• ThaddeusX
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 09-11-2021
Djores schreef op zondag 15 november 2020 @ 10:22:
[...]

Zou ik niet doen dan, speel lekker op de PC, scheelt je 500 euro.

Voor mezelf is het het wel waard, ik wil niet telkens in een stoel zitten maar ook lekker op de bank.
Heb zelf al zo'n 8 spellen die ik wil spelen (2 van last gen).
Ik heb geen gaming pc.

Ik ga cloud gaming overwegen.

• ryanator
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 19:16

ryanator

Wilt een PS5 op launch

Mike.Litoris schreef op zondag 15 november 2020 @ 10:53:
Bij Nedgame is de DE (levering begin 2021) ondertussen ook uitverkocht. Was dat eigenlijk de 2e pre order batch of 3e?
3e dacht ik

Verwijderd

Dit weet niemand tot dusver. Geen enkele retailer heeft info over volgende batches. Begin 2021 is gewoon safety marge.

• JDdeV1992
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 28-01 22:25
Tja Coolblue blijft speculeren. Ze zullen er niet veel hebben maar er is een kans. Ook ik hoop er daar een te bemachtigen, hoewel de kans klein is. Ik kies liever voor hoopvol dan vooraf als je kansen al afschrijven... mentaliteitsdingetje denk ik.

Dat telefonisch bestellen is trouwens wel apart, ook maar vast het nummer van de klantenservice klaar zetten in de telefoon.

• cj1181
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11-09-2025
Ik vond de communicatie omtrent pre order en direct na de persconferentie erg slecht en heb daardoor de start van de pre orders bij bol.com ed gemist. Op zich jammer maar ik kan wel wachten heb nog een enorme ps4 pro backlog. De enige game die ik zou willen spelen nu op ps5 is demon souls. Tegen de tijd dat de ps5 beter leverbaar is zal die game wss ook wel voor 30 euro te halen zijn en zijn er meer games die echt next gen voelen.

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08-2025
Hamsterhein schreef op zondag 15 november 2020 @ 10:56:
Status wehkamp is vandaag gewijzigd van met twee weken in huis naar 3-5 dagen in huis

[Afbeelding]
waar zie je dat? zullen zij om 18 november 24:00 gaan verkopen. ?

• pokle312
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Melkaz schreef op zondag 15 november 2020 @ 09:52:
[...]

Dat vonden wij, de potentiële Xbox kopers, destijds ook. Zeker zuur dat ze wel doodleuk op Twitter poste blijf f5en !!
Dus je kunt bij coolblue gewoon bellen voor een bestelling?
Dus op de 18e bellen jongens?

• cronixx
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-11-2025

cronixx

krieuw

pokle312 schreef op zondag 15 november 2020 @ 11:04:
[...]

Volgens Coolblue zelf kan dit niet.

• Evertt
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 01-02 18:15
Djores schreef op zondag 15 november 2020 @ 10:22:
[...]

Zou ik niet doen dan, speel lekker op de PC, scheelt je 500 euro.

Voor mezelf is het het wel waard, ik wil niet telkens in een stoel zitten maar ook lekker op de bank.
Heb zelf al zo'n 8 spellen die ik wil spelen (2 van last gen).
je zelf af vragen hoe lang gaat de pc nog mee en welke kwaliteit heb je dan.

Mij keuze was een ps5 wegens dat ik nog PS4 games heb in 4k en een 3d blu-ray speler.

[ Voor 3% gewijzigd door Evertt op 15-11-2020 11:06 ]

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02:41
shakespeare schreef op zondag 15 november 2020 @ 11:04:
[...]

waar zie je dat? zullen zij om 18 november 24:00 gaan verkopen. ?
Dat is voor de mensen die een pre-order open hebben staan bij Wehkamp...

Join het GoT Pulse-Team!

• pokle312
  • Niet online
cronixx schreef op zondag 15 november 2020 @ 11:05:
[...]

Volgens Coolblue zelf kan dit niet.
Dus het personeel zelf heeft zitten kopen dan? Want anders snap ik er ook helemaal niks meer van 8)7

• ryanator

ryanator

Wilt een PS5 op launch

[...]

Dan zal niet alleen de site maar ook de lijn plat gaan

• cronixx

cronixx

krieuw

pokle312 schreef op zondag 15 november 2020 @ 11:09:
[...]

Dus het personeel zelf heeft zitten kopen dan? Want anders snap ik er ook helemaal niks meer van 8)7
Het kan wel, bellen en optie 1 kiezen voor telefonische verkoop.
Maar Coolblue zegt zelf dat ze dat niet hebben gedaan bij de Xbox en dat ze dat niet gaan doen bij de PS5.

• Evertt
Heb zo het idee dat iedereen maar wat roept op Twitter.

• AMARONE
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 22:30
cronixx schreef op zondag 15 november 2020 @ 11:10:
[...]

Het kan wel, bellen en optie 1 kiezen voor telefonische verkoop.
Maar Coolblue zegt zelf dat ze dat niet hebben gedaan bij de Xbox en dat ze dat niet gaan doen bij de PS5.
Bij mij zei cb over mijn vraag of telefonisch bestellen kan dat ondanks dat ze het misschien niet communiceren mensen soms geluk hebben.

• pokle312
  • Niet online
Het kan dus, maar niet voor de ps5 en xbox series x, maar de xbox series x is wel uitverkocht door middel van de telefoon.

Laten we hopen dat ze de optie telefoon verkopen UIT zetten bij de ps5 7(8)7

• Niek_1981
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10-11-2025

Niek_1981

Think Different.

pokle312 schreef op zondag 15 november 2020 @ 11:14:
Het kan dus, maar niet voor de ps5 en xbox series x, maar de xbox series x is wel uitverkocht door middel van de telefoon.

Heb je daar keihard bewijs van? Iedereen roept elkaar iedere keer weer lkkr na zo.

Een vrouw is een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren, wordt nat zonder dat het regent, zuigt zonder stroom en ze kan een man laten komen zonder dat ze roept.

• cronixx

cronixx

krieuw

pokle312 schreef op zondag 15 november 2020 @ 11:14:

Dat het op die manier is uitverkocht is gewoon door iemand geroepen he, niet door Coolblue zelf.

• ryanator

ryanator

Wilt een PS5 op launch

Alleen maar geroep van mensen

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:02
[...]

Ja met z'n duizenden 8)7

Haters everywhere but I don’t really care

• pokle312
  • Niet online
Niek_1981 schreef op zondag 15 november 2020 @ 11:16:
[...]

Heb je daar keihard bewijs van? Iedereen roept elkaar iedere keer weer lkkr na zo.
Schijnbaar heeft niemand op tweakers een xbox kunnen bestellen bij coolblue.

Maar goed, heb verder ook gewoon bewijs, alleen dat iemand vanuit dat topic hier kwam melden, misschien overdreef die persoon wel.

• ryanator

ryanator

Wilt een PS5 op launch

Lekker bellen met 20k voor miss 100 consoles.

• Niek_1981
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10-11-2025

Niek_1981

Think Different.

pokle312 schreef op zondag 15 november 2020 @ 11:18:
[...]

Schijnbaar heeft niemand op tweakers een xbox kunnen bestellen bij coolblue.

Maar goed, heb verder ook gewoon bewijs, alleen dat iemand vanuit dat topic hier kwam melden, misschien overdreef die persoon wel.
_O- De volgende keer dus niet zomaar alles roeptoeteren.

Een vrouw is een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren, wordt nat zonder dat het regent, zuigt zonder stroom en ze kan een man laten komen zonder dat ze roept.

• Celeone
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 28-02-2023
Een vriend van een kennis van mij heeft geloof ik wel een Xbox online weten te bestellen bij CB. Die raakte vervolgens kwijt bij PostNL, maar toch. :F

In ieder geval weten we allemaal simpelweg niet hoe het gaat lopen en CB zelf zo te zien ook niet. Ze zeggen allemaal wat anders op de klantenservice. Kwestie van de FAQ in de gaten houden morgen/dinsdag, denk ik. Mijn hoop is vooral max. 1 per account, meer servercapaciteit en eerder online dan 12 uur (zodat er hopelijk wat mensen wegvallen die nog denken dat het om 12 uur is). Maar is vast ijdele hoop.

• laugh
  • Registratie: December 2011
  • Niet online
ryanator schreef op zondag 15 november 2020 @ 11:18:
Lekker bellen met 20k voor miss 100 consoles.
Dat is helemaal niet nodig. Ik kan me nog herinneren dat men zei dat je wel effetjes een winkel binnen loopt en zo uit een rek haalt. Huppa, easy. Toch?

• cronixx

cronixx

krieuw

laugh schreef op zondag 15 november 2020 @ 11:32:
[...]

Dat is helemaal niet nodig. Ik kan me nog herinneren dat men zei dat je wel effetjes een winkel binnen loopt en zo uit een rek haalt. Huppa, easy. Toch?
Haha, dat herinner ik me ook nog ja... Weet even niet meer wie dat toen riep.

• pokle312
  • Niet online
[...]

Vertrouw mij er zijn genoeg mensen die dat nog steeds geloven en totaal niet op de hoogte zijn, vriend van mij zelf ook.

• MoldyInko
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 20-03-2021
Celeone schreef op zondag 15 november 2020 @ 11:30:
Een vriend van een kennis van mij heeft geloof ik wel een Xbox online weten te bestellen bij CB. Die raakte vervolgens kwijt door PostNL, maar toch. :F

In ieder geval weten we allemaal simpelweg niet hoe het gaat lopen en CB zelf zo te zien ook niet. Ze zeggen allemaal wat anders op de klantenservice. Kwestie van de FAQ in de gaten houden morgen/dinsdag, denk ik. Mijn hoop is vooral max. 1 per account, meer servercapaciteit en eerder online dan 12 uur (zodat er hopelijk wat mensen wegvallen die nog denken dat het om 12 uur is). Maar is vast ijdele hoop.
Ik ben meer huiverig tussen het proces van verzenden tot het sorteercentrum waarbij de koper uiteindelijk niks krijgt. Iedereen weet tegenwoordig dat er van alles en nog wat achterover gedrukt word.

Heeft natuurlijk ook deels te maken dat deze lui armoedig betaald worden en dat mag echt wel beter. Maar ja.. pay peanuts get monkeys principe.
Celeone schreef op zondag 15 november 2020 @ 11:30:
Die raakte vervolgens kwijt bij PostNL, maar toch. :F
Goh wat een spontaan toevallig toeval toch weer, dat zoiets "kwijt" raakt.. en nou nooit de maandelijkse levering van Tena Lady voor tante Annie :N

• Evertt
Als ik de ps5 weet te bestellen zal ik deze opzenden naar een Postnl punt. Omdat ik daar het minste gezeik mee hebt. Vaak kan je deze optie selecteren nadat je de track en tracé code hebt ontvangen

• AMARONE
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 22:30
MoldyInko schreef op zondag 15 november 2020 @ 11:35:
[...]

Ik ben meer huiverig tussen het proces van verzenden tot het sorteercentrum waarbij de koper uiteindelijk niks krijgt. Iedereen weet tegenwoordig dat er van alles en nog wat achterover gedrukt word.

Heeft natuurlijk ook deels te maken dat deze lui armoedig betaald worden en dat mag echt wel beter. Maar ja.. pay peanuts get monkeys principe.
*knip* voor discriminatie is helemaal geen plek op Tweakers.

Een postnl ophaalpunt geeft altijd de meeste zekerheid is mijn ervaring ook.

[ Voor 12% gewijzigd door Geronimous op 15-11-2020 12:19 ]

• ryanator

ryanator

Wilt een PS5 op launch

Evertt schreef op zondag 15 november 2020 @ 11:42:
Als ik de ps5 weet te bestellen zal ik deze opzenden naar een Postnl punt. Omdat ik daar het minste gezeik mee hebt. Vaak kan je deze optie selecteren nadat je de track en tracé code hebt ontvangen
En dan hopen dat het goed gaat. Ik laat liever thuis leveren. Dan weet ik tenminste dat ik het aanneem.

Wat bij mij wel eens gebeurt is dat de bezorger voor openingstijd naar het pakketpunt rijdt en dan niks aflevert. Maar "gelukkig" heb ik geen ps5 order

[ Voor 15% gewijzigd door ryanator op 15-11-2020 11:48 ]

• MoldyInko
[...]

Dat was ik. En het is tot nu toe bij mij altijd gelukt.

Het is toch anno 2020 een beroerde lancering als dit niet eens mogelijk is. Afgezien van de pandemie hebben andere leveranciers het beter voor elkaar. Dit kun je en mag je als grote leverancier niet maken. Maar tegenwoordig is er ook overal een excuus voor.

In het verleden was het geen probleem toen er winkels bevoorraad werden. Juist omdat men wist te communiceren wat er aan zat te komen en hoeveel er beschikbaar was.

En wat is tot nu toe waar het in mijn mening bij Sony fout gaat? Juist, de communicatie. En hier hebben zij zelf ook excuses voor geboden.

Ik had gehoopt er een bij de winkel te kunnen vissen maar als het er zo naar uit ziet dan wordt het pas volgend jaar.

[ Voor 2% gewijzigd door MoldyInko op 15-11-2020 11:53 . Reden: Typos ]

• ryanator

ryanator

Wilt een PS5 op launch

MoldyInko schreef op zondag 15 november 2020 @ 11:50:
[...]

Dat was ik. En het is tot nu toe bij mij altijd gelukt.

En heel eerlijk: Het is toch anno 2020 een beroerde lancering als dit niet eens mogelijk is. Afgezien van de pandemie hebben andere leveranciers het beter voor elkaar. Dit kun je en mag je als grote leverancier niet maken. Maar tegenwoordig is er ook overal een excuus voor.

In het verleden was het geen probleem toen er winkels bevoorraad werden. Juist omdat men wist te communiceren wat er aan zat te komen en hoeveel er beschikbaar was.

En wat is tot nu toe waar het in mijn mening bij Sony fout gaat? Juist, de communicatie. En hier hebben zij zelf ook excuses voor geboden.

Ik had gehoopt er een bij de winkel te kunnen vissen maar als het er zo naar uit ziet dan wordt het pas volgend jaar.
Voor de kerst zal 100% een nieuwe levering plaatsvinden. Die zal online zijn waarschijnlijk. Snap ook niet waarom men per sé de winkel in wilt lopen en er daar een kopen. Tuurlijk kan je dan verwachten dat dat pas zal gebeuren wanneer er stabiele voorraad en leveringen zijn...

• MoldyInko
ryanator schreef op zondag 15 november 2020 @ 11:53:
[...]

Voor de kerst zal 100% een nieuwe levering plaatsvinden. Die zal online zijn waarschijnlijk. Snap ook niet waarom men per sé de winkel in wilt lopen en er daar een kopen. Tuurlijk kan je dan verwachten dat dat pas zal gebeuren wanneer er stabiele voorraad en leveringen zijn...
Maar wees dan als fabrikant ook eerlijk en transparant over. En dat was het totaal niet. Wat vaak leveranciers doen is een percentage reserveren voor de winkelverkoop. En dat is totaal niet aan de orde juist omdat er met hun blijkbaar ook niet gecommuniceerd werd over aantallen.

Geef je fout dan ook toe (Which Sony did). Dus we moeten het nu doen met winkels die mondjesmaat aan leveringen binnen krijgen. Ik zie het zo gebeuren dat online een streepje voor heeft dan op de winkel, wat een logisch gevolg is. Als er ruim voorraad was dan was de inkoop ook veel groter en het fysieke aspect tussen klant en je merk ook beter dan alleen maar online verkoop.
ryanator schreef op zondag 15 november 2020 @ 11:53:
[...]

Snap ook niet waarom men per sé de winkel in wilt lopen en er daar een kopen.
Heel eerlijk.. vind ik het stiekem 't leukst om naar de winkel te gaan, 'm daar uit het schap pakken, en triomfantelijk naar de kassa lopen :D

Dat je m ook echt in je handen hebt.. die spanning terwijl je ermee in je armen haastig naar je auto loopt en naar huis raced (en nog een keer terug moet omdat je in je haast je vriendin bent vergeten :X)

Blijft toch 10x leuker dan op de postbode wachten..

Dat hele voorspel is voor mij toch een leuk gedeelte van de hele ervaring :>

• cronixx

cronixx

krieuw

poor Leno schreef op zondag 15 november 2020 @ 12:13:
[...]

Heel eerlijk.. vind ik het stiekem 't leukst om naar de winkel te gaan, 'm daar uit het schap pakken, en triomfantelijk naar de kassa lopen :D

Dat je m ook echt in je handen hebt.. die spanning terwijl je ermee in je armen haastig naar je auto loopt en naar huis raced (en nog een keer terug moet omdat je in je haast je vriendin bent vergeten :X)

Haha is wel waar ja.. maar is (haast) niet meer te doen met dit soort grote pre-orders.

• Mr. Jummy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 01-02 12:00
cronixx schreef op zondag 15 november 2020 @ 12:15:
[...]

Haha is wel waar ja.. maar is (haast) niet meer te doen met dit soort grote pre-orders.
Zeker wel, gewoon op tijd de MediaMarkt of Game Mania binnenlopen.

Sultana?

• Furrr
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 03-02 19:45
Gotta love the console/pc wars 😂

Just leaving this here.

YouTube: RetardStation

(Zodra Horizon 2 uitkomt ga ik er ook aan geloven, don’t hate 😘)

• pokle312
  • Niet online
[...]

Sinds de xbox 360 launch dit niet meer gedaan, sinds dien altijd lui geweest en gewoon besteld.
Maar snap de hele hype rond ophalen wel, de 360 kopen in de winkel blijft mijn grootste hype ooit denk ik.
Gears of war spelen en halo _/-\o_

• cronixx

cronixx

krieuw

Mr. Jummy schreef op zondag 15 november 2020 @ 12:16:
[...]

Dan had je dat in juli (MM) moeten doen (blijkbaar), of nog eerder (GM).

• k1978
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:24
[...]

Hehe precies.. is mooiste en je beschrijft het precies goed 😄👍

• silverfox83
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13-12-2023
[...]

Succes, mijn lokale Gamemania wist mij te vertellen dat ze 23 pagina’s hadden met preorders, 12 namen per pagina. 276 consoles als preorder. Ik sta ergens te bengelen op pagina 6 dus ik blijf hoopvol voor 2020. Maar een winkel binnenwandelen en console van het schap meepikken zie ik bij mij lokaal nergens metteen gebeuren.

• Evertt
[...]

Hebben ze gedaan wegens de COVID19. Om zo de drukte in de winkels te ontzien.

• k1978
[...]

Succes 👊🏻

• ryanator

ryanator

Wilt een PS5 op launch

[...]

Heerlijk!
Evertt schreef op zondag 15 november 2020 @ 12:20:
[...]

Hebben ze gedaan wegens de COVID19. Om zo de drukte in de winkels te ontzien.
...

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/IJF09VR.jpg

;)

• hallogallo
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 04-07-2025
Normaalgesproken zijn foto's van enorme rijen in winkels goede PR voor je nieuwe console. Deze keer niet.

• Mr. Jummy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 01-02 12:00
silverfox83 schreef op zondag 15 november 2020 @ 12:19:
[...]

Succes, mijn lokale Gamemania wist mij te vertellen dat ze 23 pagina’s hadden met preorders, 12 namen per pagina. 276 consoles als preorder. Ik sta ergens te bengelen op pagina 6 dus ik blijf hoopvol voor 2020. Maar een winkel binnenwandelen en console van het schap meepikken zie ik bij mij lokaal nergens metteen gebeuren.
Doelde meer op de pre-order op tijd in de winkel doen, zodat je op release dag met een console onder je arm de winkel uit kan lopen ;)

Sultana?

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21:36
Mr. Jummy schreef op zondag 15 november 2020 @ 12:32:
[...]

Doelde meer op de pre-order op tijd in de winkel doen, zodat je op release dag met een console onder je arm de winkel uit kan lopen ;)
Nuja er zijn altijd kansloze winkels zoals bcc die een foutje maken. Zie dat niet gebeuren bij Gamemania.

• Evertt
giantgiantus schreef op zondag 15 november 2020 @ 13:03:
[...]

Nuja er zijn altijd kansloze winkels zoals bcc die een foutje maken. Zie dat niet gebeuren bij Gamemania.
Ik vindt GM ook een rare winkel.
Had je bij GM niet de mogelijkheid om begin dit jaar te pre order te plaatsen.

Het rare vindt ik nog dat geen enkele computer winkel zoals Alternate de ps5 heeft. Wel de Belgische en Duitse Alternate.

• laurens700
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 09-01 13:03
Evertt schreef op zondag 15 november 2020 @ 11:42:
Dat is een goed idee! nooit over nagedacht, ga ik ook doen!

Console id: Dr Stream | Playstation 5 | Xbox series X | LG 65 CX | Iphone 11 Pro 256 GB | AirPods Pro | MacBook Pro 16 inch

• pepijndamen
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18-09-2025
pokle312 schreef op zondag 15 november 2020 @ 12:17:
[...]

Sinds de xbox 360 launch dit niet meer gedaan, sinds dien altijd lui geweest en gewoon besteld.
Maar snap de hele hype rond ophalen wel, de 360 kopen in de winkel blijft mijn grootste hype ooit denk ik.
Gears of war spelen en halo _/-\o_
Gears of War kwam pas in 2006 uit, een jaar na de release van de Xbox 360. Maar Halo CE en Halo 2 kon je inderdaad wel via backwards compatibility spelen.

• ThaddeusX
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 09-11-2021
Dus dit betekend dat geen enkel fysieke winkel een ps5 zal hebben per 19 november?

• k1978
ThaddeusX schreef op zondag 15 november 2020 @ 13:33:
Dus dit betekend dat geen enkel fysieke winkel een ps5 zal hebben per 19 november?
Ja

• cronixx

cronixx

krieuw

ThaddeusX schreef op zondag 15 november 2020 @ 13:33:
Correct...
met de uitzondering voor mensen met een pre-order met afhalen in de winkel.

Maar niets voor de vrije verkoop.

• ryanator

ryanator

Wilt een PS5 op launch

cronixx schreef op zondag 15 november 2020 @ 13:35:
[...]

Correct...
met de uitzondering voor mensen met een pre-order met afhalen in de winkel.

Maar niets voor de vrije verkoop.
Los van winkels als BCC die zogenaamd nog de rest van de voorraad los verkopen maar dat is een beetje klanten aan het lijntje houden (en de social media mensen die denken 19e ps5 verkoop, dus zal wel beschikbaar zijn)

[ Voor 10% gewijzigd door ryanator op 15-11-2020 13:48 ]

• Smithhy
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 05-02-2021
Hoi, is er iemand die ook fysiek bij de MM Hengelo heeft gepreordered en weet welke aantallen er daar ongeveer geleverd gaan worden?

• Denn1s
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 22:54
Heeft er iemand een e-mail gehad van mm, die hem online heeft besteld, dat hij hem de 19e geleverd gaat krijgen?
Ik kreeg als reactie van de klantenservice dat de mensen die een console krijgen daar een e-mail over ontvangen. Zelf heb ik hem op 30 september besteld, maar nog geen e-mail gehad.

• Xernov
  • Registratie: December 2018
Smithhy schreef op zondag 15 november 2020 @ 13:56:
Hoi, is er iemand die ook fysiek bij de MM Hengelo heeft gepreordered en weet welke aantallen er daar ongeveer geleverd gaan worden?
84 stuks
Denn1s schreef op zondag 15 november 2020 @ 14:06:
Heeft er iemand een e-mail gehad van mm, die hem online heeft besteld, dat hij hem de 19e geleverd gaat krijgen?
Ik kreeg als reactie van de klantenservice dat de mensen die een console krijgen daar een e-mail over ontvangen. Zelf heb ik hem op 30 september besteld, maar nog geen e-mail gehad.
Ben bang dat 30 september te laat is om bij de eerste levering van MM te zitten. De mensen die op 17 september hebben gepreordered zitten bij veel MM bij de laatste paar stuks die ze binnen krijgen.

[ Voor 54% gewijzigd door Xernov op 15-11-2020 14:10 ]

• Smithhy
  • Laatst online: 05-02-2021
[quote]Xernov schreef op zondag 15 november 2020 @ 14:06:
[84 stuks]

Bedankt, weet je toevallig ook de verhouding disk editie/digital editie?

• ellarbo
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 13-02-2021
Niek_1981 schreef op zondag 15 november 2020 @ 11:16:
[...]

precies. Ik hoor dat ze je een ideal link sturen in je mail. Ik heb die mail nergens gezien.

• Xernov
  • Registratie: December 2018
Smithhy schreef op zondag 15 november 2020 @ 14:16:
[quote]Xernov schreef op zondag 15 november 2020 @ 14:06:
[84 stuks]

Bedankt, weet je toevallig ook de verhouding disk editie/digital editie?
:N

• Evertt
Je kan bij Coolblue kiezen voor ophalen van de ps5 bij de bestelling.

• Roppedop
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 06-02 12:18

Roppedop

XBL/PSN: RudeRob

Denn1s schreef op zondag 15 november 2020 @ 14:06:
Ja, mail gekregen. Op17 september besteld, levering 19 november.
🤞🏻

www.oldskoolnl.nl

• BekSide
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23:49
Roppedop schreef op zondag 15 november 2020 @ 14:24:
[...]

🤞🏻
Die van mij ook bij Mediamarkt besteld.... maar geen mail gehad hoor met bevestiging dat ik hem ging krijgen.

• cronixx

cronixx

krieuw

Roppedop schreef op zondag 15 november 2020 @ 14:24:
[...]

🤞🏻
Welke mail was dat dan?

• Aankoopadvies
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 10-02-2021
Na mijn avontuur in het Xbox Pre order topic, begint er hier weer een nieuwe. Op naar mijn pre order van Bol.com! Let the hunger games begin!
Aankoopadvies schreef op zondag 15 november 2020 @ 14:27:
Na mijn avontuur in het Xbox Pre order topic,
Heb je een TL;DR?

• Aankoopadvies
Vertragingen bij PostNL, random stocks die verschenen, winkelvoorraad etc...

• Roppedop
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 06-02 12:18

Roppedop

XBL/PSN: RudeRob

Bestelbevestiging op 17 september.

www.oldskoolnl.nl

Aankoopadvies schreef op zondag 15 november 2020 @ 14:32:
[...]

Vertragingen bij PostNL, random stocks die verschenen, winkelvoorraad etc...
Maar heb je m iig? ;)

• Aankoopadvies
Yes, ik kreeg mijn Series X uiterlijk een dagje later dan gepland. Hopelijk zal het met de PS5 wat soepeler gaan.

• cronixx

cronixx

krieuw

Roppedop schreef op zondag 15 november 2020 @ 14:33:
[...]

Bestelbevestiging op 17 september.
Ooooh die

• k1978
Had niks anders verwacht 😄 jij wel ?

• cronixx

cronixx

krieuw

k1978 schreef op zondag 15 november 2020 @ 14:44:
[...]

Had niks anders verwacht 😄 jij wel ?
Nee, maar diegene die de vraag stelde wel 😂

• Talkan
  • Laatst online: 24-08-2025
MM heeft al meerdere malen, zelfs recent, aangegeven dat iedereen die hem op 17 september online heeft besteld hem ook gaat ontvangen. Daar geloof ik eigenlijk ondertussen wel in.

Anders zal het waarschijnlijk op volgorde gaan. Mijn besteltijd volgens de mail was om 13:02. Ik geloof dat iemand in dit topic zelfs had een bevestiging had met 13:10, dus ik beschouw mijzelf toch redelijk 'safe'.

• Vibravis
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21:43
Talkan schreef op zondag 15 november 2020 @ 14:57:
MM heeft al meerdere malen, zelfs recent, aangegeven dat iedereen die hem op 17 september online heeft besteld hem ook gaat ontvangen. Daar geloof ik eigenlijk ondertussen wel in.

Anders zal het waarschijnlijk op volgorde gaan. Mijn besteltijd volgens de mail was om 13:02. Ik geloof dat iemand in dit topic zelfs had een bevestiging had met 13:10, dus ik beschouw mijzelf toch redelijk 'safe'.
Sterker nog, ik hem mijn pre orde geplaatst (en betaald) op 5 november en zelfs ik heb de bevestigings mail gehad. Dus geen zorgen. We kunnen gewoon spelen de 19e :-)

• Twan Ottink
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 04-02 17:57
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HjaE7yyMY09a2Z9w6BPre5w5G-4=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/ewoUsLp6rK2Nd7MiHP3AzWR7.png?f=user_large

• Nitwitt1991
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 17-05-2022
Ik denk dat al die klantenservicemedewerkers gek worden van al die vragen steeds over de PS5 en preorders.....

• k1978
Nitwitt1991 schreef op zondag 15 november 2020 @ 15:27:
[...]

Ik denk dat al die klantenservicemedewerkers gek worden van al die vragen steeds over de PS5 en preorders.....
Lui moeten niet zeiken. Draaien dikke winsten...Dit hoort erbij.

• pokle312
  • Niet online
Niks nieuws eigenlijk, gewoon in de gaten houden op/rond de release.

• xantheman
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 19-08-2021
k1978 schreef op zondag 15 november 2020 @ 15:35:
[...]

Lui moeten niet zeiken. Draaien dikke winsten...Dit hoort erbij.
Haha daar ziet de support niet veel van terug hoor.

• Agaron
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 12-11-2025
De winst marge op consoles is bijna niets. Denk dat het dit soort winkels meer kost aan personeel uren met al die vragen en telefoontjes dan de winst die ze aan de verkoop hiervan overhouden. ;)

• k1978
xantheman schreef op zondag 15 november 2020 @ 15:40:
[...]

Haha daar ziet de support niet veel van terug hoor.
Hehe nee dat klopt zeker. Bij ons zegge ze als je het niet bevalt zoek je toch wat anders 😉

• Jefson
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 19-01 18:05
Welke pagina bij Coolblue moeten we nou gaan F5'en op woensdag? De pagina met 'Bewaar voor later' of de pagina die we in 'de gaten moeten houden'?

[ Voor 4% gewijzigd door Jefson op 15-11-2020 15:42 ]

• ab2zodiac
  • Laatst online: 27-09-2021
Jefson schreef op zondag 15 november 2020 @ 15:42:
Welke pagina bij Coolblue moeten we nou gaan F5'en op woensdag? De pagina met 'Bewaar voor later' of de pagina die we in 'de gaten moeten houden'?
Neem aan de productpagina, de pagina om in 'de gaten te houden' is voor verdere informatie.

• Aankoopadvies
Jefson schreef op zondag 15 november 2020 @ 15:42:
Zou niet teveel hopen op een bestelling bij Coolblue. Bij de Series X was het een slachtveld en waren alle console in een paar seconden uitverkocht. Slechts één iemand op Tweakers heeft 'm kunnen bemachtigen. Echt niet te doen, of je moet wel heel veel geluk hebben.

Verwijderd

Ik ben helemaal nieuw hier op het tweakers forum.. Ik heb eigenlijk een vraag/mijn twijfel over die preorder van coolblue. Ben ik te optimistich dat ik denk dat ik er eentje kan kopen? Ik begreep dat ver terug de voorraad van bol.com binnen een half uur uitverkocht was.

Wat kan ik verwachten straks als ik wil pre orderen bij coolblue? Is alles in een kleine 30 seconden uitverkocht?

Heb de PS4 in de MM gepreorderd en vervolgens een maandje moeten wachten (2e lading of misschien zelfs de 3e.. vergeten..)

• CharlieRay
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 26-12-2021
Verwijderd schreef op zondag 15 november 2020 @ 15:51:
Ik ben helemaal nieuw hier op het tweakers forum.. Ik heb eigenlijk een vraag/mijn twijfel over die preorder van coolblue. Ben ik te optimistich dat ik denk dat ik er eentje kan kopen? Ik begreep dat ver terug de voorraad van bol.com binnen een half uur uitverkocht was.

Wat kan ik verwachten straks als ik wil pre orderen bij coolblue? Is alles in een kleine 30 seconden uitverkocht?

Heb de PS4 in de MM gepreorderd en vervolgens een maandje moeten wachten (2e lading of misschien zelfs de 3e.. vergeten..)
Ja, je bent te optimistisch. Ja, alles is in een paar minuten uitverkocht ;).

• pokle312
  • Niet online

Mwah het ligt niet aan hoe snel je erbij bent.
De site gaat crashen waar je niks aan kunt doen...
Het is dus puur geluk of de site crashed voor jou of niet.

• k1978

Wens je heel veel sterkte. Je zal het nodig hebben.

Verwijderd

CharlieRay schreef op zondag 15 november 2020 @ 15:53:
[...]

Zou je zeggen dat “ik” en anderen een grotere kans hebben om bij bol.com eentje te kopen? Ik dacht dat er een tweet van hen was geleaked en vervolgens gauw weer verwijderd over een nieuwe lading.. Kan natuurlijk ook nep zijn geweest. Geen idee.

• Santiago2019
  • Laatst online: 04-01-2022
CharlieRay schreef op zondag 15 november 2020 @ 15:53:
[...]

Seconden bedoel je?

• cronixx

cronixx

krieuw

Verwijderd schreef op zondag 15 november 2020 @ 15:54:
[...]

Zou je zeggen dat “ik” en anderen een grotere kans hebben om bij bol.com eentje te kopen? Ik dacht dat er een tweet van hen was geleaked en vervolgens gauw weer verwijderd over een nieuwe lading.. Kan natuurlijk ook nep zijn geweest. Geen idee.
De tweet was echt, maar of het verhaal van de tweet klopt en wat het überhaupt precies betekende weet niemand.

• Jefson
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 19-01 18:05
Aankoopadvies schreef op zondag 15 november 2020 @ 15:48:
[...]

Zou niet teveel hopen op een bestelling bij Coolblue. Bij de Series X was het een slachtveld en waren alle console in een paar seconden uitverkocht. Slechts één iemand op Tweakers heeft 'm kunnen bemachtigen. Echt niet te doen, of je moet wel heel veel geluk hebben.
Hoe is dat in godsnaam mogelijk, binnen een paar seconden? Niemand kan toch een order afronden binnen een paar seconden (inclusief betaling etc)?

• Ardoni
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 16-06-2023
Jefson schreef op zondag 15 november 2020 @ 15:58:
[...]

Hoe is dat in godsnaam mogelijk, binnen een paar seconden? Niemand kan toch een order afronden binnen een paar seconden (inclusief betaling etc)?
Ach, je moet wat nuance zoeken. Binnen 30 seconden tot een minuut of 2 minuten is het waarschijnlijk weg.

• Aankoopadvies
[...]

Wellicht dat maar een bepaald aantal mensen de console in hun mandje kunnen hebben. Dit voorkomt het krijgen van teveel bestellingen. Denk dat ze daarom meteen weg zijn en hetzelfde gaat gebeuren bij de PS5. Waarschijnlijk zelfs sneller, gezien er meer vraag is naar de PS5.

• Santiago2019
  • Laatst online: 04-01-2022
[...]

Jawel hoor. Dat duurt max. 20 seconden als je alles klaar hebt liggen.

• Aankoopadvies
Santiago2019 schreef op zondag 15 november 2020 @ 16:00:
[...]

Jawel hoor. Dat duurt max. 20 seconden als je alles klaar hebt liggen.
En inderdaad je kunt tegenwoordig vrij snel afrekenen. Maar ik probeerde het zelf ook en kon 'm niet meer in m'n mandje plaatsen (ca. 5 sec nadat ze online kwamen). Dus het zal ook wel te maken hebben met wat ik eerder zei.
Pagina: 1 ... 108 ... 559 Laatste

Let op:
Om dit topic leesbaar te houden:

• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen

Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen?
Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord