• Alcmaria
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-12 13:56

Alcmaria

Syntax Error in 10

Het gaat denk ik meer om mensen die een pre-order hebben gedaan en dan 10 minuten later bij de klantenservice gaan vragen of het feit dat GERESERVEERD staat in de mail wel klopt.. of dat er in de mail staat "JE KRIJGT HEM OP 19 NOVEMBER" maar.. dat er toch nog even gevraagd moet worden of hij dan ECHT op 19 november komt. Of dat hij nu ineens is uitverkocht bij die webwinkel en of ze er dan wel bij zitten.. (terwijl ze dus al lang een bevestiging hebben gehad)

Als het goed gaat, gaat het goed.. als het fout gaat merk je dat vanzelf rond de 19e november

• tovenaar1988
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 10-12 23:41
Haha grappig, ik kan de ps5 bij wehkamp in mijn winkelwagen zetten. Wanneer ik mijn winkelwagen open word deze meteen geleegd. :+

• cronixx
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-11 18:32

cronixx

krieuw

tovenaar1988 schreef op donderdag 24 september 2020 @ 09:57:
Haha grappig, ik kan de ps5 bij wehkamp in mijn winkelwagen zetten. Wanneer ik mijn winkelwagen open word deze meteen geleegd. :+
Ook de productpagina is offline sinds vanmorgen.

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21:02
Alwayshappyz schreef op donderdag 24 september 2020 @ 09:53:
[...]

Dat speelde niet eens mee. Niks gebounced. Man had nieuwe CC geactiveerd (van Rabo) nadat we hadden gekeken op de oude of we al gecharged waren voor de PS5. Was niet het geval, dus snel geactiveerd, aangepast bij bestelling, maar kreeg wat errors. Toen chat gestart. Zodat ze het handmatig konden doen. Toen kreeg ik dus direct een reactie dat de order succesvol geannuleerd was. Ze zei later dat ze afgeleid was met een andere chat. Hoop excuses, maar ze kon het niet terug draaien.
;( ;( ;(

Dan heb je het volste recht om boos te zijn. Maar soms moet je slapende honden niet wakker maken. Ik zou de komende dagen en net vlak voor release de Amazon pagina goed in de gaten houden. Vaak komen door dit zo betalingsproblemen veel PS5's vrij.

• Daniel221
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 13-10 06:31
tovenaar1988 schreef op donderdag 24 september 2020 @ 09:57:
De stagiaire heeft nu opdracht gekregen om alle orders handmatig tegen te houden als straf.. :P

• D3NN1S
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
cronixx schreef op donderdag 24 september 2020 @ 09:58:
[...]

Ook de productpagina is offline sinds vanmorgen.
Als je nu zoekt op playstation 5, kom je op een algemene pagina waarin ze zeggen de 19e in je agenda te zetten en dat je hem dan kan bestellen :?

• cronixx

cronixx

krieuw

D3NN1S schreef op donderdag 24 september 2020 @ 10:00:
[...]

Als je nu zoekt op playstation 5, kom je op een algemene pagina waarin ze zeggen de 19e in je agenda te zetten en dat je hem dan kan bestellen :?
Klopt, volgens mij is dat de "oude" PS5 landing page uit de tijd voordat er uberhaupt Pre-Orders mogelijk waren.

• D3NN1S
  • Niet online
cronixx schreef op donderdag 24 september 2020 @ 10:03:
[...]

Klopt, volgens mij is dat de "oude" PS5 landing page uit de tijd voordat er uberhaupt Pre-Orders mogelijk waren.
Ik ben dan ook bang dat het hier bij blijft. Dat ze alles geannuleerd hebben een pas de 19e weer bestellingen aannemen en ik naar mn pre order kan fluiten :'(

• Alwayshappyz
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 26-11 13:51
Silversin schreef op donderdag 24 september 2020 @ 09:59:
[...]

;( ;( ;(

Dan heb je het volste recht om boos te zijn. Maar soms moet je slapende honden niet wakker maken. Ik zou de komende dagen en net vlak voor release de Amazon pagina goed in de gaten houden. Vaak komen door dit zo betalingsproblemen veel PS5's vrij.
Dat was ik inderdaad van plan. En anders hopen op coolblue. We hebben ook nog een Xbox en switch met backlogs, dus we vermaken ons wel hoor, maar toch jammer. Maar er zijn ergere dingen in de wereld. Ik was overigens juist bang dat ze zouden annuleren als ik niet zou mailen en ze de verkeerde CC zouden belasten. Weet dat ze je normaliter mailen om je betaalmethode te fixen, maar wist niet hoe dat zou gaan bij .nl. Was ook niet gewend dat ze pre orders al kunnen chargen na vijf werkdagen. Wou het risico niet lopen. Ach ja.

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:03

CyBeRSPiN

sinds 2001

Moraal van het verhaal is dus om niet te gaan chatten / bellen / mailen / social media lastig vallen als je een pre-order hebt lopen ergens. Gewoon geduld hebben dan komt het goed.

• Kyhfin
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 09-11 11:34
Verdacht stil hier ineens...

• spinnenman
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 02-01 16:31

spinnenman

Ik doe het morgen wel

dat dacht ik ook..

• tovenaar1988
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 10-12 23:41
baronruud schreef op donderdag 24 september 2020 @ 07:49:
[...]

Je hebt nog meer slechte ervaringen met Wehkamp?. Of omdat alleen je PS5 niet doorgaat?
Normaal gesproken hebben ze het goed voor elkaar en een hele goede service naar mijn mening.
Wehkamp heeft in 2015 1 playstation plus kaart geleverd terwijl ik er 2 besteld heb. Na contact met de klantenservice is er 1 geannuleerd en zou ik mijn geld (actie 35€) terugkrijgen. Vervolgens niet gekregen omdat ze geen retour artikel ontvangen hebben |:( . Uiteindelijk is het na veel belverkeer opgelost door een nieuwe kaart te bestellen met 30 euro korting, maar de actie was al verlopen dus kon nog even 20 euro bijbetalen.

Destijds heb ik mijn verlies maar gepakt om de schade te beperken en van het geneuzel af te zijn. Na dit voorval wehkamp links laten liggen tot deze week... En dat verhaal kent iedereen.

• rrikkert
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 16-09 07:39
Stiekem zijn er overal nieuwe leveringen PS5's en die zijn wij allemaal aan het bestellen zonder iedereen hier op de hoogte te brengen

• spinnenman
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 02-01 16:31

spinnenman

Ik doe het morgen wel

rrikkert schreef op donderdag 24 september 2020 @ 10:26:
[...]

Stiekem zijn er overal nieuwe leveringen PS5's en die zijn wij allemaal aan het bestellen zonder iedereen hier op de hoogte te brengen
IK WIST HET! :+

• Sefaex
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20-12 23:45
Tim14ww schreef op donderdag 24 september 2020 @ 09:45:
[...]

Dat is onzin, in het geval dat ze je niet kunnen chargen krijg je 3 dagen om je betaalmethode bij te werken bij Amazon.
Idd, ook weleens gehad.
Medewerker van Amazon wou waarschijnlijk gewoon zelf een pre-order bemachtigen.

• LordLynx
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-12 21:47
Gisteravond even naar Mediamarkt Alexandrium geweest en toch even gevraagd voor de preorder van mijn PS5. Ze wisten mij daar te vertellen dat ik nummer 16 op de lijst ben en dat ze er een stuk 20 (!?!?) verwachten dus dat ik waarschijnlijk bij de eerste levering zou zitten. De dag voordat je hem kan ophalen gaan ze tellen hoeveel ze er echt gekregen hebben en dan de lijst op volgorde afbellen.

Ik heb dus wel iets meer hoop dat die op release hier staat (tenzij ze besluiten alle non-essentiële winkel dicht te gooien) maar ik vond 20 stuks verwacht wel schrikbarend laag......

• Flghter1982
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-04 10:06
ik hoorde ook weer andere berichten. dat ze op tijd de winkel pre-orders dichtgegooid hebben zodat ze alles wat meer binnenkomt als "winkel voorraad" dient zodat er op release dag ook een aantal op de planken staat.

trend is een beetje. bel 5x en je zal 5x een verschillend verhaal te horen krijgen.

• LordLynx
  • Registratie: September 2001
Flghter1982 schreef op donderdag 24 september 2020 @ 10:40:
ik hoorde ook weer andere berichten. dat ze op tijd de winkel pre-orders dichtgegooid hebben zodat ze alles wat meer binnenkomt als "winkel voorraad" dient zodat er op release dag ook een aantal op de planken staat.

trend is een beetje. bel 5x en je zal 5x een verschillend verhaal te horen krijgen.
Ik hoorde dat ze meer dan 200 mensen op de preorderlijst hadden staan (die dus ook allemaal aanbetaald hebben) dus bij Mediamarkt zou het wel schandalig zijn als er ook in de losse verkoop gaan (tenzij ze er opeens 250 krijgen ofzo natuurlijk)

• Duifvis
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 04-08 20:55
Ik kwam er zelf te laat achter dat de pre-orders waren begonnen. Zelf ben ik maar naar de Media Markt in Leeuwarden geweest. Daar gaf de medewerker aan dat de eerste levering al volledig op was.

Zelf heb ik 12:21 uur op 17-09 mijn winkel pre-order geplaatst. Ik las dat Media Markt ook snel weer gestopt was met het aannemen van pre-orders. Al lees ik dat niet op hun website.

Ik weet voor de vestiging in Leeuwarden niet op welke plek ik sta. Ik zal tzt nog kijken bij Coolblue.

• cold_as_ijs
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 13:52
Net even Nedgame gebeld nav het ontbreken van een order bevestiging. In ieder geval gaf de medewerker aan dat alles netjes door is gekomen gelukkig, had wel zo'n vermoeden. Het was als gast besteld blijkbaar en de medewerker had het netjes aan mijn account gekoppeld.
Maar nu komt het, ik krijg gewoon geen emails, wat vreemd is want tot begin Januari kreeg ik netjes reclame binnnen. Het zit ook niet in de spambox.
Iemand bekend of dat dit misschien op een hoger niveau door microsoft gefilterd kan zijn (hotmail adres)?

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01-10 16:34

Collaborator

You! Cake or Death?

cold_as_ijs schreef op donderdag 24 september 2020 @ 10:54:
Net even Nedgame gebeld nav het ontbreken van een order bevestiging. In ieder geval gaf de medewerker aan dat alles netjes door is gekomen gelukkig, had wel zo'n vermoeden. Het was als gast besteld blijkbaar en de medewerker had het netjes aan mijn account gekoppeld.
Maar nu komt het, ik krijg gewoon geen emails, wat vreemd is want tot begin Januari kreeg ik netjes reclame binnnen. Het zit ook niet in de spambox.
Iemand bekend of dat dit misschien op een hoger niveau door microsoft gefilterd kan zijn (hotmail adres)?
Mails naar Hotmail komen vaak niet aan. Kans is groot dat het niet door de spamfilter komt.

This space is occupied

• Nfear
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15-12 18:29
Collaborator schreef op donderdag 24 september 2020 @ 10:55:
[...]

Mails naar Hotmail komen vaak niet aan. Kans is groot dat het niet door de spamfilter komt.
Ik krijg de orderbevestiging daar wel binnen van Nedgame.

• Starscreamer
  • Laatst online: 12-12 16:50
Gusev schreef op donderdag 24 september 2020 @ 09:33:
De dual charger is te bestellen bij BCC voor €29,99 dus dezelfde prijs als bij bol.com destijds. Mediamarkt is die volgens mij €39,99:

https://www.bcc.nl/comput...e-charging-station/293460
tnx hier ook besteld _/-\o_
Vond hem altijd handig voor mijn PS4

• cold_as_ijs
Ik kwam erachter dat ze op mijn blocklist stonden, geen idee hoe dat kan. Misschien per ongeluk een mailtje in de spambox gehad. Heb ze op de whitelist gezet nu.
Niet dat dit veel hielp overigens. Nieuw wachtwoord aanvragen komt er nog steeds niet door. Ik probeer het over een uurtje nogmaals.

Anyway de nedgame medewerker gaf aan dat ze leveringen verwachten in Januari, Februari, Maart en dat hij aangaf dat ik maar uit moest gaan van Maart. Beetje wat ik al verwachtte.
Dus 2021 kan ik zeker op een PS5 spelen :D
Denk dat dit betekend dat ik mijn PS4 maar hou, mijn neefje had wel interesse namelijk.

• koenvd90
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 21-06 08:48
Bij mijn outlook staat een kopje met prioriteit en daarnaast overige. Als ik overige selecteer staan er vaak meerdere mails

• D3NN1S
  • Niet online
Ik heb vanmorgen om 6u gelijk via twitter contact gezocht met Wehkamp maar voorlopig lijkt de "customer service" helemaal van niets te weten.

Kreeg alleen terug op mijn relaas:
Ik begrijp dat je hier flink van baalt! Wil je een screenshot van de e-mail sturen? Dan kijk ik voor je na wat er aan de hand is! ^JK

• Recon24
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08-2022
D3NN1S schreef op donderdag 24 september 2020 @ 11:20:
Ik heb vanmorgen om 6u gelijk via twitter contact gezocht met Wehkamp maar voorlopig lijkt de "customer service" helemaal van niets te weten.

Kreeg alleen terug op mijn relaas:

[...]
Ik heb niet het idee dat dit het mailtje is waar we op moesten wachten. Lijkt me niet dat ze de hele nacht hieraan hebben gewerkt. We zullen in de loop van de dag denk ik iets officieels horen.

• Starscreamer
Ooit een order geplaatst bij de Wehkamp betreft 2e batch PS4 ... geen updates niks nada maanden wachten met telkens het excuus heb nog even geduld. Dan maar de winkels rondgebeld en ik kon ik een exemplaar kopen bij Toptoys Hengelo.
Nu preorder geplaatst bij bol.com en vingers crossed Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jgjJ0DS4HqiYvxr2ATc0w3hRQig=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/pNerz5O1eDpwziT3dMgcFwFA.jpg?f=fotoalbum_large

• Schasbeele
  • Laatst online: 12-03 20:44
Starscreamer schreef op donderdag 24 september 2020 @ 11:25:
Ooit een order geplaatst bij de Wehkamp betreft 2e batch PS4 ... geen updates niks nada maanden wachten met telkens het excuus heb nog even geduld. Dan maar de winkels rondgebeld en ik kon ik een exemplaar kopen bij Toptoys Hengelo.
Nu preorder geplaatst bij bol.com en vingers crossed [Afbeelding]
Met "nu" bedoel je vorige week donderdag neem ik aan? ;)

(niet dat ik niet zeer driftig en hoopvol op mijn Bol.com link had gedrukt...)

• cronixx

cronixx

krieuw

Schasbeele schreef op donderdag 24 september 2020 @ 11:28:
[...]

hahaha same!
"hij bedoelt sowieso vorige week......" *klikt toch even snel op bol.com* :+

• Starscreamer
Schasbeele schreef op donderdag 24 september 2020 @ 11:28:
[...]

Ja direct om 8:30 vorige week donderdag toen ik per ongeluk op F5 drukte, sorry O-)
Kijk al ruim 20 jaar op Tweakers en pas vandaag een account gemaakt ;)

[ Voor 9% gewijzigd door Starscreamer op 24-09-2020 11:42 ]

Verwijderd

Starscreamer schreef op donderdag 24 september 2020 @ 11:40:
[...]

Ja direct om 8:30 vorige week donderdag toen ik per ongeluk op F5 drukte, sorry O-)
Was ik met 8:41 één van de laatste?

• OzzieMann
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 15:07

OzzieMann

PSN: OzzieMann

Verwijderd schreef op donderdag 24 september 2020 @ 11:41:
[...]

8:43 !!

https://untappd.com/user/OzzBier

• H.Boss
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23:08

H.Boss

Hugo Boss

[...]

Nope:

Besteld op
17 september 2020 om 08:52

"Would you prefer my normal method of conflict resolution?" - Dexter Morgan-

Verwijderd

H.Boss schreef op donderdag 24 september 2020 @ 11:43:
[...]

Nope:

Besteld op
Dan moet jij echt één van de laatste hebben gehad!

• Kraziey
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 23-12 07:50
Verwijderd schreef op donderdag 24 september 2020 @ 11:44:
[...]

Dan moet jij echt één van de laatste hebben gehad!
Haha, mooi om te zien dit. Mag hopen dat wij hem dan toch echt wel in ontvangst mogen nemen de 19de!

• Starscreamer
[...]

Bevestiging gekregen op 08:41
Had hem direct in winkelwagentje gepleurd zie je dat uitgerekend mijn iPhone 11 Pro aan het updaten was na iOS 14.0. Kon ik mijn betaling niet zo snel verifiëren (niet met iDeal of Creditcard)
Compleet in de stress (Update lijkt dan heeeeeel langzaam te gaan) kon ik mijn creditcard toch verifiëren en was het na 15 minuten uitverkocht O-)
Tis dat ik al kaal ben anders was ik wel kaal geworden :+

• Ocin32
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 08-12 15:00
H.Boss schreef op donderdag 24 september 2020 @ 11:43:
[...]

Nope:

Besteld op
Oeh! ik kan daar net overheen!
Besteld op
17 september 2020 om 08:53

heb moeten rennen voor een abn amro betaalkastje bij onze financieen afdeling..thank god dat zij die hadden liggen, mijn limiet voor betalingen zonder authenticator staat geloof ik op 250 euro. De uiteindelijke betaling deed ik om 8:56, maar denk dat ik hem om 8:53 al heb "geclaimed".

Toch spannend dat ik zo'n beetje in de laatste minuut zit van bestellingen, mocht de voorraad om een of andere rede tegenvallen dan pak ik er mogelijk dus toch nog naast. Het twitter bericht van bol over geplaatste bestellingen die gegarandeerd zijn neem ik dan ook nog maar even met een korrel zout.

• Gusev
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21:31
Lekker bezig hoor Tweakers haha:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/K3d_8Yfkr9PKalm-RIEN9cVYfVM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/AeI5uK8iI8ye0aIMKM5S12Le.png?f=fotoalbum_large

• Starscreamer
Net besteld bij BCC waar kwam deze vandaan :?

• Gusev
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21:31
Ow dat is BCC :P Maar is nu dus al niet meer te bestellen hehe.

Verwijderd

Ocin32 schreef op donderdag 24 september 2020 @ 11:46:
[...]

Oeh! ik kan daar net overheen!
Besteld op
17 september 2020 om 08:53

heb moeten rennen voor een abn amro betaalkastje bij onze financieen afdeling..thank god dat zij die hadden liggen, mijn limiet voor betalingen zonder authenticator staat geloof ik op 250 euro. De uiteindelijke betaling deed ik om 8:56, maar denk dat ik hem om 8:53 al heb "geclaimed".

Toch spannend dat ik zo'n beetje in de laatste minuut zit van bestellingen, mocht de voorraad om een of andere rede tegenvallen dan pak ik er mogelijk dus toch nog naast. Het twitter bericht van bol over geplaatste bestellingen die gegarandeerd zijn neem ik dan ook nog maar even met een korrel zout.
Ook in de middag kwamen nog wat playstation's vrij... dus dat moet wel goedkomen.

• Kraziey
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 23-12 07:50
Ocin32 schreef op donderdag 24 september 2020 @ 11:46:
[...]

heb moeten rennen voor een abn amro betaalkastje bij onze financieen afdeling..
_O- mooi dit joh :')

• Alcmaria

Alcmaria

Syntax Error in 10

hahaha dit is toch wel een beetje triest hoor hahahaha

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UpvvsvWIjx-z60cU2quuEJuGP3o=/800x/filters:strip_exif()/f/image/mOytzoM6eOhVntjMk0jgeGic.png?f=fotoalbum_large

• Schasbeele
Alcmaria schreef op donderdag 24 september 2020 @ 11:59:
hahaha dit is toch wel een beetje triest hoor hahahaha

[Afbeelding]
_O-

Hij hoeft maar 72 mensen op te lichten en dan kan hij zijn eigen PS5 kopen

• harley2009
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 13:13
[...]

8:42

• Alcmaria

Alcmaria

Syntax Error in 10

Schasbeele schreef op donderdag 24 september 2020 @ 12:01:
[...]

_O-

Hij hoeft maar 72 mensen op te lichten en dan kan hij zijn eigen PS5 kopen
Het is geeneens oplichting het is meer een HEEELLEEE low budget PS5 Dualsense.. beetje alsof je een Mercedeslogo op je Twingo plakt.

• Shifty47
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 22:34
[...]

17 sep. 2020 15:12 :)

• Statz87
  • Registratie: September 2016
Gusev schreef op donderdag 24 september 2020 @ 11:48:
Ow dat is BCC :P Maar is nu dus al niet meer te bestellen hehe.
Ik was bezig met bestellen. Duurde ff voor ik me freebees wachtwoord te voorschijn had getoverd. Betalen drukken en dan foutmelding krijgen :|
Freebees afgeschreven maar geen bestelling 7(8)7

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22-12 20:10
Wat een langzame n00bs hier, ik had om 08:36 al mijn BOL bestelling :+

• laurens700
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 04-08-2024
Coolblue gaan 1000 ps5 Disk en Digital krijgen

bron: YouTube: De Grootste POWERMOVE in Gaming ooit en de BEST spelende game van he...

Of het een goeie bron is geen idee. Bij de 5.10 zeggen ze wat over de cijfers.

[ Voor 27% gewijzigd door laurens700 op 24-09-2020 12:17 ]

Console id: Dr Stream | Playstation 5 | Xbox series X | LG 65 CX | Iphone 11 Pro 256 GB | AirPods Pro | MacBook Pro 16 inch

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13:42
Was zelfs n tweaker die om 13:00 een preorder bij bol plaatste. Weer vrijgekomen bestellingen in de verkoop.

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

• Hulleman
Basekid schreef op donderdag 24 september 2020 @ 12:15:
Wat een langzame n00bs hier, ik had om 08:36 al mijn BOL bestelling :+
Pfff, 8:35 hier (8>

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

• Shifty47
Hulleman schreef op donderdag 24 september 2020 @ 12:16:
[...]

Was zelfs n tweaker die om 13:00 een preorder bij bol plaatste. Weer vrijgekomen bestellingen in de verkoop.
Dat was ik. Even terug gekeken maar bleek dus 15:12 te zijn. (Ik dacht dat het vroeger was).

• Hulleman
Shifty47 schreef op donderdag 24 september 2020 @ 12:17:
[...]

Dat was ik. Even terug gekeken maar bleek dus 15:12 te zijn. (Ik dacht dat het vroeger was).
Ah ja! Echt gestoord veel mazzel heb je daar mee gehad :o

• Raikkonen_WC
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 18-12 07:15
Ik ben net eens even binnen gelopen bij de Mediamarkt in Maastricht, om te vragen wat de status was van mijn eerder geplaatste pre-orders. Dus de manager van die afdeling is gaan kijken voor mij, en het klopte nog, ik sta op plek 37 en 38. Dus heb gevraagd of ik gegarandeerd was nu voor de release. Hij gaf daarop de leuke opmerking “ik mag niks garanderen aan mensen, maar wij krijgen er zoals het nu uitziet 100 binnen, je zakt sowieso een paar plekken ivm orders van de digitale versie, dus de kans dat je hem niet krijgt op de releasedag is nihil. :-)

• Shifty47
Hulleman schreef op donderdag 24 september 2020 @ 12:18:
[...]

Haha ja echt ja. Ben er alleen pas echt gerust op als ik hm de 19e heb ;)

• Halfkakkende
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13:45

Halfkakkende

Vandring

laurens700 schreef op donderdag 24 september 2020 @ 12:16:

bron: YouTube: De Grootste POWERMOVE in Gaming ooit en de BEST spelende game van he...

Mja....

MUZIEK!

• Alcides
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12-12 19:46
laurens700 schreef op donderdag 24 september 2020 @ 12:16:

Deed coolblue nou wel een pre order laatst of word het F5en op release dag? :P

• Hulleman
Alcides schreef op donderdag 24 september 2020 @ 12:20:
[...]

Volgens mij dag voor release. Dus 18nov je helemaal de moeder F5’en

• laurens700
Alcides schreef op donderdag 24 september 2020 @ 12:20:
[...]

Volgens mij komt hij 18 nov uit in de store van Coolblue en 19 nov krijg je hem thuis.

Console id: Dr Stream | Playstation 5 | Xbox series X | LG 65 CX | Iphone 11 Pro 256 GB | AirPods Pro | MacBook Pro 16 inch

• laurens700
Hulleman schreef op donderdag 24 september 2020 @ 12:21:
[...]

Volgens mij dag voor release. Dus 18nov je helemaal de moeder F5’en
Auto refresh en last pass schilt je toch wat tijd om toch net sneller te zijn.

• Alwayshappyz
Dat gaat Coolblue spam worden op de 18e.

• rrikkert
Hopelijk gaat Coolblue vast wat regelen zodat de site niet plat gaat die dag

• Celeces
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 01-09 13:11
Heeft er iemand ervaring met hoe laat ze beschikbaar zouden komen voor winkels zoals bcc en coolblue.
Is het dan rond middernacht F5'en. Of 's ochtends vroeg?

Release date is 19 November. Beschikbaar voor order op de 18 November, is het dan de nacht van 17 naar 18 november om te refreshen?

• Alwayshappyz
rrikkert schreef op donderdag 24 september 2020 @ 12:25:
Denk dat het al scheelt dat ze geen tijd geven.

• laurens700
Celeces schreef op donderdag 24 september 2020 @ 12:25:
Heeft er iemand ervaring met hoe laat ze beschikbaar zouden komen voor winkels zoals bcc en coolblue.

Release date is 19 November. Beschikbaar voor order op de 18 November, is het dan de nacht van 17 naar 18 november om te refreshen?
weet helaas niemand. Ik ben bijna de hele dag te vinden op deze forum, hopen dat iemand iets zegt over nu een pre-order daar.. Tijdens het werken, heb ik mijn persoonlijke laptop aan staan met Tweakers en dan Bol en Amazon openstaan op de pagina van de ps5.

[ Voor 21% gewijzigd door laurens700 op 24-09-2020 12:29 ]

• Ridicuul
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 09-12 14:15
Celeces schreef op donderdag 24 september 2020 @ 12:25:

Op Twitter geeft Coolblue aan dat ze niet kunnen zeggen hoe laat het live gaat. Ze adviseren om de website in de gaten te houden. Oftewel; geen enkel idee.

This is absolutely ridiculous

• LucasThatsMe
  • Laatst online: 31-01-2021
Ridicuul schreef op donderdag 24 september 2020 @ 12:26:
[...]

Op Twitter geeft Coolblue aan dat ze niet kunnen zeggen hoe laat het live gaat. Ze adviseren om de website in de gaten te houden. Oftewel; geen enkel idee.
Dat wordt dus de nacht doorhalen :)

• Racing-Paradise
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 19:55
rrikkert schreef op donderdag 24 september 2020 @ 12:25:
Als het er echt maar 2000 zijn dan is het in ieder geval snel weer voorbij :-(

• ajaxkoen93
  • Laatst online: 06-02-2021
Ridicuul schreef op donderdag 24 september 2020 @ 12:26:
[...]

Of te wel, ze gaan het stiekem in de verkoop gooien net zoals de andere zaken.. Om overbelasting van de website en teveel verkopen te voorkomen.

• rrikkert
Alwayshappyz schreef op donderdag 24 september 2020 @ 12:26:
[...]

Denk dat het al scheelt dat ze geen tijd geven.
Dat zal wellicht schelen. Alleen de kans is natuurlijk groot dat ze het om het uur doen. Iedereen gaat daar sowieso vanuit en dus om 8 uur, 9 uur, 10 uur (etc.) massaal refreshen.

Maargoed ik denk dat Coolblue enigsinds beter voorbereid is op de toestroom dan kleinere Webwinkels (bijv. Intertoys)

• standoodeman
  • Laatst online: 20-03-2021
Raikkonen_WC schreef op donderdag 24 september 2020 @ 12:19:
Ik ben net eens even binnen gelopen bij de Mediamarkt in Maastricht, om te vragen wat de status was van mijn eerder geplaatste pre-orders. Dus de manager van die afdeling is gaan kijken voor mij, en het klopte nog, ik sta op plek 37 en 38. Dus heb gevraagd of ik gegarandeerd was nu voor de release. Hij gaf daarop de leuke opmerking “ik mag niks garanderen aan mensen, maar wij krijgen er zoals het nu uitziet 100 binnen, je zakt sowieso een paar plekken ivm orders van de digitale versie, dus de kans dat je hem niet krijgt op de releasedag is nihil. :-)
Dus als ik het goed begrijp 100 units van de disc versie? Wat zullen ze binnenkrijgen van de digital versie? 50?

• laurens700
rrikkert schreef op donderdag 24 september 2020 @ 12:39:
[...]

Dat zal wellicht schelen. Alleen de kans is natuurlijk groot dat ze het om het uur doen. Iedereen gaat daar sowieso vanuit en dus om 8 uur, 9 uur, 10 uur (etc.) massaal refreshen.

Maargoed ik denk dat Coolblue enigsinds beter voorbereid is op de toestroom dan kleinere Webwinkels (bijv. Intertoys)
Bol deed het om 8.27 of 8.32. Niemand weet het helaas en dat kan ook een voordeel zijn voor andere.

[...]

Nope mijn tweede order is van 08:46
(eerste 08:35)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• nklaver234
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14-12 16:53
Hulleman schreef op donderdag 24 september 2020 @ 12:18:
[...]

Hier ook, dankzij melding op het forum
Besteld op
17 september 2020 om 15:10

• cold_as_ijs
Charging dock nu ook op amazon.nl beschikbaar
https://www.amazon.nl/Son...ps5&qid=1600944709&sr=8-3

• Recon24
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08-2022
Wehkamp:
Wij verwachten dat er morgen of overmorgen definitief uitsluitsel is over wie deze nog wel ontvangt en wie niet. Dit hoor je dan via mail.

• cold_as_ijs
Ooh en ik zie dat de PS5 games vriendelijke geprijst zijn bij amazon.co.uk
https://www.amazon.co.uk/s?k=ps5&ref=nb_sb_noss_2

omgerekend 57 euro

• G4mert
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 11-04 19:52
Recon24 schreef op donderdag 24 september 2020 @ 12:59:
Wehkamp:
Wij verwachten dat er morgen of overmorgen definitief uitsluitsel is over wie deze nog wel ontvangt en wie niet. Dit hoor je dan via mail.
Ik ben heel benieuwd wat de criteria gaat zijn. Random? Op basis van wie het snelst was?

Het geeft mij allemaal niet zoveel vertrouwen.

[ Voor 20% gewijzigd door G4mert op 24-09-2020 13:03 ]

• Greg1983
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 12-12 16:15
nklaver234 schreef op donderdag 24 september 2020 @ 12:52:
[...]

Hier ook, dankzij melding op het forum
Besteld op
17 september 2020 om 15:10
Hier besteld om 15:22 :P
cold_as_ijs schreef op donderdag 24 september 2020 @ 13:00:

omgerekend 57 euro
Dan zal je hem alleen niet op launch hebben verwacht ik.

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:18
@cold_as_ijs Vergeet je verzendkosten niet? En Engeland duurt best even om hier te komen itt .de.
G4mert schreef op donderdag 24 september 2020 @ 13:03:
[...]

Ik ben heel benieuwd wat de criteria gaat zijn. Random? Op basis van wie het snelst was?

Het geeft mij allemaal niet zoveel vertrouwen.
First come first serve lijkt mij.

• nklaver234
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14-12 16:53
Bedankt, goeie prijs. Nu nog een tweede dualsense Controller maar daar wacht ik mee tot er andere kleuren zijn.

• Hulleman
cold_as_ijs schreef op donderdag 24 september 2020 @ 13:00:

omgerekend 57 euro
4 pond verzendkosten. Kost 56 pond, net zo duur als bij allyourgames.nl.

• CharlieRay
  • Laatst online: 26-12-2021
Donstil schreef op donderdag 24 september 2020 @ 13:04:
[...]

First come first serve lijkt mij.
Dus.. iedereen van zaterdag lijkt me? De klantenservice weet verder helemaal niks hiervan af, dat is wel duidelijk. We moeten de mail even afwachten.

• Schasbeele
nklaver234 schreef op donderdag 24 september 2020 @ 13:09:
[...]

Bedankt, goeie prijs. Nu nog een tweede dualsense Controller maar daar wacht ik mee tot er andere kleuren zijn.
Heb jij (of iemand anders) enig idee, wellicht op basis van vorige generaties, wanneer die zouden kunnen komen? Bij voorkeur zou ik ook een andere kleur nemen, maar als ik daar een jaar + op moet wachten...

• Jamkaas93
  • Laatst online: 18-11 14:14
Helaas heeft Wehkamp het geld weer teruggestort op mijn rekening, ik had em zaterdag besteld, gelukkig heb ik nog mijn pre order Nedgame.nl
CharlieRay schreef op donderdag 24 september 2020 @ 13:12:
[...]

Dus.. iedereen van zaterdag lijkt me? De klantenservice weet verder helemaal niks hiervan af, dat is wel duidelijk. We moeten de mail even afwachten.
Ik zou er persoonlijk niet vanuit gaan dat ik een Playstation 5 zou krijgen als ik Zaterdag pas een pre-order geplaatst heb.

Maar goed misschien kunnen ze er nog een paar uit de hoge hoed toveren.

• Elazz
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09-12 09:18
Mij pre order bij game mania België zal niet voor launch zijn. Heb net een update gekregen dat dat voor nadien is maar ze nog geen info kunnen geven van hoeveel en wanneer.

Ik heb in juni mijn pre order geplaatst. Nu heeft de persoon alle mails in het to veld gezet waardoor er een aantal stond van betrokken personen. In deze bewuste winkel zat ik op bijna 300 in de lijst.

Uiteindelijk vallen er zo'n 50 buiten de boot (die mail ook hebben gekregen). Dat betekent dat in het slechtste geval deze vestiging 250 stuks op launch heeft en in het beste geval net geen 300 stuks.

Dit is een grotere vestiging maar is al een goede indicatie denk ik op de hoeveelheid consoles. Had het wel verwacht en kan wel eventjes wachten.

• cronixx

cronixx

krieuw

Donstil schreef op donderdag 24 september 2020 @ 13:13:
[...]

Ik zou er persoonlijk niet vanuit gaan dat ik een Playstation 5 zou krijgen als ik Zaterdag pas een pre-order geplaatst heb.

Maar goed misschien kunnen ze er nog een paar uit de hoge hoed toveren.
Zaterdag was, voor zover ik weet, de eerste pre-order optie bij Wehkamp, toch?

• CharlieRay
Jamkaas93 schreef op donderdag 24 september 2020 @ 13:13:
Helaas heeft Wehkamp het geld weer teruggestort op mijn rekening, ik had em zaterdag besteld, gelukkig heb ik nog mijn pre order Nedgame.nl
Same! Zaterdag gepreordered, maar geen PS5 dus helaas.

[ Voor 4% gewijzigd door CharlieRay op 24-09-2020 13:15 ]

cronixx schreef op donderdag 24 september 2020 @ 13:14:
[...]

Zaterdag was, voor zover ik weet, de eerste pre-order optie bij Wehkamp, toch?
Niet 17 september ook al?
Ooh ik zie het nu, haal twee winkels door elkaar.

Nou dan First Come First Serve lijkt me, of ze annuleren iedereen en kiezen een nieuw moment.
Altijd een rommeltje bij Wehkamp in ieder geval, blijf het bijzonder vinden dat mensen daar elke release weer (ook van andere producten) toch op springen.

[ Voor 40% gewijzigd door Donstil op 24-09-2020 13:17 ]

• cronixx

cronixx

krieuw

Misschien is dat gewoon onderdeel van het automatische cancel-proces dat zij daar hebben en ontvang je op een later tijdstip nog een mail met uitleg van je nieuwe pre-order en daarin een nieuwe betalingsmogelijkheid.

Dat het op dit moment allemaal niet op de conventionele manier gaart bij wehkamp was inmiddels wel duidelijk.

Verwijderd

Zaterdag was als het goed is ook een fout bij wehkamp. Want ze zouden niet aan pre orderen doen eerst.😴

• Raikkonen_WC
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 18-12 07:15
standoodeman schreef op donderdag 24 september 2020 @ 12:42:
[...]

Dus als ik het goed begrijp 100 units van de disc versie? Wat zullen ze binnenkrijgen van de digital versie? 50?
Niet naar gevraagd, is voor mij ook niet interessant, ik zie namelijk echt het nut niet in van een digital versie, ik zie alleen maar nadelen :-). Dus dat antwoord kan ik je helaas niet geven....

• CharlieRay
cronixx schreef op donderdag 24 september 2020 @ 13:15:
[...]

Misschien is dat gewoon onderdeel van het automatische cancel-proces dat zij daar hebben en ontvang je op een later tijdstip nog een mail met uitleg van je nieuwe pre-order en daarin een nieuwe betalingsmogelijkheid.

Dat het op dit moment allemaal niet op de conventionele manier gaart bij wehkamp was inmiddels wel duidelijk.
Dat zou ook nog kunnen, maar ik vind het wel erg out-of-the-box van Wehkamp als ze het zo oplossen ;).

• G4mert
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 11-04 19:52
Verwijderd schreef op donderdag 24 september 2020 @ 13:15:
Zaterdag was als het goed is ook een fout bij wehkamp. Want ze zouden niet aan pre orderen doen eerst.😴
Haha dat zou wat zijn als echt niemand een playstation 5 order meer heeft staan bij Wehkamp. Mijn order van zaterdag is ook geannuleerd.
Pagina: 1 ... 20 ... 559 Laatste

Let op:
Om dit topic leesbaar te houden:

• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen

Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen?
Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord