• Jboy1991
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 09:11
Hey tweakers, bet zoals velen hier heb ik ook de mail ontvangen dat mijn pre order mogelijk is geannuleerd. Ik dacht veilig te zitten omdat mijn orde van zaterdag was en omdat er onderstaande tekst op de pagina stond.

Maar hoe zit dit nu eigenlijk. Wehkamp beloofd gegarandeerde levering. Maar vervolgens zijn we 4 sagen verder en annuleren ze het onder het nom van systeemfout.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HVX7o0u4RqNGoY3eVvPxsd97PDA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/LPEhl1iHt2RyBtVKFGWunygS.jpg?f=fotoalbum_large

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18:12
@Jboy1991 naar wat ik begrijp zijn ze de zaterdag mensen handmatig weer terug aan het zetten.
De rest is met zekerheid geannuleerd.
Zou ook in de mail moeten staan die je ontvangen hebt.

• Jboy1991
Ik heb inderdaad een mail ontvangen. Alleen de mail bevestigd juist niets. Ze gaan hun best doen. Maar het kan dus ook betekenen dat ik (met mogelijk andere) buiten de boot vallen.
Beste **,

Afgelopen zaterdag heb je een pre-order geplaatst voor de PS5. Door een fout in ons systeem is je bestelling geannuleerd. We zijn momenteel druk bezig om je pre-order te herstellen. Morgen kan je een definitief bericht van ons verwachten, waarin we kunnen aangeven of het gelukt is om je bestelling te herstellen.

We vinden het erg vervelend dat we deze verwarring hebben veroorzaakt. Sorry hiervoor.
Arunia schreef op woensdag 23 september 2020 @ 23:35:
@Jboy1991 naar wat ik begrijp zijn ze de zaterdag mensen handmatig weer terug aan het zetten.
De rest is met zekerheid geannuleerd.
Zou ook in de mail moeten staan die je ontvangen hebt.

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18:12
@Jboy1991 het enige wat je dan kunt doen is de volgende mail afwachten.
Kan me niet voorstellen dat het niet recht te zetten is voor ze.

• Recon24
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08-2022
Weet iemand hoe laat die pre-orders open gingen bij Wehkamp? Als ik mijn bevestiging mail terug kijk, dan had ik hem voor 8:50 afgelopen zaterdag als order staan.

• iaxe393
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 30-11 01:41
Jboy1991 schreef op woensdag 23 september 2020 @ 23:37:
Ik heb inderdaad een mail ontvangen. Alleen de mail bevestigd juist niets. Ze gaan hun best doen. Maar het kan dus ook betekenen dat ik (met mogelijk andere) buiten de boot vallen.

[...]

[...]
hmm ik kreeg een andere:
Je hebt onlangs een pre-order geplaatst voor de PS5. Helaas hebben we je bestelling moeten annuleren. Je kon door een fout van ons een pre-order plaatsen, terwijl we op dat moment niet meer konden leveren op de releasedatum. We snappen je teleurstelling en bieden onze excuses aan.

We storten je geld binnen twee werkdagen terug
Heb je deze bestelling al betaald, dan heb je het geld binnen twee werkdagen weer op je rekening staan. Heb je gekozen voor Achteraf betalen? Dan hoef je niks te doen.

Heb je nog vragen, neem dan gerust contact met ons op. We helpen je graag.

Met vriendelijke groet,

Wehkamp

• NeuroticaPills
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15:40
Godsamme, m’n Wehkamp zaterdagbestelling dus tóch definitief geannuleerd :( Mail is vanochtend heel vroeg verstuurd...
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/46bUia8Goq0VekXopFubuQau0Tw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ptVVX9OirzV97qCul0PflPHS.jpg?f=fotoalbum_large

• k1978
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23-12 19:38
Yup hier ook. Hoe kan dat nu. Daarvoor nog mail dat er een fout is gemaakt en geprobeerd wordt om het terug te zetten. Dit was dus teveel werk?

hehe wat een bedrijf.

• NeuroticaPills
Idd, óf het hoort bij de reset van alle bestellingen (de budgetgaming admin sprak over zoiets), en dat ze nu alle zaterdagbestelingen handmatig terug gaan zetten.. maar ik heb er weinig vertrouwen meer in. Jammer.
k1978 schreef op donderdag 24 september 2020 @ 05:57:
Yup hier ook. Hoe kan dat nu. Daarvoor nog mail dat er een fout is gemaakt en geprobeerd wordt om het terug te zetten. Dit was dus teveel werk?

hehe wat een bedrijf.

• k1978
NeuroticaPills schreef op donderdag 24 september 2020 @ 06:01:
Idd, óf het hoort bij de reset van alle bestellingen (de budgetgaming admin sprak over zoiets), en dat ze nu alle zaterdagbestelingen handmatig terug gaan zetten.. maar ik heb er weinig vertrouwen meer in. Jammer.

[...]
Hehe hier ook geen vertrouwen meer. Helaas.

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 15:36
Het is nog vroeg he,geef ze tijd.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

• Jboy1991
NeuroticaPills schreef op donderdag 24 september 2020 @ 05:47:
Godsamme, m’n Wehkamp zaterdagbestelling dus tóch definitief geannuleerd :( Mail is vanochtend heel vroeg verstuurd...
[Afbeelding]
Hier helaas ook... wat een amateurs

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 15:46
Hier ook definitief geannuleerd bij Wehkamp.

• Brogala
  • Registratie: Maart 2014
  • Niet online
Jeetje wat zit Wehcamp te kloten. Zouden ze van Sony gehoord te hebben gekregen dat ze minder PS5s krijgen of is het puur omdat ze per ongeluk alle orders hebben verwijderd? Dat zou toch niet zo lastig te zijn om weer te ongedaan te maken?

• ryderb
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08-02 12:47
Haha wow, wat een chaos bij Wehkamp. Niet te geloven

• Halfkakkende
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13:41

Halfkakkende

Vandring

Ik heb zo het vermoeden dat iedereen dit mailtje krijgt... Nog even afwachten dus.

MUZIEK!

• DeBaroN
Normaal hebben ze de voorraad aantallen altijd wel goed voor elkaar bij Wehkamp.

• Buddha_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 24-12 11:59
Zijn er al mensen met bevestigde annuleringen van een Amazon in het buitenland?

PSN: IXI_BUDDHA_IXI

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19:02

BM

Moderator Spielerij
Modbreak:Net weer een hele zwik berichten over een zwaar dubieuze website weggehaald.

Kunnen we afspreken dat als dat nog een keer gebeurd men er niet meer op gaat reageren, maar er simpelweg een Topic Report voor aanmaakt? We hadden er nu maar liefst 1, dat kunnen jullie vast beter ;)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• tovenaar1988
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 10-12 23:41
Vanamorgen 5:21 uur dezelfde mail gekregen over mijn bestelling die dinsdag 22e geplaatst is.
Mijn vertrouwen in wehkamp zit wel op een dieptepunt nu.

• tovenaar1988
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 10-12 23:41
Ik zie nu dat de sku verdwenen is op wehkamp. Heb de ps5 onder favorieten staan maar krijg enkel alleen nog een afbeelding.

• ThijsM
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19:44
Ook om 5:21 dezelfde mail van wehkamp gekregen

• koenvd90
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 21-06 08:48
Hier ook

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 19:57
Wehkamp order van zaterdag geannuleerd en ook terugbetaald😳. Duimen dat bol wel kan leveren.

• k1978
giantgiantus schreef op donderdag 24 september 2020 @ 07:38:
Wehkamp order van zaterdag geannuleerd en ook terugbetaald😳. Duimen dat bol wel kan leveren.
Ook geld al terug op rekening ? Dat betekend dus dat die vroege mail van deze ochtend geen fout is.

• giantgiantus
Ik kreeg om 6:53 dat het geld terugbetaald is. Deze e-mail volgde op de e-mail van 5:21 dat m’n order geannuleerd is. PS5 zaterdag besteld.

[ Voor 8% gewijzigd door giantgiantus op 24-09-2020 07:44 ]

• sinovenator
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19:37
Dit is allemaal een geautomatiseerd proces. Ze moeten echter vandaag de orders er weer opnieuw inzetten. Ik verwacht dat je vandaag gewoon opnieuw bericht krijgt met een nieuw betaalverzoek als die beschikbaar is voor je.
Gewoon een dag geduld hebben.
Geef ze de tijd om het op te lossen.

Ze hebben echt niet vannacht doorgewerkt en iedereen te gelijk deze mail gestuurd.

[ Voor 12% gewijzigd door sinovenator op 24-09-2020 07:48 ]

• NeuroticaPills
Ik sluit me aan bij het bericht van sinovenator hierboven.
Ik denk dat het interessant is om te ontdekken of er iemand zijn/haar Wehkamp preorder niet geannuleerd heeft gezien met die automatische mail van vanochtend. Ik vermoed ook dat vanwege de reset van het systeem het gehele product eruit is gehaald en daardoor de email van 5:21 vanochtend én de terugbetalingen allemaal automatisch gegaan zijn. Dat is ergens een heel slim automatisch proces, maar zeker verwarrend.

Dus; iemand van de zaterdagploeg van Wehkamp die de preorder nog wél heeft staan?? Ter inventarisatie :)

• DeBaroN
tovenaar1988 schreef op donderdag 24 september 2020 @ 07:19:
[...]

Vanamorgen 5:21 uur dezelfde mail gekregen over mijn bestelling die dinsdag 22e geplaatst is.
Mijn vertrouwen in wehkamp zit wel op een dieptepunt nu.
Je hebt nog meer slechte ervaringen met Wehkamp?. Of omdat alleen je PS5 niet doorgaat?
Normaal gesproken hebben ze het goed voor elkaar en een hele goede service naar mijn mening.

[ Voor 11% gewijzigd door DeBaroN op 24-09-2020 07:49 ]

• Schasbeele
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 12-03 20:44
Hier hetzelfde mailtje gehad vannacht. Ook is de PS5 pagina inmiddels ook offline gehaald bij Wehkamp.

• Rudoo
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17:00
misschien geven ze iedereen een nieuwe kans op pre-order

• Steven030
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08-12 22:13
Zelfde mail gehad om 05:21. Order geplaatst op zaterdag om 08:54.
Prutsbedrijf dat Wehkamp

• laurens700
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 04-08-2024
Rudoo schreef op donderdag 24 september 2020 @ 07:58:
misschien geven ze iedereen een nieuwe kans op pre-order
Dat zou wel lullig zijn voor de mensen die op zaterdag een pre-order hebben geplaatst.

Console id: Dr Stream | Playstation 5 | Xbox series X | LG 65 CX | Iphone 11 Pro 256 GB | AirPods Pro | MacBook Pro 16 inch

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Overigens had wehkamp ook vooraf gezegd geen preorders te doen.
Zou de bestelling van zaterdag dan toch ook een fout zijn geweest?

• D3NN1S
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Bij mij ook de order van zaterdag de 19e (8:48) geannuleerd!
Hoop echt dat ze met een oplossing komen en de mail van vanmorgen idd geautomatiseerd en fout is!

• koenvd90
M a r c o schreef op donderdag 24 september 2020 @ 08:04:
Overigens had wehkamp ook vooraf gezegd geen preorders te doen.
Zou de bestelling van zaterdag dan toch ook een fout zijn geweest?
Dit is gewoon weer heel tegenstrijdig. Ze zouden vandaag alles goed gaan zetten, om vervolgens in de nacht iedereen een mail te doen dat de order geannuleerd is? Alsof ze midden in de nacht besloten hebben om toch alles maar te annuleren.

Ze zouden een aantal orders niet door laten gaan, maar allemaal?

Ik neig toch weer naar een interne systeemfout. Misschien een stageloper een nachtdienst laten draaien die op het verkeerde knopje heeft gedrukt?

• giantgiantus
Ik heb twee e-mails gehad met een tussentijd van 1:30. Eerste annulering en tweede terugbetaling. Acht de kans klein dat het nog goed komt voor mij. Anderen wellicht meer geluk.

• D3NN1S
  • Niet online
NeuroticaPills schreef op donderdag 24 september 2020 @ 07:48:

Dus; iemand van de zaterdagploeg van Wehkamp die de preorder nog wél heeft staan?? Ter inventarisatie :)
Hier ben ik ook heel benieuwd naar. :Y

• sinovenator
koenvd90 schreef op donderdag 24 september 2020 @ 08:09:
[...]

Dit is gewoon weer heel tegenstrijdig. Ze zouden vandaag alles goed gaan zetten, om vervolgens in de nacht iedereen een mail te doen dat de order geannuleerd is? Alsof ze midden in de nacht besloten hebben om toch alles maar te annuleren.

Ze zouden een aantal orders niet door laten gaan, maar allemaal?

Ik neig toch weer naar een interne systeemfout. Misschien een stageloper een nachtdienst laten draaien die op het verkeerde knopje heeft gedrukt?
Ik was zaterdag nog gebeld door Wehkamp over mijn order en toen waren ze absoluut niet in paniek over de bestelde aantallen. Ik verwacht dus ook dat iedereen die zaterdag besteld had hier vandaag weer een nieuwe mogelijkheid voor krijgt.

• Steven030
Ik had trouwens met cc betaald, dat was gisteravond nog een reservering. Nu is het ineens definitief betaald. Ook weer tegenstrijdig

[ Voor 13% gewijzigd door Steven030 op 24-09-2020 08:18 ]

• N187
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 20-12 04:53
Is er een mogelijkheid om iemand van het Tweakers team navraag te laten doen bij Wehkamp, gezien de verwarrende situatie momenteel? We kunnen wel weer opnieuw afwachten, maar volgens mij horen zij de service in het woord klantenservice voor elkaar te hebben, toch? Ik hoor zelf niet bij de gedupeerde groep, maar leef wel mee. Wat een geklungel zeg, ik denk dat het beide partijen goed doet om eens heen en weer te communiceren, maar begrijp dat dat lastig is voor Wehkamp gezien de grote hoeveelheden..

Wellicht een artikeltje op tweakers over de huidige gang van zaken en navraag doen over hoe nu verder? Volgens mij gaat iedereen er nu vanuit dat het vandaag rechtgetrokken zou moeten worden, maar gezien het mailtje van omstreeks 5u, zijn dit weer andere signalen..

• koenvd90
sinovenator schreef op donderdag 24 september 2020 @ 08:16:
[...]

Ik was zaterdag nog gebeld door Wehkamp over mijn order en toen waren ze absoluut niet in paniek over de bestelde aantallen. Ik verwacht dus ook dat iedereen die zaterdag besteld had hier vandaag weer een nieuwe mogelijkheid voor krijgt.
Ik heb ze zaterdag ook gesproken, zeiden tegen mij hetzelfde. Zal wel extreem amateuristisch zijn dat ze weer zo'n gigantische fout maken als dit wederom berust op een niet bedoelde actie.

• sinovenator
koenvd90 schreef op donderdag 24 september 2020 @ 08:18:
[...]

Ik heb ze zaterdag ook gesproken, zeiden tegen mij hetzelfde. Zal wel extreem amateuristisch zijn dat ze weer zo'n gigantische fout maken als dit wederom berust op een niet bedoelde actie.
Snap je gevoel.
Zie mijn eerdere post. Dit is gewoon een geautomatiseerd proces bij een gecancelde order.

• koenvd90
sinovenator schreef op donderdag 24 september 2020 @ 08:20:
[...]

Snap je gevoel.
Zie mijn eerdere post. Dit is gewoon een geautomatiseerd proces bij een gecancelde order.
Hier neig ik ook naar. Maar hoop doet leven.

• Amaze86
Ze gaan al die orders invoeren van zaterdag en zijn pas vanavond ermee klaar...hadden ze er zoveel dan pfff

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

• koenvd90
Amaze86 schreef op donderdag 24 september 2020 @ 08:24:
Ze gaan al die orders invoeren van zaterdag en zijn pas vanavond ermee klaar...hadden ze er zoveel dan pfff
Heb je ze gesproken?

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-12 14:03

BaRF

bijna kerst

de artikelpagina is offline bij wehkamp :P

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

• Amaze86

• VinnieV
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 25-06 08:18
Iemand bekend met YourElektro.com? Ze zeggen nog voorraad te hebben qua pre ordering

Edit: forget it....scammers

[ Voor 15% gewijzigd door VinnieV op 24-09-2020 08:32 ]

PSN gamertag: H3nk13024

• koenvd90
VinnieV schreef op donderdag 24 september 2020 @ 08:30:
Iemand bekend met YourElektro.com? Ze zeggen nog voorraad te hebben qua pre ordering
Nog nooit van gehoord. Zal het niet riskeren voordat je grondig onderzoek doet

https://nl-be.trustpilot.com/review/yourelektro.com

https://www.kvk.nl/zoeken...6239&start=0&site=kvk2014

[ Voor 17% gewijzigd door koenvd90 op 24-09-2020 08:35 ]

• VinnieV
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 25-06 08:18
koenvd90 schreef op donderdag 24 september 2020 @ 08:31:
[...]

Nog nooit van gehoord. Zal het niet riskeren voordat je grondig onderzoek doet
Website combineren met review bij Google is genoeg: niet doen 8)7

PSN gamertag: H3nk13024

• laurens700

Kvk zoekt krijg je Thor Elektronica B.V.

Console id: Dr Stream | Playstation 5 | Xbox series X | LG 65 CX | Iphone 11 Pro 256 GB | AirPods Pro | MacBook Pro 16 inch

• Naxul
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 25-12 13:23

En de productinformatie op de pagina lijkt veel op die van Bol.

• Flghter1982
  • Laatst online: 03-04 10:06
goeiemorgen allemaal. daar gaan we weer. nieuwe ronde nieuwe kansen. veel geluk allemaal al verwacht ik vandaag zelf weinig aktie. ;)

• sinovenator

Kijk naar telefoon nummer met landnummer 0030. Griekenland

• Amaze86
Stond op op budgetgaming
Nee, alles is (per ongeluk) geannuleerd en die van zaterdag konden wel verkocht worden, die worden opnieuw ingevoerd.

Artikel is offline omdat de orders opnieuw worden ingevoerd.

• D3NN1S
  • Niet online
Maaaruh iemand al gebeld met Wehkamp toevallig?

• laurens700

Ik zou zeggen hou het lekker bij de bekende winkels o.a bol, coolblue, wehkamp, intertoys, mediamarkt, Amazon, Gamemania, Nedgame en struin dan niet af op andere shops die er shabby uitzien.

• CRpt3r55
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23-12 23:37
Heeft iemand de directe link naar de PS5 op wehkamp? mijn price tracker is hem kwijt :/

Etuuuuuh!

• Niek_1981
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10-11 13:38

Niek_1981

Think Different.

CRpt3r55 schreef op donderdag 24 september 2020 @ 08:46:
Heeft iemand de directe link naar de PS5 op wehkamp? mijn price tracker is hem kwijt :/
Is er niet meer, is offline gehaald.

Een vrouw is een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren, wordt nat zonder dat het regent, zuigt zonder stroom en ze kan een man laten komen zonder dat ze roept.

• Schasbeele
CRpt3r55 schreef op donderdag 24 september 2020 @ 08:46:
Ze hebben het artikel offline gehaald om vandaag rustig de orders van zaterdag terug te kunnen zetten (bron: admin van budgetgaming.nl die kennelijk contacten heeft bij Wehkamp intern)

• RedNas74
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11:04
Net ook mail gehad van Wehkamp. Ik heb zaterdagochtend besteld. Wat een stelletje daar. Hopelijk gaan ze ze nog handmatig herstellen, anders weet ik wel waar ik nooit meer wat koop. :|

[ Voor 73% gewijzigd door RedNas74 op 24-09-2020 09:01 ]

• AapBart
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Mail ook gehad, op de website van wehkamp staat het artikel nog gewoon in mijn bestellingen en met de datum 19 september 2020 erbij.

Geef de beste mensen even de tijd om alles goed recht te trekken..

• cold_as_ijs
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 26-12 23:19
Ik hoop voor alle zaterdag bestellers dat het helemaal gaat goed komen, persoonlijk heb ik mijn bedenkingen. Maar mijn order van maandag is dan ook gecancelled dus ben minder positief over Wehkamp :+ .

dit stond in het andere topic overigens. Ben bang dat dit dadelijk ook voor Wehkamp geld.
In Duitsland worden honderden PS5-bestellingen geannuleerd, omdat de verkopers meer PS5s verkocht hebben dan Sony Duitsland ter beschikking heeft gesteld.
Een selectie van de verkopers: Conrad Electronic, Otto.de en Cyberport.de.

• BekSide
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 26-12 13:29
Schasbeele schreef op donderdag 24 september 2020 @ 08:48:
[...]

Ze hebben het artikel offline gehaald om vandaag rustig de orders van zaterdag terug te kunnen zetten (bron: admin van budgetgaming.nl die kennelijk contacten heeft bij Wehkamp intern)
Dit is natuurlijk allemaal geweldig, maar is het voor een bedrijf zo lastig om deze info dan even via twitter/mail/site te delen?

Overigens mijn bestelde XBOX series X is ineens ook ''niet meer leverbaar'' en staat op wordt niet geleverd.

• Steven030
BekSide schreef op donderdag 24 september 2020 @ 09:06:
[...]

Dit is natuurlijk allemaal geweldig, maar is het voor een bedrijf zo lastig om deze info dan even via twitter/mail/site te delen?

Overigens mijn bestelde XBOX series X is ineens ook ''niet meer leverbaar'' en staat op wordt niet geleverd.
Precies hetzelfde bij mij. Zowel XSX als PS5 staat op “wordt niet geleverd”. Allebei betaald, een met cc en ander met iDeal. Bij allebei is er ook geen annuleer-knop terwijl ik eigenlijk alvast het geld van de XSX terug zou willen hebben. Ze maken er een potje van daar

[ Voor 15% gewijzigd door Steven030 op 24-09-2020 09:16 ]

• Schasbeele
Steven030 schreef op donderdag 24 september 2020 @ 09:11:
[...]

Precies hetzelfde bij mij. Zowel XSX als PS5 staat op “wordt niet geleverd”. Allebei betaald
Die stagiaire met de nachtdienst zal wel bij de hele categorie gameconsoles op 'annuleren' hebben gedrukt _O-

• Exxus
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-10 08:55
Schasbeele schreef op donderdag 24 september 2020 @ 09:15:
[...]

Die stagiaire met de nachtdienst zal wel bij de hele categorie gameconsoles op 'annuleren' hebben gedrukt _O-
Das de stagiair die ook de PS5 weer open heeft gezet en de die vervolgens alles inclusief de zaterdag bestellingen heeft geannuleerd?

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Steven030 schreef op donderdag 24 september 2020 @ 09:11:
[...]

Precies hetzelfde bij mij. Zowel XSX als PS5 staat op “wordt niet geleverd”. Allebei betaald, een met cc en ander met iDeal. Bij allebei is er ook geen annuleer-knop terwijl ik eigenlijk alvast het geld van de XSX terug zou willen hebben. Ze maken er een potje van daar
wow man, dat zuigt echt zeg! Hopelijk lukt het nog om ergens een of beiden te bestellen voor die datums.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

• Daniel221
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 13-10 06:31
Exxus schreef op donderdag 24 september 2020 @ 09:17:
[...]

Das de stagiair die ook de PS5 weer open heeft gezet en de die vervolgens alles inclusief de zaterdag bestellingen heeft geannuleerd?
Dat was* die stagiaire jaa... :+
Wehkamp zal ze handen vol hebben aan alle telefoontjes vandaag gok ik zomaar.

• cold_as_ijs
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 26-12 23:19
Gelukkig discrimineren ze niet op consoles ..... man als XBOX nu ook al gecanceled wordt dan vraag ik me serieus af wat ze daar doen bij Wehkamp. Zijn ze gewoon een backup aan het terugzetten. Alles op dinsdag besteld is gone...

• Kalder
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11-06-2023

🎶 Gets a little messy in heaven 🎶

• Steven030
ArthurMorgan schreef op donderdag 24 september 2020 @ 09:17:
[...]

wow man, dat zuigt echt zeg! Hopelijk lukt het nog om ergens een of beiden te bestellen voor die datums.
Thanks! Gelukkig heb ik voor allebei een back-up bestelling. En nu blijkt maar weer eens waarom dat helaas nodig is

• Alwayshappyz
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 26-11 13:51
Ik ben mijn PS5 pre order kwijt. Iemand bij Amazon NL had hem per ongeluk geannuleerd. Hij is nu niet meer beschikbaar. Ik moest de site maar in de gaten houden of er nog iets beschikbaar komt. Cadeau kaart van Amazon ontvangen twv 10 euro. Wauw. Baal flink. Had gemaild met betrekking tot een creditcard vraag. Kreeg ik vervolgens dus te horen dat de order succesvol was geannuleerd 😒

• spinnenman
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 02-01 16:31

spinnenman

Ik doe het morgen wel

Alwayshappyz schreef op donderdag 24 september 2020 @ 09:26:
Ik ben mijn PS5 pre order kwijt. Iemand bij Amazon NL had hem per ongeluk geannuleerd. Hij is nu niet meer beschikbaar. Ik moest de site maar in de gaten houden of er nog iets beschikbaar komt. Cadeau kaart van Amazon ontvangen twv 10 euro. Wauw. Baal flink. Had gemaild met betrekking tot een creditcard vraag. Kreeg ik vervolgens dus te horen dat de order succesvol was geannuleerd 😒
Ik kan bijna niet geloven dat zoiets per ongeluk gebeurd..

• Tim14ww
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 13-08 09:55
Misschien een unpopulair opinion, maar dit is nu al de derde of vierde keer dat iemand zijn pre-order kwijt raakt door contact opnemen ivm vragen rondom betaling, levering of wat dan ook. Waarom doe je dat dan ook? Je weet dat er bij die klantenservice nu eenmaal niet de mensen werken die het dichtste op het vuur zitten en het heel eerlijk gezegd waarschijnlijk ook aan hun reet kan roesten of jij je pre-order krijgt of niet.

Als je succesvol besteld hebt, laat je order dan lekker staan en laat de klantenservice lekker met rust. Als er iets mist kwa betaling of whatever nemen ze wel contact op met jóu.

• Alwayshappyz
spinnenman schreef op donderdag 24 september 2020 @ 09:28:
[...]

Ik kan bijna niet geloven dat zoiets per ongeluk gebeurd..
Geen idee wat er precies fout is gegaan en of het echt per ongeluk was, maar ik baal flink. Uiteindelijk vermaak ik me echt wel met de consoles die we nu hebben staan tot volgend jaar, maar ik keek er echt naar uit.

• Gusev
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18:43
De dual charger is te bestellen bij BCC voor €29,99 dus dezelfde prijs als bij bol.com destijds. Mediamarkt is die volgens mij €39,99:

https://www.bcc.nl/comput...e-charging-station/293460

• Halfkakkende
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13:41

Halfkakkende

Vandring

Gusev schreef op donderdag 24 september 2020 @ 09:33:
De dual charger is te bestellen bij BCC voor €29,99 dus dezelfde prijs als bij bol.com destijds. Mediamarkt is die volgens mij €39,99:

Top, thanks, daar had ik laatst nog een vraag over gesteld in het andere topic. Toen was hij overal niet beschikbaar.

MUZIEK!

• Naxul
  • Laatst online: 25-12 13:23

Thanks, besteld!

• Mitssz
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 22-12 19:46

thnx, besteld

Yamaha R6 RJ15 2008 | Yamaha XJ6 Diversion 2011 | Honda MSX125 Grom 2018 | Kia Ceed SW PHEV 2024

• xavier!
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13-01 13:11

Thnx man 👍🏼

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 26-12 15:55
Tim14ww schreef op donderdag 24 september 2020 @ 09:31:
Misschien een unpopulair opinion, maar dit is nu al de derde of vierde keer dat iemand zijn pre-order kwijt raakt door contact opnemen ivm vragen rondom betaling, levering of wat dan ook. Waarom doe je dat dan ook? Je weet dat er bij die klantenservice nu eenmaal niet de mensen werken die het dichtste op het vuur zitten en het heel eerlijk gezegd waarschijnlijk ook aan hun reet kan roesten of jij je pre-order krijgt of niet.

Als je succesvol besteld hebt, laat je order dan lekker staan en laat de klantenservice lekker met rust. Als er iets mist kwa betaling of whatever nemen ze wel contact op met jóu.
Sinds wanneer is contact opnemen met klantenservice automatisch annuleren? Je moet prima contact kunnen leggen met vragen. Afgezien daarvan, laten we de mensen die gebeld hebben niet de zwarte bal toespelen. Daarbij ook de klantenservicemedewerkers ontzien. We kennen hun systemen niet, dus ook niet hoe snel en makkelijk zo'n fout gemaakt is.

Laten we verder ook niet teveel daarin blijven hangen. Je kunt een review achterlaten op https://tweakers.net/shopreview/

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

• cronixx
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-11 18:32

cronixx

krieuw

Thanks! Toch maar meegepikt voor 10tje minder dan verwacht! :9

• Daniel221

Scherp! Was vanochtend ook nog aan het zoeken, kwam hem toen alleen nog tegen bij de MM.
Gelijk besteld d:)b

• spinnenman

spinnenman

Ik doe het morgen wel

Inmiddels heb ik een controller + headset besteld bij Bol.com en een dual charger bij BCC, maar nog niet eens een ps5 |:(

• Tim14ww
Geronimous schreef op donderdag 24 september 2020 @ 09:40:
[...]

Sinds wanneer is contact opnemen met klantenservice automatisch annuleren? Je moet prima contact kunnen leggen met vragen. Afgezien daarvan, laten we de mensen die gebeld hebben niet de zwarte bal toespelen. Daarbij ook de klantenservicemedewerkers ontzien. We kennen hun systemen niet, dus ook niet hoe snel en makkelijk zo'n fout gemaakt is.

Laten we verder ook niet teveel daarin blijven hangen. Je kunt een review achterlaten op https://tweakers.net/shopreview/
Dat is niet het geval natuurlijk, maar zowel bij de Xbox one X en PS4 was het ook al gedoe als je eindelijk een bestelling had geplaatst en daarna dingen wilde veranderen/vragen had over je bestelling waarna die geannuleerd werden. Het is ook om niemand af te vallen, maar meer: laat lekker hangen. Als je een pre-order hebt kunnen doen komt 'ie echt wel in november. Of niet, dan hoor je dat de komende weken ook vanzelf. Waarom zou je het risico lopen?

• Mesque
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 19:44
Voor die prijs eigenlijk wel een goed idee. Neem aan dat je die gewoon met een stekker in het stopcontact steekt?

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 26-12 15:55
Tim14ww schreef op donderdag 24 september 2020 @ 09:42:
[...]

Dat is niet het geval natuurlijk, maar zowel bij de Xbox one X en PS4 was het ook al gedoe als je eindelijk een bestelling had geplaatst en daarna dingen wilde veranderen/vragen had over je bestelling waarna die geannuleerd werden. Het is ook om niemand af te vallen, maar meer: laat lekker hangen. Als je een pre-order hebt kunnen doen komt 'ie echt wel op 10 november. Of niet, dan hoor je dat de komende weken ook vanzelf. Waarom zou je het risico lopen?
Daar geef ik je wel gelijk in, ik ga dat risico ook niet lopen :P

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

• Daniel221
Mesque schreef op donderdag 24 september 2020 @ 09:42:
Voor die prijs eigenlijk wel een goed idee. Neem aan dat je die gewoon met een stekker in het stopcontact steekt?
Klopt. Net zoals bij de charging station voor de PS4.

• Mitssz
spinnenman schreef op donderdag 24 september 2020 @ 09:42:
Inmiddels heb ik een controller + headset besteld bij Bol.com en een dual charger bij BCC, maar nog niet eens een ps5 |:(
Ik heb exact hetzelfde :+

Yamaha R6 RJ15 2008 | Yamaha XJ6 Diversion 2011 | Honda MSX125 Grom 2018 | Kia Ceed SW PHEV 2024

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 25-12 20:54
Ze hebben waarschijnlijk je creditcard proberen te chargen. Waarschijnijk na een bounce meteen geannuleerd.

• spinnenman

spinnenman

Ik doe het morgen wel

En ook 24/7 ready voor de volgende pre-order mogenlijkheid? :+ :O

• Tim14ww
Silversin schreef op donderdag 24 september 2020 @ 09:44:
[...]

Ze hebben waarschijnlijk je creditcard proberen te chargen. Waarschijnijk na een bounce meteen geannuleerd.
Dat is onzin, in het geval dat ze je niet kunnen chargen krijg je 3 dagen om je betaalmethode bij te werken bij Amazon.

• Flghter1982
  • Laatst online: 03-04 10:06
ik had gister hetzelfde met de Mediamarkt in NL. ook door een fout van medewerker perongeluk ge-annuleerd. i feel your pain. ze kwamen bij MM echter wel met een 30 euro giftcard ter compensatie. maar dat verzacht niet kan ik je vertellen :)

• D. Ninjai
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 19:12

Thanks! Ik heb zoiets nog nooit gebruikt voor de PS4 maar het is toch wel erg handig om er geen omkijken meer naar te hebben of ie wel of niet vol is.

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 25-12 20:54
Tim14ww schreef op donderdag 24 september 2020 @ 09:45:
[...]

Dat is onzin, in het geval dat ze je niet kunnen chargen krijg je 3 dagen om je betaalmethode bij te werken bij Amazon.
Deze tweaker heeft een nieuwe creditcard gekregen die nog geactiveerd moest worden. Denk dat er meer aan de hand is.

• Mitssz
spinnenman schreef op donderdag 24 september 2020 @ 09:45:
[...]

En ook 24/7 ready voor de volgende pre-order mogenlijkheid? :+ :O
correct :9

Er staat bij de dock wel levertijd onbekend, ben benieuwd of hij wel komt de 19e..

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 19:30

Nitai

Live the life you love.

D. Ninjai schreef op donderdag 24 september 2020 @ 09:50:
[...]

Thanks! Ik heb zoiets nog nooit gebruikt voor de PS4 maar het is toch wel erg handig om er geen omkijken meer naar te hebben of ie wel of niet vol is.
Ik heb er nu ook een no-name van Amazon.de voor m'n PS4. Werkt perfect, geen gehannes met kabels e.d.
Als je klaar bent met spelen even erop leggen.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

• Alwayshappyz
Silversin schreef op donderdag 24 september 2020 @ 09:44:
[...]

Dat speelde niet eens mee. Niks gebounced. Man had nieuwe CC geactiveerd (van Rabo) nadat we hadden gekeken op de oude of we al gecharged waren voor de PS5. Was niet het geval, dus snel geactiveerd, aangepast bij bestelling, maar kreeg wat errors. Toen chat gestart. Zodat ze het handmatig konden doen. Toen kreeg ik dus direct een reactie dat de order succesvol geannuleerd was. Ze zei later dat ze afgeleid was met een andere chat. Hoop excuses, maar ze kon het niet terug draaien.
Pagina: 1 ... 19 ... 559 Laatste

Let op:
Om dit topic leesbaar te houden:

• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen

Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen?
Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord