Gelukkig maarTwixie schreef op woensdag 18 november 2020 @ 06:46:
WTF dit topic... 600 nieuwe posts sinds ik om 0u15 ging slapen.![]()
Gelukkig is status van mijn MM.be bestelling geüpdatet dat hij klaargemaakt wordt voor verzending en moet ik hier niet langer in de gaten houden.
Mag ik met jou ruilen?Twixie schreef op woensdag 18 november 2020 @ 06:46:
WTF dit topic... 600 nieuwe posts sinds ik om 0u15 ging slapen.![]()
Gelukkig is status van mijn MM.be bestelling geüpdatet dat hij klaargemaakt wordt voor verzending en moet ik hier niet langer in de gaten houden.
- Creating more joy for people who interact with our digital world
Iemand al iets over zijn order bij bol gehoord?
Amazon.de
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/ptw0hxVxMxIfAbU8H0BAwSZ4.jpg?f=user_large)
Ik klik vandaag wel even mee voor een van jullie
Wie weet lukt het.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/ptw0hxVxMxIfAbU8H0BAwSZ4.jpg?f=user_large)
Ik klik vandaag wel even mee voor een van jullie
@RoelZ Dawn duurt wel lang bij BCC he xD
Even geprobeerd om met een alt account in een andere browser iets heel anders te bestellen bij BCC, er komt geen beweging meer in. Huilen dit.
@Jackal85 bij mij werkt bcc wel alleen duurt lang over laden
Ja kom je gewoon het bestelproces door als je een heel ander item in je mand doet?SnowSander schreef op woensdag 18 november 2020 @ 06:49:
Same, maar belooft niet veel voor als ze er nog lang over gaan doenSnowSander schreef op woensdag 18 november 2020 @ 06:49:
Ik wel, duurt wel 5 minuten ofzo om iets te ladenJackal85 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 06:50:
[...]
Ja kom je gewoon het bestelproces door als je een heel ander item in je mand doet?
Verwijderd
Geen matches
Hoop dat ze het toch echt tussen 7-9 open gaan gooien. Vraag me ook af waarom je het überhaupt later live zou zetten..
ja zou wel mooi zijn rond die tijd
Gewoon 7 uur joh. Mooie tijd.Verwijderd schreef op woensdag 18 november 2020 @ 06:53:
Hoop dat ze het toch echt tussen 7-9 open gaan gooien. Vraag me ook af waarom je het überhaupt later live zou zetten..
Jaja wat komt als eerste op, de zon of de BCC preorder?
omdat degene verantwoordelijk voor de site / content dan nog niet aan het werk isVerwijderd schreef op woensdag 18 november 2020 @ 06:53:
Dan is het aankomen op het werk tussen 9 en 10, even lachen om iedereen die sinds gister zo hard heeft zitten f5-en dat de site het begaf, bakkie koffie pakken, even alle stats checken en dan rond 11 u ofzo eens kijken of het online gooien al zin heeft.
pow3rran9er schreef op woensdag 18 november 2020 @ 06:55:
Jaja wat komt als eerste op, de zon of de BCC order?
bCC zou mooi zijn als die eerder komt
Ik vermoed de zon. Maar het is een hele moeilijke vraag.pow3rran9er schreef op woensdag 18 november 2020 @ 06:55:
Jaja wat komt als eerste op, de zon of de BCC preorder?
🎶 Gets a little messy in heaven 🎶
Verwijderd
Matched: nl
Of ze plannen het gewoon in in het systeem. Veel van deze grotere websystemen zetten items ook live op vaste tijden, meestal rond 8 of 9 om dat de klantenservice dan ook beschikbaar is voor eventuele meldingen en vragen.iaxe393 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 06:55:
[...]
omdat degene verantwoordelijk voor de site / content dan nog niet aan het werk is
Dan is het aankomen op het werk tussen 9 en 10, even lachen om iedereen die sinds gister zo hard heeft zitten f5-en dat de site het begaf, bakkie koffie pakken, even alle stats checken en dan rond 11 u ofzo eens kijken of het online gooien al zin heeft.
@mly laten we het hopen dat het rond die tijd komt
Verwijderd
Matched: nl
Denk van niet. Ongeacht welk product je in de tussentijd via de website probeert te bestellen zul je last hebben van de drukte, in zoverre dat je niet eens een bestelling kan plaatsen.iaxe393 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 06:55:
[...]
omdat degene verantwoordelijk voor de site / content dan nog niet aan het werk is
Hmmm kan ik nu even een half uurtje hardlopen of niet..
Lekker zeg! Hier nog niets. Was er ook op 17 september vroeg bijchijio91 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 06:35:
Amazon klanten die er vroeg bij waren.. We zijn er bijna![Afbeelding]
@cronixx Bij jou al beweging?
[ Voor 3% gewijzigd door Steven030 op 18-11-2020 07:00 ]
Aangezien ze zelf op twitter geen enkel idee hadden wanneer het zou beginnen ben ik er vanuit gegaan dat plannen al lang niet meer op de planning stond.Verwijderd schreef op woensdag 18 november 2020 @ 06:58:
[...]
Of ze plannen het gewoon in in het systeem. Veel van deze grotere websystemen zetten items ook live op vaste tijden, meestal rond 8 of 9 om dat de klantenservice dan ook beschikbaar is voor eventuele meldingen en vragen.
Tuurlijk...ryderb schreef op woensdag 18 november 2020 @ 06:59:
Hmmm kan ik nu even een half uurtje hardlopen of niet..
Verwijderd
Geen matches
Natuurlijk zeggen ze dat.pow3rran9er schreef op woensdag 18 november 2020 @ 07:00:
[...]
Aangezien ze zelf op twitter geen enkel idee hadden wanneer het zou beginnen ben ik er vanuit gegaan dat plannen al lang niet meer op de planning stond.
Verwijderd
Geen matches
Wanneer zij een tijdstip communiceren weet je wat er gaat gebeuren...pow3rran9er schreef op woensdag 18 november 2020 @ 07:00:
[...]
Aangezien ze zelf op twitter geen enkel idee hadden wanneer het zou beginnen ben ik er vanuit gegaan dat plannen al lang niet meer op de planning stond.
Iemand die de SKU van de PS5 weet bij BCC?
Verwijderd
Geen matches
287475TrueGamer schreef op woensdag 18 november 2020 @ 07:01:
Shiiiit, niks om 7 uur dus bij BCC 😂
287475TrueGamer schreef op woensdag 18 november 2020 @ 07:01:
Klopt maar met dit soort dingen moet je gewoon iemand standby hebben staan voor het geval dat het fout gaat. Al is het alleen maar even om de stock bij te werken als het fout gaat. Ze weten inmiddels wat dit voor gezeik oplevert.Verwijderd schreef op woensdag 18 november 2020 @ 06:58:
[...]
Of ze plannen het gewoon in in het systeem. Veel van deze grotere websystemen zetten items ook live op vaste tijden, meestal rond 8 of 9 om dat de klantenservice dan ook beschikbaar is voor eventuele meldingen en vragen.
En als iets mij geleerd heeft van het werken bij meerdere concurrenten van ze, is dat niemand een fuck geeft om daar snachts te zitten voor dat loontje. Dan is het 'doe het maar tijdens werktijd'
Staat overigens in de URL van de pagina.TrueGamer schreef op woensdag 18 november 2020 @ 07:01:
Verwijderd
Geen matches
Even automatisch laten posten midden in de nacht en dan heel je boel plat tot ‘s morgensvroeg en een hoop geween aan de telefoon om stipt 8u.
Tuurlijk doen ze dit tussen de kantooruren.
Tuurlijk doen ze dit tussen de kantooruren.
Jammer, dit topic begint ook weer sneller te lopen.
Was gezellig nachtbrakers, tijd om in de massa te verdwijnen
Mensen die naar bed gaan en een wekker zetten...Verwijderd schreef op woensdag 18 november 2020 @ 07:00:
[...]
Wanneer zij een tijdstip communiceren weet je wat er gaat gebeuren...
Djores schreef op woensdag 18 november 2020 @ 07:02:
Nee, creditcard ook nog niet belast.SAMDERETRIEVER schreef op woensdag 18 november 2020 @ 06:47:
Iemand al iets over zijn order bij bol gehoord?
Wtf, 1.000 posts vannacht en er is blijkbaar niet eens iets gebeurd.... Waarom niet wat berichten als er daadwerkelijk wat gebeurd, dan hebben de mensen er wat aan
En wat heb jij zojuist gedaan?Steven030 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 07:05:
Wtf, 1.000 posts vannacht en er is blijkbaar niet eens iets gebeurd.... Waarom niet wat berichten als er daadwerkelijk wat gebeurd, dan hebben de mensen er wat aan
Euh.. omdat we er zelf met tientallen mensen wat aan hadden?Steven030 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 07:05:
Verwijderd
Geen matches
Tsja, ik ben zelf wel naar bed gegaan nadat ik rond 12 uur nog geen vordering zag. Daarentegen denk ik dat als je het communiceert als 'rond 9 uur gaat 'lie live', dan weet je zeker dat de website rond die tijd volledig plat ligt. Het valt me nu nog alles mee en denk oprecht dat de kans nu groter is om er eentje te krijgen als je er gewoon bovenop blijft zitten.iaxe393 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 07:02:
[...]
Mensen die naar bed gaan en een wekker zetten...
nu ineens pas sneller? sinds gister zijn er ineens 100 pagina's bij gekomen lol. GEEN GRAPDjores schreef op woensdag 18 november 2020 @ 07:02:
[ Voor 3% gewijzigd door Kalder op 18-11-2020 07:11 ]
Steven030 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 07:05:
Ik heb tenminste nog lekker gedroomd.MoldyInko schreef op woensdag 18 november 2020 @ 03:53:
Met droge rode ogen net wakker, BCC gecheckt. Niks.
Moeilijk, moeilijk. Doorslapen of niet.
Toch maar even in dromenland een Playstation 5 uit een fysiek rekje laten pakken door een chick in een veel te korte kleding.
[ Voor 35% gewijzigd door MoldyInko op 18-11-2020 07:07 ]
Ga lekker zelf er voor zitten..Steven030 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 07:05:
Misschien zijn er mensen die gewoon wat meer moeite willen doen ipv op een zilveren dienblad bediend willen worden?Steven030 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 07:05:
Gewoon niks zeggen jijSteven030 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 07:05:
Thanks probeerde hem via Inspect elements in mijn winkelwagen te krijgen maar is me nog niet gelukt
Ik kom niet meer op de levering pagina van BCC
[ Voor 3% gewijzigd door Evair op 18-11-2020 07:08 ]
En ze zijn weer plat..
Ik heb geen track and trace ontvangenStatz87 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 06:28:
[...]
Ik denk dat die net als ik gister een track en trace code heeft ontvangen.
Ohneeeee... help
Maar ik heb een online bestelling en bevestiging.. en ze hebben gezegd alle online orders worden geleverd volgens afspraak
Volgens DHL is hij al in mijn regio en wordt hij vanavond bezorgd. Ben erg benieuwd of dat zo is.Kyhfin schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 22:26:
Mooi ik heb mijn trackingcode via amazon.de. Eerste stap in de goede richting
Lukt mij wel hoor, gewoon 3x die code invullen (2x op knop, 1x op code element eronder) en als je winkelmand dan leeg is gaat ie er zo in. Als je al een item hebt niet.TrueGamer schreef op woensdag 18 november 2020 @ 07:07:
[...]
[...]
Thanks probeerde hem via Inspect elements in mijn winkelwagen te krijgen maar is me nog niet gelukt
Site gaat toch wel plat ongeacht het tijdstip, nu al helemaal omdat iedereen er meteen bovenop duikt. De enige die het redelijk goed heeft gedaan is Bol, 20 minuten tot een half uur kunnen bestellen zonder problemen.Verwijderd schreef op woensdag 18 november 2020 @ 07:06:
[...]
Tsja, ik ben zelf wel naar bed gegaan nadat ik rond 12 uur nog geen vordering zag. Daarentegen denk ik dat als je het communiceert als 'rond 9 uur gaat 'lie live', dan weet je zeker dat de website rond die tijd volledig plat ligt. Het valt me nu nog alles mee en denk oprecht dat de kans nu groter is om er eentje te krijgen als je er gewoon bovenop blijft zitten.
En MM lukte ook nog wel. De rest ging gewoon plat.
Je kunt nog de hele dag een T&T code krijgen, soms krijg je de code pas de nacht ervoor.Finalchaos schreef op woensdag 18 november 2020 @ 07:08:
[...]
Ik heb geen track and trace ontvangen
Ohneeeee... help
Maar ik heb een online bestelling en bevestiging.. en ze hebben gezegd alle online orders worden geleverd volgens afspraak
OjeeFinalchaos schreef op woensdag 18 november 2020 @ 07:08:
[...]
Ik heb geen track and trace ontvangen
Ohneeeee... help
Ben er weer doorheen, er is vooruitgang
Na de edit op de knop klikken lijkt mij, maar dan komt gewoon het weergegeven product in mijn winkelmandje?oliviertjuhh schreef op woensdag 18 november 2020 @ 04:24:
rechts klikken op de groene knop op een andere product pagina ==> Inspecteren
dan rechtsklikken op t deel wat oplicht in je inspector en dan edit as html, als ik t edit zonder dit dan doet ie moeilijk.
dan de onderste sku code aanpassen naar t product nummer wat je wilt, staan in comment hierboven. dan in je winkel wagen doen, wsl geeft hij aan dat je dat andere product hebt toegevoegd aan je winkelwagen, maar niets is minder waar. je hebt zojuist een ps5 console in je winkelwagen gezet
als ik BCC was zou ik lekker communiceren dat de ps5 uitverkocht is. Die site elke x down kost klauwen vol geld aan klanten die andere dingen willen kopen.
voor die 60 eur marge op dat ding (in de btw) doe je het zegmaar ook niet
Ja, lukt mij igg wel zo.Frank76NL schreef op woensdag 18 november 2020 @ 07:12:
[...]
Na de edit op de knop klikken lijkt mij, maar dan komt gewoon het weergegeven product in mijn winkelmandje?
Weet niet welke browser je probeert, maar bij mij werkte het niet in Safari. In Firefox wel (zelfde methode gehanteerd!). Misschien ff andere browser proberen dus.Frank76NL schreef op woensdag 18 november 2020 @ 07:12:
[...]
Na de edit op de knop klikken lijkt mij, maar dan komt gewoon het weergegeven product in mijn winkelmandje?
Lukt mij in chrome & firefox.TakumiFujiwara schreef op woensdag 18 november 2020 @ 07:13:
[...]
Weet niet welke browser je probeert, maar bij mij werkte het niet in Safari. In Firefox wel (zelfde methode gehanteerd!). Misschien ff andere browser proberen dus.
Als het nou gewoon beter gecommuniceerd was, dus vanuit fabrikant maar ook de leverancier dan had je dit probleem niet.iaxe393 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 07:12:
als ik BCC was zou ik lekker communiceren dat de ps5 uitverkocht is. Die site elke x down kost klauwen vol geld aan klanten die andere dingen willen kopen.
Ik denk dat het wat te simpel gezegd is maar misschien wordt het eens tijd om andere aanpak in preorders te denken dan alleen klanten op de kast te jagen om massaal een product te kopen waarvan je weet dat de website het niet aan kan.
Tot zover de last minute communicatie.
Top! Ga ik het vast in Internet Explorer proberen, je hoort morgen van me!
Site lijkt gek genoeg sneller te worden! Servers worden wakker
..
Verwijderd
Geen matches
Tot dusver gaat het nog goed. Is nu 7:12 en duurt bij mij zo'n 12 sec om de pagina te verversen. In de tussentijd heb ik wel eens een gezien dat de pagina een storing afgaf maar dat duurde nooit langer dan een minuut. In theorie hadden ze sinds 12 uur ieder moment open kunnen gooien, en door het exacte tijdstip niet te communiceren is de 'schade' op dit moment nog beperkt.Segafreak83 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 07:09:
[...]
Site gaat toch wel plat ongeacht het tijdstip, nu al helemaal omdat iedereen er meteen bovenop duikt. De enige die het redelijk goed heeft gedaan is Bol, 20 minuten tot een half uur kunnen bestellen zonder problemen.
En MM lukte ook nog wel. De rest ging gewoon plat.
Ik hoop het... je kan je voorstellen.. ik maak me zorgen nu hoor..Kalder schreef op woensdag 18 november 2020 @ 07:10:
[...]
Je kunt nog de hele dag een T&T code krijgen, soms krijg je de code pas de nacht ervoor.
Ik hoop dat je gelijk hebt tweakie ♡
Heb me er zo op verheugd ♡
Heeft iemand ook de productcode van de digital?
API lijkt ook weer sneller. (En dat is handig want dan hoef ik de pagina niet te verversen..)Verwijderd schreef op woensdag 18 november 2020 @ 07:16:
[...]
Tot dusver gaat het nog goed. Is nu 7:12 en duurt bij mij zo'n 12 sec om de pagina te verversen. In de tussentijd heb ik wel eens een gezien dat de pagina een storing afgaf maar dat duurde nooit langer dan een minuut. In theorie hadden ze sinds 12 uur ieder moment open kunnen gooien, en door het exacte tijdstip niet te communiceren is de 'schade' op dit moment nog beperkt.
292649 (staat in de URL)Avex schreef op woensdag 18 november 2020 @ 07:17:
Heeft iemand ook de productcode van de digital?
Heb eigenlijk zowieso weinig gehoord van mede tweakies met intertoys bestelling..
Misschien zijn die er niet zoveel..
Waar zijn jullie toch allemaal lieve intertoys mede tweakies? ♡
Wou het al net zeggen, zelfs s'nachts waren deze soms trager. Of iedereen is zijn boterhammen aan het smeren of ze zijn beter voorbereid dan we dachtenJefson schreef op woensdag 18 november 2020 @ 07:15:
Site lijkt gek genoeg sneller te worden! Servers worden wakker..
De manier van aanpak is ook extreem slecht, als mijn personeel dit zou doen zou daar echt nog wel een meeting over komen.MoldyInko schreef op woensdag 18 november 2020 @ 07:15:
[...]
Als het nou gewoon beter gecommuniceerd was, dus vanuit fabrikant maar ook de leverancier dan had je dit probleem niet.
Ik denk dat het wat te simpel gezegd is maar misschien wordt het eens tijd om andere aanpak in preorders te denken dan alleen klanten op de kast te jagen om massaal een product te kopen waarvan je weet dat de website het niet aan kan.
Tot zover de last minute communicatie.
Je weet wat je te wachten staat en dan laat je het zo oplopen. Zo'n site die uit de lucht is kost klauwen met geld.
Zet dan een actie als coolblue op, dan weet je zeker dat je dat niet hebt.
Once and for all:
292649 voor digital
287475 voor disk
you're welcome.
292649 voor digital
287475 voor disk
you're welcome.
die staan lekker vooraan de rijFinalchaos schreef op woensdag 18 november 2020 @ 07:18:
Heb eigenlijk zowieso weinig gehoord van mede tweakies met intertoys bestelling..
Lokale intertoys hier had tot 3 weken terug maar 5 man op de lijst, nu 40-45
En niet te vergeten 291697 voor mensen die gewoon door de drukte heen een wasmachine willen kopenTakumiFujiwara schreef op woensdag 18 november 2020 @ 07:18:
Once and for all:
292649 voor digital
287475 voor disk
you're welcome.
Verwijderd
Geen matches
Wanneer winkels hun voorraad communiceren, hoe denken jullie dat de verdeling eruit ziet tussen digital en disk? 50/50?
Had ergens gelezen zo'n 70~80% disk-edition. Maar kan verschillen.Verwijderd schreef op woensdag 18 november 2020 @ 07:19:
Wanneer winkels hun voorraad communiceren, hoe denken jullie dat de verdeling eruit ziet tussen digital en disk? 50/50?
80-20, 70-30Verwijderd schreef op woensdag 18 november 2020 @ 07:19:
Coolblue: 32 stuks zonder diskdrive en 167 exemplaren met schijfladeVerwijderd schreef op woensdag 18 november 2020 @ 07:19:
@Verwijderd er zijn zoizo 160ps5
code:
1
2
| Levering Bezorgen of afhalen |
En stop
Haha germ.. ik sta ook bij de lokale mm op 45 voor digital.iaxe393 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 07:19:
[...]
die staan lekker vooraan de rij
Lokale intertoys hier had tot 3 weken terug maar 5 man op de lijst, nu 40-45
Maar bedoelde de online pre orders. Heb met veel geluk een re-sale kunnen scoren van iemand zn annuleringen.
Er waren ook enkele mede tweakies daarbij die ook besteld hadden. ♡
Maar ik hoor weinig over die online bestellingen van intertoys tweakies
Hoe voeg je die toe?TakumiFujiwara schreef op woensdag 18 november 2020 @ 07:18:
Once and for all:
292649 voor digital
287475 voor disk
you're welcome.
Die zijn nog niet wakker.Finalchaos schreef op woensdag 18 november 2020 @ 07:22:
[...]
Haha germ.. ik sta ook bij de lokale mm op 45 voor digital.
Maar bedoelde de online pre orders. Heb met veel geluk een re-sale kunnen scoren van iemand zn annuleringen.
Er waren ook enkele mede tweakies daarbij die ook besteld hadden. ♡
Maar ik hoor weinig over die online bestellingen van intertoys tweakies
Ik heb die code veranderd naast de buttonID en naast de 2 productSKU. Maar als ik op in winkelwagen klik krijg ik de verkeerde product in mijn winkelwagen (de product waar de desbetreffende in winkelwagen knop naast staat). Doe ik hier iets verkeerd of hoort het zo?
je doet iets verkeerd.Mijn kopje thee schreef op woensdag 18 november 2020 @ 07:25:
Ik heb die code veranderd naast de buttonID en naast de 2 productSKU. Maar als ik op in winkelwagen klik krijg ik de verkeerde product in mijn winkelwagen (de product waar de desbetreffende in winkelwagen knop naast staat). Doe ik hier iets verkeerd of hoort het zo?
Update: Bij coolblue kun je nu je schoen zetten om een PS5 te kopen.
Wel snel zijn want je moet voor 10 uur zijn!!
Zie: https://www.coolblue.nl/p...s/865866/review-schrijven
Klinkt alsof je de knop naast de knop die je indrukt edit misschien?Mijn kopje thee schreef op woensdag 18 november 2020 @ 07:25:
Morguhh! Voor diegene die het al in de winkelmandje heeft liggen, hoe weten jullie zeker dat de bestelling hierdoor goed doorkomt? Lijkt me een risicovolle actie.
Amazon.nl heeft een reservering op mijn creditcard gemaakt. Lijkt toch alsof ze gaan leveren.
Ook goedemorgen.rrikkert schreef op woensdag 18 november 2020 @ 07:25:
Update: Bij coolblue kun je nu je schoen zetten om een PS5 te kopen.
Ik denk ik doe ff mee met alle ander n00bs die het forum niet lezen
Let op:
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
| Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen? Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord |
/f/image/1Gkzte0NfLgrkQCAvVX1mTS5.png?f=fotoalbum_large)