Iemand gaf eerder dat iedereen die succesvol een order heeft geplaatst nog meer info zal krijgen per mail over de bestelling. Heb zowel gelezen dat ze geen voorraad hebben als dat de externe leverancier 100 stuks zou hebben maar best om even te wachten tot officiële bevestiging die later nog gaat volgen. Ik laat die de komende dagen nog wel staan.shakespeare schreef op donderdag 19 november 2020 @ 12:49:
die cyberport wordt hem dus niet ook al heb je afgerekend, iemand meer info hier over ?
Intertoys, als je iemand kent die daar werkt.... dan is hete een en het andere wel mogelijk.
Maar dis ook puur geluk.
werkt niet.. je krijgt de mogelijkheid om de controller in je inbox te doenkevin321321 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 12:49:
[...]
Maar wat is het SKU van PS5 op amazon?
Verwijderd
[ Voor 65% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2020 12:52 ]
Waar?Verwijderd schreef op donderdag 19 november 2020 @ 12:51:
Er staat nu 13:30 als starttijd...
Link?Verwijderd schreef op donderdag 19 november 2020 @ 12:51:
In .nl en .de wel!Sosua schreef op donderdag 19 november 2020 @ 12:51:
Heb ideal gekoppeld aan amazon. Kon je daarmee nu betalen?
Once again open up your bag of tricks!
Waar?Verwijderd schreef op donderdag 19 november 2020 @ 12:51:
FAKE NEWSVerwijderd schreef op donderdag 19 november 2020 @ 12:51:
[Afbeelding]
aangezien ze niet zo maar een lading extra krijgen hebben we het hier dan over wegkapen voor mensen die wél een preorder hebben gedaan?djrass schreef op donderdag 19 november 2020 @ 12:51:
[...]
Intertoys, als je iemand kent die daar werkt.... dan is hete een en het andere wel mogelijk.
Maar dis ook puur geluk.
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
Gisteren toezegging dat hij er vandaag zou zijn. Niet best
Ja, ik heb hierdoor ook misgegrepen! Stond plek 1..opeens een paar maanden later plek 9!!!BaRF schreef op donderdag 19 november 2020 @ 12:52:
[...]
aangezien ze niet zo maar een lading extra krijgen hebben we het hier dan over wegkapen voor mensen die wél een preorder hebben gedaan?
was deze niet al eerder gepost?sk61 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 12:53:
Nou na maanden stressen slapeloze nachten en elke x misgrijpen online... Hier is ie dan om 12:00 bezorgd bcc. 👏👏
[Afbeelding]
flikker toch op manSwooX schreef op donderdag 19 november 2020 @ 12:52:
Ik krijg op de Amazon.de pagina nu een foto te zien dat de verkoop rond 13:30 start? Nog meer mensen?
[Afbeelding]
Zelfde foto had je toch al gepost?sk61 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 12:53:
Nou na maanden stressen slapeloze nachten en elke x misgrijpen online... Hier is ie dan om 12:00 bezorgd bcc. 👏👏
[Afbeelding]
Nou fijn dan:(Elazz schreef op donderdag 19 november 2020 @ 12:51:
[...]
Iemand gaf eerder dat iedereen die succesvol een order heeft geplaatst nog meer info zal krijgen per mail over de bestelling. Heb zowel gelezen dat ze geen voorraad hebben als dat de externe leverancier 100 stuks zou hebben maar best om even te wachten tot officiële bevestiging die later nog gaat volgen. Ik laat die de komende dagen nog wel staan.
Die kreeg ik ook net binnen. Gratis upgrade naar de ultimate edition van Miles Moraleslaurens700 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 12:47:
[...]
Lekker man! Game ze! Mijne komt helaas morgen heb een tegoedbon van 15 euro gekregen om het goed te maken van Bol. Best netjes gedaan.
haha ja inderdaad ik was hem ook al aan het zoeken
Steam: CatBearCow
Hahahaha vrouwlief wilde geen 65 inch. Ik wel.
Plantje is over een tijdje dood (help hem wel ff) en dan hangt die tv er nog wel.
The problem will fix itself mate.
ThnxD. Ninjai schreef op donderdag 19 november 2020 @ 12:39:
[...]
offtopic:
Mooie Falster meubels, die voor de tv heb ik ook
Veel gameplezier verder!
Wil je graag teamviewer dat ik refresh?
Foto komt nu niet meer voorbij ... We gaan het zien
[ Voor 13% gewijzigd door SwooX op 19-11-2020 12:57 ]
Once again open up your bag of tricks!
Of heeft iemand de link naar de disk versie?
PSN: McMillan0984
Is waarschijnlijk om bots tegen te gaan, handmatig naar de disk versie gaan.Clavat schreef op donderdag 19 november 2020 @ 12:54:
Als ik op amazon.de naar de ps5 ga krijg ik de controller.
Nee, is vaker gevraagd maar Amazon heeft de pagina verborgen.Clavat schreef op donderdag 19 november 2020 @ 12:54:
Security & Privacy Geek • PSN: alionfiree •
Hoe kom je er handmatig?RickertdeH schreef op donderdag 19 november 2020 @ 12:55:
[...]
Is waarschijnlijk om bots tegen te gaan, handmatig naar de disk versie gaan.
Volgens mij is er geen directe link, bij refreshen komt die weer op de controller. Je moet zelf weer op dat knopje van console drukken.Clavat schreef op donderdag 19 november 2020 @ 12:54:
Stadia / PSN : whenheco
DankLienuks schreef op donderdag 19 november 2020 @ 12:56:
Succes zo mensen!
https://t.me/joinchat/E2sEAxo7t_moQ_Dx1wNfZw
Ja, op alle Europese Amazon websitesJurreps5 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 12:57:
Komen er nu op Amazon nl ook om 1 uur? Anders ga ik vol voor de de
idd.,wat hij zegtVerwijderd schreef op donderdag 19 november 2020 @ 12:57:
Die dozenfotos kennen we nu wel. Succes allemaal zo bij amazon!!!
Ja sluit ze liever aan, en ga spelen, maak dan maar een fotoVerwijderd schreef op donderdag 19 november 2020 @ 12:57:
Die dozenfotos kennen we nu wel. Succes allemaal zo bij amazon!!!
Ja opzich vind ik het dan niet erg om te wachten 1 dagje. Die extra 15 euro stop ik dan in een game ofzo.walterg schreef op donderdag 19 november 2020 @ 12:54:
[...]
Die kreeg ik ook net binnen. Gratis upgrade naar de ultimate edition van Miles Morales
Console id: Dr Stream | Playstation 5 | Xbox series X | LG 65 CX | Iphone 11 Pro 256 GB | AirPods Pro | MacBook Pro 16 inch
Hopelijk bieden ze bij Cyberport ook de mogelijkheid om te annuleren en je geld teruggestort te krijgen (indien de verwachtingen op toekomstige levering niet al te rooskleurig zijn).Elazz schreef op donderdag 19 november 2020 @ 12:51:
[...]
Iemand gaf eerder dat iedereen die succesvol een order heeft geplaatst nog meer info zal krijgen per mail over de bestelling. Heb zowel gelezen dat ze geen voorraad hebben als dat de externe leverancier 100 stuks zou hebben maar best om even te wachten tot officiële bevestiging die later nog gaat volgen. Ik laat die de komende dagen nog wel staan.
Ook zeker een goed idee! PS5 in actie willlen we zien, niet die dozen.Bulls schreef op donderdag 19 november 2020 @ 12:58:
[...]
Ja sluit ze liever aan, en ga spelen, maak dan maar een foto
Verder wel motiverend hoor, die bemachtigde consoles.
Ik ga weer F5-en
De gebruikelijke link pakken (waarmee je de controller te zien krijgt), dan door klikken naar PS5 of PS5 Digital Edition, dan zie ik hem wel.
Als dat al lukt, bij mij pakt hij de klik op de console nietAlwayshappyz schreef op donderdag 19 november 2020 @ 12:59:
[...]
De gebruikelijke link pakken (waarmee je de controller te zien krijgt), dan door klikken naar PS5 of PS5 Digital Edition, dan zie ik hem wel.
Gisterochtend raak geschoten bij BCC met de ‘winkelmand truc’..
Mensen succes
Hier momenteel ook niet meer.Pompi schreef op donderdag 19 november 2020 @ 13:00:
[...]
Als dat al lukt, bij mij pakt hij de klik op de console niet
Verwijderd
Gister avond besteld bij Media! Nogmaals dank voor de whatsapp groep. Veel succes nog allemaal en iedereen veel game plezier
*facesmash*
Goh...er is geen voorraad bij amazon...niet verwacht nadat 1 klantenservice medewerker iets heeft geroepen tegen zeikerd nr 150Joosie200 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 13:01:
[...]
Natuurlijke ddos geslaagd. 2x 503 error.
Consultant - Autogek
Groningen
Mag ik jou inhuren op verjaardagsfeestjes?Hawk86 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 13:02:
[...]
Goh...er is geen voorraad bij amazon...niet verwacht nadat 1 klantenservice medewerker iets heeft geroepen tegen zeikerd nr 150
Nee neus.Khayma schreef op donderdag 19 november 2020 @ 13:02:
[...]
Mag ik jou inhuren op verjaardagsfeestjes?
I served in a company of heroes.
Nee, continue dit..the-edge schreef op donderdag 19 november 2020 @ 13:03:
Ik zie alleen nog "momenteel niet verkrijgbaar" ... Nog niks anders gehad?!
Wat een niveau hier, kunnen we wat relaxter tegen elkaar gaan doen?
Ben nu CC gegevens aan het invullen via de Franse site!mr.JamesBond schreef op donderdag 19 november 2020 @ 13:03:
Is het iemand wèl gelukt?
hahahah beter je best doen. Komen jullie ook eens in de top 3
Heb zelf een bestelling bij Cyberport geplaatst, maar als ik hoor dat er maar 108 beschikbaar zijn/waren dan zal dat hem ook wel niet worden, morgen even heen bellen om te kijken wat de status is.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Of er zaten maar weinig te refreshen? Of ik heb heel veel geluk gehad.
Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5
Sure....Joostje123 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 13:04:
Ik heb hem via amazon.nl
Of je lult uit je nekJoostje123 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 13:04:
Ik heb hem via amazon.nl
"Write code as if the next maintainer is a vicious psychopath who knows where you live."
GrapjasJoostje123 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 13:04:
Ik heb hem via amazon.nl
Voor een boek zeker?CousinBoneless schreef op donderdag 19 november 2020 @ 13:04:
[...]
Ben nu CC gegevens aan het invullen via de Franse site!
SERIEUS!?Joostje123 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 13:04:
Ik heb hem via amazon.nl
dan waren het er ECHT Weinig of je loopt te trollen ! haha
- Creating more joy for people who interact with our digital world
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
| Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen? Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord |
:strip_exif()/f/image/lsCR8Z0eZl8sPCwR5jzyPOR4.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/LPpChCBU7wrHUIqASAzOg7nb.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/FVyo7qR19NNaFm48Xejj6vkb.jpg?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/S0Mg6TinogzW34PhMBIpMU3r.jpg?f=user_large)