Outlook365 Update meeting informatie vraag

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08:35

Mystikal

It never hurts to help!

Topicstarter
Ik heb een outlook uitnodiging gestuurd. Nu een paar dagen later wil ik deze updaten met gewijzigde informatie. Nu heb ik de volgende vragen:
-Krijgen de mensen die de meeting hebben gecancelled ook deze update?
-Krijgen de mensen die nog niet gereageerd hebben ook deze update?

Heb natuurlijk gegoogled, maar kreeg deze specifieke vraag niet gevonden.

Iemand met ervaring?

Basement Bios ---- Exo-S

Beste antwoord (via Mystikal op 16-09-2020 14:07)

• akimosan
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Dat maakt voor Outlook inderdaad niet uit. Outlook is slechts een client en doet wat jij hem vertelt. Als personen geweigerd hebben en jij hebt enkel een tekstuele update en wilt deze niet verzenden naar weigeraars, dan pas je eerst de lijst van genodigden aan (alle weigeraars eruit), pas de tekst aan en verzend daarna de update naar alle ontvangers (dus enkel de overgebleven ontvangers)

Outlook past niet automatisch de lijst van ontvangers aan, het zijn JOUW genodigden, niet die van Outlook ;)

[ Voor 3% gewijzigd door akimosan op 16-09-2020 14:04 ]

Alle reacties

• Nogne
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 15:06

Nogne

>.<

Dat ligt er geheel aan of je iedereen meeneemt in je update. Als je je agenda item wijzigt zie je in de To/Aan veld de namen staan. Iedereen die daar tussen staat krijgt de gewijzigde agenda item.

PS/XBL: Nogne

• Lelletje
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 07-10 12:49
Als mensen nog niet gereageerd hebben, krijgen ze de update.

Antwoord op de 1e vraag blijf ik je schuldig, is het niet mogelijk om dit eens te testen/uitproberen met een collega?

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Topicstarter
Nogne schreef op woensdag 16 september 2020 @ 09:31:
Dat ligt er geheel aan of je iedereen meeneemt in je update. Als je je agenda item wijzigt zie je in de To/Aan veld de namen staan. Iedereen die daar tussen staat krijgt de gewijzigde agenda item.
Dus Outlook houdt geen rekening met mensen die de meeting al hebben gecancelled? Dat is van de ene kant ook wat vreemd toch. Uiteindelijk geef je aan niet te kunnen, dus waarom zou je dan nog updates willen ontvangen?

Basement Bios ---- Exo-S

• ralpje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16:51

ralpje

Deugpopje

Mystikal schreef op woensdag 16 september 2020 @ 10:16:
[...]

Dus Outlook houdt geen rekening met mensen die de meeting al hebben gecancelled? Dat is van de ene kant ook wat vreemd toch. Uiteindelijk geef je aan niet te kunnen, dus waarom zou je dan nog updates willen ontvangen?
Omdat zo'n wijziging (tijd, locatie, inhoud) best eens reden zou kunnen zijn om wel alsnog aan die meeting deel te willen nemen.

Freelance (Microsoft) Cloud Consultant & Microsoft Certified Trainer

• Nogne
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 15:06

Nogne

>.<

Mystikal schreef op woensdag 16 september 2020 @ 10:16:
[...]

Als jij mij een uitnodiging stuurt voor zaterdag weiger ik deze omdat het niet goed uit komt. Niet omdat ik niet met je wil vergaderen. Als jij daarna een andere dag naar mij stuurt (bijv: vrijdag) en ik kan dan wel. Dan kan ik hem dan accepteren.

PS/XBL: Nogne

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Topicstarter
In dit geval gaat het niet om wijzinging van dag, maar van informatie/textueel.

Wijziging van tijd begrijp ik.

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• akimosan
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Dat maakt voor Outlook inderdaad niet uit. Outlook is slechts een client en doet wat jij hem vertelt. Als personen geweigerd hebben en jij hebt enkel een tekstuele update en wilt deze niet verzenden naar weigeraars, dan pas je eerst de lijst van genodigden aan (alle weigeraars eruit), pas de tekst aan en verzend daarna de update naar alle ontvangers (dus enkel de overgebleven ontvangers)

Outlook past niet automatisch de lijst van ontvangers aan, het zijn JOUW genodigden, niet die van Outlook ;)

[ Voor 3% gewijzigd door akimosan op 16-09-2020 14:04 ]

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Topicstarter
Duidelijk! Thanks.

Basement Bios ---- Exo-S

Pagina: 1