Nee hij is die stagiaire van de Wehkamp en de intertoys..🤔
Is er nog een andere reshipper buiten dutchmailer?
Moest ik een PS5 kunnen scoren op bcc... 😅
Hoe krijg je dat ding in je mandje?Verwijderd schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 22:34:
[Afbeelding]
Hopelijk heeft het zin! Nog leuker als ie 00:00 helemaal niet online gaat
Hoor je een mail bevestiging te krijgen van coolblue na de 'zet je schoen' actie? Was in de app wel ingelogd, maar verder geen mail of bevestiging gehad.
Nee, gewoon nee.luxzenburcht schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 22:32:
Lieverds, aangezien sommige reacties wil ik iets kwijt. Het is maar een spelcomputer
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Reshippen? We hebben al een PS5 tekort in NL en dan gaan ze ook nog eens naar het buitenland 🙃XboxVR schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 22:36:
Is er nog een andere reshipper buiten dutchmailer?
random winkelwagen linkje aanpassen met de productcode van de ps5.
Maar gezien de snelheid van de site nu al acht ik de kans klein dat er ook maar iemand fatsoenlijk door komt. Wordt een stampede.
Deze JSON POSTen naar https://checkout2.bcc.nl/api/basket/addproduct
code:
1
| {"productSku":"000000000000287475","parentProductSku":"","changeShipment":false,"pickupShop":null,"extraOptions":null,"lozzy":null} |
;-)
- Creating more joy for people who interact with our digital world
En 90% verwijdert die weer nadat ze niet gewonnen hebben. Schat ik zo in.Rwinio schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 22:34:
Goede marketing is het sowieso, veel mensen hebben nu de app op de telefoon.
Ik in ieder geval wel.
Wel grappig, want die PS5 heeft de meeste bedrijven tot nu toe alleen nog maar geld gekost. Constante belasting op de klantendienst, slecht functioneerde sites, haatreacties, negatieve reviews en dan kunnen ze maar liefst 160 exemplaren verkopen.
Hoe werkt dit precies?RoelZ schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 22:40:
[...]
code:
1{"productSku":"000000000000287475","parentProductSku":"","changeShipment":false,"pickupShop":null,"extraOptions":null,"lozzy":null}
;-)
En aan de digitale edities verdienen ze daarna helemaal niks meer.NotSoSteady schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 22:41:
Wel grappig, want die PS5 heeft de meeste bedrijven tot nu toe alleen nog maar geld gekost. Constante belasting op de klantendienst, slecht functioneerde sites, haatreacties, negatieve reviews en dan kunnen ze maar liefst 160 exemplaren verkopen.
Snap er nog steeds vrij weinig van lolRoelZ schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 22:40:
[...]
code:
1{"productSku":"000000000000287475","parentProductSku":"","changeShipment":false,"pickupShop":null,"extraOptions":null,"lozzy":null}
;-)
Ja en met €30,- per console is dat ook niet echt de moeite.NotSoSteady schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 22:41:
Verwijderd
Slechte publiciteit is nog steeds publiciteit.NotSoSteady schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 22:41:
Verwijderd
Ja, ik heb hem zonet ontvangen. Voor 15u morgen wordt je gebeld indien je wintzzattack schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 22:39:
Hoor je een mail bevestiging te krijgen van coolblue na de 'zet je schoen' actie? Was in de app wel ingelogd, maar verder geen mail of bevestiging gehad.
zijn er nu nog andere die niets gehoord hebben van MM en hem fysiek in de winkel gepreordered hebben voor 17 september of ben ik de enige? Geen enkele mail nog gehad, ook niet in de spam box
Lang nadat je hem verstuurd had, of onmiddellijk?
Ik zeg het wel heel stoer misschien, maar ik krijg het ook niet voor elkaar haha
287475 is het productid
Je kunt een andere "Add to cart" button aanpassen met dit ID (zowel de class als het script), maar vervolgens krijg je de melding:
Dit product kan niet worden toegevoegd aan je winkelwagen.
Het product dat je nu probeert toe te voegen kan momenteel alleen afgehaald worden. Voor het product dat al in je winkelwagen zit is afhalen niet beschikbaar. We verzoeken je vriendelijk om hiervoor een aparte bestelling te plaatsen.
Lijkt nieuw dan, voorheen kon dit gewoon.RoelZ schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 22:45:
[...]
Ik zeg het wel heel stoer misschien, maar ik krijg het ook niet voor elkaar haha
287475 is het productid
Je kunt een andere "Add to cart" button aanpassen met dit ID (zowel de class als het script), maar vervolgens krijg je de melding:
[...]
Duurde bij mij wel een paar uurtjes..zzattack schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 22:44:
Lang nadat je hem verstuurd had, of onmiddellijk?
Dan is de vraag is dit de juiste bestelling misschien dat bcc een andere code eraan hangt heb je er nog niks aan
Ik geef de BCC nog een half uur en dan is de site op start... zo traag al, niet normaal.
Kan iedereen even van de BCC website gaan, dat ding komt echt niet om 0000 online. Lekker slapen gewoon.
Haha en nog meer dan een uur te gaan.crimby schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 22:48:
Ik geef de BCC nog een half uur en dan is de site op start... zo traag al, niet normaal.
Ik vrees het ook..AMARONE schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 22:49:
Kan iedereen even van de BCC website gaan, dat ding komt echt niet om 0000 online. Lekker slapen gewoon.
Komt ook op 13:00 wanneer de meeste mensen aan het werken zijn. Hebben inmiddels die tweet ook verwijderd jammer genoeg.crimby schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 22:48:
Snap niet dat al die mensen nu al op die site zitten bedoel hij komt nu toch nog niet online bij bcc.GRIEZMAN schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 22:49:
[...]
Komt ook op 13:00 wanneer de meeste mensen aan het werken zijn. Hebben inmiddels die tweet ook verwijderd jammer genoeg.
Ja misschien met een uur maar dat is nu nog niet
[ Voor 6% gewijzigd door reinierkramer op 17-11-2020 22:51 ]
Waar staat dat? Twee uur geleden zeiden ze nog dat ze dat niet wisten.reinierkramer schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 22:50:
[...]
Snap niet dat al die mensen nu al op die site zitten bedoel hij komt nu toch nog niet online bij bcc
Ik had eigenlijk morgen vrij genomen om de Playstation te kunnen bemachtigen. Hele dag auto refresh met 20 browsers op mijn monitors.GRIEZMAN schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 22:49:
[...]
Komt ook op 13:00 wanneer de meeste mensen aan het werken zijn. Hebben inmiddels die tweet ook verwijderd jammer genoeg.
Console id: Dr Stream | Playstation 5 | Xbox series X | LG 65 CX | Iphone 11 Pro 256 GB | AirPods Pro | MacBook Pro 16 inch
Ja geen idee hoor ze doen wel heel erg hun best om te ontkennen dat het niet 00:00.GRIEZMAN schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 22:49:
[...]
Met dr is absoluut geen kans dat ie dan online gaat.
Of ze gooien de bestelling los om 01:00 net als bij Nedgame een week geleden.
Hoe veel seconden per refresh?laurens700 schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 22:52:
[...]
Ik had eigenlijk morgen vrij genomen om de Playstation te kunnen bemachtigen. Hele dag auto refresh met 20 browsers op mijn monitors.
Oei, als je hem toevoegt bij BCC duurt het 3 weekjes tot je 'm hebt
Ik zie trouwens dat je bij bcc kan betalen met Apple Pay. Dus misschien het slimste om het op je smartphone te kopen (als je een iPhone hebt). Klik op betalen met Apple Pay, Face ID scan en je bent klaar.
henk en ingrid die op zoek zijn naar een nieuwe wasdroger gaan zo ook wel naar coolblue toe.laurens700 schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 22:52:
[...]
Ik had eigenlijk morgen vrij genomen om de Playstation te kunnen bemachtigen. Hele dag auto refresh met 20 browsers op mijn monitors.
hoe voeg je hem toeCordon schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 22:53:
Oei, als je hem toevoegt bij BCC duurt het 3 weekjes tot je 'm hebt[Afbeelding]
Noo!!Cordon schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 22:53:
Misschien omdat het product nu nog niet geupdate is?
Opzich niet slecht. Ik zou dat prima vindenCordon schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 22:53:
Nou ik heb het geprobeerd om toe te voegen geen idee hoeCordon schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 22:53:
gewoon je website tracker de hele nacht aan laten staan.
CyberDonky schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 12:17:
De bot is inmiddels ook toegevoegd aan het Telegram kanaal voor Stock Alert. https://t.me/joinchat/T3L7LBo7t_n1sk1O-1Djdg
Hahahaha, hij heet toch wat anders.... PS5 Stock Alert Bot [NL] !laurens700 schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 12:25:
[...]
Moet je wat mee gaan doen. De nieuwe CyberSole bot ga je dan worden
Inderdaad. Ik wil goed nieuws nr 4 dit jaar door m'n PS5 te reserveren over iets meer dan een uur, daarna hebben jullie toestemming om ook te proberenAMARONE schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 22:49:
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
Maar er zitten dus mensen nu al te f5 en tot in de treurnis. Het is 2300
Gezellig met zijn allen een DoSje bij die webshops
Security & Privacy Geek • PSN: alionfiree •
Maar oke, hoe krijg je nou bij BCC hem in je winkelwagentje? Aangezien dat best cruciaal gaat zijn
Ik gok dat BCC hem wel ergens vannacht in de verkoop gaat gooien. Die zitten er niet op te wachten dat hun website morgen de hele dag plat ligt.
MEDIAMARKT DUITSLAND heeft ineens de optie Artikel zurucksenden bij de PS5 bestelling staan...
Dat kan natuurlijk alleen maar als ie verzonden is
Ik word me daar een potje chagrijnig als ik donderdag toch mis grijp...Ben verdorie 35 maar net een klein kind
Dat kan natuurlijk alleen maar als ie verzonden is
Ik word me daar een potje chagrijnig als ik donderdag toch mis grijp...Ben verdorie 35 maar net een klein kind
Als je daar op klikt gaat de bezorger BAM IN DIE BREMSEN en dan hup terug naar duitsland dat apparaat..Qweridee schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 22:59:
MEDIAMARKT DUITSLAND heeft ineens de optie Artikel zurucksenden bij de PS5 bestelling staan...![]()
Dat kan natuurlijk alleen maar als ie verzonden is![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Probeer eens?
Hahahah heb hardop zitten lachen teringlijer😂Alcmaria schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 23:01:
[...]
Als je daar op klikt gaat de bezorger BAM IN DIE BREMSEN en dan hup terug naar duitsland dat apparaat..
Probeer eens?
Nee.Verwijderd schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 23:01:
Zou Coolblue ook niet een beetje kijken naar hoe origineel de foto is de je opstuurt?
Ik vrees dat de mensen die dat nu hebben dit nog hebben van een vorige sessie...lorenzopot schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 22:59:
Maar oke, hoe krijg je nou bij BCC hem in je winkelwagentje? Aangezien dat best cruciaal gaat zijn
Het lukt mij niet meer namelijk
Ik heb nog áltijd helemaal niks geen verandering. Waar staat dit dan?Qweridee schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 22:59:
MEDIAMARKT DUITSLAND heeft ineens de optie Artikel zurucksenden bij de PS5 bestelling staan...![]()
Dat kan natuurlijk alleen maar als ie verzonden is![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Edit; snap wat je bedoelt.
[ Voor 3% gewijzigd door masterjula op 17-11-2020 23:04 ]
Denk eerlijk gezegd niet dat ze daar een heel team hebben die een voor een al die 40.000 fotos aan het doorzoeken zijn.Verwijderd schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 23:01:
Zou Coolblue ook niet een beetje kijken naar hoe origineel de foto is de je opstuurt?
Sure, mensen die op een snelle wijze kijken of er echt een schoen in de foto zit. Maar een ranglijst der van maken is wel heel veel werk
Ja, van een medewerker gehoord dat ze daar wel op selecteren. En natuurlijk niet alle 40k maar wel die laatste 500 waarschijnlijk. Ze hangen er marketing aan en ik denk dat je 90 procent van de ingestuurde schijt lollige afbeeldingen die er niet uitzien niet als promotie wilt hebben.Verwijderd schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 23:01:
Lijkt me echt te grappig als je nu een wasmachine besteld omdat ze die codes voor de PS5 verandert hebbenCordon schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 22:53:
Deine bestellung ist von vrachtwagen gefallen und du hast pech....ofzoAlcmaria schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 23:01:
[...]
Als je daar op klikt gaat de bezorger BAM IN DIE BREMSEN en dan hup terug naar duitsland dat apparaat..
Probeer eens?
Hahaha, je komt niet door het bestelproces. In je winkelwagen is het dichtste waar je komtcrimby schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 23:03:
[...]
Lijkt me echt te grappig als je nu een wasmachine besteld omdat ze die codes voor de PS5 verandert hebben
Verwijderd
Nou misschien doen ze wel een paar playstation voor de inzendingen die er echt uitspringen. Denk het niet, maar mensen doen niet voor niets zo hun best erop.LucasThatsMe schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 23:02:
[...]
Denk eerlijk gezegd niet dat ze daar een heel team hebben die een voor een al die 40.000 fotos aan het doorzoeken zijn.
Sure, mensen die op een snelle wijze kijken of er echt een schoen in de foto zit. Maar een ranglijst der van maken is wel heel veel werk
Op dit moment doet de site helemaal niets meer
Wie kan er even helpen met de console in de winkelwagen te krijgen? Weinig tot geen verstand van JSON?Cordon schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 23:04:
[...]
Hahaha, je komt niet door het bestelproces. In je winkelwagen is het dichtste waar je komt
Signature
Maar dat lukt mij niet dus ben uit op leedvermaak hehe!Cordon schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 23:04:
[...]
Hahaha, je komt niet door het bestelproces. In je winkelwagen is het dichtste waar je komt
Die hele site lukt inmiddels niet meer, ik kan niet eens meer een wasmachine bestellen al zou ik willen.
Haha, ik krijg bijna met jullie te doen. Met tienduizenden in een race voor 160 consoles.
Komt volgens mij enkel omdat de request die voor die tekst zorgt niet meer doorkomt door de drukte xDburnoutpc schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 23:06:
levertijd van 3 weken is wel weg zie ik nu.
Super! Dan zal ik mijn code hopelijk ook snel hebben. Het grote verschil met maandag is dat er nu daadwerkelijk "preparing for dispatch" staat en dat ik geen optie meer heb om de betaalmethode te veranderen. Kan enkel nog annuleren en traceren.Kyhfin schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 22:26:
Mooi ik heb mijn trackingcode via amazon.de. Eerste stap in de goede richting
iemand een linkje met de beste PlayStation pagina?
Vervelend dat jullie nog altijd niet zeggen hoe het product in jullie mandje is gekomentMr. Jummy schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 23:07:
[Afbeelding]
De levertijd van 3 weken heeft plaats gemaakt voor een vinkje, maar de hele checkout doet niks meer
playstation.nlJim Swinkels schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 23:07:
Troll..?Jim Swinkels schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 23:07:
Weddings are basically funerals with cake.
vraag mij af hoe lang bcc de druk op de ketel laat zitten. Wellicht zullen ze van Sony ook niet eerder mogen verkopen.
Idd, negeren de vraagRoelZ schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 23:07:
[...]
Vervelend dat jullie nog altijd niet zeggen hoe het product in jullie mandje is gekoment
Nee dan sta je op de shitlist. En mag je dikke boetes betalen en al verkoop je 1000 consoles die boete is hoger. Je moet ook een contract ondertekenenburnoutpc schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 23:08:
vraag mij af hoe lang bcc de druk op de ketel laat zitten. Wellicht zullen ze van Sony ook niet eerder mogen verkopen.
How are you doing?
PreciesRoelZ schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 23:07:
[...]
Vervelend dat jullie nog altijd niet zeggen hoe het product in jullie mandje is gekoment
Paar posts terug staat twee keer hoe je dit voor elkaar kan krijgen
Waar precies? Niet iedere persoon (ik ook niet) begrijpt JSON dingen, heb daar überhaupt nog nooit van gehoord.burnoutpc schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 23:09:
[...]
Paar posts terug staat twee keer hoe je dit voor elkaar kan krijgen
Boys ik zie vanalles over bcc.
Gaan die paar consoles mogelijk vanavond om 0000u in de verkoop?
En men is nu al de site aan het F5'dossen?
dan wacht je gewoon op de normale manier, onzin gedoe allemaallorenzopot schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 23:10:
[...]
Waar precies? Niet iedere persoon (ik ook niet) begrijpt JSON dingen, heb daar überhaupt nog nooit van gehoord.
Verwijderd
Ja.Finalchaos schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 23:11:
Boys ik zie vanalles over bcc.
Echt schurft die BCC pagina. Probeer op me mobiel in te loggen maar ww zou niet goed zijn. Gelukkig ben ik ingelogd op me desktop maar het wachtwoord is echt 100% goed. Lullig als straks niemand kan inloggen die nog niet ingelogt is.
a frontpage moderation system, like on tweakers, controlled and abused by monkeys will be peanuts and means nothing but... peanuts.
is het niet beter om een ps5 te bemachtigen met een gratis game black friday deal ofzo?
Ugh, krijg hem niet in het mandje, iemand een goede manier hoe het wél kan?
al is de site nu natuurlijk compleet dood
al is de site nu natuurlijk compleet dood
lolmustiej schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 23:12:
is het niet beter om een ps5 te bemachtigen met een gratis game black friday deal ofzo?
a frontpage moderation system, like on tweakers, controlled and abused by monkeys will be peanuts and means nothing but... peanuts.
Aii haha..
Sterkte medetweakers. Dit wordt een bloedbad ^^
Sterkte medetweakers. Dit wordt een bloedbad ^^
Bron inspecteren van een winkelwagen knop, dan zie je 2 keer iets van 'productsku' staan, die aanpassen (de laatste getalletjes) naar de PS4 SKU, dat is:
En dan weer op de knop drukken. Dan zit die in je cart.
code:
1
| 287475 |
Jij hebt de afgelopen maanden onder een steen gelegen?mustiej schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 23:12:
Zelfs Microsoft heeft het over tekorten die nog tot april 2021 kunnen aanhouden.
[ Voor 13% gewijzigd door NotSoSteady op 17-11-2020 23:14 ]
Werkt dus niet meer....Cordon schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 23:13:
Bron inspecteren van een winkelwagen knop, dan zie je 2 keer iets van 'productsku' staan, die aanpassen (de laatste getalletjes) naar de PS4 SKU, dat is:
code:
1 287475
Top plan!mustiej schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 23:12:
Misschien krijg je er ook nog 7 controllers bij op vrijdag.
3 weken levertijd is weer terug, vinkje is weg.
Verwijderd
Die is nooit echt weg geweest. De site is gewoon zo overbelast dat de levertijd niet opgehaald kan/kon worden.burnoutpc schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 23:14:
afgelopen consoles hadden allemaal een bundel na een dag of 10T7D_Sneezy schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 23:14:
[...]
Top plan!
Misschien krijg je er ook nog 7 controllers bij op vrijdag.
Omdat die de voorraad niet kon checkenburnoutpc schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 23:14:
Let op:
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
| Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen? Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord |
:strip_exif()/f/image/0rSuYo1fffcUi411fhI7ZhNm.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/k0Tdbbo73iyR46N6T35uPPQ6.png?f=fotoalbum_large)