Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
alleen gaming, niets anders, ook niet streamen. speel veel ghost recon, ga andere military shooters spelen, en Wolfenstein
Wat mag het systeem gaan kosten?
ga voor budget gaming PC. looks maken me niet uit
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
nope, nieuwe build
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
looks maakt niet uit, geluid ook niet
Ga je overklokken?
nee, daar heb ik geen verstand van:)
Wat verwacht je van ons?
kan ik de bijgeleverde koelfan gebruiken van de CPU? geeft de kast voldoende koeling verder (zitten 4 fans in als ik me niet vergis). kunnen er nog onderdelen goedkoper met behoud van kwaliteit, of is er een onderdeel dat voor een klein bedrag juist meer kwaliteit levert?
dank alvast!
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
alleen gaming, niets anders, ook niet streamen. speel veel ghost recon, ga andere military shooters spelen, en Wolfenstein
Wat mag het systeem gaan kosten?
ga voor budget gaming PC. looks maken me niet uit
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
nope, nieuwe build
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
looks maakt niet uit, geluid ook niet
Ga je overklokken?
nee, daar heb ik geen verstand van:)
Wat verwacht je van ons?
kan ik de bijgeleverde koelfan gebruiken van de CPU? geeft de kast voldoende koeling verder (zitten 4 fans in als ik me niet vergis). kunnen er nog onderdelen goedkoper met behoud van kwaliteit, of is er een onderdeel dat voor een klein bedrag juist meer kwaliteit levert?
dank alvast!
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 7 3700X (BOX) Boxed | € 290,- | € 290,- |
| 1 | Moederborden | Asus TUF Gaming X570-PLUS (WIFI) | € 212,90 | € 212,90 |
| 1 | Videokaarten | MSI GeForce RTX 3080 Ventus 3X 10G OC | € 719,- | € 719,- |
| 1 | Behuizingen | Sharkoon TG4 (rode leds) | € 45,85 | € 45,85 |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16 | € 60,90 | € 60,90 |
| 1 | Voedingen | Cooler Master MWE Bronze 750W V2 | € 77,04 | € 77,04 |
| 1 | Solid state drives | Kingston A2000 500GB | € 54,24 | € 54,24 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.459,93 | ||