Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Ik ookOp donderdag 09 augustus 2001 23:07 schreef Pizzaman het volgende:
Ik loop altijd vast
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Record in Vegas Style(met geld dus): 32722$(dit is echt waar!)
Uit volle borst op weg naar nergens / Zonder reden zonder doel
Met m'n zeden en m'n zonden / En mijn angstig voorgevoel
Laat mij mijn kont tegen de krib / Laat mij dit goddeloze lied
Hef jij je handen maar ten hemel / Maar red mij niet
Jaja, als ik even niets te doen heb speel ik Final Fantasy VII uit van a-z.toen ik ff een tijdje niks te doen had

Ik snap niet waarom ik niet onder de honderd kom......
Misschien moet ik het vaker spelen ofsow.
als het me lukt is het zeker niet binnen de 100 sec
"If u do something do it with style, or do it at all."
Choose life - Shapeways shop
Over die tweede, die heb ik heus niet serieus gedaan, maar gekregen door een bugje in patience. De bug is nl. dat je niet onder -32767$ kan komen, dan wordt het getal opeens positief namelijk.Op donderdag 09 augustus 2001 23:36 schreef Captain Pervert het volgende:
[..]
Jaja, als ik even niets te doen heb speel ik Final Fantasy VII uit van a-z.
Die eerste had ik gewoon geluk, ik had bijna alles al gecleard voordat ik een kaart had gepakt.
Uit volle borst op weg naar nergens / Zonder reden zonder doel
Met m'n zeden en m'n zonden / En mijn angstig voorgevoel
Laat mij mijn kont tegen de krib / Laat mij dit goddeloze lied
Hef jij je handen maar ten hemel / Maar red mij niet
We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.
Anoniem: 19360
Dat is helemaal niet snel hoor, ik doe er minstens 10 seconden minder over.Op vrijdag 10 augustus 2001 04:41 schreef E-Rick het volgende:
Ik zag laatst een huisgenoot van mij mijnenveger spelen, en die had in 40 seconden de intermediate-game opgelost. Dat was ook bijna niet te volgen. Ik doe t m iig niet na...
Mijnenveger scores:
Beginner: 10 sec
Gevorderde: 40 sec
Expert: 121 sec
-Zucht- Ik ga maar weer eens wat doen met m'n leven.

Probeer anders spel -1 of -2, die zijn aantoonbaar niet uitspeelbaar
Men moet het denken bijbrengen, niet wat al gedacht is. ~C. Gurlitt
Heb er screenie van ook nog... Na fulltime oefenen. Van 52 seconden naar 46 en net als je denkt dat die niet beter kan knal je er een 42 uit...
11982, die kende ik nog niet.. had een gemiddelde van 78%, best redelijk vond ik, maar ben t net kwitj geraakt omdat ik n nieuwe image nodig hadOp vrijdag 10 augustus 2001 15:02 schreef jlrensen het volgende:
Freecell komt NIET altijd uit. Probeer spelletje 11982 maar eens, die is nog niemand gelukt.
Ben nu even mijn solitaire-tijd aan het checken
...
Anoniem: 42998
laatzien!Op vrijdag 26 april 2002 13:37 schreef TheDuke het volgende:
Solitaire: 42 seconden...
Heb er screenie van ook nog... Na fulltime oefenen. Van 52 seconden naar 46 en net als je denkt dat die niet beter kan knal je er een 42 uit...
Beginner: 4 sec (mazzel)Op vrijdag 10 augustus 2001 13:47 schreef Zeega het volgende:
Freecell komt inderdaad altijd uit, Patience niet.
Mijnenveger scores:
Beginner: 10 sec
Gevorderde: 40 sec
Expert: 121 sec
-Zucht- Ik ga maar weer eens wat doen met m'n leven.
Gevorderde: 36 sec (mijn broertje)
Expert: xx sec (mee bezig)
There is no art to find the minds construction in the face
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.
Anoniem: 34395
COOL! daar ligt weer een nieuwe uitdaging!
Beginner: 4 sec (is inderdaad veel mazzel hebben, en vaak proberen!)Op vrijdag 26 april 2002 14:36 schreef Muppet het volgende:
[..]
Beginner: 4 sec (mazzel)
Gevorderde: 36 sec (mijn broertje)
Expert: xx sec (mee bezig)
Gevorderde: 28 sec
Expert: 76 sec
Solitaire speel ik errug weinig... Ik speel verder ook wel eens freecel...
Ik zag, ik nam en ik kwam...

Beetje brak plaatje maar had toen niets op mijn systeem staan wat photoshop of dergelijke betreft. Moest ff wachten op een installatie van Office.
kijk vanavond nog wel ff!
pr0mpt - It never hurts to help!
Anoniem: 45287
Geen sex voor mij dit weekend
handig he, brakke plaatjes, kun je lekker op soepenOp vrijdag 26 april 2002 15:20 schreef Hurricane het volgende:
[afbeelding]
Beetje brak plaatje maar had toen niets op mijn systeem staan wat photoshop of dergelijke betreft. Moest ff wachten op een installatie van Office.
PSN: DutchTrickle PVoutput
Anoniem: 45483
Aap!
Hier dus
(Heb ook nog de gehele BMP voor diegene die denken dat ie gesoept is. Die is wel wat groter. 3,5MB)
I'm not deaf, I'm just ignoring you.
Lekker een BMPtjeOp zondag 28 april 2002 11:38 schreef TheDuke het volgende:
Screenie (BMP) @ http://tsf.gamepoint.net/highscore.bmp
42 seconden
TSF er
ons moeder wel, ik zal es een keer vragen naar haar snelste tijden
Anoniem: 33112
Heb hem niet met windows mee geinstaleerd
En er zal vast wel ergens een freeware versie zijn, maar volgens mij zit er gewoon copyright op die van MS.
There is no magic.
Hiero is zelfs iemand met 39 seconden. Ik zeg hoe is dat in godsnaam mogelijk?
Mijn snelste tijd is zo 150 seconden en dan gaat het al vrij snel vind ik, ik zie niet in hoe je dat zo erg kunt verbeteren? (okee zovaak doe ik het ook niet)
ik kan ook nergens een filmpje vinden hiervan, alleen screenshots, ook een met digicam gemaakt... Dus heeft iemand een filmpje? of een getuigenverklaring
Anoniem: 87204
Anoniem: 34169
Mijnenveger, beginner: 1 sec.
Gaarne, want ik ben zo een kwartier bezig, als ik al uitkomAnoniem: 87204 schreef op zaterdag 05 februari 2005 @ 00:12:
maat van mij speelt (als et uit komt) meestal de toko binnen 60 seconden uit. Misschien wil ie wel een filmpje maken
[ Voor 73% gewijzigd door Anoniem: 34169 op 05-02-2005 19:42 ]
Jij of de computer.
Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen4
Anoniem: 122762

41 seconden!
De screenshot om het te bewijzen:
http://home.tiscali.nl/alwin/house/record%2041.JPG
Geen photosoep of iets, het is me echt gelukt.
Ik speel met 1 kaart overigens.
AlwinBc
"Life is unblockable"
Op standaard instellingen (3 kaarten dus).
Jij bent degene die me opfokt!
JA JIJ!!!
Anoniem: 93317
[ Voor 63% gewijzigd door daves2hd op 18-02-2005 11:02 ]
you should not attack your enemy before fully understanding his potentials
Wedden dat 't wel lukt?jlrensen schreef op vrijdag 10 augustus 2001 @ 15:02:
Freecell komt NIET altijd uit. Probeer spelletje 11982 maar eens, die is nog niemand gelukt.
Ctrl+Shift+F10 tijdens een potje Freecell

Ik dacht altijd dat ik de enige was die uit verveling patience zat te spelen
Ik heb dit echt uren en uren semi onbewust gedaan tijdens het luisteren van muziek. Uiteindelijk had ik echt wel het idee dat ik het heel snel kon maar nooit een idee gehad hoe snel het nu eigenlijk kon.
Mijn snelste tijd was 27 seconden en ik speelde 100% van de potjes binnen de minuut ofwel vast of uit. Dit was dan wel op setting per 1 kaart draaien, In principe kan met 3 kaarten net zo snel alleen veel moeilijker dus veel meer potjes spelen voor hetzelfde resultaat (maar ook dat ging ruim onder de minuut).
Ik zit nu eens te zoeken naar snelste solitaire tijden en iedereen heeft het over het gebruik van cntrl-A, dat wist ik dan weer niet
Screenshotje heb ik nog.
Wellicht komt er bij andere tweakers ook nog nostalgie boven
Is er eigenlijk nog een manier dit nu nog te spelen zoals het toen ook was? Ben benieuwd hoe het nu zou gaan.

AlwinB© schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 18:34:
Er is nog een topic over ook! Ik dacht dat ik de enige was met een slappe verslaving. Mijn record is:
41 seconden!
De screenshot om het te bewijzen:
http://home.tiscali.nl/alwin/house/record%2041.JPG
Geen photosoep of iets, het is me echt gelukt.
Ik speel met 1 kaart overigens.
AlwinBc
TheDuke schreef op zondag 28 april 2002 @ 11:38:
Screenie (BMP) @ http://tsf.gamepoint.net/highscore.bmp
42 seconden
Hurricane schreef op zaterdag 27 april 2002 @ 19:24:
Jaaaaaaa vandaag ff aan het klooien geweest. Nu dus in 55 seconden. Hier dus een link naar het plaatje. (Goede kwaliteit .jpg a 111 KB)
Hier dus
(Heb ook nog de gehele BMP voor diegene die denken dat ie gesoept is. Die is wel wat groter. 3,5MB)
[ Voor 5% gewijzigd door assje op 11-04-2017 21:29 ]
“The greatest threat to our planet is the belief that someone else will save it.” [quote by Robert Swan, OBE]
Dit topic is gesloten.