!djanssen25 schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 17:52:
Bij mij, order uit amazon UK, is de status dispatched. Datum van 23/11 naar vrijdag 27/11 veranderd.
Yes! Elke minuut dat mensen later waren, scheelde weer 2 weken oidajaxkoen93 schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 17:54:
[...]
Aiiit ik 14:18 besteld leverdatum 15-16 december.
Duimen dit dit ook aangepast word!!
Had je standaard levering?
Dat zeiden ze bij mij eerst ook via de Chat, na lang doorzeuren hebben ze rondgebeld en bleek de zending idd nog niet verzonden te zijn en ook niet meer leverbaar....ParaNoID schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 17:53:
[...]
Zuur. Had jij wel een verzendlabel ontvangen? Ik kreeg zelf de volgende reactie:
Ik zou je willen vragen om nog heel even af te wachten. Het is namelijk enorm druk bij PostNL. Mocht de console er maandag nog niet zijn dan nemen wij telefonisch contact met je op!
Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht je nog vragen hebben hoor ik het graag. Verder wens ik je nog een fijne dag!
Mijn Amazon UK is ook nog niet dispatched. Beetje spijt dat ik geen prio verzending heb gekozen. Naar aanleiding van dit topic heb ik geleerd dat je niet je order tussendoor moet wijzigen
Denk het niet, de 200 die ze binnekrijgen zouden ze ook via hun schoenactie verloten.
Verwijderd
Geen matches
wel sad, heb orderbevestiging om 14u15 gehad en bij mij staat er 8decemberVizjee schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 17:47:
[Afbeelding]
Ik woon in de UK en het is mij niet gelukt bij Amazon.co.uk - erg frustrerend. En nu is er geen duidelijkheid wanneer we een nieuwe kans krijgen om de PS5 te bestellen. Amazon levert hier ook altijd eerder dan ze aangeven, dus ik zou me niet zo druk maken over die levertijd.User77 schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 17:54:
[...]
Ik ben heel benieuwd hoeveel voorraad amazon UK heeft gehad. Toch aardig wat mensen hier die m besteld hebben. Gaaf!
De standaard leveringstermijn van Amazon UK, Duitsland, Frankrijk, Spanje en Italië voor verzending naar Belgie is 2 tot 3 dagen indien de produkten op voorraad zijn.
Express leveringen zijn ook mogelijk in 1 dag. De extra kost is tussen 10 en 20 EUR.
Belgium
Standard (3-5 business days)
Netherlands
Express leveringen zijn ook mogelijk in 1 dag. De extra kost is tussen 10 en 20 EUR.
Belgium
Netherlands
We blijven duimen💪💪Vizjee schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 17:58:
[...]
Yes! Elke minuut dat mensen later waren, scheelde weer 2 weken oid
Exact hetzelfde, aangezien hij maandag pas komt ga ik ervan uit dat ergens dit weekend hij op verzonden zal springen.Vizjee schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 17:47:
[Afbeelding]
Heeft UK niet net als VS meerder golven gehad?CorteX schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 18:02:
[...]
Ik woon in de UK en het is mij niet gelukt bij Amazon.co.uk - erg frustrerend. En nu is er geen duidelijkheid wanneer we een nieuwe kans krijgen om de PS5 te bestellen. Amazon levert hier ook altijd eerder dan ze aangeven, dus ik zou me niet zo druk maken over die levertijd.
Ik check het niet elk uur... Grapje, dat doe ik wel. Afgelopen uur dus ongeveer.Vizjee schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 17:53:
[...]
oo wanneer is dit gebeurd, hier nog steeds 0
Mijne ook nog niet heb zojuist gechat en die gaf aan dat tie in de advanced delivery zit en het echt maandag word.. maar geloof er niks vanxantheman schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 18:00:
Mijn Amazon UK is ook nog niet dispatched. Beetje spijt dat ik geen prio verzending heb gekozen. Naar aanleiding van dit topic heb ik geleerd dat je niet je order tussendoor moet wijzigen
Haha, kreek precies hetzelfde te horen. Geloof er ook niks van. Als hij volgende week maar binnenkomt, vind ik alles primaElMayo schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 18:04:
[...]
Mijne ook nog niet heb zojuist gechat en die gaf aan dat tie in de advanced delivery zit en het echt maandag word.. maar geloof er niks van
Nderland of Belgie?ElMayo schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 18:04:
[...]
Mijne ook nog niet heb zojuist gechat en die gaf aan dat tie in de advanced delivery zit en het echt maandag word.. maar geloof er niks van
Standard delivery?
Haha dat wordt spannend boys. We gaan het zien!supersiku13 schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 18:06:
[...]
Haha, kreek precies hetzelfde te horen. Geloof er ook niks van. Als hij volgende week maar binnenkomt, vind ik alles prima
Die specifieke datum maakt mij persoonlijk ook geen reet uit. Een weekje of zelfs twee extra wachten is niet erg. Als ik maar garantie heb dat er eentje naar mij onderweg is, zeg maar vóór de kerst...supersiku13 schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 18:06:
[...]
Haha, kreek precies hetzelfde te horen. Geloof er ook niks van. Als hij volgende week maar binnenkomt, vind ik alles prima
Wel voor pre-orders, maar ik wilde eerst op reviews wachten. Gisteren is alleen iets na 1PM (UK time) de PS5 beschikbaar geweest bij Amazon.co.uk, terwijl iedereen dacht dat Amazon om 12u de verkoop zou beginnen. Hopelijk krijgen we snel weer nieuwe supply hier, maar dat is dus onduidelijk. Wens iedereen verder veel plezier met hun UK PS5.Djores schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 18:03:
[...]
Heeft UK niet net als VS meerder golven gehad?
ja hier nog een staat ook op maandag 0 euro op de cc en nog niet verzonden.supersiku13 schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 18:06:
[...]
14:16 ook maar staat sinds gisteren avond op verzonden inclusief track en trace code DHL. 1 stapje dichterbij. Ook lever datum nogsteeds op a.s. maandag.Vizjee schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 17:47:
[Afbeelding]
14:06 bevestiging ik, maar wel datum van maandag naar vrijdag verzet. wel standard delivery overigens.Genestealer schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 18:09:
[...]
14:16 ook maar staat sinds gisteren avond op verzonden inclusief track en trace code DHL. 1 stapje dichterbij. Ook lever datum nogsteeds op a.s. maandag.
14:16, dispatched.Vizjee schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 17:47:
[Afbeelding]
Er is nog hoop dat hij aankomende week gaat komen 14:18💪ElMayo schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 18:08:
[...]
Nederland en standard delivery.
Tevens net een mail gehad (zal wel automatisch zijn).
[Afbeelding]
Ik zeg tegen iedereen dat ze gewoon nog even moeten wachten maar zolang die van mij nog niet op verzonden staat knijp ik 'm toch ook wel
Ik heb overigens om 14:07 besteldajaxkoen93 schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 18:13:
[...]
Er is nog hoop dat hij aankomende week gaat komen 14:18💪
Mijn op 17 september bestelde PS5 met discdrive had en heeft als bezorgdatum 22/23 november. En is gisteravond verzonden. Hij ligt nu ergens bij Amazon in Duitsland en blijft daar tot morgen nog even liggen.
Same, vraag me af hoe lang dat proces duurt..NCK schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 18:17:
Mijn op 17 september bestelde PS5 met discdrive had en heeft als bezorgdatum 22/23 november. En is gisteravond verzonden. Hij ligt nu ergens bij Amazon in Duitsland en blijft daar tot morgen nog even liggen.
Helaas geen ps5 deze week.
De BCC levering gemist woensdag wegens sollicitatie gesprek. Maar wel een nieuwe baan.
Dat is nu even belangrijker dan een stukje speelgoed.
Hoop dat Amazon nog wat doet ben bang van niet. Alleen scalper meldingen op de uk en fr.
De BCC levering gemist woensdag wegens sollicitatie gesprek. Maar wel een nieuwe baan.
Hoop dat Amazon nog wat doet ben bang van niet. Alleen scalper meldingen op de uk en fr.
Ik heb om 14:04 de bevestiging ontvangen. Heb niet het idee dat ze hier echt een volgorde aanhouden
Die levering heeft iedereen gemistEvertt schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 18:19:
eensxantheman schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 18:19:
Ik heb om 14:04 de bevestiging ontvangen. Heb niet het idee dat ze hier echt een volgorde aanhouden
Sommige maken er nu toch echt een full time job van om die krengen door te verkopen!Evertt schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 18:19:
On a serious note; congratz met de baan!
Antwoord van Bol.com bij mijEvolutionX schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 17:58:
[...]
Dat zeiden ze bij mij eerst ook via de Chat, na lang doorzeuren hebben ze rondgebeld en bleek de zending idd nog niet verzonden te zijn en ook niet meer leverbaar....
"Bij mij in het systeem wordt aangegeven dat de voormelding van het pakket nu in verwerking is bij PostNL, dus waarschijnlijk is er ook grote drukte bij de aanmelding van alle pakketten."
Dus daar maar even aan vasthouden. Als morgen om 9 uur de status bij post.nl weer vooruit geschoven wordt of het pakket nog niet bij hun ligt dan gaan we ook maar eens bellen. Ze regelen dan maar dat deze bestelling weer op reservering gaat. Ze hebben me cc gegevens dus het bedrag reserveren ze ook maar. Ze zetten maar een order open voor de eerst binnenkomende Playstation.
Het is bij de volgende ronde nog meer chaos dan 17 september ben ik bang. Er wordt gigantisch veel meer gevraagd op mp en dat weten nu meer mensen. Dus die gaan ook hun slag proberen te slaan. Dus nog moeilijker om te bestellen.
Waar komt jouw PS5 vandaan?Genestealer schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 18:09:
[...]
14:16 ook maar staat sinds gisteren avond op verzonden inclusief track en trace code DHL. 1 stapje dichterbij. Ook lever datum nogsteeds op a.s. maandag.
Dit staat er op dit moment nog bij mij.
/f/image/ekJvF4UJXGVM4DqzWBheknVS.png?f=fotoalbum_large)
Amazon courier ligt of te snurken
Is nog even kattenvoer gaan kopen om in de doos te stoppen.mprkooij schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 18:24:
[...]
Waar komt jouw PS5 vandaan?
[Afbeelding]
Amazon courier ligt of te snurkenof hij is hem even aan het uittesten
Heb de zelfde status sinds half 8 's ochtendsmprkooij schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 18:24:
[...]
[Afbeelding]
Hoe Amazon soms pakket verstuurd is soms mij ook een raadsel.
Heb een keer wat bestel via amazon wat uit italie kwam. Ging alleen van magazijn naar magazijn 6 magazijnen gezien. Wat 1,5 week duurde.
Heb een keer wat bestel via amazon wat uit italie kwam. Ging alleen van magazijn naar magazijn 6 magazijnen gezien. Wat 1,5 week duurde.
Ja is balen. Heb zelf gewoon domme pech.CorteX schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 18:07:
[...]
Wel voor pre-orders, maar ik wilde eerst op reviews wachten. Gisteren is alleen iets na 1PM (UK time) de PS5 beschikbaar geweest bij Amazon.co.uk, terwijl iedereen dacht dat Amazon om 12u de verkoop zou beginnen. Hopelijk krijgen we snel weer nieuwe supply hier, maar dat is dus onduidelijk. Wens iedereen verder veel plezier met hun UK PS5.![]()
Even rant van mijn kant (hoef je niet te lezen, maar voel je je misschien beter)
- Ik hoorde van de ps5 pre-orders in juli, wilde ook op meer info wachten, dus niet gedaan.
- Na showcase presentatie online willen bestellen. Volgende ochtend alles weg.
- Dag later willen doen, fiets moest naar reparatie en teveel koppijn om te lopen.
- Zag amazon live gaan maar was op werk en kon niet bestellen.
- Weer dag later pre-order bij MM geplaatst, maar zeiden al dat eerste batch niet lukt.
- week later scoort bekende ps5 bij mediamarkt eerste poging, ik zat op de wc...
- daarna wekenlang niks.
- was minder scherp toen Bol.com weer voorraad had en was al minuten bezig. Weer gemist
- paar dagen later, besluit mijn eenzame oma een hart onder de riem te steken, er komt toch niks. 5 min. later mediamarkt online...
- Dan BCC die live gaat de 18e, hele nacht opgebleven (zullen toch wel online zetten als het rustig is, toch?) ...
- in de ochtend slaperig en hongerig, smeer snel boterham als bcc live gaat, uit winkelwagen gegooid en weg...
- s' Avonds maar op tijd naar bed, uur later MM komt online, weer mis...
- Ook schoen actie CB niks ondanks familie die me inmiddels sneu vindt dat ze ook hun schoen zetten.
- Dan Amazon de 19e maar, Amazon.nl niks, amazon.de ook niks, krijg wel te zien dat er ps5 voor 499,99 beschikbaar is maar kan alleen winkelopties zien voor controller. Blijven re-freshen en vaak doorgekomen, geen enkele keer een koop optie. Verder geen CC dus ook geen FR. of UK mogelijk...
- Inmiddels zwaar vermoeid (ook van hele nacht doorhouden) dan maar frisse neus halen en bij MM kijken hoeveel ze bij de eerste batch hadden. Begint te regenen, mondkapje draad breekt, 10 min. wachten op trage ouders die PS4 voor hun kind kopen terwijl alarm afgaat. Bleken 40 te zijn geleverd en kleine kans om bij de tweede batch te zitten...
En ondertussen alle mensen voorbij zien komen die het een keer proberen en meteen beet hebben zonder moeite (ik gun het ze hoor).
Conclusie, jullie zijn niet alleen met pech.
Zo dat lucht op
Dormagen, Cologne DEmprkooij schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 18:24:
[...]
[Afbeelding]
Bijna neiging om zelf naar depot te rijden. Maar uurtje hier vandaan.....
Tegen beter weten in net toch maar een reservering gedaan bij MM Arena. De medewerker gaf aan dat er ongeveer 600 wachtenden voor mij waren. Dus levering waarschijnlijk ergens volgend jaar. Mocht ik de console elders eerder weten te scoren dan annulleer ik deze wel.
Ook Cologne, ben dus niet de enige die aan de grens woontGenestealer schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 18:37:
[...]
Dormagen, Cologne DE
Bijna neiging om zelf naar depot te rijden. Maar uurtje hier vandaan.....
Zou haast denken dat ze juist sneller bij ons zouden komen haha.
Hoe kun je chatten met Amazon De? Ik heb een vraag over mijn bestelling
Nou, ik zou er maar niet te zeker van zijn. Stond eind juli op plek 1. Belde maandag, stond ik opeens op plek 9. Blijkbaar hebben ze vrienden / familie / personeel boven mij gezet.Yo_flow schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 15:13:
Ik sta nog altijd op plek 4 bij de lokale Intertoys. Ze hadden maar 2 exemplaren binnen gekregen dus met een beetje geluk ben ik in December aan de beurt. Fingers crossed!
De zoektocht naar een PS5 is heel overdreven gezegd een emotionele rollercoaster
Verwijderd
Geen matches
taal in engels zetten, dan lukte het bij mijCptGummyBearz schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 18:46:
Hoe kun je chatten met Amazon De? Ik heb een vraag over mijn bestelling
Dit gebeurt altijd, daarom reserveer ik niet in een fysieke winkel. Zelf ook in de retail gewerkt, ik weet hoe het gaat.Jefson schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 18:49:
[...]
Nou, ik zou er maar niet te zeker van zijn. Stond eind juli op plek 1. Belde maandag, stond ik opeens op plek 9. Blijkbaar hebben ze vrienden / familie / personeel boven mij gezet.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Wat een naaistreekJefson schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 18:49:
[...]
Nou, ik zou er maar niet te zeker van zijn. Stond eind juli op plek 1. Belde maandag, stond ik opeens op plek 9. Blijkbaar hebben ze vrienden / familie / personeel boven mij gezet.
Net contact gehad met de chat van Amazon DE om wat te vragen en meteen even wat meer info gevraagd omtrent de status van mijn bestelling.
Ik kreeg dit te horen: "Plan is to be shipped today so it can reach you on Monday
Everything seems fine so you do not need to worry
"
Lijkt me geen automatisch gegenereerd berichtje zo. Denk dat ik me wat minder zorgen hoef te maken en dat ik snel mag gamen op mijn PS5!
Besteld om 14:16 en leverdatum staat aangegeven als maandag!
Ik kreeg dit te horen: "Plan is to be shipped today so it can reach you on Monday
Everything seems fine so you do not need to worry
Lijkt me geen automatisch gegenereerd berichtje zo. Denk dat ik me wat minder zorgen hoef te maken en dat ik snel mag gamen op mijn PS5!
Ik zit met een pakketje van Nedgame (Mike Morales) al sinds 11 november in diezelfde infinity loop. Elke dag dezelfde cyclus met als resultaat op het eind van de dag - nieuwe bezorgmoment wordt bepaald. Inmiddels hebben ze het pakketje opnieuw verzonden en zou die vandaag aankomen, maar vandaag weer hetzelfde probleem..EvolutionX schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 15:44:
[...]
Was het maar waar, ik heb hem bij Bol in de pre-order besteld (08:35) en deze zou zogenaamd verzonden zijn.
Na 1 dag vertraging een toegoedbon gehad, echter is hij nog steeds niet bij PostNL (wordt zgn. wel morgen bezorgd volgens de track en trace)...
Vandaag contact gehad met Bol en ze hebben na wat rondbellen geconstateerd dat er gewacht wordt op een nieuwe levering, ik kon als ik wilde wel mijn geld terug krijgen....
Die van mij ligt naast die van jou danpokle312 schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 18:41:
[...]
Ook Cologne, ben dus niet de enige die aan de grens woont
Zou haast denken dat ze juist sneller bij ons zouden komen haha.
Welke amazonCptGummyBearz schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 19:01:
Net contact gehad met de chat van Amazon om wat te vragen en meteen even wat meer info gevraagd omtrent de status van mijn bestelling.
Everything seems fine so you do not need to worry"
Lijkt me geen automatisch gegenereerd berichtje zo. Denk dat ik me wat minder zorgen hoef te maken en dat ik snel mag gamen op mijn PS5!![]()
Dat moet wel DE zijn gezien het tijdstip
UK was ook rond die tijdGrobbelboy schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 19:07:
Dat moet wel DE zijn gezien het tijdstip
Kun je me even uitleggen in stappen hoe ik kan chatten in het Engels.. amazon.deCptGummyBearz schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 19:01:
Net contact gehad met de chat van Amazon om wat te vragen en meteen even wat meer info gevraagd omtrent de status van mijn bestelling.
Everything seems fine so you do not need to worry"
Lijkt me geen automatisch gegenereerd berichtje zo. Denk dat ik me wat minder zorgen hoef te maken en dat ik snel mag gamen op mijn PS5!![]()
Krijg het niet voor elkaar alleen in het Duits!
Gewoon je hele amazon.de taalinstelling naar het Engels zetten (de instelling zit naast de zoekbalk)ajaxkoen93 schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 19:13:
[...]
Kun je me even uitleggen in stappen hoe ik kan chatten in het Engels.. amazon.de
Krijg het niet voor elkaar alleen in het Duits!
Vervolgens gewoon naar de klantenservice en dan heb je de chat optie in het Engels
Heb taak engels, website duitse Amazon..CptGummyBearz schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 19:14:
[...]
Gewoon je hele amazon.de taalinstelling naar het Engels zetten (de instelling zit naast de zoekbalk)
Vervolgens gewoon naar de klantenservice en dan heb je de chat optie in het Engels
Krijg alsnog alleen email en call geen chat🤔🤔
Ondertussen nog geen Dispatched @ Amazon UK
Security & Privacy Geek • PSN: alionfiree •
Ik had hetzelfde, wat ik deed was Duitse chat en gewoon Engels praten. Als ze bij ons op vakantie zijn praten zij ook gewoon nog Duitsajaxkoen93 schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 19:17:
[...]
Heb taak engels, website duitse Amazon..
Krijg alsnog alleen email en call geen chat🤔🤔
pff 600 wachten?mbe1 schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 18:40:
Tegen beter weten in net toch maar een reservering gedaan bij MM Arena. De medewerker gaf aan dat er ongeveer 600 wachtenden voor mij waren. Dus levering waarschijnlijk ergens volgend jaar. Mocht ik de console elders eerder weten te scoren dan annulleer ik deze wel.
dat wordt maart -april !
Dispatched.. 23 is nu 27 november geworden. Maar misschien dat het nog eerder komt volgende week.
hopen hoor ik in dec voor kerstmis wat van mediamarkt doetinchem xd
verwacht het niet
verwacht het niet
UK?AMARONE schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 19:32:
Dispatched.. 23 is nu 27 november geworden. Maar misschien dat het nog eerder komt volgende week.
Wie zit nog meer in de groep van Amazon.de met 15-16 dec delivery? Heb hem ook om 14.17 kunnen bestellen.
Ik ga proberen om morgen op het lijstje te gaan staan bij MM. Had liever bij CB op het lijstje gaan staan (betere service imo) maar ja.. daar staat mijn euromillions schoen.
Wat is jullie goto (lees:cheape) website om console games te kopen? Verwacht mijn PS5 max 12 dec (volgens Amazon), dus wil alvast wat bestellen.
Best een aantal. 14:18 hier en ook 15-16 dec.KidmanX schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 19:35:
Wie zit nog meer in de groep van Amazon.de met 15-16 dec delivery? Heb hem ook om 14.17 kunnen bestellen.
Betrouwbaarste en goedkoopste aanbieder.ryderb schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 19:36:
Wat is jullie goto (lees:cheape) website om console games te kopen? Verwacht mijn PS5 max 12 dec (volgens Amazon), dus wil alvast wat bestellen.
Present!KidmanX schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 19:35:
Weet iemand welke websites ik zoizo nog ff goed in de gaten moet houden?
misschien bol nog eens begin december ofzo..SnowSander schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 19:38:
Ik zit in 19 - 23 december, volgens mij de enige hier.
Nu.nlSnowSander schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 19:38:
Oef dat geeft geen goede hoop, die van mij is ook dispatched, hopelijk blijft die 23e staan!AMARONE schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 19:32:
Any movement op jouw order? Is de strategie van onze groep om gewoon maar twee weekjes te chillen en maar even over adaptive triggers te vergeten? 😅Lex92 schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 19:37:
[...]
Best een aantal. 14:18 hier en ook 15-16 dec.
Of gaan we gewoon elke dag een paar keer onze Amazon order page refreshen?
Die preparing voor dispatch mag best gaan veranderen hoor pff
Elke ochtend en avond even spieken en ondertussen hopen op een andere snel bestel moment.KidmanX schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 19:42:
[...]
Any movement op jouw order? Is de strategie van onze groep om gewoon maar twee weekjes te chillen en maar even over adaptive triggers te vergeten? 😅
Mensen, ik gun jullie allemaal de ps5 heel snel. Maar ik lees momenteel enkel maar van elke x dezelfde mensen dat de status van de bestelling nog onveranderd is. Wat als we nu eens gewoon posten als er wat veranderd is?
Zal wel van alles over me heen krijgen nu maar so be it.
Zal wel van alles over me heen krijgen nu maar so be it.
Yup 🤭KidmanX schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 19:35:
Wonderbaarlijk maar hij is bij mij nu ook dispatched bij AmazonUK en ik heb een 5GBP waardebon gekregen lol. Misschien daarvan gelijk een reistekker of kabel van kopen 😂
Delivery date 27 nov maar verwacht dit eerder tenzij hij eerst heel engeland doorgaat van het ene magazijn naar het andere.
Er is in ieder geval fysiek een exemplaar on the move
Delivery date 27 nov maar verwacht dit eerder tenzij hij eerst heel engeland doorgaat van het ene magazijn naar het andere.
a frontpage moderation system, like on tweakers, controlled and abused by monkeys will be peanuts and means nothing but... peanuts.
Volgens mij updaten ze alleen in de avond en ochtend jah.Cordon schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 19:44:
[...]
Elke ochtend en avond even spieken en ondertussen hopen op een andere snel bestel moment.
Nee hoor. Ik ook. Wel meer hier.n0vast0rm schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 19:39:
Ik zit in 19 - 23 december, volgens mij de enige hier.
Nee nog niks. Vanochtend wel stiekem gekeken toen er een aantal van de 15-16 club bericht kregen over eerdere levering op 24 nov. Als het goed is krijg je ook een mailtje als er iets wijzigt in de levering/volgende stap.KidmanX schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 19:42:
[...]
Any movement op jouw order? Is de strategie van onze groep om gewoon maar twee weekjes te chillen en maar even over adaptive triggers te vergeten? 😅
Heb vanaf de 17e vakantie dus als ie er dan is vind ik alles prima. Vertraging zou balen zijn..
Zei het toch!NosferatuX schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 19:47:
Wonderbaarlijk maar hij is bij mij nu ook dispatched bij AmazonUK en ik heb een 5GBP waardebon gekregen lol. Misschien daarvan gelijk een reistekker of kabel van kopen 😂
Daar is dit topic niet voor.
[ Voor 96% gewijzigd door Bart ® op 20-11-2020 20:46 ]
Weg
Nee hoor.loekf2 schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 16:05:
[...]
Zeker, maar blijft altijd spannend wie in het busje zit op (vooral) vrijdagavond. Te vaak hebben ze weinig zin om tot 21:30 door te rijden.
Ik kan gaan aansluiten!
Let op:
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
| Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen? Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord |
/f/image/SrQpAYj7ApErmyIpKNeaVtiW.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/pK3GasVNJMJvN64Ni8W2imjP.jpg?f=fotoalbum_large)