Ha ik zal eens een giga oud topic een kick geven!
Ik dacht altijd dat ik de enige was die uit verveling patience zat te spelen
Ik heb dit echt uren en uren semi onbewust gedaan tijdens het luisteren van muziek. Uiteindelijk had ik echt wel het idee dat ik het heel snel kon maar nooit een idee gehad hoe snel het nu eigenlijk kon.
Mijn snelste tijd was 27 seconden en ik speelde 100% van de potjes binnen de minuut ofwel vast of uit. Dit was dan wel op setting per 1 kaart draaien, In principe kan met 3 kaarten net zo snel alleen veel moeilijker dus veel meer potjes spelen voor hetzelfde resultaat (maar ook dat ging ruim onder de minuut).
Ik zit nu eens te zoeken naar snelste solitaire tijden en iedereen heeft het over het gebruik van cntrl-A, dat wist ik dan weer niet
Screenshotje heb ik nog.
Wellicht komt er bij andere tweakers ook nog nostalgie boven
Is er eigenlijk nog een manier dit nu nog te spelen zoals het toen ook was? Ben benieuwd hoe het nu zou gaan.

Hurricane schreef op zaterdag 27 april 2002 @ 19:24:
Jaaaaaaa vandaag ff aan het klooien geweest. Nu dus in 55 seconden. Hier dus een link naar het plaatje. (Goede kwaliteit .jpg a 111 KB)
Hier dus
(Heb ook nog de gehele BMP voor diegene die denken dat ie gesoept is. Die is wel wat groter. 3,5MB)
[
Voor 5% gewijzigd door
assje op 11-04-2017 21:29
]
“The greatest threat to our planet is the belief that someone else will save it.” [quote by Robert Swan, OBE]